Decathlon.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Decathlon.nl.

Deze score is berekend op basis van 1312 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Pieter 06-02-2019

Goed materiaal, goede voorlichting - snelle levering, goede verpakking, goede communicatie

Suzanne 04-02-2019

Snelle levering en via e-mail wordt hè goed op de hoogte gehouden van je bestelling

Jos van Rijswick 04-02-2019

Ik heb nog geen bevestiging ontvangen dat de spullen zijn aangekomen in jullie vestiging te Roermond!

Onderstaande melding heb ik 1 februari per mail ontvangen.
Goed nieuws! Je bestelling van 27-01-2019 is net verstuurd vanuit ons Decathlon magazijn in Duitsland. Vanuit daar zal je pakketje naar een sorteercentrum van PostNL worden overgebracht. Wanneer je pakketje hier is aangekomen, zal deze worden ingescand.

Kaatje 04-02-2019

Een duidelijke site en een snelle levering. Ruime keuze en ook leuke aanbiedingen.

In de oosterhof in rotterdam 04-02-2019

Heel prettig winkelen en de prijs was ook oké
Jasje was te klein
Naar de winkel terug gebracht
En daar hebben ze een maat groter voor mij besteld
Is vandaag binnen gekomen
Kleindochter moet nog langs komen om te passen

hootsjie 04-02-2019

Bestellen is eenvoudig en snel.Thuis en postnl.nl levering. .Alleen bij mij werkte de retourknop niet , maar samen met klantenservice opgelost. Prima te doen.

Ejon 04-02-2019

snelle levering, betaalbare en goede produkten.
Bestellen gaat makkelijk en snel

Lotte 03-02-2019

Prima kwaliteit . Goeie prijs. Gratis verzending
Wandelschoenen zirren erg lekker

Simon 03-02-2019

Eerdere bestellingen zijn naar tevredenheid geleverd. De laatste kon niet geleverd worden i.v.m. een fout in het voorraadsysteem.

Arjan 03-02-2019

Helaas langere bezorgtijd dan aangegeven. En vind ook uberhaupt de bezorgtijd aan de lange kant. Producten zelf erg tevreden mee.

Vivian 03-02-2019

Omschrijft artikelen goed wordt zelf geadviseerd als er een artikel te klein valt om een maatje groter te nemen dus dat gedaan, het past precies alleen de maten lopen raar want van 128 ga je naar 140

HansK 03-02-2019

Voor de eerste keer een bestellling gedaan bij de Decatlon.
De bestelling (een metalen fietsmand) ging vlot en makkelijk op de website.
Ook het op de hoogte houden van het verzendproces vond ik erg plezierig.
Keurig verpakt en precies op tijd vond de aflevering plaatst.
Het mandje was kwalitatief boven verwachting en dat voor een vriendenprijsje!

wilfried 03-02-2019

product maat was in de winkel niet op voorraad dus besteld via de shop . prima service en snelle levering

Mike 03-02-2019

Ik vind het ma slecht doe je een bestelling komt het 2 dagen later aan bel je de winkel krijg je ok nog een grote mond heb deze site via vrienden ma zorg dat niemand meer gaat beatellen hier zo slecht ze komen niet eens met een oplossing

Bianca kremer 02-02-2019

Goede service en makkelijk te bestellen.
Zelfs nu in januari een badpak kunnen bestellen.

Pauline 02-02-2019

Het is vreemd dat er geen wijzigingen meer kunnen plaats vinden om wat voor reden dan ook. De broek heeft me nu meer geld en stress gekocht dan die waard is!

Koen 02-02-2019

Goede kwaliteit/prijs verhouding en snelle levering, mooie en overzichtelijke website.

Doortje 02-02-2019

Duidelijk omschrijving en snelle levering, de kleuren zijn zoals op de site.

Mark 02-02-2019

Dit was onze eerste bestelling via Decatlon. In de winkel met medewerker de bestelling gedaan, bij kassa afgerekend en keurig via track en trace de bestelling kunnen volgen. Voordat de bestelling werd geplaatst kon medewerker al de zeer waarschijnlijke leverdatum aangeven. In het kader van verwachtingsmanagement erg goed! Complimenten.

