Decathlon.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Decathlon.nl.

Deze score is berekend op basis van 1320 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Margriet Wijnans 01-12-2017 Via de website gekocht

Lange tijd onduidelijk of het bestelde aanwezig was.

Op de website gekeken: slaapzak niet leverbaar. Week later nog eens gekeken ( misschien nu wel aanwezig): inderdaad 1exemplaar in de voorraad. Zelfs met korting! Besteld, betaald. Bericht: wordt geleverd op maandag 27 november. Bericht komt later: vrijdag 1 december. Vandaag bericht niet leverbaar, excuses, cadeaubon. Maar nu heb ik nog maar een dag om iets anders te kopen voor het sinterklaasweekend. Terwijl ik het volste vertrouwen had: het komt nog op tijd.

Alberdina 01-12-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Zeer ruime keuze aan sport artikelen en kleding, ook voor kinderen. Alles is makkelijk te vinden. Bestellen gaat ook makkelijk. Retour sturen gaat ook makkelijk, ging bij mij eerste keer niet helemaal goed, was mijn fout maar is super opgelost.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

capricorn 30-11-2017 Via de website gekocht

Makkelijk en snel geleverd!

Makkelijk besteld in de ruime keuze op de website. Zelfs een dag eerder leverd dan vooraf aangegeven, zeker voor herhaling vatbaar!

AM Bosma 30-11-2017 Via de website gekocht

Wat raar

Ik heb 2 dingen besteld, ik zou eerst 1 maar zag toen dat jullie boven de €70 gratis bezorgen. Ik heb het 3x geprobeerd maar het enige wat ik in kon vullen was een ophaalpunt in de buurt van waar ik woon. Dat vind ik echt heel raar, bezorgen betekend bij mij dat je het mensen thuisbrengt. Slechte service.

Lena schipper 30-11-2017 Via de website gekocht

Wel review geen pakket

Ik heb iets bestel maar nog steeds geen bericht gehad dat mij pakket afgehaald kan worden in de mij gekozen winkel

Rodrigo 29-11-2017 Via de website gekocht

Top prijs/kwaliteit relatie

Goede kwaliteit sport producten voor een heel redelijke prijs. Ik verkocht altijd bij Decathlon mij sport spullen. Website werkt ook heel goed.

Wim 29-11-2017 Via de website gekocht

Super service

Bij een bestelling van meerdere producten via de webshop was er een product niet goed bij levering. (gat in sok).
De klantenservice heeft dit zeer goed opgelost.

Ronald 26-11-2017 In de winkel gekocht
Arnhem

Prima sportwinkel. Veel keus

Ik heb vooral kleding gezocht voor wandelen, trecking, hiking. Maar ook voor hardlopen en mtb. In allegevallen geslaagd en tevreden tot nu toe. Opvallend is het verschil in prijs met bijvoorbeeld BeverSport. Enige twijfel over kwaliteit en duurzaamheid is er wel. Maar zeker de moeite waard om uit te proberen.

Chita 26-11-2017 Via de website gekocht

Vlotte levering

Bestellen gaat erg gemakkelijk en alles is helder uitgelegd. De levering was vlotter dan in de aankondiging stond vermeld. Alles verliep netjes en soepel, product in goede staat geleverd en geheel naar tevredenheid. Veel plezier nu van mijn product.

Pluspunten

• Levertijd
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marjan 25-11-2017 Via de website gekocht

Groot assortiment. Goede prijzen. Mooie kwaliteit. Alleen verzending duurt erg lang. Is voor mij een behoorlijk min punt.

KeesM 24-11-2017 Via de website gekocht

Mooi op tijd

Op deze website terecht gekomen in opdracht van de Sint. Gevraagde producten op de site goed te vinden. Over een kleine stagnatie in de leveringstijd werd via email op een correcte manier geconverseerd. Producten op tijd geleverd. Sint tevreden!

margie 24-11-2017 Via de website gekocht

Veel keuze

Grote keuze in tennisrackets. Aangezien ik een beetje voor de lol tennis, wilde ik niet een duur tennisracket kopen. Dit kan dus makkelijk bij Decathlon, ze hebben een grote keuze goedkope rackets tot natuurlijk dure. Snelle levering. Top

Ton 23-11-2017 Via de website gekocht

Super service en levertijd

De winkel i Arnhem is voor mij de dichtstbijzijnde. Mooie grote zaak. Ruim assortiment. Ruim opgezet. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Scherpe prijzen.

Ruud 23-11-2017 Via de website gekocht

Direct reactie en excuses

Na aankoop van thermokleding wat lang moeten wachten op bezorging. Bleek een probleem te zijn in magazijn. Na contact snel opgelost en bezorgt en bezorgkosten retour gekregen. Dus prima reactie. Shirts zijn ook super. Lekker warm en ademend.

