Decathlon.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Decathlon.nl.

Deze score is berekend op basis van 1319 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Mirjam 03-03-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering

Bestelde was bijna nergens te verkrijgen eniger gewoon binnen korte tijd thuis afgeleverd. Heel blij mee!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

ineke van oosterom 03-03-2018 Via de website gekocht

geweldige service

je word super goed geholpen, online staat er ook iemand voor je klaar die je de site heen helpt als je iets niet kunt vinden, ik zeg top bedrijf

beppie de koning knops 03-03-2018 Via de website gekocht

geweldige service

mooie leuke dingen voor een redelijke goeie prijs .. goede kwaliteit . service uitstekend zowel per internet als in de winkel vriendelijk behulpzaam personeel

T.v.d.Voort 02-03-2018 Via de website gekocht

goed afgewikkeld

makkelijk winkelen, en goedkoop. verder geen porti kosten bij bestelling boven bepaald bedrag, dus doen

Hanny 27-02-2018 Via de website gekocht

Goede afhandeling

Fijne website en mooie aanbiedingen...ik heb de snorkelmasker gekocht in een mooie kleur zit lekker en comfortabel en is waanzinnig in gebruik kan nu uren snorkelen zonder boven te komen voor lucht of om mijn duikbril weer even nat te maken omdat deze beslagen is ....Echt een topper.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

S. Meelhuysen 26-02-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Bestelde artikelen voldoen volledig aan mijn verwachting! De levering was zoals aangegeven. De service bij de balie van Decathlon Arnhem was ondanks de drukte klantgericht en bijzonder vriendelijk.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bo 26-02-2018 Via de website gekocht

prima, maar mag wat vlotter

Prima webshop, duidelijke account gegevens en netwerk van fysieke winkels. Wat niet meer van deze tijd is dat er een flink aantal dagen zit tussen bestellen en ontvangen. Maar wanneer je daar rekening mee houd is het geen probleem

Scavolda 26-02-2018 Via de website gekocht

Snellle levering

Goede -Sportkleding en benodigdheden- webshop. Zeer ruim aanbod. Goede kwaliteit. Snelle levering. Minpunt: Bij aanbiedingen weinig voorraad, dus op=op!

Gerrit 24-02-2018 In de winkel gekocht
Breda

Prima geholpen

Mooie zaak met veel keuze. We hebben in Breda best veel kunnen kopen. Doeï

JM Schreuders 24-02-2018 Via de website gekocht

Veel keuze, goede prijs en uitstekende levering

Prima contact tijdens de bestelling en advies,ook op de site goede informatie, uitstekende levering en betalingsvoorwaarden

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marloes 22-02-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Goed geholpen in de winkel!

Hetgeen ik zocht was niet voorradig, maar werd ter plekke besteld en gratis naar mijn huisadres gestuurd. Erg vriendelijk te woord gestaan en geholpen, heel fijn!

Maarten 21-02-2018 Via de website gekocht

Groot aanbod, hoge kwaliteit, lage prijs en prima service

Ik kom al jaren bij Decathlon, niet alleen in mijn woonplaats Amsterdam, maar ook in Frankrijk, Spanje en Portugal tijdens vakanties. Echt één van mijn favoriete winkels! Ik voel me er als een kind in de speelgoedwinkel. Veel aanbiedingen en soms belachelijk lage prijzen voor hoogwaardige produkten. Het is er wel vaak druk, waardoor de winkelmedewerkers niet altijd beschikbaar zijn voor informatie, maar als ze je kunnen helpen, zijn ze erg hulpvaardig en enthousiast.
Omdat seizoensgebonden artikelen niet altijd aanwezig zijn, kun je die op de website bestellen. Deze website is overzichtelijk met foto's en uitgebreide informatie van elk artikel. Erg makkelijk om te browsen, maar de zoekfunctie kan beter en pop-ups voor chat zijn een beetje opdringerig en irritant, omdat je die niet kunt uitschakelen. Over het algemeen toch een fijne website. De verwerking en levering van de bestelling duurt wat langer dan gebruikelijk(het moet vanuit een depot in Duitsland komen), maar ik had geen haast, dus dat was geen probleem. Het is wel prettig dat je kunt kiezen of je het thuis wil laten bezorgen of bij een ophaalpunt in de buurt.
Wat mij betreft blijft Decathlon een echte aanrader!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Corine 21-02-2018 Via de website gekocht

Wederom verlate bestelling

Voor zeker de tweede keer op rij komt mijn bestelling niet op de verwachtte tijd, maar is vertraagd. De planning of voorraadbeheer is blijkbaar niet op orde.

