Decathlon.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Decathlon.nl.

Deze score is berekend op basis van 1314 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Albert 25-01-2018 Via de website gekocht

Goede snelle service

Prijs/kwaliteit verhouding is prima. Snelle levering en gemakkelijke retourzending. Ruime sortering.

fam. Brouns 25-01-2018 Via de website gekocht

goed geregeld

In nederland artikel niet meer voorradig maar wel in Belgie. Aanbod via nederlands filiaal bestellen en daar ophalen. Gekozen voor bestelling via Belgische website en bij familie laten bezorgen. Ondanks technische storing welke tijdig gecommuniceerd werd correcte levering.
Afspraken werden 100% nagekomen.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Linda 24-01-2018 Via de website gekocht

Tevreden

Artikel werdt snel geleverd en is van goede kwaliteit voor een lage prijs.
Het bestellen met je mobiel via de webshop kan beter bij mij loopt de webshop steeds vast of is traag. Verder erg tevreden over de webshop duidelijke beschrijving, veel foto's en fijn dat er soms ook een filmpje bij zit.

Davezoetermeer 23-01-2018 Via de website gekocht

Levering helaas voor de zoveelste keer.

Toch weer eeen keer bij decathlon besteld. Helaas is de levering voor de zoveelste keer vertraagd. Jammer maar dit is voor mij een reden om niet meer te bestellen. Bij concurrenten is het over het algemeen de volgende dag in huis, zelfs als je laat in de avond besteld

ST IN-BRUG-MA 23-01-2018 Via de website gekocht

Super Prijs - Kwaliteit verhouding Goede Pasvorm

Webshop is overzichtelijk en duidelijk. Omschrijving producten zij goed.

Prijs en kwaliteitsverhouding is erg goed.
Pasvorm uitstekend.

Ik kan het iedereen aanbevelen.

Boud 22-01-2018 Via de website gekocht

Goede service, fijne winkel

Alles volgens afspraak gegaan, echter door een "storing" geen melding gekregen dat het artikel binnen was bij de winkel in Breda.

Rafael 21-01-2018 Via de website gekocht

Eenvoudig besteld, snel geleverd!

Mooie producten, snelle levertijd. Zeer tevreden met mijn thermo truitjes en thermobroek. De skibriek past ook prima en voelt goed aan. Zeker aan te bevelen!

fenniedoldersum 21-01-2018 Via de website gekocht

Service prima

Je kan er van alles bestellen en prijs is goed. Alleen het bestellen van artikelen gaat een beetje moeizaam.

Leo 21-01-2018 Via de website gekocht

Zoals afgesproken

Twee paar sportschoenen en een t-shirt besteld voor een prettige prijs. Keurig op tijd en conform bestelling geleverd op een afhaalpunt. Mijn kinderen zijn er blij mee. De doos had een maatje groter gemogen.

Klaas 20-01-2018 In de winkel gekocht

Jong en doortastend!

Regenbroek gepast en ik liep te zoeken naar een medewerker. Op de site namelijk een andere gezien, welke niet in het schap hangt. Medewerkster snel gevonden, welke vraagt: ‘Zal ik dan de broek die u wenst nu voor u bestellen?’ Ik sta er erbij en in no time heeft zij de bestelling met behulp van haar smartphone geregeld. ‘U kunt verderop bij de kassa afrekenen’. Twee dagen later de gewenste broek al in huis!

Nick 20-01-2018 In de winkel gekocht
Breda

Geweldig personeel en service!!

Bij Decathlon Breda bracht ik mijn ski’s voor een beurt. Helaas waren, door een vertraging, mijn ski’s niet op tijd klaar voor mijn wintersport.
Ik heb nieuwe ski’s meegekregen, geheel kosteloos!
Toen ik uiteindelijk mijn eigen ski’s ophaalde, die trouwens geheel correct waren geserviced, bracht ik de “leen” ski’s terug.
Omdat mijn ski’s te laat waren hoefde ik niet te betalen voor de service!
Wat een geweldige zaak en meedenkend personeel in Breda. Chapeau!!!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Annelies van de Pol 20-01-2018 Via de website gekocht

Slechte communicatie

Heb inmiddels al een klacht ingediend bij de klantenservice. Geen communicatie en geen afhaalbericht!

