Decathlon.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Decathlon.nl.

Deze score is berekend op basis van 1348 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

cora 19-11-2019

Ik werd super vriendelijk geholpen en uitleg gegeven. Ik kwam voor ruitersport artikelen. Super qua prijs.

GH1975 19-11-2019

Aanvulling op vorige review: de producten (thermo kleding voor zoon) zijn van goede kwaliteit!

GH1975 19-11-2019

Ik heb voor deze online winkel gekozen omdat ik hoorde dat het kwalitatief goed was voor een redelijke prijs. De bestelling was goed te plaatsen. Maten worden omschreven en aangegeven of iets wat ruimer of kleiner valt.
De levering was precies zoals aangegeven. Ik ben helemaal tevreden!

N Brand 19-11-2019

Op tijd geleverd. Ging makkelijk. Alleen bij de sportschoenen kwamen die niet in een doos, maar in plastic zak. En schoenen zaten aan elkaar met tiewrap. Zodoende was passen/uit proberen thuis wel lastig. Maar gelukkig goede maat gekozen.

Andrew 19-11-2019

Great value products. Decathlon even produces alternatives for very versatile Profile Design aerobars. And nobody else!

Brenda 19-11-2019

Ik vind de verzending erg lang duren, 4 dagen. En vind dat je voor een hoog bedrag moet besteden voor je gratis verzending krijgt. Dat is niet meer van deze tijd. De producten zijn prima van kwaliteit.

Petra 19-11-2019

Het artikel dat ik had besteld was de volgende dag netjes binnen. Helaas had ik de verkeerde maat besteld. Deze kon ik kosteloos retour sturen en ruilen en 2 dagen later had de goede maat alweer binnen. Top service en ook mooi snel.

Jaap 19-11-2019

Bij Portugese decathlon besteld en dus ook Portugese Email . Dat is wel even een dingetje.
verder uiterst tevreden.

Dianne 18-11-2019

Makkelijk en duidelijk artikelen bestellen. Snel geleverd! Geen afwijkingen van foto en echt in handen. Betaalbaar!!

Gerard 18-11-2019

Easy te vinden op de site. Snelle levering en keurige afhandeling in de winkel.

Claudia Vurel 18-11-2019

Snelle levering echter geen pakbon of retourinformatie in de doos. Nu moet ik zelf contact opnemen hoe ik iets terug kan sturen

Mariska Reurs 18-11-2019

Gebruiksvriendelijke site, snelle levering en goeie prijs!
De artikelen moeten nog gegeven worden, dus nog geen prijs/kwaliteit beoordeling.

HG 18-11-2019

Ik beveel déze webshop ten zeerste aan ,grote keuzemogelijkheid en
zeer duidelijke site.
Ik heb geen opmerking we hadden geen product gezien op de webshop en zijne naar de winkel in Kerkrade geweest daar waar hetzelfde niet op voorraad we vroege aan de heel vriendelijke en service gerichte medewerker óf hij dit voor ons kon bestellen.hij heeft nogmaals eens tweede collega erbij gehaald en dit via de telefoon geprobeerd máár hét antwoord wás kán ik niet bestellen moesten we zelf thuis máár bestellen is jammer.

Ing 17-11-2019

Decathlon winkel vind ik ok, maar heb een bestelling gedaan op 9-11-2019, bevestigd etc. Verwacht op 13-11-2019. Tot op heden, 16-11-2019(avond) nog niks!
Ook geen berichtgeving over wanneer wel, dit is het meest vervelende. Er staat nog steeds: verwacht 13-11-2019.....
Wel dus nu een tevredenheidsonderzoek, tja dan kan ik dus alleen concluderen dat ik over de verzending niet tevreden ben en hoop dat ik mijn artikel nog op tijd voor mijn vakantie ontvang!
Winkel ok, verzending niet ok

K 17-11-2019

Het pakket niet ontvangen, omdat het adres niet bestaat volgens de pakketbezorger. Vervolgens weer contact gehad met Decathlon over mijn pakket. Volgens de klantenservice zou het opnieuw verstuurd worden, maar nog steeds niks van gehoord...

Anita 17-11-2019

Goede verpakking en keurig snel geleverd. Het geleverde komt ook geheel overeen met het bestelde.

Alex 16-11-2019

Shop met heel veel artikelen voor vele sporten, je krijgt wat je besteld en leveren snel!

Nata 16-11-2019

Snelle levering, goeie producten, jammer dat er geen winkel in Zeeland te vinden is.

Annet 15-11-2019

Makkelijk te bestellen en artikelen voldoen altijd aan de verwachting. Goede prijs/kwaliteit verhouding

Gerard Kuster 15-11-2019

De bestelling is supersnel geregeld.
Alles netjes en duidelijk op de webside bij eventueel retour sturen.

Lily 15-11-2019

snel geleverd, toegankelijke website en artikel is wat ik hoopte. De foto klopte met de werkelijkheid.

Cor int groen 14-11-2019

Het is een heel fijne winkel om wat betreft sportsp gullen te kopen en je word er heel vriendel kijk ontvangen het zijn allemaal leuke mensen daar +je hebt daar een goede service ik zou iedereen adviseren daar eens een kijkje te gaan nemen sucses v verders en ga zo door met je winkel

H. Stoop 14-11-2019

Goedkope artikelen, maar qua bezorging voor verbetering vatbaar. De spullen voor mijn zoon zouden gisteren, op zijn verjaardag, geleverd worden. Tot op heden niet gebeurd.....

Hv 14-11-2019

Site was duidelijk.
Bestelling op tijd geleverd.
Bestelling was zoals aangegeven op site.

joyce 14-11-2019

's avonds een bestelling geplaatst voor een hondensleeplijn van 10 meter. De volgende dag kon ik hem al ophalen bij het postnl punt. Erg fijne service en een fijn product

Ilse 13-11-2019

Bestelling snel en netjes geleverd. Op site duidelijke omschrijving met nuttige informatie.

Femmie 13-11-2019

Ik heb voor decathlon gekozen omdat het gemakkelijk bestellen online is.
Ze hebben de perfecte thermoshirts/kleding die ik nodig heb voor onder de kleding van de voetbal. De blauwe kleur is precies de kleur van de shirts. De prijs is mooi, niet duur. Kleding is van mooie kwaliteit en zit fijn.
Je krijgt een mooi overzicht van je bestelling op je mail. En de bestelling werd vlot bgeleverd. Heel erg fijn.

Marien Kreuger 12-11-2019

Wilde een Thule fietsendrager en zag dat deze bij Decathlon op voorraad was. Ik bestelde, betaalde en kreeg een bevestiging dat de fietsendrager met 2 a 3 dagen thuis geleverd zou worden. Helaas gebeurde dat niet; eerst was de bestelling zoek, daarna was er een andere transporteur en tenslotte kon ik ‘m een dag te laat bij een postloket 5 km verderop ophalen. Mijn “cliënt journey” was inmiddels aardig verknald.

Rene 12-11-2019

Super sportwinkel. Voor elke sport iets te vinden. En goede kwaliteit. Moest een loopband hebben. Ben supergoed geholpen. En heb er dan ook ontzettend veel plezier van.

Gerrie 12-11-2019

Voor het eerst in deze alles hebbende winkel, super hoe we werden geholpen en nog de nabestelling werd verzorgd. Een dikke 10 voor deze bloeiende zaak

Margreet 11-11-2019

Ik heb Decathlon pas net ontdekt en ben positief verrast! Mijn bestelling werd heel snel geleverd en de kwaliteit van de producten is erg goed. Een erg goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik zou hier zeker nogmaals producten bestellen.

M. Klinkenberg 11-11-2019

Ik vindt het een mooie zaak en het personeel is kundig en behulpzaam.
de site is ook prima in orde .
De levering was er binnen 3 dagen.
Zeer tevreden

HJA Brouwer 10-11-2019

Het was een snelle bezorging.
Vaak slagen wij als we iets kopen bij jullie winkel.

