Decathlon.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Decathlon.nl.

Deze score is berekend op basis van 1321 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Hans 05-11-2017 Via de website gekocht

Hele vlotte levering

De levering was bijzonder snel; 2 dagen. Het product op zich was goed, maar was niet geschikt voor mijn bestemming. Nadat ik het had teruggestuurd, kreeg ik ook weer heel snel daarvan een mailmelding.

Jolanda 05-11-2017 In de winkel gekocht

Goede service van dame in winkel

Nam de tijd om mijn vragen te beantwoorden, en nam de tijd om mee te denken en vervolgens te bestellen, toppie!

Wim Dumas 04-11-2017 Via de website gekocht

Alles klopt en daarom voelt het goed

Prima keus en de ideale prijs/ kwaliteit verhouding samengesteld door sporters voor sporters.
Niet alleen de site maar vooral ook de winkel is klantvriendelijk en steeds weer spannend.

j.p.piels 03-11-2017 In de winkel gekocht

goede service

voor shop gekozen ivm het gemak. Reeds eerder ,tot volle tevredenheid, gebruik gemaakt van shop. Deze week trekking schoenen via webshop gekocht bleken te strak te zitten. Zonder problemen kunnen ruilen in winkel te Best. Tevens meerdere andere artikelen gekocht.

Milly 02-11-2017 In de winkel gekocht

Prima service!

Op zoek naar een goede regenponcho kwam ik uit bij decathlon. Bij bijlmer-arena was mijn maat helaas uitverkocht maar heeft een medewerker me wel een maat l laten zien en passen en geadviseerd in de winkel (verzendkosten vrij) en maat mnte bestellen. Helaas bleek
Deze op moment van verwerken ook online uitverkocht. Hierop heb ik de klantenservice gebeld en hebben zij de laatste l bij bijlmer-arena apart laten zetten. Deze lag keurig apart voor me en het geld van de online bestelling is keurig terug gestort.

Ellina en Robin 02-11-2017 In de winkel gekocht

Top service

Snelle levering, doordat wij in de winkel besteld en betaald hadden hoefden we geen verzendkosten te betalen. De kleur was in het echt mooier dan verwacht

Astrid 01-11-2017 Via de website gekocht

Top Service,

TopShop! Duidelijke omschrijving van het produkt welke je wilt bestellen. Je wordt prima op de hoogte gehouden hoever het met je bestelling is (wanneer ingepakt, verzonden etc) middels de makkelijk te gebruiken app!

Yolanda 01-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

De website is duidelijk en overzichtelijk.
Snelle service.
Retourneren is prima en binnen 2 dagen verlopen.

Chris 31-10-2017 Via de website gekocht

Perfecte kwaliteit / prijs verhouding

Ik bestel geregeld bij Decathlon vanwege het ruime assortiment sportkleding tegen scherpe prijzen. Snelle levering en snelle terugbetaling bij retourneren wanneer je meerdere maten besteld hebt om te passen. Super!

Linda 30-10-2017 Via de website gekocht

Goedkoop maar niks mis mee !

Ik hou van hardlopen . Maar heb geen groot budget. Bij decatlon koop ik fijne sportkleding voor weinig geld. Het allerfijnste artikel is voor mij de hardloop legging met aan de zijkant een zakje met rits waar je telefoon in past ! Ideaal !! Goede hardloopschoenen koop ik in een duurdere klasse maar verder ben ik een zeer tevreden decatlon klant ! Ook online helemaal goed. Overzichtelijk en snel in huis.

Hans 29-10-2017 Via de website gekocht

Ze doen wat ze beloven.

Brede keuze op heel veel sportgebieden. Alles onder één dak! Overzichtelik per sport gerangschikt. Goede kwaliteit tegen zeer concurrerende prijzen.

Pee-El 29-10-2017 Via de website gekocht

Bug in de online winkel

Normaal gesproken ben ik altijd zeer tevreden over de webwinkel van Decathlon, maar bij deze bestelling ging het mis. Nadat de betaling was gedaan bleef het stil, toen ik twee dagen nadat de levering plaats had moeten vinden contact opnam, bleek dat de bestelling in het systeem was blijven 'hangen'. Deze heeft handmatig een zetje gehad, maar dit heeft tot gevolg dat de levering een week later gaat plaatsvinden (hoop ik).

