Decathlon.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Decathlon.nl.

Deze score is berekend op basis van 1313 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marjon 21-05-2018 Via de website gekocht

Helemaal goed!

Fijne overzichtelijke website en winkels met vriendelijk personeel. In de winkel heb ik een kampeertafel gezien die ik online heb besteld (ik heb geen eigen vervoer en dan is laten bezorgen een fijne optie). Het ging allemaal razendsnel, goed op de hoogte gehouden en de tafel kwam de volgende dag al. Helemaal goed!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

annie 18-05-2018 Via de website gekocht

fiets

goede uit uitleg ruimte van keus prijs klassen en veel om op tenoemen de keuze staan er goed op de site

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Ferwin 18-05-2018 Via de website gekocht

Nog niet ontvangen

leuk dat ik al een mail krijg voor een beoordeling, maar ik ontvang mijn fiets over een uurtje . En nu moet ik ook nog 100 karakters invoeren

Sabine 17-05-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Fijne schoenen

Schoenen waren niet voorradig in de winkel, maar bij bestelling in de winkel checken ze meteen de voorraad elders en betaal je geen verzendkosten. Echt top!

Jeffrey Filon 17-05-2018 In de winkel gekocht
Arnhem

Heel erg tevreden.

Goed en kundig geholpen op de Golf afdeling. Het artikel was niet op voorraad maar werd ter plekke besteld. Dacht dat ik het moest ophalen als het binnen was maar het werd thuis bezorgd !! Top service !!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Bert 17-05-2018 Via de website gekocht

Mooie winkel met alles voor elke sport

Lekker rustig overal kijken en de zelfscan werkt prima, weinig of geen wachttijden aan de kassa en de levering na overleg precies op tijd

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

viviane allaer 16-05-2018 Via de website gekocht

KLANTENKAART

snel antwoord en professionele aanpak van de problemen. Er was een probleem met mijn kaart en dit werd in geen tijd opgelost. Bedankt Decathlon.

Terschelli 15-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levering op de voorspelde datum!

We dachten dat het niet zo snel kon worden bezorgd, maar het pakketje word ook optijd bezorgd op eiland (Terschelling).

Jos 15-05-2018 In de winkel gekocht
Best

Vissersparaplu

Wij vinden het een.hele leuke winkel. Ze hebben alles. Wat niet in de winkel is. Kan je zo bestellen via Internet of in de winkel . Betalen en je hebt het na een paar dagen al kosteloos thuis bezorgd. Chapeau. Bij ons was het nog eerder als de voorspelling. Dus heel tevreden.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marjolein 15-05-2018 Via de website gekocht

Bestelling niet ontvangen

Aan de website mankeert niets. Mijn bestelling heb ik door onvolledige adressering niet ontvangen. Het is afgeleverd bij het afleverpunt. door onvolledige adressering mogen zij het niet aannemen. De Post.nl heeft het mee terug genomen. Ik verwacht van Decathlon een mail oid. dat het pakket bij hen terug id gekomen en hoe nu verder, maar nee. Ik heb zelf gebeld en het pakket wordt nu opnieuw opgestuurd. Ik heb van dit gesprek geen bevestiging in de mail gekregen

Nusara 14-05-2018 Via de website gekocht

Top online service !

Had 3 reddingvesten besteld de personeel aan de lijn was Behulpzaam en vriendelijk. Ook korting gegeven!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Martin L 14-05-2018 Via de website gekocht

Goede service.

Goede service. Alleen jammer dat er geen vervanger was voor de niet meer leverbare grondpen voor de strandparasol.

Wilma 14-05-2018 Via de website gekocht

Super service

In eerste instantie ben ik naar de winkel in Alkmaar gegaan om een oplaadsnoer voor een Tom Tom sporthorloge te kopen. De medewerkster had nog een "geheim" doosje met bandjes en oplaadsnoer. Helaas zat degene die ik moest hebben er niet bij. Ze heeft toen voor mij er een besteld. Wist ook wat voor snoer er op moest. Het zou 's woensdag thuis geleverd worden, maar het kwam dinsdagochtend al. Super geregeld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

ptvelde 14-05-2018 Via de website gekocht

Beloofde levertijd niet waargemaakt

Doordat levertijd niet werd waargemaakt is fietsweekeinde in water gevallen. Niet op rekenen dus.
Artikelen waren op voorraad, anders was ik wel "om de hoek" gaan kopen.

E van Oostrom 14-05-2018 Via de website gekocht

Heel hulpzaam en goede info Neel vriendelijk

Het is heel groot en uitgebreid en diverse artikelen Ik heb er een fietsenrek gekocht en is thuis bezorgt en die waren op de minuut terplaatsen

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Melanie 13-05-2018 Via de website gekocht

Geen wandelschoen maat 32 beschikbaar in winkel!

Zocht wandelschoentje voor onze dochter twee weken geleden voor avond vierdaagse. Geen maat 32 beschikbaar en pas na 5 dagen online bestellen beschikbaar in de winkel. Duurt te lang vind ik.

Pluspunten

• Afleverservice

Minpunten

• Levertijd

Lise 13-05-2018 Via de website gekocht

Super winkel, met uitgebreid assortiment.

Goede prijs / kwaliteit van de spullen. Wij halen heel vaak spullen voor kamperen en andere sporten en altijd erg tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tomvanelten 13-05-2018 Via de website gekocht

Geen goede tekst

Ik heb bij jullie boilies voor het karpervissen gekocht. Het ging om boilies karpervissen natuurlijke boilies 3 kg. Nu staat er in de productomschrijving dat er 3 kg boilies zijn maar ik heb maar 1 kg gekregen. Nu vind ik dat niet terecht en wil ik graag nog 2 boilies krijgen. Ik ging er namelijl van uit dat ik 3kg kreeg.

Roy van Loosbroek 12-05-2018 Via de website gekocht

snelle levering vanuit het buitenland.

ik had twee vrij grote producten besteld bij decathlon rond 11 uur 's nachts. 2 dagen later was de bestelling al bij het dichtbijzijnde postnlpunt geleverd terwijl er van te voren een levertijd van 3 dagen was gemeld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Omen 11-05-2018 In de winkel gekocht
Tilburg

Super service

omdat de maten van de schoenen voor mijn vrouw niet aanwezig waren een medewerker aangesproken die onmiddellijk ging kijken of de gewenste maat nog aanwezig was, dit ging via zijn telefoon. Hierop bleek deze niet meer leverbaar, maar de medewerker heeft deze meteen besteld en ervoor gezorgd dat deze zo snel mogelijk thuis bezorgd zouden worden.

Diny 10-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige rolschaatsen

Heel tevreden goede levering en mooie rolschaatsen top super goede winkel decathlon is echt aan te bevelen dank je

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

kasper 10-05-2018 Via de website gekocht

dagje vertraging, maar prima tent geleverd

Mooi pop up tentje gekocht, met handig opvouw systeem. Prima prijs. Levering kwam een dag later dan beloofd, maar ik had dan ook pas om 21:45 uur besteld.

Jaap 09-05-2018 Via de website gekocht

Mooie site met voordelige goede producten

De fietstas die ik heb besteld kost minder dan de helft van de concurrent en is toch van uitstekende kwaliteit

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Laura 09-05-2018 Via de website gekocht

Fijne ervaring

Wat jassen besteld bij de Decathlon. De aanduidingen om te zien hoe de maten vallen vind ik erg handig: alles in de juiste maat besteld. Als het nodig is, ook heel fijn dat terugbrengen of sturen zo makkelijk is.

Joke 09-05-2018 Via de website gekocht

Gemakkelijk!

Na een sportpas aangemaakt te hebben was het gemakkelijk en straigtforward. Ook het overzicht helpt. Ik heb 1 product teruggestuurd wegens te groot en meteen een kleinere besteld. Dit ging ook gemakkelijk en uitleg is duidelijk! Dus super!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Nienke 08-05-2018 Via de website gekocht

Ik ben altijd blij met de Decathlon

Substantieel goedkoper (bij mijn meest recente bestelling 10 euro goedkoper dan andere winkels en dat op een aankoop bedrag van €15,—. Dit was dus bij andere ruitersportzaken €25,—).
Goede kwaliteit en sinds kort (ca. een jaar) op fietsafstand een filiaal.

Tip ter verbetering: denk heel goed over duurzaamheid en arbeidsomstandigheden bij de productie. Jullie komen er niet goed uit bij “Rank-a-brand”.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Frankmaaskant 08-05-2018 Via de website gekocht

Prima spullen aangeschaft voor de volgende wintersport

Veel keuze in veel soorten sportkleding en accessoires.
Makkelijk te vinden door menu en zoekfunctie.

Th.Tullenaar 08-05-2018 In de winkel gekocht
Coolsingel

Bijzonder efficient en klantgericht

Een werkelijk zeer scherpe aanbieding van een Thule fietsdrager bracht mij bij de Dwcathlon Coolsingel. Helaas was het gewenste type niet opvoorraad. Wel showroomexemplaar. Bestellen ging direct ter plaatse en na 2 dagen al in huis! Service.

Frank 08-05-2018 Via de website gekocht

snel, goed, vandaag, morgen thuis, Kortom een geweldige serv

Was eerst sceptisch weer een nieuwe shop, goedkoop ??
Als deze shop zo blijft, kom ik vele malen terug, keurige services

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kravi 07-05-2018 In de winkel gekocht
Kerkrade

Check altijd even je "online" fiets

Mountain Bike in de winkel besteld (gelijk aan online bestelling). Helaas was er iets vreemds aan de hand met mijn order. Op mijn account stond de fiets als "nog te leveren" voor een week, terwijl de fiets al in de winkel aanwezig was. Heeft mij 3 telefoontjes gekost om uit te vinden waar mijn fiets was.
Fiets opgehaald en buiten getest. Afstelling van de versnellingen waren niet goed en een schijfrem liep aan. Binnen goed geholpen door een van de fietsemakers. Blijkt dat Decathlon de fietsen niet meer in de winkel afstelt (alleen uitpakt) maar centraal in een fabriek. Dit loopt niet altijd vlekkeloos (zoals de medewerker van D. bevestigde). Natuurlijk goedkoper voor Decathlon, maar service is dan minder.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Vakkundigheid personeel

Breederveld 07-05-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Gemskkelijk besteld, goed geinformeerd ,netjes thuis bezorgd

Veel keuze , maar toch overzichtelijk ,aardig personeel en goede service.
Zeer concurrerende prijzen

Elise 07-05-2018 Via de website gekocht

Super service

bestelling snel binnen, 365 dagen ruilen (te bizar eigenlijk) en super service in winkel toen ik eigenlijk een andere maat wilde hebben. Kon de andere maat daar laten en het verschil werd direct verrekend.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rob 07-05-2018 Via de website gekocht

mooie producten

Mooie website, alle producten zijn eenvoudig te vinden en hebben een goede omschrijving.
zeer goede prijs kwaliteit verhouding

Hj 06-05-2018 Via de website gekocht

Prima, snelle levering

Het weekend besteld en dinsdag geleverd.
Product lijkt naar tevredenheid.
Had voor de zekerheid 2 maten besteld, dus 1 retour gezonden

Janneke 06-05-2018 Via de website gekocht

Prima

Ruime keuze en goede prijzen, snelle bezorging. Nog geen ervaring met afhandeling eventuele retourneringen.

Riny Bögels 06-05-2018 Via de website gekocht

Helemaal prima

De site is perfect, en goed gesorteerd. alleen de versturing moest wel lachen het was verpakt in een veel te groot pakket. terwijl het zo in de brievenbus kon.

Peter 05-05-2018 Via de website gekocht

Gewoon goed gewinkeld

Gevonden wat ik zocht en snel geleverd. Past goed, lekker materiaal en ga ik snel gebruiken. A;s tijdens het gebruik het mij goed bevalt bestel ik nig bij.

Patrick 05-05-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Superservice!

De medewerker in de winkel heeft mij snel en professioneel geholpen. Ze heeft voor mij een account aangemaakt en het product besteld binnen een paar minuten

MIKLO 01 05-05-2018 Via de website gekocht

Alles prima!!

Prima service en goede prijs-kwaliteit verhouding. Artikelen voldoen aan de verwachtingen. Ook over de levertijd en de communicatie heb ik geen klachten.

Gamaschen supertrack gaiters 05-05-2018 In de winkel gekocht
Leeuwarden

Aan koop gedaan van gamaschen suppertrack gaiters

Ga graag naar de winkel waar alles te koop is wat mijn voorkeur heeft .vriendelijk personeel en hulpvaardig . ga er geregeld naar toe

Peter Raasveld 04-05-2018 In de winkel gekocht
Breda

service in overtreffende trap

korte effen donkerblauwe broek gekocht in Breda, omdat die zo goede kwaliteit en goedkoop is heb ik er nog 2 via internet besteld. Net terug van vakantie ze zitten als gegoten.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Paul 04-05-2018 Via de website gekocht

Nette service, ruim verpakt.

Zeer nette site, genoeg keus.
Product was netjes en doet wat het moet doen.
Één minpuntje...Een doos van 50x50x70 cm.... en een kilo vulpapier. Voor een fietspomp 90% voor niets. Ik ontving zojuist een brief van mijn hypotheek, dat ze stoppen met brieven. 400k brieven kost 100 bomen.... die zaten hier in een doos. En ja vulpapier de pomp lag onderin, het was er niet voor bescherming.
Dit kan beter Decathlon. Verder niets te klagen. Top winkel veel producten en nette prijzen. Goed bezig

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Natasja 03-05-2018 Via de website gekocht

Top service

Wij waren in de winkel geweest en hadden daar de fiets besteld op een zaterdag en hij zou die woensdag binnen komen ik belde en hij zat er niet bij en ons is verteld dat hij er zeker zou zijn dat vond ik erg jammer vandaag die ene onvoldoende via de webshop echt alles top

Quechua Duffelbag 02-05-2018 Via de website gekocht

Duffelbag besteld bij Decathlon

Eind april heb ik een duffelbag online besteld bij Decathlon. De duffelbag is van het huismerk Quechua en draagt de kleuren zwart en neon rood/oranje. De tas is van degelijk materiaal gemaakt, kan zowel over de schouder, als rugzak, of in de hand gedragen worden en heeft meerdere ritsen en vakken. Bovenal was de tas scherp geprijsd. Ik ben dan ook tevreden over het product.

Waar ik minder over te spreken ben, is de trage levering van Decathlon. Hoewel het product op voorraad was, duurde het 5 werkdagen voordat ik het product in huis had. Een levertijd van 5 werkdagen is vandaag de dag onaanvaardbaar gelet op de door de concurrentie gehanteerde levertermijnen!

Zusje1000 02-05-2018 Via de website gekocht

Redelijk

In de winkel niet kunnen vinden wat ik zocht, ondanks dat dit wel aanwezig had moeten zijn, volgens website.
Dus online gekocht, maar er stond een verkeerde advies keuze wat de maat betreft. Dus tweemaal voor niks reis en verzendkosten gemaakt. Klantenservice neemt niemand telefoon op.
Levertijd zou 2-3 dagen zijn, uiteindelijk 7 dagen later ontvangen.

Marieke 02-05-2018 Via de website gekocht

Lekker snel

Om voor de kinderen paardrijspullen aan te schaffen is toch een hele uitgave en dan te bedenken dat ze er zo uitgegroeid zijn. Hier kun je goede kwaliteit spullen kopen voor een hele fijne prijs.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Slof 01-05-2018 Via de website gekocht

Goede service, duidelijke website

Product was in de winkel niet voorradig, maar online wel. Besteld, betaald en met twee dagen konden we het in de winkel ophalen. Mooie producten, goede service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces

Minpunten

• -

U. 01-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Wat een goede klantenservice!
Ik heb een Kalenji trailrugzak besteld en die kwam precies op het juiste moment.
Die ik ervoor had besteld was te klein, en toen heb ik de verzendkosten terug gekregen.

Wat eventueel nog een verbeterpuntje kan zijn, is de product omschrijvingen.

Willem 01-05-2018 Via de website gekocht

Niets op aan te merken

Scherpe prijs, duidelijke communicatie inzake levering en levering op de beloofde tijd. Product zoals verwacht!

Fam. Wortelboer 30-04-2018 Via de website gekocht

Goed produkt, maar dramatisch slechte bezorging

Het produkt, de Tarmak basketball-paal is meer dan prima. Echter de bezorging was een drama. Tot twee keer toe (!!) werd aangegeven dan men kwam bezorgen en beide keren kwam men niet opdagen. En dan bovendien reageren ze niet op je e-mail, krijg je een niet meer bestaand 0900-nummer, en als je ze dan te spreken krijgt mag je blij zijn als ze je over twee dagen opnieuw inplannen. Wat een dramatisch slecht serviceniveau ! ! Er kan 1 keer wat mis gaan, maar twee keer (?!) , en het ergste : ze komen je vervolgens op geen enkele wijze tegemoet, sterker nog als je niet belt hoor je niets meer . Hoe is het in vredesnaam mogelijk ???