Boersma 19-01-2018 Via de website gekocht

Mooie prijzen voor kwalitatief goed spul!

De shop is duidelijk, alleen jammer dat er niet veel spullen voor de vechtsport(karate) leverbaar meer zijn in de winkel, webshop ook stuk minder aanwezig.
De prijzen zijn erg mooi, kwalitatief ook goed spul! Bestel nooit het duurste, want het is voor kinderen in de groei, ben daarom blij met de mooie prijzen!
Bezorging duurt nu al langer dan 5werkdagen moest nl. 1van de 4 bestelde items ergens anders vandaan komen , heb hier wel meerdere mails over ontvangen wat ik wel netjes vond.

pirketil 19-01-2018 Via de website gekocht

grandioze service

geen problemen om te bestellen en de andere dag al binnen, ondanks dat het eerst uit duitsland moest komen

Hennyruit 18-01-2018 Via de website gekocht

goede aflevering

Alles netjes afgeleverd alleen jammer dat ik de volgende dag weer een mail van aflevering krijg voor hetzelfde pakket. Even geïnformeerd bij de post nl locatie of er nog een pakket geleverd was, dus niet gelukkig, was ook dezelfde trackentrace code als het ontvangen pakket. Verder niets op aan te merken.

Richard Jakobsen 18-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Zeer fantastische web site, met gemak vind je alles wat je nodig hebt voor de sport. We kijken er nu al weer naar uit om de volgende bestelling te gaan plaatsen. De spullen zijn echt van top kwaliteit. Het is jammer dat we jullie niet eerder hadden gevonden/gehoord. We zijn vol lof over decathlon.

Ing 18-01-2018 Via de website gekocht

Goede service!

Fijne webshop, goeie kwaliteit voor een fijne prijs!! Toppie!!! Ik ga zeker weer bestellen als ik iets nodig heb!

Denise 17-01-2018 Via de website gekocht

Late verzemding

Ik heb online bestelt. Daar was een leverdatum bij aangegeven. Nu is die datum voorbij en nog geen pakje. Nu heb ik het niet meer nodig.

Karel 17-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige service in de winkel

Door Tobias geholpen in de winkel in Amsterdam. Deze heeft voor ons de hele bestelling tot en met het afrekenen geregeld met een big smile. Bezorging was perfect binnen de gestelde termijn.

Boze klant 17-01-2018 Via de website gekocht

Nog steeds niks ontvangen!

Site is prima en gebruiksvriendelijk, alleen heb ik mijn producten niet ontvangen. Daarnaast kan ik op de gewenste pagina niet doorklikken naar de actuele status. Inmiddels 8 dagen verder en nog steeds geen reactie...

Yolanda 17-01-2018 Via de website gekocht

Helaas geen mail ontvangen na online bestelling

Heel erg jammer een online bestelling gedaan. Het zou met 2 dg binnen express bij afhaalpunt laten afleveren dan hoef ik er niet voor thuis te blijven. Ivm kwam dat mooi uit konik het vrijdag ophalen. Zijn nu een bijna een week verder en heb nog steeds geen mail ontvangen dat het is afgeleverd maar heb er ook niets meer aan we zijn al op vakantie echt balen dus

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Hans Wolf 16-01-2018 In de winkel gekocht

Prima geadviseerd!

De medewerker nam alle rijd om de loopband uit te leggen, de verschillen tussen de diverse modellen en spoorde aan om alle vragen te stellen die we mogelijkerwijs konden hebben.
Het bestelproces verliep snel en effectief.
Ook de levering was snel.

Alex 15-01-2018 Via de website gekocht

Webwinkel schiet tekort

De website is erg traag en omslachtig in vergelijking met andere webwinkels. De product-fotofunctie is wel prettig, met veel verschillende foto's. Het aanbod aan producten is prima. Filterfunctie kan beter. En tot slot een van de belangrijkste onderdelen van een webwinkel is toch wel "bezorgtijd". Duurt veel te lang. De fysieke winkel is zeker aan te bevelen, maar de webwinkel is net niet goed genoeg.

R.P. 15-01-2018 Via de website gekocht

Zeer prettige winkel!!!

Geweldige winkel! Is het niet op voorraad dan kan je gelijk zien waar het wel op voorraad is en eventueel online bestellen.

NonaSarah 15-01-2018 Via de website gekocht

Snelle goede service!

Decathlon zorgt keer op keer voor een snelle levering van goede producten voor een klein prijsje! Alle gymspullen en sportkleding voor mijn dochtertje en mijzelf bestellen wij online binnen een paar klikken! Zeer tevreden en een echte aanrader!

Oost 14-01-2018 Via de website gekocht

Slechte ervaring

Tot op heden nog niks ontvangen,zou eergisteren al binnen zijn en ook niks van hun gehoord eerst morgen er maar achter aan gaan,dacht een goeie webwinkel maar slecht dit.

Marjolein 13-01-2018 Via de website gekocht

Prima levering en tevreden met de bestelling!

Snelle levering en prima producten.
Ik ben dus tevreden en mocht ik weer iets nodig hebben dan zal ik zeker bestellen.

Halil 11-01-2018 In de winkel gekocht

Vriendelijk en een snelle service

In de winkel ben ik geweldig geholpen, geadviseerd en meteen een bestelling geplaatst. 2 dagen later mojn bestelling thuis ontvangen. Fantastisch!

Chris 10-01-2018 Via de website gekocht

Bestellen is makkelijk nu de levering nog...

Site werkt makkelijk! Ze geven ook een verwachte leveringsdatum aan... die was vorige week, tot nu toe niets gehoord en dus nog niets ontvangen.

Martijn 09-01-2018 Via de website gekocht

Niet tevreden

Heb online een fiets besteld en in de winkel laten bezorgen.
Ik zou een email krijgen wanneer de fiets opgehaald kon worden, maar die heb ik nooit ontvangen. Ook op de website stond de status op “ in behandeling “
Zelf gebeld met decathlon alkmaar, en kreeg te horen dat de fiets klaar stond.
Overigens is het personeel in de winkel erg vriendelijk en behulpzaam!

Anne 09-01-2018 Via de website gekocht

Goede service mbt een niet aanwezig artikel. Het werd uit de bestelling gehaald en het geld retour gestort zonder dat ik wat aan hoefde te doen. Het nadeel daaraan is dat ik geen vervangend artikel heb uit kunnen zoeken en nu nogmaals een bestelling moet plaatsen. Na aangegeven te hebben dat ik dan voor een tweede maal verzendkosten zou moeten betalen kreeg ik van de klantenservice direct een tegoed code. Dat noem ik anticiperen op vraag van klanten. Top!

H.J. van Heek 09-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, Prima prijs, Ruime keuze

Na een uitgebreide zoektocht naar deze specifiek golftrolley bij Decathlon uitgekomen. Zij hadden veruit de laagste prijs. Levering was ruim binnen de aangegeven tijd. Ongeveer 4 dagen eerder.

Nickb 08-01-2018 Via de website gekocht

Slechte start, goed opgelost

Een slechte start. Bestelling werd geannuleerd omdat de betaling er niet goed aan gekoppeld werd en betaling werd na 2 dagen teruggestort omdat er geen bestelling bekend was? Dit was niet terug te draaien door alsnog aan elkaar te koppelen. telefoontje en mail aan gewaagd, maar geen andere oplossing dan opnieuw te bestellen. Afterpay optie werkte ook tijdelijk niet.
Gelukkig ging de tweede bestelling wel goed en werd ook 1 dag eerder geleverd dan eerst aangegeven. Dus alsnog goed opgelost en snel geleverd.

Lam 07-01-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Zeer goede service. Vriendelijke en behulpzame medewerkers die echt met je meedenken!
Je word goed op de hoogte gehouden van je orderstatus.

Lil. 06-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Geweldig dat ik te woord werd gestaan d.m.v. de chat om vervolgens met me mee te denken en tips te geven. Dank je wel daarvoor. Ik kom graag terug om online te shoppen.

Ido 06-01-2018 In de winkel gekocht

Goede service

Mooie producten voor een goede prijs helemaal top, je wordt goed geholpen service en versturen perfect

Frits 03-01-2018 Via de website gekocht

Lage prijs, hoge kwaliteit en service

Ik ontving een bericht over een aanbieding van afgeprijsde hardloopschoenen. Van het eigen merk van Decathlon (Kalenji, kiprun lid) heb n.a.v een advies van een medewerker een paar ingebruik. Deze bevallen zo goed dat ik een 2e paar wilde aanschaffen. Toevallig stond mijn maat tussen de afgeprijsde schoenen. Ik ontving keurige informatie over het tijdstip van levering. Schoenen zijn conform deze informatie en dus naar
tevredenheid ontvangen.

Pieter 03-01-2018 Via de website gekocht

Prima webshop ervaring

Decathlon heeft voor iedereen wel wat in huis, in elke prijsklasse.
Over de levering niets dan goeds, je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang.
Het product wordt goed uitgebeeld en voorzien van nuttige info zodat je weet wat je kunt verwachten.

Jeroen 03-01-2018 Via de website gekocht

Helemaal oke

Wat een prettig bedrijf. Heerlijk om even iets wat ik besteld had te ruilen in de winkel. Goed systeem en goede hulp in de winkel

Peter van Vuuren 03-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Ik had een voucher gekregen voor mijn verjaardag maar was deze kwijt. Via de chat contact gezocht en na wat heen en weer chatten de voucher weer gekregen.

Henk 02-01-2018 Via de website gekocht

Besteld via website, uiterst snelle levering

Eenvoudig gevonden wat ik nodig had, makkelijk besteld via de website en op de aangekondigde tijd afgeleverd. Maar nog belangrijker: Een prima kwaliteit,

Ge 31-12-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Snel geleverd, goed op de hoogte gehouden, product was prima verpakt en nergens goedkoper te vinden.

Marleen de Ruijter 31-12-2017 Via de website gekocht

Mooie winkel

Bij het ophalen van de bestelling netjes geholpen daarna nog even de winkel ingegaan daar zagen wij een fiets voor een hele mooie prijs bleek achteraf bij de kassa de prijs voor een andere fiets te zijn toen wij daar een medewerker op aan spraken kregen wij als antwoord dat wij de enige in het hele jaar waren die daar iets van hadden gezegd en dat het duidelijk bij de andere fiets hoorde, jammer!!
Tip: hang de juiste prijs bij de juiste fiets om teleurstelling te voorkomen

Marius 31-12-2017 Via de website gekocht

Uitgebreide keuze in de webshop

Mijn favoriete sportschoenen gevonden bij Decathlon, betaling via IDEAL snel, levering zeer vlot... zeker een volgende aankoop waard.

Simone 30-12-2017 Via de website gekocht

Goed geholpen

In de winkel van Decathlon in Rotterdam waren de sportschoenen die ik wilde niet meer te verkrijgen in mijn maat. Dus heeft de verkoper mij heel vriendelijk geholpen om ze via de site te bestellen en thuis te laten bezorgen. Dat ging allemaal heel voorspoedig. En 5 dagen later werden mijn sportschoenen thuis bezorgd. Prima service Decathlon!!

Ben 30-12-2017 Via de website gekocht

Goed geregeld en blij met product

Sram cassette besteld 2 stuks en zeer laag geprijsd en heel tevreden ermee, en alles verliep zeer naar wens track& tracé dus superhandig allemaal!

Herman 29-12-2017 Via de website gekocht

Snelle bezorging, ondanks de kerstdrukte.

Ik koop al veel jaren bij decathlon: broeken, jassen, overhemden, hoeden, schoenen, fleeces, tassen. Prima kwaliteit voor een lage prijs. Mijn ervaring is dat de producten niet onder doen voor de 'dure merken'.

2 kinder fietsen 29-12-2017 In de winkel gekocht

Service is goed en bestelling op tijd binnen

In deze shop vind je voor elke sport een goed advies.
En kwaliteit staat boven aan, voor goede prijzen,

Peter 29-12-2017 Via de website gekocht

Duidelijke website

Meteen bij het boeken wordt je goed door gelinkt naar het juiste artikel. Duidelijke omschrijving en kenmerken van het artikel van jouw keuze. Ook na het bestellen wordt je duidelijk te woord gestaan als er vragen zijn over de bestelling. Helemaal top.

Marjon 28-12-2017 Via de website gekocht

Super service

Online shop vind ik geweldig de zending is heel snel en ook om het op te halen net zo snel bij de arena Amsterdam.