Decathlon.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Decathlon.nl.

Deze score is berekend op basis van 1021 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

F. 09-08-2020

Bestelling geplaats, account 'aangemaakt'. Geen orderbevestiging ontvangen terwijl ik wel meer dan 450euro had betaald en die is inmiddels afgetrokken van mijn bankrekening, tab per ongeluk gesloten, ging terug inloggen en blijkt dat account niet bestaat. Had bericht gestuurd via whatsapp and facebook, 2 dagen geen antwoord terwijl ik zie dat ze online zijn op facebook messenger. En ja, bellen is niet mogelijk door 'corona'.

Ingrid 07-08-2020

Duidelijke site. Snelle levering. Eenvoudig en snel weer te retourneren.
Wel jammer dat veel niet op voorraad is in de winkel.

B. Nieumeijer 07-08-2020

Goede website is overzichtelijk en redelijke prijzen
duidelijke berichtgeving na de koop en een snelle levering
al met al dik tevreden en zal zeker aanbevelen bij anderemensen

Günter 07-08-2020

Keurig op tijd bezorgd en constant op de hoogte gehouden van de staat van je bestelling.

Gerjan Jansen 06-08-2020

De shop vindt ik prima,maar de hulp online of via whatsapp vindt ik een drama,mijn vragen worden niet beantwoord

Cor 05-08-2020

Makkelijk artikelen kunnen vinden, acceptabele prijzen en zeer vlotte levering

ardi 05-08-2020

Helaas viel het artikel tegen groot en zwaar, dus terug gestuurd. Maar had gewoon iets anders ervan verwacht

Arjan 05-08-2020

Ik ben deze keer erg teleurgesteld en wel om de volgende reden. Ik was op zoek naar een hengel en een reel, die bleek uitverkocht te zijn. Via de sms service kreeg ik te horen dat het product weer leverbaar was. Ik heb de reel plus hengel besteld en kreeg het onjuiste product binnen. Ik heb dit terug gestuurd en kreeg te horen dat het juiste product niet leverbaar was en dus mijn geld terug krijg. Dus heel veel wachten en moeite later heb ik nog steeds niet wat ik graag wilde hebben. We hebben heel veel spullen van Decathlon in huis waar we erg blij mee zijn, maar deze keer is werkelijk alles mis gegaan, erg jammer.

Annie 04-08-2020

Goede beschrijving van produkten. Gemakkelijk, duidelijk en snelle bezorging van je bestelling

Rob 04-08-2020

Erg mooie site met en duidelijke omschrijving van de artikelen. Betalen is erg makkelijk door de vele betalingsmogelijkheden. De prijzen zijn ook erg concurrerend dus erg interessant. Levering was ook uitstekend dus ik ben zeer tevreden.

Caroline 04-08-2020

Overzichtelijke site. Decathlon levert goede producten voor een prima prijs. De kwaliteit van de producten is goed. Voorheen graag naar de winkel nu snelle levering online. Retouren zijn eenvoudig te regelen , terugbetaling verloopt vlot. Komen altijd graag terug als klant, voor kleine maar ook grotere aankopen op sportgebied.

kaajee 04-08-2020

Bestelling nog niet geleverd(wel betaald) Telefoon word niet opgenomen(bandje met geneuzel over corona). Email word over 7 dagen beantwoord. Kortom een zeer slechte bereikbaar en onfatsoenlijke klantenservice. Hier ga ik niet weer bestellen.

Alphons 04-08-2020

Er was beloofd dat ik de dag daarna mijn spullen zou ontvangen. In plaats daarvan kreeg ik n @ dat dit niet kon want het moest allemaal uit een ander magazijn komen. Levering werd bijna een week later.
Dat vond ik onacceptabel en echt een logistieke misser waar Je de klanten mee wegjaagt. Ik heb de opdracht gelijk geannuleerd. Tevreden ben ik over het feit dat ik binnen 2 dagen mijn geld retour had.
Ik ben de spullen vervolgens in een decathlon winkel gaan kopen Ik dus alsnog kon gaan kamperen.

Peggy 04-08-2020

Ik koop graag bij Decathlon maar online bestellen is echt één grote aanfluiting!! Je kan niet 100% vertrouwen dat de voorraden kloppen. Hoe vaak ik niet mee maak dat er aangegeven wordt dat er voorraad is en wanneer je het in je hebt geplaatst en je wilt gaan betalen blijkt het in één keer er niet meer te zijn (???) Ga ik in mijn favoriete winkel kijken dan blijkt het daar wel te zijn maar kan ik alleen maar kiezen om op te halen in, bijvoorbeeld Rotterdam (???). Ga je een (paar) uur later kijken staan er weer andere voorraden in. Denk je YESSS het kan weer. Wordt het er weer er uitgegooid!! Blijkt de voorraad al weer niet te kloppen!! En kan ik het bijvoorbeeld niet in Rotterdam op halen maar zou ik weer naar Best moeten terwijl mijn thuishaven Tilburg of Breda is. Echt Decathlon? Je zorgt ervoor dat een online webshop echt werkt of je verkoopt het niet online!! Maar maak er geen Russisch roulette van! Dit is zo frustrerend online winkelen zo. En ik rij echt niet voor maat 41 naar Rotterdam en maat 42 naar Best. Ik wil gewoon online twee verschillende maten kunnen bestellen bij één webshop!! Of ophalen in één winkel!!!

Rene 03-08-2020

Overzichtelijke webshop, goed gecategoriseerd.
Heel prettig zijn de instructievideo's, mede daardoor heb ik een prima opblaasbare 4 persoonstent gekocht. Prachtige tent waar we heerlijk in gekampeerd hebben afgelopen week.
Slecht 1 minpunt, de haringen zijn van slechte kwaliteit , zou er zelf stormharingen bij doen.
Voor de rest prima product levering was ook top.

Astrid 02-08-2020

precies gevonden wat we zochten,voor een leuke prijs. en zeer snel geleverd. helemaal top !

Rianne 31-07-2020

Fijne webshop. Snel geleverd. Prima prijs/kwaliteit.
De thermosfles die ik gekocht heb, is geweldig! Houdt alles goed en lang warm. Heel blij met mn aankoop.

Dennis 30-07-2020

Negatieve verassing doordat er nu verzendkosten betaald moeten worden

Daarnaast al meer dan 8 dagen nodig voor verzending?!

Toch een hele andere ervaring sinds de laatste keer dat ik een bestelling heb geplaatst

S.Geraads 30-07-2020

Makkelijke website
Goed advies om een maat groter tepakken bij badpakken die klein uitvallen
Een hele goede kwaliteit
We komen zeker terug op de site

TamaraV 30-07-2020

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Wordt sneller bezorgd dan er op de site staat. Enkele artikelen zouden pas binnen 2/3 werkdagen binnen zijn. Zondag besteld, dinsdag alles geleverd. Sportkleding is allemaal echt super. Ben altijd erg tevreden over de Decathlon.

Miranda 30-07-2020

Geweldig groot assortiment in sportartikelen! Meerdere keren goed kunnen slagen voor sportkleding. Bestelproces en betaalproces is heel makkelijk te doorlopen. Bij retourneren ook heel snel bericht dat het ontvangen is.

Marielle 29-07-2020

Een top kijker! Echt beter dan mijn vorige
(gestolen) kijker. Meer functies en dat voor een betere, mooiere prijs. Ik ben zeer tevreden en zal het de kijker aan iedereen adviseren die een goede golf afstand-kijker zoekt.

Ron Bons 29-07-2020

Kundig, zeer sociaal, klantvriendelijk en opzoeken Nasr oplossing
Ondanks jonge leeftijd zeer ervaren
Complimenten
Ik geef een 9 want dan is et nog altijd ruimte voor verbetering

Cees 29-07-2020

De webshop kan wat mooier uitgevoerd worden. En de zoekfunctie kan zeker ook verbeterd worden.

Maar decathlon heeft een uitgebreid assortiment , ze leveren snel en de prijs is uitstekend.
Dus zeker een winkel om aan te bevelen.

Josee 28-07-2020

Gewoon niets ontvangen. Staat op track en tracé en bezorging onbekend. Slecht. Had er vandaag mee weg gewild.

Paul 28-07-2020

Goede prijs kwaliteit verhouding, snelle levering. Produkt voldoet helemaal aan mijn verwachting.

Shanta 28-07-2020

Ruim assortiment en betaalbaar. Wel jammer dat je voor n groot bedrag eerst moet kopen wil je gratis thuisbezorgd willen ontvangen. Ook de mogelijkheid om het in de winkel op te halen was niet mogelijk .
Misschien dat het aankoopbedrag verlaagd kan worden? Of n ander manier van versturen?

Astrid 28-07-2020

Zeer klantvriendelijke site ...heel duidelijk ook als je iets wilt retourneren. Zeer tevreden!

Pirmin 28-07-2020

Hoewel ik beter van Decathlon (webshop) ben gewend is het nu exact een week geleden dat de bestelling gedaan is en het bestelde zou precies vandaag, wat al ruime levertijd is, bezorgd worden. Echter een mailtje van decathlon gisteren gaf aan dat er extra tijd nodig is voor de bezorging. Hoe lang het gaat duren wordt niet vermeld en online 'traceren' levert ook geen nieuwe datum op. Niet een beste beurt dit keer van decathlon.

Ibrahim 28-07-2020

Geen verzendkosten terug bij retour

Artikelen geretourneerd. Geen verzendkosten geld terug ontvangen. Dit is 4 keer gebeurt. 3 mailtjes gestuurd. Nog steeds niks terug.
Moet gewoon zeuren om mijn eigen geld. We gaan niet opgegeven maar naar ondertussen alvast deze negatieve review. Vind ook nergens de klachtenprocedure terug. Geen aanrader

J.F. Lamboo 26-07-2020

Duidelijke shop met groot assortiment en makkelijk artikel van mijn keuze gevonden en zeer enthousiast geholpen in de fysieke inkel.

