Decathlon.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Decathlon.nl.

Deze score is berekend op basis van 1319 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ilona 07-04-2019

Prima service! Snel geleverd!
Alleen werkt de website niet helemaal zoals het hoort op mijn mobiel (Android). Heb de bestelling dan ook via mijn laptop (IOS) gedaan.

Annet 06-04-2019

Op internet kwam ik deze site tegen omdat ik een zwemtas zocht. Leuke mooie tas en had het pakket zo in huis ben er zeer tevreden mee.

Liesbeth 06-04-2019

Fijne webshop , alle benodigde artikelen makkelijk te vinden. Goede informatie mbt de artikelen. Op afgesproken datum bezorgd en goed en netjes verpakt . Kleding precies zoals de webshop beschrijft .goede kwaliteit en ( niet onbelangrijk) aantrekkelijke prijs . Ga hier zeker opnieuw bestellen .

O Verwaerde 06-04-2019

The delivery and purchase was quick but unfortunately the hockey stick had a chip at the bottom so I can’t give more than 5 points. Would have sent it back but my daughter really need a good hockey stick for her upcoming match. Jammer!

Lisette 05-04-2019

Makkelijk te filteren op de site. Snelle, nette bezorging. Niet duur. En natuurlijk hele fijne producten.

Herman 05-04-2019

Veel keuze, en ook heel belangrijk is een eenvoudige retour procedure. Natuurlijk heel prettig dat het verzenden dan gratis is.

Aartje 05-04-2019

Vriendelijk personeel ,behulpzaam ,mee denkend,en mooie prijzen./kwaliteit verhouding.snelle levering

Jeroen de Slegte 05-04-2019

Snel te vinden wat je nodig hebt, spullen met goede kwaliteit voor een scherpe prijs!

nanda 04-04-2019

Helaas was eerst de levering bij decathlon niet op orde, en daarna niet bij postnl.

Gijbertie 04-04-2019

Ik heb voor deze webshop gekozen vanwege de uitstraling. Levering was supersnel en het product voldeed aan mijn verwachting.

Marijke 04-04-2019

Door ongeluk in ziekenhuis beland en nu op Revalidatie afdeling, gelukkig kende ik de winkel Decathlon. En kon snel en simpel online bestellen . Perfect geleverd en alles past, makkelijk achteraf betalen. Kan niet meer zeggen dan dat het Prima is geregeld. Ben super blij met mijn spullen om te revalideren.

Kees van Zutphen 04-04-2019

Goede kwaliteit /prijsverhouding & de levertijd is voorspelbaar goed.
Meer kan ik er eigenlijk niet van maken.

Herman 04-04-2019

Veel keuze, klantvriendelijk, waar voor je geld, overzichtelijk, Ruilen makkelijk en snel

Sabrina 04-04-2019

Na een miskoop bij een andere webwinkel, een nieuwe poging hij decatlon, Ik werd goed op de hoogte gehouden over de levering en ben erg blij met mijn bestelling

Denli 03-04-2019

Een prima webshop, helder en gebruiksvriendelijk. Bestelde artikelen retour sturen is ook vrij eenvoudig. Kortom een gewaardeerde webshop van alle gemakken voorzien, mijn complimenten.

Edwin 03-04-2019

Moesten gezamenlijk vanuit de dansschool schoenen bestellen voor onze dochter, voor haar street dance. Linkje werkte makkelijk en de site was overzichtelijk. Pakketje werd snel en zorgzaam afgeleverd.

Ivo 02-04-2019

Altijd extreem goede service.
Duidelijk wat je koopt en meestal is het ook goed!!

Goede prijs / kwaliteit verhouding bij Decathlon.

Hans Gr. 31-03-2019

Snelle en overzichtelijke site, afhandeling en levering is snel en goed !
Is wel even wennen dat filiaal maar een klein gedeelte van de goederen heeft.

Gerbe001 31-03-2019

Overzichtelijke website, ruime keuze, lage prijzen en snelle en zeer stipte levering

Sz 31-03-2019

Veel keuze. Kwaliteit niet goed, maar je betaald voor wat je krijgt. jammer dat ze geen next day delivery doen

Els 30-03-2019

Iets besteld via de site. Heel netjes dat dit gratis is als je het ophaalt in een filiaal, hoe klein of groot het bedrag ook is. Ook krijg je steeds netjes een bericht hoe het met de verzending staat. Het ophalen gaat netjes en snel. Pakje is goed verpakt.

Theaspel 30-03-2019

Mooie duidelijke site, prijs en kwaliteit staat in verhouding . Uitgebreid assortiment en duidelijk vindbaar .

rishi 29-03-2019

Het was puur voor mij afhalen. Wat ik een minpunt vond was dat de mdw mij niet om mijn legitimatie vroeg. Buiten dat om was hij heel behulpzaam.

M. 28-03-2019

Duidelijk assortiments overzicht. Maattabel niet altijd duidelijk aanwezig
Levering niet helemaal volgens belofte.in pakket geen pakbon meegeleverd. Digitaal retourformulier verwerken heeft wel nadelen.

Cor Ten Cate 27-03-2019

Prima en snel geleverd. De kwaliteit is prima en het is duidelijk hoe te retourneren.

Hockey Puck 27-03-2019

Het was even zoeken naar het gewenste product. Maar dankzij de vriendelijke medewerking van winkelpersoneel besteld en vlot thuis ontvangen. Chapeau !

Christine 27-03-2019

Prima site en prima service. Heel snel werd mijn bestelling thuis bezorgd .

jos peters 25-03-2019

Decathlon is een fantastische winkel, ik had alleen vandaag wat pech dat er niemand was die voldoende van golfmateriaal wist om me echt verder te helpen. Die blijkt er op de woensdagen te zijn. Verder prima geholpen!

EKH 25-03-2019

Het is heel gemakkelijk om iets te vinden in de webshop, bestelprocedure ging prima.
De maatvoering van de wanten klopte niet, ze waren heel erg te groot. Ik vond ze ook minder mooi dan ze op het scherm leken. Betere maatadvisering is wenselijk

Ton 25-03-2019

Artikel is bij navraag,niet verkrijgbaar in de winkel Coolsingel Rotterdam vandaar aankoop via de website maar wel met het risico dat de schoenen passen.
Overigens blijkt dat de golf schoenen via een ander bedrijf geleverd moeten worden dus vertraging van ongeveer 4 dagen wel via een email daarvan in kennis gesteld.

? sorry snap het niet 25-03-2019

ik kon de shop niet een vriendin raadde het me aan. GEWELDIG de site is geweldig het bestellen gaat lekker makkelijk. Het terug sturen van artikelen. geen vijven zessen gewoon geweldig. En het geld staat binnen een paar dagen weer op je rekenig . Super.. super

Joyce 23-03-2019

Mooie webwinkel veel keuze en leuke aanbiedingen.
Daarnaast is de levering snel en in goede staat

Natasja 22-03-2019

Gebruiksvriendelijke website. Snel geleverd, gratis retourneren als er iets mis mee is. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Sharda 22-03-2019

Een shop waar je alle soorten sportkleding/artikelen kunt kopen. In vele kleuren, betaalbaar en goede kwaliteit.

Rens 21-03-2019

Product online besteld, niet op voorraad wordt gezegd. Ligt wel in een aantal winkels, maar interfiliaal versturen of opsturen naar klant doen ze niet.

angelique lentjes 21-03-2019

online bestelling gedaan , kon de gezochte artikelen makkelijk vinden , snelle levering , goed materiaal.

Thon Visser 21-03-2019

Ik vind het een gebruiksvriendelijke site. We krijgen soms aanbiedingsmailtjes, wat ik opzicht prima vind. Alleen als je vanuit die mail dan naar de site wil kan dit niet. Misschien een link naar de site erin maken.

Christine 20-03-2019

Snelle levering! Artikelen zien er goed uit. Gelukkig de regenbroek nog niet nodig gehad. Bij bestelling alles duidelijk. En duidelijke informatie wanneer ik het pakketje kan ontvangen

Paul 20-03-2019

Product bleek niet op voorraad. Zonder communicatie wachten met rest van bestelling.

Azad 20-03-2019

Helemaal Top... ben zeer tevreden. Producten van goed kwaliteit en een snelle service! Alleen wel jammer dat de aantal beschikbare producten op de site niet overeenkwamen met de voorraad in een winkel.

Janet Sayfaoui 19-03-2019

Kinderfiets besteld goed op de hoogte gehouden netjes bij de buren bezorgd.
Fiets was niet helemaal in orde. Naar de Decathlon winkel Alexandrium gereden na telefonisch contact. Werd vlot geholpen. Kreeg een nieuwe nagekeken fiets mee zodat het geen wachttijd zou kosten. Prima service.

Jenneke 19-03-2019

Voor iedere sport kun je bij Decathlon terecht! Kwaliteit is goed en de prijs ook!

Irma 18-03-2019

Ik heb iets online besteld voor een verjaardag, de levertjes zou 2 dagen zijn. Ben inmiddels een week verder en heb nog steeds niks mogen ontvangen. Als ik ze een mail stuur krijg ik geen reactie. Al met al erg teleurstellend !

Ginnie 18-03-2019

De bestelling kwam zelfs een dag eerder dan aangegeven, helaas was het bestelde te groot maar terugbrengen in de winkel was geen probleem en kreeg gelijk het aankoopbedrag terug.

GJ 18-03-2019

Omdat in de winkel mijn maat (3xl) niet aanwezig was maar ik specifiek deze jas wilde hebben besteld via de webshop. Het enige probleem is dat ik het jack op 11 maart heb besteld en deze vandaag 18-3 pas kon ophalen. In vergelijk met andere webshops is dat echt veel te lang. Echter de prijs van dit jasje met 70 euro maakt veel goed. Ik ben erg benieuwd hoe deze zich gaat houden tijdens onze vele wandelingen.

Nicole 17-03-2019

Winkel Breda had geen plyobox op voorraad. Door een stroming konden zij het ook niet bestellen. Vervolgens kwamen zijn met de oplossing om mij een tegoedbon van€5,00 om de verzendkosten te vergoeden als ik thuis via internet de box kon bestellen. Thuis de plyobox besteld en deze kwam na 2 dagen. Ook het artikel is top. Decatlon top.

Ineke Kuster 17-03-2019

Goede service snelle levering Goede en nette levering duidelijke side Je kunt er vanalles bestellen lage verzendkosten

Kees A. 17-03-2019

Ken de winkel vooral uit Frankrijk. Ga er dan zeker 3 of 4 keer naar toe. Was op zoek naar visspullen en Decathlon popte op met een goede prijsstelling. In de winkel is het hengelsport assortiment in tegenstelling tot Frankrijk karig. Was dus verbaast het online assortiment te zien.

Karin 17-03-2019

Wat fijn is aan deze site dat je kunt zien of dat een winkel in de buurt ook het artikel heeft. Dan kun je zelf kiezen of je online koopt of toch naar de winkel gaat. En wanneer je je online aankopen in de winkel ophaalt is het gratis. Wel zo fijn

Miranda turnu 17-03-2019

Snelle levering makkelijk . Bestellen en de bestelling is goed te volgen