Decathlon.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Decathlon.nl.

Deze score is berekend op basis van 1320 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

L 20-01-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Decalon

Super winkel niet te duur goede kwaliteit zeker de kinderschoenen waar anderen al kapot zijn gegaan doen deze het nog steeds. Snelle nette levering

Pluspunten

• bestelling in winkel geplaatst gratis verzonden

Minpunten

• Moet ik nog vinden

vd Velden 19-01-2017 Via de website gekocht

Eerste keer besteld bij Decathlon

Online een bestelling gedaan en laten bezorgen bij de Decathlon winkel in Den Haag. Alles is makkelijk en zonder problemen. De levering was zelfs op zaterdag al in de winkel ipv de maandag daarna, wat in eerste instantie was aangegeven.

Pluspunten

• snelle levering

Minpunten

• hoog bedrag voordat bezorging thuis gratis is

Helene 16-01-2017 Via de website gekocht

Goede site

Ik vind het een goede site en ik koop er graag en als er iets niet past kan ik terug brengen in de winkel super service

Annemies 13-01-2017 Via de website gekocht

Prima, genoeg om te kiezen. De prijs is gunstig en de levering was sneller san gezegd. Ik bestelde op zaterdag en woensdag zou het gebracht worden maar het kwam al op dinsdag.

Pluspunten

• Assortiment

Eva Campman 12-01-2017 Via de website gekocht

Toppie en duidelijk

Toen ik een zadel bestelde was hij er al echt heel snel, het kopen is duidelijk en alles werkt, ik heb er geen problemen mee. De website werkt zowel op de computer goed als Op telefoon of tablet! Heb je geen Decathlon in de buurt? Je kan je spullen gewoon veilig en zonder problemen laten bezorgen!!!

Pluspunten

• Snele bezorgingen
  • Duidelijke website
  • Makkelijk bestellen
  • Verschillende manieren om te laten bezorgen
  • De website ziet er proffesioneel uit

Bruce van Maanen 11-01-2017 Via de website gekocht

Tevreden klant

Duidelijke site en snel geleverd op de juiste lokatie. Blij met m'n nieuwe ski-jas. Niet veel ervaring met Decathlon maar de spullen die ik gekocht zijn niet duur en kwalitatief goed voor prijs die ik betaald heb. Bedankt!

Ohul56 11-01-2017 Via de website gekocht

Top website, jammer van de mails

Prijs kwaliteit verhouding is goed, levering kwam snel het was redelijk goed te vinden op de website.
Het is wel bijzonder irritant dat je vervolgens 3 spam mails per dag krijgt met aanbiedingen. En als je op de website je voorkeuren voor de nieuwsbrief wijzigt blijven ze toch gewoon sturen.

Pluspunten

• Goede prijs kwaliteit verhouding
  • Groot assortiment
  • Snelle levering

Minpunten

• Spam mails na online aankoop

Eric 11-01-2017 Via de website gekocht

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Bij Decathlon kun je mooie sportspullen kopen tegen een goede prijs. Leuk als je een sport wilt uitproberen of je kinderen (te) snel groeien. De artikelen worden snel geleverd.

Pluspunten

• goede prijs/kwaliteit
  • veel keuze

Minpunten

• geen topkwaliteit
  • verzenden niet gratis (pas vanaf €70)

Linda 11-01-2017 Via de website gekocht

voor herhaling vatbaar

Rond kersttijd voor het eerst iets via Decathlon besteld. De druktste tijd van het jaar voor webshops. Ondanks dat werd de bestelling razendsnel geleverd, goed verpakt en ook nog eens zonder verzendkosten (tijdelijke actie). De kwaliteit van de bestelde artikelen is goed. De keuze in de webshop is enorm. Voor ieder wat wils zou ik zeggen. Ik ben heel dik tevreden over alles. Zoals de titel al zegt: voor herhaling vatbaar!!

Pluspunten

• Ruime keuze
  • snelle levering

F.W. Vermeulen 10-01-2017 Via de website gekocht

Decathlon prima winkel

Decathlon is een prima winkel.

