Decathlon.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Decathlon.nl.

Deze score is berekend op basis van 1310 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

? sorry snap het niet 25-03-2019

ik kon de shop niet een vriendin raadde het me aan. GEWELDIG de site is geweldig het bestellen gaat lekker makkelijk. Het terug sturen van artikelen. geen vijven zessen gewoon geweldig. En het geld staat binnen een paar dagen weer op je rekenig . Super.. super

Joyce 23-03-2019

Mooie webwinkel veel keuze en leuke aanbiedingen.
Daarnaast is de levering snel en in goede staat

Natasja 22-03-2019

Gebruiksvriendelijke website. Snel geleverd, gratis retourneren als er iets mis mee is. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Sharda 22-03-2019

Een shop waar je alle soorten sportkleding/artikelen kunt kopen. In vele kleuren, betaalbaar en goede kwaliteit.

Rens 21-03-2019

Product online besteld, niet op voorraad wordt gezegd. Ligt wel in een aantal winkels, maar interfiliaal versturen of opsturen naar klant doen ze niet.

angelique lentjes 21-03-2019

online bestelling gedaan , kon de gezochte artikelen makkelijk vinden , snelle levering , goed materiaal.

Thon Visser 21-03-2019

Ik vind het een gebruiksvriendelijke site. We krijgen soms aanbiedingsmailtjes, wat ik opzicht prima vind. Alleen als je vanuit die mail dan naar de site wil kan dit niet. Misschien een link naar de site erin maken.

Christine 20-03-2019

Snelle levering! Artikelen zien er goed uit. Gelukkig de regenbroek nog niet nodig gehad. Bij bestelling alles duidelijk. En duidelijke informatie wanneer ik het pakketje kan ontvangen

Paul 20-03-2019

Product bleek niet op voorraad. Zonder communicatie wachten met rest van bestelling.

Azad 20-03-2019

Helemaal Top... ben zeer tevreden. Producten van goed kwaliteit en een snelle service! Alleen wel jammer dat de aantal beschikbare producten op de site niet overeenkwamen met de voorraad in een winkel.

Janet Sayfaoui 19-03-2019

Kinderfiets besteld goed op de hoogte gehouden netjes bij de buren bezorgd.
Fiets was niet helemaal in orde. Naar de Decathlon winkel Alexandrium gereden na telefonisch contact. Werd vlot geholpen. Kreeg een nieuwe nagekeken fiets mee zodat het geen wachttijd zou kosten. Prima service.

Jenneke 19-03-2019

Voor iedere sport kun je bij Decathlon terecht! Kwaliteit is goed en de prijs ook!

Irma 18-03-2019

Ik heb iets online besteld voor een verjaardag, de levertjes zou 2 dagen zijn. Ben inmiddels een week verder en heb nog steeds niks mogen ontvangen. Als ik ze een mail stuur krijg ik geen reactie. Al met al erg teleurstellend !

Ginnie 18-03-2019

De bestelling kwam zelfs een dag eerder dan aangegeven, helaas was het bestelde te groot maar terugbrengen in de winkel was geen probleem en kreeg gelijk het aankoopbedrag terug.

GJ 18-03-2019

Omdat in de winkel mijn maat (3xl) niet aanwezig was maar ik specifiek deze jas wilde hebben besteld via de webshop. Het enige probleem is dat ik het jack op 11 maart heb besteld en deze vandaag 18-3 pas kon ophalen. In vergelijk met andere webshops is dat echt veel te lang. Echter de prijs van dit jasje met 70 euro maakt veel goed. Ik ben erg benieuwd hoe deze zich gaat houden tijdens onze vele wandelingen.

Nicole 17-03-2019

Winkel Breda had geen plyobox op voorraad. Door een stroming konden zij het ook niet bestellen. Vervolgens kwamen zijn met de oplossing om mij een tegoedbon van€5,00 om de verzendkosten te vergoeden als ik thuis via internet de box kon bestellen. Thuis de plyobox besteld en deze kwam na 2 dagen. Ook het artikel is top. Decatlon top.

Ineke Kuster 17-03-2019

Goede service snelle levering Goede en nette levering duidelijke side Je kunt er vanalles bestellen lage verzendkosten

Kees A. 17-03-2019

Ken de winkel vooral uit Frankrijk. Ga er dan zeker 3 of 4 keer naar toe. Was op zoek naar visspullen en Decathlon popte op met een goede prijsstelling. In de winkel is het hengelsport assortiment in tegenstelling tot Frankrijk karig. Was dus verbaast het online assortiment te zien.

Karin 17-03-2019

Wat fijn is aan deze site dat je kunt zien of dat een winkel in de buurt ook het artikel heeft. Dan kun je zelf kiezen of je online koopt of toch naar de winkel gaat. En wanneer je je online aankopen in de winkel ophaalt is het gratis. Wel zo fijn

Miranda turnu 17-03-2019

Snelle levering makkelijk . Bestellen en de bestelling is goed te volgen

Zwemkleding 17-03-2019

Duidelijke site
Goede verpakking
Materiaal zwemkleding en maat goed (heb nog niet ermee gezwommen)
Zal denk ik wel vaker bij Decathlon iets bestellen

Anoniem 17-03-2019

Hele snelle levering, goede uitleg en foto's. Het was heel duidelijk hoe het apparaat eruit zag en ook in het echt was.

Ronald 17-03-2019

Geen woorden maar daden store.
Geen gezeur bij terug zenden van een artikel en meteen geld terug. Top!

Jan 16-03-2019

Snelle en goede levering. Eenvoudige website. Makkelijk bestellen en afrekenen

Strik 16-03-2019

Prima!!! Snelle levering, perfect verpakt!!
Blij dat ik op deze manier mijn bestelling kon doen.
Via mail enz kon ik aflevering goed volgen.

Hans 16-03-2019

Een overzichtelijke site en de prijzen in conform product.en de producten zijn binnen een paar dagen in huis.

Olaf 16-03-2019

Gewoon goed. En netjes geleverd. Ik ben blij met mijn schoenen ze lopen heerlijk.

Sas 14-03-2019

Via de webshop gezien dat het niet in de lokale vestiging verkrijgbaar was, daarom online.

T. Adema 14-03-2019

De verzending was optijd. En ik ben in de winkel super goed geholpen. Het product (klamboe) is precies zoals beschreven goede verpakking

Aw 14-03-2019

Via de site geprobeerd met cadeaubon te betalen, lukte niet. Op zaterdagavond is er geen klantenservice dus via afterpay bestelling geplaatst met mail naar klantenservice met uitleg. Bon kan niet a geraasd geint worden. Dus ze vroegen mij deze bestelling geheel te betalen en zouden met it afdeling regelen dat de bon bij volgende bestelling wel gebruikt zou kunnen worden.
Of spullen retourneren en opnieuw bestellen!. Belachelijk toch! Dat is geen klantenservice!!
Geen decathlon voor mij meer. Slecht bedrijf!

Christa 13-03-2019

Website overzichtelijk en duidelijk , snelle levering, goede kwaliteit. Doen wat ze beloven!!

Claire 13-03-2019

De keuze bij deze shop is groot met voordelige prijzen. En de levering is prima verlopen. Kortom een fijne shop waar het prettig winkelen is.

Karin kooper 12-03-2019

Top service binnen 2 dagen de fietsen al binnen
Zag er precies uit hoe ik het heb genesteld op de website

Mariska 12-03-2019

Over het aanbod en de kleding zelf ben ik heel erg tevreden. De levering zou wel wat sneller kunnen. Service is prima, kreeg zelfs een korting aangeboden nadat langer dan verwacht op mijn bestelling moest wachten! Dus ik ben zeer tevreden!

Paul 11-03-2019

Product volgens verwachting en op tijd. Veel verpakking voor een klein product.

P.koster 11-03-2019

Heel fijn de website en een goede kwaliteit sport kledingstukken.
En de levering was zo als afgesproken.
Super goed

Sebastiaan 11-03-2019

Decathlon hanteert snelle leveringstijden en een goede prijs-kwaliteit verhouding voor de producten die ik heb besteld.

Rob 11-03-2019

Zeer uitgebreid aanbod. Ik werd ook prettig geholpen.
De skibrillen waarvoor ik kwam waren echter op in de winkel.
Ze zouden de volgende dag kosteloos via de post bij me bezorgd worden.
Uiteindelijk kwamen ze pas 4 dagen later en toen waren we al voor de wintersport vertrokken (:

M. 10-03-2019

In de winkel hadden ze de juiste maat niet meer. Door de medewerker werd t online besteld. Daar was het artikel duurder, maar ik kon het bij de kassa voor de winkelprijs afrekenen. De volgende dag had ik t al in huis!

Anita 10-03-2019

Aflevering prima. Snel geregeld. Leuke prijzen, echter om een ruiling via de site te regelen is slecht. Bij kiezen van ruiling loopt site vast. Geef je alleen retournering aan dan werkt het. Per saldo: je moet opnieuw bestellen met wederom verzendkosten! Niet gedaan dus.

Bas 10-03-2019

De tas heeft een Zeer goede prijs kwaliteit verhouding en de levering was de volgende dag.

Karo 09-03-2019

Duidelijke en volledige info bij het aangeboden product
Correcte en snelle levering

Chantal van der Weck 09-03-2019

Goede prijs kwaliteit verhouding veel keuze snelle levering goed ingepakt. Ik vind Decathlon goedkoper dan menig paarden zaak. Ik zou deze winkel dan zeker ook aanbevelen!

Mark 08-03-2019

Goed bestel proces, tevreden over levering en omruil mogelijkheid. Even afwachten hoe snel mijn om te ruieln producten weer bij mij zijn.

S 08-03-2019

Ik vind het een elke winkel en wilde niet de deur uit dus daarom besteld de eerste keer. Kom wel vaker in de winkel. Maar helaas kreeg ik eerst een mail dat het artikel niet op de aangegeven datums zou worden geleverd en vervolgens krijg ik een week later de melding dat het artikel niet meer voorradig is en dat ik het geld krijg terug gestort . Vind het jammer en raar dat jullie ze niet hebben terwijl de hele winkel gol ligt en hindert jammer dat ik zo laat pa een bericht krijg terwijl ik het artikel voor woensdag moest hebben.

diana 08-03-2019

je kan er echt alles krijgen wat voor sport je ook doe. en betaalbaar dus je kan er altijd goed uit zien

E. janssen 08-03-2019

Het op de site vermelde van levering binnen 24 uur wordt bij lange na niet waargemaakt.
Door de veel te late ontvangst was ik al met vakantie, waar ik het product voor nodig had.
Na terugkeer heb ik het pakket ook weer teruggestuurd.

Sandra55 07-03-2019

super geholpen in winkel, als in winkel niks meer ligt kan je via hun bestellen en wordt thuis bezorgd zonder verzendkosten (wel in winkel bestellen he) Dus echt heel goede service

John 07-03-2019

Decathlon beschikt over een breed scala aan artikelen voor veel sporten tegen betaalbare prijzen. Zowel de webshop als winkels zijn goed uitgerust en alles gemakkelijk te vinden.
Via de webshop besteld, in de winkel of thuis af laten leveren, het kan en verloopt soepel. Tussentijds ook goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling.

jolanda van Kekem 07-03-2019

Ik ga regelmatig naar de Decathlon in Best alleen heel vaak dingen niet op voorraad dan kan het wel besteld worden en dan toch snel dat er iets aan is, jammer