J 22-11-2017 Via de website gekocht

Jammer dat de leverdatum verzet werd

Het nadeel van de webshop van Decathlon vind ik is dat er een langere levertijd op zit en dat in deze tijd waar alle bedrijven stunten met voor 22.00uur besteld morgen in huis. Dus wat mij betreft kan daar veel verbeterd worden. Mijn bestelling zou op 18 november geleverd worden, maar 's avonds 17 november kreeg ik het bericht dat dit uitgesteld werd, natuurlijk teleurgesteld hierdoor maar gelukkig 20 november dan toch mijn bestelling binnen.

Loesje 22-11-2017 Via de website gekocht

Goede prijs-kwaliteitverhouding en service

De site is gebruiksvriendelijk en snel, de artikelen zijn van goede kwaliteit en worden binnen 3 dagen geleverd.

Jan de Jong 22-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service

Was op zoek naar een ontbrekende club van mijn golfset en kwam hier terecht, mijn eerste ervaring met Decathlon en meteen een goede, een leuke prijs en snel geleverd.

Niels 22-11-2017 Via de website gekocht

Trainingsbroeken

Veel keuze wat niet in de winkel fysiek te vinden is. Jammer dat ik met een Samsung S8+ niks kan bestellen met de app. Betaald met afterpay( 14 dagen tijd voor) maar in de winkel krijg je wel je geld terug( zie dit dan meer als gratis lening voor 2 weken) hier kan decathlon waarschijnlijk niks aan doen

Sandra 22-11-2017 Via de website gekocht

Bestelling

Na bestelling en betaling kregen wij de melding dat onze bestelling verlaat verstuurd zou worden en dat dit wel 2 weken kon duren. Terwijl aangegeven was dat de producten op voorraad waren. Heel teleurstellend. Uiteindelijk de producten toch binnen 5 dagen ontvangen. Producten prima. Maar teleurstellend over de tijdslijnen van levering !

Susanne 22-11-2017 Via de website gekocht

Goede sercice!

Top winkel! Veel producten voor een lage prijs. De verzending was iets vertraagd, maar hierover keurig ingelicht per mail

Carola 19-11-2017 Via de website gekocht

Top service

We hadden n zwembroek besteld voor de eerste echte wedstrijd van ons zoontje. Door n storing in het magazijn zou de zwembroek waarschijnlijk niet op tijd geleverd kunnen worden. Echter door n meedenkende medewerker stond er op vrijdag ochtend 8u n koerier op de stoep met de zwembroek!! Echte n puike service

Ron 17-11-2017 Via de website gekocht

Af en toe lastig navigeren

Omdat ik al meerdere keren iets heb besteld, ging ik op zoek naar een regenjack. Zo gevonden! Alleen het zoeken naar andere modellen gaat wat lastig ... Verder ging het prima en simpel.

Frits@ 17-11-2017 Via de website gekocht

Fijne webshop, duidelijk!

Netjes verpakt, duidelijk hoe lang het gaat duren, welke verzending je kiest. Ze zagen er precies uit zoals ik ze het besteld.

Salomon gtx maat 42 16-11-2017 Via de website gekocht

1 ste aankoop en vlug voor herhaling vatbaar

Dit was de eerste bestelling bij decatlon.De site was duidelijk en zeer klantvriendelijk.Bestellen ging vlot en de levering was snel.Voor herhaling vatbaar.tot de volgende

Maureen 16-11-2017 Via de website gekocht

Helaas geen geweldige service

Online verschillende producten besteld omdat deze niet meer in de winkel voorradig waren.
Afleverdatum stond op zaterdag 11 november.
Vrijdag aan het eind van de middag was er nog niks verstuurd (online nagekeken) en vervolgens telefonisch contact gehad met Marijke (zeer vriendelijke en behulpzame dame).
Er was een vertraging in de levertijd (dinsdag pas leveren) Zij kon echter via het systeem niet achterhalen waarom.
Hierop heb ik de hele order geannuleerd omdat de producten maandag al nodig waren! (Geld is wel snel teruggestort)

Clyde 15-11-2017 Via de website gekocht

Grote Fan

Eenvoudig artikel kunnen bestellen en keurig op tijd geleverd zoals aangegeven bij de bestelling al. Ik kom hier zeker terug. Heb al vrij veel spullen van de decathlon en nog nooit klachten gehad. Ook de status updates over de bestelling waren zeer fijn en accuraat

Anne 15-11-2017 Via de website gekocht

Service valt me tegen

Ik ben van nature een positief ingesteld persoon en een foutje moet kunnen, maar de service van de Decathlon valt me tegen. Op 9 november heb ik een bestelling geplaatst, die op 11 november geleverd zou worden. Inmiddels is het 15 november en ik heb nog steeds niets ontvangen. Ik zou het netjes gevonden hebben als ik een bericht had gekregen met de tekst 'uw bestelling is vertraagd' of een korte update. Nadat ik gisteravond zelf een vraag heb gesteld via het formulier op de website kreeg ik vanmiddag een reactie terug vol spelfouten en slechtlopende zinnen dat het magazijn 'wat vertraging' heeft opgelopen en dat het 'voor eind van de week zou moeten lukken'. Ik zou het waardevoller hebben gevonden om een concrete dag te horen te krijgen in combinatie met excuses voor de vertraging.

Mijn hoop is nu gevestigd op de kwaliteit van het product. Ik lees hier onder dat dat wel goed zou moeten zijn, dus daar gaan we dan maar vanuit. Overigens, de website ziet er wel heel professioneel uit.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

A 15-11-2017 Via de website gekocht

Snelle bezorging

Gebruiksvriendelijke website. Na foutje bij bestelling mijnerzijds een prima en snelle oplossing van de klantenservice!

Frans 14-11-2017 Via de website gekocht

Slechte klantenservice

Via internet besteld en betaald via I-deal. Betaling bleek niet gekoppeld te zijn aan mijn bestelling maar geld was wel afgeschreven. Gebeld en gemaild, zou worden teruggestort, mijn bestelling kon niet meer verstuurd worden omdat deze geannuleerd was door decathlon. Maar geld kwam niet terug ze wilden eerst een kopie afschrift om te bewijzen dat ik betaald had, deze gemaild en vervolgens duurt het een week voordat je je geld terug hebt en kan ik opnieuw de bestelling plaatsen.. Overigens wel tevreden over de producten van Decathlon. Alleen klantenservice kan beter.

Debby 13-11-2017 Via de website gekocht

Helemaal top

Hoi , nou of ik in de winkel iets koop of op de site iets bestel het blijft goed . Via de site heb je meer keuze en weet je zeker dat het er is .
De paarden dekens zijn niet altijd in de winkels te verkrijgen ( maten ) maar omdat ik al eerder dekens heb gekocht weet ik de maat en bestel ik gewoon veel handiger op de site je kunt het ergens laten bezorgen en zo ophalen , gemak dient de mens .

YVL 13-11-2017 Via de website gekocht

Bestelling na 1 week nog steeds niet binnen

Op maandag 6 november een bestelling geplaatst, maar deze is na 1 week nog steeds niet ontvangen. Levering is nog steeds niet aangeboden bij Post NL

Golfer 13-11-2017 Via de website gekocht

Goed geregeld.

Goede prijs/kwaliteitverhouding.
Kleuren zijn wel heel anders dan op de website leek. Was in dit geval geen probleem.

Kim 12-11-2017 Via de website gekocht

Superrr service en snel !

De site is overzichtelijk en makkelijk te bekijken.
De levering is lekker snel en je retour en het terug storten van je geld of verekening via Afterpay is super snel geregeld!

M.Wanders 12-11-2017 Via de website gekocht

snelle levering

bestelling via website gedaan, helaas was de jas te klein en dan komt het probleem dat je niet via de site kunt ruilen maar eerst de jas moet retourneren wachten totdat je geld teruggestort is en dan kun je weer een grotere maat bestellen dit zou veel beter kunnen als je achteraf binnen bijv. een termijn van 7 dagen kunt betalen zoals bij veel andere winkels

B. van der Hoorn 11-11-2017 Via de website gekocht

eerste ervaring is erg slecht

toch echt wel een klacht over de levering via de website.

4 november een aantal producten via de website gekocht. 11 november zou er geleverd worden ( toch al erg lange levertijd voor een groot bedrijf).
op 11 november, terwijl ik vol verwachting op mijn spulletjes wacht, krijg ik een vaag berichtje dat ze eenzijdig de bestelling hebben aangepast. geen reden, niet wat er aangepast is....als ik meer wil weten moet ik maar bellen.
Dus ik bellen, krijg ik een nogal verveeld en ongeïnteresseerde jonge man aan de telefoon... die kende de statuscode die bij mijn online bestelling stond niet. dus even in de wacht...... (toch altijd het moment dat irritaties beginnen op te borrelen).

na enige tijd blijkt er een product dat op 4 november nog op voorraad was op 11 november niet meer op voorraad te zijn. (maar hoe kon je ooit op 11 november leveren als je blijkbaar rond het middag uur besluit om te gaan kijken of je het wel in huis hebt?)

afin het niet aanwezige product is dus eenzijdig uit mn bestelling gehaald maar de bestelling is ook op een status gezet waardoor die niet uitgeleverd wordt. (waarom pas je de bestelling dan eenzijdig aan?)

