Decathlon.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Decathlon.nl.

Deze score is berekend op basis van 1321 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

M uit O 15-07-2019

Wij hadden een zwemgordel met vaste zwemvleugeltjes gekocht. Nadat ik thuis de labels eraf had geknipt en naar het zwembad ging met mijn kleindochters kwamen we er achter dat 1 kamer van zo'n zwemvleugeltjes lek was. Bij thuiskomst meteen gebeld, en konden wij een nieuwe ophalen zelfs zonder bon. Dat vind ik nog eens service.

Jorina, Marcel & Anna Walstra 14-07-2019

Uitstekende overzichtelijke website; ondertussen een aanvulling met allerlei artikelen onder andere voor en bij onze duikuitrusting. Daarnaast nu ook wat apparatuur gekocht voor fitness/kracht. Snelle en adequate levering! Ook een aantal neopreen hesjes en wetsuits gekocht en ook daar zijn wij tevreden over.

P 14-07-2019

Ik hoorde via een kennis over Decathlon. Ik heb zondag 7 Juli een sport broekje besteld, ik volgde mijn pakketje. Hij staat nu nog steeds " pakket is onderweg" . Vond het een beetje erg lang duren, dus ik naar de post nl in de buurt, en mijn pakketje scheen er gewoon te liggen. Het broekje zit overigs prima, en ben er heel blij mee. Alleen t is jammer dat " het pakketje nog steeds onderweg is"

martin 14-07-2019

duidelijke shop met aantrekkelijke prijzen. levertijd wel langer dan gehoopt en achteraf bleek een artikel niet meer leverbaar...

Ria Stolk 14-07-2019

Ik zocht een pet met een achterflap en die heb ik bij jullie gelukkig gevonden. De pet zit perfect en is makkelijk los te maken. Ik ben er heel blij mee.

Lis 14-07-2019

Bestelling plaatsen en levertijd is prima. Bij het afhalen hoefde ik mij niet te legitimeren. Iedereen had dus mijn dure al betaalde pakje op kunnen halen. Slordig.

Chrissie 13-07-2019

Goed werkende site. Eenvoudig producten zoeken. Uitstekende kwaliteit voor een betaalbare prijs.
Snelle levering.

Joelle 13-07-2019

De producten zijn goed, echter was er een fles knoflook vis spul meegegeven, wat ik niet besteld heb. Nu stinkt alles ontzettend naar de knoflook. Bah!
Ook waren mijn producten zo in de doos "gekwakt"! Niet netjes.

Remco Haarman 13-07-2019

Inmiddels wachten wij nu al 8 dagen op uitlevering van onze bestelde artikelen. 2x wel een mail ontvangen dat de bestelling later wordt bezorgd maar betaling wel gedaan. Dus voor 22.00u besteld morgen in huis klopt absoluut niet zoals men nog steeds aangeven op de site en in de mail. Erg jammer, ben dan ook teleurgesteld.

Sjef Siwmons 13-07-2019

Order niet op de beloofde tijd geleverd maar dagen later en dat is zonder bericht zeer slecht. Ook was het niet mogelijk contact met een medewerker te krijgen over de geplaatste order. Zelfs post NL gaf niet thuis. Dit ga ik dus niet meer doen en zal een bericht plaatsen over mijn afkeuring en service van decathlon.

Chiara 12-07-2019

Top producten van goede kwaliteit! Maar het is dit keer een 7, omdat mijn bestelling later dan gepland was verstuurd. Het werd al een week later, vanwege sale. Ik had speciaal de dag vrijgehouden wanneer zij aangaven dat het pakketje werd verwacht, maar op die dag was het nog niet verzonden. De uiteindelijk dag dat het pakketje werd geleverd kon ik niet thuis blijven, maar gelukkig waren de buren thuis.

Als je je spullen sneller wilt hebben, ga dan naar de winkel.

René 12-07-2019

Vandaag besteld is morgen in huis!? Ik wacht nog steeds op mijn bestelling van een week geleden!

Dave 11-07-2019

Goede shop met groot assortiment en snelle levering.
Goede helpdesk als er iets verkeerd gaat.

Dp 11-07-2019

Een prima winkel ,sport schoenen bestelt waren jammer genoeg te klein maat 42 retour gestuurd dit ging zeer goed en vlot, geruild voor maat 43 was jammer genoeg geen tussen maat en 43 was te groot terug gestuurd en ging weer heer vlot en soepel deze keer geld terug gevraagd ook dit was geen probleem.geweldig volgende bestelling weer hier!!

