Decathlon.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Decathlon.nl.

Deze score is berekend op basis van 1319 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jan 19-06-2019

Snelle levering, precies zoals besteld, goede kwaliteit. Goede communicatie

Petra 19-06-2019

Bestelling plaatsen en ontvangen zoals aangegeven. Niets op aan te merken. Het product voldoet aan mijn verwachting

Schipper 19-06-2019

Mooie nieuwe winkel in Groningen! Prettig geholpen en snel geleverd.

Er was voor een klein rugzakje een hele grote kartonnen doos geleverd, er paste zeker 10 rugzakken in. Dat terwijl ik zelfs voor aflevering in de winkel heb gekozen. Lijkt me erg zonde! Mag wat duurzamer Decathlon! Bij aflevering in de winkel lijkt me geen (of in ieder geval minder) verpakkingsmateriaal noodzakelijk.

Clannad 19-06-2019

Hele goede producten, goed verpakt.
Alleen jammer dat de levering best lang duurde.

Marcel Figee 18-06-2019

De site is zeer compleet en het is makkelijk om hierin te navigeren. Voorraad en alternatieven worden duidelijk aangegeven. Vooral de technische info is zeer duidelijk en zeer bruikbaar om een juiste keuze te kunnen maken. Ik was heel weinig tijd kwijt om het gezochte product te vinden en te bestellen.

Bulthuis 17-06-2019

Decathlon heeft een zeer ruime keuze, vriendelijk personeel die goede hulp verleent en correcte levering.

Anouk Lucassen 17-06-2019

Super leuke web site, overzichtelijk en sportief :-). Goede keuze en snelle professionele levering.
TOP!!

A.D. 17-06-2019

Ruime sortering in overzichtelijke winkel met deskundig personeel.
Kortom Decathlon heeft het!!!!

HugoHorst 17-06-2019

We hebben de producten in de winkel aangeschaft en betaald, levering was aan huis omdat producten niet op voorraad waren. Service in de winkel was echt top, producten een paar dagen later in huis.

Hans 17-06-2019

Levering was heel onduidelijk. Kreeg een email dat de levering pas na het weekend plaats zou vinden, dus de spullen ergens anders besteld (levering binnen 1 dag), werd de levering door Decathlon toch nog op vrijdag uitgevoerd. Kon alles weer terug.

Diane Gerritsen 16-06-2019

Snelle levering en netjes verpakt, goede kwaliteit voor een lage prijs gewoon top

Rob 16-06-2019

Online bestelling duurt heel lang, en als hij dan zou komen wordt er op het laatste moment nog afgezegd. Dus helaas nog steeds niets ontvangen.

Tevreden klant 15-06-2019

Nadat een artikel niet op voorraad was in de winkel dit zelfde artikel samen met personeel on-line besteld bij Decathlon. Verzendkosten komen in dit geval voor rekening van Decathlon.
Een geweldige service en snelle levering alsnog van het artikel bij mij thuis.

Peter 15-06-2019

Levering, vandaag besteld, morgen in huis geheel niet gehaald, duurde 1 week!!!

Marjolein 14-06-2019

Het filmpje van het opvouwen van de tent mag nog net iets duidelijker. Ik heb verschillende pogingen gedaan, YouTube afgespeurt naar nog beterr instructiefilmpjes. Het is handig om te weten dat je de achterste clip voor de grote ventilatie aan de achterkant los moet maken. De blauwe clip. Toen ik dit na 1,5 uur worstelen had ontdekt werd het een stuk eenvoudiger.

Verder erg tevreden. Tent moet nog echt gebruikt worden.

Lobbuh 13-06-2019

De website van decathlon is erg overzichtelijk en door de filters kan je vrij gemakkelijk en snel je product vinden.
Wat betreft de levertijd vind ik dat ze wat realistischer moeten zijn. Tevens het gecombineerd leveren van de producten zorgt voor een lange onnodige levertijd. Terwijl er bijvoorbeeld ook gescheiden leveren aangeboden kan worden. Helaas gebeurt dit niet en moet je bijna 1,5 week wachten op je product. Ik denk dat hier zeker nog in te verbeteren is. Verder wel enorm tevreden over de website en kwaliteit van de producten.

Ieneke 12-06-2019

Makkelijk toegankelijke webshop en duidelijk wanneer het gewenste product aanwezig is om gehaald te worden. Het zeiljacht wat ik voor onze dochter heb gekocht voldoet volledig aan mijn verwachtingen

Alcalde 12-06-2019

Grote keus, zeer goede kwaliteit en thuis geleverd hoef dus niet met dozen te slepen.

