Decathlon.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Decathlon.nl.

Deze score is berekend op basis van 1302 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

JF den Hertog 27-11-2019

Fijne website waar je veel kunt krijgen voor mij was het winterfiets kleding en daar was een ruime keus en ook snel en netjes thuis afgeleverd.

Wil 27-11-2019

Decathlon in Amsterdam -noord bezocht. Ik wilde een paar handschoenen kopen maar ik werd erg draaierig en naar in de winkel door de verlichting die weerkaatste in de vloer dus handschoenen online gekocht. Koste wel extra bezorgkosten maar de handschoenen waren goed. Cijfer 4 voor de winkel en 8 voor online

Antje 27-11-2019

Bestellen via site ging vlot en communicatie over levertijden correct. Afhalen in winkel was vlot en prettig.

Petri 26-11-2019

wij komen als gezin graag bij Decathlon. wij worden er goed en betrouwbaar geholpen

Robert 26-11-2019

Een van de beste websites en met een groot assortiment.
Snel en de volgende dag al geleverd.
Top!!!

Frank J 26-11-2019

Duidelijke webshop en product was niet in de winkel te Amsterdam verkrijgbaar.
Wedze Beschermvest voor skiën en snowboarden voor volwassenen Defense Jacket zwart

Willemsgundogs 26-11-2019

Bestellingen worden snel en accuraat geleverd. Kwaliteit is altijd prima en zeker niet duur.

Ellen 26-11-2019

Snel en makkelijk te bestellen om op te halen in de winkel. Ik moest van 1 artikel 2 stuks hebben. En je kan in je bestelproces dus niet het aantal aanpassen van wat je in de winkel wilt ophalen. Ik moest een tweede bestelling plaatsen. Dat zou makkelijk moeten kunnen. Maar verder top. Ook als je gaat ophalen wordt je netjes geholpen.

Jos Jansen 25-11-2019

Mooie winkel en makkelijk online bestellen , goede produkten tegen een reele prijs.

Frank Boeren 25-11-2019

Regenbroek geretourneerd voor te ruilen voor een grotere maat en niets meer vernomen

Jetty 25-11-2019

Gezien mijn eerdere aankopen bij Decathlon had ik ook nu weer bij hen een bestelling geplaatst.
En ik ben ook nu weer zeer tevreden over de producten en de vlotte levering die zoals was aangegeven enkele dagen in beslag nam. Ben ook netjes op de hoogte gehouden van het proces van levering!

Jan 24-11-2019

De producten op de site zijn interessant, ook de prijs. De levering van de webshop is belabberd. Na 6 dagen wachten is het product wel aangemeld maar nog niet bij postNL aanwezig.
Dit is slecht, daarom zou ik de webshop zeker niet aanbevelen.

Ronald Roubos 24-11-2019

Overzichtelijke site, ruim assortiment, snelle levering en goeie producten.

Erik 24-11-2019

Webshop is erg duidelijk en overzichtelijk. Ook is het telefonisch zeer prettig om mee te bellen. Alleen jammer dat ik wordt gevraagd om een review te schrijven terwijl ik nog niks binnen heb gekregen omdat ze te laat waren of ze hadden het product toch niet bij zich. Nadat er een nieuwe afspraak was gemaakt.

Emma 23-11-2019

Goede prijs kwaliteit verhouding
Keurige bezorgdienst die je heel goed op de hoogte houdt van hoe laat de koerier er is

Cleem 23-11-2019

Ik heb langlauf Kleding gekocht via de webshop,Het nadeel vond ik dat geen één vestiging dit in het assortiment heeft.Bestellen en leveren is prima gegaan.
De geleverde kleding is na verwachting, vandaag eerste langlauftraingen gehad en de kleding aangehad, zit zeer comfortabel. Perfecte keus geweest. Prijs kwaliteit verhouding is super.

Tinie Ouwehand 23-11-2019

De website is duidelijk en de keuze is reuze.
De volgende dag wordt je bestelling al bezorgd en de kwaliteit is goed.
Als ik iets nodig heb voor mijn outdoor hobby, dan loop ik het bij decathlon, goede kwaliteit voor een lage prijs

Jaap 23-11-2019

Via zoekopdracht bij Decathlon het door mij gewenste artikel kunnen kopen, een 3 in 1 jas, precies wat ik zocht.
Na een zeer snelle levering een prachtige jas met ritsbare bodywarmer ontvangen, waarvan de kwaliteit behoorlijk in het oog springt.
Jammer genoeg viel de maat XL wat kleiner uit dan verwacht, maar geen enkel probleem.
Omgeruild voor een XXL en deze was ook weer in no time verzonden en ontvangen.
Kortom, ik ben door Decathlon een gelukkiger mens.