Makkelijk bedienbare webshop.
Goede zoek functie.
Overzichtelijk ingedeeld bijvoorbeeld een uitverkoop button.
Prima keuzes uit betalingsmogelijkheden.
Bovendien is er een groot assortiment in vele takken van sport

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Lange retour tijd.

Minpunten

• Uitverkocht artikel, bllijft prominent aangeboden.
  • Hoge bestel groote voor gratis verzending.

tammie 10-01-2017 Via de website gekocht

Super tevreden

Was een weekje ervoor in de winkel in Leeuwarden. Het shirt wat ik wilde was daar nirt meer maar wel te verkrijgen via de webshop. Superblij mee, netjes geleverd.

Michel 10-01-2017 Via de website gekocht

Top

Producten zijn makkelijk te vinden en de prijs is ook goed. Opgegeven verzenddatum klopt. Verder geen opmerkingen.

wilgroep 10-01-2017 Via de website gekocht

prijs kwaliteit prima

Overzichtelijk duidelijk prijs kwaliteit is goed.En snelle levering.
Goede loop schoenen. Alleen jammer dat ze nu in de opruiming zijn.
Als ik twee weken had gewacht had ik ze nu voor de helft van de prijs gehad😣

Pluspunten

• +++

Simone 14-12-2016 Via de website gekocht

Service is: iets doen wat de klant niet verwacht

Bij de bestelling van skikleding via internet was 1 jas online uitverkocht. Op de site kon ik de shop voorraad niet snel vinden, dus even gemaild. Volgende dag antwoord met de filialen waar de jas aanwezig is. Een filiaal gebeld en tot mijn positieve verbazing wordt de jas in 2 maten van woensdag tot en met zaterdag weggehangen! Dit is echte service: iets doen wat de klant niet verwacht. Pluim voor Decathlon. Oh ja, en de prijzen zijn heeeeel prettig bij Decathlon!

Pluspunten

• Uitstekende service
  • Lage prijzen
  • Groot assortiment

Minpunten

• Winkelvoorraad op site niet snel te vinden

Karin 11-11-2016 Via de website gekocht

Decathlon

Fantastische webshop, een erg groot assortiment. Alles is makkelijk te vinden, ook of het product beschikbaar is in de winkel.

Caroline 11-11-2016 Via de website gekocht

Fijne winkel met veel keuze

Fijne winkel, voor elk wat wils. Snelle levering. En betaalbare artikelen.
Het pakketje retourneren (meerdere maten besteld) moest bij een Kiala punt. Die is er bij ons in de buurt niet. Kreeg ik een atwoordnummer zodat het bij PostNL kon worden ingeleverd! Super dus.

Pluspunten

• Betaalbaar
  • Veel keuze

Hanneke 10-11-2016 Via de website gekocht

Zwembril

Ik zocht en vond een zwembril met glzen op sterkte. Goede prijs/kwaliteitverhouding, eenvoudig in te klikken glazen . Prima.

Mw 10-11-2016 Via de website gekocht

Leuke site

In de winkel was het product op, medewerker vertelde dat ik het via de site kon bestellen.. helemaal top.

theo van rossum 02-11-2016 Via de website gekocht

shirts

mooie site en heel veel keuze's
mooie en goede spullen
leuke aanbiedingen
snelle levering en spullen goed verpakt
een aanrader voor iedereen

Carla 02-11-2016 Via de website gekocht

Goede artikelen voor een goede prijs

-Online beschrijving van produkt is prima:'wat je leest=wat je krijgt'
-Lage prijzen voor goede produkten
-Website is eenvoudig in gebruik

Pluspunten

• goed online bedrijf

danielle 01-11-2016 Via de website gekocht

zeer tevreden

De shop is heel overzichtelijk en ruim in keuze. Soms beetje verwarrend met afbeelding en bedoeld wordt ben ik achter gekomen.

Pluspunten

• de prijs

Minpunten

• afbeelding klopt niet altijd met levering.

Sporter076 12-10-2016 In de winkel gekocht

Overzichtelijke website, levertijd valt wel wat tegen

De website is overzichtelijk en je kan makkelijk en snel je gewenste artikelen vinden.
Bestellen gaat ook makkelijk.

Levertijden kloppen niet altijd, het was dus ook jammer dat ik na 3 dagen een e-mail kreeg dat het nog eens 2-3 dagen ging duren voordat de bestelling er zou zijn

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Veel keus
  • Scherpe prijzen

Minpunten

• Levertijd

EJ Koning 04-10-2016 Via de website gekocht

Duidelijk

Je kunt gemakkelijk zoeken, filteren en productdetails vinden. Prima webshop!
De producten worden keurig netjes en snel afgeleverd met duidelijke instructies voor als je evtl. iets retour wilt sturen. Helemaal in orde!

Pluspunten

• Duidelijk
  • Filtermogelijkheden
  • Snelle verzending

Minpunten

• Niet altijd te zien hoe transparant bv shirts zijn
  • Niet mogelijk om op bv 100% katoen te filteren

Alida 04-10-2016 Via de website gekocht

Mevr.

In Frankrijk gepast, getwijfeld en spijt gekregen. Tot mijn verrassing nu ook in NL en ook online dus direct besteld en heel snel ontvangen. Ben er erg blij mee!

Frans 29-09-2016 Via de website gekocht

Transparante eerlijke overzichtelijke winkel.

Duidelijk overzicht van de artikelen. Inzichtelijke stappen van informatievoorziening. Prijs-kwaliteitverhouding die klantvriendelijk en budgetvriendelijk is.

Pluspunten

• overzichtelijk
  • prijs-kwaliteit

Minpunten

• instructiefilmpjes verbeteren en uitbreiden

Michael Van 29-09-2016 Via de website gekocht

Ruime keuze, prettig geprijsd maar zoekmachine kan beter

Decathlon heeft veel prettig geprijsde producten. Ik heb met name naar schoenen gezocht. Helaas heeft niet ieder pagina/sub-categorie een filtermogelijkheid op maat.

Pluspunten

• Ruime keuze
  • Prettig geprijsd

Minpunten

• Zoekmachine

Richard 29-09-2016 Via de website gekocht

De webwinkel is goed, maar is er geen methode om een voetbal T-shirt te bestellen icm afdrukken van de naam van de team die zit al in de computer? ik ben al drie keer terug naar Decathlon (half uur reisen) en elk keer is het te druk, moet ik een uur wachten of drie dagen later terug komen. Dit is helemaal onhandig. ik wil graag een keer bestellen, een keer ophalen.

Paul 27-09-2016 Via de website gekocht

P de Bruyn

Snelle levering, alles duidelijk aangegeven. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Bezorging was goed gedaan met tnt

R.A. Vierbergen 27-09-2016 In de winkel gekocht
Arnhem Rijnhal

Nature

Kwaliteit prijs verhouding is goed niet te koop in de winkel bestel online top.
Sommige maten vallen kleiner uit dan de maat die erop staat. Decathlon is n Frans bedrijf mischien zijn ze daar kleiner of waar de producten gefabriceerd worden :-)
Verder alles mooi onder een dak en de wb winkel is ook goed

Pluspunten

• Ruim opgezet
  • Wereldwijd

Minpunten

• Maten van kleding vallen vaak kleiner uit

Joris 26-09-2016 Via de website gekocht

Draak van een site

Ja en toch Geef ik een 9.
Website is verschrikkelijk, laadt slecht, niet mobiel vriendelijk en slechte filter mogelijkheden. Neemt niet weg dat de producten erg goedkoop zijn en de kwaliteit goed genoeg.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit

Minpunten

• De website heeft aandacht nodig.

Jef 18-09-2016 Via de website gekocht

Internet shoppen bij Decathlon.nl

Duidelijke en overzichtelijke site met goede keuze filters.
Eenvoudige betalingsmogelijkheden.
Na aanschaf duidelijke informatie over levering, inclusief tracking.
En dan ook nog snel.

