Decathlon.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Decathlon.nl.

Deze score is berekend op basis van 1312 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jan 22-09-2018 Via de website gekocht

Een mam een man een woord een woord

Goed geholpen in de winkel en op de afgesproken dag afgeleverd. Fiets netjes afgemonteerd en klaar om zo op weg te rijden

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Levertijd 22-09-2018 Via de website gekocht

Trage bezorging

Ik bestel graag bij Decathlon.
Maar ik ben niet tevreden over de levertijd.
Ik zie al een aantal dagen in de Post NL-app dat het pakje onderweg is. Maar ik heb nog steeds niets ontvangen. Jammer!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd

Havelaar 22-09-2018 Via de website gekocht

Voldeed aan verwachting

Heb vor Declaton gekozen omdat zij de beste prijs/kwaliteit leken te hebben.

Het enige minpuntje dat ik heb en de gigantisch grote doos waar de stoeltjes in verstuurd waren en dat de door aan de zijkant een messnede had waardoor als er meer gewicht in de door had gezeten de door het zeker begeven zou hebben.

Jurrie otter 22-09-2018 Via de website gekocht

Nog niks ontvangen.

Heb nog niks ontvangen en ja dit ook niet beoordelen. Wel kreeg ik een mail over de levering. Officieel zou ik deze binnen 2 a 4 werkdagen ontvangen. Deze is na een week nog niet geleverd. Zou mooi zijn dat de tas voor woensdag binnen is ivm sportieve vakantie.

Fit Giethoorn 20-09-2018 Via de website gekocht

Prima geholpen

Keurig geholpen in winkel, spatborden niet op voorraad in winkel, online besteld in winkel afgerekend en volgende dag netjes thuis bezorgd

R.S. 20-09-2018 Via de website gekocht

TOP Webwinkel

Uitstekende service en eventuele ruil mogelijkheden, veel keuze in diverse sportartikelen, duidelijke website en eenvoudige en snelle afhandeling.

Pluspunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hans 19-09-2018 Via de website gekocht

Snel en goed geïnformeerd

Kwalitatief goede producten snel in huis. Goede informatie over verzending en ook probleemloze retourzending. Zeer klantvriendelijk!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Wilma 19-09-2018 Via de website gekocht

Hele goede service. Toppie

Het is een hele overzichtelijke site met heel veel artikelen.En ook heel veel maten . Dus voor iedereen is er keus genoeg. Bij het retouren ook een hele goede service. De ene dag terug gestuurd de volgende dag al een mail dat het geld terug gestort wordt. Echt super.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Manon Contant 19-09-2018 Via de website gekocht

Verscheidenheid aan sportartikelen

Vriendelijk personeel, verscheidenheid aan sportartikelen. Het duikvak was erg leeg vanwege einde seizoen. Spullen waren nog wel te bestellen maar ik moest extra bestellen om aan de gratis verzending te komen terwijl ik in de winkel ook al E60,- had uitgegeven. Dat vind ik Jammer!

Jo-Anne 19-09-2018 Via de website gekocht

Online bestelling

Nadat ze het product helaas niet in de winkel hadden, ging het bestellen online snel, waarbij de service fijn was bij het ophalen van het product!

Wassim 19-09-2018 In de winkel gekocht
Friesland, Leeuwarden

Fantasties sport winkel en vertrouwelijk webshop!

Als ik iest van Dacethloon koop, heb ik altijd plezier van! Maar je kan meestal goedkoop dingen vinden. Ik ben hee blij mee! De enigen ding dat dit winkel bijna nooit korting geeft.

Pluspunten

• Retourproces
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Linda 18-09-2018 Via de website gekocht

prima webshop

Prima webshop, snelle levering. Kleding was netjes ingepakt en kwam dus in goede orde aan bij mij thuis.

Van wijk 18-09-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Goede service. Voordelig

Redelijke kwaliteit voor een schappelijke prijs. Goed overzicht in de winkel vriendelijke bediening.