Sandra 29-10-2017 Via de website gekocht

Prima levering

Ik heb een paar wandelschoenen besteld. Werd keurig op de hoogte gehouden wanneer deze vanuit Duitsland verstuurd werden. Schoenen waren goed verpakt.

Frans Disseldorp 28-10-2017 Via de website gekocht

Levering op afgesproken tijdstip en retourneren was simpel

Ik heb bij de webshop bestelt omdat snorkelpak niet in de winkel was in dit jaargetijde. Snelle levering van de 3 pakken, waarvan er 1 retour is gestuurd. Was een makkelijke manier om de retour zending te doen. Kreeg snel bericht van ontvangen en dat het geld wordt terug gestort.

Marco 28-10-2017 Via de website gekocht

Lekker makkelijk en nog snel bezorgd.

Heele mooie site, bijna alles wat je op sport gebied nodig hebt.
En ook heel vriendelijk en goed behulpzaam aan de telefoon.

T.de Booij 27-10-2017 Via de website gekocht

TOP!!!

Prima en duidelijke informatie en snelle levering.
Handig ook de maattabel. Klopt helemaal met de bestelling.

Joyce 26-10-2017 Via de website gekocht

Jammer

Had twee broeken besteld die wel mijn maat zijn maar nog steeds niet passen!!?? Dit vind ik raar! Ook heb je in de winkel niet alle broeken hangen die ze op de website wel hebben met als gevolg dat ik niet in de winkel mijn favoriete broeken kan passen!! En waarom is de broek superelastisch en de tailleband zo stug dat je m dus niet dicht krijgt! Nu moet ik se retourneren

Huizen 26-10-2017 Via de website gekocht

Levering drama

Op 17 oktober een fiets voor mijn zoon besteld. Verwachting zou deze op 20 oktober worden geleverd. Echter is de fiets op 26 oktober nog steeds niet ontvangen. Conclusie een erg teleurgesteld kind en nog steeds geen fiets

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd

Kees 04-09-2017 Via de website gekocht

Fitbit charge 2

Geweldige service bij Decathlon. Mijn in april gekochte fitbit werkt in va aug. niet meer bij nw telefoon, huawei p8lite 2017. In Den Haag hebben ze van alles geprobeerd maar helaas. Fitbit en huawei is geen goede combinatie. Ik kreeg mijn aankoopbedrag terug, ongelofelijk wat een service.

reiziger 12-08-2017 Via de website gekocht

klantenservice onbereikbaar

Op 7 juli een artikel geretourneerd en hiervoor op 21 juli nog een betalingsherinnering gekregen waarin meteen met incassokosten werd gedreigd; klantenservice vervolgens niet bereikbaar, na 3 kwartier in de wacht te hebben gestaan, waarvan 25 minuten als beller nummer 1, maar opgehangen en per email gaan klagen; gezien bovenstaande verwacht ik er weinig van.

M 08-08-2017 Via de website gekocht

Zooitje qua levering via website

In de winkel twee paar regenlaarzen merk Aigle mbv verkoper via website besteld en betaald op 31-7-'17 ( want worden niet in winkel, alleen via website verkocht).
3 dgn later bericht: een paar laarzen door technische fout niet leverbaar. Ander paar verwachte levering op 5-8. 8-8 nog niets binnen. Drie x gebeld ( erg lange wachttijden ; chat is steeds niet beschikbaar. Blijkt het andere stel laarzen nog gewoon in het magazijn op de plank te liggen🤢😡. Wordt beloofd meteen verzonden te worden; verwachte levering eind v d week. Pfffffff. Wat een tijd en ergenis met dit gekost heeft. Helemaal
Klaar met Decathlon. ( het andere paar laarzen opnieuw elders besteld, zijn al binnen: kan Decathlon iets van leren) 😤

Rob 07-08-2017 Via de website gekocht

Snel, betrouwbaar en fantastische kwaliteit

Decathlon.nl is dé winkel voor kampeerspullen. Een grotere collectie van kwaliteitsproducten vind je niet. Daarbij is de verzending supersnel zodat je vaak al de volgende dag de verlangde artikelen in huis hebt. Decathlon is ook nog eens de grootste leverancier van het merk Quechua, bekend van vooral de bijna legendarische "2-seconden" tenten. Iedereen die weleens een popfestival bezoekt zal de naam zeker kennen.
Decathlon.nl is compleet, snel en betrouwbaar en altijd kwaliteit!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kunstenaar1960 09-08-2017

Is dit reclame vanuit Decathlon zelf?!?!
Als je nl recensies leest zie je erg veel ergernis over levering en service. Steeds niet leverbaar, slecht te bereiken etc. Bijzonder dus dit reclame-achtingen jubelverhaal🙄

Ellen 19-07-2017 In de winkel gekocht
Arnhem

Goede en snelle service

Vorige week een pakketje zwemvleugs gekocht bij Decathlon Arnhem. Thuis bleek er maar 1 zwemvleugel in te zitten. Gebeld met Decathlon Arnhem en de volgende dag een nieuw pakketje zwemvleugels toegestuurd gekregen! Ze checkten, super handig, via mijn email adres de bestelling en de medewerker stond mij super netjes met wat humor ter woord. Complimenten aan jullie super medewerker die dit zo met jullie service afhandeld!

hanko 08-07-2017 Via de website gekocht

Ballentent...

Ballen ...zal je misschien ook kunnen kopen, maar een eenvoudig tennissetje krijgen ze niet geleverd. Op 18 juni besteld, op 23 juni een technische storing in het magazijn (2-3 dagen later), op 24 juni excuses en verwachting dat morgen bestelling verzonden gaat worden en op 28 juni hetzelfde bericht... Met daarbij de boodschap dat als de bestelling het magazijn verlaten heeft, dat er dan een mail gestuurd wordt. Deze mail heb ik niet ontvangen, dus morgen 31 juni zal ook wel niets worden. Ik ben er klaar mee!!

Janine 05-07-2017 Via de website gekocht

lange levertijd

Op 23/6 vijf artikelen via de webshop besteld. 28/6 krijg ik bericht dat één artikel niet geleverd kon worden, en binnen een dag had ik dat geld terug inclusief waardebon voor gratis verzendkosten. Maar... de overige artikelen zouden 29/6 bezorgd worden (bij filiaal Breda). Tot op heden zijn ze nog geen eens verstuurd uit het magazijn. Wel bericht gehad dat door enorme aantal bestellingen het twee tot drie dagen vertraging kon oplopen. Dat zou dus de normaal drie dagen plus drie is zes moeten zijn. Inmiddels wacht ik al 14 dagen. Van mij hoeft het niet meer.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Piet 30-06-2017 In de winkel gekocht
Apeldoorn

Slechte klantenservice

Winkel is top. Klantenservice waardeloos.. Van het kastje naar de muur en geen oplossing. Beloftes die worden gemaakt niet nagekomen en door volgende collega tegengesproken. Het ging over defecte easybreath snorkel met een naar geluid in de pijp met ademen. Is een hele lijn die verkeerd is gemaakt. Echter decathlon pakt niet de verantwoordelijkheid voor dit ondeugdelijke product. Blijft na mail verkeer opeens verdacht stil, echt slecht. De winkel is goed maar de klantenservice waardeloos. Klant is koning gaat niet op.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Rob 25-06-2017 Via de website gekocht

Slechte levering

Bij mij exact hetzelfde verhaal. Twee weken moeten wachten en mailen (artikelen lagen ook in een ander magazijn; met 14 dagen kan ik zelf een pakketje in Mongolië laten aankomen). Voortijds maar besteld bij een concurrent die binnen 24 uur kon leveren (en het waar maakte) maar moet er nu evenveel moeite voor doen om de uiteindelijk geleverde artikelen retour te sturen (website geeft foutmeldingen). Gelukkig via afterpay betaald. Maar voor mij geen Decathlon meer.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice

James 22-06-2017 Via de website gekocht

Traag en slechte service

Eerst 2 weken op een bestelling moeten wachten. Dan zelf bellen waar het blijft en te horen krijgen dat de artikelen uit een ander magazijn moesten komen en deels er gewoon helemaal niet zijn. Om dan het artikel wat er wel is in huis te krijgen moest de hele bestelling geannuleerd worden en vervolgens opnieuw besteld worde. Slechte customer service. Het bedrag gaat nog terugkomen en als excuses een cadeaubon voor een volgende bestelling, dat dan weer wel.
Dat het mis kan gaan is menselijk, maar dat er niet zelf direct en snel klantvriendelijk geschakeld wordt is een misser. Het artikel wat wel in voorraad was is ook door decathlon op eigen initiatief geannuleerd?! Resultaat: 2 weken wachten, zelf informatie opvragen en met lege handen eindigen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

martien 20-06-2017 Via de website gekocht

niet terugbetalen van geanuleerd artikel,

zeer slecht bereikbaar,belovenmaarwat en maken het niet waar,ze beloven terug te betalen,maar er gebeurd niets ,termijn is ver over tijd,
Joyce 29-06-2017

Sorry dat ik me er in meng maar ben even benieuwd of u inmiddels uw geld heeft ontvangen. Ik wacht al 4 weken op mijn geld

Nico 17-05-2017 Via de website gekocht

Prima service

Snelle bestelling en levering. Helaas was het product wat besteld was niet leverbaar. Achteraf kwam de melding pas

ren lenny ren 16-05-2017 Via de website gekocht

Prima winkel

Tot nu toe goede ervaringen bij Decathlon. Producten voldoen aan de verwachting en waren niet duur. Er is volop keuze. De verzendkosten bij online bestellingen zijn acceptabel en wegen op tegen de benzinekosten die wij kwijt zouden zijn als we naar de dichtstbijzijnde winkel zouden rijden.

Doe er wat aan! 14-05-2017 Via de website gekocht

Teleurstellend slecht functionerende website

Ik kon mijn product Aquashoes 500 alleen vinden omdat ik in de winkel had gehoord dat ik ze alleen online kon bestellen. Probeer het zelf eens en zoek op waterschoenen heren!
Het is bij Decathlon net als bij het personeel: enthousiast en goedwillen, maar niet kunnend. Eerst heeft een winkelmedewerker de schoenen voor mij in de webshop besteld, maar terwijl ik het nog gezegd had bleek bij thuis checken (wat ook heel moeizaam ging omdat de maat niet in de bestelling bevestiging stond en ik dus de klantenservice daarvoor moest bellen) dat hij maat 36/37 aangekruist had. En bovendien: ben je niet te laag opgeleid als je moet vragen of Franekerstraat met een 'V' is??
Helaas. Zo wordt het dus nooit wat. Zonde van zo een prachtige zaak als Decathlon Arnhem!

Ilona 13-05-2017 In de winkel gekocht
Den haag

Super goed geholpen bij onze gekochte loopband

Voor alle sporten wel wat te vinden voor elk gewenste prijs . Super vriendelijk personeel . Tot aan de kassa begeleid en de afhandeling was top .

Ans 12-05-2017 Via de website gekocht

Super service!

Voor het eerst een bestelling geplaatst. Helaas was mijn maat niet op voorraad.
Meteen werd aangeboden, indien gewenst, te melden wanneer die wel weer beschikbaar was.
Wat een service!

Merel 12-05-2017 In de winkel gekocht

Snelle service

In de winkel niet de juiste maat kunnen vinden. Dankzij een medewerker in de winkel een thuis bezorg bestelling gedaan. Drie dagen later de juiste maat kosteloos bij je thuis bezorgd. Super fijn!

indyenkyra 12-05-2017 Via de website gekocht

goede service

ik vind de website wel leuk maar ik vind het heel lastig zoeken. ik kon het badpak niet vinden wat ik zocht op de site en pas toen er reclame langs kwam op een andere site kon ik gauw het badpak weer aanklikken. het badpak is wel heel mooi en de levering ging goed.ik mocht het badpak passen in de winkel en gelijk terug geven als het niet goed was.winkel was alleen slecht bereikbaar door allerlei verbouwingen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Frederiek Grit 11-05-2017 Via de website gekocht

Fietsbroek

9 omdat ie tóch past....Ging altijd al in Frankrijk naar.. Decathlon. Fietsbroeken die ik besteld heb passen super, maar.. wel 2 maten kleiner besteld dat geadviseerd was en ... ze passen!!
Oja en was niet op tijd bezorgd bij ophaalpunt, vervelend als je er en paar kilometer voor moet rijden als je in het buitengebied woont....

