Decathlon.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Decathlon.nl.

Deze score is berekend op basis van 1307 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jada 01-11-2019

Geweldige winkel met goede en betaalbare artikelen.
Snelle levering en goede service.

HOH 01-11-2019

Snel en goed! Ruime keuze en een ruime retour regeling! En.... prima prijs kwaliteit verhouding.
Top shop!

Richard van D. 01-11-2019

Het artikel was niet in mijn maat aanwezig in de winkel. Dus online besteld. Jammer dat het net onder het bedrag was om geen verzendkosten te betalen, maar iets toegevoegd voor een paar euro.
De bestelling, informatie en levering waren prima!

Tom 31-10-2019

Ben bekend met verschillende vestigingen in Nederland. Juiste prijzen en bekwaam personeel. Super goede service, ook bij online aankopen.
Snelle leveringen en bijzonder goede en makkelijke verpakkingen. Mocht er iets retour moeten, dan gaat dit ook zeer eenvoudig. Bezorg kosten worden ook retour geboekt. Kortom: een aanrader!

Funda 31-10-2019

Prijs/kwaliteit verhouding is super goed. De webshop is heel gebruiksvriendelijk en de levering is ook heel snel. We zijn zeer tevreden over onze aankopen.

Pekka 31-10-2019

Op tijd geleverd. Geleverd dat wat besteld is. Produkt is Franse goede kwaliteit qua prijs.
Fietsbanden voor racefiets zijn uitermate uitemate zeer moeilijk te monteren.

Rianne 31-10-2019

Geweldige winkel met zeer behulpzaam personeel. Webshop duidelijk en helder ingericht.
Kwam bij beide al geregeld en zal dat ook zeker blijven doen,of het nou voor een rolletje tape is of zoals mijn laatste bestelling,thermokleding.

Hans 29-10-2019

Als je naar een specifiek artikel zoekt, bijvoorbeeld kleur is het moeilijk te vinden. Ik heb een fiets gekocht en weer geretourneerd omdat het veel te veel werk was deze in elkaar te zetten. Volgens de site was deze 90% gebruiksklaar. Er zat geen enkele gebruiksaanwijzing bij. Verlichting, trappers en voorwiel zaten los in de doos. De band van het voorwiel is te dik om door de voorvork te krijgen. Dan zou je remblokjes moeten verwijderen. De wielas was overigens ook tekort. Kortom ik baalde als een stekker en heb alles weer ingepakt.

Ruud 29-10-2019

Nadat ik eenmaal de keus had gemaakt voor de fiets was deze helaas niet meer leverbaar in de winkel. Online wel en binnen een week kon ik de fiets ophalen in de winkel bij de Arena. Behulpzaam en deskundig personeel.

Daan Iglesias 29-10-2019

Alles is redelijk makkelijk te vinden op de site en je kan snel bestellen. Daarnaast wordt er ook aangeduid dat er andere artikelen zijn die ook veel voor je van toepassing zouden zijn, wat heel tof is! De ervaring met de decathlon webwinkelen was dus voor mij heel prettig.

Miranda 29-10-2019

Super snelle en correcte communicatie en levering. Voor elke portemonnee te doen.
(De verpakking mogen ze echter wel compacter doen).

Rob Beaufort 28-10-2019

Naar aanleiding TV reclame thermosshirt een gokje gewaagd. Deed dit eerder bij een grote internet verkoper met veel chineze waar wat een ramp. Echter bij Decathlon verliep dit velen malen beter. Broek, shirt en sokken prima in pasvorm, prijs en geheel vlg bestelling binnen een paar dagen binnen.

Marij 28-10-2019

Ruilen bij de service balie is een heeeeeel traag verhaal. Terwijl het afrekenen zo snel en soepel gaat!

M.van de Kamp 28-10-2019

Een minuscuul pakketje (kinderhandschoenen, voor 7,99 )dat voor nog geen € 1,00 door de brievenbus had gekund),werd voor 3,95 verzendkosten in een gigantische doos bezorgd. Vind ik echt een aanfluiting.

Fien 28-10-2019

Fijne winkel. Goed en vriendelijk personeel. Nemen alle tijd voor je. Goede voorlichting.

janva 28-10-2019

vond bij jullie wat ik nodig had,voor een redelijke prijs
tevens uitstekende verpakking met prima en snelle bezorging
voor mij mag het een 11 zijn hiervoor mijn dank

Patty Rodrigues 27-10-2019

Makkelijke en snelle levering ! De sneakers zitten goed. Alleen mijn enige punt is,dat er niet vermeld werd,dat je er in moet stappen,zonder veter of ritssluiting! Heb hoge wreven en daardoor is t erg moeilijk om er in te komen. Geen schoenlepel in huis! Dus erg lastig om ze even snel aan te doen bij Zumba!

henk van gerven 26-10-2019

Een van de weinige winkels in Nrd-Limburg met golfartikelen. De accessoire die ik wou kopen was helaas niet meer op voorraad, maar werd door een vriendelijke behulpzame medewerker direct in de webshop besteld, twee dagen later werd het gratis thuis afgeleverd. Goede service.

E Venus 26-10-2019

Een mooie shop moet nog erg wennen aan de opbouw, grote passie voor vissen in de familie helaas op internet grote keus maar helaas niet in de winkel terug te vinden .wel een keuze gemaakt op internet
Maar heleboel producten ,wordt de keuze gemaakt in een winkel willen niet op een plaatje afgaan en het product weer retour sturen.

Brink 26-10-2019

De levering niet compleet ontvangen. Na telefonisch contact word het goed opgelost.
Alleen de leveringstermijn zou wel korter mogen , een week voor een steekas is wel lang vooral als het de eerste keer niet in het pakket zit dan is het al twee weken voordat je het hebt.

Jan J 24-10-2019

Bestelling is geleverd, artikel te klein dus direct gebruik gemaakt van de retour "service". We zijn inmiddels 8 dagen verder maar niets meer ontvangen.
Dit doe ik dus nooit meer.

Joyce 24-10-2019

Ik was op zoek naar prettig zittende sportkleding,die best moeilijk te vinden is in mijn maat. Bij Decathlon gevonden,zit heerlijk,past prima en ziet er ook nog eens enorm goed uit.Het was goed te vinden met duidelijke kloppende maattabel,kortom dik tevreden!

BeWeBe 24-10-2019

Het product waar ik naar op zoek was, was niet leverbaar. Daarom werd ik min-of-meer gedwongen een 'tweede' keus te maken.

Chakradhar 24-10-2019

First of all, thanks Decathlon for the amazing products. I am a great fan of your collection from last 9 years (India, Thailand and Netherlands).
I used 'Click and Collect' option for delivery and the experience was amazing. I love browsing through the store as well as taking time to check on webstore. Ordered a pair of running shoes and collected from the store. It was great in terms of ease of selecting and collecting a product.
I was wondering why you guys don't have an English site for Netherlands. Hope it is something not very difficult to incorporate considering the fact how global your brand is. Also, NL is full of expats and it would definitely help newcomers to opt for Decathlon (known brand) instead of browsing through local brands.

Nicole 23-10-2019

Ben gekomen voor een tennisracket voor mijn zoontje die begint met tennislessen. Prima uitleg gekregen en niet duur.

Sims366 22-10-2019

Ik kies voor Decathlon omdat het een goede prijs prima kwaliteits verhouding is.
En alles word in de afgesproken tijd geleverd.
Super fijn om zo online te kunnen winkelen, tot de volgende keer maar weer zou ik zeggen!

JohannesB 22-10-2019

zocht een sporthorloge met cronometer en Decathlon had een mooi horloge voor een mooie prijs vormgeving snel verstuurd en ontvangen.

Mama 22-10-2019

Goede vlotte bezorging. Netjes bij gehouden waar de bestelling is. Helemaal top dat je 365 dagen hebt voor retourzending. In dit geval handig omdat het sint kadootjes zijn.

Margreeth 21-10-2019

Ik zocht een betaalbare, maar kwalitatief goede regenbroek, en dat is gelukt! De regenbroek die ik besteld heb, kwam snel, doet wat hij moet doen, en zweet niet, is echt comfortabel.

adrie 21-10-2019

zeer goede en betrouwbare webshop, snelle levering en erg goede kwaliteit.
mijn favorite webshop !

Lotje 21-10-2019

Ik heb diverse dingen gekocht bij decathlon.
En zo als eerder weer erg tevreden.
Producten kwaliteit prijsverhouding zeer goed.
Levering was snel.

Jeroen 20-10-2019

Goede webshop, waar je snel je keuze kan maken, betalen en ontvangen. Binnen twee dagen al binnen. Eerste bestelling liep op rolletjes. Benieuwd hoe het verder gaat. Prijs/kwaliteit ook zeker goed.

Antoinette 20-10-2019

Bestelling prima, fijn product. Ik kon mijn bestelling alleen niet thuis laten bezorgen omdat mijn postcode niet herkend wordt. Ik woon in een nieuwbouwwijk, die er echter al een paar jaar staat. Dus misschien handig als dit wordt geüpdate. Ik heb mijn bestelling nu bij een retailer laten bezorgen, dat kon gelukkig wel.

Bert 20-10-2019

De artikelen zijn volgens beschrijving, kwalitatief uitstekend, bezorging snel en adequaat.

Seray 19-10-2019

Prima winkel. Na zoek raken van mijn bestelling onderweg uiterst correct en zeer vriendelijk geholpen door de klantenservice. Werd snel in orde gemaakt. Ook zeer tevreden over de produkten tot nu toe.

Toon 18-10-2019

Goede producten snelle levering duidelijke webshop goede prijs kwaliteit verhouding.

Theo Huijnen 18-10-2019

Ik vind Decathlon een zeer goede kwaliteits winkel, één goede service, snel, betaalbaar enz. Goeie Winkel.

TM 18-10-2019

Goede kwaliteit, en de prijs is ook niet verkeerd...
Overzichtelijke website.
Originele kleding, uitsluitend bij Decathlon te vinden.
Het wordt snel geleverd.
Vriendelijke klantenservice.

Babi Nankoe 17-10-2019

Groot assortiment, vriendelijke en behulpzamr verkoopster die ons goed adviseerde over de artikelen voor onze vakantie.

L1H 17-10-2019

sowieso is prijs - kwaliteit verhouding goed. Daarnaast is de website overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. ook de verdere afhandeling van koop, levertijden, track en trace service zijn mij goed bevallen. Op tijd geleverd, volgens afspraak

Jan 17-10-2019

Snelle levering en prima prijs/kwaliteit van het product. Heldere site waarop alles logisch te vinden is.

marie 17-10-2019

super snelle levering en een mooi product dat licht en goed op je schouders te dragen

Maren 16-10-2019

Goede service in de winkel.
Toen mijn maat niet in de winkel was zelf via internet besteld. Duidelijke site en snelle levering.

Gerrit van Kralingen 15-10-2019

De overgrips voor mijn tennisracket werden om onbekende redenen geannuleerd daardoor moet ik ze ergens anders bestellen waardoor ik dubbele verzendkosten moet betalen.
IK heb nu dus een hele slechte ervaring met Decathlon.

Aad 14-10-2019

Zeer overzichtelijke website. Duidelijke en gemakkelijke manier van bestellen. Via email prima op de hoogte gehouden van de voortgang van het bestelproces. Levering binnen enkele dagen, zoals beloofd. Prima dus!

Astrid 14-10-2019

Gekozen vanwege de goede kwaliteit en de levensduur bij intensief gebruik.

Ninette 14-10-2019

Jachtkleding bij Decathlon gekocht. Ruime keuze in dameskleding. Bestellen en bezorgen gaat heel vlot.

W. de Raat 14-10-2019

3 dagen voor verzending. Op dag van verzending geen trackingcode, maar verhaal dat nou net dat ene artikel uit een ander magazijn moet komen. Dan na weer 3 dagen wederom bericht dat het 3 dagen langer duurt. Bij annulering blijkt het artikel er toch ineens te zijn, en beloven ze zsm te leveren. Nu nog maar afwachten wat er van komt.

Inge Sanders 14-10-2019

Veel van de artikelen waar we naar op zoek waren hebben we niet gevonden in de winkel. Het personeel was slecht te vinden, zaten allemaal bij elkaar aan een tafel bij de kassa's maar liepen niet tussen de stellingen. Personeel was wel vriendelijk en de winkel maakte een nette indruk. Jammer dat we alsnog via internet moesten bestellen.

NiekMuziek 14-10-2019

Ik heb schoenen, clickpedalen en plaatjes voor de montage besteld.
Het was handig geweest in de productbeschrijving van de pedalen duidelijk te vermelden dat die montageplaatjes al bij de trappers worden geleverd. Nu heb ik 11 euro overbodige kosten gemaakt voor die extra montageplaatjes (ik houd ze maar als reserveplaatjes...)