René 16-09-2018 Via de website gekocht

Prima service

Voldoende keus op de website. Snel geleverd, prima kwaliteit. Precies wat ik verwachtte. Bij het afhalen werd ik keurig te woord gestaan en prettig behandeld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J.v.d.Werff 15-09-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Werden goed geholpen

Wij vonden dat je vriendelijk en snel geholpen werd .Het was voor ons de eerste keer .wij waren verbaasd door de grote keuze en de redelijke prijzen Je hebt er alles op elk sport gebied.Wij komen zeker terug.

RM 14-09-2018 Via de website gekocht

redelijk snel, volgens verwachting

Op zoek naar een passende zwarte short. Gelukkig keuze genoeg. De "voor 8 uur bestellen morgen in huis" kunnen ze helaas niet waar maken, maar een dag langer wachten was niet erg. Prima prijs

Pluspunten

• Retourproces
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Ben verbogt 13-09-2018 Via de website gekocht

Slechte leveringsafspraak ( datum gewijzigd)

Op de eerste afgesproken leveringsdag speciaal thuis gebleven, maar op de volgende dag weer een nieuw tijdstip doorgehad

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Mark 12-09-2018 Via de website gekocht

Teleurstelling

Op tijd een aantal spullen besteld. Levering zou afgelopen zaterdag plaatsvinden maar via track and trace kunnen zien dat het leveringsprogramma niet goed verliep. Contact gehad met de klantenservice en bevestigde een fout in het distributiecentrum in Duitsland. Hierna netjes een vertragingsmail ontvangen.
Producten zijn inmiddels binnen maar helaas te laat. Heb de benodigde spullen in een fysieke winkel bij een verschillende concurrenten gekocht. Sorry Decathlon. Pakket komt dus weer retour.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Robin 11-09-2018 Via de website gekocht

Duurt lang!

Wintersportspullen besteld maar hij blijft hangen in de behandeling.. gemaild en antwoord gekregen dat er een storing was. Daar moest ik om vragen.. daarna een nieuwe mail gehad dat de bestelling is vertraagd .maar nog geen concrete datum van levering gehoord.. En dan krijg ik een email om mijn ervaring met Decathlon te beoordelen hahahahahaha. Zie hier het resultaat. GEEN SPULLEN en een slechte beoordeling. Goeden avond!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Jolanda 11-09-2018 Via de website gekocht

prijs kwaliteit

Online div maten van mijn producten besteld omdat deze in de winkel niet op voorraad zijn. Via mail bericht wanneer mijn bestelling zou komen. Dag van levering een mail dat er vertraging is, en nog geen nieuwe datum doorgekregen. Spontaan kwam Post NL toch een dag later als verwacht

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Inge 10-09-2018 Via de website gekocht

Slecht bereikbaar

Alvorens om een beoordeling te vragen zou ik eerst zorgen dat de bestelde materialen op de juiste locatie afgeleverd worden!!!

Henriette 09-09-2018 In de winkel gekocht
Leeuwarden

Geweldige service

Veel keus, betaalbaar, overzichtelijk. Erg prettig winkelen vanwege ruim assortiment. Artikelen die niet meer in de winkel voorradig zijn worden meteen door de medewerkers besteld online. En dat wordt gratis thuis bezorgd. Wij hopen dat er gauw een winkel in Groningen komt

J.A. 07-09-2018 Via de website gekocht

Top in prijs-kwaliteitsverhouding !!!

prima producten voor zeer schappelijke prijs !!
Bediening website niet altijd even gebruiksvriendelijk, maar ook daar raak je aan gewend.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Stefan Quintarelli 07-09-2018 Via de website gekocht

Levering te laat

Ik heb een bestelling geplaatst die op maandag 3/9 bij het afhaalpunt bezorgd zou worden, echter kreeg ik op de 3e pas de melding dat de zending de deur uit ging. Vertraging kan, maar geef dat wel aan op een pro-actieve manier. Wanneer ik dit via de mail aangeef komt er ook geen reactie van Decathlon.