Ros 02-02-2019

Vandaag weer 2 sportshirts ontvangen voor een waanzinnig lage prijs.
Eerder al een mooie yogabroek besteld voor 15 euro. Was eerst bang dat het materiaal wel niet erg best zou zijn gezien de prijs, maar tot mijn verbazing super mooi draagcomfort.
Degelijke stof en nog eens aan beide kanten te dragen, leuk voor de afwisseling.
Volgende bestellingen gaan zeker via Decathlon, waarom teveel betalen als het ook anders kan. Aflevering en verpakking van de bestellingen waren professioneel. Site is gebruiksvriendelijk en duidelijk.

riek 02-02-2019

Al vaker besteld bij decathlon.nl. Duidelijk webshop, snelle levering.Producten zijn zoals ze afgebeeld staan.
Heel tevreden, zal nog vaker bij jullie bestellen

John Braat 01-02-2019

ze waren zeer vriendelijk in Best toen ik het bestelde artikel kwam ophalen
ook werd ik goed te woord gestaan op mijn vragen over de mogelijkheden die er misschien nodig zouden zijn zoals het terug inleveren van de artikelen als ze niet goed waren voor mij en wat ik dan moest doen
ik ben zeer tevreden over de gehele organisatie van Decathlon
ik ben meerdere keren geslaagd in een winkel in Nederland maar ook in Frankrijk en Belgie en ben iedere keer goed en vriendelijk geholpen en te woord gestaan om mijn wensen die ik had te laten slagen

Dennis 01-02-2019

Mooie producten en op het plaatje ziet het er mooi uit maar wacht nog steeds op mijn levering. Volgends de site zou het snel geleverd worden maar moest later vanuit Duitsland komen! Mijn zoon is inmiddels al jarig geweest en zijn cadeau is nog niet binnen....

Hanna 01-02-2019

Een supersnelle levering van de regenjassen . Twee voetbalteams voorzien . Goed per mail op de hoogte gehouden qua verzenden👌👌

Monique 01-02-2019

Het was heel gemakkelijk om te winkelen en te bestellen bij de webshop. En ze hadden precies wat ik zocht.

patrick uit limburg 01-02-2019

Helder duidelijk en overzichtelijk. goede communicatie wanneer product binnen is en informatie als deze binnen is gekomen.

Jorden 01-02-2019

Decathlon Best: Goede prijzen, veel aanbod, behulpzaam personeel. Fijne zaak!

Jolanda 31-01-2019

Een tafeltennistafel moet je dus echt niet bestellen bij Decathlon. Tot 2 x toe schade aan de tafel waardoor deze niet geleverd kon worden. Wel 2 x een dag thuis gebleven.
Dit artikel kunnen ze beter niet on-line verkopen.
Echt balen, zeker als je het als cadeau had bedacht.
Nu nog afwachten of ik mijn geld terug krijg!

Hans 31-01-2019

Ruime keuze, goede prijs/kwaliteit-verhouding, vriendelijk personeel, makkelijk bij retouren.

Ruud 31-01-2019

Goed en betaalbare sportspullen. Gesorteerd per sport en een ruim assortiment.

Nicole 31-01-2019

Heb deze shop gevonden via een actie van pepper.zeer gebruiksvriendelijke site.betrokken bij de klant.ze stuurden de levering iets later en werd direct op de hoogte gebracht dat de levertijd iets langer is dan beloofd.wel waren ze wat overdreven met verpakkingsmateriaal maar verder zeker klantvriendelijk en goed materiaal zoals beloofd

Ronald Stokdijk 30-01-2019

Het is een zeer overzichtelijke shop perfecte omschrijvingen goede maatvoering wordt keurig vermeld wanneer beschikbaar bij verschillende levertijden geeft dan aan wanneer er geleverd wordt

An 30-01-2019

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding. Bestelling valt nooit tegen.

