Decathlon.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Decathlon.nl.

Deze score is berekend op basis van 1313 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Max 01-12-2018 Via de website gekocht

Slechte informatie

Tijdens een online bestelling, van enkele weken geleden, werd aangeven dat de verwerking 2 tot 3 dagen zou duren. Nog steeds niets ontvangen en komen er steeds mails met nieuwe data. Zitten nu op 5 december. 👎

Fanuel-Marie-Paule 01-12-2018 Via de website gekocht

Vriendelijk onthaal

Voor kampeergerief en sportartikelen gaan we steeds naar Decathlon. Deze zomer hebben we zelfs in Frankrijk een winkel bezocht en het nodige gevonden.
Nu kochten we via de webshop een kerstgeschenk en alles verliep zeer vlot tot het afhalen aan het onthaal van de winkel in Antwerpen waar we door vriendelijk personeel werden geholpen.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Smit 01-12-2018 Via de website gekocht

ik vind de webwinkel heel slecht

Op de website stond dat mijn bestelling de andere dag bezorgd zou worden. Nu ruim een week later, op de dag dat ik de artikelen cadeau moet geven heb ik nog steeds niets!! Diverse keren gebeld, waarbij de telefonisten stelselmatig aangaven a. dat het de andere dag bezorgd zou worden en b. dat ze van het bedrijf niet op de website mogen zetten dat er zeer taaag geleverd wordt. Ik vind het een hele slechte webwinkel. Spullen zijn goed, maar ga ze zelf halen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Vanessa 01-12-2018 Via de website gekocht

Turnpakje

Snelle levering, goede prijs-kwaliteit verhouding. Aanbeveling voor meisjes van negen die een turnpakje willen kopen.

Julius 01-12-2018 Via de website gekocht

Was elke webwinkel maar zo!

De website werkt perfect, overzichtelijke groepering van artikelen, prima suggesties van alternatieven, goede beschrijvingen .... en een jaar om te ruilen. Heel handig is de historie van je vorige aankopen en de digitale “kassabon”: nooit meer zoek en bijbestellen is dan gemakkelijk. Kortom, niks mis mee!
Overigens is de sportkleding zeer goed èn zeer voordelig, want uiteindelijk gaat het natuurlijk daarom (😉).

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Eltjo 01-12-2018 Via de website gekocht

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Goede prijs kwaliteit /verhouding, snelle verzending. Goede communicatie na aanmaak bestelling. Helaas door PostNl geen snelle levering.

Colin 01-12-2018 Via de website gekocht

Good service

Makkelijk te vinden in midden Den Haag!! Vriendelijk assistantships doet echt zijn beste om klanten te pleasen!!’

Susanne v R 30-11-2018 Via de website gekocht

Zo hoort het te zijn als je online besteld! ????

Prima. Duidelijke communicatie over verzenden. Spullen netjes verpakt. Zo wil he overal een online bestelling plaatsen.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Mat Matheij 30-11-2018 Via de website gekocht

Declathon goed in kwaliteit trage levering

De aanbieding was er wel maar de zending moest klaarblijkelijk uit Duitsland komen. dat duurde al met al vijf dagen en de track&trace van Post.nl werkte via de site ook niet geheel naar wens. Op het product -een skijack- viel niets aan te merken. Uitstekende kwaliteit voor een uiterst aangename prijs,

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd

N. Huiberts 30-11-2018 Via de website gekocht

Verbazingwekkend snel net àlles

Ivm lijstje Sint van zoon sporthandschoenen besteld. Volgende dag al binnen. Ik had meerdere maten. 1 teruggestuurd. Makkelijk proces, en paar dagen later al mail dat retour binnen was en geld teruggestort zou worden. En nu is. Dat maak je niet vaak mee met webshops! Complimenten en wij zullen jullie site zeker vaker bezoeken!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ellie 29-11-2018 Via de website gekocht

Snelle afhandeling

Ruime keuze, betaalbaar en goede service. Je kunt een persoonlijke cadeaukaart aanmaken. Erg leuk voor de ontvanger!

rob 29-11-2018 Via de website gekocht

een tevreden klant

Goede en snelle levering, prima spullen voor een vriendelijke prijs ik ben zeer tevreden over de webpagina deze is zeer overzichtelijk waardoor bestellen een makkie word kortom een hele dikke voldoende.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Brigitte van Haren 29-11-2018 Via de website gekocht

Tevreden over de bestelde artikelen.

