Decathlon.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Decathlon.nl.

Deze score is berekend op basis van 1307 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Monique 01-05-2019

Op woensdag 24 april een bestelling gedaan, die op 1 mei nog steeds niet is afgeleverd. De track en trace code werkt niet. Weliswaar bericht daarvan gehad, maar daar koop ik niets voor. Op de site staat, vandaag besteld morgen geleverd......

Rob 01-05-2019

Prima shop, overzichtelijk en groot assortiment. Prijs kwaliteit verhouding is goed zeker voor de eigen merken.

Elisa 01-05-2019

Kan geen cijfer geven voor de spullen aangezien ik deze na een week nog steeds niet binnen heb!
Maar tot nu toe erg slechte ervaring.
1ste mail die ik kreeg stond in dat het pakketje waarschijnlijk donderdags bezorgd zouden worden,2de mail dat hij vertraagd was en maandag komt, niet gekomen.
Dinsdag gebeld excuses gekregen zou die dag verstuurd worden en woensdag of donderdag binnen komen.
Kort daarna krijg ik een mail dat het verstuurd was en ook een mail met de track en trace.
Daarna kreeg ik een mail dat de track en trace op het pakketje niet werkt!
Kortom ik moet 2 dagen de hele dag iemand in huis hebben omdat mogelijk het pakketje komt!
Dit is de eerste en ook meteen de laatste keer dat ik hier bestel.

Justme 01-05-2019

Ik heb voor decathlon gekozen omdat ik het fijn vind om daar mijn sport artikelen te kopen. Je krijgt informatie waar je wat aan heb en advies hoe je de artikelen kunt gebruiken.

L de Jonge 01-05-2019

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen en tevens geen mail ontvangen waarom niet! Toen heb ik telefonisch contact opgenomen en werd mij verteld dat er iets niet in orde was met de verzend codes. En mijn pakket zou op het bezorg adres inmiddels aanwezig zijn. Zo niet dan moet ik het opnieuw bestellen. Jammer dat het zo gelopen is maar ik had een mail verwacht met uitleg. Voor de volgende keer een verbeter punt.

Frank 30-04-2019

Ik vind de site overzichtelijk en het door mij gekochte materiaal is van een uitstekend kwaliteit en de informatie voorziening omtrent de route van het pakket is zeer overzichtelijk en accuraat.

rene 30-04-2019

Netjes thuisbezorgd, ondanks dat er wat mis was met het inscannen van de pakjes bij post nl.
Werden netjes op de hoogte gehouden via de mail.
Daarna onze vraag netjes beantwoord via whatsapp.
Goede service.

Peter Visser 30-04-2019

Bestelde hengel na een week nog steeds niet afgeleverd!! Hengel moest uit Duitsland komen maar is er nog steeds niet.

Jantien 30-04-2019

Voor het eerst besteld, nog voor het artikel bezorgd is vragen jullie al om een beoordeling, of hebben jullie zelf niet door dat de beloofde bezorgdag al 2x verzet is. Gisteren had ik het bestelde artikel nodig, uiteindelijk komt het dus te laat aan. Koos ondanks de bezorgkosten voor deze winkel, helaas teleurgesteld in de bezorgafspraken. Of het artikel gaat bevallen is dus nog afwachten. De vraag om een beoordeling is dus een beetje mosterd voor de maaltijd

Janienn 30-04-2019

Nette, goede en snelle levering. Duidelijke site, je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer iets anders loopt dan zou moeten. Erg netjes

Pepsiblue 30-04-2019

Ik had op korte termijn 60 witte kinder tshirts nodig. Decathlon verkocht deze voor een goede prijs. Dinsdagmorgen vroeg besteld en zou ze donderdags in huis moeten hebben.
Echter toen ik woensdagmiddag hierover ging bellen bleek, dat de order wel gepickt was maar helaas niet meer op tijd om mee te kunnen met de zending. Medewerker aan de telefoon dacht goed mee en was zeer vriendelijk, maar kon niets meer doen. Omdat de shirts echt vrijdag nodig waren heb ik de order kunnen annuleren en ben in (andere) fysieke winkel geslaagd. Mijn geld had ik binnen 2 werkdagen terug dus prima opgelost.
Decathlon treft geen enkele blaam ik was gewoon veel te laat met bestellen ook vanwege het grote aantal.

Patricia 29-04-2019

Gemakkelijk, snel, keurig, allemaal goed. En fijn dat het pastte.

Sonja 29-04-2019

Dacht dat ik het gevonden had, maar helaas bestelling nog steeds niet binnen

Huizing 29-04-2019

De winkel is fantastisch en je kunt voor allerlei activiteiten kopen en gezellig

Johan Op den Kelder 28-04-2019

Zeer ruime overzichtelijke, rustige winkel ! Prijzen liggen beslist niet te hoog !!

J T H de Bos 28-04-2019

De shop is klantvriendelijk en over zichtlek en de leverring was snel en betrouwbaar. Zou zeker in de toekomst nog wel weer wat bestellen of in de winkel kijken als die in Groningen wordt geopend.

PRD 27-04-2019

20-4 besteld, 24-4 verzonden. 25-4 een mail dat postnl de zending niet kon scannen maar dit alsnog zou gebeuren en het op 26-4 zou worden afgeleverd. Dat gebeurde niet. Telefonisch kon men alleen zeggen dat ik geduld moest hebben. Op het later ingevulde contactformulier wordt niet gereageerd. Ook vandaag, 7 dagen ha bestelling, is het weer niet geleverd. Niet best voor iets wat op voorraad was.

Kees van der Plas 27-04-2019

Nette winkel, snelle levering en mooie goedkope prijzen. In combinatie van de servicegerichtheid een winkel die voor iedereen aantrekkelijk zou kunnen zijn

Harrie 26-04-2019

Ruime keus tegen goede prijs, vriendelijk personeel. Makkelijk parkeren.
Als je lang winkelt is eenvoudig zitje met mogelijkheid tot drankje, zoals in Frankrijk bij Decathlon wenselijk.

Jan Theo 26-04-2019

Tja, wat moet ik over de bestelling zeggen behalve dat ik nog niets ontvangen heb en de track & trace van PostNL niet werkt terwijl Decatlon gister nog een mailtje heeft gestuurd waarin gesteld werd dat vandaag alles goed zou komen na eerdere vertraging. Als ik het in een woord zou moeten omschrijven : teleurstellend

DennisM 26-04-2019

Snelle levering en makkelijke webshop. Niet alle producten zijn natuurlijk niet van dezelfde kwaliteit als die van A merken. Daarom prijstechnisch prima!

Elisabeth 26-04-2019

Waardeloos op het punt van bezorgen en communicatie.
Vorige week een tafeltennis netje besteld en nu wel de review aanvraag binnen maar nog geen pakket? Er over gebeld(40 min in de wacht) en er was iets fout gegaan bij post nl?! zou vannacht weer een track en trace worden gestuurd, nog niets gezien, we wachten af. Dit was 1x maar niet weer bestellen bij Decathlon.

Bianca 25-04-2019

De shop waar ik al mijn sportkleding en artikelen koop. Heel veel keus, ook in prijs. Goedkopere artikelen dezelfde kwaliteit als de duurdere. Zeer goede service, alleen bijna altijd leveringsproblemen door postNL. Site beetje traag en je moet echt je weg weten te vinden om bij artikelen te komen die je zoekt.

irene 25-04-2019

het heeft bij mij wel heel lang geduurd al inmiddels 1 week en is nog steeds niet binnen... erg jammer dat het meteen fout gaat bij de eerste x online bestellen via decathlon.nl hier over het bezorgen kunnen hun ook niet veel aan doen maar is wel vervelend kan ook door de feest dagen komen..

Albert 24-04-2019

Product ontvangen zoals omschreven. Zag er netjes verpakt uit. Geen beschadigingen.
Product in elkaar gezet. Goed en degelijk materiaal. Mijn v9lgende bestelling zou ik weer bij de Decathlon doen!

José 23-04-2019

Ik kende Decathlon al als fysieke winkel dus de stap naar online bestellen was gemakkelijk. De website was eenvoudig te navigeren, overzichtelijk en snel. Het bestellen en betalen was eenvoudig. Levering was sneller dan gedacht

Figge 23-04-2019

Duidelijk site. Snelle levering en goede producten. Jammer dat er geen winkel in de buurt is. Dan zou ik vaker shoppen hier

Anna 22-04-2019

Decathlon verkoopt goede, stevige inline skates voor een leuke prijs waar de kinderen heel erg blij mee zijn. Levering liep wat vertraging op, maar dat lag aan PostNL niet aan Decathlon.

Nicole 21-04-2019

De bestelde artikelen waren naar verwachting. Prima kwaliteit. Maar de leveringsdatum kan je niet van op aan, de bestelling kwam 3 dagen later.

André 19-04-2019

Gewoon goed ga zo door dit is een geweldig bedrijf met veel keus voor weinig geld

Micheal 19-04-2019

Keurig op de hoogte gehouden van de bestelling mailtje dat ik het af kon halen

Aparte Bali voor ophalen en binnen 1 min buiten met mijn spullen

Top geregeld

lein 19-04-2019

Prima webshop en mailaanbod.
Alleen jammer dat het aanbod vervolgens niet meer te koop is. Terwijl ik het wel kon bestellen. Vind ik niet zo handig en zorgt voor 'teleurstelling'.
Wel mijn geld binnen 2-3- dagen teruggeboekt gekregen. Keurig!

Erik Plugge 19-04-2019

Prima winkel, snelle service en simpelweg doen wat je belooft. Dat is vaak het enige wat een klant verlangt en daar is Decathlon gezien de ervaring die ik heb gedaan met aankopen een meester is. Keep up the good work

Marta 18-04-2019

I order skeelers 1 week ago, delivery Time was tuesday,to this moment my packet not come, i Wright messege to Decathlon what's hapen and to this moment i dont have a answer. Also post nl dont know nothing

M Rompelberg 18-04-2019

Ja ik zou het iedereen aanraden , een zeer snelle levering . Ik heb ook al in Italië in deze winkel gekocht .

M. K. 18-04-2019

Precies volgens afspraak geleverd. Onze kleinzoon is er hartstikke blij mee. Ik ben tevreden.

Ben 18-04-2019

Wat een vreselijke winkel! Niets wordt fatsoenlijk aangegeven, personeel zit maar een beetje op een kluitje met elkaar te klooien aan een tafeltje. Nu een aantal keren geweest en nooit kunnen slagen voor wat ik ook maar zoek door de enorme chaos die er heerst. Sluit wat mij betreft maar de deuren, ik kom er nooit weer!

J. Pheifer 17-04-2019

Ik heb de bestelling nog niet ontvangen.
Bij de 1e bezorging waren wij niet thuis (zaterdag 13/4).
De bestelling zou nog een keer aangeboden worden. Dat is tot opheden niet gebeurd.

Twan 17-04-2019

Slechte bezorging. Artikel woensdag besteld voor 22:00, het is nu een week later en nog steeds niet bezorgd.

Roelien 16-04-2019

Duidelijk en overzichtelijke webshop. Ruime keuze, mooie artikelen en mooi geprijsd. Mijn zending was 2dagen vertraagd, maar daar kreeg ik op tijd een keurige mail over. Retouren ook eenvoudig en klantvriendelijk!

Judith 16-04-2019

Duidelijke webshop, grote keuze in jachtkleding, mooie kwaliteit voor lage prijs.

Marco 16-04-2019

Duidelijke site, goede omschrijving van de producten.
Na bestelling snelle update van de status van je bestelling en correcte info over de verzending met Track&trace !!

ReneR 15-04-2019

Ter plaatse gaan kijken naar het product, helaas was het product niet op voorraad en door een grote internet storing was bestellen in de winkel zelf ook niet mogelijk. Dus naar huis gereden en daar de bestelling via internet gedaan en door iemand anders laten ophalen. Dit is allemaal zonder problemen gegaan. Je wordt netjes op de hoogte gehouden wanneer je bestelling binnen is.

N 15-04-2019

Goede service en snelle levering! Prima producten voor een betaalbare prijs.

Claudia 15-04-2019

Heel slecht. Pakket was snel binnen maar op site staat verkeerder maat.
Als ik 130 bestel zou ik van Adidas judopak 130 /140 geleverd moeten krijgen.
Maar krijg 120/130.
om maat 130/ 140 te krijgen moet ik 140 bestellen. Maar die os helaas niet op voorraad.

Telefonische ook niet duidelijk dus nu pakketen retour gestuurd

En elders besteld

Hanneke 15-04-2019

Omdat het product niet in de winkel was toen ik daar was, via de website besteld.
Makkelijke site, maar nog makkelijker was dat de medewerker van de winkel het even deed.

Tessa 15-04-2019

snelle service, betalen met achteraf, en heel veel leuke paardenspullen. Waaronder dunne paardensokken voor de warme zomer

Simone 15-04-2019

Prima winkel. Jas besteld en vlot geleverd gekregen. Je wordt via e-mail op de hoogte gehouden van je bestelling.

Marcel 14-04-2019

mooie spullen, goede prijs, ben erg tevreden over alle spullen die ik in de loop der jaren heb besteld. vind het een goede webshop en ook winkel. blij mee! voor boot, hardlopen, wandelen zoek ik nergens anders meer.

Nathalie 13-04-2019

Vind altijd de spullen die je wil en niet zo duur en snel met leveren dus gewoon top 👍