Decathlon.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Decathlon.nl.

Deze score is berekend op basis van 1312 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Luuk 30-06-2019

Nadat ik zelf een verkeerd huisnr had opgegeven en zending retour ging, snel gehandeld en de zendind 2 dagen later toch ontvangen

Wat maakt het uit 30-06-2019

Super slecht!!! Bestelling veel te laat. Geen communicatie. Vragen worden niet beantwoord. Slecht slecht slecht!!!!!!

Vera 30-06-2019

Ja ik zou de winkel aanbevelen. Wat ik wel jammer vind is dat de heren golf polo van eigen merk voor de meeste kleuren niet groter gaat dan 3xl. Ik heb diverse keren gevraagd waarom de zomerse kleuren niet in grotere maten verkrijgbaar is, maar daar krijg ik jammer
genoeg geen antwoord op.

wilma 30-06-2019

Ben heel blij met deze winkel ze hebben mooie spullen en voor een redelijke prijs.
Snelle levering.

Lies 30-06-2019

Wij hebben online een fiets besteld. Deze kwam later dan de bedoeling was. Verder een een kapot achterlichtje en een onderdeel wat verbogen was, zodat het stuur niet geplaatst kan worden. Klantenservice bereikbaar via whatsapp maar geeft geen antwoord. Fiets kapot en een teleurgesteld kind. Nooit meer decathlon

Nicole 30-06-2019

Prima site, goede omschrijving en bestellen gaat goed.
De levering is alleen een probleem, als je uitgaat van de levertijd kom je bedrogen uit. Wij hebben hem vorige week woensdag besteld en hij zou zaterdag geleverd worden. Niet dus, ook niet even een berichtje. Maandag gebeld, hij zou dinsdag geleverd worden. Toen zou hij woensdagochtend geleverd worden en uiteindelijk werd hij 's avonds geleverd. Je zou maar op vakantie willen.

Patricia 30-06-2019

Duidelijke webshop, kleding makkelijk te vinden door goede categorieën, maten kloppen goed, bestelling sneller ontvangen dan verwacht.

Ria Frenken 30-06-2019

Golfschoenen dames besteld zitten super fijn en een geweldige kleur rood. En voor mijn man rode golf polo's hij is er zeer tevreden mee.

William 29-06-2019

Tijdens weekendje weg enthousiast via de gebruiksvriendelijke en complete webshop makkelijk sportartikelen besteld. Pakketje werd vlot en vakkundig thuis afgeleverd. Deze eenvoudige bestelling (zonder verzendkosten) leverde mij thuis weer training tijd op. Artikel voldeed ruimschoots aan mijn verwachtingen! Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?!

Marion 29-06-2019

Decathlon jaren geleden ontdekt in Frankrijk. Alle vergeten sport- en kampeerspullen werden hier gekocht en al snel hoorde bij onze vakantie "een dagje Decathlon". Je mag alles uitproberen, spullen zijn prima van kwaliteit, leuk en trendy en helemaal niet duur.
Wat fijn dat er nu ook Decathlon winkels in Nederland zijn, zelfs bij ons in de buurt!

T.J. de Jong 28-06-2019

Wij wilden drie slacklines kopen. Omdat we op bezoek bij Oerol ,Terschelling , waren geweest zijn we op de terugweg naar Almelo langs Decathlon Leeuwarden gereden. De winkel in Leeuwarden had twee slacklines op voorraad. Die hebben we meegenomen , we hebben er drie betaald , en een aantal dagen later werd de derde slackline keurig per post thuis bezorgd.
We hadden te maken met een zeer accurate , snelle verkoopster . Prima geregeld.

Molliebes 28-06-2019

In de winkel in Groningen was het artikel niet aanwezig. Een zeer aardige medewerkster heeft voor mij de bestelling gedaan via de webshop en ik kon zo doorlopen naar de kassa en afrekenen. Het artikel is vervolgens door de webshop zeer snel geleverd. Het geleverde is in goede staat bezorgd.

Chris 28-06-2019

Duidelijk en overzichtelijk, het zou nog fijner zijn als de been/armlengte per maat bij het product zou staan.

Dani 28-06-2019

Good webshop with reasonably priced items for various sports. The fitness clothes and bras I ordered fit well and were breathable and comfortable.

A.B. 28-06-2019

Ik denk dat ik opzich wel blij zal zijn met mijn aankoop (Ik heb het nog niet binnen). Helaas door drukte en warm weer is mijn pakket 4 dagen later (Ik ga ervan uit vandaag) binnen. Hier kan Decathlon weinig aan doen, alhoewel ik het wel prettig zou vinden als hun een definitieve dag aanwijzen dat het binnen komt. I.p.v. last minute een automatische e-mail sturen dat er vertraging is opgelopen.

Remco 28-06-2019

Snelle levering, duidelijke site met goede account opties. Retournering is ook eenvoudig geregeld.

Menno 28-06-2019

Alles is goed te vinden en overzichtelijk ! De prijzen zijn goed en alles is van goede kwaliteit. Wat echt SUPER is dat je gewoon makkelijk kan ruilen. Dit is echt een geweldige service

Annemarie 27-06-2019

Bestelling was compleet. De levering duurde alleen langer dan eerder aangegeven. Service in Arnhem was goed.

Olaf 27-06-2019

20 juni zaken besteld. Levering 24 juni. Order bleef “hangen” in het systeem”. 26 juni contact opgenomen. 27 juni bericht dat order is uitgeleverd conform verzoek bij Jumbo. Bij Jumbo echter geen pakketje. Gebeld. Foute info vanuit klantenservice verstuurd. Nieuwe levering wordt op zn vroegst 1 juli. Ballentent.

HG 27-06-2019

Veel keuze; goede prijs-kwaliteit verhouding. Online service en communicatie prima.

norah 27-06-2019

schoenen paste goed. mooie prijsverhouding om te oefenen met lopen. maar ik moet nog gaan hardlopen dus het is even afwachten. maar gympen waren niet duur.

Truus Kooij-Zaal 27-06-2019

Mijn bestelling moest uit Duitsland komen en toch was het er binnen een week . Mijn dochter heeft dezelfde tent een paar jaar terug gekocht en bevalt prima dus geen moeilijke keus

loumarnau 27-06-2019

site is duidelijk, prijzen zijn acceptabel en snelle levering. Kortom alles prima in orde
Wel vind ik dat er een passendere verpakking gekozen zou moeten worden. Verpakking in geen verhouding tot de inhoud helaas.

Judy 27-06-2019

In tegenstelling tot eerdere bestellingen vroeger verliep het dit keer slecht. Online 30 medailles besteld (ophalen in hun filiaal). Zou op voorraad zijn. Na 3 dagen bericht dat eea vertraagd is en nog 3-4 dagen duren. 6 dagen later nog niets geleverd, geen nadere berichten, status nog steeds niet ‘in behandeling’, dan maar annuleren. En halsoverkop ergens anders medailles moeten halen.

An 27-06-2019

Het is altijd prettig om te winkelen bij Decathlon.
Het assortiment is heel ruim en de spullen van goede kwaliteit. Ik koop er geregeld. Ik was pas in de winkel om luifel stokken te kopen uit het kampeer assortiment. Deze waren helaas op. Ik heb ze bij thuiskomst dus maar via internet besteld. Het enige nadeel hiervan is dat de verzendkosten vrij hoog zijn. Echter als ik met drie kinderen met het OV moet reizen ben ik véél meer geld kwijt. De volgende dag werden de stokken al geleverd.

Leroy 26-06-2019

Heb gekozen voor nieuwe tennis paal deze zou binnen een dag of 2 geleverd worden . Na een dag of twee kregen we een mailtje dat er iets tussen was gekomen en dat het iets later werd . Alles was daarna zoals het hoorde . Goede en eerlijke communicatie is perfect .

Hendrik 26-06-2019

Prima winkel met goede service en prijs. Assortiment is ruim. Bij de eerste bestelling gebruikte ik Afterpay omdat ik even geen ideal pasje bij de hand had, dit duurde allemaal wat lang, tweede bestelling direct betaald met ideal en de volgende dag de bestelling binnen.

Manikanta 26-06-2019

While selecting the bike, I have got good suggestions at your store, Best. Your colleague ordered bike online as it was not there at store. When I went to store after getting bike, to get accessories fitted, your colleague said he cannot attend mine as he only deal with bikes purchased from the store on that day. Is it not weird? I was very upset on that day. I still don’t have good feeling abt Decathlon. I would not recommend it to my family and friends

Henriette 26-06-2019

Webshop duidelijk, omschrijving goed, levering zoals beloofd, alles prima.

Cordew 25-06-2019

Groot assortiment sportkleding en artikelen
Mooie kwaliteit
En snelle levering

Adriaan 25-06-2019

Duidelijke webshop met een goede prijs!
De levering duidelijk met bezorgtijden emails en sms berichten top!
Super vriendelijke bezorger!

Anbgela Smits 25-06-2019

mijn ervaring is dat de shop duidelijk en overzichtelijk is. de levering is correct en duidelijk te volgen, mijn compliment. er is ook een ruime keuze. Zal jullie zeker bij vrienden aanbevelen.

eega4ever 25-06-2019

Alles is vlotjes verlopen zoals het behoort prima winkel een aanrader prijs kwaliteit is ook prima inorde

Aad 25-06-2019

Dichtbij, veel artikelen, indien niet in de winkel, snelle levering thuis. In de winkel bestellen en betalen en één dag later is het artikel al thuis bezorgd!

Han 25-06-2019

De bestelling ging voortvarend maar het leveren van de goederen is nogal problematisch!
Het zou binnen 3 dagen geleverd worden, kreeg na 2 dagen een bericht dat het uitgesteld werd en dat ik moest wachten op een nieuwe mail binnen 4 werkdagen, kreeg na drie dagen een mail dat de volgende dag de goederen geleverd gingen worden maar de genoemde dag krijg ik weer een mail van dynalogic die het moet afleveren aan huis dat ze de bestelling nog niet ontvangen hebben van decathlon weer uitgesteld tot de nieuwe te intvangen mail!!!
Kijken hoe lang het nog gaat duren 🤨

Willem 24-06-2019

Snelle service, duidelijke website, fijn dat het kan worden thuisbezorgd, prima

Marjo 24-06-2019

Het is een leuke winkel met een groot assortiment. De webshop vind ik minder gebruiksvriendelijk, de filters aan de linker kant zijn nogal chaotisch en niet heel nauwkeurig op wat je precies wilt zoeken.

Sebastiaan 24-06-2019

Alle hengelsport artikelen uit de schappen in Eindhoven centrum piazza. Waarom? Nu moet ik naar Best filliaal om hier het assortiment te bekijken. Erg jammer!
Mijn bestelling duurde erg lang, 5werk dagen! Dit kwam omdat sommige producten uit Duitseland moesten komen. Mijn vis sessie gemist omdat deze bestelling zo lang moest duren... nu heb ik de bestelling binnen en is 1 zak lokvoer (boillies) beperkt houdbaar. Geklaagt via watsapp waar ik meer dan 24uur moest wachten op een bericht terug. Gebelt met klantenservice en na een hoop gesteggel uiteindelijk een nieuwe zak opgestuurd gekregen wat nog niet aangekomen is.
Veel teleurstelling en veel wachten. Niet bepaald wat ik had verwacht van zon groot bedrijf. Not a happy customer!!!

Ellen 24-06-2019

Tot 2 keer toe werd de leverdatum verzet en moest ik mijn dochtertje teleurstellen dat haar fiets nog niet kwam. Zowel via app als telefoon een reactie gekregen, na lang in de wacht te hebben gestaan. Maar heb 2 verschillende smoesjes gehoord. Toen werd telefonisch beloofd dat er doorgegeven werd aan de koerier welk tijdsframe ik thuis zou zijn, maar ook dat bleek niet goed gegaan en moest ik weer achteraan bellen. Erg servicegericht en klantvriendelijk is de klantenservice ook niet. Eens maar nooit weer online bestellen bij deze winkel!!

Dionne 23-06-2019

Product voldoet aan de verwachting. Levering was iets later, maar daar werd duidelijk over gecommuniceerd.

Brigitte 23-06-2019

16 juni bestelling gedaan, zou zaterdag de 22 e juni geleverd worden. Krijg ik zaterdag pas een mail dat er vertraging is, ze proberen het maandag de 24e te leveren, ik vind dit niet echt klantvriendelijk

Frank 23-06-2019

Veel te laat bezorgd. Gebeld met klantenservice, die zouden terugbellen. Nee dus. Personeel in de winkel was behulpzaam maar die konden er natuurlijk ook niks aan doen. Gewoon afspraken niet nagekomen. Gemiste kans. 8 shirts besteld voor toernooi. Maar helaas kwamen de shirts dus na het toernooi en gaat alles weer retour. Benieuwd of ze dat beter afhandelen.

Martin 23-06-2019

Levering kwam niet op afgesproken dag. Na tel. contact hoorde ik dat het later zou komen maar wanneer wist men niet. Toen mijn geld maar terug gevraagd en bestelling geannuleerd. Het enige dat wel klopte is dat ik binnen 24 u mijn geld terug had.

liesbeth 22-06-2019

heerlijk duidelijke webshop met zeer ruim aanbod. Kwaliteit prijs verhouding is ook goed. Bestel er vaak en is altijd naar wens. Kom ook wel eens in de winkels maar die zitten helaas niet direct in de buurt van onze woonplaats

Gerda 22-06-2019

Handig te bestellen via de website en een snelle levering. Je wordt tussen de bestelling en de levering goed op de hoogte gehouden waar je artikelen zich bevinden.

Piet 22-06-2019

Product is goed alleen de maataanduiding voor kleding en met name herenbroeken is niet erg duidelijk.

FB 22-06-2019

Dit is echt heel slecht, we wachten al tijden op een betaalde fiets, alle smoesjes al eens gehoord maar nog steeds geen fiets, te gek voor woorden. Zo slecht hebben we het niet eerder meegemaakt

Mary 21-06-2019

Goede website, snelle reactie na bestelling; uitstekende informatie gedurende het proces. Op tijd geleverd en volledig naar verwachting.

Beert 21-06-2019

1x maar nooit weer plaats ik een bestelling, de levering schuift steeds een week op ivm drukte in het magazijn.

Astrid 21-06-2019

Goede service, prijs technische ook geweldig! Ik heb een hele leuke wielren regenjas gekocht in een super gave kleur! Heel erg blij mee!