Angelina de Jager 30-01-2019

Prima shop, groot assortiment.
Leuke aanbiedingen.
Je krijgt keurig een mail als produkt later geleverd wordt.
Levering altijd correct en op tijd.

Wendy 30-01-2019

Ik geef een 9 omdat ik het bestellen via de site als heel prettig heb ervaren en dat ik ook mijn pakket zelf kon afhalen vond ik super.

Diane 28-01-2019

vind makkelijk wat je wilt hebben als je iets terug wilt sturen doen ze ook makkelijk over geen verzendkosten extra te betalen gewoon super...

Marijke 28-01-2019

Snel besteld, maar duurde iets langer voorbij het op kon halen. Het zou fijn zijn dat bij bestellen het geen vier dagen tot bezorging duurt. Verder wel mooie winkel, groot assortiment en fijne prijzen.

Chris van den Akker 28-01-2019

Online bestelling kon niet op tijd geleverd worden. Ondanks dat deze ruim op tijd besteld was en er op de site stond dat alle producten voorradig waren.
Wel complimenten voor de normale winkel in Best. Deze hebben er uiteindleijk voor gezorgd dat de spullen er wel zijn gekomen.

Becauseoff 28-01-2019

Duidelijk snelle levering en je word goed op de hoogte gebracht wanneer jou pakketje aan komt ook als er vertraging is ik zou deze winkel zeer zeker aanbevelen

Maaike Franken Volmerink 27-01-2019

Ik heb mooie items binnengekregen voor een leuk bedrag en niet te duur! Onze dochter is er superblij mee.

Petra rutten 27-01-2019

Goede duidelijke site ,snelle levering,makkelijk retouren,en gratis, voor herhaling vatbaar

Frederique 27-01-2019

De webshop van Decathlon hebben we dit keer gebruikt omdat het artikel in de winkel niet meer op voorraad was. Wanneer dat het geval is kun je met een medewerker het artikel bestellen, je rekent t met de andere artikelen af bij de kassa en Decathlon neemt de verzendkosten voor z'n rekening. Een super regeling wat mij betreft. De handschoenen die zaterdag razendsnel besteld waren werden maandag al geleverd. Dit is de 2e keer dat de voorraad van het artikel dat ik wilde kopen in de winkel op was en er webshop bestelling werd geplaatst. Over beide keren ben ik erg tevreden.

Rachster 26-01-2019

Leuke spullen en veel aanbod. Helaas is de levertijd lang vergeleken met andere webshops.

liewes 26-01-2019

goede kwaliteit, goede levering, fijne communicatie. Fijne winkel. Kom snel nog eens weer

J.J.Mast 26-01-2019

Prima behandeling en afhandeling van bestellingen.
Service altijd toegankelijk en behulpzaam.
Zeer behulpzaam en meedenkend personeel.

Co 26-01-2019

Gewoon prima,netjes op tijd bezorgd.
En de handschoenen zitten prima en zien er goed uit.

Jacob Tameling 26-01-2019

Het was een leuke aanbieding die op facebook voor bij kwam. Alleen de truien waren veel te klein, ik heb ze terug gestuurd en 2 dagen later had ik mijn geld weer op mijn rekening. PRIMA geregeld dus.

Sandra De Lier 26-01-2019

Leuke betaalbare artikelen en wat mij aantrekt is de 365 dagen gratis retourzending. En dat ze je aanmoedigen om te bestellen voor 50,- minimaal, zodat de verzendkosten gratis zijn. Zelfs als je erna alles wat je toch niet wilde hebben retour stuurt. Het enige minpunt is, dat de spullen vaak in te grote onhandige verpakkingen worden verzonden.

Marie 25-01-2019

Heerlijke, Mooie warme polo. Om te dragen is het geen dikke stof. Sportieve look.

Arthur 25-01-2019

Prijs kwaliteit is prima, levering duur ( te) lang. Gekregen kortingscode voor gratis bestelkosten werkt niet, jammer. Spullen wel in goede orde ontvangen!