Decathlon.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Decathlon.nl.

Deze score is berekend op basis van 1305 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Seno 31-07-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Niet duidelijk

Op het eerste oog lijkt het wel redelijk, maar de maatvoering vwb kleding is heel onduidelijk en weet je daadwerkelijk niet wat nou goed is. De levering was snel, maar de spullen waren zo in een doos gekwakt. Geruild in winkel in Rotterdam. Wat een slordige niet opgeruimde winkel en ook hier geen duidelijke maatvoering en slechte hulp.

Bert 31-07-2018 Via de website gekocht

Lekker makkelijk

Leuke grote winkel. Ze hebben alles wat je op sportgebied kunt gebruiken. Sportkleding is goedkoop en past prima

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Val Pijl 31-07-2018 Via de website gekocht

Lange levertijd

Omdat de opslag van goederen in Duitsland is wordt online leveren een langdurige zaak.
Langer dan een week.

Dekkers 31-07-2018 Via de website gekocht

Voor 21.30 besteld de volgende dag in huis. Echt niet

Hadden bestelling ruim voor 21.30 uur afgerond. Betaling was ook afgerond ruim voor 21.30 uur. Maar de andere dag niet de bestelling in huis. Reden betaling zou pas na 21.30 zijn ontvangen

Bé Kooiman 31-07-2018 In de winkel gekocht
Apeldoorn

Prima !!!!

In de winkel in Apeldoorn een voetbaldoel gekocht. Het "gatendoek" was niet voorradig. Met hulp van personeel bestelling gedaan en het werd de volgende dag thuisbezorgd (gratis). Uitstekend dus en helemaal volgens afspraak.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

CJ 31-07-2018 Via de website gekocht

Top bezorging

Makkelijk bestellen, snel geleverd. Compact pakketje, heel fijn dat jullie niet elk artikel nog eens apart in plastic verpakken en dat de maat doos klopt met de inhoud zodat er niet onnodige luchtzakken bij hoeven.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sanna 31-07-2018 Via de website gekocht

Hele goede ervaring

Snelle levering ! Betrouwbaar raad jullie hun zeer zeker aan. Duikmasker besteld goede kwaliteit! Goed via de mail op de hoogte gehouden.

Bennie 30-07-2018 Via de website gekocht

Levering precies volgens afspraak

Top winkel met goede prijs-kwaliteit producten. We zijn wederom weer zeer tevreden. Zeker aan te bevelen.

Geraldine 30-07-2018 Via de website gekocht

Zeer groot assortiment !

De website is erg overzichtelijk en heeft ontzettend veel keuzes in sportkleding en aanverwante artikelen,met regelmatig veel kortingen.
Vaak binnen 2 werkdagen kan je in de winkel terecht voor je bestelde artikelen.
Alleen 1 puntje van kritiek is dat je mails krijgt om artikel op te halen terwijl je ze al in je bezit hebt,dus de terugkoppeling van winkel naar distributiecentrum kan nog worden verbeterd.
Maar verder ; een topzaak met dito webshop !

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nicole 30-07-2018 In de winkel gekocht
Aprldoorn

Goede service

Voor het eerst bij Decathlon geweest voor 2 nieuwe tenten . Het fijne vonden wij dat alle tenten opgesteld staan ,waardoor het makkelijker was om een tent uit te zoeken. Kopen na het gezien te hebben is fijner dan kopen vanaf een plaatje. Doordat de tenenten niet op voorraad in de winkel lagen werd geregeld dat ze thuis bezorgd werden .Voor hun bezorgservice niets dan lof je wordt netjes via mail op de hoogte gehouden over de bezorgstatus. Voor ons erg fijn omdat de tenten op een verkeerd sorteercentrum waren terecht gekomen. Netjes een mailtje dat het een dag later zou komen . Kunnen veel bezorgcentrum van leren

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Wancy 30-07-2018 Via de website gekocht

logistiek moet beter

Alleen het online bestellen ging vlot. Weinig product informatie/ specificatie. Levering zuigt (via Dynalogic die niet eens weet waar het product is gebleven). Bellen duurt minimaal 45 min voor je aan de beurt komt. Meerdere malen bellen en ze weten nog steeds niks (logistiek = Dynalogic). Als ik niet had gebeld om na te vragen lijkt t net alsof ik word opgelicht. Hou mensen op de hoogte van de probleem en kom met een oplossing. Als mensen te lang op een product moeten wachten gaan ze weg.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Willeke 30-07-2018 Via de website gekocht

Goede zaak

Producten in orde. Snelle levering . Hele duidelijke website, mooi overzichtelijk per productgroep..

Willem-Jan 29-07-2018 Via de website gekocht

Mooie producten voor goede prijs. Levering kan sneller

Goede producten, heb kleding en tent besteld. Beide keren vertraging met levering. Maar toch tevreden.

loes 29-07-2018 Via de website gekocht

snel gewisseld van maat

besteld verschillende dingen op internet. Een broek was te klein, geruild voor een maat groter. Goede communicatie vanuit de winkel

Pluspunten

• Retourproces

Minpunten

• -

anita grotewal 29-07-2018 Via de website gekocht

Snelheid van de levering is super

Het zoeken en uitkiezen was op deze site een feestje, duidelijk en snel. De mogelijkheden om de maat aan te geven en te kiezen uit categorieën goed.

Merve 28-07-2018 Via de website gekocht

Slechtste service ooit

Op de webshop wordt aangegeven dat als je voor 21:30 besteld het de volgende dag in huis is.
Klopt dus niet. Zou nu 5 dagen moeten wachten op mijn bestelling.
Als dat nou zo wordt aangegeven is er niks aan de hand. Maar er wordt gesuggereerd dat het de volgende dag is.
Volgende keer toch maar Bol.com waar het wel de volgende dag wordt bezorgt.
Helaas 1e en laatste keer dat ik hier wat bestel.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Dominique 28-07-2018 Via de website gekocht

Top sneller dan verwacht

Top producten en kost niet veel voor hoge kwaliteit ik kom graag terug bij deze winkel! Volgende keer bestel ik hier

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Trees 28-07-2018 Via de website gekocht

Fitness shirts en broekjes

Ik kende shop al van vroeger. Maar woon nu verder weg. Altijd zeer goede kwaliteit en de maten kloppen ook. De prijzen zijn goedkoop in verhouding naar de kwaliteit. Voor het eerst online gekocht. Ik ben erg tevreden. Alles netjes verpakt en de bezorging was vlot.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

ingebabbel 27-07-2018 Via de website gekocht

perfect

zoooo, wat een fijne site om te shoppen.
goede prijs kwaliteits verhouding en een vlugge en perfecte levering.
ik zou zeggen : winkellen mensen bij DECATHLON.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

antoinette 26-07-2018 Via de website gekocht

service nog afwachten

decathlon vind ik verder prima, alleen nu heb ik na 1 uur haken in de polo en heb een mail gestuurd, maar nog niets gehoord.

Marije Reijrink 26-07-2018 Via de website gekocht

Revieuw schrijven terwijl ik geen afhaalbevestiging heb

Tja ik ben nog niet optimaal tevreden. Ik mag dan nu een revieuw schrijven, maar mn product heb ik nog niet. Tot op hede nog geen afhaalbevestiging gehad. Best bijzonder al zeg ik t zelf. Waarschijnlijk zal ik wel tevreden zijn, want de andere bikini van jullie zit ook top. Ik hoop maar dat ik snel mn bikini kan ophalen. Verder vind ik de decathlon top qua collectie en service.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice

Ilse 25-07-2018 Via de website gekocht

Late levering

Levering duurde 7 dagen, dat vind ik echt te lang. Op de website werd vermeld 2-3 werkdagen en dat is tegenwoordig al best lang.

Tijmen 25-07-2018 Via de website gekocht

Matige service

Mijn bestelling kreeg een track & trace code van een ander persoon. Vervolgens werd mijn bestelling niet geleverd. Contact met de klantenservice gaat niet echt snel 32 wachtende voor mij en via Whats app duurt ook een tijd voordat er gereageerd werd. Week later heeft decathlon wel een gratis nieuwe bestelling aangemaakt! Ik kreeg een mail met de juiste track & trace code en kan de bestelling waarschijnlijk morgen afhalen bij een PostNL punt.

robha 24-07-2018 Via de website gekocht

bijna alles voorradig

een shop met een grote voorraad artikelen met zeer korte levertijd, goede kwaliteit tegen scherpe prijs.

Chb 23-07-2018 Via de website gekocht

Altijd waar voor je geld, na iets langere levertijd.

Levering duurde langer dan verwacht, wachten in de tel. wachtrij erg lang, maar tel. hulp was vriendelijk en accuraat. Spullen overtreffen als altijd weer de verwachting. Gewoon prima waar voor je geld! Altijd dankbaar spul! Kortom: neem wat extra levertijd in acht en laat je vervolgens verrassen.

Eric Grootenhaar 22-07-2018 Via de website gekocht

Goede Website en prima communicatie ook na bestelling!

Zeer gebruiksvriendelijk en compleet! Ook na de bestelling een goede informatie waar de bestelling blijft!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dennis Bakker 22-07-2018 Via de website gekocht

Ik ben er dik tevreden over de winkel en vriendelijke mensen

Ik ben er parkeer voor bij gelopen ik dat zal wel een dure winkel zijn tot dat ik de web site tegen kwam ik ging kijken hoe duur ze zijn stond verbaast te kijken hoe goed koop ze waren heb gelijk dingen gesteld, De winkel is groot ruim en overzichtelijk en vriendelijke mensen service is goed.

Paul 22-07-2018 Via de website gekocht

Polar M430

Voor een doos doorschuif artikel was Decathlon de goedkoopste. Zondag besteld en dinsdag al binnen. Een dag eerder dan verwCHT. TOP

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Henk 22-07-2018 Via de website gekocht

Mooie kwaliteit

Overzichtelijke site, prima kwaliteit prijs verhouding, keurige verpakking, redelijk snelle bezorging, prima terugkoppeling

Marijke Teijema 22-07-2018 Via de website gekocht

Prima sevice

Prima contact over artikel wat even niet op voorraad was en daarna netjes bericht over op handen zijnde levering

Laurus Vader 21-07-2018 Via de website gekocht

Niet de snelste.

Met zo veel webwinkels die "de volgende dag bezorgen" is Decathlon wel een beetje langzaam. Door niet nader aangegeven reden duurde mijn bestelling nog een paar dagen langer. Product en prijs zijn goed.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd

Peerspecial10 21-07-2018 Via de website gekocht

Uitstekend voLgens afspraak geleverd

Super nette prijs voor precies de sandalen die wij graag wilden hebben. - Dus zeer tevreden en ik volg deze shop zeker voor eventuele volgende spullen die wij nodig kunnen hebben.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Miannilo 20-07-2018 Via de website gekocht

Super service

Geweldige service, 2 badpakken besteld, in de winkel laten bezorgen....in de winkel gepast en de niet passende meteen retour gedaan en geld terug gekregen, erg makkelijk!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

LN 20-07-2018 Via de website gekocht

7 van 10 artikelen vergeten te leveren

4 dagen levertijd en 70% van artikelen vergeten. Bij nabellen artikel niet meer op voorraad. 3 kwartier wachten bij klantenservice.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

w v hal 20-07-2018 In de winkel gekocht
best

geweldige service

Fijn winkelen en goede gekwalificeerde mensen
Waardoor je geholpen wordt.
Breed assortiment en alles goed aangegeven

Lange levertijd 20-07-2018 Via de website gekocht

Pakket na acht dagen nog steeds niet geleverd

Bestelling acht dagen geleden gedaan , iedere dag verspringt de leverdatum, pakket nog niet ontvangen

Tjongie 19-07-2018 Via de website gekocht

Veel geduld nodig!

Er wordt direct aangegeven dat verzending een paar dagen op zich kan laten wachten. Een kleine week later volgt keurig bericht dat het pakketje het magazijn in Duitsland heeft verlaten en waarschijnlijk de volgende dag wordt bezorgd, maar helaas. Hopelijk nu morgen, maar ik reken nergens meer op.

Monique 18-07-2018 Via de website gekocht

Leuke aanbiedingen

Ik heb voor deze webshop gekozen omdat ik erg slecht leuke turnpakjes kon vinden in de winkels. Ik heb toen gegoogled en kwam hier op uit. Het zijn lage prijzen en ik heb over de kwaliteit niets te klagen. Ik had alleen de turnschoentjes een maatje groter genomen maar deze vallen een maatje kleiner uit.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Angel 18-07-2018 Via de website gekocht

Prima service

Allles keurig volgens afspraak en ook de communicatie was erg netjes. Ook de
Volgende keer bestel ik gewoon, makkelijk en snel, bij decatlon

Marcel Stouten 18-07-2018 In de winkel gekocht
Apeldoorn

Ze maken het waar!