Weinig keuze in turnpakjes en danskleding (jazzballet) voor meisjes. De artikelen die ik besteld heb, zijn mooi en goed van kwaliteit.

Diana 29-11-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering met leuke prijzen

Het zijn leuke prijzen en ook nog eens een super snelle levering! Wat wil je nog meer. Ook de kwaliteit is prima.

Maaiker 29-11-2018 Via de website gekocht

Bestellen gaat makkelijk

Het bestellen was makkelijk. Je wordt ook goed op de hoogte gehouden. Echter leeg ik een verwachte datum om mijn spullen op te halen, maar toen ik 2 dagen na die verwachte datum mijn bestelling ging ophalen, was mijn bestelling er nog niet. Dat was heel vervelend. Maar dat werd super netjes opgelost van de mensen in de winkel en werd zeer netjes geholpen

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Sandra 29-11-2018 Via de website gekocht

Alle producten zijn goed en fijn.
Helaas drie werkdagen langer op mijn bestelling moeten wachten. Dit was wel jammer ivm de sint...
Maar wij kunnen weer fijn en warm verder sporten!

W.D 28-11-2018 Via de website gekocht

Goede kwaliteit

Mooie site en ruime keuze. Mooie jas goede kwaliteit .
Besteld en heel snel geleverd.
Kan de bestelling goed volgen.

W.D 28-11-2018 Via de website gekocht

Goede kwaliteit

Mooie site en ruime keuze. Mooie jas goede kwaliteit .
Besteld en heel snel geleverd.
Kan de bestelling goed volgen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Diva Da Silva 28-11-2018 Via de website gekocht

Prijs/ Kwaliteit/ Levering

Ik heb een trainingspak voor mijn zoon gekocht, hij zit nu op voetbal en met het koude weer komt nu goed uit.
€19 betaald, hij was op tijd bezorgd en van goede kwaliteit.
Mijn zoon helemaal blij mee en ik ook.
We zijn ook vaak in de winkel geweest in Apeldoorn omdat mijn man en ik aan hardlopen mee doen e mountbiken en echt , je kunt daar alles vinden.
En hele fijne winkel.

Jaap 28-11-2018 Via de website gekocht

Goed en voordelig

Ruim assortiment benodigdheden voor de sportieve mens.
Tegen goede prijzen en meestal snelle levering

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ivi 28-11-2018 Via de website gekocht

een beetje laat

bij de bestelling stond dat de schoenen wel op voorraad waren maar daarna was een of andere storing en zijn de schoenen 1 week later geleverd, ze zijn voor mijn dochter, ze vindt ze erg leuk maar jammer dat ze vorige week niet met haar nieuwe schoenen kon trainen.

Ria 28-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Shop zeer goed met genoeg golfspullen. Mijn man had nieuwe golfschoenen nodig en dikke sokken. Beide bevallen prima en goede maat.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mirte 28-11-2018 Via de website gekocht

Prima service

Alles wat ik zocht was beschikbaar en ik heb alles gelijkertijd binnen gehad. De producten zijn naar verwachting en de snelheid van levering was goed en optijd!

Jammer 28-11-2018 Via de website gekocht

Wachten...

Ik heb meer dan een week geleden mijn bestelling gedaan en betaald.
Maar ik kreeg de melding na een paar dagen , dat mijn pakket niet zo snel geleverd kon worden.

Niet geleverd 28-11-2018 Via de website gekocht

Prima service

Ze houden je niet aan het lijntje . Het artikel zat niet meer in de collectie .kreeg de volgende dag een mail en het geld werd direct terug gestort.

Aad Verdoes 28-11-2018 Via de website gekocht

Trage behandeling van mijn aankoop

Op 20 november een bestelling geplaatst. Het artikel werd bezorgd op 27 november nadat ik navraag had gedaan waar de bestelling bleef. Het is goed gekomen, maar deze eerste ervaring met Decathlon geeft mij geen juichstemming.

Tamar 27-11-2018 Via de website gekocht

Producten zijn goed en op tijd geleverd.

De producten zijn voorlopig goed. Ik had drie lange broeken voor de trainingen en wedstrijd van mijn zoon. Vond ze alleen wat rommelig ingepakt. Maar verder alles goed. En netjes op tijd geleverd.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Steenbergen 27-11-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Wat jammer is dat het via post nl gebeurt je krijgt een tijd door waar ze zich niet aan houden ligt er een briefje dat het bij een post nl locatie kan halen moet ik 3 wachten omdat het niet op die zegde dag daar gebracht word best vreemd. Geef het gewoon aan de buren.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice

ML 27-11-2018 Via de website gekocht

Balen

Aangezien het in de winkel niet verkrijgbaar online besteld. Vervolgens in de winkel opgehaald betaald via Afterpay en 2 dagen later was het product veel goedkoper. Terugbrengen naar de winkel en vervolgens weer opnieuw kopen gaat dus niet. Je moet het hele retourproces doorlopen

Pluspunten

• -

Minpunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

John Verbeek 27-11-2018 Via de website gekocht

Levertijden op de website kloppen niet

Al regelmatig in de winkel geweest, maar nu besloten om een keer on-line te kopen. Speciaal artikelen gezocht met voor 21:30 uur besteld, morgen in huis en niet zo zeer naar design gekeken, omdat mijn zoontje ze snel nodig had. Dit was op een dinsdag 20-11 11:30 uur.
Bij het naar de kassa gaan kwam al de melding; 1 of meer artikelen niet op voorraad, levering binnen 2 a 3 werkdagen. Dit zou dus uiterlijk vrijdag zijn, dus toch maar gedaan.
Eindelijk vrijdag, maar geen artikelen, wel om 18:00 uur een mail dat het niet gelukt is om de bestelling te versturen, en het weer 2 a 3 werkdagen kan duren.
We zijn nu inmiddels een volle week verder, pakket is inmiddels wel aangeboden bij post.nl, maar gezien Black Friday kunnen deze ook niet beloven dat ze vandaag leveren omdat het razend druk is.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Yvonne 26-11-2018 Via de website gekocht

Helaas verrassing verraden door de doos....

Snelle levering!!
Alleen jammer dat de verpakking waar groot op staat wat er in de doos zit niet in een andere verpakking/doos gestopt is.... Mijn zoon zag hierdoor al wat "sinterklaas" gaat brengen. Gelukkig geloofd hij niet meer in sinterklaas, maar zo is de verrassing helaas toch wel weg...

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

eddy.mangunkusumo 26-11-2018 Via de website gekocht

De bestel en bezorgservice goed

Het bezorgen en ophalen bij een ophaalpunt is een makkelijke en rustgevende handeling.
Alleen het bestelde product beviel niet.
De retour afhandeling moet blijken net zo rustgevend als makkelijk te zijn.

Kitty 26-11-2018 In de winkel gekocht
Apeldoorn

Geweldig personeel

Echt zo snel geleverd echt top, en zeker een compliment voor het personeel die je altijd bereid is om voor oplossingen te vinden zoals bedrukken ,wat bij ons het geval is kon niet op fleece maar wel op een andere trui dus konden de andere truien weer terug en weer opnieuw truien besteld en nu moeten ze nog gedrukt worden en daar hebben wij alle vertrouwen in ze weten wat wel en niet kan bedrukken echt toppers zijn het in Apeldoorn

Ingrid de Bruin 26-11-2018 Via de website gekocht

Helaas door jullie geannuleerd

Ik vind het jammer dat jullie systeem blijkbaar de fout bevat dat als je wel AL je gegevens vermeld hebt, maar gekozen hebt voor een afhaalpunt dat jullie dan zonder overleg een bestelling kunnen annuleren.
Gelukkig kreeg ik vervolgens wel gratis thuisbezorging en had ik nog voldoende tijd, maar moest dus helaas weer opnieuw beginnen.

Yo 26-11-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Mooie stevige jas voor een goede prijs, snel geleverd en makkelijk te bestellen
Erg blij met de aankoop

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Verzendkosten

Bea Vosse 26-11-2018 Via de website gekocht

Prima en snelle service

Duidelijk, makkelijk en betaalbaar snelle levering voldeed aan de verwachting en de kwaliteit prijs verhouding is goed

Gijs 26-11-2018 Via de website gekocht

Prima prijs, super slechte levertijden

De levering van mijn pakket wordt steeds verlaat. Tijdens het bestellen werd gezegd 'binnen 3 dagen' geleverd, we zijn nu al 8 dagen verder. En weet je wat het meest vervelende hieraan is? Ik had een fietsenrek besteld voor een weekendje weg en die is dus niet op tijd geleverd. Dat weekendje weg met MTB kon ik dus wel vergeten en ben zonder m'n fiets gegaan. Erg jammer!! Ik had ruim (5 dagen) voor vertrek besteld.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Monique 26-11-2018 Via de website gekocht

Fijne webwinkel

Fijne website, makkelijk zoeken, goede prijs/kwaliteit verhouding.
Voor hulp of vragen een handige en snelle wats app verbinding, vriendelijke medewerkers met kennis van zaken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Y. Q 25-11-2018 Via de website gekocht

Kleuren van thermoshirt wijken wel af.. Jammer

Thermoshirt van kipstra wijken af van de foto's op de site vooral de groene en de bordeaux is net donker bruin, Op de site gaat de kleur richting paars

Nic 25-11-2018 Via de website gekocht

zeer slecht,

zeer slecht. heb spullen in bestelling staan welke op voorraad staan volgens de shop. maar wacht er nu al meer dan een week op.en krijg steeds mails dat het nog langer gaat duren. in deze tijd kan dat echt niet meer.ivm de concurrentie welke gewoon de volgende dag kan leveren.

Dicade 25-11-2018 Via de website gekocht

Snel en goed!

De eerste keer besteld . Snelle levering en mooie kwaliteit . Netjes verpakt ook makkelijk wanneer je iets moet retourneren .

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Annemiek 25-11-2018 Via de website gekocht

Mooi ruim aanbod!

Mooie winkel met ruime keus zowel online als in de winkel zelf. Makkelijk afhalen van je bestelling.

Patty 24-11-2018 Via de website gekocht

Heerlijke warme en droge voeten

Was op zoek naar warme waterdichte laars 👢 om heerlijk met m'n honden in het bos te struinen. Bij Decathlon vond ik precies wat ik zocht en ze werden ook nog snel geleverd. Ben ze direct gaan uit proberen. Ze hielden m'n voeten warm en zaten comfortabel. Geweldig zo'n snelle service! De prijs was ook super. Voortaan niet meer lang zoeken maar direct naar Decathlon!

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dijkhuis 24-11-2018 Via de website gekocht

Prima pryzen

Zyn in winkel geweest helaas byna geen adidas ander merk gekocht en adidas op internet gekocht dat was wel teleurstelling

Indy 23-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Bokshandschoen bij de webshop besteld. Opgehaald in de winkel. Keurig op tijd. Snelle levering. Wordt ook via mail op de hoogte gehouden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dbb 23-11-2018 Via de website gekocht

Snelle bezorging!

Grote voorraad, goede prijzen, voor elke portemonnee is er wel wat te vinden. snelle en duidelijk te volgen bezorging

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marianne Vriens 22-11-2018 Via de website gekocht

Snelle levering makkelijk achteraf betalen, goed product

De site is makkelijk te bezoeken t was voor mij de eerste keer dat ik via internet iets kocht ,maar is prima gelukt en snelle levering.Ik ben erg blij met Mn zwempak en de after pay is ook goed gedaan

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Roland 22-11-2018 Via de website gekocht

Hoge kwaliteit en zeker niet duur!

De sweaters en de hoody zitten echt lekker en zijn lekker warm voor in de winter.
Precies wat ik nodig had heb ik bij decathlon gevonden.
Mvg Roland

rinie 22-11-2018 Via de website gekocht

Snel en goe, zelfs bij retourzending

Artikel was niet de juiste maat, zending retour, na een dag al geld terug, hulde aan deze webwinkel.

Marjo 22-11-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Zeer vriendelijk en behulpzaam

De shop is veelzijdig. We moesten meerdere producten en 1 er van was niet in de winkel. De medewerker keek meteen online en bestelde hem voor ons. Zeer vriendelijke en binnen 2 dagen het artikel in huis. Dikke pluim.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -