Decathlon.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Decathlon.nl.

Deze score is berekend op basis van 1321 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Anneke 15-02-2019

Fijne shop en een fantastische regeling met terugboeking heel vlug alles geregeld.
De zwempakken die ik besteld had waren prima naar mijn zin.

Willem 14-02-2019

Groot assortiment, goede prijs/kwaliteit verhouding, ruime loop paden, artikelen goed aangeduid, goed advies personeel, toegang geschikt voor gehandicapten en tot slot levering
online gaat perfect.

marije 14-02-2019

ik vind de decathlon een hele goede winkel ze hebben voor alle sporten spullen, ze zijn van goede kwaliteit en heel goedkoop de levering gaat ook heel snel en een goede service.

Karin 14-02-2019

Er is een ruim aanbod aan sportkleding, het wordt snel geleverd, de pasvorm is prima. Helemaal goed dus.

maayke van doornik 14-02-2019

Voor de eerste keer bij jullie wat besteld mooie kwaliteit en niet duur ,ontzettend veel keus voor elke sport.

Beckmann 13-02-2019

Iedere keer is de bezorging vertraagd tov hetgeen men op de website beloofd

Marry Terpstra 13-02-2019

Overzichtelijk en groot. Fijn personeel en goed bereikbaar. Betaalbaar en heel veel keus.

Ellen 13-02-2019

Ik wilde wat nieuws voor de yoga. Er was redelijke keus en gelukkig op voorraad. Duidelijke site en snelle levering en hoefde gelukkig niks terug te sturen.

Arie, 13-02-2019

Goede info gekregen,is prima.1 ding:maatvoering en omrekenen is lastig te vinden.Wante moesten dus groter, dus even wachten o de nieuwe zending, werd tel. En via app goed geholpen door ****.

Yvonne Heneweer 12-02-2019

Prijs kwaliteit is top, makkelijk besteld, gauw geleverd !!
Ook mogelijk om in de winkel te ruilen.

Janneke 12-02-2019

Snelle levering,, alle producten in goede orde ontvangen, producten van goede kwaliteit, eenvoudige kosteloze retourmogelijkheid.

Simon 12-02-2019

Al langere tijd goede ervaringen met decathlon,jammer maar de bestelde schoenen pasten niet ,retour en financiele afwerking ,snel en correct.

M 12-02-2019

Mooie producten, accurate beschrijvingen, goede prijs, snelle levering, duidelijke communicatie.

neldus 11-02-2019

goede afspraken en goede artikelen perfecte levering. totaal tevreden mijn dank

Jeffrey 11-02-2019

Komen afspraken niet na.
Dozen kapot en producten die op de webshop op voorraad staan worden pas 4 weken later geleverd.
De weken er tussen wordt je alleen moet zoet gehouden met een tegemoetkoming die niet meer is dan tegoedbonnetje van €50 op een bestelbedrag van 2000€+.
In de tussentijd bij andere leverancier naar tijdelijke vervanging gezocht die binnen enkele dagen was geleverd.

Gemamalu 10-02-2019

Ruime keuze, goeie prijs en snelle levering.
Prettige winkel met goede service.

Rinus 10-02-2019

Supergoede voorraad en keuzes van alle artikelen en leuk en vakkundig personeel.

Skiër 10-02-2019

Goede kwaliteit produkten voor mooie prijs.
Snelle levering.
Ik heb mijn geleverde produkten, skisokken en thermoondergoed, net een week gebruikt.
Top.

Looijaard 10-02-2019

Als er een bekwame telefoniste aan de telefoon zit en het juiste antwoord geeft zou ik jullie aan bevelen. Maar zeggen dat er iemand aan de telefoon zetten die liegt kan er bij mij niet in.

J 10-02-2019

Een hele goede service en vriendelijk behulpzaam na verkeerde bezorging van n verkeerde postcode top geholpen door .... via whats app.
Met vr gr Jo

Sonja Teuwen 09-02-2019

Ik ben tevreden over de levering en de prijs en zo, maar ik was verbaasd dat mijn fietsschoenen niet waren voorzien van een SPD-klik-systeem. Misschien heb ik eroverheen gelezen, maar toen moest ik dus toch nog naar een fysieke winkel om SPD's te kopen.

* 09-02-2019

Goede shop. Alles duidelijk en snel te vinden. Top.
Het enigste minpuntje was dat mijn bestelling, een klein spatbord voor op de racefiets, afgeleverd werd in een doos van 30 bij 20 bij 35. Dat had best in een A4 envelop gekund. Dan moest ik er ook niet voor thuis blijven.

Larry Kef 09-02-2019

Zeer goed werkende website en zeer correcte afhandeling/verzending van mijn bestellingen. Ook de mogelijkheid om een mailtje van hen te krijgen zodra een bepaald artikel weer op voorraad staat werkte prima. Verder een prima contact gehad met de klantenservice.

Henriette 09-02-2019

Keurig op tijd geleverd. Prima kwaliteit. Helaas paste het niet . Duidelijke uitleg over hoe het artikel terug te sturen. steeds keurig via bericht op de hoogte gebracht. Dus ik was zeer tevreden met mijn bestelling bij Decathlon.

Willem Peter 08-02-2019

Prima geholpen echter waren de schroeven voor de bindingen op een snowboard te monteren niet meer aanwezig en kreeg de melding op 1 februari dat deze niet meer kwamen want het was einde seizoen.
Naar mijn mening mankeert hier iets aan voorraadbeheer!

H 08-02-2019

Goede prijs-/kwaliteit-verhouding.! Leverijd is acceptabel, maar hou rekening met 1-3 dgn extra levertijd.
Levertijd zou verbeterd kunnen worden door direct een realistische leverdatum af te geven: liever 1-3 dgn eerder leveren dan 2 dgn na bestelling al een mail te ontvangen dat er toch later geleverd wordt.

Jan 08-02-2019

Overzichtelijke site en snelle levering. Ook duidelijk of een produkt in de winkel beschikbaar is. Overige opmerking: hengelsportafdeling in Breda is klein. Vandaar een negen ipv een tien.

adriaan nagel 07-02-2019

Snel, goed en uitgebreid. Ik vind dit een topwinkel! Het bestelde artikel is binnen enkele dagen thuis bezorgd. De prijs kwaliteit verhouding is nergens zo te vinden.

Remy Ligtvoet 07-02-2019

De shop zelf is top, veel keuze en alles voor een goede prijs. De bezorging was wel erg traag.. dit mag wel wat sneller!

Mila 07-02-2019

Ik ben blij met het product maar de verzend kosten waren wel heel duur en dat kunnen jullie beter gratis doen!

Christel 07-02-2019

Prima webshop. De bestelling was iets later binnen, maar dat was netjes aangegeven door Decathlon. Ook een t-shirt dat niet meer geleverd kon worden, werd het bedrag netjes van terug gestort.

Chantel 07-02-2019

Fijne shop. Zeer groot asortiment. En zeer scherpe prijzen. Alleen jammer dat je boven de 50 euro met bestellen wil je gratis verzenden hebben. Vind de verzendkosten a 3,95 wat hoog. Verder ben ik tevreden klant bij decatlon.snelle en correcte levering!

Buddy 06-02-2019

Als eerste ben ik zeer tevreden met de snelle levering en de kleding die ik heb gekocht ze passen goed en zitten lekker strak,zo ik zit lekker in mijn vel.

Marielle 06-02-2019

Bestelling nog altijd niet ontvangen, meerdere malen gebeld geen gehoor! Website overzichtelijk, jammer dat er staat dat er vandaag besteld morgen in huis, terwijl dit niet klopt

Remy 06-02-2019

Handige en duidelijke website met veel verschillende producten. Ook geven ze duidelijk de voor en nadelen van een product aan waardoor je gemakkelijk kunt kiezen tussen verschillende varianten van hetzelfde product. Daarnaast is de juiste maat vinden gemakkelijk gezien ze een maattabel geven en aangeven of klanten de gekochtte maat overeen vinden komen met hun verwachtingen.

Als laatste is het bestellen gemakkelijk, ze geven aan hoeveel er op vooraad ligt en of een product in de winkel aanwezig is. En een bezorging komt binnen op de volgende dag.

Astrid 06-02-2019

De spullen vind ik een goede prijs/kwaliteit verhouding hebben en in de winkel word je vriendelijk geholpen. Over het online shoppen en dan met name het retourneren ben ik niet tevreden, bestellen en leveren prima maar als je wat wil retourneren vind ik het slecht. Onduidelijk hoe je retouren online moet aanmelden en versturen, van ellende naar de winkel gegaan om het daar terug te brengen; krijg ik daar contant! mijn geld terug, dat moet ik dus op mijn bankrekening gaan storten (wie doet dat nog en waar) en mijn hele afterpay rekening zelf betalen...! Terwijl ik de artikelen die ik gehouden had al betaald had via afterpay. Normaal retourneer je iets en wordt dit verrekend met de rekening van afterpay. Niet van deze tijd en voor mij een reden om niet meer online te shoppen bij Decathlon. Jammer want op de retourprocedure na vind ik het een fijne winkel en ik heb niet veel tijd om real life te winkelen.

Pieter 06-02-2019

Goed materiaal, goede voorlichting - snelle levering, goede verpakking, goede communicatie

Suzanne 04-02-2019

Snelle levering en via e-mail wordt hè goed op de hoogte gehouden van je bestelling

Jos van Rijswick 04-02-2019

Ik heb nog geen bevestiging ontvangen dat de spullen zijn aangekomen in jullie vestiging te Roermond!

Onderstaande melding heb ik 1 februari per mail ontvangen.
Goed nieuws! Je bestelling van 27-01-2019 is net verstuurd vanuit ons Decathlon magazijn in Duitsland. Vanuit daar zal je pakketje naar een sorteercentrum van PostNL worden overgebracht. Wanneer je pakketje hier is aangekomen, zal deze worden ingescand.

Kaatje 04-02-2019

Een duidelijke site en een snelle levering. Ruime keuze en ook leuke aanbiedingen.

In de oosterhof in rotterdam 04-02-2019

Heel prettig winkelen en de prijs was ook oké
Jasje was te klein
Naar de winkel terug gebracht
En daar hebben ze een maat groter voor mij besteld
Is vandaag binnen gekomen
Kleindochter moet nog langs komen om te passen

hootsjie 04-02-2019

Bestellen is eenvoudig en snel.Thuis en postnl.nl levering. .Alleen bij mij werkte de retourknop niet , maar samen met klantenservice opgelost. Prima te doen.

Ejon 04-02-2019

snelle levering, betaalbare en goede produkten.
Bestellen gaat makkelijk en snel

Lotte 03-02-2019

Prima kwaliteit . Goeie prijs. Gratis verzending
Wandelschoenen zirren erg lekker

Simon 03-02-2019

Eerdere bestellingen zijn naar tevredenheid geleverd. De laatste kon niet geleverd worden i.v.m. een fout in het voorraadsysteem.

Arjan 03-02-2019

Helaas langere bezorgtijd dan aangegeven. En vind ook uberhaupt de bezorgtijd aan de lange kant. Producten zelf erg tevreden mee.

Vivian 03-02-2019

Omschrijft artikelen goed wordt zelf geadviseerd als er een artikel te klein valt om een maatje groter te nemen dus dat gedaan, het past precies alleen de maten lopen raar want van 128 ga je naar 140

HansK 03-02-2019

Voor de eerste keer een bestellling gedaan bij de Decatlon.
De bestelling (een metalen fietsmand) ging vlot en makkelijk op de website.
Ook het op de hoogte houden van het verzendproces vond ik erg plezierig.
Keurig verpakt en precies op tijd vond de aflevering plaatst.
Het mandje was kwalitatief boven verwachting en dat voor een vriendenprijsje!

wilfried 03-02-2019

product maat was in de winkel niet op voorraad dus besteld via de shop . prima service en snelle levering

Mike 03-02-2019

Ik vind het ma slecht doe je een bestelling komt het 2 dagen later aan bel je de winkel krijg je ok nog een grote mond heb deze site via vrienden ma zorg dat niemand meer gaat beatellen hier zo slecht ze komen niet eens met een oplossing