Decathlon.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Decathlon.nl.

Deze score is berekend op basis van 1307 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

A. Radder 09-07-2019

Bestelling geplaatst. Wilde bezorgadres veranderen. Door lange wachten op verbinding met klanten service, was wijzigen van bezorg adres niet meer mogelijk . Service van niets, kortweg bagger.

Martijn 09-07-2019

Ik heb de spullen 10 dagen geleden besteld en heb ze nog niet ontvangen.
Iets vertraging noemen ze dat...
Voor 22.00 uur besteld volgende dag in huis moet heel snel van de website af.
Dst kunnen ze niet waarmaken.

Tope 08-07-2019

Makkelijk in gebruik. Alles wat ik zocht snel gevonden. Jammer dat de levering lang op zich laat wachten. 1 juli besteld. Zou 4 juli geleverd worden maar kwam de 6 e juli.

H.L.M. Vallen 08-07-2019

Uiterst spontane en zeer vriendelijke medewerkers.
Mooie en duidelijke opstelling van alle artikelen.
De winkel ziet er zeer verzorgd en schoon uit.
Hier ga je heel graag naar toe.

Dorain 08-07-2019

Duidelijke site, makkelijk te bestellen.
Levering op tijd. Gemakkelijk te retourneren.

Peter 08-07-2019

Schoenen voor een lage prijs, zagen er ook uit zoals op de website. Eén puntje eraf doordat de schoen op onbekende reden een dag later werd bezorgd, kan aan postnl liggen. De dag later ben ik ga hardlopen, ze liepen super. Voorderest geen klachten, op een dag vertraging na.

HansF 08-07-2019

Een goed product gekregen wat volledig voldeed aan de opgegeven omschrijving
Ophalen in de winkel was prima geregeld. De erg vriendelijk mevrouw had snel mijn artikel en ik kon het ook nog even passen. Erg tevreden dus.

Harm Dessens - Hakkoer 08-07-2019

Breed assortiment voor normale prijzen, snel thuis bezorgd onder goede condities

Pirmin 08-07-2019

Decathlon is een zowel offine als online prima winkel. Breed assortiment met verhoudingsgewijs lagere prijzen maar prima kwaliteit !

mc 08-07-2019

De keuze is voldoende. Helaas viel het product iets kleiner uit als verwacht. Verder werd tijdens bestelproces aangegeven dat het product niet op voorraad was en het 3 dgn later bezorgd zou worden. Helaas duurde dat ruim 4 dgn. Niet volgens afspraak.

René 08-07-2019

Helaas zou mijn bestelling enkele dagen later binnen zijn dan was aangegeven. Echter had ik mijn bestelling graag gehad voordat ik op vakantie zou gaan. Ik heb telefonisch contact gezocht met filiaal in Arnhem. Ik kon mijn product daar een dag later komen ophalen, zodat ik het op tijd binnen had. Het aankoopbedrag is netjes terug gestort. Ter compensatie. Goed opgelost Decathlon.

Karel 07-07-2019

Had stoeltje besteld dit was niet in winkel te krijgen.via webschob besteld en na 3 dagen geleverd opgehaald in winkel prima geregeld

Abhishek Arora 07-07-2019

The item is not delivered yet. I pinged on your whatsapp number so many time but no reply there is as well. This is really really sad. It was a gift for a friend on his birthday and now birthday is already passed.

Jeroen 07-07-2019

Voor een simpele fietsstandaard, 2 weken moeten wachten, daarbij via mail en whatspp om uitleg gevraagd? Maar tot de dag van vandaag nog geen antwoord gehad! Ik gun de volgende aankopen aan obelink! En zullen ook zeker niet snel meer iets bestellen hier.👍🏻

Paroesja 07-07-2019

ER is volop keus.
en soms is een product niet in de winkel maar wel online.

Peppel 06-07-2019

Het is net geen tien omdat ik de tijd van bestelling tot levering vrij lang vind,
Verder is alles prima in orde

Jolanda 06-07-2019

Snelle levering en evt terugbetaling. Bestelde was snel binnen. 2 verschillende maten besteld, en 1 teruggestuurd

Bea 06-07-2019

Prima webshop. Direct duidelijk of het product leverbaar is. Producten zijn overzichtelijk gerangschikt. Alles op het tijdstip geleverd zoals is aangegeven. Maatvoering klopt. Prijs/kwaliteitverhouding is super.

Sandra 06-07-2019

Gebruiksvriendelijke website, makkelijk om te bestellen en snelle accurate afhandeling.

Kimm 06-07-2019

Goede overzichtelijk site. Makkelijk en duidelijk uitgelegd hoe alles werkt. Zelf als bij het artikel staat hoe het valt kun je er van op aan dat het klopt.. Mijn keuze was goed en het advies ook. Ga vaker gebruik maken van Decathlon

Jos 06-07-2019

Snel en voordelig shoppen zonder thuis van huis te gaan. Goede spullen en vriendelijke mensen aan de tel.als je vragen hebt over het product.

Anouk 06-07-2019

Fijne online shop, nadat mijn pakketje heel snel binnen was (2 werkdagen in plaats van 5-7 werkdagen) heb ik nog even mijn badpakken kunnen passen voordat ik op vakantie zou gaan. Ik heb de rest van de badpakken terug gestuurd wat ook soepel verliep. De afterpay betaling werd direct aangepast en alles verliep vlot en snel!! Top service!!

Peter Staps 06-07-2019

Duidelijke site. Kwaliteit product uitstekend. Communicatie prima. Prijs/kwaliteit verhouding zeer gunstig.

Willem 05-07-2019

Ervaringen met Decatlon Webshop zijn goed, de bezorging laat te wensen over, na 8 dagen nog steeds niets ontvangen terwijl het product na 4 dagen het Decatlon magazijn heeft verlaten. Track en Trace meld al 4 dagen dat het vandaag wordt bezorgd, s'avonds bericht dag later, 4 dagen thuis wachten en nog steeds niets (Post NL, pakket aangeleverd nog niet in sorteerproces)

Clair 05-07-2019

Ik was op zoek naar niet te dure hardloopschoenen en kwam al gauw bij Decathlon terecht.
De reviews van anderen trokken mij over de streep om daar te bestellen en heb er geen spijt van.
Levertijd is een beetje lang maar zeer de moeite waard, schoenen bevallen uitstekend. Zou hier zo weer bestellen!

laura 05-07-2019

Na de aankoop bleek dat er een onderdeel niet bij zat. Die zou je er apart bij moeten kopen, maar dat stond vrijwel niet aangegeven. Ik schreef daarom een review dat dat niet duidelijk was vermeld. Vervolgens kreeg ik een reactie; de tekst van het product is aangepast en ik kreeg alsnog (zonder kosten) het betreffende onderdeel toegestuurd. Dat noem ik nog eens service!

Jeroen Hilllinga 05-07-2019

Heel heel slecht.

45 minuten in de wacht omdat mijn pakket nog niet was binnengekomen. Gaven hier aan dat ik een tegemoedkoming zou krijgen.

3x raden, ik krijg een gratis verzending. Bij een bedrijf die dat al gratis doet. Nou bedankt daarvoor! Een cadeaubon van 20 euro had al goed geweest. Maar nee. Dubbel aan de kant gezet via de mail. Geen vergoeding voor 45 minuten in de wacht en de slechte service en de late bezorging.

Na veel praten, mailen en doen. Heb ik mijn pakket geretouneerd en zal ik nooit meer bij deze partij kopen. Dit slaat echt alles.

G.M. Oldenhof 04-07-2019

Deze shop is de dichtstbijzijnde. Prima geholpen. Klantvriendeljk en deskundig!

Stephanie 04-07-2019

Overzichtelijk. Ik kon snel vinden wat ik zocht.
Snelle afhandeling en snelle levering.

Ik had een camouflage pet besteld en waar mijn vriend bang was dat deze vol vouwen binnen zou komen werd deze heel netjes geleverd.
Hij heeft er veel plezier van en zou in de toekomst zeker nog een keer bestellen.

Antony 04-07-2019

Beloofde leverdatum ruimschoots overschreden. Belachelijk grote labels, zeg maar gerust boekwerken, in huismerk kleding die ook nog vast gestikt zitten.

Jeroen 04-07-2019

Prima prijzen en goed assortiment. Levering wel altijd later dan vermeld, maar niet onoverkomelijk.

yvonne 04-07-2019

Heb twee producten besteld tot nu toe pas een artikel ontvangen,wanneer nr2 komt geen idee

Daan 04-07-2019

Fijne website met goede en duidelijke uitleg.
Prijs/kwaliteit is goed en levering binnen 2 dagen in dit geval. Helemaal tevreden

Bo 03-07-2019

Duidelijke productomschrijving op de website, erg fijn dat ik ze op google al op de eerste pagina tegenkwam. Prijs kwaliteit verhouding erg goed. Snelle levering. Zeer tevreden!

Marc van der L 03-07-2019

Op de website een mooie zwembroek besteld. De breedte maat bleek perfect te zijn alleen was de lengte korter dan ik was gewend. Hierop contact opgenomen met de klantenservice om te vragen of ik de zwembroek ook in een winkel mag gaan ruilen, dit bleek geen probleem te zijn en verder is het keurig afgehandeld!

K. Oostrom 03-07-2019

Mijn bestelling 3 werkdagen laat.
Ik heb het nog niet gekregen.
Alleen één e-mail waar ze excuses aanvragen.
De tweededatum was de bestelling ook niet opgeleverd. Deze keer geen e-mail, geen excuses en geen nieuwe mogelijk datum voor de bezorging. Tot mu toe ik heb mijn pakket niet gekregen en ze weten ook niet wanneer ik het krijgt.
Ik ben heel erg teleurgesteld.

Ellen 03-07-2019

Helaas mag ik deze review schrijven voordat ik mijn bestelde produkten heb gekregen.
Een week geleden besteld, maar niks binnen helaas.

M. Herman 03-07-2019

Wij bestelde een Step, voor onze kleinzoon, op 26-06-2019 en volgens de site van jullie was dit artikel op voorraad en leverbaar in 2 werkdagen. Echter op de leverdag 28-06-2019 kregen wij een email met de mededeling dat er een kleine vertraging was, hij zou op maandag 1-7-2019 geleverd worden. Echter op 29-06-2019 kregen weer bericht dat het nog later werd. Op maandag kregen we bericht dat de step verzonden was van jullie magazijn in Duitsland. Ik kon de bestelling volgen via Postnl die aangaven dat het pakket vermoedelijk bezorgd werd op 2-7–2019, op 2-7 kregen we bericht over bezorging op 3-7, op 3-7 kregen we bericht dat de bezorging ging plaatsvinden op 4-7-2019. Toen hebben we contact gezocht met Decathlon Nederland, en zij hebben toen geregeld dat we de step bij Decathlon Best op konden halen. Dit was voor ons weer een autorit van 55 km.
Wij vinden dat Decathlon Nederland een dikke pluim verdienen. Maar PostNl is een bedrijf waar je absoluut niet van opaan kunt. Als wij in de toekomst een bestelling doen online, en PostNl moet bezorgen zullen eerst ergens anders gaan shoppen.
Wij moesten de step hebben op donderdag omdat dan onze kleinzoon jarig is en je kunt daar niet aankomen dat oma en opa geen cadeau hebben want voor een 6 jarige is dat zeer teleurstellend. Wij zijn blij dat Decathlon dit opgelost heeft.

Bingo 03-07-2019

De winkels zijn top maar de site is vaak heel langzaam. De levering als je via de site besteld is slecht. Levering op donderdag, daarna mail dat het maandag wordt en als het maandag niet geleverd wordt, dat je contact op moet nemen met de klantenservice en in 1 keer wordt het op zaterdag geleverd. Daarbij via internet bestellen en minimaal 8 werkdagen nodig hebben om te leveren is niet van deze tijd, zeer zeker niet voor zo'n grote organisatie als Decathlon.

Jesse 03-07-2019

De levering duurt al langer dan een werk, dit is erg vervelend, de levering word ook steeds uitgesteld.
De prijs is prima en ook veel aanbod dat is wel fijn.

Manon 03-07-2019

Ik zou er online niet iets bestellen. Wacht nu al bijna een week en de klantenservice is niet te bereiken en ze reageren niet op berichten via WhatsApp. Hele slechte service!!!

Rob 02-07-2019

Duidelijke omschrijving van product, voorraad en proces van levering. Snelle levering, spullen goed verpakt.

Fred 02-07-2019

Het was gemakkelijke om mijn sportkleding te bestellen, betaling ging zonder moeite en de levering was zoals afgesproken, dus op tijd. Klasse

Tine 02-07-2019

Leuke web shop, veel keus en goede levering.
Heb al meerdere keren iets besteld en tot nu toe zeer tevreden.

E. de Lepper 02-07-2019

Mijn dochter had een turnpakje nodig en de andere moeders van school zeiden dat ik dan bij Decathlon moest zijn. Het bleek inderdaad zoals ze zeiden: leuke pakjes, goedkoop en snelle levering!

Ton 02-07-2019

Op jullie site staat "voor 22.00 uur besteld, de volgende dag bezorgd". In de praktijk is dat een dag later. Het produsct in kwestie was op voorraad. Vandaar dat ik maar een 7 geef i.p.v. een 10. Het product is prima in orde.

AvS 02-07-2019

Nette levering van materialen, echter voor 2200 besteld en morgen in huis ging niet op. Alles op voorraad, maar die belofte kon Decathlon niet waarmaken. Verder goede kwaliteit materialen tegen een scherpe prijs.

PMB 02-07-2019

Ruime opzet en veel keus.

Punt van aandacht is heldere structuur vwb mannen / vrouwen afdeling en wat is waar te vinden. Een console die verteld die verteld waar welke artikel is te vinden. Vereist uiteraard wel een bijbehorende lokatieherkenning A1, B1, etc.. Overigens niet zo heel moeilijk omdat te realiseren.

Mieke 01-07-2019

Decathlon levert artikelen van een goede kwaliteit tegen een aantrekkelijke prijs.

H. Zandstra 01-07-2019

Onwijs grote zaak in Enschede voor elke sport ruim voldoende aanwezig tegen een zeer redelijke prijs met een uitstekende service omruilen geen enkel probleem .
Leuke winkel en goed overzichtelijk kom zeker weer