Gekon 21-02-2018 Via de website gekocht

Prima service

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Waar voor je geld. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Grote keus op allerlei sportgebieden. Overzichtelijke website. Kortom: een aanrader!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ronald Scheppink 21-02-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Aangenaam verrast

Mijn eerste aankoop in deze winkel een Garmin sport horloge. Helaas viel deze af en toe uit.
Terug naar de winkel waar ik het gebruikelijke ritueel verwachte. Horloge opsturen ongerepareerd terug krijgen en dat een aantal keer voor er echt iets gebeurde.
Ik was aangenaam verrast zonder mankeren kreeg een nieuw horloge dat is nog eens service van mij een dikke tien.

Ana Prokes 19-02-2018 Via de website gekocht

Excelent service

Quick and excelent service. I am very sattisfied with web shop and customerservice! Answears on all questions I ve got in 2-3hours 😉

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wandelaar 18-02-2018 Via de website gekocht

Goede hulp

Nemen de tijd voor je om iets uit te zoeken wat je wilt hebben. Daar ben ik prima bij geholpen en dus gevonden wat ik zocht. Het was echter niet op voorraad dus hebben ze het ook nog even voor mij besteld

T v Sambeek 17-02-2018 Via de website gekocht

Super !!!

Voor de eerste keer iets besteld, is perfect afgeleverd in een mooie stevige doos. Top!! Ga zeker vaker kijken op site.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Anna 17-02-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam arena

Super service

Ik kon in de winkel de juiste broem niet vinden en de medewerker stelde voor het via de webshop te proberen. En heeft alles geregeld. Auper behulpzaam en suoer vriendelijk!

G. de Jong 15-02-2018 Via de website gekocht

Prima winkel

Goede kwaliteit . Snelle levering
. Erg tevreden. Ik beveel deze webwinkel zeker aan.pasvorm is ook goed

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

ploni 15-02-2018 Via de website gekocht

prima service

Ruime keuze. Vlotte levering en het artikel was geheel volgens verwachting. Als het niet bevalt heb je 365 dagen om het terug te brengen o te ruilen

Onno 15-02-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service

De keuze is goed. De prijs is goed. De snelheid van leveren is goed dus waarom zou je hier niet voor kiezen??

Brecht 15-02-2018 Via de website gekocht

Goede service

Goed en snel geholpen door een medewerker bij de online bestelling. Goede kennis van de producten en een snelle levering. Goede winkel met een goede service

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Mir 14-02-2018 In de winkel gekocht
Kerkrade

Heel vriendelijk en behulpzaam

Via internet had ik gezien dat Decathlon de waterzak verkocht die ik zocht. In de winkel kon ik hem niet vinden maar werd door een uiterst vriendelijke verkoper verder geholpen. Ook aan de kassa had ik weer dezelfde ervaring. De waterzak die op dat moment niet in de collectie zat werd opgestuurd en een dag later al kosteloos thuisbezorgd. Alle lof!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Nathalia 14-02-2018 Via de website gekocht

Top service

Duidelijke webshop en kwa prijs ook goed. Kleding is van goede kwaliteit. Koop hier vooral veel voor mijn jongens.

Stooftaker 13-02-2018 Via de website gekocht

prima service snelle levering

vertrouwd en OK.
Na bestellen snelle afhandeling, levering en voldoende keuze omtrent hoe er betaald kan worden.

Bert Speelman 12-02-2018 Via de website gekocht

Een hele snelle service !! Top !!

Alles was super wat we gekocht hebben !! Me vriendin gelijk ook 1 besteld bij jullie !! En zij heeft het al ingebruik genomen !! En is nu heerlijk aan het snorkelen in Egypte !! Het is een top masker ze raad het iedereen aan !! Dus wij ook !!

Marijke 11-02-2018 Via de website gekocht

Prima levering!

Ruime keuze, overzichtelijke website, werk eenvoudig. Artikel was duidelijk omschreven.
Pakket volgens afspraak geleverd, netjes verpakt.

Wainita 10-02-2018 In de winkel gekocht
Best

Decathlon goede service, PostNL waardeloos

Via Decathlon skeelers, voor mijn dochter haar verjaardag, besteld. Dit was op zaterdag. Ze zouden op woensdag geleverd worden op mijn ouders hun adres (in winkel juiste niet op voorraad). Helaas zag ik via Track &Trace op dinsdag dat het adres onjuist zou zijn en retour werd gestuurd naar Decathlon. Jammer, mijn ouders wonen er toch echt! Direct Decathlon gebeld en werden goed geholpen. Het pakketje zou direct weer naar ons verstuurd worden, zonder bijkomende kosten. Alleen jammer dat toen bleek dat het naar mijn adres gestuurd werd ipv naar mijn ouders. Gelukkig werd het op donderdavond geleverd en was ik thuis.

Celine 10-02-2018 Via de website gekocht

Kwaliteit naar prijs goed

Snelle bezorging, wel 3 van de 4 artikelen teruggestuurd omdat de producten te groot waren. Maar is geen probleem, maatje kleiner en het zat goed. Goedkoop en voor de prijs goede kwaliteit

De Wilde 10-02-2018 Via de website gekocht

Levering Carperlan viskoffer

Heel tevreden over de levering vanuit Nederland, alleen spijtig dat Decatlon België niks meer verkoopt van visartikelen.
Op tijd geleverd 👍

Marcel 09-02-2018 Via de website gekocht

Goede service

Makkelijk bestellen en goed verpakt alleen op zaterdag besteld niet op zondag geleverd
Dit is misschien een puntje wat bij een bedrag boven de 50€ mogelijk zou kunnen zijn.

Bert Witteveen 09-02-2018 Via de website gekocht

´t Gaat zoals je verwacht...........

D. doet wat ze zegt........ Was in Berlijn in de winkel en stond verbaasd van het assortiment en de grote belangstelling van Berlijners en andere Europeanen.

Abel 08-02-2018 Via de website gekocht

Snel en netjes verzorgd geleverd

Duidelijk en overzichtelijk, geen bezorgkosten en keurig op tijd geleverd. Gekochte artikelen voldeden aan de verwachting.

Linda stolk 08-02-2018 Via de website gekocht

Badlakens voor vakantie

De badlaken is een super klein pakket en reuze handig voor de vakantie. Levering ging niet goed. Pakje was bij jumbo afgeleverd. Volgende dag ging ik ernaar toe om op te halen en ze hadden het pakje niet. Ik was al de derde diedag. Dat ligt niet aan decathlon. Maar was wel vervelend.

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Afleverservice

Marjolein 08-02-2018 Via de website gekocht

Handig online bestellen, snelle levering in winkel.

Paar shirtjes online in meerdere maten besteld. Na 2 werkdagen was het pakje al aangekomen in Decathlon, Arnhem. Gratis verzending naar de winkel van je keuze. Prima verpakt.
3 van de 4 shirtjes hoefde ik, na passsen in de winkel, niet. Retour ging zonder problemen EN ik kreeg onmiddelijk op dat moment mijn geld terug! Superhandig, ik ga vast wel vaker online shoppen bij Decathlon.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

D. Lambrix 05-02-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle levering

Goed prijzen, snelle levering, veel keuze uit verschillende artikelen in verschillende prijsklassen. En vrij geringe bezorgkosten.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Jan 05-02-2018 Via de website gekocht

prima service, het bestelde, netjes geleverd.

hier vind je alles wat nodig hebt, als het niet voorradig is wordt het voor besteld, dus je hoeft niet bang te zijn dat je niet krijgt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Simpel snel en goed 04-02-2018 Via de website gekocht

Simpel en snel

Makkelijke webshop met goede producten. Snelle levering. Decathlon biedt een groot assortiment aan huismerken die kwaliteit bieden voor een mooie prijs

Diederik 04-02-2018 Via de website gekocht

Makkelijke en snelle service

Een shop met veel keuze voor erg veel verschillende sporten en prijzen.
Iedereen van klein tot groot en elke maat kan er zeker iets vinden wat voor zijn/haar sport zeer geschikt is.
Goede sport kleding/spullen hoeven niet duur te zijn, uit ervaring durf ik dat gerust te zeggen.
Daarom koop ik steeds meer via Decathlon.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

B. frijters 04-02-2018 In de winkel gekocht
Breda

Een top service

Dicht in de buurt vriendelijk personeel daar de jas niet op voorraad was via deze weg besteld . En is nog sneller bezorgd dan vermeld was . super goed

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

albert 30-01-2018 Via de website gekocht

goede en voordelige producten

Shop was goed voorzien van diverse producten. online producten besteld op tijd ontvangen. Producten zijn van goede kwaliteit en voordelig geprijsd. Ga zo door

M . Olthuis 28-01-2018 Via de website gekocht

Levering te laat

Artikel zou na 4 dagen geleverd worden. Op de dag van levering kregen wij bericht dat het ongeveer een week later geleverd zou worden. Product nog niet ontvangen.

Tony 27-01-2018 In de winkel gekocht

Goed gegaan

Voor de eerste keer in de winkel in Apeldoorn verrassend veel sportartikelen.
Helaas onze maat van kleding niet aanwezig ,maar geen probleem werd 3 dagen later thuis bezorgd zonder problemen .
Wij zijn heel tevreden en komen zeker terug.
Tony

Olaf 27-01-2018 Via de website gekocht

Fietslamp werkt perfect voor MTB, snelle levering.

Voor MTB zocht ik voorlicht dat veel licht geeft en snel monteerbaar/demonteerbaar is. Deze lamp voldoet aan al die eisen. Lamp is makkelijk op te laden met usb.

Albert 25-01-2018 Via de website gekocht

Goede snelle service

Prijs/kwaliteit verhouding is prima. Snelle levering en gemakkelijke retourzending. Ruime sortering.

fam. Brouns 25-01-2018 Via de website gekocht

goed geregeld

In nederland artikel niet meer voorradig maar wel in Belgie. Aanbod via nederlands filiaal bestellen en daar ophalen. Gekozen voor bestelling via Belgische website en bij familie laten bezorgen. Ondanks technische storing welke tijdig gecommuniceerd werd correcte levering.
Afspraken werden 100% nagekomen.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Linda 24-01-2018 Via de website gekocht

Tevreden

Artikel werdt snel geleverd en is van goede kwaliteit voor een lage prijs.
Het bestellen met je mobiel via de webshop kan beter bij mij loopt de webshop steeds vast of is traag. Verder erg tevreden over de webshop duidelijke beschrijving, veel foto's en fijn dat er soms ook een filmpje bij zit.

Davezoetermeer 23-01-2018 Via de website gekocht

Levering helaas voor de zoveelste keer.

Toch weer eeen keer bij decathlon besteld. Helaas is de levering voor de zoveelste keer vertraagd. Jammer maar dit is voor mij een reden om niet meer te bestellen. Bij concurrenten is het over het algemeen de volgende dag in huis, zelfs als je laat in de avond besteld

ST IN-BRUG-MA 23-01-2018 Via de website gekocht

Super Prijs - Kwaliteit verhouding Goede Pasvorm

Webshop is overzichtelijk en duidelijk. Omschrijving producten zij goed.

Prijs en kwaliteitsverhouding is erg goed.
Pasvorm uitstekend.

Ik kan het iedereen aanbevelen.