Cocky Reus 11-05-2017 Via de website gekocht

Goede service

Leuk artikel! Net weer anders dan een ander ! Goede prijsverhouding!

Leuke kleuren! En gebruiksvriendelijk!

Anne 11-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige winkel!

Ik zou zeker de winkel aanraden, de prijs kwaliteit verhouding is uitstekend en de klantenservice is uitstekend! Ik had een halterset gekocht met bijpassende koffer maar de koffer was tijdens transport door PostNL kapot gegaan en in plaats van er moeilijk over te doen kreeg ik 20 euro korting! En dat terwijl de set maar 40 euro was. Ik ga nooit meer naar een andere sportzaak.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces

Minpunten

• -

JTD 10-05-2017 Via de website gekocht

Makkelijk en tevreden

In de Decathlon Alkmaar hadden we fijne microvezel handdoeken gekocht en daarna geprobeerd.
De herhalingsaankoop deden we via de webshop en ook dat verliep helemaal naar wens. De zending was goed te volgen.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Petra 09-05-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Duidelijke site die wat mij betreft zo kan blijven. Genoeg keuze Qua bezorging en betaling. Kleding is van goede kwaliteit.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Cesio 08-05-2017 Via de website gekocht

Voor het eerst bij Decathlon besteld!!

Uitstekende en grote keuze. ben altijd benieuwd wat er dan aan kwaliteit binnenkomt maar ik was oprecht verrast. Goede (sport)kleding voor een goede prijs.

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

karel verkerk 08-05-2017 Via de website gekocht

goed maar kan beter verwarrende kleuromschrijvingen

ik bestel oa twee truien trui via de website navy blue volgens de omschrijving en krijg een lichtere kleur ess blue geleverd dit staat wel op de bon maar niet op de advertentie met foto de Toevallig vind ik de kleur acceptabel maar dit is erg verwarrend Later op de website gezocht naar de ess blue kleur en kan geen enkel product vinden met die kleur waar staat de essblue voor? Waarom zit er verschil tussen wat ik bestel en wat er op de bon staat en wat er geleverd wordt ik kan toch moeilijk alles controleren? Er was keuze uit blauw en grijs.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Martin Smits 08-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

het artikel wat ik aangeschaft heb was in de winkel niet voorradig, dus heb ik mijn bestelling via internet gedaan, goed assortiment, prima prijs/kwaliteits verhouding, eenvoudig navigeren, vlekkeloze aflevering, al met al ben ik heel tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

R. Nederlof 07-05-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Klanten service top

Was op zoek naar een outdoorbroek, ik zag deze het model niet in de winkel. Een vriendelijke dame hielp me en gaf aan dat de broek ook online in de winkel besteld kon worden. Dame heeft me daarmee geholpen en binnen een oaar dagen was de broek snel afgeleverd. Service is top in den haag.

Aanschaf Fitbit charge 2 07-05-2017 Via de website gekocht

Aanschaf Fitbit Charge 2

Bestelling duurde twee dagen langer, doordat er Koningsdag tussen zat. Verder prima geleverd. Echter apparaat was zo dood als een pier. Inmiddels waren deze apparaten wel op voorraad in Breda dus daar naar de winkel gegaan om om te ruilen. Dat verliep ook prima als was het erg druk bij de service balie.

Ted Tönjes 07-05-2017 Via de website gekocht

Mooie producten en relatief goedkoop.

Goede producten voor een relatief weinig geld. Echter vind ik dat (misschien in mijn geval) wat langer is dan de gemiddelde webshop/

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd

C.duijneveld 06-05-2017 Via de website gekocht

Goede klandizie

Overzichtelijk en snelle levering.
Ruime keuze voor man en vrouw
Alle takken van sport.
Voor ieder wat wils

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

JP 05-05-2017 Via de website gekocht

goede, niet te dure producten, zien er vaak sportief uit

Houd van de producten en de stijl en het concept van de winkel. Zeer grote variëteit om uit te kiezen.

Jeroen 04-05-2017 Via de website gekocht

Leuke winkel!

Ik had wat thermo shirtjes nodig en kwam bij Decathlon terecht. Fijne duidelijke webshop met veel keuze. Vooral het camouflage shirt van Kipsta is mooi en zit heerlijk! Daar ga ik er zeker meer van bestellen! Echt een aanrader!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -