Decathlon.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Decathlon.nl.

Deze score is berekend op basis van 1312 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Sonja 28-08-2018 Via de website gekocht

Super service

Alle producten die ik besteld had passen prima. Heel blij met met fitness tenue.
Zelfs mijn sportschoenen waren goed van maat en kleur soms is dit lastig te zien en te kopen via internet. Een tevreden klant.

Raymond 28-08-2018 Via de website gekocht

Fijn dat alles zo makkelijk aan te schaffen is

Hij zit bij mij in de buurt en ze hebben bijna alles op sportgebied. Ook erg goed basismateriaal, dus aantrekkelijk voor beginners.

J 27-08-2018 In de winkel gekocht
Best

prima

Goed geholpen bij Decathlon in Best en was super best: het product was niet op voorraad in de winkel en er werd goed op in gespeeld door het te bestellen en na te leveren.

mijn dank

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Irma 27-08-2018 Via de website gekocht

Super service, snelle nette levering

De site is makkelijk en duidelijk, de levering van de spullen is netjes en op tijd, wij zijn heel tevreden

Yvon 27-08-2018 Via de website gekocht

snelle levering

ik ben zeer tevreden over het assortiment van Decathlon, ze hebben ook en super snelle levering, vond alleen de bezorgkosten (voor een paar schoenveters overdreven hoog

Pluspunten

• -

Minpunten

• Verzendkosten

Marlies 26-08-2018 Via de website gekocht

Na bestelling niet op voorraad

Prachtige producten voor een geweldige prijs, maar online aankoop laat te wensen over..
Ik heb geprobeerd een buitenband voor de MTB te kopen. Als ik de fietsbanden filter op alleen buitenbanden, verdwijnen de overige filter opties (zoals de handige bandenmaat-filter). Desondanks toch de juiste band kunnen vinden en daarnaast ben ik super blij met de optie dat je nu ook kunt zien welke producten op voorraad zijn in de winkel!

Vanaf het moment dat de bestelling geplaatst was is het echter snel achteruit gegaan met de goede ervaring. Eerste schatting van levering was zo'n 3 dagen later. Echter kreeg ik 2 dagen later een mail dat één van de bestelde producten geannuleerd was.
Toen ik vervolgens online mijn bestelling in keek bleek dit een ander product (een waterzak) dan waarover ik de mail heb ontvangen (de buitenband).
Aangezien de waterzak online, en ook in de lokale winkel, wel gewoon beschikbaar was, heb ik er direct nog één besteld en er voor gekozen deze in de winkel op te halen.
Een dag later kreeg ik nog een mail dat mijn bestelling weer gewijzigd was. Deze keer werd ook daadwerkelijk de buitenband geannuleerd.
Nog een dag later kreeg ik een mail dat mijn bestelling vertraging had, maar waarschijnlijk de volgende dag verzonden zou worden (waarvan ik een bevestigingsmail zou krijgen) en waarschijnlijk twee dagen later wel bezorgd zou worden.
Drie dagen later heb ik nog niks gehoord en had ik al lang en breedt de producten zelf in de winkel op kunnen halen..

Over het algemeen ben ik heel tevreden over spul bij de Decathlon, maar deze bestelling gaat allesbehalve gesmeerd zo...

Ton 25-08-2018 In de winkel gekocht
Eindhoven

Een unieke en bijzondere service

Ik bezocht de Decathlon shop in centrum van Eindhoven om een sportbroek te bestellen. Mijn maart was niet op voorraad. Onmiddellijk werd aangeboden om de broek (zeer gering aankoopbedrag) thuis te bezorgen. En zo geschiedde!! Niets geen voorwaarden zoals bij velen dat er voir een bepaald bedrag mini aal besteed dient te worden voir gratis thuisbezorging 👍🏼🔝

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

henk 24-08-2018 Via de website gekocht

prima service

artikel kwam beschadigd aan. in de winkel probleemloos en vriendelijk geholpen. werd meteen omgeruild.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Caroline 23-08-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam Arena

Goede en vriendelijke service en gedegen productkennis

Het product was niet beschikbaar in de winkel maar werd ter plekke door zeer behulpzame medewerker besteld en enkele dgn later gratis thuisbezorgd . Veel kennis van alle producten. Top!

Miranda van Sundert 23-08-2018 Via de website gekocht

Bestellen is fluitje van een cent

In de winkel was de juiste schoenmaat niet verkrijgbaar. Daarom via de webshop besteld en in de winkel laten leveren. Wel zo makkelijk, even snel ophalen en weg! Zodoende ook de wachtrij bij de kassa voorkomen.

John 23-08-2018 Via de website gekocht

Groot aanbod, scherpe prijzen en snelle verzending!

Overzichtelijke website met een heel groot aanbod voor bijna alle denkbare sporten.
Veel artikelen zijn heel erg scherp geprijsd en de snelle aflevering geeft veel concurrenten het nakijken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Karl 23-08-2018 Via de website gekocht

Prima spulletjes

Goede prijs kwaliteit verhouding. Vakkundig advies. Ik kom hier zeker weer. Aan te bevelen als je aan extreme sporten doet.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

GZalm 22-08-2018 Via de website gekocht

In één woord, betrouwbaar.

Uitstekende shop met duidelijke weergave en uitleg.
Straalt betrouwbaarheid uit en maakt dat ook waar!
Levering perfect en volgens opgave. Prijs zeer acceptabel!
Kortom, zeker aan te bevelen aan derden.

Jack 22-08-2018 Via de website gekocht

Bij 1 artikel vertraging krijg je de rest ook te laat??

Na enkele dagen krijg je een bericht dat 1 artikel vertragging heeft. Hierdoor loopt je hele bestelling vertraging op. Je kunt alleen per chat reageren dat je dat ene artikel dan wilt annuleren. Hierop wordt niet adequaat gereageerd met als gevolgdat je de artikelen niet voor niet op tijd voor he vakantie binnen hebt. Waardeloze procedure en dito klantenservicedie niet telefoniscv bereikbaar zijn😩

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

W.G. de Koning 22-08-2018 Via de website gekocht

Perfekte service

Deze shop gekozen voor het assortiment en prijs verhouding tegenover kwaliteit, daarnaast heb ik uit ervaring de goede klantvriendelijkheid mogen meemaken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• Retourproces

BK 22-08-2018 In de winkel gekocht
Best

Slechte ervaring met webwinkel decathlon

In winkel Best artikel gekocht en afgerekend. Aangezien in winkel niet voorradig zou dit worden opgestuurd.
Na diverse mails en telefoontjes met de servicedesk uiteindelijk te horen gekregen dat er een interne computerstoring was geweest en dat bij mij de bewijslast werd neergelegd om aan te tonen dat ik het artikel gekocht en afgerekend had( opsturen kassabon en copie bankafschrift) Erg jammer Decathlon, zo ga je niet met je klanten om, als ik zelf niet aan de bel had getrokken had ik nu nog niets ontvangen. Artikel is inmiddels bezorgd, excuses ontbraken!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Rene 21-08-2018 Via de website gekocht

Mooie kleding et de juiste pijsverhouding

In 1 woord geweldige shop om bij te winkelen!!!! Producten met de juiste prijsverhouding en zeer snelle aflevering

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Nico 21-08-2018 Via de website gekocht

Snelle service wat belooft word, gebeurt ook

Goede acties , kwaliteit en Prijsverhouding in orde.Levering is ook volgens afspraak
Alleen ontbreekt een Nederlandse handleiding.Ik ken mijn Engels maar niet iedereen.
Een minpuntje voor verbetering vatbaar

newtownetto 21-08-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd: kwaliteit wordt dit weekend in Italië getest

Enige punt van kritiek is dat de website wat traag is (in vergelijking met andere sites) waardoor geduld nodig is om tot een keuze te komen.

EPM 21-08-2018 Via de website gekocht

makkelijk en snel

De prijs kwaliteit is goed. Duidelijke uitleg in het nederlands. Verzending kan niet sneller.
Ga zo door.

charrua 20-08-2018 Via de website gekocht

top service

leuke shop van alles te vinden goede en snelle levering , zelfs cadeau bonnen on line zeer snel in je mail :)

Mark 20-08-2018 Via de website gekocht

Top!

Mooi trainingspak tegen goede prijs en een snelle levering. Thuisgeleverd zonder extra kosten. Voor herhaling vatbaar.

Jos 20-08-2018 Via de website gekocht

Goede service, nette bezorgingstijd.

Goede beschrijving op de website, product is kwalitatief prima.

Bezorging was met een dag vertraging, maar dat kwam door het weekend.

Maar verder: top

Gerard de Bruijn 20-08-2018 Via de website gekocht

goede service

fijne overzichtelijk site met goede product beschijving zodat je weet wat je koopt levering was snel en zorgvuldig ben zeer tevreden

Pluspunten

• Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Roy 20-08-2018 Via de website gekocht

Top

Zeer duidelijke en overzichtelijke site.
Veel keuze, en snel geleverd. Een goede kwaliteit voor een scherpe prijs.

rein 20-08-2018 Via de website gekocht

betrouwbare service

goede prijs kwaliteit verhouding. Je krijgt waarvoor je betaalt. Ook is in mijn geval de prijs ruim 10% goedkoper dan in andere online winkels

Brasco 19-08-2018 Via de website gekocht

Uiteindelijk prima product

Online peuterfiets besteld (unicorn roze).
Op de dag dat het bezorgd zou worden, pas mail ontvangen dat er vertraging is. Uiteindelijk op tijd binnen om het cadeau te geven.
Bij het openen van het pakket zit het stuur en de handremmen los. Een gebruikershandleiding was praktisch geweest, gelukkig zijn we zelf handig genoeg.
Pluspunt: er zat verlichting bij. Heel fijn!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Silke 19-08-2018 Via de website gekocht

Bestelling duurt te lang.

De bestelling duurt heel lang.
Als er op der site staat dat het op voorraad is, ga ik er van uit dat het binnen 2 werkdagen verzonden kan worden. Maar ik ben nu nog steeds op mijn bestelling aan het wachten.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

MaLo 19-08-2018 Via de website gekocht

Belabberde maatgeving

Ik heb voor de 3e keer (zelfs onder begeleiding van Decathlon) mt 11-12 / 152 besteld maar krijg nu 3 x mt 164 13-14 jaar geleverd. Dit betekent dat ik drie keer naar PostNL moet om iets retour te sturen maar vervelender is dat we de juiste maat niet hebben en voor Decathlon betekent dit dat er geen marge overblijft. Dit kan niet bedoeling zijn.

LJB 19-08-2018 Via de website gekocht

Altijd goede service en snelle levering

Heb meerdere keren besteld bij Decathlon en nooit geen problemen gehad met de levering als een artikel niet direct leverbaar is wordt je op de hoogte gehouden wanneer de artikelen wel worden geleverd.
Bestellingen zijn altijd goed verpakt.
Heb verschillende kledingstukken zoals golfbroeken en polo’s gekocht goede kwaliteit en niet duur.

C. 19-08-2018 Via de website gekocht

Service slecht!

Ik heb 2 zwemvesten besteld van 18-30kilo.
Uiteindelijk kreeg ik 2 zwemvesten van 15-18kilo.
Verkeerde producten dus!
Ik heb de klantenservice gebeld op vrijdagochtend, ze raden mij aan om opnieuw die 2 zwemvesten te bestellen dan krijg ik gegarandeerd zaterdag in huis. Omdat we maandag nodig hebben.
De verkeerde kan ik later terugsturen.
Uiteindelijk kreeg ik de track n trace en verzending is uitgesteld en ik krijg het pas maandag middag. -_-
Ik krijg dus 4 zwemvesten in huis en niet eens kan gebruiken.
Zo vervelend, heb de juiste maten besteld en alsnog krijg ik de verkeerde maten toegestuurd.
Graag goed checken de volgende keer!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Marjolijn 19-08-2018 Via de website gekocht

Snelle service en goede prijs-kwaliteit

De levering was volgens de planning. De prijs-kwaliteit verhouding is goed. Veel keuze op de website van artikelen in verschillende categorieën.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

G.Pekaar 17-08-2018 Via de website gekocht

Zonder meer geweldige service

Alles is zonder meer goed verlopen zeer snelle levering, ik heb ook nog iets teruggestuurd werd volgende dag na telefonies contact al opgehaald waarbij ik zelf nog kon kiezen voor een bepaalde tijd, en ongeveer met een week stond het geld weer terug op de rekening, Absoluut TOP.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sjaak 17-08-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Omdat het product tijdelijk niet op voorraad was een notificatie ingesteld. Binnen een paar dagen een email dat de voorraad aangevuld was, waarna ik mijn bestelling snel in huis had.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tessa Z 16-08-2018 Via de website gekocht

Top!

Gemakkelijke bestelprocedure, snelle levering en goede retourservice. Deze webshop geeft mij een vertrouwd gevoel.

Pluspunten

• Retourproces

Minpunten

• -

Ria 15-08-2018 In de winkel gekocht
Bset

Open en servicegericht

Ik heb niet besteld via de site maar via de winkel in Best. Klantvriendelijk personeel. Ik meldde dat ik kwam voor vervanging van een pompje dat ik 2 jaar geleden bij Decathlon in Frankrijk had gekocht en dat dat 1x was gebruikt en het nou niet meer deed. Ze zeiden dat dat misschien verrekend kon worden met de nieuwe bestelling. Ik was verrast dat dat kon. Toen ik het nieuwe pompje kwam ophalen, en het kapotte bij me had, kon het toch niet verrekend worden omdat ik geen bon en klantenpas had. Wel balen maar ook begrijpelijk.