Pluspunten

• Duidelijke site
  • Tracking van bestelling

Michelle 16-09-2016 Via de website gekocht

Super klantvriendelijk en sneller binnen dan beloofd

Ik was bij mijn bestelling voor de voetbaloutfits van mijn kinderen vergeten een product toe te voegen aan mijn online winkelmandje, daar kwam ik de volgende dag pas achter. Toen ik telefonisch contact op nam om na te gaan of het product nog aan mijn bestelling toegevoegd kon worden werd ik teleurgesteld....Maar niet voor lang!....ik kreeg een kortingscode voor gratis verzending!!!! Dat noem ik nou pas service!!!!
Bovendien was mijn bestelling 2 dagen eerder binnen dan online werd aangegeven, helemaal super. Kwaliteit is prima in verhouding met de prijs.
(vorige winter ook wintersport artikelen op locatie in Eindhoven gekocht....ook zeer tevreden over de service, prijs en kwaliteit)
Ik ga de volgende keer zeker weer mijn spullen hier bestellen/kopen.

Pluspunten

• super klantvriendelijk
  • snellere levertijd
  • super prijs
  • prima kwaliteit

Minpunten

• bezorgkosten
  • meer locaties gewenst

Taco 12-09-2016 Via de website gekocht

Snelle levering van mijn wetsuit

Net wetsuit gekocht van 2 mm. Jammer dat de shorties waren uitverkocht, maar deze voldoet zeker zo goed. De eerste zwembad duik-training van meer dan anderhalf uur was deze keer niet koud !

Assortiment
Jammer dat het product waar ik voor kwam, uitverkocht was. Gelukkig was het alternatief ook goed !

Pluspunten

• Snelle levering
  • goede kwaliteit wetsuit

Judith 10-09-2016 Via de website gekocht

Onduidelijk voor de tablet

Voor een tablet is het erg onduidelijk. Dit overkomt bijna elke website. Dus iets waar nog wel wat in verbeterd kan worden.
Als men iets wil retourneren dan kun je niet kiezen voor twee verschillende maten van het zelfde product. Moeilijk uit te leggen?

Pluspunten

• Ruime keuze
  • Prijs kwaliteit

Minpunten

• Onoverzichtelijk
  • Retourneren

Veraart 06-09-2016 Via de website gekocht

gedoe

Ik heb een regenbroek online besteld. Ik moest zelf track en trace in de gaten houden om te zien of de regenbroek op het postkantoor lag. Ik had gedacht dat ik hierover een mail zou krijgen. De regenbroek bleek te klein. Ik heb de broek teruggebracht naar weer een ander punt dan het postkantoor waar ik de broek heb gehaald. Een kiala punt of zo. Daar heb ik de regenbroek aangeboden om te retourneren. Dat heb ik zaterdag gedaan. Ik heb nog geen ontvangstbevestiging ontvangen. Alles bij elkaar niet zo enthousiast. Misschien is het even wennen.

Pluspunten

• website

Minpunten

• zie hierboven

Rosenboom 04-09-2016 In de winkel gekocht
Amsterdam

Winkel review. Decathlon is een aanrader voor iedereen.

Wilt U in deze tijd nog gezellig en fijn winkelen, goed geholpen worden, een groot assortiment zien en het gevoel hebben dat U nog gewaardeerd wordt als klant ga dan bij Decathlon in Amsterdam. Een super fijne zaak, breed assortiment en fantastisch goed en behulpzaam personeel dat vakkennis heeft. Is Uw maat niet op voorraad dan wordt het U binnen een paar dagen toegezonden.

hennie 31-08-2016 Via de website gekocht

kortingscode die wij ontvingen werkte niet!

Winkel is prettig omdat er gemotiveerde mensen rondlopen die bereidt zijn om alles voor je te doen. Er heerst een rommelige sfeer, die niet uitnodigt om alle paden te bewandelen. Veel kinderen die tegen je op fietsen of surfboarden.ligt natuurlijk aan de ouders. Maar ja: moet allemaal kunnen. Ik heb een andere mening.

Assortiment
In aantal voldoende. Redelijk uit de tijd

Pluspunten

• groot assortiment
  • behulpzaam personeel

Minpunten

• rommelig.
  • weinig laatste mode.
  • schreeuwende kinderen.

M. van Es 31-08-2016 Via de website gekocht

Prima bevallen!

Bestelling werd netjes geleverd in goede doos. Helaas fors later dan vlak voor de betaling vermeld werd. Reden werd niet opgegeven. Het scheelde echter wel een paar dagen. Maatvoering voor kind van 12 was aan de kleine kant. Mijn dochter van net 1 week 10 paste het niet. Maar ruilen is geen probleem. Het is al weer onderweg.

Pluspunten

• Goede verpakking
  • Ruim assortiment
  • Gratis retourneren

Minpunten

• Krappe maatvoering
  • (Te) late levering

Esmeralda 26-08-2016 In de winkel gekocht
Best

Goede site, goede winkel

Decathlon heeft een goede keuze in artikelen van goedkoop tot duurder. Het aanbod is groot voor veel verschillende sporten. Praktisch voor elke sport is er wel iets te vinden. Ze verkopen hun eigen huismerk (verschillende per sport), maar ook de bekende merken. De winkel is overzichtelijk ingericht en voor kinderen bijna een uitje. Ze kunnen verschillende sporten proberen. In de winkel waar ik altijd kom, kunnen ze o.a. tennissen, golfen, tafeltennissen, hockeyen en boksen. In de winkel heb je de optie om artikelen die niet op voorraad zijn te bestellen op de site. De site is even wennen, maar als je hem door hebt goed te gebruiken.
Nadeel is wel dat de levertijd wat langer is (dan ik gewend ben), namelijk ongeveer drie werkdagen. Maar dat verschilt per product. De maatvoering is wel even het bekijken waard. De maten zijn verdeeld in leeftijden, die niet altijd kloppen met de Nederlandse bouw.

Het personeel in de winkel is erg behulpzaam en weet meestal ook echt waar ze het over hebben. Mochten ze het niet weten dan wordt er iemand bij gehaald die het wel weet. Over ruilen wordt niet moeilijk gedaan, mits niet gebruikt natuurlijk.

Pluspunten

• Groot aanbod
  • Diverse prijsklassen

Minpunten

• Levertijd bestellingen

Esmeralda 22-08-2016 Via de website gekocht

Goede service en niet duur

Het bestellen op de site is eenvoudig. Helaas was de maat niet goed, maar in de winkel kon ik het heel makkelijk tuilen.

Pluspunten

• prijs
  • Klantvriendelijk

Djordan 16-08-2016 Via de website gekocht

Decatlon

Slechte site. Je moet je verplicht aanmelden wat lang duurt en vaak niet werkt. Inloggen zonder een account zou beter zijn.

Pluspunten

• Snelle levering

Jose 10-08-2016 Via de website gekocht

Flippers

Makkelijke en snelle pagina. Een ruim assortiment op gebied van vele denkbare sporten. Ik kom er graag, in de fysieke winkel, maar ook online is het fijn winkelen

De bestelde duiklaarsjes pasten niet in de flippers. Geen enkel probleem om deze terug te geven en geld terug te krijgen

connie 06-08-2016 In de winkel gekocht
Rotterdam

ruim, en grote sortering tegen een schappelijke prijs. Alleen het parkeren is veel te duur.

Leuk en vriendelijk personeel, helpen de klant goed

Assortiment
Grote keus tegen redelijke prijs

Zie boven

Extra toelichting
Ja, ik heb de tent air seconds 4.2 xl bij U gekocht. Het is een fantastische tent, maar is het nog mogelijk om de onderkant van de buitentent met horregaas te bekleden met de binnententen en de grondzeilen aangezien het nu een open verbinding is en al het vliegende en kruipende ongedierte s-avonds naar binnenkomt. Dat vonden we niet prettig. Uiteraard wil ik er voor betalen, en er is nog genoeg ruimte in de opbergtas.

Leendert 28-07-2016 Via de website gekocht

Op de site is het lastig zoeken

Zeer snel en netjes reactie op je vragen

Extra toelichting
2 fietsen gekocht via internet. Die werden enkele dagen daarna keurig geleverd. Er miste een onderdeel bij de levering, maar dat is netjes opgestuurd.

ingridpoot 25-07-2016 In de winkel gekocht
Rotterdam en Roncq (Frankrijk)

In de Decathlon in Frankrijk had ik aankopen gedaan. Echter is het bedrag van mijn aankopen twee keer van mijn rekening afgeschreven. Na een aantal dagen op het teveel betaalde geld te hebben gewacht dat maar niet terug werd gestort, heb ik de Decathlon in Nederland gemaild. Heel snel kreeg ik een erg vriendelijke reactie en alles werd snel geregeld. Top service!

Assortiment
Ik ben zwemmer en er is genoeg keus.

Aanbeveling
Groot assortiment met goed betaalbare prijzen.

EF 24-07-2016 Via de website gekocht

Makkelijk te navigeren en goed van verschillende gedachten te benaderen. Mooie duidelijke fotografie en toelichting.

Vooral de bezorging was zo makkelijk - ik kon de bezorgtijd aanpassen en vlak voor de aankomsttijd kreeg ik nog een SMS dat ze er binnen 20 minuten zouden zijn. Het enige is dat ik dat van te voren graag had kunnen geven, maar dit werkte ook erg goed

Assortiment
Veel spullen en eigenlijk alles wat ik zou willen hebben.

Aanbeveling
Prijs - kwaliteit verhouding is gewoon goed

Extra toelichting
Het enige kritiekpunt is de hoge drempel voor gratis thuisbezorgen met 70 euro. Het is voor mij een reden om niet vaker te bestellen tenzij het echt iets is wat me over doe nogal hoge finaciele drempel heen helpt. Nu had ik ene product dat en heel zwaar was (>20kg) en duurder dus ben ik voor de online winkel en bezorgen gegaan.

wteam 21-07-2016 Via de website gekocht

Beetje moeilijk om artikelen te zoeken. Als er iets in je winkelwagen zit dan zie je nog andere artikelen die niet op de pagina stonden bij wat je zocht...

Service is wel ok en moet ook wel want alles valt klein uit en het duurt mega lang...

Assortiment
Heel veel artikelen maar soms niet goed te vinden. Blijven zoeken en je ziet steeds meer.

Aanbeveling
Goedkoop maar zit wel wat negatieve dingen aan...

Extra toelichting
Webshop levering duurt veel te lang...nota geven weken te vroeg af aan afterpay voordat je artikelen ontvangen hebt dus weer onnodige telefoontjes om administratiekosten te vermijden van afterpay. Echte winkel kan ik niet over oordelen.

Zillah78 16-07-2016 In de winkel gekocht
Arnhem

In de winkel via de "pluspaal" een bestelling geplaatst op een zaterdag. Woensdag al in huis. Retouren naar de winkel gebracht, waar puur op e-mailadres, dus zonder bon, de afhandeling plaats kon vinden. Met een grote glimlach van de medewerkster, dat maakt het een 10.

Goed advies in de winkel, toen gewenste artikelen niet op voorraad bleken en de hierboven al genoemde allerhartelijkste medewerking bij het retourneren.

Assortiment
Turnpakjes zijn in alle sportzaken ondervertegenwoordigd, maar de keuze bij Decathlon is op dit gebied een mooie voldoende. Is dit een juiste plek om te vragen ook SUP-artikelen in het assortiment op te nemen?

Aanbeveling
Voldoende behulpzaam personeel, volop ruimte en gelegenheid tot uitproberen (zonder dat de zaak één grote speeltuin lijkt te worden), zeer divers qua sportaanbod, bestellen en retourneren via de winkel gaat super.

Extra toelichting
Het afrekenen van de bestelling was enigszins onduidelijk: waaraan herkent de kassier mijn bestelling? Ik had bijv. een referentienummer o.i.d. verwacht dat ik moest opgeven, maar dat is enige wat een beetje vaag overkwam.

Berlinda 12-07-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijk

Meedenkende klantenservice

Voor ieder wat wils!

Top!

Wierdaj 12-07-2016 Via de website gekocht

Kon goed vinden, wat ik zocht. Goedkope, effectieve, lichte regenkleding voor "eventueel" tijdens de vierdaagse van Nijmegen. Dat lukte op de website (mijn favoriete merk Quechua).

Een dag later probleemloos binnen

Ruim voorhanden

Perfect