Decathlon.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Decathlon.nl.

Deze score is berekend op basis van 1321 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Sharon 20-01-2019

Fijne winkel. Alles wat ik er koop is van zeer goede kwaliteit. Fijne en behulpzame medewerkers. Iets retourneren gaat zonder problemen.

Rus 20-01-2019

Ze zijn snel. De kwaliteit prijs verhouding is erg goed. De email service ook. Als beginner en gevorderde is dit een zeer aan te bevelen winkel

Hendrik 20-01-2019

Snelle levering , prima kwaliteit, ze doen wat ze beloven, en voor de prijs hoef je het niet te laten.

Nico 19-01-2019

Top geholpen in de winkel en prima prijs/kwaliteit van de gekochte goederen

Jolande 19-01-2019

Mooie betaalbare sportartikelen. Vlotte levering keurig verpakt. Duidelijk met betaling

Monica 19-01-2019

Er is heel veel keus......voor allerhande activiteiten en je kan dat wat je zoekt makkelijk vinden.

Cat 19-01-2019

Bestelling is niet aangekomen en ik heb nu nog steeds geen schoenen.
Klantenservice stuurt nieuwe maar dit duurt weer een paar dagen.

Anneke 19-01-2019

Prima keus en makkelijk in bestellen...alleen jammer dat eerste artikel op 1 cent na niet voldeed aan vrije verzendong

Robert 18-01-2019

Ik had een shirt van decathlon gekregen met de Kerst. Deze omgeruild in de Winkel Voor een fietsbroek. Mijn maat was er niet. Deze is gratis nageleverd.
Prima advies in de winkel. Ik ben zeer tevreden.

Karin 18-01-2019

Snelle en correcte levering; blij met de geleverde producten, ook de maatvoering is correct

Linda 17-01-2019

Zeer te vreden over Decathlon nu een keer online besteld liever ga ik naar de winkel jammer dat er geen winkel is in Amersfoort ,maar ik weet dat het goede artikelen zijn. Een snelle bezorging ga vaker online bestellen.

Daisy 17-01-2019

Via een vriendin kwam ik bij jullie terecht. Hebben een zwembadje gekocht al vervanging voor ons babybadje op de badkamer. Hebben hem uitgeprobeerd en onze 2 heren hebben heerlijk gebadderd. Super bedankt voor ook de snelle service

Marjan 16-01-2019

Supergoede service, had een bokszak besteld. Deze liet op zich wachten door de vervoerder, dus hebben ze geregeld dat er gelijk een nieuwe besteld werd en gebracht,
Deze bleek door het vervoer wat beschadigingen te hebben, zonder ook maar een foto te hoeven sturen een nieuwe zak ontvangen! Top!

Andre Van Vliet 16-01-2019

De bestelling was correct en werd afgeleverd tot aan de woonkamer. Echt super

Akkermans 15-01-2019

Zeer duidelijk en heel uitgebreid geen onzin regels of onaangename verrassingen

Theo 15-01-2019

Ik heb hardloopkleding gekocht. Ik heb 33 jaar ervaring met hardlopen en alle soorten kleding door de jaren heen. De adviseur was zeer ter zake kundig. Ik was getroffen door de collectie, niet overdreven met allerlei modieuze kleurtjes, maar goede functionele kleding. En dat alles met een prima pasvorm en een uitstekend prijsje.

FBI 15-01-2019

Heel prettige webshop. Altijd snelle levering en goede communicatie gedurende het leveringstraject.

Engelina 15-01-2019

Een nieuw bandje voor mijn fitbit was in de aanbieding bij Decathlon. Een week geleden besteld en nog niet binnen. Het zou een week duren, maar ik kreeg een bericht van vertraging.... Het duurt al met al erg lang vind ik.

Kees 15-01-2019

Alles snel geleverd. Het artikel was zoals omschreven op de site. Alles correct gegaan

Johanna 15-01-2019

Makkelijke site, prima aflevering, goede artikelen, zeker aan te bevelen!!!

Ram 15-01-2019

Top! Als iets niet past kun je het direct omruilen en wordt het weer toe gestuurd zonder dat je het eerst terug stuurt en weer opnieuw besteld! Super handig!

Adriaan 14-01-2019

Ik heb een week geleden een skibroek gekocht via de webshop. Voldoende keus, alleen niet alle maten meer beschikbaar. Nu na 8 dagen broek nog niet ontvangen, met excuses van Decathlon voor de late levering. Kan dus geen oordeel over de kwaliteit geven.
Jammer zo laat, terwijl op de site 2 a 3 dagen wordt beloofd.

Sue 14-01-2019

Een duidelijke site en hele mooie kleding. Een klein minpuntje was dat ik niet alles online kon bestellen. Verder verliep alles vlot/snel en netjes verpakt.

MAICO 14-01-2019

Overzichtelijke site met juiste info. Bestelprocedure was makkelijk evenals de levering. Producten keurig verpakt.

Vincent 14-01-2019

Dit was de letterlijk de enige winkel waar dit zowiezo voor deze prijs verkocht werd. Ik kreeg per ongeluk iets te kort, savonds 21.30 ge-appt en werd meteen nagestuurd zonder gezeur, perfect.

monique 14-01-2019

Uitverkoopartikel was licht beschadigd aangekomen. Na app kontakt en aantonen verzendbewijs van mijn retour werd direkt een nieuw artikel toegezonden. Fijn app kontakt met de medewerkers gehad en bovenal topservice!!