De bestelling kan nu hoogst waarschijnlijk dinsdag geleverd worden (nog steeds met een verveelde en ongeïnteresseerde stem)

al met al een echt enorm slechte ervaring met de webshop van decathlon.....

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Hein 11-11-2017 Via de website gekocht

Internetaankoop

Voor een internet aankoop is de bestelling lang onderweg. 3-11 besteld en 10-11 pas levering. Levertijd werd pas bekend na bestelling. Levertijd stond in orderbevestiging. Op de geleverde goederen is niets aan te merken

Peter 10-11-2017 Via de website gekocht

Mijn goede aankoop

Na even zoeken snel gevonden niet verder gezocht op de bestellijst gezet , snel betaald en snel geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

telbert 09-11-2017 Via de website gekocht

Kwalitatief goede en ruime sortering en....niet te duur!

Prettige winkel om in te winkelen envenals de site van deze winkel. Ik ga er graag heen, niet alleen om voor mijn vakantie weer zonnige kleding in te slaan , maar ook voor diverse sportartikelen.

telbert 09-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Een rugbeschermer gekocht voor het skieen. Was goed na te gaan via de site hoe deze er uit ziet en waarvoor deze is, etc. Daarnaast eenvoudige handelingen om via de site te bestellen en last but not least een levering die keurig werd uitgevoerd en sneller dan gepland (dag eerder dan aanvankelijk aangegeven). Kortom: rondom tevreden en ga zeker nog meer bestellen als daartoe de behoefte is

Snelle en verzorgde levering 09-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Coen 09-11-2017 Via de website gekocht

snelle reactie en goed advies

snelle reactie en goed advies; advies door mij overgenomen en direct het product besteld.

Product voldoet aan mijn verwachtingen

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Manon 08-11-2017 Via de website gekocht

Super winkel

Hele fijne winkel zowel om na toe te gaan of online te bestellen... nu voor de 1ste keer online besteld.. maar pakketje was er snel super service.. als mijn dochter iets nodig heeft voor der sport zeker altijd deze winkel

Monique 08-11-2017 Via de website gekocht

Snel

Juiste maat was niet op voorraad in de winkel. Via de webshop besteld. De levertijd zou 2 tot 3 dagenzijn, maar de volgende dag was het er al! We werden per mail geinformeerd. Snel en goed!

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Kok 08-11-2017 Via de website gekocht

Snelle service en fijne producten!!!

Goede service, snelle levertijden, produkten die we hebben ontvangen altijd goed en tevreden.
Kijk altijd weer uit naar nieuwe produkten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bien 07-11-2017 Via de website gekocht

Levering duurt enorm lang

Al 1,5 week wacht ik op mijn internetbestelling. Vind het te lang duren. Had beter naar de winkel kunnen gaan.

Petra 07-11-2017 Via de website gekocht

Decathlon

De webshop laad wat traag en de track&trace die zich in de mail bevind werkte niet.
Ik heb vervolgens met Decathlon nederland gebeld en ze hebben mij verteld dat het pakje al was aangekomen bij het postkantoor.

De jas en sokken zitten prima.

JGJ 07-11-2017 Via de website gekocht

Levering precies volgens afspraak.

Bij de bestelling werd de dag van bezorging aangegeven en dat klopte precies. Het was niet de kortste levertijd die ik meegemaakt heb, maar dat was voor mij geen probleem.
Het geleverde product was exact wat ik wilde.

Slenkie 06-11-2017 Via de website gekocht

Allerbeste sportwinkel

Fijne webshop maar ook een geweldige lijfelijke winkel. Hele goede prijs/ kwaliteit verhouding. Heerlijk sportkleding, degelijke kinderfietsen en nog veel meer fijne producten. Met de sportpas krijg je regelmatig extra's aangeboden. Zelfs gratis sportlessen. Echt mijn favoriete winkel op het moment.

Marjo77 06-11-2017 Via de website gekocht

Super winkel, ,maar bezorgen duurt wel relatief lang

De producten van decathlon zijn van een goede prijs voor een goede kwaliteit. Klachten worden goed opgelost. Ik vind wel de overgang van kindermaat naar volwassen maat lastig. Zeker omdat het franse maten zijn. Je moet in de maat tabel goed naar cm vermelding kijken,

Hans 05-11-2017 Via de website gekocht

Hele vlotte levering

De levering was bijzonder snel; 2 dagen. Het product op zich was goed, maar was niet geschikt voor mijn bestemming. Nadat ik het had teruggestuurd, kreeg ik ook weer heel snel daarvan een mailmelding.