Decathlon.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Decathlon.nl.

Deze score is berekend op basis van 1302 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Bas 13-01-2019

Mooi en overduidelijke shop. Top prijs/kwaliteit verhouding! Voor iedereen betaalbaar. Snel geleverd en toffe producten

Oscar 13-01-2019

Overzichtelijke website
goede product omschrijving
Snelle levering
Status van levering wordt per email gemeld

Ria 13-01-2019

Duidelijke uitleg van de artikelen. Snelle levering, goede prijs-kwaliteit verhouding.

Claudia 13-01-2019

Sportkleding voor weinig geld.Snelle levering zat alleen geen pakbon bijgesloten - maar hoefde ook niks te retourneren-maat past goed

Rob 12-01-2019

Het was handig te vinden en te bestellen maar de spullen zijn helaas na 7 dagen nog steeds niet binnen.
Volgende keer haal ik het wel weer in de winkel want volgende week gaan we op vakantie en dan moeten de snorkelvinnen natuurlijk wel mee.

Dwight Eli 11-01-2019

Overzichtelijk, veel aanbod, mooie prijzen, goede klantenservice, snelle levering.

Coby Born 11-01-2019

Uitstekende mailtjes mbt status verzending. Leuke webshop. Ean aflevering bij postnl shop ook goed

Marco Oude Groothuis 11-01-2019

Alles snel gevonden, mooie prijs en prima afhandeling met snelle verzending!

Corina 11-01-2019

4 januari schoenen besteld maar nog steeds niks binnen. Het is niet jullie schuld maar misschien een andere vervoerder nemen? Bij Post.nl gooien ze er met hun pet naar. Had jullie graag een tien gegeven want het bestellen op de site ging heel makkelijk.

Perfection Parket 11-01-2019

snel besteld en snel geleverd.
De kwaliteit van de waterpolo ballen moet natuurlijk nog in de praktijk blijken!
De prijs is in ieder geval goed.

Bertie 11-01-2019

Ik had liever fysiek naar de winkel gegaan, maar omdat mijn fietstas tijdens oud en nieuw opgeblazen werd, was dit sneller.` (dacht ik) Ik ben er super blij mee. Misschien had ik de levering (5 dagen) iets sneller verwacht, maar het weekend zat er wel tussen.

mar 10-01-2019

Decathlon heeft leuke en functionele sportkleding voor een redelijke prijs. De website geeft goed aan wat je van het produkt kan verwachten, zoals welk kledingstuk geschikt is voor welke weersomstandigheden.

Lodewijk 10-01-2019

Alles is overzichtelijk en het personeel is klant vriendelijke en de spullen zijn netjes afgeleverd

Bert 10-01-2019

Veel keus, als je vragen hebt is er altijd wel een deskundig iemand in de buurt en tegen een hele redelijke prijs.

Rob 09-01-2019

Makkelijk te benaderen shop, op sport, en dan subcategorie. De kleding die ik nodig had is van uitstekende kwaliteit, en voor de prijs zeker een aanrader! Ja.... ik blijf shoppen bij Decathlon!!!

Henk St. 09-01-2019

gekozen ivm de reuze keuze bij Decathlon met daarbij de aanbiedingen en zo een heel mooie prijs/kwaliteitsverhouding!

Tes 09-01-2019

Snelle levering, alles compleet, goede prijs voor mooie eigen merk en merkproducten.

Arjan 09-01-2019

Online snel geregeld, altijd voorraad en retourneren altijd mogelijk. De levering was sneller dan verwacht

Cliff 08-01-2019

In de winkel zelf was één van mijn bestellingen niet op voorraad. Advies - wat ik als positief ervaren heb - is de verwijzing naar de webshop, dat gaat sneller. Mijn bestelling die ik op 31-12-2018 geplaatst heb, zou op 03-01-2019 gepland staan, top super dacht ik nog. Op 03-01-2019 gebeld, want nog niets ontvangen en de bestelling moest van een ander filiaal komen, oké dat kan. waarschijnlijk lukt het morgen niet, maar uiterlijk maandag 07-01-2019. Oké kan gebeuren, dacht ik nog. Tot op heden heb ik nog steeds niets ontvangen en heb vandaag weer een mail ontvangen, dat het 1 - 3 dagen nog kan duren. Met de reactie, dat ik ook mijn bestelling kan wijzigen, dat ervaar ik dan weer als klant vriendelijk. Ik wacht nog even af.

Susanne 08-01-2019

Goeie service via whats'app ontvangen , bestelling via de site gedaan en in de winkel spoedig kunnen afhalen

T 08-01-2019

Snelle levering. Ook weer snel je geld terug bij retourzending.
Heel tevreden.

Ana Maria 08-01-2019

Gebruiksvriendelijke site, korte werkproces vanaf het bestellen tot het ontvangen.

Esma 08-01-2019

Zeer tevreden over mijn bestelde producten! Snelle levering! Tot nu toe vind ik het de beste sportwinkel, doordat alles betaalbaar is.

cees slewe 07-01-2019

niet helemaal aanbevelen. De na service is tot nu toe goed. Verkoper had mij moeten inlichten dat ik de fiets als een bouwpakket geleverd zou krijgen. Ik had de fiets in de winkel besteld zoals het showroom model echter de fiets hadden ze niet meer op voorraad. De fiets werd enkele dagen later geleverd als een bouwpakket. Ik kon de fiets zelf niet in elkaar zetten en heb hulp van een vriend moeten vragen.

Dia 07-01-2019

Makkelijk om thuis te passen. Snelle levering. Heel blij met de prijs van de badpakken. Ook een hele goede kwaliteit voor die prijs. Topwinkel.

Wouter 06-01-2019

In de winkel product niet meer aanwezig, maar via webshop precies volgens planning. Top levering en product.

Johan 06-01-2019

Lekker snel. Goede communicatie v.w.b. de status van je bestelling. Soepele retour regeling.

Janneke 06-01-2019

Goede producten voor een fijne prijs en komen netjes hun afspraken na. Geen bezorgkosten en gratis retourneren is ook erg prettig!

Kim 06-01-2019

Na een bezoek in een vestiging bleek dat een bepaald product niet meer op voorraad was, maar dat deze wel online was te bestellen. Echter zat er een prijsverschil tussen de prijs op de website die ik opende en de prijs op de website die een medewerker opende (die van de medewerker was goedkoper).
Hij heeft ons toen geholpen om het product via zijn toestel online te bestellen.
De site is erg gebruiksvriendelijk en duidelijk. Ook is het fijn dat je zowel je online bestellingen als je aankopen in de fysieke winkel kan terugzien als je inlogt.

Wij zijn tevreden.

Ruud 06-01-2019

Alles netjes en vlot verlopen, zelfs met de feestdagen ertussen. Verkeerde maat zonder problemen kunnen ruilen in de winkel. Top

Laura 06-01-2019

De webshop vind ik erg gebruiksvriendelijk maar ik heb een bestelling gedaan (en betaald) en ik zou 3 januari mijn bestelde product in de winkel af kunnen halen maar hij is op dit moment (6 januari) nog steeds niet in de winkel geleverd en op te halen. Hier ben ik niet blij mee, gezien het een cadeau was.

Birgitte 06-01-2019

Goede website, ruime keue. Snelle levering en se prijzen zijn ook prima. De yoga sokken zijn naar mijn zin.

Rudolf 06-01-2019

Kwaliteitsprodukten voor een zeer aangename prijs, na het bestuderen van de zogenaamde merken op de websites tot de conclusie gekodmen dat het bij Decathlon hetzelfde is maar goedkoper. ook de sevice en bezorging is zoals beloofd. Top site

Ben56 06-01-2019

Alles is snel te vinden en duidelijk omschreven.
Wel jammer dat er bij sommige producten met maatvoering de gangbare maten niet (meer) voorradig zijn (ook al heb je bij het filteren de maat aangegeven, die daarna niet voorradig bleek te zijn).

Loesje Waarma 06-01-2019

Veel producten met mooie prijzen en leuke acties. Ik ben fan van het huismerk b'twin voor de fietskleding.

miranda 06-01-2019

Het is overzichtelijk en veel keus en de prijzen zijn voor iedere portomonee, zowel in de winkel als online

Peet 06-01-2019

Website is duidelijk en overzichtelijk. Alleen levertjes klopt niet bestelling is nu na 8 dagen nog niet geleverd, terwijl er een levertijd werd aangegeven 2-3 werkdagen. Dan had de bestelling op donderdag of vrijdag geleverd moeten worden en op zaterdag komt er pas bericht dat het later wordt. Erg vervelend als je de spullen op zaterdag nodig hebt. Andere website leveren binnen 24 uur, hier kan Decathlon nog wel in verbeteren.

Stanley 05-01-2019

Leuke site en snelle levering..een aanrader..toppie ..tot de volgende keer.

J baas 05-01-2019

Tot nu toe is alles netjes geregeld en wordt je goed geïnformeerd , duurt alleen beetje lang kwa leveren, ong een week. Heb nog niks binnen.

van Raaij 04-01-2019

Mooie webshop met een ruim/breed assortiment, goede prijs-/kwaliteitsverhouding en zeer prettige interface.
De bestelling werd snel en goed verpakt bezorgd. Tevens was een duidelijke instructie bijgesloten voor een eventuele retourzending.
Kort gezegd helemaal top!

An 04-01-2019

Super goede service
Snel geleverd mooie kwaliteit
Leuke winkel voor campeerders en sporters

Willeke 03-01-2019

Prijs/kwaliteit deugt. De site is overzichtelijk, goed overzicht van de diverse categorieën, goede foto's en een duidelijke omschrijving.

Jan G 03-01-2019

Een week geleden E-fold hometrainer voor 299 euro besteld. Toezegging was dat het apparaat nog vorige week zaterdag geleverd zou worden. Niet dus! Wel diverse mailtjes gehad van Decathlon en haar transporteur Dynalogic dat er allerlei complicaties waren. Apparaat is nu, een week later nog steeds niet geleverd! Enkele telefoontjes met de overigens vriendelijke klantenservice hebben nog geen resultaat gehad! Er zit niets anders op dan nog maar even af te wachten. Het leuk zo’n leuk sportief begin voor het nieuwe jaar!

Fem 02-01-2019

Alles snel geleverd, maten goed, kwaliteit zoals verwacht, informatie correct

Mariska Nederlof 02-01-2019

Ik zou vrijdag 28 december mijn bestelling ontvangen, maar kreeg donderdag avond een mail dat dat niet door ging. Mn dochter erg teleurgesteld want die wilde de spulletjes vrijdagavond gelijk gebruiken. Tot op heden nog steeds de bestelling niet ontvangen dus wij zijn deze keer helaas echt niet tevreden

Rene 02-01-2019

Komt afspraken na , zelfs in de drukste periode van het jaar. Besteld en volgende dag in huis.

Tb 02-01-2019

Een webshop vol met allerlei prachtige spullen voor een prima prijs!!! Voor elke tak van sport is er genoeg te vinden!

De levering laat zwaar te wensen over. Ik heb een bestelling geplaatst met optie achteraf betalen. Een aantal dagen geleden al het verzoek gekregen om te betalen maar tot op de dag van vandaag niets ontvangen. Wel een mail gekregen dat de levering 2 werkdagen langer zou duren...alleen zijn die inmiddels ook al verstreken....Ook is de optie vandaag bestellen morgen in huis niet aanwezig. Voor zo'n groot bedrijf zou dat niet overbodig zijn.

Djazz50 01-01-2019

Prima geholpen in de winkel, artikel niet op voorraad maar direct in winkel besteld zonder bezorgkosten binnen 2 dagen in huis.

Tim 01-01-2019

Levering een paar dagen later, maar hierover werd goed gecommuniceerd. Was ook een beetje te verwachten rond de kerst...

Femke 01-01-2019

Snel binnen ondanks latere levering. Daarvan werd ik netjes op de hoogte gehouden. Mooie spullen voor mooie prijzen!