Ik heb het geluk bijna naast de Decathlon te wonen. Je mag alles in de winkel uitproberen. Maar soms, heel soms hebben ook zij iets niet op voorraad. Geen probleem, in de winkel wordt jet produckt door de medewerker besteld en twee dagen later gratis thuisbezorgd.

Esther 18-07-2018 Via de website gekocht

Wacht al 2 weken op een bestelling. Na 30 min in de wacht eindelijk decathlon aan de lijn en die wijzen alleen maar naar PostNL.

Davy 17-07-2018 Via de website gekocht

Bestelling weer niet ontvangen

Ik heb nu twee keer kampeerspullen besteld bij de webwinkel van Decathlon. Beide keren heb ik de spullen niet ontvangen.

Op mijn herhaalde navragen over het uitblijven van een levering krijg ik elke keer als antwoord dat mijn bestelling naar verwachting morgen zal worden verstuurd. En ik het overmorgen in huis kan verwachten. Maar dat gebeurt dus steeds niet. Toen ik vandaag aangaf teleurgesteld te zijn over de blijvende onduidelijkheid over de levering van mijn bestelling, gaf de medewerker aan dat Decathlon dit soort teleurstellingen juist probeert te voorkomen door over een 'verwachte leverdatum' spreken...

Wat ik wel heb ontvangen is een e-mail met de vraag of ik mijn ervaring met de webwinkel wil delen. Jouw ervaring telt, schrijft Decathlon. Nou bij deze. Super slechte service!
Mijn advies aan Decathlon is om maar even te stoppen met dit soort standaard enquêtes. Doe gewoon beter je best om klachten over het niet op tijd leveren van bestellingen te voorkomen en op te lossen.

Mensen die online kampeerspullen willen bestellen adviseer ik om dit voorlopig niet te doen bij Decathlon. Zelf heb ik prima ervaringen met De Wit Schijndel. Ook een hele mooie webwinkel. Goede prijzen. En bestellingen worden gewoon netjes bezorgd.

Met sportieve groet,
Davy

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Bart Gerritsen 17-07-2018 Via de website gekocht

Goede services.

Mooie webshop duidelijk in de verschillende sporten en prijs kwaliteit is zeer goed.
Ik heb hier regelmatig artikelen gekocht en altijd tot tevredenheid.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Maurice 17-07-2018 Via de website gekocht

2x spullen besteld, 2x drama..!!

Heeft 2 weken geduurd om uiteindelijk product te versturen, zou worden terug gebeld en op hoogte gesteld worden.
Nooit gebeurt,

Paulien 17-07-2018 Via de website gekocht

Top zwemvest

Het produkt hing niet in de winkel dus ben gelijk online gaan kijken. Daar hadden ze het zwemvest zelfs in meerdere kleuren en maten. Dat vond ik wel top. Mijn zoontje heeft nu zelf de keuze gemaakt. En kan nu veilig met zijn supboard aan de slag.

Thijsdejong 17-07-2018 In de winkel gekocht
Best

Goede service, snelle levering

In de winkel waren de tenten op maar we konden heel simpel via een medewerker toch bestellen. Meteen betaald en 5 dagen later al in huis. Super tevreden over

gabe kamphuis 16-07-2018 Via de website gekocht

vriendelijk informatief met een andere insteek

behalve de website (hopeloos) ,is de winkel totaal anders dan de gevestigde winkels, aanbod vernieuwend en ruime keuze , ruim opgezet vertaling frans nederlands wordt steeds beter... zelfhulp kassa zorgt voor diefstal personeel kan daar scherper op zijn .

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Inet 16-07-2018 Via de website gekocht

Goede service!

Gekozen voor deze site omdat die een uitgebreid assortiment heeft de kwaliteit de service en het gemak om te bestellen !

Nikolaj 15-07-2018 Via de website gekocht

fijne webshop met ruime keuze!

Decathlon is een fijne webshop met ruime keuze van betaalbare en kwalitatief goede producten! Ik heb hier vaker gekocht en ga dit in de toekomst zeker weer doen. vooraal de sale in de gaten houden voor koopjes!

Esther 15-07-2018 Via de website gekocht

Goede prijs kwaliteit verhouding

Snelle levering, een ruime keuze uit producten voor iedereen is er wel wat te vinden.
De prijs kwaliteit verhouding is erg goed.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -