Decathlon.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Decathlon.nl.

Deze score is berekend op basis van 1314 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Egbertus 26-09-2019

De levering ging zeer snel, en er waren verder geen complicaties. Voor mij was het belangrijk dat de levering ook op zaterdag kon.

Cw 26-09-2019

Goede webshop, nette levering. Wel jammer van de verpakking... Om toch nog een klein beetje aan het milieu te denken kan de verpakking we een stuk kleiner. Een shirt en sokken zijn verstuurd in een mega grote doos van 70x30x40cm!! Dit had ook in den grote envelop /zak gekunt...

Ger van Os 25-09-2019

Prijs,kwaliteit service en snelle levering. Overzicht op de site, super tevreden.

Miss Smith 25-09-2019

Ze hebben een groot assortiment. Ze zijn goedkoop. Ze zijn goed bereikbaar. Mijn kinderen zijn er dol op.

Marloes 25-09-2019

Levering was super, echter valt de maat kleiner uit dan normaal bovendien geen bon in de doos.

Nejma 24-09-2019

Decathlon is een winkel voor iedereen, goede kwaliteit en betaalbaar. En een topper in snelle levering.

Jannigje 24-09-2019

Mijn artikel lag keurig klaar in R dam en het andere artikel netjes bezorgd

Ton 23-09-2019

Helder overzicht op de website van de artikelen, die in de uitverkoop waren. Levering op de vooraf aangegeven dag in een degelijke product-beschermende verpakking.

Elvira 23-09-2019

Ik ben erg tevreden over de artikelen, de kwaliteit en prijs.
Vlotte en goede levering.

Harold Gulpen 22-09-2019

Waardeloos, 2 verschillende voetbalschoenen ontvangen, 1 met schroefnoppen zoals besteld en 1 met vaste noppen. Verder was er geen sleutel bij om de schroefnoppen te vervangen. Ook had ik nog 18mm noppen besteld en werd de 15mm variant geleverd... Als klap op de vuurpijl zijn de juiste voetbalschoenen (tijdelijk) niet meer leverbaar!

Herman 20-09-2019

Snelle levering, keurig verpakt en mocht de bestelling niet aan je verwachting voldoen is het zeer gemakkelijk om hem terug te zenden.
After Pay is ook zeer ideaal.

Harry 18-09-2019

beschadigde doos binnengekregen zonder inhoud. ( niet de schuld van Decathlon). Waarschijnlijk diefstal. Decathlon hiervan in kennis gesteld en deze stuurden gelijk een andere toe zonder probleem. Geweldige service!

Jan de Bode 18-09-2019

We zijn prettig geholpen, de aflevering was op tijd. In de winkel bewaard tot wij in de gelegenheid waren deze op te halen. Liep allemaal uitstekend. Voorts valt op dat het assortiment voor de verschillende sporten groot is. Zeker de moeite waard eerst bij Decathlon te kijken.

Ber 17-09-2019

De eerste en laatste keer dat ik iets online bestel bij Decathlon product was bij bestelling nog op voorraad netjes een mail gekregen dat dit later niet meer het geval was nu probeer ik het me de klanten service tot een overeenkomst te komen ma na ieder bericht duurt het een geheel lange tijd of helemaal geen reactie

Yvonne 17-09-2019

Mooie en goeie spullen voor een prima prijs. Ook de service is top. Onlangs een moutainbike gekocht en laten afmonteren. Goeie service

Chantall 16-09-2019

Decathlon is super ...ze hebben alles...voir iedereen wat wils.
Mijn dochter rijd paard en de kleding is betaalbaar .sevice is goed en altijd snel geleverd...
Een dikke 10 en zeker aan te bevelen !!!!!

Liza 16-09-2019

Slechte ervaring. mijn bestelling zou na 2 dagen geleverd worden. Inmiddels meer dan een week verder en krijg alleen maar berichtjes dat mijn bestelling is vertraagd. ja daar was ik al achter maar wanneer e.e.a. nou komt geen idee. De webcare afdeling zou contact opnemen maar heb nog niets gehoord. Vervelend als je iets besteld als cadeau voor de verjaardag van je dochter en het komt maar niet.

Rick 16-09-2019

Decathlon is een fantastische fysieke winkel! Met alle (heel veel) sporten onder 1 dak ben ik een groot fan. De webwinkel is iets helaas iets heel anders: Een week geleden heb ik een aantal artikelen besteld (alles was op voorraad volgens de website). Deze bestelling kon binnen 5 dagen geleverd worden.
Na 4 dagen nadat de bestelling gedaan was kreeg ik de melding dat bepaalde artikelen niet meer leverbaar waren en deze van de bestelling geschrapt waren. Netjes kreeg ik mijn geld terug en een waardebon voor gratis verzending van een nieuwe bestelling (schappelijk naar mijn mening).
Drie uur na het aanpassen van de bestelling kreeg ik netjes een melding dat het leveren van de bestelling helaas ook vertraagd was en waarschijnlijk binnen 3 dagen geleverd zou worden. Natuurlijk is het ook netjes dat ze dit op voorhand laten weten maar het is nog wel een teleurstelling.
Op de dag dat de bestelling oorsprongelijk geleverd zou zijn kreeg ik het goede nieuws dat de bestelling verzonden was en dit goede nieuws werd bevestigd door de PostNL app. Goed nieuws dus!
Vandaag zou de bestelling geleverd worden maar volgens de PostNL website zit het pakket nog niet in het sorteerproces dus ik heb weinig vertrouwen dat ik de artikelen inderdaad vandaag in handen heb.
Vandaag krijg ik ook een mail bericht van Decathlon dat ze blij zijn dat ik gekozen heb voor de webwinkel en willen ze dat ik deel hoe mijn ervaring is geweest met de bestelling. Het is dan nog wel zuur dat ik nog op de artikelen zit te wachten... Maar uiteraard ben ik dan niet te beroerd om een reactie achter te laten.
Daarom: als fysieke winkel is Decathlon top! Maar de webwinkel heeft wat mij betreft nog wat te leren.
Uiteraard is deze mening gebaseerd op 1 bestelling! Hopelijk gaat het voor de duizenden andere bestellingen helemaal goed.

Bea 13-09-2019

Prima broek en prima levering, maar het zat in een veel te grote doos! 20x40x60 is wat overdreven.

Paula 13-09-2019

Duidelijk op de website .Snelle afwikkeling indien retour producten . Vlotte service .
Geen aanmerkingen om iets te verbeteren .

PRD 12-09-2019

Sneller geleverd dan verwacht. Artikelen van goede kwaliteit. Het enige leerpuntje: de doos waarin de artikelen zaten was onwijs veel te groot. Half zo groot zou nog erg ruim geweest zijn.

jenny 11-09-2019

alles is prima verlopen en op tijd bezorgd. De artikelen zijn ook volgens verwachting

Peter 09-09-2019

decathlon levert een supersnelle service. Zonder moeilijke vragen en formulieren worden jouw spullen probleemloos geruild.

Henk-Jan 09-09-2019

Goede kwaliteit , makkelijke website
Super personeel, staan altijd, met klantgerichte intenties, voor je klaar

Frans 09-09-2019

ruime keuzemogelijkheden, goede prijs / prestatie verhouding, goede bediening

Sevilia Klerks 09-09-2019

Was met spoed op zoek naar sportschoenen voor ons dochtertje op school, en kon gewoon niet slagen (schoenen moesten ook nog een bepaalde kleur hebben haha) toen ik op deze site kwam, had verwacht dat het een dure winkel zou zijn, maar was zeer aangenaam verrast toen ik zag dat ik goede kwaliteit en service kreeg voor een zeer schappelijke prijs!
Kom hier zeker in de toekomst terug.

Joachim 08-09-2019

De levering was bijzonder snel. Het product heeft een super prijs kwaliteit verhouding met een goede beschrijving van het product.

Ben 07-09-2019

Snelle levering goede kwaliteit. Had watetschoenen besteld en waren zoals ze beschreven zijn. Goede pasvorm en stevig voor die prijs. Kortom perfect product Ben er blij mee.

henny 07-09-2019

ik heb keurig op tijd mijn bestelling gekregen en het was precies wat ik zocht

Rob 07-09-2019

Ik ontdekte de Decathlon in de Oosterhof per ongeluk. Ik was op zoek naar een sportbroekje van Adidas en ik ben heel goed en vriendelijk geholpen door een verkoper. Het broekje was er niet in mijn maat en hij heeft het gelijk voor mij on-line besteld. Na vier dagen heb ik het in de winkel afgehaald en het zit als gegoten. Bedankt.

Ben 06-09-2019

Grote keus per sport of activiteit. Aantrekkelijke prijzen. Prima informatie over de producten. Vraag me alleen af hoe het is met de arbeidsomstandigheden. Kan daar helaas weinig positieve informatie over vinden.

