Decathlon.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Decathlon.nl.

Deze score is berekend op basis van 1315 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ton Geerling 08-07-2018 In de winkel gekocht
rotterdam

vertrouwen in Decathon volledig zoek

ik wilde een e bike kopen in Rotterdam. Bij de kassa staat er "touchscreen" op de bon, als ik betaal. ik wil gebruik maken van het fietsplan en heb een factuur nodig, Diverse keren hier contact over gehad en jawel de bon ontvang ik op vrijdag. ik Had eerder al informatie gekregen dat dit te vinden is op de app, maar dat klopte niet. De melding dat de fiets binnen was had ik inmiddels binnen op donderdag. Verheugd dat het rond is ging ik naar de winkel. Helaas is de fiets zoek. Uiteindelijk wordt deze na een half uur gevonden achter in het magazijn onder het stof. Hij was dus helemaal niet besteld in het centrale magazijn in Duitsland ( ?) Vervolgens blijkt de accu leeg en mag ik de andere fiets waar van gezegd wordt dat deze ook nieuw is. ik herken de fiets waar ik een testrit op gedaan had en zeg dit. Wat nu?, vaag ik. ze hadden geen idee. uiteindelijk heb ik mijn aankoop geannuleerd wegens gebrek aan vertrouwen ( het gast om ruim 1000 euro ) en mijn geld teruggekregen. Ligt het aan de medewerkers, niet helemaal. Het proces van aankoop, voorlichting en levering is slecht.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

LUCKY 08-07-2018 Via de website gekocht

Mooi product tegen een goede prijs

Goede online shop. Fijne updates nadat de bestelling is geplaatst. Goede service in de winkel voor mijn overige aankopen. Het beste van 2 werelden, online bestellen en ook fysiek kunnen shoppen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Martijn 07-07-2018 Via de website gekocht

snelle levering, super kwaliteit en niet de hoofdprijs.

Snelle levering, goede kwaliteit voor relatief lage kost prijs. super duidelijke website. afwerking producten is uitstekend, een zeer ruime keuze. En een super mooie winkel

NS 07-07-2018 Via de website gekocht

Mooie website. Snelle levering!

Groot assortiment. Super prijzen...
Kijk zelf maar zou ik zeggen dan begrijp je wat ik bedoel.......!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Karin 07-07-2018 Via de website gekocht

Prima service

Bestelproces verloopt gemakkelijk, producten zijn zonder de zoekfunctie wat lastiger te vinden. Met zoekfunctie gaat het prima. Levering verloopt goed, maar niet snel.

Arend 07-07-2018 Via de website gekocht

Zeer ontevreden!!!

Had wat besteld bij decathlon wat volgens de site volgende dag binnen zou komen. Ik had mijn dochter beloofd om een weekendje weg te gaan met de tent die ik woensdag bij decathlon had besteld die donderdag binnen zou komen, we zijn nu inmiddels zaterdag en heb net een mailtje gekregen dat het zondag komt. Kortom me weekend geruïneerd en mijn dochter die ik maar 1x in de 2 weken zie is ook zeer teleurgesteld!!!
Ik bestel hier niet weer!😡

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Marco 06-07-2018 Via de website gekocht

Super snel

Super snelle service levering... goed te volgen tot tijd wanneer ze aan de deur komen.. En tent is zo als verwacht goed groot en lekker donker

BEDANKT

Ilona 06-07-2018 In de winkel gekocht
Best

Goede service

Snelle levering en goede service. Retour is ook geen probleem, zelfs zonder bon. Top winkel, koop er graag!

Rudie Luinge 05-07-2018 Via de website gekocht

Goed assortiment, prima kwaliteit prijsverhoiding

Goed assortiment, plezierige winkelbeleving, dicht in buurt, regelmatig leuke aanbied g, kortom een fijne zaak om te winkelen

JanvB67 05-07-2018 Via de website gekocht

Mooie duikbrillen

Gewoon goed geregeld. Terugsturen geen probleem. Duidelijke werkwijze en mooie producten!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Petra 05-07-2018 Via de website gekocht

Top service bij klacht over levering! Dikke 9+

Ik had in de webshop cadeau besteld voor verjaardag. Voor 22.00 uur besteld, levering de dag erop. Dit gebeurde dus niet. Gebeld en er werd een spoedlevering van gemaakt. De volgende ochtend artikel om 08.00 uur ‘s-morgens geleverd.
Top op gelost!! 👍

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Gerda Mulder-van Breda 04-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

De website is overzichtelijk en alles is makkelijk in te vullen.
De levering was goed en snel. Goed verpakt dus een zeer tevreden klant.

Rick 04-07-2018 Via de website gekocht

Slechte aflevering

2 paar sokken besteld, en er zijn maar 3 stuks sokken geleverd. En de verpakking was er al af.
Tevens gaat het meer kosten om de sokken te retourneren.

M. Kerkhof 04-07-2018 Via de website gekocht

Een absolute aanrader!

Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Snelle levering. Overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website. Mooie producten. Kortom: op alle gebieden een aamrader!!! Doen!

Sjoerd 03-07-2018 Via de website gekocht

Snel en zonder gezeur ??

De site is overzichtelijk en naar sport ingedeeld. Zo ben je in een paar klikken in dat deel van jou interesse. Wel vervelend dat de gratis verzending grens ineens veranderd is van €50,- naar €70,-

Sandra 03-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Door een vriendin van mjj die liet wat ze hadden besteld voor weinig geld dan kan ik niet achter blijven om zwembroeken te bestellen voor kids

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

S. van Djjk 03-07-2018 In de winkel gekocht
Breda

Snelle service!

We werden snel en effectief geholpen door een medewerkster in de winkel. Er moest uiteindelijk via de website besteld worden, maar dat deed de medewerkster voor ons. Bij de kassa werden we eveneens goed verder geholpen. Heel klantvriendelijke winkel!

Michelle 03-07-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Super winkel!

Hele fijne winkel en voor ieder wat. Je kunt voor weinig geld of wat meer geld verschillende producten kopen. Een groot assortiment onder andere voor sporten zoals, tennis, basketbal, golf, zwemmen, yoga, hardlopen, voetbal etc. Mocht je willen gaan reizen of kamperen dan ben je ook bij decathlon op de juiste plek! Zelf vind ik de handdoeken ook zo fijn gemakkelijk mee te nemen en snel droog, wie wilt dat niet!

Marian 02-07-2018 Via de website gekocht

Snelle reactie's

Ik had iets te groot besteld en daarna retour gestuurd de verwerking daar van duurde nog geen 3 dagen TOP

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Arno 02-07-2018 Via de website gekocht

Goede service

Snelle levering. En leuke sportkleding voor een leuke prijs. Heb hier al een aantal keer producten gekocht tot grote tervredenheid.

Monique 02-07-2018 Via de website gekocht

Enorm assortiment

Wat een winkel genot, zowel online als in de shop.
Vriendelijk personeel dat de tijd neemt om je vragen te beantwoorden, ik heb online besteld en in de winkel in Enschede afgehaald netjes op tijd en keurig verpakt, super blij met deze fantastische winkel in Enschede

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marcel 02-07-2018 In de winkel gekocht
Enschede

Zeer goede service

het personeel is attent vriendelijk en zeer behulpzaam ze lopen met je mee als je het niet kunt vinden.
Bij de kassa helpen ze met afrekenen ze zien gauw dat er mensen voor het eerst zijn en dus onwennig afrekenen

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Guinny21 02-07-2018 Via de website gekocht

Prima en snel geleverd

Goede en snelle levering, zoals afgesproken. Alleen raar dat ik niet te zien kreeg wanneer ik het kon afhalen bij het postkantoor. Dus maar een dag later opgehaald.

egbert 02-07-2018 Via de website gekocht

snelle levering

de levering is snel maar de goederen worden niet zo goed ingepakt, 1 oogje van de vishengel was een beetje verbogen, die heb ik voorzichtig terug gebogen

Yazz 01-07-2018 Via de website gekocht

Snel en goed!

