Decathlon.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Decathlon.nl.

Deze score is berekend op basis van 1314 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ria 24-12-2018

ik had een link van de artikelen die ik wilde bestellen, daardoor was het makkelijk navigeren op de site. Gelukkig had ik ruim op tijd besteld waardoor de artikelen, ondanks de vertraagde levertijd, toch op tijd bezorgd werden. En betalen via 'Achteraf Betalen' is makkelijk

Martin van den Berg 23-12-2018

In de fisieke winkel wordt je altijd snel geholpen door jong personeel.
Retour behandeling is erg soepel.
On line winkel werkt ook goed en snel.

Ferry 23-12-2018

Jammer dat de winkel in Utrecht dit niet op voorraad had. De bestelling werd snel door een medewerker verzorgd. Ook de leverdatum was correct.

Sabina 23-12-2018

Op mobiel zeek goed te bedienen dat is fijn! Afveeldingen worden snel geladen.

Cees 23-12-2018

Gemakkelijk via internet besteld helaas duurde het een aantal dagen voor het opgehaald kon worden in de winkel.

chantie 23-12-2018

Verschrikkelijke service heeft Decathlon. Voor het eerst wat besteld en er mist een artikel in mijn pakket. ( dat kan gebeuren natuurlijk) Dus ik heb via de whatsapp contact gezocht. Hier in contact gekomen met OumaimaB. Ik gaf aan dat het gemiste artikel voor kerst zou zijn en dat ik hem dus niet opnieuw opgestuurd hoef te hebben want dan zou die na kerst komen. ZOnder reactie op de whatsapp, heeft deze mevrouw van de klantenservice een nieuwe bestelling gedaan. ( heb ik niet om gevraagd?!?!) Inmiddels heb ik ( ik heb de berichten geteld) 11 keer gevraagd om dan de bestelling te annuleren, want hier heb ik niet om gevraagd. Elke keer krijg ik een antwoord, wat geen antwoord op mijn bericht is geweest. Ik kon het pakket dan maar direct gaan retouneren of bij postNLbezorger zeggen dat ze het pakket gelijk mee moeten nemen ( voor decathlon extra werk, voor post nl en voor mij) ik begrijp het voordeel er niet van. Zal postNL blij mee zijn. Het gaat mij niet om het geld wat ik moet terug krijgen, dat komt wel. maar de manier van de klantenservice die je bericht half leest en het extra werk wat ze bezorgen, belachelijk!!!

Liesbeth vd Heuvel 23-12-2018

IK vind alle producten prima en de service is ook heel goed. Ik koop alle sportkleding hier ook de schoenen en zelfs hoepels dit jaar.

Freddy 23-12-2018

Heb er vaker over gelezen.nu eerst keer besteld en mooi op tijd geleverd. ook ruimen keus voor elke sport.zeker de moeite waard om daar vaker te bestellen.

Kuijvenhoven 23-12-2018

Prima service, alleen jammer dat wij even terug moesten ivm de verkeerde maat

Lydia wilhelm 22-12-2018

Ik ben nu niet in de winkel geweest, maar deze keer online besteld. Winkel altijd goed op orde en personeel denkt graag mee

Gert Wolters 22-12-2018

Overzichtelijke website. Bestelling geplaatst en de volgende dag al geleverd.
Prima, dit ondanks de kerstdrukte.
Product voldoet aan de beschrijving.

Ron 22-12-2018

Webshop met ruim aanbod. Prettig is dat je op de hoogte wordt gebracht, in geval er een artikel niet op voorraad is, wanneer dit er weer wel is.

Leo 22-12-2018

Fijne producten voor wandelen en zeilen. Zeer concurerende prijzen. Goede kwaliteit.

Nico 20-12-2018

Zeer snelle levering en correcte afhandeling, vandaar een 10 hiervoor. Klasse

Sylvia 20-12-2018

Ik had een traingsbal nodig voor heupoefeningen na een heupoperatie en kwam bij Decathlon uit. Bestellen ging snel en makkelijk en de prijs was verrassend laag. Een dag later was de bal reeds in huis, klasse!

Wim 19-12-2018

Een goede goedkope winkel met snelle levering. terugsturen is ook geen probleem.

Marga Van Den heuvel 19-12-2018

Het is een leuke shop met veel variatie en een bon bestellen gaat supersnel bedankt nog voor de snelle service

Michael 19-12-2018

Ben zeer te vreden met mijn bestelling. Een mooie prijs voor top kwaliteid.
Snelle levering.

Vales 19-12-2018

Duidelijk en overzichtelijke site, makkelijks alles te vinden. Alles zowel voor de beginnende als geoefende sporter.

Mark 18-12-2018

Ik ben groot fan van de Decathlon, zeer goede kwaliteit voor een zeer scherpe prijs, we hebben er 3 Mountain bikes, alle fietskleding, hardloopkleding, hardloopschoenen,fietsschoenen enz enz, De fietsen worden in vereniging verband intensief gebruikt. Ik wordt alleen knettergek van een beoordelingsformulier die ik eerder binnen heb dan mijn bestelling

Hella 18-12-2018

Eerste bestelling bij Decathlon, prima gegaan. Snelle levering, goede mooie spullen gekocht.

Ewout van Eijsden 18-12-2018

Vrijwel direct antwoord krijgen op een vraag waarin ideeën worden geopperd.
Thuisbezorgt in prima vervakking een goedkoop alternatief welke prima werkt,
Wat voel ik mij klant , petje af.
mvg Ewout van Eijsden

Marcel 18-12-2018 Via de website gekocht

Goede kwaliteit van de artikelen en de snelle levering! Ga zeker meer bij Decathlon bestellen!

JOHAN bIJENHOF 16-12-2018 Via de website gekocht

UITERST CORRECT EN SNEL GELEVERD.
mAKKELIJK BESTELLEN EN BETALEN,GOEDE LEVER INFO PER MAIL.

Dave 16-12-2018 Via de website gekocht

Ik vindt heel erg slecht voornamelijk dat je heel lang moet mee wachten tot dat je iets ontvang
Wordt wel geïnformeerd dat hetduurt maar kan een keer en niet vaak dat je er zat wordt en ben genoodzak om te annuleren
Ik zal nooit meer daar bestelen

Tess kennis 16-12-2018 Via de website gekocht

Duidelijke omschrijving op de website. Het product voldeed aan de verwachtingen. Voldoende keuze en goede prijs

krijdir 16-12-2018 Via de website gekocht

HET product is goed qua prijs , kwaliteit verhouding. Erg snel en op tijd bezorgd ondanks drukke dagen in december.

Susan 15-12-2018 Via de website gekocht

Groot assortiment, de producten worden duidelijk omschreven, door het ruime aanbod zijn er ook veel verschillen in prijs dus voor prof of amateur altijd goed

steffy 15-12-2018 Via de website gekocht

super winkel! ik haal er altijd me Domyos
Dameslegging FIT+ 500 voor gym en stretching regular fit en die zitten heerlijk en heb voor me zoon hier een nekwarmer gekocht is ie echt blij mee lekker warm.

Anne 15-12-2018 Via de website gekocht

Artikel niet in mijn maat in de winkel
Geen probleem de verkoper maakt mij een account en bestelt hem
Na 2dagen krijg ik bericht via e-mail dat ik het kon ophalen in de winkel Geweldige service

Harrie 15-12-2018 Via de website gekocht

Snel, voordelig, breed assortiment, goed en vriendelijk personeel, dichtbij

Jan 15-12-2018 Via de website gekocht

Goed gesorteerde winkel (The Wall Utrecht), webshop en goede klantenservice. Alles snel geleverd.

Solange Joosten 15-12-2018 Via de website gekocht

Zowel in de winkel als ook via de webshop zeer trevreden over de hele gang van zaken!!
Correcte en deskundige hulp gehad bij aanschaf van een hometrainer . Daarna een bestelling via de webshop gedaan: goede informatie en duidelijke en snelle afhandeling👍

Astrid Seghers 15-12-2018 Via de website gekocht

Hele snelle levering en alles perfect in orde. Prijs kwaliteitsverhouding is zeer goed. Een probleempje gehad met een retourzending maar dit werd door de zeer vriendelijke klantenservice snel opgelost.

R Bernsen 15-12-2018 Via de website gekocht

levering op tijd, gemakkelijk retour zenden van artikelen, beschrijving producten op de site mag wel iets duidelijker. B.v. ik dacht een dikke jas te hebben besteld, bleek het een regenjas. Had ik niet gelezen.

Helendusss 15-12-2018 Via de website gekocht

Bij decathlon is het makkelijk zoeken naar wat je nodig hebt, snelle levering en goede service met retour zenden. Ook het geld heb je dan snel terug. Ik ben heel blij met deze shop. Ik bestel er dan ook regelmatig. Veel keuze in de verschillende artikelen, je kan het zo duur of goedkoop maken als je zelf wil.
Kortom een echte aanrader.

IM 14-12-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en product boven verwachting goed. Netjes verpakt en ik kom zeker nog eens terug.

Sander 14-12-2018 Via de website gekocht

Maandag in winkel bestel.
Dinsdag bericht dat pas vrijdag bezorgd gaat worden.
Vrijdag mail.. Helaas is uitverkocht er er komt dus niks

Heel passende oplossing. Jammer.
Ga wel naar Bol. Com die leveren wel en binnen een dag!

Henk 14-12-2018 Via de website gekocht

Prettige shop, ik kon vinden wat ik nodig had en de bestelling, betaling en levering is netjes conform verwachting verlopen.
Ook de pasvorm en kwaliteit van de kleding voldoet aan de verwachting.

mark 14-12-2018 Via de website gekocht

Fijne winkel, overzichtelijk en vriendelijke mensen. Er is altijd iemand met het antwoord op je vraag en ze nemen de er de tijd voor je als je dat wenst. De site is overzichtelijk en bestellen is erg eenvoudig. thuis laten brengen of ophalen in de winkel (bijna) alles kan.

Sjakie 13-12-2018 Via de website gekocht

Bestellen is makkelijk, maar vaak zijn vele artikelen of maten hiervan niet op voorraad. Ook is een langere levertijd geen uitzondering.

Marianne van Deursen 13-12-2018 Via de website gekocht

We hebben het zelf afgehaald maar online besteld en binnen 2 dagen kreeg ik bericht dat we het op konden halen

Koen 12-12-2018 Via de website gekocht

De site is toegankelijk en ziet er goed uit. Soms is het lastig om een specifiek artikel te vinden.
Toch gevonden wat ik zocht door de juistekende kernwoorden toe te passen.
Betaling is eenvoudig en de levertijd is goed, dit is overigens wel afhankelijk van de bezorgdienst.

Jan Wichink Kruit 12-12-2018 Via de website gekocht

Zeer netjes en correct behandel. Zelf een maat te groot besteld, retour gedaan (gratis) en na vier dagen het juiste ontvangen. Groot assortiment en zeer scherpe prijzen. Ook in de winkel van Apeldoorn is het leuk winkelen met de kleinkinderen. (alles betaalbaar).

Marianne 12-12-2018 Via de website gekocht

Zeer snel en netjes .
Keuze uit bezorgen of ophalen , bij ophalen hoef je niet eerst de hele winkel door , klanteservice is gelijk bij de ingang.

c 12-12-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Ik vind dat ze een groot assortiment hebben tegen betaalbare prijzen, voor elke sport. De levertijd is snel.

Rick de Jong 11-12-2018 Via de website gekocht

Gewoon goed

Nu voor de zoveelste keer bij decathlon besteld en gewoon weer goed zowel kwaliteit als hulp bij het bestellen in de winkel. Ben echt een fan van decathlon. Het enige wat ik jammer vind is dat er altijd weinig golf artikelen in de winkel zijn met name kleding. Verder topzaak.

Jam 11-12-2018 Via de website gekocht

Zeer slechte service

Bestelling, te laat, gechat met xxxx, deze dame hang 2 keer op, wil gewoon niet spreken.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

H Woldring 11-12-2018 Via de website gekocht

Prima webwinkel breed assortiment

Sportzaken met goed en betaalbaar assortiment voor zeilers zijn er niet zo veel dus op dit gebied dik voldoende maar zou nog beter kunnen.

Francis Rotteveel 11-12-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Prijs/kwaliteit is prima, assortiment groot en uitgebreid. Ik koop graag bij decathlon. Zeker als je veel sport heb je veel sportkleding nodig bij decathlon houd je dan nog geld over voor andere dingen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces

Minpunten

• -