Decathlon.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Decathlon.nl.

Deze score is berekend op basis van 1312 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

soliede winkel 04-03-2019

gewoon een goede winkel die beloofd wat ze zeggen en artikelen verkoopt die hun geld waard zijn

Marianne 04-03-2019

Eenvoudig onlineprogramma om bestelling te doen. Terugkoppeling per mail is adequaat. Bezorging perfect (sms-je met verwachte aankomsttijd bezorger).
Prima prijs-/kwaliteitverhouding.

Astrid 03-03-2019

Prima service en super vriendelijke bediening. Artikel op internet gekocht en super makkelijk om kunnen ruilen in de winkel!
Alkmaar

goed 03-03-2019

Het pakketje was snel geleverd. Sandalen prima in de goede maat en ook de wandelschoenen voldoen.

Omarij 03-03-2019

Aangeraden door mijn zoon, balletspullen gekocht voor mijn kleindochter.
Daar niet alles in de winkel aanwezig was, de rest via de webwinkel besteld.
Ik ben dik tevreden en mijn kleindochter super blij, alles in het roze.

Gertrud 03-03-2019

Prima winkel. Snelle levering en omruilen ging ook snel! Wat wil je nog meer.
Ik ga zeker hier meer bestellen!

Margriet 02-03-2019

Goed te vinden op internet, makkelijk zoeken en zeer snelle levering! Ik kan deze winkel absoluut aanbevelen.

Anniu 02-03-2019

Ik shop al jaren bij de Decathlon, al lang voor de website er was, dit omdat de prijs/kwaliteit verhouding van de eigen merk artikelen zéér goed is.
Zeer fijn was het toen er een webshop kwam waar online te bestellen is. Zelf vind ik de website goed werken is alles heel uitgebreid gefotografeerd waardoor je maar een hele kleine kans hebt dat je artikel uiteindelijk anders is dan je dacht. Ik hoop nog vele jaren spullen aan te kunnen schaffen van de Decathlon omdat de artikelen zeer goed zijn tegen een hele fijne prijs.

Makkie 01-03-2019

Perfecte inline skates voor een mooie prijs. Prijs/kwaliteit is uitstekend. Snel geleverd en voor mijn kleindochter een schot in de roos. Niet meer achter de tablet of computer maar heerlijk in de buitenlucht en conditie opdoen. Decathlon heeft daaraan bijgedragen

Ingrid 01-03-2019

Goedkope en kwalitatief goede producten. Erg veel keuze voor veel uiteenlopende sporten. Eigenlijk kan ik altijd wel vinden wat ik zoek bij Decathlon. Levering is snel

etienne 01-03-2019

vriendelijk personeel en goed retour beleid. Daarnaast een fijne winkel om te shoppen, hoewel ik een koffie corner mis in de winkel zelf.

Roosje 01-03-2019

Ik had een bestelling gedaan van wat kleding en deze was vertraagd. Echter vond ik het zeer prettig dat ik te horen kreeg waarom hij vertraagd was. Daarnaast erg fijn dat ik de keuze kreeg of ik de kleding die wel leverbaar direct wilde ontvangen of dat ik hierop zou wachten. Al met al was het uiteindelijk maar 2 dagen later bezorgd, maar ik vond dit erg netjes.

Herman 01-03-2019

Prima webshop met een groot assortiment. Dat grote assortiment maakt het soms wel eens lastig om een keuze te maken, maar de inruilmogelijkheden zijn dermate ruim dat je vanuit goed vertrouwen een aankoop kunt doen. De handleidingen bij de door mij aangeschafte artikelen lieten wel wat te wensen over, of waren niet aanwezig.

Berty 28-02-2019

Ik had 2 microvezel handdoeken besteld. Zeer snel geleverd Zien er goed uit, ruime maat, Niet te duur voor €9,99. Eerst gewassen en gespoeld in azijnwater voor de kleur. Houd wel het wasvoorschrift in de gaten. Ze gaan mee naar Vietnam, mooi licht in de handbagage, als dekentje in vliegtuig en onderweg daar voor het zwemmen.Ik zal later zeggen of ze zo goed bevallen als dat ze mooi zijn.

Sporter 28-02-2019

De prijs-kwaliteitverhouding is prima in orde bij Decathlon. Voor superieure kwaliteit zou ik eerder een sportspeciaalzaak opzoeken maar zoals gezegd vind ik de prijs-kwaliteitverhouding prima.

Femmie 28-02-2019

Besteld online. Snel binnen. En retour in de winkel geen probleem. Super service

edja 28-02-2019

heb inmiddels een ruime week geleden een bestelling geplaatst en tot dusver nog niets ontvangen. geen idee hoe lang het nog duurt of waar het pakket is. hier bestel ik dus niet meer.

jos 27-02-2019

Waarom deze drie. Nou het zit zo op zondag 17-2 2019 een fiets besteld en deze zou op woensdag daar op worden afgeleverd. Neem je een snipperdag voor wat gebeurt er, sorry hij wordt niet afgeleverd de fiets is niet aangekomen bij de vervoerder ( ik had bericht gekregen dat dat wel zo was) Ik de levering verzet van donderdag naar zaterdag. Weer het zelfde liedje net als woensdag.
Toen ben ik hem zelf maar gaan halen in de winkel uur heen en een uur terug en dan ook de km plus een snipperdag op genomen voor niets. Wat krijg je er voor een beschermhoes van niet zo duur.

Tineke 27-02-2019

Prima duidelijke en overzochtelijke website en afleverin binnen 2 dagen in degelijke verpakking

Marcel 27-02-2019

Alleen voor de prijs, achteraf was het in Roermond niet op voorraad, in Kerkrade 20 stuks.... en dan bijna 1 week wachten tot het artikel in Roermond was.
Iets uit China laten komen gaat sneller

Christa 27-02-2019

Super fijn shoppen bij zowel de webwinkel als de werkelijke winkel! Helder bestelproces en super snel op te halen of in huis!

Anco Pastoor 26-02-2019

Decathlon vinden wij een prima winkel. Goede producten met snelle en tijdige levering.

Marleen 25-02-2019

Vlot en gemakkelijk heb ik een keuze kunnen maken.
Groot assortiment in diverse prijsklasse.

Willem Happé 25-02-2019

Zeer snelle levering en sneller dan verwacht. Ook het ophalen in de winkel ging snel en efficiënt.
Kortom, zeer tevreden.

M. Mourits 25-02-2019

alles prima te vinden, ook de winkelvoorraad is duidelijk. Levering was precies zo als aangegeven en de producten naar wens.

Aldo 24-02-2019

Nadat ik mijn product (en padelracket en hoes) had uitgezocht, is deze volgende aangegeven tijd ook geleverd. Alles verliep heel soepeltjes.

Jouktje 24-02-2019

Duidelijke site. De bezorging was snel en correct. Minpunt was dat de klantenservice moeilijk bereikbaar was toen ik een vraagC had. Contact opgenomen met de winkel in Leeuwarden. Door het personeel aldaar goed geholpen

Marinus 23-02-2019

Ruim aanbod, mooie winkels en een fantastische prijs - kwaliteit verhouding

Harriet 22-02-2019

Super snelle levering , komt zn afspraak na.
Duidelijke site, waardoor het simpel is om je bestelling te plaatsen.

biomus 22-02-2019

De Zwembroeken zijn mooi en goed, maar let op!: De maten zijn gemaakt voor de kleine fransman! Onze zoon van 5 is mager en de 6 jaar past net. Zijn kleine broertje van 3 doet het nu met de zwembroek voor 5 jaar.

Renate 22-02-2019

Website is prima. Vorige keer werd mijn bestelling meteen de dag erna geleverd. Nu heeft hij een vertraging en ben ik alweer een week verder. Ik kreeg wel netjes een mail dat de bestelling verlaat was maar het is nog niet duidelijk wanneer het bezorgd wordt.

Rahmet 22-02-2019

Heb een week later en na drie telefoongesprekken eindelijk duidelijk kunnen maken dat er wat mis is gegaan met mijn bestelling die nog in de magazijn staat.

Marjolein 22-02-2019

Sportkleding online besteld. Veel keuze, goede maatgeving, redelijke prijs. En ook de mogelijkheid om te kijken of een artikel in een bepaalde maat ook in een fysieke winkel aanwezig is. Super handig!
Skibroek was te groot, in de winkel werd een kleinere maat apart gelegd, nadat ik gebeld had. Een ander shirt ging terug, ik had er 2 besteld, 1 retour. Bij de kassa zoeken ze de bestelling op via je emailadres. Probleemloos en lekker snel geld retour. Superfijn! Ik ben erg tevreden met decathlon online EN de fysieke winkels.

Gaouad 22-02-2019

Alles is gewoon perfect. de spullen zijn goed voor en mooie prijs.
De verzonden spullen zijn goed aangekomen en snel.

Marie 22-02-2019

Goede service. Bestelling wordt snel geleverd,netjes verpakt. Ben zeer tevreden over de kwaliteit van de sportkleding. Terugsturen artikelen vlot verlopen. Retourbedrag binnen een week teruggestort.

Alix 21-02-2019

Quick, High Quality, Good Price, fare return policy !

Dees12345 21-02-2019

Snel ontvangen, broekje zit lekker, zeem ook. Leuke sportieve broek voor het spinnen of mtb

Niels 21-02-2019

Het bestellen ging eenvoudig en was binnen de aangegeven termijnen bezorgd. Zoals gemeld dienden nog een aantal zaken gemonteerd te worden. Nu fietst onze dochter met veel plezier op haar nieuwe fiets.

Gerda 20-02-2019

Ik was op zoek naar een lichtgewicht eenvoudig rugtasje en werd door iemand getipt voor deze winkel.
De producten zijn over het algemeen niet duur maar de keuze is ook niet heel groot.

Milla 20-02-2019

Super Service, Website die werkt.. van de Reserviering tot de afhaling alles super.

Melanie Schweers 20-02-2019

Ze hebben artikelen die we nergens anders kunnen vinden!! Makkelijk bestellen snel thuis!!

Ellen 20-02-2019

Fijne grote winkel met echt een super grote keuze aan artikelen. Van kamperen tot gewichtheffen je kunt het zo gek niet bedenken en de prijzen zijn ook nog eens aangenaam voor je portemonnee. Kwaliteit is ook niets mis mee kan ik uit ervaring vertellen.

Wendy Gielen 20-02-2019

Ik ben erg tevreden over decatlon vind het een erg fijne en mooie winkel voor elke sport. Ook waren mijn producten precies wat ik er van verwachten. Ik heb het besteld en kwam heel erg snel aan sneller dan verwachts zelfs. Ben erg blij met zon winkel die ook nog is redelijk is kwa prijs.

Ik heb eerlijk gezegt geen verbeterpunten voor deze winkelen

Essie 20-02-2019

Mijn online bestelling was te klein en aangezien ik het product binnen 2 dagen moest gebruiken kon ik het in de winkel omruilen. Was super lag ook al gewoon klaar.

Marcel 19-02-2019

Goede klantenservice en kennis v zaken rondom wintersport zoals skies en kleding

Muriel 19-02-2019

Na eerdere verzending die ruim een week duurde was ik verrast door de korte levertje die nu beloofd was.

Helaas, het duurde uiteindelijk een week voor het Pakket bezorgd was. Te laat voor de wintersportvakantie...

wia Voorma 19-02-2019

Makkelijk vanuit je luie stoel een bestelling doen. Aantrekkelijke prijzen, snelle levering en retourneren geen enkel probleem. Bij retourzending krijg je een bevestiging van ontvangst en een melding dat je binnen 14 dagen je geld retour ontvangt. Zeer klantvriendelijk.

J. Boersma 19-02-2019

Een goede en snelle levering en mooie broeken van goede kwaliteit. Ze zitten goed en eindelijk geen klittenband bij je enkels.

HJ 18-02-2019

Mooie winkel, goed assortiment. En over het algemeen een goede prijs-kwaliteit verhouding.
Bovendien mooi dat je online gekochte spullen, als ze niet bevallen, gewoon kunt ruilen of inleveren bij een vestiging.

Floor 18-02-2019

Prettige winkel, veel keus en overzichtelijk.
Helaas waren de kinderski's uitverkocht.