Decathlon.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Decathlon.nl.

Deze score is berekend op basis van 1310 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

joyce 14-11-2019

's avonds een bestelling geplaatst voor een hondensleeplijn van 10 meter. De volgende dag kon ik hem al ophalen bij het postnl punt. Erg fijne service en een fijn product

Ilse 13-11-2019

Bestelling snel en netjes geleverd. Op site duidelijke omschrijving met nuttige informatie.

Femmie 13-11-2019

Ik heb voor decathlon gekozen omdat het gemakkelijk bestellen online is.
Ze hebben de perfecte thermoshirts/kleding die ik nodig heb voor onder de kleding van de voetbal. De blauwe kleur is precies de kleur van de shirts. De prijs is mooi, niet duur. Kleding is van mooie kwaliteit en zit fijn.
Je krijgt een mooi overzicht van je bestelling op je mail. En de bestelling werd vlot bgeleverd. Heel erg fijn.

Marien Kreuger 12-11-2019

Wilde een Thule fietsendrager en zag dat deze bij Decathlon op voorraad was. Ik bestelde, betaalde en kreeg een bevestiging dat de fietsendrager met 2 a 3 dagen thuis geleverd zou worden. Helaas gebeurde dat niet; eerst was de bestelling zoek, daarna was er een andere transporteur en tenslotte kon ik ‘m een dag te laat bij een postloket 5 km verderop ophalen. Mijn “cliënt journey” was inmiddels aardig verknald.

Rene 12-11-2019

Super sportwinkel. Voor elke sport iets te vinden. En goede kwaliteit. Moest een loopband hebben. Ben supergoed geholpen. En heb er dan ook ontzettend veel plezier van.

Gerrie 12-11-2019

Voor het eerst in deze alles hebbende winkel, super hoe we werden geholpen en nog de nabestelling werd verzorgd. Een dikke 10 voor deze bloeiende zaak

Margreet 11-11-2019

Ik heb Decathlon pas net ontdekt en ben positief verrast! Mijn bestelling werd heel snel geleverd en de kwaliteit van de producten is erg goed. Een erg goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik zou hier zeker nogmaals producten bestellen.

M. Klinkenberg 11-11-2019

Ik vindt het een mooie zaak en het personeel is kundig en behulpzaam.
de site is ook prima in orde .
De levering was er binnen 3 dagen.
Zeer tevreden

HJA Brouwer 10-11-2019

Het was een snelle bezorging.
Vaak slagen wij als we iets kopen bij jullie winkel.

Ankie 09-11-2019

Ik was op zoek naar een regenponcho met lange mouwen welke ik kan dragen over mijn rugzak die ik mee "sjouw"' tijdens mijn wandelingen van minimaal 30 km.
Na enig speurwerk kwam ik op de site van Decathlon uit en omdat ze deze poncho niet in de winkel in de buurt op voorraad hadden, heb ik deze online besteld (en betaald) en in de winkel afgehaald.
Dit alles verliep erg soepel

RMT 09-11-2019

Bij telefonische informatie of een maat 3xl geschikt was voor 1.95m lengte, was het antwoord "dat denk ik wel". Geen sterk antwoord.
Toch de broek gekocht en die zat perfect. De afhandeling van de koop en de aflevering waren prima.

Janolifant 08-11-2019

Personeel denkt met je mee ik haal vooral internetbestellingen op en breng heel zelden wat retour en een keer een garantie geclaimd en allemaal heel vlot zonder gezeur afgehandeld in de jaren dat ik bij Decathlon bestel.
Artikelen voor leuke prijzen en ook in grote maten makkelijk vindbaar op de website hulde!

Corona 08-11-2019

Geweldige winkel met goede betaalbare sportkleding enz.
En vriendelijk behulpzame medewerkers.
Deze maal via de site besteld en ook dat ging super.
Heel goed te volgen wanneer mijn pakketje bezorgd zou worden.
En een belangrijk detail, geen overbodig verpakkingsmateriaal.

Han 08-11-2019

Een prima on-line-shop met een zeer uitgebreid assortiment sportartikelen.
De bestelling is op de afgesproken dag bezorgd. Een retourzending wordt snel afgehandeld volgens een door de klant gekozen optie. Ik kan niet iets bedenken wat anders of beter zou kunnen.
Dit zegt ook iets over de shop als organisatie en vooral ook over haar medewerkers. Alle lof voor hen. Chapeau.

jacoba 08-11-2019

Zeer uitgebreid aanbod en bijzonder schappelijke prijzen; helaas is maatvoering niet altijd even helder en jammer van verzendkosten maar al met al een fijne winkel die ik van harte aanbeveel. Ook retourproces/creditering eenvoudig en snel geregeld

Wendy 08-11-2019

Een niet al te dure sport winkel. Groot assortiment en snelle levering als je online besteld!

Maaike 07-11-2019

Fijne winkel met een ruim assortiment. Producten zijn van goede kwaliteit tegen een betaalbare prijs. Uitleg/informatie over het product in zowel de winkel als webshop zijn uitgebreid, professioneel en duidelijk. Levering is daarnaast ook erg snel.

Cor van Duijn 07-11-2019

De info op de site was duidelijk en het product was binnen drie dagen in huis. 👍

Peet257 06-11-2019

Online geshopt, besteld en de volgende dag is het binnen super handy zeer tevreden en retour net zo makkelijk weer terug gestuurd. Top service!!!

Bep Hanraets 06-11-2019

Super snelle levering.
Mooie skeelers om te zien. Weet de rest nog niet, hoe ze passen en hoe ze lopen, want ze zijn voor kerst. Maar op het oog zien ze er prachtig uit.
“Actie”

Jacqueline Siol-Brouwers 06-11-2019

Goede overzichtelijke website, goede service en een snelle levering. De gezochte artikelen zijn van goede kwaliteit. Prettig om te dragen.