Verder ben ik tevreden over de bestelde producten.

jean 06-09-2018 Via de website gekocht

komen hun beloftes absoluut na

breed aanbod, tot nu toe alles op voorraad wat ik besteld heb. handige betaalmiddelen. tijdige leveringen. prijs / kwaliteit prima

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

elsie reiziger 06-09-2018 Via de website gekocht

Duidelijk

De site is duidelijk en helder, makkelijk te bestellen,Het was jammer dat het wat langer duurde voordat het pakje er was, ik had het willen uitproberen in het weekend in open water,
Maar voor de rest was het prima

Pluspunten

• Afleverservice

Minpunten

• -

kimm 06-09-2018 Via de website gekocht

slechte service

Betaling via iDEAL verliep slecht. Levering slecht. Zit nu al meer dan 1 week te wachten op mijn pakketje

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Caro 07-09-2018

Ik kan me hier niet in vinden. wanneer er iets niet direct verzonden (omdat het product bijvoorbeeld niet op voorraad is) kan worden dan staat dit duidelijk vermeld tijdens je bestelling en dan komt de levering natuurlijk iets later.
Ik heb nog nooit problemen met een betaling gehad via IDEAL. Misschien een pech geval. Ik hoop voor je dat het een volgende keer beter gaat. Plezier met je aankoop alvast.

Anique 05-09-2018 Via de website gekocht

Super service

Overzichtelijke site. Word netjes verpakt geleverd en als het niet goed is dan kun je het retour sturen of afgeven in de winkel heel eenvoudig.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

a.alferink@chello.nl 05-09-2018 Via de website gekocht

Vlotte levering

De Informatie over het product is Kan wel wat uitgebreider.
Levering vlot en in goede staat ontvangen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Decathlon 05-09-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Ruime keuze en kwaliteits producten.
Ondanks geen verzendkostencode deze toch in rekening gebracht .
Wel erg tevreden over besteld product.jammer dat ik het ondanks betaalde verzendkosten zelf op moest halen op een service p7nt

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• Verzendkosten

Anita 04-09-2018 Via de website gekocht

Echt geweldig leuke benadering van het bestelde

Ik vind de shop geweldig, de bestelde artikelen kwamen op de meest gezellige manier naar me toe. Ik ben echt blij zoals in de bezorg lijst stond die ik bij kon houden. De prijzen zijn ook echt aangenaam.

helvoirt 04-09-2018 Via de website gekocht

goede service

super geholpen, in de winkel een lieve attente verkoopster die ons ook online verder hielp. Maar ook online is prima geregeld en een snelle levering.

Stephanie 04-09-2018 In de winkel gekocht
Tilburg

Snelle service

Artikel was niet meer in de winkel te verkrijgen en medewerkster bestelde dit online, zodat dit gratis thuis kan bezorgen

Wilma 04-09-2018 Via de website gekocht

prima winkel

prima winkel alleen zou ik een bericht willen zodra alles verstuurd is en niet een dag zeggen en een dag latr leveren

EJ 04-09-2018 Via de website gekocht

Erg jammer, producten nog steeds niet ontvangen!

De shop leek zo goed en alle eerdere bestellingen werden volgens de weergegeven levertijden geleverd. Dit was een grote bestelling en deze zou door Dynalogic geleverd worden, maar daar wacht ik nu al bijna een week op en daar ben ik al twee keer een dag(deel) voor niets voor thuis geweest. Nu al twee keer een sorteerfout en na de laatste keer (2 dagen geleden) niets meer vernomen. Ondanks gestuurde e-mail.
Decathlon heeft de pakketten netjes afgeleverd aan Dynbalogic volgens de gegevens, dus hen valt niets te verwijten lijkt mij. Maar dit is wel erg irritant!
Helaas kan ik dus over het product zelf nog niets schrijven.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Lies 03-09-2018 Via de website gekocht

Super schonen voor mijn zoontje!

Makkelijk bestellen via Decathon.nl, ruime keuze in gymschoenen voor mijn zoontje. Hij is erg blij met alle vrolijke en stoere kleuren. Fijne winkel, snel geleverd en goede prijs!

Anniu 03-09-2018 Via de website gekocht

Top artikelen en service!

Al jaren winkel ik bij de Decathlon omdat de prijs/kwaliteit verhouding zo goed is, zeker met de eigen merken. Dit keer heb ik de webshop gebruikt, deze is duidelijk geeft goed aan of de artikelen op vooraad zijn en wanneer deze geleverd ( kunnen) worden. Dit alles is ook precies gegaan zoals het hoort. Ik zal er zeker vaker gebruik van maken.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

G.A 02-09-2018 Via de website gekocht

Slechte ervaring met de leveeing

Op de dag dat de levering zou plaatsvinden, kreeg ik een bericht dat er 1 artikel nog niet kon worden geleverd. Totale bestelling was 8 stuks.
Daarom zou ik nog 3 tot 5 dagen moeten wachten. Ik zou deze dan in delen leveren. Nu heb ik alles moeten annuleren., omdat ik de spullen nodig had voor een wandelvakantie.
Jammer dat het zo werkt..

Hossein 02-09-2018 Via de website gekocht

Fast delivery, good quality

It took only 2 days to receive my raincoat from Germany to the Netherlands & the quality was awesome.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Paul 31-08-2018 Via de website gekocht

Goed geleverd mooie prijs

Ruime keuze. Mooie producten. Goede prijzen. Redelijk snel met leveren. Overzichtelijk website. Met overzicht van winkel voorraad.

Marc 30-08-2018 Via de website gekocht

Heel bijzonder dat ik precies vond wat ik nodig had

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Duidelijke website en gebruiksvriendelijke manier van afhandelen. Snelle levering naar afhaalpunt in de buurt.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kaanen am 30-08-2018 Via de website gekocht

Geen nederlandsehandleiding bij gps. service verder goed

Ik koop al jaren bij decathlon altijd goed.nu eerste keer website goed geregeld en fijn aan huis afgelieverd

Sly 30-08-2018 Via de website gekocht

23 augustus spullen besteld nu nog niet binnen!

Het bestellen van mijn spullen ging prima, maar de afhandeling ervan is diep triest en erg treurig, alles stond op voorraad tijdens bestellen maar 29 augustus toch maar even bellen waar het bleef... stoeltjes waren niet op voorraad maar gingen “toevallig” net vanuit Antwerpen naar Duitsland om vervolgens weer naar Nederland bezorgt te worden, maar ik kon ook de stoeltjes laten annuleren want dan had ik de rest wel optijd?!?! En wat denk je.... vandaag 30 augustus een mail dat mijn bestelling later geleverd gaat worden?!?! Eens maar nooit meer bestellen hier!
En ik was ook al een keer voor de stoeltjes naar Amsterdam winkel gereden maar waren uitverkocht!!!!, terwijl er op internet gewoon voorraad in dit filliaal stond.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

De Jong 30-08-2018 Via de website gekocht

Prima winkel!

Goede prijs/kwaliteitsverhouding, prima levering, je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

RuudPlu 30-08-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Uitgebreid assortiment hetgeen snel in huis is om opgehaald te worden!
De levering is online te traceren waardoor je snel weet wanneer je het kunt verwachten.

Friends for friends 30-08-2018 In de winkel gekocht
Arnhem

Snelle levering, alleen......

Eenmaal opgehaald, druk in t filiaal, snelle blik geworpen en afgerekend. Thuis geconstateerd dat tekst bedrukking op de rug valt onder de capuchon van (7)hoodies!! Niet zo slim!! Waarom niet midden op de rug 😔 , zoals bij shirts

Nadja 29-08-2018 Via de website gekocht

overzichtelijke site

overzichtelijke site, verschillende prijsklasses waardoor je eigenlijk altijd wel datgene kunt vinden wat je zoekt. Goede producten voor een goede prijs

EV 29-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering super service bij ruilen

Snelle levering, en toen de maat niet goed was, nieuwe besteld om in de winkel op te halen. Daar direct de te kleine maat ingeleverd en direct geld terug! Geen gedoe niets! Echt een aanrader deze winkel

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

IW 29-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Goede prijsverhoudingen. Maar aanbod is wel wat beperkt op de site. De bestelling is snel geleverd!

Ruud 29-08-2018 Via de website gekocht

Uitstekende snelheid en service

Webshop is helder en duidelijk, daarnaast is de afhandeling veel sneller gedaan, dan ingepland. Verrassend en prettig.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -