Decathlon.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Decathlon.nl.

Deze score is berekend op basis van 1302 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Elise 07-05-2018 Via de website gekocht

Super service

bestelling snel binnen, 365 dagen ruilen (te bizar eigenlijk) en super service in winkel toen ik eigenlijk een andere maat wilde hebben. Kon de andere maat daar laten en het verschil werd direct verrekend.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rob 07-05-2018 Via de website gekocht

mooie producten

Mooie website, alle producten zijn eenvoudig te vinden en hebben een goede omschrijving.
zeer goede prijs kwaliteit verhouding

Hj 06-05-2018 Via de website gekocht

Prima, snelle levering

Het weekend besteld en dinsdag geleverd.
Product lijkt naar tevredenheid.
Had voor de zekerheid 2 maten besteld, dus 1 retour gezonden

Janneke 06-05-2018 Via de website gekocht

Prima

Ruime keuze en goede prijzen, snelle bezorging. Nog geen ervaring met afhandeling eventuele retourneringen.

Riny Bögels 06-05-2018 Via de website gekocht

Helemaal prima

De site is perfect, en goed gesorteerd. alleen de versturing moest wel lachen het was verpakt in een veel te groot pakket. terwijl het zo in de brievenbus kon.

Peter 05-05-2018 Via de website gekocht

Gewoon goed gewinkeld

Gevonden wat ik zocht en snel geleverd. Past goed, lekker materiaal en ga ik snel gebruiken. A;s tijdens het gebruik het mij goed bevalt bestel ik nig bij.

Patrick 05-05-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Superservice!

De medewerker in de winkel heeft mij snel en professioneel geholpen. Ze heeft voor mij een account aangemaakt en het product besteld binnen een paar minuten

MIKLO 01 05-05-2018 Via de website gekocht

Alles prima!!

Prima service en goede prijs-kwaliteit verhouding. Artikelen voldoen aan de verwachtingen. Ook over de levertijd en de communicatie heb ik geen klachten.

Gamaschen supertrack gaiters 05-05-2018 In de winkel gekocht
Leeuwarden

Aan koop gedaan van gamaschen suppertrack gaiters

Ga graag naar de winkel waar alles te koop is wat mijn voorkeur heeft .vriendelijk personeel en hulpvaardig . ga er geregeld naar toe

Peter Raasveld 04-05-2018 In de winkel gekocht
Breda

service in overtreffende trap

korte effen donkerblauwe broek gekocht in Breda, omdat die zo goede kwaliteit en goedkoop is heb ik er nog 2 via internet besteld. Net terug van vakantie ze zitten als gegoten.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Paul 04-05-2018 Via de website gekocht

Nette service, ruim verpakt.

Zeer nette site, genoeg keus.
Product was netjes en doet wat het moet doen.
Één minpuntje...Een doos van 50x50x70 cm.... en een kilo vulpapier. Voor een fietspomp 90% voor niets. Ik ontving zojuist een brief van mijn hypotheek, dat ze stoppen met brieven. 400k brieven kost 100 bomen.... die zaten hier in een doos. En ja vulpapier de pomp lag onderin, het was er niet voor bescherming.
Dit kan beter Decathlon. Verder niets te klagen. Top winkel veel producten en nette prijzen. Goed bezig

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Natasja 03-05-2018 Via de website gekocht

Top service

Wij waren in de winkel geweest en hadden daar de fiets besteld op een zaterdag en hij zou die woensdag binnen komen ik belde en hij zat er niet bij en ons is verteld dat hij er zeker zou zijn dat vond ik erg jammer vandaag die ene onvoldoende via de webshop echt alles top

Quechua Duffelbag 02-05-2018 Via de website gekocht

Duffelbag besteld bij Decathlon

Eind april heb ik een duffelbag online besteld bij Decathlon. De duffelbag is van het huismerk Quechua en draagt de kleuren zwart en neon rood/oranje. De tas is van degelijk materiaal gemaakt, kan zowel over de schouder, als rugzak, of in de hand gedragen worden en heeft meerdere ritsen en vakken. Bovenal was de tas scherp geprijsd. Ik ben dan ook tevreden over het product.

Waar ik minder over te spreken ben, is de trage levering van Decathlon. Hoewel het product op voorraad was, duurde het 5 werkdagen voordat ik het product in huis had. Een levertijd van 5 werkdagen is vandaag de dag onaanvaardbaar gelet op de door de concurrentie gehanteerde levertermijnen!

Zusje1000 02-05-2018 Via de website gekocht

Redelijk

In de winkel niet kunnen vinden wat ik zocht, ondanks dat dit wel aanwezig had moeten zijn, volgens website.
Dus online gekocht, maar er stond een verkeerde advies keuze wat de maat betreft. Dus tweemaal voor niks reis en verzendkosten gemaakt. Klantenservice neemt niemand telefoon op.
Levertijd zou 2-3 dagen zijn, uiteindelijk 7 dagen later ontvangen.

Marieke 02-05-2018 Via de website gekocht

Lekker snel

Om voor de kinderen paardrijspullen aan te schaffen is toch een hele uitgave en dan te bedenken dat ze er zo uitgegroeid zijn. Hier kun je goede kwaliteit spullen kopen voor een hele fijne prijs.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Slof 01-05-2018 Via de website gekocht

Goede service, duidelijke website

Product was in de winkel niet voorradig, maar online wel. Besteld, betaald en met twee dagen konden we het in de winkel ophalen. Mooie producten, goede service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces

Minpunten

• -

U. 01-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Wat een goede klantenservice!
Ik heb een Kalenji trailrugzak besteld en die kwam precies op het juiste moment.
Die ik ervoor had besteld was te klein, en toen heb ik de verzendkosten terug gekregen.

Wat eventueel nog een verbeterpuntje kan zijn, is de product omschrijvingen.

Willem 01-05-2018 Via de website gekocht

Niets op aan te merken

Scherpe prijs, duidelijke communicatie inzake levering en levering op de beloofde tijd. Product zoals verwacht!

Fam. Wortelboer 30-04-2018 Via de website gekocht

Goed produkt, maar dramatisch slechte bezorging

Het produkt, de Tarmak basketball-paal is meer dan prima. Echter de bezorging was een drama. Tot twee keer toe (!!) werd aangegeven dan men kwam bezorgen en beide keren kwam men niet opdagen. En dan bovendien reageren ze niet op je e-mail, krijg je een niet meer bestaand 0900-nummer, en als je ze dan te spreken krijgt mag je blij zijn als ze je over twee dagen opnieuw inplannen. Wat een dramatisch slecht serviceniveau ! ! Er kan 1 keer wat mis gaan, maar twee keer (?!) , en het ergste : ze komen je vervolgens op geen enkele wijze tegemoet, sterker nog als je niet belt hoor je niets meer . Hoe is het in vredesnaam mogelijk ???

Rogier 29-04-2018 Via de website gekocht

Zoals altijd prima service

Al jaren een trouwe en tevreden klant van Decathlon. Als is 1 opmerking mag maken dan zijn het de verzendkosten. Heb de voorkeur voor gratis verzending zoals bij andere webshops. Verlaag dan op z'n minst het minimum bedrag.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Verzendkosten

Anita Dupuis 29-04-2018 Via de website gekocht

Super service

Fijne sportkleding, wat ze schrijven op de site over alles levering enz komen ze goed na! Ik vind ze ook betrouwbaar!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

danielle 29-04-2018 Via de website gekocht

snelle levering

De online shop is redelijk als je weet wat je zoekt, echter als je niet goed weet wat en hoe is het lastig zoeken.

Angelique 29-04-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering

Favoriete sport / outdoor winkel. Altijd heerlijk om doorheen te lopen/ shoppen.
Klantenpas ook in spanje te gebruiken, top.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peter 28-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Goede site snel te vinden wat je zoekt, gemakkelijke betaling en makkelijke keuze voor het afleveradres track en tracé werkt perfect

Humphrey Benthem 27-04-2018 Via de website gekocht

Voldoet aan de verwachting

Produkt voldoet aan de verwachting, veel informatie over het produkt en de snelle levering met een goede prijs/kwaliteit verhouding

Freddie 26-04-2018 Via de website gekocht

niet waargemaakte belofte

Al 2 x maakt decathlon voor mij zijn belofte niet waar "voor 22.00 uur besteld de volgende dag in huis" Het wordt gewoon 3 dagen later. Je krijgt wel een sorry maar wat heb je daaraan. Je moet op de informatie kunnen vertrouwen die Decathlon verstrekt anders is het gewoon reclame niet meer en niet minder. Slecht dus.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd

Piet Mol 26-04-2018 Via de website gekocht

Snel en goed

Toevallig keek ik op de de site van Decatlon en zag dit mooie aanbod. Heb onmiddellijk een bestelling gedaan. De levering was zeer snel en goed. Ben zeer tevreden over de geleverde service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kitty 25-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Grote collectie.
Goed te zien wanneer de bestelling in de winkel afgeleverd gaat worden.
Was in de winkel niet op voorraad in de juiste maat. Vandaar via de website besteld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ramon 25-04-2018 Via de website gekocht

Snel en goed.

Ik zocht een variatie van items, deze werden werden allemaal bij de decathlon aangeboden.
De levering was snel, goed verpakt en de items zijn voor goede kwaliteit.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ilonka welten 23-04-2018 Via de website gekocht

Super winkel

Als je iets nodig hebt op welk gebied ook qua sport of vakantie kun je hier terecht.
Prijs en kwaliteit zijn zeker goed. Mooie en goede kleding etc. Maten zijn ook goed aangegeven. Snelle service.
Altijd leuk om de aanbiedingen te kijken.
Geen vakantie zonder decathlon.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jeroen 23-04-2018 Via de website gekocht

Nog steeds geen bestelling ontvangen

Ik wacht al een week op mijn bestelling! Dat is veel te lang en onnodig. De website is prima ingedeeld

cynt 21-04-2018 Via de website gekocht

Prima levering

De levering was goed en snel, dochter helemaal blij met nieuwe turnpakje. Bijpassend broekje zou wat langer duren maar was toch nog binnen de termijn binnen.

Top service 21-04-2018 Via de website gekocht

Top service

Ik kwam ergens niet uit en heb even gebeld met decathlon en werd formidabel te woord gestaan en geholpen.Perfect gewoon.

Marijke 20-04-2018 Via de website gekocht

Mooi artikel

Zeer op tijd geleverd, duidelijke communicatie over de levering. Netjes verpakt. Ziet er net zo uit als op de website. Goede beschrijving

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Wilco 19-04-2018 Via de website gekocht

Iets minder!

Mijn zoon heeft een shirt in de maat xl in de winkel gekocht.
Ik daarna hetzelfde shirt via de webshop, ook in xl.
Toch vallen beide shirts kleiner uit!

Jacqueline 18-04-2018 Via de website gekocht

Leuke goedkope sportkleding

Leuke goedkope hardloopkleding. Alles netjes geleverd. Retourneren gaat ook makkelijk.
Enige minpuntje is dat de site erg traag is.

patricia 18-04-2018 Via de website gekocht

goede kleding, jammer van de levertijd

kleding is goed, bestelgemak in orde, levertijd hebben ze bij mijn laatste 3 bestelling niet waar kunnen maken, ik heb iets besteld, wat de volgende dag geleverd kon worden, bij de bestelling afronden was het twee dagen later, en na een dag kreeg ik een mail dat het vertraagd was, totaal 5 dagen later, en dat drie keer over achter elkaar, bij compleet verschillende artikelen

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd

Wilma 17-04-2018 Via de website gekocht

Late levering

Er was weinig communicatie. Gebeurde tot 2 dagen na de verwachte datum niks in mijn account qua berichtgeving. Zou prettig zijn als je op de hoogte gerhouden wordt als je pakket vertraagd is. Pas 3 dagen na verwachte datum lag het pakket klaar. Vind ik erg laat voor een bestelling uit eigen winkel

Nikkei 16-04-2018 Via de website gekocht

Goede kwaliteit en past perfect!

Als ik sportkleren voor mezelf of voor mijn kinderen nodig heb dan ga ik meestal naar de Decathlon. Ik ga regelmatig de winkel in en bestel ook regelmatig online. Het kinder judopak is van goede kwaliteit, draagt heel goed en voor een mooie prijs. Hij valt wel iets groot (maat 140) maar daar groeit mijn zoon gauw genoeg in. Ik vind zowel de winkel als de website overzichtelijk en de service goed. De levering had bij mijn laatste bestelling wat vertraging maar meestal zijn de artikelen er de volgende dag. Al met al vind ik de Decathlon top!

Lex 16-04-2018 Via de website gekocht

Conform afspraak

Verschillende artikelen conform beschrijving netjes ontvangen! Duidelijke website! ( belachelijke restrictie voor deze site 😓 minimaal 100 karakters!)

Moon 15-04-2018 Via de website gekocht

Bestelling ophalen in winkel; perfect!

Ik heb gekozen voor Decathlon omdat ik daar goede hardloopkleding kan kopen voor weinig geld. Ik heb thuis online bekeken en besteld wat ik wilde hebben en laten bezorgen in de winkel (Rotterdam in dit geval). Daar ben ik mijn bestelling gaan ophalen (=gratis). Je kunt het eventueel eerst nog passen als je dat wilt. Ideaal, je hoeft niet in de winkel te zoeken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Astrid 15-04-2018 Via de website gekocht

snelle levering

Fijne voordelige winkel, snelle levering,besteld via webshop, makkelijk te ruilen in de winkel. En geen bezorgkosten bij afhalen in de winkel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Richard 14-04-2018 Via de website gekocht

Pakketje komt gewoon niet

Slechtere ervaring. Pakketje laat meer dan een week op zich wachten. Dit had 2 dagen moeten zijn.
Geen tegoed bon ofzo.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Cerise 14-04-2018 Via de website gekocht

Top

Het was een snelle levering en er is duidelijke communicatie grweest over de levering. Product was netjes verpakt. Top!

lucia 13-04-2018 Via de website gekocht

snel geleverd goede service duodelijk en betaalbaar!!

Prima service gebruiksvriendelijk en prima prijs/kwaliteitverhouding😊 deze website ga ik zeker bij vrienden aanbevelen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Brigitte 12-04-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering

De bestelde artikelen waren snel en compleet in huis. De verpakking was in orde en heel. Gewoon een goede levering

Joey roos 11-04-2018 Via de website gekocht

Moooie producten van caperlan

De producten die ik wil kopen zijn hier veel duurder dan in bijvoorbeeld engelamd en komen ook uit duitsland. Ook de pakketten die ik krijg kloppen nooit

Peter 11-04-2018 Via de website gekocht

Prima maar pech dat het product kapot was

Alles netjes en snel.
Decathlon kon er niets aan doen dat het horloge niet bleek te werken.
Na belletje met de fabrikant snel en duidelijk teruggestuurd

Agnes 11-04-2018 Via de website gekocht

Prima service

Zowel goede ervaring bij t chatten met een medewerkers, als bij de order en retourafhandeling. Snel geleverd in prima staat en makkelijke retour optie.. gratis ook

Gisela 11-04-2018 Via de website gekocht

Prima service

Goede shop en snelle bezorging. Goed geregeld. Koop graag bij jullie. Kom graag nog eens terug in de toekomst