Decathlon.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Decathlon.nl.

Deze score is berekend op basis van 1321 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Mom of 3 23-12-2017 Via de website gekocht

Goeie en vriendelijke service

Ik werd door een zeer aardige medewerkster gehoholpen, die ook nog in de gaten.voor welke namen pakketjes waren afgegeven (ze wist dat t mn meisjesnaam was, en niet mn mans naam). Zeer scherp en prettig om te ervaren.

cor van Bommel 23-12-2017 Via de website gekocht

aankoop trail schoenen

een paar schoenen gekocht via de site. de site is prima overzichtelijk. je kan direct zien of een artikel op voorraad is.
Het verder verwerken van de stappen gaat moeiteloos.
Er is echter een punt van aandacht.
De levertijd van 4 dagen en soms oplopend tot een week. Dit is niet meer van deze tijd.
Alle keren is iets in een normale week besteld dus niet met extra drukte.

Fred jansen 23-12-2017 Via de website gekocht

prijs/kwaliteit is uitmuntend

Ik ben zeer tevreden voor wat betreft kwaliteit en prijs, bezorging is nogal traag omdat bestelling uit Duitsland moest komen

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd

Marion 22-12-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Een cadeau voor mijn schoonzus besteld (een fietstas die ik ook heb waarvan ze erg duidelijk zei dat ze deze èrg mooi vond) deze zou vrijdags komen maar bleek op woensdag al bezorgd te zijn. Ik kreeg keurig bericht. Ik vroeg me nog wel af of de nota er ook in zou zitten maar dat was gelukkig niet het geval. Ik had een zwarte, zij nu een donker blauwe, haar lievelingskleur.

Wouter 22-12-2017 In de winkel gekocht

Snel en goed

Ik werd goed geholpen in de winkel. Ik heb het product online aangekocht met de hulp van de medewerkers en kon het in de winkel met pin afrekenen. De bestelling was er een dag eerder dan verwacht.

Annie 22-12-2017 In de winkel gekocht

Met dan goede service

In de winkel waren helaas de gewenste golfhandschoenen voor de winter er niet. Maar dit probleem werd snel opgelost door een kundige vriendelijke medewerker van de Decathlon. Ik kon andere handschoenen passen om de juiste maat te bepalen. Ook kreeg ik nog handige tips. De medewerker heeft de handschoenen toen voor mij online besteld en bij mij thuis laten bezorgen.

Alex 21-12-2017 Via de website gekocht

Service is prima

De website is overzichtelijk. Het bestellen en betalen gemakkelijk.
De levering duurde wat lang (bijna een week), maar dat vast aan de drukke feestdagen liggen

ANNETTE van ITERSON 21-12-2017 Via de website gekocht

service okay

bestelling ging prima
maar dan retour; zou zoveel fijner zijn als er bij de bestelling een retour sticker met antwoordnummer wordt toegevoegd.
Ik heb nu dus 7 euro betaald aan verzendkosten terwijl er dus een kosteloze reourservice is😏

Peter Rijsdijk 21-12-2017 Via de website gekocht

Jammer dat het na 1 week nog niet bezorgt is

Bestelling ging vlot maar kon geen gewenste leverdatum aangeven Nu blijkt zelfs dat het na 1 week nog niet is bezorgt. Zeker geen aanrader voor iemand die online wilt shoppen.

Karo 20-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Op woensdag een bestelling gedaan ,volgens de webshop zou het de maandag erop bezorgd worden
Maar tot mijn verbazing,werd het zaterdag al bezorgd
Netjes ingepakt ,prima kwaliteit

Ercan 19-12-2017 In de winkel gekocht

Perfect bezorgd!

Ik zou willen dat alle zaken hun bestellingen zo goed, stevig, mooi en duidelijk verpakten! Stevige doos en goede instructies voor een eventuele ruiling/retour!

Gezellig 19-12-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Prima service, ondanks pinstoring

Helaas was het pinsysteem in onderhoud toen wij er waren, maar dat werd keurig omgeroepen, voor het ongemak werden repen uitgedeeld en je mocht producten bijv. alvast inpakken en pas later afrekenen. Aangezien we ivm een ziekenhuisbezoek haast hadden, opende een medewerker speciaal een extra kassa om ons snel te kunnen helpen, zodra het pinsysteem weer werkte.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Vikash 18-12-2017 In de winkel gekocht

Voordelige service

Fijne prijsklasse om aan kijken of de kwaliteit goed genoeg is.
Ons dochtertje krijgt sinds kort gymles omdat ze maar groep 1 is.
Bij overige aanbieders momenteel niet in het assortiment. En bij Decathlon gelukkig het hele waslijst kunnen vinden. Van sokjes, schoentjes tot aan microvezel sport handdoekje.
Gelukkig hebben ze de gymshirtjes in zowel lange mouw als korte mouw variant. Datzelfde geldt voor de gymbroekjes. Kort en 3kwart.

Kortom eigenlijk, erg goed geslaagd.
Assortiment wat ze niet in de winkel op voorraad hadden, terwijl de website anders vermeldde, hebben ze kosteloos naar huis gestuurd. Daar attendeerde een winkel-medwerker mij op.
Zelf toen de aankoop maar €5,50 was.
Dus dat was wel fijn. Alhoewel het wel 6 dagen heeft geduurd. Maar gelukkig had ze al een setje liggen. Het wachten was op de lange mouw shirtjes.

Lies 18-12-2017 Via de website gekocht

Top!

Je wordt goed op de hoogte gehouden van het bestel-/bezorgtraject. Enorme service op het gebied van retourneren (binnen 1 jaar terugsturen of brengen, mag zelfs bij een decathlon winkel in het buitenland. De snelheid van bezorgen had iets vlotter gekund. Tussen bestellen en bezorgen zat 6 dagen. Artikel moest wel vanuit Duitsland komen en rekening houdend met de decemberdrukte, valt het nog mee. Ik werd goed op de hoogte gehouden. En dat is fijn!

Michiel Krop 18-12-2017 Via de website gekocht

Zo besteld en zo geleverd!

Het is duidelijk waar je je product kunt vinden. Makkelijk te bestellen. Makkelijk te betalen. En volgens afspraak geleverd. Beter kan het niet!

Jessica 18-12-2017 Via de website gekocht

Gemiste kans

Dit is de 2e keer dat ik via de site iets bestel waarna ik te horen krijg dat het niet leverbaar is en in de winkel gewoon beschikbaar is.

Reinier 18-12-2017 In de winkel gekocht

Enel nageleverd: superservice

Op zoek naar sneeuwlaarsjes voor mijn dochter bleken ze nét op te zijn.
Geen probleem... als we ze nu kopen worden ze direct thuis afgeleverd; gratis.
Twee dagen later al in huis.

Top service

van de Ven 17-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige service voor een lage prijs!

Online een product besteld.
Goedkoop product maar erg goede kwaliteit.
Ook precies wat de site aangeeft.
Erg snel in huis.
Geen dure verzendkosten.
Word goed op de hoogte gehouden waar je pakket is en wanneer het aankomt.

Danielle 17-12-2017 Via de website gekocht

Outdoor en sport hoog in t vaandel

Een site waar ik alles kan vinden voor mijn outdoor bezigheden en onze campingvakanties (wandelen/voetbal/skiën/zwemmen/hardlopen)

Selma 17-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, slechte verpakking

Ik heb een jas besteld, die met een paar dagen al binnen kwam. Bij mijn vorige bestelling kreeg ik mijn spullen netjes in een doos, terwijl het nu in een plastic tas werd geleverd. Dat hoeft geen probleem te zijn, maar de tas was dus open geweest en PostNL had deze op haar manier dicht geplakt. Ik vind dat echt slechte verpakking. Helemaal voor een jas van die prijs.

Ruben 15-12-2017 Via de website gekocht

Bezorging duurt te lang en later dan aangegeven

Veel keuze maar de bezorging is slecht. Het duurt volgens de site een week voordat de spullen er zijn (is al te lang) en dan komen ze niet. Je krijgt geen bericht en heb zelf contact op moeten nemen. Er bleek vertraging te zijn en nu heb ik de spullen te laat voor mijn vakantie...

Agnes Dreef 15-12-2017 Via de website gekocht

goede service

Na wat zoeken op internet de juiste jas gevonden. Kreeg netjes een mail (dubbel) dat de levering wat later zou zijn. Dus de jas iets later opgehaald bij servicepunt.
Drie weken later heb ik van Decathlon een mail ontvangen dat mijn pakket niet zou zijn opgehaald en dat, wanneer ik binnen 48 uur niet zou reageren, het aankoopbedrag teruggestort zou worden. Eerlijk als ik ben de klantenservice gebeld, de medewerker zag dit mailtje in zijn systeem maar beaamde ook dat ik het pakket wel had afgehaald. Overigens staat er ook een taalfout in die mail, wat ik ook vermeld heb. Ik werd keurig te woord gestaan en vriendelijk bedankt voor mijn reactie.

biggetje 14-12-2017 Via de website gekocht

Duidelijk en snel geleverd.

Niet alles was in de winkel te krijgen, maar d.m.v. de webshop was alles binnen enkele dagen geleverd.

Martijn 13-12-2017 Via de website gekocht

Goed voor goede prijs, levertijd wel lang

Prima produkten alleen duurt het (te) lang voor de items verzonden worden. Tegenwoordig is vandaag besteld, morgen in huis de norm Decathlon.

Agnes 12-12-2017 In de winkel gekocht

Breed assortiment, goede prijs/kwaliteit verhouding

Leuk assortiment voor alle sport- en vrijetijdsbesteding. Een artikel was er niet in de maat, maar kon direct besteld worden en gratis thuis worden afgeleverd. Ik werd daarbij zeer vriendelijk geholpen door een medewerker. Zelfs in de sinterklaasdrukte werd het artikel tijdig thuisbezorgd.

E.M 12-12-2017 Via de website gekocht

Eerlijke winkel en kwaliteitswaar

Een goede eerlijke winkel met prodikten van kwaliteit met een goede prijsverhouding. Kom hier altijd graag terug!

Gladiool 12-12-2017 Via de website gekocht

Mooie Snowboots voor kinderen.

Leuke winkel/internetsite.

Alleen jammer dat het adres verkeerd was overgenomen, waardoor ik geen melding kreeg om het bij pakje gemak op te halen. Gelukkig ging ik het zelf maar vragen.

Eric 10-12-2017 Via de website gekocht

Webshop Te late levering slechte informatievoorziening

Voor de tweede keer besteld voor de tweede keer teleurgesteld. Goed assortiment, Echter leverproces is slecht. Te late levering geen informatie.

Elize 08-12-2017 Via de website gekocht

Zoveel keuze! Snelle service ????

Site is mooi overzichtelijk, door de zoekopdracht ben je snel bij de artikelen die je zoekt.
Behandeling via de site gaat snel en (in mijn geval) kan je de bestelling snel ophalen in de winkel.

michel 08-12-2017 Via de website gekocht

Click & Collect, prima service

Een klein en vergeleken met andere aanbieders bij Decathlon goedkoop fietsonderdeel was helaas niet aanwezig in vestiging Rotterdam. Gebruik gemaakt van Click&Collect. In Rotterdam kunnen ophalen. En zelfs een dag eerder dan de beloofde datum.

Emiel 08-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Prima snelle levering. Sinterklaas actie boven de 50 euro gratis verzending was prettig. Erg tevreden!

Gerard 08-12-2017 Via de website gekocht

Super klantgericht!!!

Bij Decathlon is voor ieder wat wils....van jong tot oud, binnen of buiten bij Decathlon koop je het voor weinig duiten.

Titan 06-12-2017 Via de website gekocht

Groot assortiment

Decathlon de (online)winkel met een breed assortiment sportartikelen met een goede kwaliteit voor een billijke prijs!

Ellen Schwantje 06-12-2017 Via de website gekocht

Prima service

De site is duidelijk. Het was fijn dat mijn zoon het Jack, dat iets te klein voor hem was, in de winkel kon ruilen voor een groter!

Gisele 06-12-2017 Via de website gekocht

Great product & delivery on time.

I often buy online & offline in Decathlon stores and I'm always amazed by the quality of the products and the great service! My order was delivered on time (winter gloves) and I decided to buy another pair to give as a Christmas present.

willem 06-12-2017 Via de website gekocht

Keurig geholpen

Mijn webbestelling lag keurig klaar en en de medewerker heeft me prima geholpen om even te kijken of alles er in zat

Celeste K 06-12-2017 Via de website gekocht

Overzichtelijk, snel en fijne service!

De decathlon shop is ontzettend fijn. Bij ieder artikel staat duidelijk uitgelegd wat het is en wat de voordelen zijn. Als beginnend hardloper werd ik helemaal gek op alle andere websites. Toen ik Decatlon ontdekte heb ik eindelijk toch een weloverwogen keuze in kleren kunnen maken. Toen er iets niet paste kon ik het zonder problemen ruilen in de winkel. Hartstikke fijn, ik kom hier zeker terug en bestel hier vaker!

Erna 06-12-2017 Via de website gekocht

Prima levering

Goede webshop en mooie en kwaliteit artikelen alleen jammer dat je bijna een week moet wachten op je bestelling en de meeste bedrijven toch al na 1 of max 2 dagen kunnen bezorgen. Zeker na een Ideal betaling. Maar voor de rest zeer tevreden over de spullen die ik heb besteld. Past mooi en maten kloppen ook. Nu even afwachten wat het gaat doen na een aantal keer wassen.

Anthony 06-12-2017 Via de website gekocht

Snel en correct levering.

Mooie en ruim assortiment van producten, alleen jammer dat waterproofing (spuitbussen) niet op de post kan.
Het online hulp is erg handig alle vragen worden snel beantwoord. Top 👍🏼

Norbert 05-12-2017 Via de website gekocht

Top winkel

Prima spullen, hele goede prijzen en snel geleverd. Heb je een probleem dan wordt dat opgelost kortom, helemaal prima!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Kees Thijs 05-12-2017 Via de website gekocht

Prima leverancier

Het artikel was door mijn dochter al gekozen. De bestelling was vervolgens simpel. Snelle levering. Helemaal prima, temeer daar ik het artikel bij een PostNL punt kon ophalen en dus niet thuis hoefde te blijven.

John bodde 04-12-2017 Via de website gekocht

Goede service

Na bestelling van een regen jasje,was het niet direct leverbaar bleek later,hier werd keurig een berichtje gestuurd met excusses persoonlijk vond ik dit erg netjes

Pieter 04-12-2017 Via de website gekocht

Top winkel

Echt een super winkel voor veel sporten. Je kan er voor kiezen om je bestelling thuis te laten bezorgen of het op te halen in de winkel. Ik kreeg keurig een mail dat ik mijn besteling af kon halen in de winkel dit was eerder dan verwacht wat erg fijn was.

Trudy 04-12-2017 Via de website gekocht

Erg goede service

Er was 2x hetzelfde bedrag van mijn bestelling afgeschreven. Ik heb gechat en zij hebben advies gegeven om via klantenservice te mailen. Volgende dag antwoord terug. Dag erna het geld teruggestort.

Sylvia 03-12-2017 Via de website gekocht

Duidelijke website, nette levering

Duidelijke website, goed op de hoogte gehouden van de zending (de geplande leverdatum werd niet gehaald, maar ik werd hier via de mail netjes van op de hoogte gehouden).

M.Jansen 03-12-2017 Via de website gekocht

Ze leveren prima service

Groot assortiment voor alle mogelijke sporten en van een professionele kwaliteit. Snelle levering en goed ingepakt dus onbeschadigd gearriveerd

Jessica 03-12-2017 Via de website gekocht

Slechte levering

Heb meer dan een week geleden bestelt. Op zaterdag. Alles was op voorraad en zou waarschijnlijk woensdag geleverd worden. Nu meer dan een week later nog niks ontvangen. Leuk zo voor Sinterklaas!

Hilde 03-12-2017 Via de website gekocht

Prima prijs/kwaliteit!

Verschillende artikelen gekocht voor de wintersport: skijassen, skisokken, skihelmen. Allemaal met een prima prijs/kwaliteitverhouding!

Louise Hoffmann 03-12-2017 Via de website gekocht

Prima badpak!

Aangezien er op 't moment weinig badkleding in winkels te koop is, kwam ik bij toeval op de site van Decathlon terecht. Ik was aangenaam verrast. Hele duidelijke gebruiksvriendelijke site! En wat een ruime keus. Had nog nooit van deze winkel gehoord, maar is echte aanrader. Inmiddels heeft een vriendin hetzelfde badpak, maar dan in andere kleurstelling gekocht. Goede prijs en kwaliteit. Zal er zeker nogmaals iets kopen. Zeer snelle levering.

Fiona 02-12-2017 Via de website gekocht

Goede service

Fijne webshop, veel keus in vele sporten, snelle levering, zelfs vlak voor sinterklaas. Je wordt via de track and trace ook goed op de hoogte gehouden van de levering.