Tintin 13-01-2019

prima winkel. We wisten al dat de maat wat groter uitvalt dan het product aangeeft. Maar prima kwaliteit. Wel werd het verstuurd in een megagrote doos terwijl het pakje bijna door de brievenbus had gekund. Jammer.

Ewoud 13-01-2019

Decathlon heeft de online winkel heel goed met de échte winkels geschakeld. Mijn bestelling is online door een medewerker besteld, daarna direct aan de kassa betaald en vervolgens werd het zonder bezorgkosten thuis bezorgd. Al met al een hele goede ervaring die ik andere klanten kan aanbevelen

Bas 13-01-2019

Mooi en overduidelijke shop. Top prijs/kwaliteit verhouding! Voor iedereen betaalbaar. Snel geleverd en toffe producten

Oscar 13-01-2019

Overzichtelijke website
goede product omschrijving
Snelle levering
Status van levering wordt per email gemeld

Ria 13-01-2019

Duidelijke uitleg van de artikelen. Snelle levering, goede prijs-kwaliteit verhouding.

Claudia 13-01-2019

Sportkleding voor weinig geld.Snelle levering zat alleen geen pakbon bijgesloten - maar hoefde ook niks te retourneren-maat past goed

Rob 12-01-2019

Het was handig te vinden en te bestellen maar de spullen zijn helaas na 7 dagen nog steeds niet binnen.
Volgende keer haal ik het wel weer in de winkel want volgende week gaan we op vakantie en dan moeten de snorkelvinnen natuurlijk wel mee.

Dwight Eli 11-01-2019

Overzichtelijk, veel aanbod, mooie prijzen, goede klantenservice, snelle levering.

Coby Born 11-01-2019

Uitstekende mailtjes mbt status verzending. Leuke webshop. Ean aflevering bij postnl shop ook goed

Marco Oude Groothuis 11-01-2019

Alles snel gevonden, mooie prijs en prima afhandeling met snelle verzending!

Corina 11-01-2019

4 januari schoenen besteld maar nog steeds niks binnen. Het is niet jullie schuld maar misschien een andere vervoerder nemen? Bij Post.nl gooien ze er met hun pet naar. Had jullie graag een tien gegeven want het bestellen op de site ging heel makkelijk.

Perfection Parket 11-01-2019

snel besteld en snel geleverd.
De kwaliteit van de waterpolo ballen moet natuurlijk nog in de praktijk blijken!
De prijs is in ieder geval goed.

Bertie 11-01-2019

Ik had liever fysiek naar de winkel gegaan, maar omdat mijn fietstas tijdens oud en nieuw opgeblazen werd, was dit sneller.` (dacht ik) Ik ben er super blij mee. Misschien had ik de levering (5 dagen) iets sneller verwacht, maar het weekend zat er wel tussen.

mar 10-01-2019

Decathlon heeft leuke en functionele sportkleding voor een redelijke prijs. De website geeft goed aan wat je van het produkt kan verwachten, zoals welk kledingstuk geschikt is voor welke weersomstandigheden.

Lodewijk 10-01-2019

Alles is overzichtelijk en het personeel is klant vriendelijke en de spullen zijn netjes afgeleverd

Bert 10-01-2019

Veel keus, als je vragen hebt is er altijd wel een deskundig iemand in de buurt en tegen een hele redelijke prijs.

Rob 09-01-2019

Makkelijk te benaderen shop, op sport, en dan subcategorie. De kleding die ik nodig had is van uitstekende kwaliteit, en voor de prijs zeker een aanrader! Ja.... ik blijf shoppen bij Decathlon!!!

Henk St. 09-01-2019

gekozen ivm de reuze keuze bij Decathlon met daarbij de aanbiedingen en zo een heel mooie prijs/kwaliteitsverhouding!

Tes 09-01-2019

Snelle levering, alles compleet, goede prijs voor mooie eigen merk en merkproducten.

Arjan 09-01-2019

Online snel geregeld, altijd voorraad en retourneren altijd mogelijk. De levering was sneller dan verwacht

Cliff 08-01-2019

In de winkel zelf was één van mijn bestellingen niet op voorraad. Advies - wat ik als positief ervaren heb - is de verwijzing naar de webshop, dat gaat sneller. Mijn bestelling die ik op 31-12-2018 geplaatst heb, zou op 03-01-2019 gepland staan, top super dacht ik nog. Op 03-01-2019 gebeld, want nog niets ontvangen en de bestelling moest van een ander filiaal komen, oké dat kan. waarschijnlijk lukt het morgen niet, maar uiterlijk maandag 07-01-2019. Oké kan gebeuren, dacht ik nog. Tot op heden heb ik nog steeds niets ontvangen en heb vandaag weer een mail ontvangen, dat het 1 - 3 dagen nog kan duren. Met de reactie, dat ik ook mijn bestelling kan wijzigen, dat ervaar ik dan weer als klant vriendelijk. Ik wacht nog even af.

Susanne 08-01-2019

Goeie service via whats'app ontvangen , bestelling via de site gedaan en in de winkel spoedig kunnen afhalen

T 08-01-2019

Snelle levering. Ook weer snel je geld terug bij retourzending.
Heel tevreden.

Ana Maria 08-01-2019

Gebruiksvriendelijke site, korte werkproces vanaf het bestellen tot het ontvangen.