Johan 06-09-2019

Snel en goedkoop shoppen.
Duidelijke website.
Levering via post. nl liet te wensen over, 1 dag later dan afspraak.

Emwee 06-09-2019

Site is makkelijk doorzoekbaar, veel sporten en ruime keuze. Omdat een van de bestelde artikelen niet paste, deze eenvoudig kunnen ruilen in de winkel in nabijgelegen gemeente.

N de Jong 06-09-2019

bij het zoeken naar een artikel kwam ik op uw site terecht wat voor mij een prima keus was.
bestellen , snelle aflevering , betalingswijze verdienen allen een 10

Freek 06-09-2019

Mijn eerste bestelling: juiste artikel; aantrekkelijke prijs incl. verzendkosten nog voordelger dan in de winkel en andere internetwinkels; snelle bezorging in degelijke verpakking. Verder geen commentaar.

VD 06-09-2019

In de winkel kon men mij niet verder helpen en moest zelf via internet bestellen. Helaas ging het bestellen niet zo makkelijk en zelfs de helpdesk kon me niet verder helpen. Uiteindelijk na 2 uur toch gelukt. Zou het artikel de volgende dag in huis hebben maar dit ging niet door omdat het toch niet voorradig was in het magazijn. Inmiddels vier dagen later zou de levering plaatsvinden maar ook dat ging niet door. Gebeld met de klantenservice en die gaf aan dat ik voor de dag erna zelf een tijdvak kon aangeven. Helaas ging ook dit niet en kon ik op de gegeven tijd niet thuis zijn. Uiteindelijk vandaag, bijna een week later, mijn bestelling ontvangen.

Kien 05-09-2019

Snel efficient, scherp geprijsd en genoeg keuze. Ook makkelijk te retourneren

Phia 05-09-2019

Snelle levering, via telefoon ook goed advies. Het pakket is goed verpakt. Ik ben heel tevreden.

Thom 04-09-2019

Ik heb gekozen om bij Decathlon iets te bestellen zodat het de volgende dag in huis zou zijn. Dit was niet het geval. Op de website stond dat er voldoende aantal op voorraad was en voor 2200 uur besteld, volgende dag in huis. Helaas werd het pas twee dagen later geleverd waardoor ik op vakantie moest zonder stoeltjes. De spullen zelf zijn prima, alleen te laat. Dat is een waardeloze service dus, als je zo'n stelling doet, moet je het ook waarmaken.

Martijn 04-09-2019

We krijgen de hele week al mailtjes met kletsverhalen dat het decathlon zo spijt dat de zending wéér vertraagd is.. nu net weer: plechtige belofte over verzending over (weer) 2 dagen. Volkomen ongeloofwaardig en behoorlijk belachelijk inmiddels. Waar-de-loos.

Ben 04-09-2019

Decathlon heeft een ruim assortiment, de levertijd meestal snel en als iets retour moet, wordt dit snel en klantgericht geregeld. Ik koop er graag.

johan 04-09-2019

Ik ben dik tevreden over jullie shop met een groot assortiment voor normale prijzen en de bestelling was ook mooi op tijd en fijn dat ik ook goed op de hoogte gehouden werd over het moment van levering

Mirjam 03-09-2019

veel keuze. makkelijk vindbaar op de site. goede prijs kwaliteit verhouding. nette levering. handig en duidelijke retour en ruil proces

Bos T.J.M. 03-09-2019

Makkelijk, snel, juiste artikel op voorraad, uitstekend afgeleverd. Aanrader! Tot de volgende keer!

mrz 03-09-2019

site = duidelijk
product = prima
prijs = schappelijk
aflevering = snel
rz = tevreden

Maarten 03-09-2019

alles volgens afspraak
makkelijk bestellen en snel in huis
alle beloftes die op de site worden gedaan zijn waargemaakt.

Fiona 02-09-2019

Er is een zéér ruime keuze aan producten. Ook is de service goed, in de winkel en ook online. Top winkel!

Wilma 02-09-2019

Mooie sport kleding, de kinderen zijn er blij mee.
Snelle bezorging, netjes verpakt.

Ralph 02-09-2019

Betaalbare, goede producten. Voor elke sport een oplossing. Kwaliteit is prima. Zowel de winkel als de webshop vind ik prettig.

Trea 02-09-2019

Enorm goede verhouding prijs/kwaliteit. Koop hier sportkleding maar heb hier ook al een tent gekocht en skeelers. Alles naar volle tevredenheid. Wel jammer dat hier nog verzendkosten betaald moeten worden.