Willem van der Burgt 06-11-2019

ik was op zoek naar goede en betaalbare sportschoenen en kleding voor mijn kinderen. Site is gebruiksvriendelijk en producten zijn makkelijk te vinden. De levering was wat vertraagd maar daarover ben ik goed op de hoogte gehouden. dik tevreden met de producten en de service

Peter 06-11-2019

Duidelijke site en correcte levering. Prijs/ kwaliteitverhouding is ook prima.

Rick de Jong 06-11-2019

Ondanks verkeerde maat geweldige afhandeling door Decathlon. Absoluut geen klachten.
Ik blijf ook bij decathlon mijn spullen kopen

Harry Gehlen 06-11-2019

Product is nog niet gelevert, heb helaas na 10 dagen ook nog geen bericht wanneer het geleverd wordt. Alleen bericht dat het later wordt.

D van Urk 06-11-2019

Volgende dag thuis bezorgd.
Helaas te groot, geruild voor kleinere maat.
Retour sturen is duidelijk aangegeven en gratis.
En binnen een week geld terug op de rekening.
Echt top service.

Hans 06-11-2019

Veel aanbod, goede en lage prijsaanbieding, online goed en makkelijk te bestellen.

Paul 06-11-2019

Snelle en goede levering van de producten, de klantenservice mag wel beter en sneller bereikbaar zijn!

Nanhei 05-11-2019

Snelle levering. Het artikel was goed verpakt. Het artikel voldeed aan mijn verwachtingen.

Marianne 05-11-2019

Product was duidelijk omschreven, de bestelling snel afgerond en vlot geregeld met een track and trace. Dikke prima!

Marianne 05-11-2019

Overzichtelijke winkel, heel veel keus, klantvriendelijk medewerkers.
De gewenste maat was niet voorradig, de medewerkster heeft in deze besteld, en werd kosteloos thuis bezorgd.

Reint Smit 05-11-2019

Werd direct goed geholpen door een verkoopster, alle werd keurig geregeld. Top!!!!

Daan 05-11-2019

Goede productomschrijving, snel geleverd (volgende dag in huis). Het product Voldoet aan mijn verwachtingen.

Iris Bakker 05-11-2019

Decathlon heeft over het algemeen veel sportspullen met een relatief kleine prijs. En met een goede kwaliteit. Super fijne winkel!

Mary-Ann 05-11-2019

Supersnel en netjes de order aangenomen en verwerkt. Website heel overzichtelijk.
Ik ben 65 en heb mijn eerste karateles gehad. Helaas heb ik een judopak besteld. Die doet voorlopig dienst. Maar in januari kom ik terug voor een karatepak

rlvd 05-11-2019

Goede kwaliteit voor een goed prijs. Veel keuzes, snelle levering en de medewerkster die mij geholpen heeft was vriendelijk en behulpzaam. Ik kom zeker snel weer.

Helma van der Klooster 05-11-2019

Ik vind het een super gave winkel met een groot assortiment.De levering was trouwens ook heel snel

Frank132 04-11-2019

Duidelijke overzichtelijke webshop. Goede prijs kwaliteit verhouding. Voorraad informatie klopt niet altijd. Als er bij aantal 1 staat, hoe je pas na je bestelling dat het toch niet leverbaar is.

Ger Vermeer 04-11-2019

ik beveel nooit aan dit is veel te persoonlijk, verder is de bestelling prima verlopen
goede prijs/kwaliteit verhouding

Marjan 04-11-2019

Kwaliteit kleding en schoenen ( ook voor de niet sportieve mens) voor aangename prijzen,en als het niet meer op voorraad is een snelle reactie van hun kant met een prima alternatief voor dezelfde prijs.

eelco 04-11-2019

Goede kwaliteit voor een betaalbare prijs jammer dat hij nog steeds niet in Zwolle zit!

Edith 04-11-2019

Ik kon goed vinden wat ik wou, en had het snel in huis.
Alleen jammer dat je minimaal €50,- moet besteden voor je gratis verzending.

Erika paauw- wijnmalen 03-11-2019

Voor het eerst besteld skeelers passen niet super goed geregeld te retourneren ,ook niet moeilijk .
Super sevice goed op de hoogte gehouden over hoe en wat .
Wacht met smart op de grotere maat die ook al onderweg is

Monica 03-11-2019

Everything worked perfectly. Easy online ordering and quick delivery to the shop. The shop (Decathlon Vredenburg), in the centre of Utrecht, is excellent and very easy to reach. Definitely recommend it!

Amber 02-11-2019

Via Decathlon.nl een product moeten bestellen omdat het in de winkel niet meer voorradig was. Goede service en duidelijke webshop! Het product wat ik had besteld zou een langere levertijd hebben, maar is zeer snel geleverd. Daarnaast netjes geleverd, zeer tevreden over Decathlon!

Mariska 02-11-2019

Keurig, snel en op tijd geleverd. Netjes ingepakt en retourneren van artikel ging heel soepel.

Irene74 02-11-2019

Laagste prijs en goede service. Mijn product was niet op voorraad in de winkel en levering zou daaardoor wat langer duren. Vervolgens kreeg ik een mailtje van de klantenservice dat het product gratis thuisbezorgd zou worden ter compensatie. Prima service !

Albie 01-11-2019

Badpak besteld - top kwaliteit voor weinig geld en snelle levering. Mooi design en goede maat.

Han 01-11-2019

Super handige site. Snelle levering. Ik moest 1 item terugsturen,ging makkelijk en meteen geld weer op mijn rekening

Jada 01-11-2019

Geweldige winkel met goede en betaalbare artikelen.
Snelle levering en goede service.