Decathlon.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Decathlon.nl.

Deze score is berekend op basis van 1310 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Mireille 29-03-2017 Via de website gekocht

Top levering

Goede foto van besteld artikel, kleur was zoals in werkelijkheid en de maatvoering perfect. Kortom super tevreden!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Retourproces

Minpunten

• -

Naomi 28-03-2017 Via de website gekocht

Prima service, de maten zijn echter slecht voorspelbaar

Goede kwaliteit, alle prijzen mogelijk, de maten zijn echter moeilijk in te schatten. Ik moest alles minimaal twee maten kleiner dan normaal gesproken. Service bij retour was top.

Henri 28-03-2017 Via de website gekocht

De prijs-kwaliteitverhouding waar ik naar zocht

Snelle levering, lage prijzen en zo te zien vrij goede kwaliteit. Een ideale combinatie als je op zoek bent naar de beste prijs-kwaliteitverhouding voor outdoor- of sportartikelen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Michiel 28-03-2017 Via de website gekocht

Goede snelle service, ruime keuze en een mooie prijs...

Stonden hoog in de zoekresultaten en bieden ruime keus van wat ik wil vinden. Prima kwaliteit spullen tegen een zeer faire prijs. Vanaf nu mij eerste keus om te gaan shoppen op het web voor sportieve en functionele kleding voor mezelf en de kinderen

Pluspunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

DB 27-03-2017 Via de website gekocht

Fijn en goedkoop!

Ik was op zoek naar een goedkope sportbroek en eventueel een shirt. aangezien ik de broeken meestal te duur vind en ik mee doe aan obstakelruns waarbij de kans bestaat dat het misschien stuk gaat, vind ik het zonde als ik ene hele dure aanschaf. ik was opzoek gegaan via google naar een goedkope broek en kwam op deze site terecht en met succes! voor 20 euro heb ik een nieuwe broek aangeschaft en een shirt van 7 euro, ik ben er erg blij mee ! Ik zou zeker weer hier bestellen. Ik vind dat je goed de dingen op de site kan vinden en dat de verzending ook snel is.

Danny 26-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige service, snel, simpel en efficiënt

Geweldige service, snel, simpel en efficiënt zowel via online bestellingen als in de winkel een prima service en zeer vriendelijk personeel, niet opdringerig maar zeer behulpzaam.

cabriopetje 26-03-2017 Via de website gekocht

Goede levering alleen lange tijd tussen bestellen en leveren

Website duidelijk .
Het product is zeer goed
Prijs is zeer goed
Ik vond alleen de tijd tussen bestellen en leveren te lang.
Wij bestellen alles online ,maar dit is te lang.

J.C. 25-03-2017 Via de website gekocht

Gemak geboden

Ik was in de winkel voor een judo pak voor mijn dochter, maar de verkoper adviseerde een grotere maar ivm krimpen. Deze was niet voorradig en ik kon direct in de winkel online bestellen zonder verzendkosten. Prima service en ontving het pak 1 dag eerder dan aangegeven, precies voor de judo training!

Natasja 25-03-2017 Via de website gekocht

Super service

Ik vind jullieen echt super. Sneller bezorgd dan de aangegeven datum en ook nog eens lekker goedkoop

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Maggoo 21-03-2017 Via de website gekocht

Medewerker wist het artikel niet te vinden, ik wel!

Ik zocht handschoenen met rubberen nopjes. De maat die ik zocht lag niet meer bij de gewone afdeling handschoenen. De medewerkster kon me ze ook niet helpen vinden. Ze keek waar ik al heb gekeken en zei toen 'dan hebben we ze niet meer'. Ze heeft nog wel even op het scherm gekeken, maar tevergeefs. Toen ben ik zelf maar verder gaan zoeken in de winkel. Blijkt dat bij elke sport wel handschoenen ervan bestonden. Bij de afdeling 'paardrijden' lagen precies die zelfde handschoenen die ik zocht. Ik vind het dan weer heel jammer dat de medewerkster die daar elke dag werkt niet beter weet en geen alternatief/idee aanbood. Als je daar werkt en een keertje rond loopt, dan zie je toch verschillende handschoenen liggen op verschillende afdelingen?! Gebrek aan passie voor de zaak en klant is een bekend fenomeen in deze tijden. Misschien was de medewerkster nieuw? Dat kan, maar heeft de manager of leidinggevende nooit haar geleerd dat ze altijd bij hem/haar advies kan vragen als ze iets niet kan vinden? "Nee, dan hebben we het niet" is wel een hele makkelijke zin om de klant niet meer verder te hoeven helpen. Pluspunt van Decathlon is dan wel dat de prijzen okay zijn. Daarom beveel ik deze winkel aan, maar dan moet je wel zelf gaan zoeken naar een produkt.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Haagie 21-03-2017 Via de website gekocht

Op en top goed

Na lange tijd weer sportartikelen besteld. Kon me goed navigeren op de website. Aantrekkelijke prijzen voor kwalitatieve producten. Geleverd op de verwachte levertijd. Zeker voor herhaling vatbaar

Maarten 21-03-2017 Via de website gekocht

groot, betaalbaar en goed assortiment

Aankomende zomer ga ik hiken met mijn vriendin in het buitenland.
Hiken was voor mij nog een onbekende sport en wist dus niet zo goed wat ik allemaal nodig zou moeten hebben. Op de Decatholon website wordt alles heel overzichtelijk weergeven en worden er ook leuke suggesties gedaan voor andere hike spullen/benodigdheden. Betaalbaar en van goede kwaliteit.

Voor de levering heb ik ervoor gekozen om de producten op te halen bij Plus supermarkt in Rotterdam. Helaas kwam ik er gister achter dat je maar tot 19:00 uur je pakketje kan ophalen. En met een normale (stage)werkdag red ik dit niet. Even wachten tot het weekend dus..

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Afleverservice

Robin 21-03-2017 Via de website gekocht

Prima

Duidelijk, snel geleverd. De afbeeldingen van een product worden soms iets mooier gepresenteerd (qua kwaliteit) dan dat het product er in het echt uitziet.

JanFM 21-03-2017 Via de website gekocht

Slechte website en app maar goede service in de winkel

De website en de app laten niet dezelfde informatie van mijn account zien. Ook het winkelwagentje synchroniseert niet. Terugbladeren werkt slecht. Je komt aan het begin van de lijst. Ook het taalgebruik is geen Nederlands maar Vlaams.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

H. O. 19-03-2017 Via de website gekocht

Duidelijke en gebruiksvriendelijke site

Artikelen zijn eenvoudig te vinden. Goede en eerlijke omschrijving van artikel. Ook de mindere dingen of aandachtspunten worden beschreven. Alternatieve keuzes worden voorgesteld.

ted bear 19-03-2017 Via de website gekocht

prima hulp bij online bestellen in de winkel

groot assortiment en goede prijs/kwaliteit verhouding. Alle sporten zijn wel vertegenwoordigd.
als artikel niet in winkel is wordt je geholpen en gestimuleerd om online te bestellen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jonnie78 18-03-2017 Via de website gekocht

Dan wel in rose

Wij zijn aar de Decathlon gestuurd voor een setje snorkel. Onze dochter is pas 5 jaar en heeft dus een kleine schoenmaat. Niet op voorraad in blauw in de winkel en geholpen door iemand in de winkel, top nu een set in het rosé en binnen 2 dagen al in huis!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

HANS 18-03-2017 Via de website gekocht

Prima deal!

Product is goed en ook snel , volgens afspraak, geleverd.
Alleen de track and trace code werkte niet. Komt vaker voor gaven ze aan bij het postkantoor.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Rob 18-03-2017 Via de website gekocht

levering na bestelling

Zeer snelle levering na bestelling, binnen twee dagen geleverd. er wordt een leveringstijd gegeven van 5 dagen en is na nog geen twee dagen binnen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Jannette 18-03-2017 Via de website gekocht

Goedkope goede sportartikelen

Groot aanbod ,lage prijzen ,snelle levering en gratis retouren. Super winkel voor alles soorten sportartikelen

Pluspunten

• Retourproces

Minpunten

• -

A.R. 18-03-2017 Via de website gekocht

Prima site

Prime site. Levering was keurig op tijd zoals aangegeven in de ontvangen e-mail.
Het bestellen via internet gaat gemakkelijk.

Zenge 18-03-2017 Via de website gekocht

Duidelijke overzichtelijke site

Goede prijzen, werkt samen met 247discount.nl en goede kwaliteit. 12 items besteld, alles op voorraad en binnen een paar dagen verzonden! Ik hoef niets te retourneren en ben in één keer klaar voor de wintersport!

Ton Daans 17-03-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven centrum

Excellente prijs/kwaliteit-verhouding

Goede producten voor een schappelijke prijs in een winkel met Ambiance, met een hoofdletter. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel.

Danielle de Roos 17-03-2017 Via de website gekocht

snelle verwerking en bezorging

Goed keuze kunnen maken en snelle bezorging. en betaalbare prijzen.Zeer te vrede en goede kwaliteit.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nan 14-03-2017 Via de website gekocht

Overzichtelijk

Overzichtelijk en betaalbare prijzen.
Ruime assortiment ook voor mensen met weinig te besteden. Zeker aan te raden!

Monique 14-03-2017 Via de website gekocht

Snel, goed en mooi!

Nog niet echt "alles" bekeken op de site, want ik moest even snel, gericht een thermo shirt bestellen.
Duidelijke site, gelijk goeie revieuws of keuzes van andere klanten er onder, zodat je eea nog kon afwegen. Echt fijn en betaalbaar!

Franka 13-03-2017 Via de website gekocht

Hele goede sevice

Ik had een badpak bestelt en dat zit aan de krappe kant, maar mijn ervaring is dat in het water dit altijd iets wijder wordt. Voor alle zekerheid via Facebook gevraagd. Als antwoord kreeg ik dat ik het mag uitproberen en als het niet goed is altijd mag terug sturen, ook al heb ik er in gezwommen. Zo'n service heb ik nog nooit gehad. Morgen ga ik zwemmen en dan weet ik of het wel goed past als het nat is

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Jet 13-03-2017 Via de website gekocht

leuk aanbod!

ruim aanbod en leuke sale en alles makkelijk te vinden op de website. Correcte levering. 1 dag later dan gepland, maar keurig een mail over ontvangen.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Carlo 12-03-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam

Excellent Service

Amsterdam store, the friendly staff and its set-up, all absolutely perfect. Website, after-sales service excellent..!

Louise 12-03-2017 Via de website gekocht

Netjes verpakt, dik tevreden

Ik vind dit een fijne website ,er is duidelijk overzicht en ook goed dat er maattabellen bij zitten.

Mijntje 12-03-2017 Via de website gekocht

Makkelijk, snel en goed!

Makkelijk zoeken en snel bestellen. Even wachten....hebben! Netjes en snel bezorgd. Goede kwaliteit en zeer betaalbaar. Ook de maten kloppen. Eerste maar zeker niey mijn laatste bestelling.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

L 12-03-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Leuke aanbiedingen. Makkelijk betalen en snelle levering. Veel verschillende produckten, voor een leuke prijs

Enric 11-03-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed

Heb dat wat ik zocht snel gevonden en de kop snel afgesloten. De betaalpagina is goed gedesigned en er zijn voldoende betalingsmethoden.

john 09-03-2017 Via de website gekocht

prima Service

Prima prijs/kwaliteitverhouding super hulpvaardig personeel dat met je meedenkt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

schoot 08-03-2017 Via de website gekocht

webshop verzending

Helaas veel winterkleding niet meer beschikbaar, terwijl winkel zelf bijna niets meer had.
Bestelling konden we pas na drie dagen ophalen. Slechte service.

sonja blom 07-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige service... super snel geregeld

Prima shop, ruim en overzichtelijk...je kan lekker ongestoord winkelen...passen en kijken, er is heel veel keuze

H.van der Leist 06-03-2017 Via de website gekocht

snelle service

Decathlon is een webwinkel waar je voor elke sport heel gemakkelijk en ook betaalbare artikelen kunt vinden, ze leveren snel en goede kwaliteit.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

samir 06-03-2017 Via de website gekocht

helaas slechte services

twee keer besteld, beide waren verkeerde maat. twede keer heb ik nog gebeld om door te geven enz toch de twede keer fout. twee keer teleurgesteld en voor niks naar winkel gegaan. zonde voor me tijd.

Van vliet 05-03-2017 In de winkel gekocht
Coolsingel rotterdam

Perfect

Super goed geholpen en mooie site. Spullen in de winkel en op de site gekocht! perfecte bediening en service gehad.

Terry 05-03-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden over de bestelde producten

Prijs kwaliteit is prima. Site is overzichtelijk en de reviews bij het product maakt het een stuk makkelijker om de juiste keus te maken voor jezelf.
Snelle levering.
Ik kom zeker terug om weer een bestelling te doen

Ron 05-03-2017 Via de website gekocht

Enorm klant gericht perfecte website en personeel

Goede antwoorden en correcte afhandeling van mijn vragen. Mooie producten vriendelijk personeel aan de telefoon

Anita 04-03-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd en geweldige service!

Heel fijn dat je ook kan kiezen dat het pakket afgeleverd kan worden in een pakketautomaat! Snel geleverd en de bestelling was netjes en goed op maat. En de volgende bestelling komt er zeker weer.

Pluspunten

• Afleverservice

Minpunten

• -

Lex 04-03-2017 Via de website gekocht

Sneller dan beloofd!

Heldere shop, duidelijk aanbod en eenvoudige bestelprocedure. Ruim de goedkoopste!! Levering sneller dan beloofd.

Clifford Joom 02-03-2017 Via de website gekocht

Altijd Top service!

Decathlon Amsterdam Arena is ideaal voor mij omdat het op mijn route ligt van werk naar huis. Even de trein uit, bestelling ophalen en dan weer de trein in. De service in de winkel is ook top; je wordt heel snel geholpen en het personeel is behulpzaam.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jacques 01-03-2017 Via de website gekocht

goede service goede prijs kwaliteit verhouding

goed overzicht op de website , heel gemakkelijk te betalen , snel geleverd , goed overzicht op de factuur , goed verpakt , in een woord toppi

j de poorte 01-03-2017 Via de website gekocht

goed opgevangen en begeleid

Na vraag goed geholpen -doorgestuurd naar werknemer met juiste kennis- en tot Einde bezoek prima informatie en Hulp. In winkel op site besteld met hulp

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

JosKlingen 01-03-2017 Via de website gekocht

Prima service .

Legio keuzes.
Prima en duidelijke omschrijving artikelen.
Ook in winkel(filiaal Kerkrade) erg klantvriendelijk en behulpzaam.
Aanbeveling waard.

Esther 15-02-2017 In de winkel gekocht

Decathlon Apeldoorn

Fiets gekocht voor mijn dochtertje en terug voor gratis servicebeurt. Mijn fiets die NIET bij decathlon is gekocht werd ook nagekeken en kreeg ook een gratis servicebeurt. Geweldig ik wist niet wat ik moest zeggen maar zeer dankbaar. Ik was altijd al zeer tevreden maar dit is echt een zeer zeer klantvriendelijke houding. Bravo. Met dank aan de vriendelijkheid van xxx en nog een Turkse medewerker van de werkplaats die mijn dochter ook nog kosteloos verblijdde met mooie lampjes op haar fiets.
Heel erg bedankt voor de superservice !!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jan 12-02-2017 In de winkel gekocht

In winkel gekochte artikel kan niet teruggestuurd worden

Kan artikel dat in een winkel heb gekocht alleen maar retourneren in een winkel. Kan het niet terugsturen, ook niet als ik zelf bezorgkosten betaal. Moet nu 2 uur in auto zitten om artikel terug te brengen. Ongelooflijk.

niet tevreden 07-02-2017 Via de website gekocht

Traag

Bestelling veel later dan vermeld geleverd! Zodoende te laat voor een verjaardagskado. Reactie ; onze excuses, maar dat het de fout van postnl is. That's it.
Voor ons niet weer! Er zijn gelukkig meer winkels.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten