Decathlon.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Decathlon.nl.

Deze score is berekend op basis van 1302 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ines 16-05-2019

Ik ben zeer tevreden met de afhandeling betreft de aankoop van dames poloshirts met lange mouwen.
Ik heb de winkel benaderd voor informatie over de maat. Ik kreeg de juiste gegevens hiervoor.
Daardoor heb ik fijn kunnen winkelen op de webshop. De poloshirt zit als gegoten....

Lian Saaman 15-05-2019

Geen snelle levering. Wel veel berichtjes ontvangen over de levering. Prijzen zijn goed. Kwaliteit ook.

Annemarie 15-05-2019

Ik had een 3 in 1 jas besteld van Quecha. Omdat ik al een jas van hetzelfde merk heb, had ik weer maatje M besteld. Die viel te klein uit. In de winkel in Kerkrade gaan ruilen. Werd heel netjes geholpen door een vriendelijke verkoopster. Maatje L past gelukkig wel. Ben heel blij met de nieuwe jas.

Matthijn 15-05-2019

Duidelijke productomschrijving, heldere reviews en een eenvoudig bestelproces. Bezorging verliep overigens ook vlekkeloos. Erg tevreden!

Theo 15-05-2019

Het bestelde product was precies wat ik ervan verwachtte. Alleen jammer dat de levertijd twee dagen langer was dan volgens de webshop zou moeten. En vervolgens kwam daar dankzij PostNL nog eens een dag bij. Dit was duidelijk geen: voor 22:00 uur besteld, de eerstvolgende werkdag bezorgd...

Wouter H van der Stel 15-05-2019

Prima en leuke winkel en men levert een heel hoog aantal originele producten met standaard een goede kwaliteit. Uitstekende garantie op aankopen.
Snelle levering en terugbetaling!

Marleen 14-05-2019

Prettig winkelen en bij vragen staat een medewerker je vriendelijk te woord.
Bestel je via de site en is het product niet meer voorradig, dan kun je aangeven of je geinformeerd wil worden wanneer het product weer aanwezig is.
Prima service!!

P. Touw 13-05-2019

Product was snel te vinden, was zeer gunstig van prijs, zag er goed uit en was van kwaliteit.
Niet de laatste keer dat ik klant was.

Fermont 13-05-2019

De producten die ik besteld had was maar1 artikel verpakt 1 artikel was helemaal vuil heb het moeten wassen ik doe geen bestelling meer bij u

B.G. Peet 12-05-2019

Goede communicatie, goede service, snelle afhandeling retouren of ruilen.
Maat aangaven kan beter, 2 maten XL t.w. 48 of 46 is verwarrend, vermeld ook taillemaat bij wandelbroeken, 48 blijkt taille 39 te hebben en de helpdesk kon me niet vertellen wat de taillemaat van 46 is, aandachtspuntje dus!

Mounia 12-05-2019

Bestelling retour zonder reden door bezorger, decathlon heeft contact genomen, verder geen duidelijkheid. Dit is de tweede keer gebeurd. Ik zou wel naar winkel volgend keer maar nooit meer online. Betere ervaring met online winkels. Tot nu toe geen bestelling ontvangen terwijl ik wel betaald heb.

H. Verschuur 12-05-2019

Leuke artikelen voor een goede prijs , voordeel vind ik de service gratis verzenden en gratis retour(thuis ophalen) .sommige artikelen(jasjes) waren in de doos gepropt en gekreukeld.

Kwaliteit is goed .

John Warmenhoven 12-05-2019

Ik heb voor Decathlon gekozen voor het product niet de shop, ik vind 5 dagen erg lang om een product in Europa te leveren, ook dat lukte nuet het duurde 6 dagen.

Shannardo 12-05-2019

goede overzichtelijke site, groot aanbod, scherpe prijs. veel sporten onder 1 dak.

Bianca 12-05-2019

Overzichtelijke site welke het bestellen makkelijk maakt. Bestelling was binnen 3 werkdagen geleverd op afhaaladres.

TOP 12-05-2019

Top stoel, hier was al lang naar op zoek.
Alles wat ik nodig heb om voor een leuke prijs, comfortabel te kunnen feeder vissen.

Thomas 11-05-2019

Groot assortiment, mooie prijs/prestatieverhouding. We hebben online een fiets besteld. Prima bestelproces, maar wat onduidelijk was is of deze bij aflevering in de winkel 100% rijklaar afgeleverd zou worden. Dat is het geval, maar moest hiervoor bellen. Nergens te vinden. Winkelpersoneel is vriendelijk, maar dat is wel erg afhankelijk van wie je treft. Wij zijn tot nu toe tevreden, al is de fiets zelf nog niet gebruikt 😅

j.schot 11-05-2019

Ben een paar keer in de winkel(breda) geweest, zeer goed en vakkundig geholpen.
Goede prijskwaliteit verhouding.

Obbo Been 11-05-2019

duidelijke informatie; bestelling is goed aangekomen en van prima kwaliteit; tussen bestelling en afleverdatum zaten 6 dagen; dit is niet in overeenstemming met de eerst gegeven informatie.

Mark 10-05-2019

Ik heb exact geleverd gekregen wat ik besteld heb. Daarnaast ook binnen de afgesproken tijdspanne.

Ruth 10-05-2019

Service is erg goed! Ik heb onlangs een paardrijcap gekocht maar deze veroorzaakte drukplekken bij mij. De maat was correct maar de pasvorm niet geschikt voor mijn hoofd. Ondanks dat ik reeds 2 keer met deze cap gereden had en dus ook alle kaartjes had verwijderd mocht ik de cap retourneren en kreeg ik mijn geld terug. Dit vind ik echt een super service en kom daardoor ook graag terug in deze winkel.

Marjo 09-05-2019

Goede en snelle levering, alles is naar wens gegaan.
Mooie producten en een goede prijs

Christiaan Meijer 09-05-2019

Wij waren niet bekent met de winkel Decathlon. Wij wilden graag met een tent camperen, maar hebben geen ervaring. Aan het oriënteren in winkel Leeuwarden en laten voorlichten. Het was niet de bedoeling, maar we waren zo goed geholpen dat wij hebben besloten zowel tent als aanverwante artikelen te kopen. Zou graag als cijfer een 10 willen geven, maar omdat dit de eerste keer dat wij in de winkel zijn geweest een 9. Nu afwachten op lekker weer om de tent e.d. te proberen. Spannend, maar wij hebben er zin in. Bedankt voor jullie hulp.

Jack van Nieuwenhuijzen 09-05-2019

de keuze in de winkel in Best was zer goed. De bediening prima op orde.
De levering van de fiets keurig op tijd - geen problemen.

Vita 09-05-2019

Alleen een mail gekregen over problemen met tracking, vervolgens geen pakket gekregen, zelfs 3 weken later geen antwoord en geen pakket!!

Jeroen 08-05-2019

De levering die eigenlijk (volgens hun eigen regels) ma twee dagen zou plaatsvinden kwam pas een week later en als je dan een chat met ze wil
Aangaan reageren ze niet meer of pas na 5 uur. Super slechte service

Bianca 08-05-2019

Ik was blij verrast door de vele keuze die er was bij decathlon...super netjes verpakt en snelle levering en vooral zeer betaalbaar

DTZL 08-05-2019

Op de website staat: voor 22 uur besteld, de volgende dag in huis. Op moment van betalen staat er dat de levering overmorgen is. Op die bewuste dag komt er een mail dat de levering vertraagd is. Dan nog een keer dat het een dag wordt uitgesteld. Uiteindelijk wordt na 6 dagen geleverd. Onze bestelling, een cadeau, was er dus niet op tijd. Het bestelde was gelukkig van prima kwaliteit.

demi 08-05-2019

duurde lang voor mijn bestelling binnen was. wel goed verpakt. alles goede maat verpakt alleen niet alles paste.

Huib 08-05-2019

Bestelling makkelijk en snel verwerkt/afgeleverd. Levertijd is wat verschoven maar dat is gezien het artikel niet echt een probleem geweest.

Sacha Wijmer 07-05-2019

Ik heb zonnekleppen via de website besteld. Dat vind ik handiger dan naar de winkel gaan. Op de site kun je zien of een fysieke winkel een bepaald artikel op voorraad heeft: dat is erg handig. Ik vind de keus aan kleur heel ruim en m.b.t. de zonnekleppen is de prijs-kwaliteit verhouding heel goed.

Femke 07-05-2019

Fijne kleding die voldoet aan de beschrijving en aan de maat! Zou er zeker weer sportkleding kopen.

Maarten 07-05-2019

Eerdere ervaringen goed, maar vorige week een buiten tafeltennistafel besteld en zou zaterdag 4 mei bezorgd worden. Mail gehad dat levering uitgesteld was, maar weet verder niks. Link om levering te volgen werkt niet meer. Vind service nu onder de maat.

RH 06-05-2019

Bestelling geplaatst twee weken geleden en nog steeds niet binnen.... tja moet je er weer zelf achteraan...

Rosalie Schouten 06-05-2019

Prima site, bestel procedure en levering volgens afspraak!
De producten een goede prijs/ kwaliteit verhouding.

Eggy 06-05-2019

Mijn zoon maakte me attent op deze zaak. Ik ben zeer tevreden over hun beantwoorden van de vragen die ik had. Ook de levering en retouren verliepen zonder problemen. Een topper.

G. 05-05-2019

Bestelde artikelen precies wat we hebben verwacht.
Rodpod cadeau gegeven en de ontvanger was er heel blij mee.
Snelle levering en heel goed verpakt.
Complimenten.

Sander 05-05-2019

De verschillende sporten zijn goed te vinden, jammer dat trailrun bijna geen eigen plek meer heeft

Frans Aartsen 05-05-2019

Prima service. Zelfs nadat ik een jasje had gekocht, al buiten stond en toch een kleinere maat wilde, ben ik teruggegaan naar de servicebalie.
Daar werd niet moeilijk gedaan, hoewel hij besteld moest worden omdat mijn maat er niet meer was. De medewerkster heeft het allemaal keurig en rustig geregeld. Heel netjes!! Mijn dikke complimenten voor Decathlon

Arthur 04-05-2019

Nog steeds geen levering en al wel een waardering vragen . Waardeloos! Informeer eerst je klant eens over de stand v zaken i.p.v. standaard reviews te sturen. De levering was verwacht op 3 mei en alles al betaald maar nog steeds niets ontvangen.

Jeroen Althuisius 04-05-2019

Ik heb op 27 maart artikelen besteld bij Decathlon voor de verjaardag op 5 mei van mijn zoon.
Artikelen op voorraad....
Levering uiterlijk vr 3 mei. Dit werd 4 mei 99% kans, maar dus gewoon niet !
Niks om aan mijn zoon te geven.

Waardeloze manier van verwerking van je bestelling.
Krijg je een berichtje met sorry en thats it.
Dat kan dus echt niet.
Zwaar teleurgesteld !

Jeroen Althuisius

Koos Gijsbers 04-05-2019

Duidelijke omschrijving van het product, goede updates mbt de verzending en op tijd geleverd

Ed 04-05-2019

Niet alles wat ik besteld heb is geleverd, Aptonia
Poeder voor isotone dorstlesser ISO rode vruchten 650 g zat er niet bij.

Esther 03-05-2019

Vandaag zou tussen 14.45 - 17.45 uu 3 objecten geleverd worden. Oa tafeltennistafel en longboard. Levering kwam zonder berichtgeving 1 uur te laat en tafeltennistafel was beschadigd. Daarom gingen de 3 stukken ( ook het goede longboard waar mn dochter op zat te wachten) terug naar de zaak. Belachelijk. Als dat klantgerichtheid is... dan weet ik het ook niet meer.
Nu dus weer wachten op de volledig correcte bezorging v 3 stukken. Hopelijk lukt dat 10 dagen na bestelling.
Kortom.... ik bestel NIETS meer bij Decathlon via internet.
Nu gaan ze vermoedelijk vertellen dat de bezorgingsservice steken laat vallen...

Ps. Het ergste is dat je 3 uur thuis zit te wachten, terwijl de leveringservice al weet dat het beschadigd is ( zo zeiden ze mij)

Update 4/5 van bezorging :
Na bellen met Decathlon door klant op 4 mei is het volgende geregeld.
De tafeltennistafel en hoes worden op 10 mei geleverd;12 dagen na de digitale bestelling geleverd. De longboard rond 8 mei.

Conclusie: binnen 24 uur in huis na bestelling is een verwachting die geheel niet wordt ingelost.

Men 03-05-2019

Duidelijke shop. Er wordt goed aangegeven of er voorraad is. Alle bestelde producten werden ook daadwerkelijk geleverd. Levering was mooi op tijd. Nu nog even de kwaliteit van de producten afwachten.

Conjo 03-05-2019

Adverteren met: vandaag besteld, morgen in huis !!!
Mijn bestelling duurde 4 dagen..🤔🤔

Martein 02-05-2019

Bij Decathlon heb je ruime keuze met goede prijzen. De levering verliep snel. Het geleverde materiaal een fitness bank en medicine ball van 2kg zijn keurig op tijd afgeleverd.
Het in elkaar zetten van de fitnessbank is zonder problemen gelukt.

Jan 02-05-2019

Snelle communicatie en goede merkartikelen. Ik heb geen zin om een onnodig lang verhaal te schrijven daarom houd ik er nu mee op.

E Veeneman 02-05-2019

Prima leveringstijden. Prima kwaliteit. Ruime verpakking. Nee is keurig. Met het retourneren heb ik nog geen ervaring

Cathy 01-05-2019

De track en tracé werkte niet meer nadat het pakket op status verzonden stond. Ben vandaag maar bij de bruna navraag gaan doen en daar bleek e het al een paar dagen te liggen. Ook onnodig om het als pakketpost te doen, twee losse handschoenen, zonder label of verpakking hadden makkelijk in een envelop gekund. Dus beetje jammer van de hoge verzendkosten.

Bij het uitproberen van de handschoenen liet van één ervan gelijk een van de stiksels los, wel makkelijk te maken maar de kwaliteit laat dus te wensen over. Verder had ik wat informatie qua onderhoud ervan wel op prijs gesteld.