Bezant 22-11-2019

De webshop werkt uitstekend. De site is overzichtelijk, items zijn goed vindbaar, de bestelprocedure is zonder drempels. De aflevering loopt als beloofd. De informatie klopt.
Een belangrijk aspect is, dat wij na een toevallig bezoek aan de Arena Decathlon en aankoop van enkele artikelen, met name schoenen, de uitzonderlijke kwaliteit van de Decathlon eigen merken hebben ervaren. Er wordt kennelijk heel intensief op gebruiksgemak en kwaliteit gestudeerd bij de eigen merk concepten.

Marcel Timmerman 22-11-2019

Hoewel ik een trouwe klant was van de Decathlon en ik herken wat alle andere mensen hier schrijven is mijn laatste ervaring te bizar voor woorden. Mijn claim op garantie bij een 4 maanden oud horloge wordt niet in behandeling genomen. Zonder het horloge ook maar te bekijken. Na meerdere keren mailen en whatsapp berichtjes (elke keer een andere medewerker) dezelfde rare ontkenning. Het lijkt erop dat er een muur van onverschilligheid en ontkenning is. Andere aankopen zijn goed hoor, het is de manier waarop, als er iets niet goed gaat, je wordt behandeld.

jan buijk 22-11-2019

giganties aanbod veel artikelen , netjes gerangschikt op het geen jij zoekt, de makkelijke manier van bestellen ,betalen, gratis retour zending en terug storten van de betaling , super snel geregeld
en door div prijsvergelijkingen te hebben gedaan, kom je toch weer gauw tot de conclusie dat je eigenlijk niet verder hoeft te zoeken waar je het goedkoopste bent met de zelfde condities van Decathlon
mijn ervaring is zeker goed en tevreden

WvD 22-11-2019

Duidelijke site, snelle levering, goederen voldoen aan de verwachting, wij zijn zeer content.

Melaan 21-11-2019

Ongelooflijk wat een hele goede kwaliteit voor die prijzen, dik tevreden hiermee!! Zit als gegoten!

Ria Stokkers 21-11-2019

Prima bezorging we hebben het nog niet gegeven het is voor sinterklaas we hadden lootjes getrokken

R.Derks 21-11-2019

Alles onder 1 dak en goede prijs/kwaliteit verhouding.
Voor ieder wat wils, of je nu op wintersport of zomersport gaat

Mariël 20-11-2019

Op een advies van een vriend, deze site bezocht,en het viel me niet tegen. Met name de prijs maakte mij blij. De site ziet er leuk en duidelijk uit. Revieuws lezen van klanten, maakt de keuze tot aankoop makkelijk. de kwaliteit van de producten is over het algemeen goed, wat ik tot nu toe heb gekregen, heb ik gehouden, Het verzenden van producten is goed verpakt en komt heel aan zonder dat de doos is beschadigt.

Martine Slagter 20-11-2019

Bij geen voorraad kreeg ik netjes een mail wanneer het weer voorradig was. Bestelling en bezorging gingen snel.

Claudia 20-11-2019

Fijne winkel en nog fijnere online shop, ik heb eerst in de winkel gekeken voor een fiets, de juiste gevonden en deze daarna online besteld, super fijn! Hij fietst heerlijk en ik kan het iedereen aanbevelen!

cora 19-11-2019

Ik werd super vriendelijk geholpen en uitleg gegeven. Ik kwam voor ruitersport artikelen. Super qua prijs.

GH1975 19-11-2019

Aanvulling op vorige review: de producten (thermo kleding voor zoon) zijn van goede kwaliteit!

GH1975 19-11-2019

Ik heb voor deze online winkel gekozen omdat ik hoorde dat het kwalitatief goed was voor een redelijke prijs. De bestelling was goed te plaatsen. Maten worden omschreven en aangegeven of iets wat ruimer of kleiner valt.
De levering was precies zoals aangegeven. Ik ben helemaal tevreden!

N Brand 19-11-2019

Op tijd geleverd. Ging makkelijk. Alleen bij de sportschoenen kwamen die niet in een doos, maar in plastic zak. En schoenen zaten aan elkaar met tiewrap. Zodoende was passen/uit proberen thuis wel lastig. Maar gelukkig goede maat gekozen.

Andrew 19-11-2019

Great value products. Decathlon even produces alternatives for very versatile Profile Design aerobars. And nobody else!

Brenda 19-11-2019

Ik vind de verzending erg lang duren, 4 dagen. En vind dat je voor een hoog bedrag moet besteden voor je gratis verzending krijgt. Dat is niet meer van deze tijd. De producten zijn prima van kwaliteit.

Petra 19-11-2019

Het artikel dat ik had besteld was de volgende dag netjes binnen. Helaas had ik de verkeerde maat besteld. Deze kon ik kosteloos retour sturen en ruilen en 2 dagen later had de goede maat alweer binnen. Top service en ook mooi snel.

Jaap 19-11-2019

Bij Portugese decathlon besteld en dus ook Portugese Email . Dat is wel even een dingetje.
verder uiterst tevreden.

Dianne 18-11-2019

Makkelijk en duidelijk artikelen bestellen. Snel geleverd! Geen afwijkingen van foto en echt in handen. Betaalbaar!!

Gerard 18-11-2019

Easy te vinden op de site. Snelle levering en keurige afhandeling in de winkel.

Claudia Vurel 18-11-2019

Snelle levering echter geen pakbon of retourinformatie in de doos. Nu moet ik zelf contact opnemen hoe ik iets terug kan sturen

Mariska Reurs 18-11-2019

Gebruiksvriendelijke site, snelle levering en goeie prijs!
De artikelen moeten nog gegeven worden, dus nog geen prijs/kwaliteit beoordeling.

HG 18-11-2019

Ik beveel déze webshop ten zeerste aan ,grote keuzemogelijkheid en
zeer duidelijke site.
Ik heb geen opmerking we hadden geen product gezien op de webshop en zijne naar de winkel in Kerkrade geweest daar waar hetzelfde niet op voorraad we vroege aan de heel vriendelijke en service gerichte medewerker óf hij dit voor ons kon bestellen.hij heeft nogmaals eens tweede collega erbij gehaald en dit via de telefoon geprobeerd máár hét antwoord wás kán ik niet bestellen moesten we zelf thuis máár bestellen is jammer.

Ing 17-11-2019

Decathlon winkel vind ik ok, maar heb een bestelling gedaan op 9-11-2019, bevestigd etc. Verwacht op 13-11-2019. Tot op heden, 16-11-2019(avond) nog niks!
Ook geen berichtgeving over wanneer wel, dit is het meest vervelende. Er staat nog steeds: verwacht 13-11-2019.....
Wel dus nu een tevredenheidsonderzoek, tja dan kan ik dus alleen concluderen dat ik over de verzending niet tevreden ben en hoop dat ik mijn artikel nog op tijd voor mijn vakantie ontvang!
Winkel ok, verzending niet ok

K 17-11-2019

Het pakket niet ontvangen, omdat het adres niet bestaat volgens de pakketbezorger. Vervolgens weer contact gehad met Decathlon over mijn pakket. Volgens de klantenservice zou het opnieuw verstuurd worden, maar nog steeds niks van gehoord...

Anita 17-11-2019

Goede verpakking en keurig snel geleverd. Het geleverde komt ook geheel overeen met het bestelde.

Alex 16-11-2019

Shop met heel veel artikelen voor vele sporten, je krijgt wat je besteld en leveren snel!

Nata 16-11-2019

Snelle levering, goeie producten, jammer dat er geen winkel in Zeeland te vinden is.

Annet 15-11-2019

Makkelijk te bestellen en artikelen voldoen altijd aan de verwachting. Goede prijs/kwaliteit verhouding

Gerard Kuster 15-11-2019

De bestelling is supersnel geregeld.
Alles netjes en duidelijk op de webside bij eventueel retour sturen.

Lily 15-11-2019

snel geleverd, toegankelijke website en artikel is wat ik hoopte. De foto klopte met de werkelijkheid.

Cor int groen 14-11-2019

Het is een heel fijne winkel om wat betreft sportsp gullen te kopen en je word er heel vriendel kijk ontvangen het zijn allemaal leuke mensen daar +je hebt daar een goede service ik zou iedereen adviseren daar eens een kijkje te gaan nemen sucses v verders en ga zo door met je winkel