Piet 11-07-2019

Prima webshop. Ruime keuze en alles verder perfect verlopen vanaf de bestelling tot en met de aflevering.

Els 11-07-2019

Prima product ontvangen, maar het is een aantal dagen te laat geleverd. De eerste ervaring met de webshop van Decathlon is dus niet super.

Alexander 11-07-2019

Makkelijk en duidelijk bestelproces. Goede kwaliteit en transparantie informatie mbt levertijden.

Wil 10-07-2019

K heb voor t eerst de winkel bezocht. T artikel was niet in de winkel tot een aardige medewerkster ons erop attent maakte dat ik zonder bezorgkosten t in de winkel kon bestellen en betalen.
Alleen de bezorging viel tegen maar dat lag aan post.nl
3/7 besteld en 10/7 bezorgd ...........jammer

Tjerk 10-07-2019

Vorige week besteld. 2-3 dagen levertijd. Volgens hun eigen mail 8-7-2019 verzonden (5 dagen na bestelling). Volgens Track-and-trace van PostNL nog niet eens in hun sorteer centrum binnen...

Maryse sport 10-07-2019

Fijn dat je toch bij de decathlon kunt winkelen op deze wijze. Is niet zo dichtbij.
Snelle levering en goede spullen.

Marja Wegter Buisman 10-07-2019

Mooie website en goede communicatie.
Doos waarin het verstuurd werd vond ik veel te groot, kleding lag los en verfrommeld in de doos....dat was absoluut een minpunt!

Inwoner Leidschendam 10-07-2019

Verzending van de bestelde tafeltennistafel verloopt zeer slecht. : 3 juli besteld, nu op 10 juli nog steeds niet in huis. Dat krijg je als je de verzending regelt mee Dynalogic. Voor mij geen online bestelling meer bij Decathlon.

Robert Kiers 10-07-2019

Er is sprake van een ruim aanbod, een makkelijk zoeksysteem en hoge kwaliteit tegen aantrekkelijke prijzen.
Jaren geleden in Frankrijk al 'besmet geraakt' met het Decathlonvirus.
In de fysieke winkel is het prettig toeven, ook met kinderen, die vermaken zich namelijk uitstekend!

Ron 09-07-2019

Duidelijke en goed gevulde webshop, makkelijk te bestellen en snelle afhandeling.

Danny 09-07-2019

Goede service en geweldige kwaliteit , PRIMA Winkel . Bestel er vaker campeer spullen en ze bevallen nog steeds allemaal .

Marietje 09-07-2019

Heb twee paar schoenen besteld. Zijn netjes op tijd gekomen. Precies juiste maat. Heb van Decathlon gehoord via mijn kinderen en een vriendin. En ben er tevreden over. Ben ook persoonlijk in de winkel gekeken in Rotterdam. Goede prijs.

Petra 09-07-2019

Ben heel tevreden. Ze doen wat ze beloven. Goede prijs-kwaliteit. Precies wat ik zocht.

Ton 09-07-2019

levert snel, artikelen zijn goed, en de prijs is ook prima. Wat moet je nog meer wensen ?

Angelique van der Velden 09-07-2019

Persoonlijk een hele slechte ervaring. Leuk verleden week een trampoline besteld en dit voorraad artikel via IDEAL betaald. Verwachte levertijd verleden week vrijdag. Niet dus. Je ontvangt een oh sorry email waarin wordt gesteld dat men nog 4 dagen extra tijd nodig heeft om je order te verzenden. Als je na die tijd niet een bevestiging email hebt ontvangen omtrent de track and tracé code dan mag je zelf gaan bellen met de klantenservice.

Bert 09-07-2019

Besteld op 2-7, de online shop beloofd directe verzending, de bevestigingsmail nuanceert al naar: waarschijnlijk wordt het 5-7, op 4-7 een mailtje dat het iets later wordt, het wordt op 5-7 verzonden, op 9-7 een mail dat het verzonden is. Wellicht op de site niet beloven dat het snel verzonden wordt... scheelt teleurstellingen.

A. Radder 09-07-2019

Bestelling geplaatst. Wilde bezorgadres veranderen. Door lange wachten op verbinding met klanten service, was wijzigen van bezorg adres niet meer mogelijk . Service van niets, kortweg bagger.

Martijn 09-07-2019

Ik heb de spullen 10 dagen geleden besteld en heb ze nog niet ontvangen.
Iets vertraging noemen ze dat...
Voor 22.00 uur besteld volgende dag in huis moet heel snel van de website af.
Dst kunnen ze niet waarmaken.

Tope 08-07-2019

Makkelijk in gebruik. Alles wat ik zocht snel gevonden. Jammer dat de levering lang op zich laat wachten. 1 juli besteld. Zou 4 juli geleverd worden maar kwam de 6 e juli.

H.L.M. Vallen 08-07-2019

Uiterst spontane en zeer vriendelijke medewerkers.
Mooie en duidelijke opstelling van alle artikelen.
De winkel ziet er zeer verzorgd en schoon uit.
Hier ga je heel graag naar toe.

Dorain 08-07-2019

Duidelijke site, makkelijk te bestellen.
Levering op tijd. Gemakkelijk te retourneren.

Peter 08-07-2019

Schoenen voor een lage prijs, zagen er ook uit zoals op de website. Eén puntje eraf doordat de schoen op onbekende reden een dag later werd bezorgd, kan aan postnl liggen. De dag later ben ik ga hardlopen, ze liepen super. Voorderest geen klachten, op een dag vertraging na.

HansF 08-07-2019

Een goed product gekregen wat volledig voldeed aan de opgegeven omschrijving
Ophalen in de winkel was prima geregeld. De erg vriendelijk mevrouw had snel mijn artikel en ik kon het ook nog even passen. Erg tevreden dus.

Harm Dessens - Hakkoer 08-07-2019

Breed assortiment voor normale prijzen, snel thuis bezorgd onder goede condities

Pirmin 08-07-2019

Decathlon is een zowel offine als online prima winkel. Breed assortiment met verhoudingsgewijs lagere prijzen maar prima kwaliteit !

mc 08-07-2019

De keuze is voldoende. Helaas viel het product iets kleiner uit als verwacht. Verder werd tijdens bestelproces aangegeven dat het product niet op voorraad was en het 3 dgn later bezorgd zou worden. Helaas duurde dat ruim 4 dgn. Niet volgens afspraak.

René 08-07-2019

Helaas zou mijn bestelling enkele dagen later binnen zijn dan was aangegeven. Echter had ik mijn bestelling graag gehad voordat ik op vakantie zou gaan. Ik heb telefonisch contact gezocht met filiaal in Arnhem. Ik kon mijn product daar een dag later komen ophalen, zodat ik het op tijd binnen had. Het aankoopbedrag is netjes terug gestort. Ter compensatie. Goed opgelost Decathlon.

Karel 07-07-2019

Had stoeltje besteld dit was niet in winkel te krijgen.via webschob besteld en na 3 dagen geleverd opgehaald in winkel prima geregeld

Abhishek Arora 07-07-2019

The item is not delivered yet. I pinged on your whatsapp number so many time but no reply there is as well. This is really really sad. It was a gift for a friend on his birthday and now birthday is already passed.

Jeroen 07-07-2019

Voor een simpele fietsstandaard, 2 weken moeten wachten, daarbij via mail en whatspp om uitleg gevraagd? Maar tot de dag van vandaag nog geen antwoord gehad! Ik gun de volgende aankopen aan obelink! En zullen ook zeker niet snel meer iets bestellen hier.👍🏻

Paroesja 07-07-2019

ER is volop keus.
en soms is een product niet in de winkel maar wel online.

Peppel 06-07-2019

Het is net geen tien omdat ik de tijd van bestelling tot levering vrij lang vind,
Verder is alles prima in orde

Jolanda 06-07-2019

Snelle levering en evt terugbetaling. Bestelde was snel binnen. 2 verschillende maten besteld, en 1 teruggestuurd

Bea 06-07-2019

Prima webshop. Direct duidelijk of het product leverbaar is. Producten zijn overzichtelijk gerangschikt. Alles op het tijdstip geleverd zoals is aangegeven. Maatvoering klopt. Prijs/kwaliteitverhouding is super.

Sandra 06-07-2019

Gebruiksvriendelijke website, makkelijk om te bestellen en snelle accurate afhandeling.

Kimm 06-07-2019

Goede overzichtelijk site. Makkelijk en duidelijk uitgelegd hoe alles werkt. Zelf als bij het artikel staat hoe het valt kun je er van op aan dat het klopt.. Mijn keuze was goed en het advies ook. Ga vaker gebruik maken van Decathlon