Daniël C. 12-06-2019

Bij de Decathlon in de webshop wat spullen besteld. Stond perplex over de levertijd die men nodig heeft. Dat het niet “same day” is vind ik begrijpelijk gezien de prijs. Maar dat ze er vervolgens ruim een week over doen om de goederen te leveren terwijl het “op voorraad” is..... Door de levertijd zou ik niet snel weer iets bestellen. Een dag of 4 had ik prima gevonden maar op de 5e bevestigd en op de 12e nog niet verzonden.... Mijn advies voor klanten: ga naar de winkel. Mijn advies voor Decathlon: Dit kan echt beter!

Annemiek 12-06-2019

Voor 22.00 besteld een week later nog niet in huis. Ik krijg wel steeds bericht dat het er aan komt...

jean 12-06-2019

snelle&correcte levering! besteld artikelen waren op voorraad en ik werd goed op de hoogte gehouden van het bestel/leveringsproces.

Cees V 11-06-2019

Snelle levering na een eenvoudig uit te voeren bestelling.
Kwaliteit van het bestelde is overeenkomstig de verwachting.

Anita 11-06-2019

Productomschrijving helder, gebruik van website goed, bezorging en afhandeling prima. Bij een vraag over een bestelling snel antwoord en tegemoetkoming. Prima klantenservice!
Zeer tevreden over geleverde producten.

Leonora Samar 11-06-2019

Mooie winkel. We zijn al eens in Enschede naar de decathlon geweest. Online kon ik makkelijk vinden wat ik nodig had voor de sport van mijn dochter en het was snel bezorgd. En goede kwaliteit.

Marius 11-06-2019

Ik heb wel vaker in de winkel geshopt en ben daar altijd tevreden naar buiten gelopen. Deze keer maar eens via de webshop gewinkeld en deze keer ook weer tevreden 'naar buiten gelopen'. Artikel precies zoals omschreven en ook de maat is perfect. Volgens afspraak op tijd geleverd.

Mariska 11-06-2019

I ❤ Decathlon. Snelle levering, niet duur en goeie kwaliteit! M'n kast puilt uit maar ik blijf bestellen bij deze topzaak!

Tineke 11-06-2019

wat ik zocht, dat hadden zij. Ook van goede kwaliteit
en de levering was goed

Roland 11-06-2019

Zoals steeds topproducten voor goede prijs/kwaliteit. Netjes op tijd geleverd.

Yvon Bouts 11-06-2019

Zeer tevreden,
Bestelling keurig op tijd geleverd,
Maat advies (duim omhoog)
Dus ik zal Decathlon zeker aanbevelen.

goede winkel, bezorging niet aan huis 11-06-2019

Bij Decathlon kon ik terecht voor goed en niet al te dure wandelsokken. Ze zitten geweldig lekker. De levering was redelijke snel. Alleen was het jammer dat het bestelde niet thuis bezorgd wordt. Je moet naar een afhaal punt, daar wordt naar je ID gevraagd, alles wordt genoteerd, op zich wel goed m.b.t. de veiligheid van het bestelde, maar het winkelpersoneel krijgt dus wel je gegevens op je pas te zien en als je niet goed ter been bent is dit niet zo prettig

Heidi 11-06-2019

Bestellen gaat prima en producten zien er ook uit zoals verwacht.
Wel jammer dat het 2 dagen langer duurde dan aangegeven voordat de bestelling geleverd was.

Herman 11-06-2019

Goede shop, levering was iets verlaat vandaar het cijfer 9. Wij hebben ook ervaring met de winkel in Alkmaar waar wij onze sportkleding de laatste tijd kopen.
Eindelijk een zaak met sportartikelen voor de mensen met een iets kleinere beurs.

Gerard 10-06-2019

Mooie duidelijke site en makkelijk te bestellen. Ook de afhandeling van de betaling gaat makkelijk. De bestelling zou binnen 24 uur worden bezorgd maar dit bleek niet te kloppen.

Peter Asselman 10-06-2019

Een shop met een grote variatie aan artikelen. Goed overzichtelijk en een goede omschrijving van hetgeen wordt aangeboden.

Ronald 10-06-2019

Brede keus en lage prijzen.
De "eigen merk" spullen als bv kleding van Kipsta zijn kwalitatief prima in orde en doen niet heel veel onder voor de veel duurdere A-merken.

Bob Meilof 10-06-2019

De schoenen en de plaatjes werden prima op tijd geleverd en de schoenen passen prima.
Alleen is het bevestigen van de plaatjes onder de schoenen nogal wat werk omdat nergens staat aangegeven dat je wat onder de schoenen moet wegsnijden.
Na heel veel zoeken op internet ben ik er achter gekomen.

henk 10-06-2019

alles in orde keuze vanwege de prijs,levering perfect. [ doos had wel stuk kleiner gekund]

C. Punt 10-06-2019

Er is een ruim assortiment, ook voor plus-size mensen. Dat vind ik zeer fijn, omdat veel sport winkels wel eens vergeten dat plus-size mensen ook sporten. De artikelen die ik ontvangen heb zijn van goede kwaliteit.
De klantenservice is ook geweldig. Via Facebook had ik binnen een uur een antwoord op mijn vraag, terwijl ik hem om 6 uur 's avonds stelde.
Een verbeterpuntje is de doos waarin mijn bestelling geleverd werd. Deze was veel te groot voor wat ik besteld had, en dat is dan weer niet zo super voor het milieu.
Maar de service en het aanbod van Decathlon is super!

Frank 10-06-2019

Goede kwaliteit en goed geprijsd huismerk, en als het niet goed is makkelijk retourneren in de winkelen direct geld terug.

Henri 09-06-2019

Alles wat besteld is werd snel geleverd met een goede kwaliteit en een lage prijs. Henri

A den Hamer 09-06-2019

Wel betaald, maar nog niets bezorgd.
Zou 5-6 dag bezorgd worden, had ervoor vrijgenomen.
Bleek iets mis te zijn in magazijn?

Koppert 09-06-2019

Thermokleding besteld, werd niet binnen de aangegeven tijd geleverd. Betaling via after pay, helaas werd retour niet vermeld aan after pay....vervolgens werd er ook nog een x bedrag van mijn credit card geschreven.....de financiële administratie heeft het onder behandeling. Heel fout, dit was de 1e en tevens laatste bestelling bij decathlon!!

Nour 09-06-2019

Omschrijf hier wat jij van deze shop vindt,

Mooie site, veel keuze, verschillende prijzen, leuke acties en aanbiedingen.

Waarom heb je voor deze shop gekozen?
Draag maat 47/48 deze is redelijk lastig te vinden in de winkels, kon hier meerdere schoenen in verschillende maten halen in mijn maat voor een fractie van de prijs die ik normaal betaal met gratis verzending.

Wat vind je van de gebruiksvrinedelijkheid van de site?
Site ziet er goed uit, erg duidelijk, je kunt de schoenen van alle kanten bekijken en zien wat andere gebruikers vonden.

Was de levering in orde?
Ik kreeg een code waarmee ik de levering kon traceren, helemaal top.

Theo 08-06-2019

Uiteindelijk bestelling geleverd.Eerste verwachte levering dinsdag.Daarna woensdag,dan donderdag,vrijdag en laatste verwachte levering zaterdag tussen 9 en 11 uur.
Bezorging ongeveer 15.00 uur.

Carin 08-06-2019

Een duidelijke site, makkelijk bestellen, snelle levering. Waar voor je geld!

M. Rodenburgh 08-06-2019

Ik zag een artikel wat ik graag wilde hebben, en dat was niet duur. Wel mooi.

Jan 08-06-2019

Heel vriendelijk allemaal. Ze hebben alles netjes uitgelegd over de hometrainer. Ook bij levering alles goed afgehandeld. Praatje gemaakt. Heel tevreden

Sonja 08-06-2019

Mijn ervaring is goed zowel in de winkel als op de website.
De producten zijn goed. Mocht dit niet het geval zijn kan je deze altijd retourneren, dit is geen enkel probleem volgens zeggen.
Dit heb ik nooit hoeven te doen.
Dus bestel gerust via de webshop of kom naar de winkel, dan zie je de producten in het echt. Je kan deze direct kopen of thuis bestellen via de webshop.
Heb al diverse artikelen via decathlon gekocht en zijn nog steeds tevreden.
Mijn complimenten aan het team van decathlon.

Sophia 08-06-2019

Het was duidelijk en makkelijk om te bestellen .
Voldoende artikelen.

natasja 08-06-2019

prijs kwaliteit vind ik goed! breed assortiment.
het vinden van de diverse producten is makkelijk te vinden!