Decathlon.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Decathlon.nl.

Deze score is berekend op basis van 1310 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

henk 10-06-2019

alles in orde keuze vanwege de prijs,levering perfect. [ doos had wel stuk kleiner gekund]

C. Punt 10-06-2019

Er is een ruim assortiment, ook voor plus-size mensen. Dat vind ik zeer fijn, omdat veel sport winkels wel eens vergeten dat plus-size mensen ook sporten. De artikelen die ik ontvangen heb zijn van goede kwaliteit.
De klantenservice is ook geweldig. Via Facebook had ik binnen een uur een antwoord op mijn vraag, terwijl ik hem om 6 uur 's avonds stelde.
Een verbeterpuntje is de doos waarin mijn bestelling geleverd werd. Deze was veel te groot voor wat ik besteld had, en dat is dan weer niet zo super voor het milieu.
Maar de service en het aanbod van Decathlon is super!

Frank 10-06-2019

Goede kwaliteit en goed geprijsd huismerk, en als het niet goed is makkelijk retourneren in de winkelen direct geld terug.

Henri 09-06-2019

Alles wat besteld is werd snel geleverd met een goede kwaliteit en een lage prijs. Henri

A den Hamer 09-06-2019

Wel betaald, maar nog niets bezorgd.
Zou 5-6 dag bezorgd worden, had ervoor vrijgenomen.
Bleek iets mis te zijn in magazijn?

Koppert 09-06-2019

Thermokleding besteld, werd niet binnen de aangegeven tijd geleverd. Betaling via after pay, helaas werd retour niet vermeld aan after pay....vervolgens werd er ook nog een x bedrag van mijn credit card geschreven.....de financiële administratie heeft het onder behandeling. Heel fout, dit was de 1e en tevens laatste bestelling bij decathlon!!

Nour 09-06-2019

Omschrijf hier wat jij van deze shop vindt,

Mooie site, veel keuze, verschillende prijzen, leuke acties en aanbiedingen.

Waarom heb je voor deze shop gekozen?
Draag maat 47/48 deze is redelijk lastig te vinden in de winkels, kon hier meerdere schoenen in verschillende maten halen in mijn maat voor een fractie van de prijs die ik normaal betaal met gratis verzending.

Wat vind je van de gebruiksvrinedelijkheid van de site?
Site ziet er goed uit, erg duidelijk, je kunt de schoenen van alle kanten bekijken en zien wat andere gebruikers vonden.

Was de levering in orde?
Ik kreeg een code waarmee ik de levering kon traceren, helemaal top.

Theo 08-06-2019

Uiteindelijk bestelling geleverd.Eerste verwachte levering dinsdag.Daarna woensdag,dan donderdag,vrijdag en laatste verwachte levering zaterdag tussen 9 en 11 uur.
Bezorging ongeveer 15.00 uur.

Carin 08-06-2019

Een duidelijke site, makkelijk bestellen, snelle levering. Waar voor je geld!

M. Rodenburgh 08-06-2019

Ik zag een artikel wat ik graag wilde hebben, en dat was niet duur. Wel mooi.

Jan 08-06-2019

Heel vriendelijk allemaal. Ze hebben alles netjes uitgelegd over de hometrainer. Ook bij levering alles goed afgehandeld. Praatje gemaakt. Heel tevreden

Sonja 08-06-2019

Mijn ervaring is goed zowel in de winkel als op de website.
De producten zijn goed. Mocht dit niet het geval zijn kan je deze altijd retourneren, dit is geen enkel probleem volgens zeggen.
Dit heb ik nooit hoeven te doen.
Dus bestel gerust via de webshop of kom naar de winkel, dan zie je de producten in het echt. Je kan deze direct kopen of thuis bestellen via de webshop.
Heb al diverse artikelen via decathlon gekocht en zijn nog steeds tevreden.
Mijn complimenten aan het team van decathlon.

Sophia 08-06-2019

Het was duidelijk en makkelijk om te bestellen .
Voldoende artikelen.

natasja 08-06-2019

prijs kwaliteit vind ik goed! breed assortiment.
het vinden van de diverse producten is makkelijk te vinden!

W. van Hunen 07-06-2019

Als er al een artikel niet voorhanden is in de winkel (wat al haast niet voor te stellen is) kun je dit artikel vinden in de shop / prima geholpen door de medewerkster die het artikel direct voor mij bestelde, mede door de snelle afhandeling in de shop heb je het artikel binnen een paar dagen in huis... prima service van Decathlon

Paula 07-06-2019

In één woord: GEWELDIG. Wat een klantvriendelijkheid en wat een snelheid met zowel levering als met ontvangst en verwerking retourzending. Echt super!!!

Rene Wolvers 07-06-2019

Duidelijke webwinkel, Uitstekende uitleg in de winkel(Leeuwarden) van bereidwillig . vriendelijk en deskundig personeel. Via de webwinkel besteld .Aflevering volgens opgave van dag en tijd .
De bezorgers waren om 18.45 bij ons waren al de hele dag in touw maar waren beleefd vriendelijk en klant gericht.
Op de vraag waar wilt u de loopband hebben ,zij ik: zet maar in de gang dan tillen wij hem straks naar boven.Hun antwoord neen mijnherr als u hem boven wil hebben tillen wij hem naar boven.Wel eens een loopband naar boven getild?. Klasse Kerels.

Flowervalley 07-06-2019

Plezierige winkel om te lopen en op je gemak alles te bekijken zonder dat er tig keer gevraagd wordt of ze je kunnen helpen. Vriendelijk, behulpzaam en deskundig personeel. Dus ja kom graag in de winkel , The Wall in Utrecht

Ollie 06-06-2019

De webshop is bijzonder duidelijk en overzichtelijk. Ook biedt Decathlon een ruime keus.

Inge 06-06-2019

Ik neem aan goede producten, had al eens waterschoenen voor de vakantie, waren prima! Nu wandelschoenen, maar moet ze nog uitproberen. Klein puntje was uitgelopen bezorgdag. Dat was jammer. Nu na het weekend in plaats van ervoor. Liever eerlijk melding. Moesten vanuit Duitsland komen en daar kan je rekening mee houden.

Jeff Leever 06-06-2019

Strategische plek in Alkmaar...echter teveel spullen op een te kleine oppervlakte....Dat maakt het onoverzichtelijk...

Daniëlle 06-06-2019

Ik heb erg tevreden over Decathlon. Goed advies en service. Alleen totaal niet tevreden of de bezorgdienst van Dynalogic. De koerier stond voor de deur, maar zonder bestelling. Hij had 13 pakketten bij Dynalogic achter gelaten, omdat deze niet in de wagen pasten. Maar is wel de oorspronkelijk route gaan rijden, met als geen pakket voor ons in de wagen. En waarschijnlijk ook nog voor 12 andere klanten. Slechte service van Dynalogic.

Bloemenveld 06-06-2019

ik had deze site van de fysiotherapeut, vond de web site niet echt overzichtelijk, kon het product slecht vinden.
misschien omdat ik onbekend was, assortiment is wel heel breed.
levering prima.

Guus 06-06-2019

Artikel was eenvoudig te vinden en zeer snel thuis bezorgd. Goed verpakt en met track & trace. Al met al top.

Donnie 06-06-2019

Ik heb de mail over de beoordeling wel, maar mijn producten nog niet. Het zou gewoon de volgende dag bezorgd worden, maar ben inmiddels bijna een week verder.

Verder ben ik wel altijd tevreden over de producten.

Simon 05-06-2019

Mijn fiets een week geleden gekocht, zou in 2 dagen binnen komen. Is uiteindelijk een week later pas geleverd. We hebben bijna elke dag wel een e-mail gekregen over uitstel. Voelde me een erg aan het lijntje gehouden.

Mike 05-06-2019

In eerste instantie ging ik voor de prijs. Na 35KM op de Kiprun fast gelopen te hebben ben ik zeer te spreken over de kwaliteit van de schoen.

Lida 05-06-2019

Ik hoorde het van een vriendin dus dacht ga bestellen. Jammer dat het niet paste maar daar kunnen jullie niets aan doen .Goede service dat het gratis terug gestuurd mag worden .dus is het aan geboden bij de post dank

Martin 04-06-2019

Het bestellen van het product was geen probleem.
maar het verzenden er ven is iets anders.
Heb vorige week dinsdag een fiets besteld zou binnen 3 dagen geleverd worden, dit zijn er straks 8 als het goed gaat.

Vivian 04-06-2019

Het is gewoon fijne sport webshop in de winkel vind ik het minder, vol en onverzichtelijk maar webshop super voor de sportartikelen ook prettig vind ik dat er vermeld bij staat als iet klein uitvalt alleen blijf ik de matenboog raar vinden van 128 naar 140

Gerrit 04-06-2019

Shop is duidelijk en: what you see and order is what you get.
Snelle levering! Zeer tevreden!

Heidi L. 04-06-2019

Altijd snelle levering en informatie mbt de status. Klantvriendelijk en als iets niet leverbaar is dan komt men met een alternatief.

An 04-06-2019

Snelle levering. Retour werd ook heel snel verwerkt. Het retourbedrag werd binnen 2 dagen na verzenden al verrekend bij Afterpay.
Heel blij met mijn full face snorkelmasker. Had er een aantal jaren geleden al 1 gekocht, nu een nieuwe voor de aankomende vakantie.
Jammer dat het het wetsuit die ik graag wilde niet in mijn maat leverbaar is.

Esther 04-06-2019

Hij is nog niet geleverd en helaas al jarig geweest Er was een vertraging in de levertijd

jenny 04-06-2019

Meerdere bestellingen gedaan al, alles volgens afspraak is de bestelling geleverd. Wij zijn superblij!

Laura 03-06-2019

Ik heb 2 artikelen besteld op de online webshop. 1 hiervan is super, fijn artikel en voldoet aan de omschrijving van de website.
Het andere artikel was echter een verkeerde levering, kan uiteraard gebeuren, maar toch wel vervelend! Netjes kunnen retouren in de winkel en mijn geld terug gekregen.

Angelina 03-06-2019

fijne winkel, klantvriendelijk, behulpzaam,telefonisch vriendelijk en duidelijk,goede service .

Pieter 03-06-2019

Prima service snel en goed verstuurd. Past goed en is mooi.
Zal de site zeker aanbevelen bij familie en vrienden.
Kijk regelmatig zelf op de site.

Bob 03-06-2019

Breed assortiment tegen betaalbare en concurrerende prijzen. Webshop werkt prima.

Jojo 03-06-2019

Wat een topwinkel is dit zeg! Online iets besteld en snel in huis. Daarnaast ook langs geweest in de winkel zelf. Een winkel met een enorm groot assortiment en mensen die weten waar ze het over hebben. Ik heb al een aantal mensen het advies gegeven daar eens te gaan kijken. Als je ook maar iets zoekt op sportgebied, zij hebben het hoogstwaarschijnlijk wel. Zelfs de kinderen willen er graag heen;)

Jen 03-06-2019

We hadden een mooie mountainbike gezien maar helaas niet de mogelijkheid om deze mee te krijgen in de auto. Dus deze online besteld, alles ging heel makkelijk en snel en drie dagen later was de fiets binnen.

Geertvz 02-06-2019

In de winkel geweest om de maat van een fiets te bepalen en daar werden we heel vriendelijk geholpen en begeleid, vervolgens op zondag (met de melding voor 22 uur besteld de volgende dag geleverd) besteld en betaald. vervolgens melding dat hij pas woensdag geleverd zou worden, desondanks dat hij op voorraad is. vervolgens op dinsdagavond een melding dat het niet ging lukken, het zou een dag later worden. ben op vrijdagmorgen maar eens gaan bellen omdat we nog niets hadden, kreeg te horen dat hij al vanaf dinsdagavond klaar stond, dat vond de telefoniste ook raar? moet wel zeggen dat na haar contact, ik een klein half uurtje later een link kreeg met de melding dat hij verstuurd zou worden, verwachte aankomst zaterdag. en ja hoor, zaterdag aan het eind van de middag, is hij binnen. goede service, 6 dagen ipv voor 22 besteld morgen in huis....

Rein 02-06-2019

De bestelde fiets is binnen de beloofde 3 werkdagen in de winkel aan gekomen. Vriendelijk geholpen door het personeel. Fiets was kompleet geen beschadigingen. Kon hem direct gebruiken. Gewoon tevreden.

H. uit Oss 02-06-2019

Decathlon is een superfijne winkel als je direct in de winkel iets koopt. Wij hebben nu voor de derde keer een fiets online besteld om thuis te laten bezorgen en ook deze keer wordt er niet geleverd op de dag dat ze aangeven. 1x is pech, een 2e kans verdient iedereen, maar zelfs nu bij de 3e keer weer problemen met Dynalogic de transporteur. Online lijkt alles goed te verlopen, maar als je de klantenservice belt blijkt dat levering niet gaat plaatsvinden. Je moet er zelf achteraan en er is geen enkel begrip dat jij een bestelling hebt geplaatst met levering op een dag waarop je thuis bent. De Afterpay factuur mag je al wel betalen vanaf eigenlijke leverdatum waardoor je betalingstermijn dus al loopt voordat je überhaupt de levering hebt ontvangen! Ik beveel de winkel aan, maar niet om online bij te bestellen.

Nuteczka25 02-06-2019

An order placed by the site decatlon has not been delivered to me. I received e-mails 2 times wrong dates with the potential delivery of the ordered product. In fact, I still do not have it. And it is not a small thing just a bike for 300 euros. Currently I do not have a bike or 300 euro !

Han 02-06-2019

Fietsen werden te laat geleverd. In de decathlon roermond nog op voorraad gelukkig dus daar opgehaald. Fietsen wel geleverd maar retour gestuurd.

Teardrop 01-06-2019

Vanwege het feit dat deze webshop bij kassa of radar slecht in het nieuws is gekomen , gekozen voor After pay. Echter steeds een foutmelding. Geeft aan dat After pay niet mogelijk is. Nou dan houd het op. Ergens anders de bestelling gedaan. Wel iets duurder maar wel een webshop die ik sowieso wel vertrouw.

Diana Coolen 01-06-2019

Een groot assortiment , voor de fanatiekeling maar ook voor de recreatie sporter.
Jullie eigen merk is betaalbaar en betrouwbaar.
Snelle levering

An 01-06-2019

Jammer dat het het wetsuit die ik graag wilde niet in mijn maat leverbaar is.

Alfred 01-06-2019

Positief: groot aanbod, goede webshop, veel keus, steeds meer ook grote maten, scherpe prijs, perfecte after sales voor ruilen en klachten over artikelen.
Negatief: frustrerend is de al 2 jaar NIET werkende optie, shoppen op website dan betalen en KEUZE OPHALEN IN DE WINKEL. Werkelijk waardeloos. Drie keer verhandelingen over gehad met klantenservice. Werkt steeds niet!