Decathlon.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Decathlon.nl.

Deze score is berekend op basis van 1295 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Inge Sanders 14-10-2019

Veel van de artikelen waar we naar op zoek waren hebben we niet gevonden in de winkel. Het personeel was slecht te vinden, zaten allemaal bij elkaar aan een tafel bij de kassa's maar liepen niet tussen de stellingen. Personeel was wel vriendelijk en de winkel maakte een nette indruk. Jammer dat we alsnog via internet moesten bestellen.

NiekMuziek 14-10-2019

Ik heb schoenen, clickpedalen en plaatjes voor de montage besteld.
Het was handig geweest in de productbeschrijving van de pedalen duidelijk te vermelden dat die montageplaatjes al bij de trappers worden geleverd. Nu heb ik 11 euro overbodige kosten gemaakt voor die extra montageplaatjes (ik houd ze maar als reserveplaatjes...)

Chrisje 14-10-2019

Duidelijke beschrijving van het product, snelle levering. Er wordt aangegeven of een artikel op voorraad is.

René 13-10-2019

Qua prijs en kwaliteit, had helaas geen bon in de doos en retour sticker of brief

Dylan 13-10-2019

Ik moest een paar dingen hebben, maar het enige wat ik in kerkrade kreeg was een fietsbril. Ik heb een fietsbroek, frisbey en een tentpomp via internet moeten bestellen. Ik vind het heel erg dat ik naar een grote decathlon rijd en er achter kom dat er bijna niets meer van over is en ik online moet gaan shoppen en weer extra geld kwijt ben namelijk aan verzenden.

Sylvia 12-10-2019

Ruime keuze. Goede kwaliteit voor nette prijzen. Vriendelijk personeel. Goede service.

Rob Werdler 12-10-2019

De kleur van het in de webshop getoonde artikel komt niet overeen met de geleverde kleur. Helaas moeten retourneren. Retourneren was geen probleem

Dmitri Shabalin 12-10-2019

Een goede website, ruim aanbod , volledig up to date , top kwaliteit , snelle levering .

Marjoleine 12-10-2019

Op de site kon ik via het zoekprogramma snel vinden wat ik zocht. De omschrijving was helder en waarheidsgetrouw. De maat tabellen stonden er ook bij, dus een kind kan de was doen. Stond bij het bestellen meteen wanneer het geleverd zou worden. Betalen net zo makkelijk en op de afgesproken datum kwam het netjes verpakt binnen. Pima ervaring.

Beja 11-10-2019

Prima duidelijke site....en snel. Goed produkt en door de aanbeveling was de maat ook goed....Betaling via afterpay is ook veilig en geeft een goed gevoel. Ik geef een 9 om ruimte te laten om altijd alert te blijven ....met een tien krijg je de neiging om achterover te leunen ha ha...grapje....Ik ben een tevreden klant .....

Bea 11-10-2019

snelle levering alleen jammer dat de post het pakje aan de overburen afgeeft en geen briefje in de bus doet terwijl ik thuis was

HDJ 11-10-2019

Goede producten tegen een goede prijs. Snelle service, goede verpakking... . .👍👍🤙🤙

Ilonka 10-10-2019

Erg tevreden klant hier!
Snelle levering waardoor ik mijn nieuwe regenjas meteen kon gebruiken! 👌🏻
De regenjas bevalt prima!!

Rob Kooderings 10-10-2019

Ik had iets in de winkel in Arnhem gekocht wat na thuiskomst een foutje had. Na teruggang naar de winkel was er geen voorraad van het artikel, maar het zou kosteloos opgestuurd worden. Wie schetst mijn verbazing dat ik hetzelfde artikel met foutje toegestuurd kreeg. Niet erg attent. Op een mailtje met mijn klacht geen antwoord gekregen. Zwak!

Alie Klei 10-10-2019

Ik vondt het fijn dat er ook een Decathlon in Groningen kwam. De website vondt ik goed en overzichtelijk. Kleding kun je zo weer terug brengen naar Decathlon in Groningen, en je geld krijg je zo op je rekening gestort, helemaal super geregeld.