Miranda 15-08-2018 Via de website gekocht

Nog steeds geen zending ontvangen

Alleen maar bericht dat het later wordt.
Geen idee wanneer zending komt. Ik had graag een beticht gehad wanneer de zending exact afgeleverd wordt. Of vast een deel ontvangen

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Cg 15-08-2018 Via de website gekocht

Het ging top

Via mijn zoon kwam ik aan dit adres, zeker voor herhaling vatbaar ,zeer goed.👍 we bestellen binnenkort weer iets.

Yvette 15-08-2018 Via de website gekocht

Tevreden

Besteld, kon mijn bestelling volgen en vlot bezorgd! De gekozen maat voldoet aan mijn eigen maat. Gelijk of afterpay betalen is mogelijk.

Max van Olderen 14-08-2018 In de winkel gekocht
Arnhem rijnhal

Slechte service!

De hulp aan de zelf bedienings kassa voor spontaan uitleg aan de kassa heeft 2 x hetzelfde product aangeslagen en aan ons berekend!

Are 14-08-2018 Via de website gekocht

Goede service!

Handige site makkelijk om ook de juiste maat te bepalen. Duidelijk hoe en wanneer er geleverd wordt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

W de blaeij 14-08-2018 Via de website gekocht

nog steeds niets ontvangen,

Als je naar de ordestatus kijkt zie je dat het nog steeds in behandeling staat, pruts werk, hoop dat spullen toch nog komen , mailtje dat spullen later komen had wel leuk geweest

Jolien 14-08-2018 Via de website gekocht

Te late levering met te late terugkoppeling

Ik had ruim op tijd besteld bij decatlon, waarbij er 3 verjaardagskadootjes bij zaten. Door een late levering op de valreep nog andere kadootjes moeten kopen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Sandra 13-08-2018 Via de website gekocht

Snelle verzending

De bestelling is snel verzonden en netjes verpakt. Geen klachten. Mooie tarp en mooie waterschoenen.

g. 13-08-2018 Via de website gekocht

Bij Decathlon Breda bijzonder fijn geholpen. Chapeaux??

Veel keuzes op alle sportgebied,en je kunt er fijn rondneuzen zonder dat
je direct aangesproken wordt.
Ervaring: ik stond bij een uitverkocht artikel en de vriendelijke verkoopster
heeft voor mij de slaapzak besteld en de andere dag had ik hem thuis.
Gr. Gerrit

Melania 13-08-2018 Via de website gekocht

goede service

DeCATHLON winkel heeft mooi sport spullen en vriendelijke personnel.Ik bestel via de website,maar ik wist niet dat in de piazza in Eindhoven een Winkel is.

Merijn 13-08-2018 Via de website gekocht

Matige en zeer trage communicatie.. helaas

Onlangs bestelling geplaatst. Mijn postcode is onlangs wegens herindeling woongebied veranderd maar dit wordt in de database van Decathlon nog steeds niet herkend. Blokkade dus kan postcode niet invullen. Na wat pogingen bleek plots bestelling doorgezet met verkeerde postcode, nergens was dit meer te na te zien naar welk adres verstuurd gaat worden. Er vervolgens meteen een mail nagestuurd ter info maar nul reactie. Ook op een eerdere vraag of er iets in een winkel op voorraad was kreeg ik na dag of 5 keer reactie. Nu nog steeds niet. Pakket is door postNL naar Decathlon retourverstuurd en ligt er al weer 4 dagen. Nog geen reactie.

Snjs 12-08-2018 In de winkel gekocht
Apeldoorn

Geweldig geholpen, bijzonder vriendelijk ook!, perfect!!!

Goede prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijk En goede service!
Geweldig dat jr dingen kunt uitproberen.

Cees van Aggelen 12-08-2018 Via de website gekocht

Uitgebreid assortiment en hulpvaardig personeel.

Tent gekocht. Bleek in winkel niet meer in voorraad. Via webshop gekocht en in winkel laten leveren. Werd via e-mail op de hoogte gehouden van status bestelling. Klasse.

Ceciel 12-08-2018 In de winkel gekocht
Breda

Goede service !

Goede kwaliteits/prijs verhouding van sportkleding. Mijn maat was er niet. Spontaan werd gratis thuisbezorging aangeboden waarbij meteen mijn gegevens werden verzameld en alles voor me werd geregeld. Binnen 3 dagen een keurig doosje met mijn nieuwe passende kleding. Via de mail werd ik precies op de hoogte gehouden waar mijn bestelling uithing.