Decathlon.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Decathlon.nl.

Deze score is berekend op basis van 1313 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Laura 27-07-2019

Prima shop.
De bestelling kwam zoals beloofd de dag erna en gelukkig al heel vroeg.
We hadden een tarp besteld die we hard nodig hadden voor een schaduw plek te creëeren op vakantie na het begeven van onze parasol.
Top service,
Top decathlon

Mirjam 27-07-2019

Niet duur, goede kwaliteit, ook veel kleine maten, snelle levering. Aanrader.

Sanne Flemminks 27-07-2019

Veel aanbod, veel op voorraad en je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer de spullen bezorgd worden. Ook als het niet goed is, mag het kosteloos retour gestuurd worden. Dit was niet nodig, maar motiveert wel om online te kopen.

Koos 27-07-2019

Hallo ik vind het een overzichtelijke shop en de levertijd was supersnel, je word goed op de hoogte gehouden van je bestelling en in hoeverre de leertijd is.
Het bestelde item was goed en degelijk verpakt.
Ga hier zeker weer bestellen.

Katy 27-07-2019

Shop gekozen omdat ik niet via internet op mijn thuis adres kan bestellen. Ik heb namelijk geen Belgisch mobiel nr. In de shop super geholpen. Zelfs hebben zij geprobeerd het adres aan te passen. Lukte niet. .

Berry 27-07-2019

Levertijd meer dan een week, terwijl er op de website staat binnen een dag. De vertraging word af gedaan als een storing of drukte bij postnl. Er werd zelfs al gezegd dat ik het al ontvangen had. Zeer slecht, niet voor herhaling vatbaar.

piet glas 27-07-2019

Snel geleverd goed verpakt , maar me uit klap schepje die ik had besteld was na een uurtje scheppen zo krom als een hoepel en niet meer te gebruiken wat een flut kwaliteit echt pisbakken staal

Daniel1974 27-07-2019

Overzichtelijke site/shop, prakisch en gemakkelijk zoek en betaalfuncties te hanteren, aantrekkelijke prijzen

Wally 27-07-2019

Snel gevonden wat ik zocht, bestellen zonder problemen en anderhalve dag later kon ik mijn bestelling in de winkel ophalen.

ROBERT HOOGENDOORN 26-07-2019

Kwaliteit redelijk.
Prijs gunstig.
Nu 2 X een product besteld, eerste keer veel
te laat geleverd en tweede keer nog steeds niet gekregen, alles vooraf betaald!

Bernard Peters 26-07-2019

De prijs/kwaliteit verhouding is gewoon super. Al eerder goedkopere sportkleding gekocht bij bijvoorbeeld Lidl en Action, maar dit kan kwalitatief niet tippen aan de producten van Decathlon.
Daarnaast hanteert Decathlon 365 dagen als periode waarin je producten retour kan sturen. Ik ga er van uit het nooit nodig te hebben, maar het voelt wel als een zekerheidje.

Helmert van Maanen 25-07-2019

Goede keuze, mooie prijs, kwaliteit prima (ykk-ritsen is). Maatvoering iets anders dan gebruikelijk ('82-88 cm' ipv gangbare '86'). Voor peutervestje niet veel keuze, maar wel wat.

Henk 25-07-2019

Door verwijzing gezocht artikel bij de Consumentenbond naar deze site. Hier scheeelde mijn aankoop ca. 30%! Artikel was snel gevonden, samen met een snelle bezorging.

Marcel de Groot 24-07-2019

Precies gekregen wat ik hebben wilde. Klitterband schoenen omdat ik geen veters meer kan knopen. Netjes op tijd bezorgd.

Martha 24-07-2019

jeu de boules magneten besteld én felgekleurde buts, ze waren snel in huis en netjes bezorgd.

Frans 23-07-2019

Overzichtelijke website van een betrouwbare winkel, dus met vertrouwen bestellen. Bestelproces gemakkelijk en goede communicatie vanaf bestelling tot levering. Geen "kleine lettertjes", Decathlon doet wat ze beloofd.

W 23-07-2019

Wauw, de bezorging was sneller dan de wind! Goed verpakt en nette prijs voor een goed produkt! Meer kan men niet wensen. Een 9 omdat dat er voor zorgt dat men een 10 wil halen!

Ton 23-07-2019

Wij hadden een bestelling gedaan en daar zat helaas 1 artikel niet bij toen zijn we alsnog naar de winkel gereden maar we hadden alles al betaalt. via de Whatsapp kontakt gehad en alles werd gelijk goed geregeld wij zijn super tevreden.

Sabine 23-07-2019

Omdat mijn eerder ervaring.... heel correct en snel behandeld en afgerond is

Thomas 23-07-2019

Heel erg super duper extreem goed echt niet normaal perfecte service van enthousiaste mensen wat een top winkel

Chiel Schijndel Van 22-07-2019

het door mij bestelde artikel (sportjack) was op tijd en netjes afgeleverd. Ook het artikel zelf zag er goed uit, maar ik heb het sportjack nog niet gedragen, dus de kwaliteit er van kan ik nog niet beoordelen.

Astrid 22-07-2019

In de winkel bleek het artikel niet meer op voorraad. Daar ter plekke kon het besteld worden en werd het thuisbezorgd zonder extra kosten. Top service!

Francisco 21-07-2019

Simpel kunnen vinden wat ik zocht, snel geleverd, zeer goede kwaliteit, hele mooie prijs.

Birgit Hermsen 21-07-2019

Supertevreden over de snelle levering. Helaas was onze positieve gevoel snel weg toen wij opblaasbare tent voor de eerste opzetten op ons buitenlandse vakantie adres. 1 van de tubes/buizen van de opblaasbare tent is lek. Om de 2 uur moeten wij lucht er in blazen. Jammer dat de dame van het servicepunt weinig empathie toonde. Het helpt al als iemand zegt: wat ontzettend vervelend...
helaas gebeurde dit niet waardoor wij ook kribbig werden aan de telefoon. Jammer!!

Ron 21-07-2019

De bestelling en afwikkeling tijdens de bestelling is ok.
Jammer genoeg is nu (1 week later) de bestelling nog niet gearriveerd.
Ik heb geen haast of zo, maar een dag of vier zou toch moeten kunnen lukken lijkt me...

Gert 21-07-2019

De hardloopkleding en accessoires die ik bij Decathlon koop zijn altijd van prima kwaliteit, en de prijzen zijn ook heel prettig. De duidelijke site werkt prima, en de spullen worden altijd vlot geleverd.

Jans 21-07-2019

Mooie nette winkel keurig naar sport ingedeeld. Behulpzaam vakkundig personeel

Gerard 20-07-2019

Tennisshort snel gevonden in het weekend en al op dinsdag bezorgd. Sneller kan het eigenlijk niet. Dus zeer tevreden over de snelle afhandeling en het short past voortreffelijk!

Willy 20-07-2019

1 keer maar nooit weer.
Voor de vakantie nog snel wat spullen ingeslagen en bij thuiskomst bleek er in een t-shirt een winkelhaak te zitten en bij een vishengel was de top gebroken.

Frank 20-07-2019

Hele Nette service en snelle levering. Helaas na opzetten van de tent zat er een fout in. Dit aangegeven en snel antwoord gekregen via de app. We zijn naar de winkel gegaan en hebben zo de tent omgeruild voor een nieuwe. Top service!

abuchinhoren 20-07-2019

De aankoop en bestelling gedaan in winkel in Alkmaar en had binnen 2 werkdagen het product ontvangen thuis.
Mijn vrouw is zeer te spreken over haar bikini aankoop.

Strik 20-07-2019

Via de webwinkel makkelijk te bestellen. Alles op tijd geleverd. Bestelling was in een grote doos geleverd. Doos was bij ophalen bij afhaalpunt opengescheurd op de hoeken. Blij dat de bestelling compleet was.

T. Remmerswaal 20-07-2019

Het bedrijf in Frankrijk leren kennen en er sportkleding gekocht een paar jaar geleden. Goede kwaliteit en prijs. Draag het nog steeds.

Linda25 20-07-2019

Ik had een badpak besteld en die bleek achteraf te klein. Toen heb ik een maat groter besteld en de andere retour gedaan en binnen 3 werk dagen had ik alweer die nieuwe badpak binnen. Dat vindt een goede en een snelle service.

Tommus 20-07-2019

Snelle levering en de tas voldoet volledig aan de beschrijving. Goede kwaliteit.

John en mike 19-07-2019

Ben tot nu toe zeer tevreden en snelle levering helemáál top nu nog afwachten of de kwaliteits ook goed is

Thea 19-07-2019

Een makkelijk te vinden site. Duidelijke product beschrijving. Makkelijk te gebruiken en goede betaalmogelijkheden. Prijs kwaliteit verhouding is dik in orde. Goed materiaal voor een redelijke prijs. De zending komt op tijd aan en is vanaf het moment van aanvraag helder te volgen. Bij de levering is een duidelijke handleiding over eventuele retourzending aanwezig.

J van G 19-07-2019

ben in Roermond in de winkel geweest voor schoenen.
een goed overzicht ingerichte winkel, ik heb daar een paar gezien maar kon niet beslissen.
paar uur na thuiskomst de schoenen online besteld, volgende dag zijn ze geleverd zonder verzend kosten TOP.
zeker een winkel voor alle sport/en buiten kleding en schoenen.

Monica mangot 18-07-2019

Ik was op zoek naar een zomer gewatteerd jasje, en kwam door te zoeken online, bij decathlon terecht.
Mijn bestelling was niet duur en snel geleverd.
Snel na ontvangst bericht, opgehaald bij de supermarkt plus.
Zit precies goed, mijn nieuwe jasje, ben zeer tevreden.

Esmée 18-07-2019

Surfboard werd kapot geleverd door dynalogic, jullie hebben dit super fijn opgelost door een board opnieuw te bestellen en deze om te ruilen! Helemaal top!

joke 18-07-2019

snelle levering, artikelen zijn van goede kwaliteit. als ik weer wat nodig heb ga ik zeker weer bij Decathlon bestellen

BA 18-07-2019

Groot assortiment, super goed prijs / kwaliteit verhouding en prima service. Er ging iets mis bij mijn bestelling maar ik werd goed op de hoogte gehouden, kreeg een kortingsbon en kon via alle kanalen meteen medewerkers spreken. Top!

Franka 17-07-2019

Prima webshop. Het enige minpunt is dat de meeste artikelen niet in Den Haag verkrijgbaar zijn. Ik wil de artikelen eerst kunnen bekijken en vergelijken. Een omschrijving en een foto zeggen niet altijd genoeg.

Bert 17-07-2019

Zeer duidelijke site. Product zeer goed omschreven. Het bestelde is exact wat ik had verwacht. Supersnel geleverd

Astrid 17-07-2019

Decathlon heeft een groot assortiment, een snelle levering en een goede prijs kwaliteit verhouding

boraatje 17-07-2019

Ik heb onlangs een bestelling gedaan bij Decathlon en ben hier zeer tevreden over!!!
En dan met name over het bestel- en retourproces en de afhandeling! De artikelen die ik besteld had waren prima hoor, helemaal naar verwachting, maar ik had twee kledingstukken in een maat te klein besteld. Eigen fout dus! De andere artikelen waren helemaal in orde, maar twee moesten er dus retour. Hierdoor weet ik wel meteen hoe dit bij Decathlon gaat: Perfekt!
Op de site wordt heel duidelijk uitgelegd wat je moet doen, dezelfde dag heb ik het teruggestuurd en de volgende dag al kreeg ik een mailtje dat de retourzending verwerkt was én is de terugbetaling van de artikelen al geregeld!! Helemaal top!! Ik ga hier zéker vaker bestellen!!

Herma 16-07-2019

Prima kwaliteit sportkleding voor een schappelijke prijs. Leuke ontwerpen.De bezorging ging vlot, wel een erg grote doos. Had kleiner gekund.

Lysanne 16-07-2019

Artikel zag er echt totaal anders uit dan op de website. Plooien in het tennisrokje waren op de foto niet zichtbaar. Als ik dat had geweten, had ik 'm niet besteld, dus direct retour.

Angelique 16-07-2019

Alles was goed verpakt en een snelle goede levering, producten zijn precies zoals ik verwacht had

Nelleke 16-07-2019

War er staat dat was ook zo, snelle levering netjes n mailtje met de trac en tracé code