Jedidjah 10-10-2019

Makkelijk een bestelling geplaats en ook super makkelijk kunnen retourneren. Niks op aan te merken!

Jolanda 10-10-2019

Fijne winkel, snelle service. En wat niet in de winkel aanwezig was, werd direct online voor ons besteld en hadden we 2 dagen later in huis. Goed geregeld!!

Jeroen B 09-10-2019

In Frankrijk voor het eerst een Decathlonwinkel binnen gelopen. Heel heel veel keuze in leuke goed geprijsde spullen/kleding voor vele denkbare sporten. En ook voor outdoor sport en hobby’s. Kamperen en fietsen, etc.
Van mij mogen er meer Decathlon winkels komen in Nederland. Al rij ik graag even om voor een kijkje in de winkel. Top!!!.

Herman 09-10-2019

Bij eerste bezoek aan DECATHLON kregen we meteen een klantenpas en nu worden we steeds geattendeerd op acties en aanbiedingen. De nu gekochte artikelen zijn mooi en hun geld waard.
Levering en bezorging eveneens goed verzorgd.

Dia 09-10-2019

Mooie badpakken. Ik koop al jaren bij deze winkel. Ook voor mijn zwemvriendinnen. En ook zij zijn blij hiermee. Goede kwaliteit en prijs. Aanrader.

Anika 09-10-2019

Top!
Alles in huis op het gebied van sport en creatie
Snel geleverd en vooral.goedkoop en toch kwaliteit!

Mirjam 09-10-2019

Een vriendin koopt hier regelmatig badpakken(ze is zweminstructeur) en ze raadde mij Decathlon aan. Ik heb zojuist mijn eerste badpak ontvangen en ben heel tevreden over de kwaliteit en de maat. De bestelde maat past goed en het model is simpel maar leuk. Ik ben heel tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding. Ik vond het badpak namelijk erg goedkoop maar het ziet er goed en netjes afgewerkt uit en de stof voelt stevig aan.

Ajacio 09-10-2019

Snel geleverd, goedkoop en goed kwaliteit
Dus helemaal niets op aan te merken

H. 08-10-2019

Correcte omschrijving bij het badpak. (Maten vallen klein). Fijn daar heb ik rekening mee gehouden.
Stevige stof en precies als op de foto. Ik ben een blije klant.

Peggy 08-10-2019

De spullen waren netjes ingepakt, keurig op tijd en paste perfect. De site is overzichtelijk!!

Hendriks 08-10-2019

Mooie artikelen en zeer ruime keus. Vlotte levering en netjes verpakt. Goede ruil condities

Lizzie 08-10-2019

Ik had 2 badpakken besteld, ze waren netjes 2 dagen later bezorgd. Geen problemen, netjes ingepakt en goede kwaliteit.

chris hartung 08-10-2019

goede website , maar het afronden en betalen is niet echt duidelijk , moet nog mogelijk zijn om adres te veranderen

M. Korbee 08-10-2019

Om een review vragen terwijl
je nog niet hebt geleverd. Dinsdag besteld, zou donderdag komen, werd zaterdag, daarna dinsdag en nu weer woensdag... al met al heb ik nog niets. Whatapp geeft geen antwoord, wors zo geholpen door wen webcare medewerkers, 4 uur verder nog niets. Wachtrij telefoon kom ik niet door... zeer slecht.

Liz 08-10-2019

De webshop is heel overzichtelijk en je kunt via track and trace alles goed controleren.
Eenvoudig én snel bestellen

laura heijnen 07-10-2019

leuke en bruikbare artikelen. snelle levering.
altijd alles goed verpakt.
Zal er zeker vaker iets kopen.

N 07-10-2019

Veel aanbod, maar de levering was SLECHT. Veel te lang moeten wachten, meerder malen contact opgenomen met Decathlon daar ook niet tevreden over.

Heel jammer

A van der Klis 07-10-2019

Goede webshop, snel geleverd, alleen in een belachelijke grote doos!!! Ik had 2 vingerbraces besteld, dat kan in een envelopje, maar nee enorme doos.. vorige keer dit ook besteld en was de doos nog groter, gebeld toen, men zou er op letten..maar nee..weer grote doos, hier past makkelijk 2 dikke ouderwetse tekefoonboeken in..jammer... dit kost veel karton, vervoer ed..terwijl het in een envelopje kan!!

Nellie 07-10-2019

De levering was zoals afgesproken was .goed op tijd en wat we besteld hadden was op voorraad.
Het zijn poncho's om warm te blijven na het duiken,

Nancy 06-10-2019

Product was niet in de winkel, uitverkocht!
Maar een aardige medewerker heeft het online voor me besteld en 4 dagen later werd het zonder extra bezorgkosten(!!!) bij me bezorgd! Top service 👍😃

hans 05-10-2019

Goede hulp in de winkel. en toen de goede maat van een artikel op dat moment niet aanwezig was, werd het gratis opgestuurd. waar maak je dat mee. en dan ook nog eens 365 dagen retourtijd. TOP

GeCo 05-10-2019

Fout op de site waardoor het bestelde en betaalde alsnog niet geleverd kon worden

M.wilmont 05-10-2019

28 september een bestelling gedaan leverdag 5 oktober nog steeds niets ontvangen, Eerste contact gehad met een waardeloze chatbot, bij navraag Via de helpdesk blijkt het magazijn gesloten te zijn op normale werkdagen. Dames van de helpdesk zijn super aardig de logistiek is waardeloos het pakket staat al,dagen klaar maar wordt niet verzonden. Jullie moeten nog veel leren op logistiek gebied, die kun je beter uitbesteden! Maar wel een enquete sturen terwijl ik het bestelde nog niet eens ontvaNgen heb

Corry Vermeulen 05-10-2019

Het is heel goed gegaan met mijn aankoop. Het was een prachtig badpak, prima kwaliteit, maar helaas, bij mij stond het niet. En het goede is dat het gratis retour kon.

Lies 05-10-2019

Decathlon omschrijft zijn artikelen perfect. De snelle levering is ook heel prettig!

rosart 04-10-2019

handige website, snelle en goede verzending.
ik koop graag bij decathlon.
goede prijskwaliteitverhouding.

Karlijn 04-10-2019

Mooie webshop met een super uitgebreid assortiment. Je kan er echt voor elke sport terecht. De producten zijn van goede kwaliteit en voor een scherpe prijs. Ik heb een grote tent gekocht via de webshop en ben daar super blij mee. De tent was afgeprijsd en alles wat ik zocht. Snelle levering ook en makkelijk te bestellen.

M.v.d.Hurk 03-10-2019

Ik heb voor onze kleindochter bij jullie winkel via de website een kadobon besteld.
Dat ging heel eenvoudig en het leuke vond ik dat ik er een afbeelding op af kon drukken met de sport waar zij van houd,paardrijden.
De 9de oktobet krijgt ze het,denk dat ze er erg blij mee zal zijn.

Els Marxer 03-10-2019

Vriendelijke bediening, goede service, snelle en betrouwbare levering. Dank je wel!

Ton 03-10-2019

Goed advies gekregen om uit het ruime assortiment een keuze te maken. Online werd er voor me gezocht en besteld.

Dorcas 03-10-2019

Al geruime tijd een tevreden klant bij Decathlon. Zeer ruim assortiment. Bestellen gaat makkelijk via de website en bezorgen gaat snel en netjes en goed verpakt.

Jan-Maarten 03-10-2019

Op aanraden van derden Decathlon site bezocht. Ruim assortiment. Fijn de optie direct het pakketje bij een afhaal punt te laten bezorgen ipv eerst op woonadres. Bestelde spullen netjes verpakt. Alles in goede staat.

Sasdor 02-10-2019

Goede site. Kleur lijkt iets anders dan op de foto. Levering op tijd. Netjes.

M. Immink 02-10-2019

Breed assortiment, goede artikelen, qua prijs: goed. Snelle levering. Ook de winkel is erg leuk om doorheen te lopen.

Ernst@ 02-10-2019

Uitstekende bezorging van een sportitem van Decalthon, duidelijke taal en snelle bezorging via Post.nl.