Overzichtelijke webshop
Makkelijk te bestellen
Snelle correcte levering
Goede kwaliteit van producten

Chrispols 01-07-2018 Via de website gekocht

Supergoede service

Buiten de schuld om van Decatlon is mijn pakketje verkeerd geleverd. Decatlon heeft er alles aan gedaan om het pakketje op te sporen en heeft al mijn vragen snel beantwoord

Carin 01-07-2018 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen, maar geen levering!

Eerder besteld. Laat pakketten altijd op een post.nl punt bezorgen in mijn dorp. Nu ligt mijn levering in Arnhem. 100km verderop. Hoe is het mogelijk. Dit was de laatste keer dat ik hier bestel.

Mary 01-07-2018 Via de website gekocht

Alles werd keurig op tijd geleverd, goede service

Alles staat heel duidelijk op de side en artikelen waren makkelijk te vinden, bestellen was ook zo gebeurd en de levering ook, van bekijke naar levering heeft maar 3 dagen geduurd, super

Alf 01-07-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Service is super

Bestelling uitgevoerd in de winkel dus snel besteld de levering was in de winkel en was sneller dan ik verwacht had.

Sandra 30-06-2018 Via de website gekocht

Bestelling

Uitgebreid aanbod. Alleen een ballet tutu ontvangen met een vlekje, dus deze gaat terug en een nieuwe bestellen.

Mieke 29-06-2018 Via de website gekocht

Snel en goed op de hoogte gehouden

Vlot geleverd. Een ding teruggestuurd ivm verkeerde maat. Keurig op de hoogte gehouden van proces en terugbetaling. Zeer tevreden!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Silvie 29-06-2018 Via de website gekocht

Bestelling snel thuis na misgrijpen in de winkel

Mooie zwemvinnen uitgezocht in de winkel en de juiste maat bepaald, maar mijn maat was niet op voorraad. In de winkel op vrijdag middag besteld en maandag al in huis zonder bezorgkosten. Prima service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Adri 29-06-2018 Via de website gekocht

uitstekende service

Je wordt uitstekend geïnformeerd over de status van je bestelling en de retourzending. Ook het achteraf betalen is prima geregeld.
Decathlon verkoopt kwalitatief goede producten tegen lage prijzen. Een aanrader!

Hoek 29-06-2018 Via de website gekocht

Goede service

Heb Decathlon tijdens vakantie in Italië ontdekt.
Zeer groot assortiment met zeer goede prijzen.
Met terugkeer in Holland een vis stoel besteld maar die was tijdelijk uitverkocht. Maar binnen een week al een mail dat hij weer verkrijgbaar was.

Ilonka 29-06-2018 In de winkel gekocht
Apeldoorn

goed geholpen

in de winkel in Apeldoorn goed geholpen met bestellen in de webshop, omdat het in de winkel niet aanwezig was.

Rien 29-06-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Goede prijs kwaliteit verhouding. Ruim assortiment. Snelle en duidelijke levering. Goede nazorg en service.

arjan zwanenburg 29-06-2018 Via de website gekocht

slechte service

Fiets besteld en betaald voor verjaardag dochter , eerst bericht kleur niet meer beschikbaar i.v.m. daarmee enkele dagen wachten, na enkele dagen bericht dat de order gecanceld word i.v.m. niet leverbaar in de maat. Ik heb een verzoek om de fiets voor een ander model (duurder) om te ruilen met bijbetaling. Geen respons. Kortom geen verjaardagscadeau. echt jammer ik had de decathlon zeer hoog staan.
Jammer.

Kim 29-06-2018 Via de website gekocht

Goedkoop shoppen :-)

Wij hadden voor een vriendschappelijk hockeytoernooi snel goedkope hockey/voetbalkousen nodig. Wij zijn bij Decathlon via een zoekopdracht gekomen, hier hebben we voetbalkousen gekocht voor een prachtige prijs. Ze werden op tijd geleverd, maar niet op de geadverteerde datum. Ik denk wel dat wij hier vaker gaan shoppen!

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

K. 28-06-2018 Via de website gekocht

Beetje raar. Uiteindelijk allemaal gelukt

Bij de eerste bestelling bleek een bepaalde maat niet in voorraad. Dat deel van de bestelling werd geannuleerd en terugbetaald met een tegoed van 3,95 euro voor een nieuwe bestelling.
2 dagen later blijkt er nog wel 1 in voorraad te staan en die meteen besteld. Eind goed al goed al was het wel wat omslachtig!

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• Verzendkosten

Angela 28-06-2018 Via de website gekocht

Mijn bestelling was niet bezorgt door post nl. Post nl gaf aan van wel. Ik heb mijn online aankoop opnieuw gekregen van decthelon

Hein 27-06-2018 In de winkel gekocht
Best

Perfect geholpen!

De jerrycan die we zochten was helaas niet in de winkel aanwezig. Geen probleem bij Decathlon. Een medewerker hielp ons en bestelde de jerrycan heel eenvoudig voor ons via de webshop. Afrekenen bij de kassa en de jerrycan is de volgende dag keurig op ons huisadres afgeleverd.

Jan Klopstra 27-06-2018 Via de website gekocht

Snelle service voor een snel opzettentje!

Gek op de winkels, maar we houden ook van het gemak van de webshop!
Voor puberdochter 2 nu ook het snelle opzettentje gekocht

M. Holtkamp 27-06-2018 Via de website gekocht

Top! Snelle levering !

Goeie site voor elke sportliefhebber, ik golf graag, dus kijk regelmatig voor mijn sport op decathlon, goeie service en snelle levering!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Theo 27-06-2018 Via de website gekocht

Uitstekende en snelle levering.

Fijne winkel, met Echt! Mooie, degellijke en duurzame spullen. Ideaal voor als je er eens even tussenuit wil.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

C.E. Makkelie 27-06-2018 Via de website gekocht

Had ik veel eerder moeten weten. Geweldig goed.

Geweldige shop. Had ik veel eerder moeten weten. Mooie en goede kwaliteit voor erg schappelijk prijs. Kom binnenkort naar een winkel van jullie om nog meer te komen halen. Echt super.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Suniel 27-06-2018 Via de website gekocht

Service is erg traag

Het heeft meer dan een week geduurd voordat ik mijn bestelling ontvangen hebt,ik heb wel netjes een mailtje gehad,als ik eerder geweten had,dan had ik ergens anders mijn bestelling geplaats.
Mvg,
Savesh

Pluspunten

• Retourproces

Minpunten

• Levertijd

Nicoole 26-06-2018 Via de website gekocht

Stoeltjes

Er stond in beschrijving 2 dagen levertijd, maar dat werden er 4. Te laat om mee te nemen voor camping.... maar wel goeie stoeltjes ...

#123 26-06-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden met hoe ze "fouten" hebben weten op te lossen.

Er was wat verkeerd gegaan met de levering, maar via sms goed opgelost op een hele snelle wijze in mijn voordeel.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Afleverservice

Demi 25-06-2018 Via de website gekocht

Goede site!

Kwalitatief goede producten en een goede service. Zelf een rugzak besteld, precies zoals de beschrijving weergaf. Ga zeker weer gebruik maken van deze site.
Wel was er een iets langere bezorgtijd. Hij werd een dag later bezorgd.

J 24-06-2018 Via de website gekocht

Lange levertijd

Producten die niet in de winkel aanwezig waren, heb ik online besteld. Het zou na een week geleverd worden, maar er is na 9 dagen is de status nog steeds ‘niet verzonden’.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Verzendkosten