Decathlon.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Decathlon.nl.

Deze score is berekend op basis van 1320 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Bianca 30-08-2019

Ik ben altijd erg tevreden geweest over deze winkel en heb er al veel gekocht. Nu voor het eerst een online bestelling . Dit is niet aan te raden !!! Nu een week na mijn bestelling nog niets binnen alleen een mail dat er een vertraging is door een fout in het systeem en een mail dat er door een fout niet het gewenste product kan worden geleverd! Heel raar en erg vervelend nu wacht ik af wat er binnenkomt maar leuk is dit zeker niet.

johncv 30-08-2019

supersnelle levering volgens afspraak en tevens super voordelig vergeleken bij andere site,s of winkels

Ron 30-08-2019

Makkelijk te vinden wat je zoekt in de webshop. Snel en netjes verpakt afgeleverd. Dus ben zeer tevreden zoals het is gegaan en ik zal de volgende keer weer gebruik maken van de webshop van Decathlon.

Erik 30-08-2019

De webshop van Decathlon is zeer compleet, en kent een goede zoek-functie. Veel concrete en bruikbare info over de artikelen zorgt ervoor dat je een gefundeerde keuze kunt maken.

3 tips:
- voeg een Vergelijk-functie toe (zodat je de verschillen van vergelijkbare producten kunt zien).
- wees eerlijk (of voeg een duidelijke disclaimer toe) over next-day-delivery; dit kan helaas niet altijd worden waargemaakt.
- vertaal reviews van andere gebruikers meteen naar de taal van de bezoeker; maakt het lezen een stuk gemakkelijker.

acxn1984 30-08-2019

After using this E-bike for a few days, I would like to give a overall rating of 8. The delivery was fast. The bike was already assembled but not well packed in the box. I found some scratches on the right handbrake. I am not sure if it is made during transport or the bike could be not a new one. Nevertheless, the riding experience is good. The motor support is linear and smart. The battery can be used several days before recharge. I enjoy using it for commuting purposes.

Salenlenie 30-08-2019

De snelle levering van de bestelde artikelen en de lage prijzen mijn kleindochter was heel gelukkig met haar jurkzwempak zoals zij het noemt

Jaan 29-08-2019

Prima shop . Als je besteld op de website is het prima . Als je via website product zoekt bij een winkel in de buurt dan is het wat omslachtig. Levering liep even fout bij DHL maar is snel hersteld

Bert 29-08-2019

Ik ben zeer tevreden over mijn Thule fietsendrager.
De levering is keurig volgens afspraak uitgevoerd.

anita 29-08-2019

makkelijk een bestelling doen.
je krijgt een bericht wanneer je hem op kan halen en retour gaat ook makkelijk.
zeer tevreden met deze winkel.

Petra 29-08-2019

Prima prijs/ kwaliteitsverhouding en snelle service en levering.
Duidelijke website

Johan Zanten Van 29-08-2019

Ben bij toeval op de site van Decathlon gekomen met het zoeken naar een golftas, na enig vergelijk met andere sites heb ik hiervoor gekozen, het is afgeleverd zoals van tevoren wordt aangegeven.
Top afgeleverd!

Ron 28-08-2019

Product niet in de winkel Alkmaar te verkrijgen, dus via de webshop. Heel simpel en duidelijk te bestellen. Maat bleek toch iets te klein en bij Decathlon Alkmaar zeer eenvoudig te ruilen met heel vriendelijk personeel, TOP!!

Fred B 28-08-2019

Snel , en makkelijk bestellen. Duidelijke website.
Retouren ook gemakkelijk en duidelijk zonder bijkomende kosten.

Elfi 28-08-2019

Het aanbod is geweldig. De levering snel. In mijn geval had ik o.a. een tshirt voor wandelen besteld, het laatste en in aanbieding, maar helaas met op de voorkant pontificaal een draad die ergens aan is blijven haken (tshirt was niet verpakt maar los in doos) en derhalve een gat. Te kort tijd om terug te sturen gezien ik volgende dag voor een paar weken met vakantie ben. Jammer. Wel heel blij met jeans-ritswandelbroek!

Petra250 28-08-2019

Fijne winkel! Enorm tevreden over de prijs kwaliteits verhouding. Ik ben al jaren een tevreden klant.

Patricia 27-08-2019

Beetje jammer normaal ben ik dik tevreden over decathlon maar nu bestel ik nog even voor het weekend 2 sup boarden. Op de site wordt aangegeven als ik deze 2 bestel. Kan ik ze zaterdag in de winkel in Arnhem ophalen. Het zou in het weekend 33 gr worden. Beetje jammer na het weekend moet ik gewoon weer werken.
Dan had ik net zo goed naar een speciaalzaak kunnen rijden en ze meteen meenemen.

yvo 26-08-2019

Heel veel artikelen voor goede prijzen. Mogelijkheden van betalingen is uitstekend. Kortom: veel voor weinig en goede kwaliteit.

Yvonne Visscher-Kuijpers 25-08-2019

Een mooie en makkelijke site met goede zoekfunctie! Decathlon heeft heel veel mooie artikelen in overzichtelijke, makkelijk vindbare rubrieken ingedeeld. De handdoek die ik bestelde, snel drogend, licht in gewicht en in mijn favoriete kleur roze. Super snelle levering, je blijft via de mail op de hoogte!

C.K. 25-08-2019

Shop is goed, makkelijk bestellen. De levertijd bleek uiteindelijk te lang voor ons en uiteindelijk hebben we het artikel toch in de winkel gekocht en de online bestelling teruggestuurd.

MichielM 24-08-2019

Snel en met duidelijke uitleg geleverd.
Eventueel retour zenden is ook eenvoudig.

RMS 24-08-2019

Goed personeel, zeer behulpzaam. Snelle levering van producten. Prijs kwaliteit is oke!!

Joke D hulst 24-08-2019

JE WORDT NETJES GEHOLPEN OOK MET VRAGEN OVER HANDICAP WEL PRODUCT JE HET BESTE KAN GEBRUIKEN ECHT TOPPIE, HEB JE EEN VERKEERD PRODUCT GEKOCHT DAN KAN JE HET IN DE WINKEL RUILEN DAT GAAT OOK GOED HEERLIJKE WINKEL

hans 24-08-2019

eenvoudig, snel, simpel, voor iedereen makkelijk te doen levering conform afspraak

Gerrit 24-08-2019

Prijs kwaliteit verhouding alleen de doos voor 1 paar schoenen vond ik wat aan de buitenkant 80 x 60 cm is niet echt milieu bewust.

Rian 23-08-2019

Super goed en als je wil ruilen of geld terug geen probleem werkt erg makkelijk helemaal top

Sebastiaan 23-08-2019

Groot assortiment en artikelen in alle prijsklassen. De voortgang van de bestelling wordt goed gecommuniceerd.

Rob 22-08-2019

Vanaf het moment dat ik de bestelling gedaan had kreeg ik volgens mij de zelfde dag nog de melding dat het op 17-08-19 verwacht werd.
Ondanks dat ik nog geen bevestigings mail gehad had toch maar even op de 18e augustus langs in de winkel om tevragen of hij er ook al was, het was tenslotte al een dag later dan verwacht.
In de winkel waren ze niet echt behulpzaam en deden niet echt moeite omdat ik nog geen mail had gehad.
Ik nog zeggen dat al vanaf het bestellen de vewachte datum de 17e was en het nu de 18e was maar dat intereseerde hem niet.
Hij was niet echt service gericht dus.
Maandags de 19e kreeg ik mail dat hij er was.
Maar al met al geen erg goede indruk

Gerwin 22-08-2019

Voordelig en snelle service /bezorging.
Zeer tevreden, zeker vaker bestellen bij decathlon

Wiebe 22-08-2019

Zeer goede prijs. Iets langer levertijd maar daar werd goed over gecommuniceerd.

Karin 22-08-2019

Makkelijke overzichtelijke webwinkel snelle levering goede prijs kwaliteit verhouding

A 22-08-2019

De onlineshop is duidelijk en alle producten zijn makkelijk te vinden.
Veel keuze en goede prijzen.
Aanmelden verliep snel.
Bestellen ging makkelijk.
De bestelling was goed te volgen en op tijd binnen.

christine 22-08-2019

Prima webshop , veel keus , de maten kloppen en voor een hele scherpe prijs.
Levering is snel en goed te volgen d.m.v. track en trace. Erg tevreden!

Charles 22-08-2019

Zeer oplossingsgericht gedacht van de medewerker, compliment. Product thuis bezorgd binnen de afgesproken tijd

Dirk 22-08-2019

mijn bestelling werd later afgeleverd dan afgesproken en dus had ik er niets aan. maar de snelheid van terug betalen was onverwacht snel (4 dagen). en decathlon heeft zelf geregeld dat de spullen werden terug gehaald. ik ben niet naar het afhaalpunt geweest.

Fabian 21-08-2019

Product was niet in winkel voorradig en na online bestelling gratis bezorging in de winkel. (Ik was vergeten om de voorraad van te voren te checken)
Helaas wel 10 minuten in rij voor de service Balie moeten staan voor het ophalen van het pakketje. (Amsterdam z-o)
Product super en goedkoop.
Wellicht een idee om het ophalen te vermakelijken.

A.P.D. Zijlstra 21-08-2019

Prima shop met snelle en correcte levering van gewenste artikel. Het was er zelfs nog sneller dan verwacht. Helemaal top!

Spoeltjes 21-08-2019

Geweldig was deze ervaring ,
Was ontzettend vlug in huis ,we waren er super blij mee.
Zeer zeker aan te raden .

Danielle de Kort 20-08-2019

Leuke producten voor allerlei sporten! Perfecte prijs/kwaliteit verhouding! Motiveert de kids tot sport en beweging!

T. Verschoor 20-08-2019

Geweldige service gekregen in de winkel. Niet op voorraad dus werd het artikel netjes thuis bezorgd.

JWA 20-08-2019

Artikel was niet de Winkel niet voorradig, bestelling is direct omgezet naar internet en binnen 3 dagen netjes afgeleverd.

Claudia 19-08-2019

Vriendelijk en hulpvaardig personeel. Bij het ruilen/terug brengen van artikelen is altijd veel mogelijk en de afhandeling is snel. Wat me wel opvalt is dat populaire kleding in mijn maat (s/m) meestal is uitverkocht. Daardoor neem ik vaak al niet meer de moeite om naar de winkel te gaan en bestel ik via internet. De bevoorrading zou wat mij betreft beter kunnen.

Hanna bouterse 19-08-2019

Ik vind het een erg leuke shop en als je wat besteld krijg je die supergoed verpakt op gestuurd en dan mag je nog afterpay betalen ook al zo fijn

ACG 19-08-2019

Omvangrijke keuze met prima prijs/kwaliteit verhouding.
Goede afhandeling van order met juiste terugkoppeling.
Levering op afgesproken tijd.

Debbie 19-08-2019

Ik kwam hier terecht door een cadeaukaart die ik had gekregen van decathlon. Ze hebben mooie spullen en leuke aanbiedingen. Bestellen ging makkelijk en de levering was snel.

Michel 19-08-2019

Decathlon heeft een geweldig assortiment voor een scherpe prijs. Personeel staat meteen klaar om te helpen Niets is te veel. Prima.

Christine 18-08-2019

Prima winkel. Op de website staat: “vandaag besteld, morgen geleverd”. Dan hoor je even niets en de volgende dag krijg je dan te horen dat het een dag later gepland staat. Was prettig geweest als dat bij de bestelling meteen was doorgegeven. Had ik niet hoeven thuisblijven.
Verder alles keurig in orde.

JP 18-08-2019

Kwaliteit goed, levering volgens afspraak je wordt goed op de hoogte gehouden over de voortgang

Wim van der Heijden 18-08-2019

Ik heb al diverse keren wat besteld bij decathlon. Het is altijd heel goed verzorgd. Top!

David 17-08-2019

Producten zijn goedkoop en daarmee houd het eigenlijk aan positieve punten wel op. Kwaliteit is vaak niet degelijk. Twee maal in een filiaal geweest waarbij de digitale voorraad niet correspondeerde met de werkelijk aanwezige artikelen. Tot slot producten online gekocht en laten bezorgen. Daarbij heeft Decathlon de fout gemaakt om het pakket van meer dan 30 kg als een normaal PostNL pakket te leveren. Dit liep bij PostNL fout waardoor pakket na vele dagen nog steeds niet geleverd is. De klantenservice geeft een 5 euro Giftcard en denkt daarmee de zaak te hebben opgelost, terwijl de levering nog steeds zoek is en zij ontwijkend verkeerde verwachtingen communiceren wat betreft de leverdatum. Een enorme franchise als Decathlon zou naar mijn mening zijn zaken beter op orde moeten hebben en meer moeite moeten steken in de aftersales. Zoals bij vele andere grote partijen loopt het gesmeerd als niks afwijkt van het reguliere proces, maar wanneer daarvan word afgeweken is het chaos en kan het systeem het niet meer aan. Andere partijen proberen dan echter nog wel degelijk te compenseren voor hun tekortkoming maar dat is bij Decathlon niet aan de orde.

MLA 17-08-2019

Veel keuze, snelle levering. Alles prima in orde. Twee zeil/windjassen gekocht en die waren ook zoals verwacht. Naast online ook de winkel bezocht. Ook prima!