Ankie 09-11-2019

Ik was op zoek naar een regenponcho met lange mouwen welke ik kan dragen over mijn rugzak die ik mee "sjouw"' tijdens mijn wandelingen van minimaal 30 km.
Na enig speurwerk kwam ik op de site van Decathlon uit en omdat ze deze poncho niet in de winkel in de buurt op voorraad hadden, heb ik deze online besteld (en betaald) en in de winkel afgehaald.
Dit alles verliep erg soepel

RMT 09-11-2019

Bij telefonische informatie of een maat 3xl geschikt was voor 1.95m lengte, was het antwoord "dat denk ik wel". Geen sterk antwoord.
Toch de broek gekocht en die zat perfect. De afhandeling van de koop en de aflevering waren prima.

Janolifant 08-11-2019

Personeel denkt met je mee ik haal vooral internetbestellingen op en breng heel zelden wat retour en een keer een garantie geclaimd en allemaal heel vlot zonder gezeur afgehandeld in de jaren dat ik bij Decathlon bestel.
Artikelen voor leuke prijzen en ook in grote maten makkelijk vindbaar op de website hulde!

Corona 08-11-2019

Geweldige winkel met goede betaalbare sportkleding enz.
En vriendelijk behulpzame medewerkers.
Deze maal via de site besteld en ook dat ging super.
Heel goed te volgen wanneer mijn pakketje bezorgd zou worden.
En een belangrijk detail, geen overbodig verpakkingsmateriaal.

Han 08-11-2019

Een prima on-line-shop met een zeer uitgebreid assortiment sportartikelen.
De bestelling is op de afgesproken dag bezorgd. Een retourzending wordt snel afgehandeld volgens een door de klant gekozen optie. Ik kan niet iets bedenken wat anders of beter zou kunnen.
Dit zegt ook iets over de shop als organisatie en vooral ook over haar medewerkers. Alle lof voor hen. Chapeau.

jacoba 08-11-2019

Zeer uitgebreid aanbod en bijzonder schappelijke prijzen; helaas is maatvoering niet altijd even helder en jammer van verzendkosten maar al met al een fijne winkel die ik van harte aanbeveel. Ook retourproces/creditering eenvoudig en snel geregeld

Wendy 08-11-2019

Een niet al te dure sport winkel. Groot assortiment en snelle levering als je online besteld!

Maaike 07-11-2019

Fijne winkel met een ruim assortiment. Producten zijn van goede kwaliteit tegen een betaalbare prijs. Uitleg/informatie over het product in zowel de winkel als webshop zijn uitgebreid, professioneel en duidelijk. Levering is daarnaast ook erg snel.

Cor van Duijn 07-11-2019

De info op de site was duidelijk en het product was binnen drie dagen in huis. 👍

Peet257 06-11-2019

Online geshopt, besteld en de volgende dag is het binnen super handy zeer tevreden en retour net zo makkelijk weer terug gestuurd. Top service!!!

Bep Hanraets 06-11-2019

Super snelle levering.
Mooie skeelers om te zien. Weet de rest nog niet, hoe ze passen en hoe ze lopen, want ze zijn voor kerst. Maar op het oog zien ze er prachtig uit.
“Actie”

Jacqueline Siol-Brouwers 06-11-2019

Goede overzichtelijke website, goede service en een snelle levering. De gezochte artikelen zijn van goede kwaliteit. Prettig om te dragen.

Willem van der Burgt 06-11-2019

ik was op zoek naar goede en betaalbare sportschoenen en kleding voor mijn kinderen. Site is gebruiksvriendelijk en producten zijn makkelijk te vinden. De levering was wat vertraagd maar daarover ben ik goed op de hoogte gehouden. dik tevreden met de producten en de service

Peter 06-11-2019

Duidelijke site en correcte levering. Prijs/ kwaliteitverhouding is ook prima.

Rick de Jong 06-11-2019

Ondanks verkeerde maat geweldige afhandeling door Decathlon. Absoluut geen klachten.
Ik blijf ook bij decathlon mijn spullen kopen

Harry Gehlen 06-11-2019

Product is nog niet gelevert, heb helaas na 10 dagen ook nog geen bericht wanneer het geleverd wordt. Alleen bericht dat het later wordt.

D van Urk 06-11-2019

Volgende dag thuis bezorgd.
Helaas te groot, geruild voor kleinere maat.
Retour sturen is duidelijk aangegeven en gratis.
En binnen een week geld terug op de rekening.
Echt top service.