Gerie 26-07-2020

Fijne winkel en hele prettige site! Alles is goed geordend en eenvoudig te vinden.
Informatie is duidelijk.
Daarbij genoeg keuze en variatie in prijzen. Voor elke budget is er wat te vinden.
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Bestellen en retourneren gaan ook eenvoudig en je wordt duidelijk geïnformeerd.

Mary 25-07-2020

Helemaal tevreden goede service altijd staan ze voor je klaar goede prijzen kwaliteit

afra 25-07-2020

Het was een vlotte levering
Alleen geen retourbon, was gelukkig ook niet nodig.

Bas K 24-07-2020

Ik had een ondershirt besteld wat achteraf een maatje je klein bleek te zijn. Via mijn account het retour aangemeld en retour gestuurd. Maandagavond retour aangemeld, dinsdagmorgen opgestuurd en donderdagmiddag alweer een maatje groter op de deurmat. Snelle service en niet onbelangrijk het omruilen per post was volledig kostenloos.

Yvonne 24-07-2020

Fijne winkel, duidelijk bestelsysteem, snelle afhandeling. Zowel life in de winkel als via de webshop is het goed winkelen bij Decathlon!

Jowie 24-07-2020

Mooie winkel alleen de visspullen wat beter aan vullen en dan word er gezegt hou de site in de gaten en dan bestel je en word er vaak aangegeven niet online beschikbaar ga je naar de winkel is er bijna niks dat is erg jammer maar voor de rest al tijd te vreden met de spullen die ik haal of bestel bij jullie

Chris Mansvelt 23-07-2020

Best een prima site, verkopen prima producten voor een redelijke prijs, prijs kwaliteit verhouding is ok. Jammer dat mijn bestelde artikelen op een PostNL. Punt moesten worden afgehaald terwijl de bus van PostNL iedere dag voorbij mijn huis rijdt. Verzendkosten moest ik ook apart
afrekenen, was niet zoveel maar gezien mijn order van 375 ongeveer vond ik dit vreemd.
Ik heb bestelde product nog niet kunnen testen, het is een supboard en als deze net zo goed is als mijn andere dan ben ik meer dan tevreden.

Ina 23-07-2020

Prima verzorging. Duidelijk en eerlijk. Snelle levering . Al met al blij mee.

Ina 23-07-2020

Prima verzorging. Duidelijk en eerlijk. Snelle levering . Al met al blij mee.

Defect product 23-07-2020

Bij defect van product contact opgenomen via Whatsapp! Zeer snel reactie en een passendr oplossing. Persoonlijke pagina van Decathlon zeer duidelijk en overzichtelijk.

jeroen 23-07-2020

Bestelling geplaatst, orderbevestiging ontvangen. product op voorraad maar nog geen steeds geen levering... zelfs geen datum

G Pot 22-07-2020

Ik vindt Decathlon n fijne winkel.Ik zou deze winkel aan andere mensen aanbevelen.Ik heb er ook wat gekocht,ik ben er erg blij en tevreden mee.Snel geleverdt geweest.

Elisabeth 22-07-2020

Ik vindt jullie een geweldige winkel echt Van alles te koop, ik koop bij jullie vis voer super goed maar ook betaalbaar en de volgende dag in huis je wordt op de hoogte gehouden waar je pakket is super fijn

Zorgeloos kopen bij Decathlon.nl 22-07-2020

Kwaliteit-prijsverhoging is prima. Groot assortiment voor iedere beurs. De online service geeft je vertrouwen genoeg om nog een keer terug te komen.

Gerard van Vugt 21-07-2020

Overzichtelijke site met veel keus.
Alleen de maattabel klopt niet helemaal. Kreeg het advies voor jasje maat M maar was duidelijk veel te klein . Heb daarna L besteld en past wel goed. Makkelijke retour sturen en snel weer nieuw ontvangen. Aanmelding /nieuwe bestelling heel duidelijk en makkelijk.

Gerhard S 21-07-2020

Skeelers voor mijn kleindochter willen bestellen
Deze waren niet op voorraad
Bericht gekregen dat deze opnieuw op voorraad waren
Besteld en na 2 dagen al geleverd ( op de site stond dat door de drukte het iets langer kon duren)
Dus de service (berichten dat product weer op voorraad is ) en de snelle levering waren TOP

Johan 21-07-2020

Nog nooit eerder wat besteld bij Decathlon. Is mij zeer goed bevallen. Goede kwaliteit en snelle levering. Voor herhaling vatbaar

Kim 21-07-2020

Super fijne winkel.. Online winkelen is goed geregeld, spullen zijn snel en volledig geleverd.

ed 21-07-2020

prima service en snel afhalen
makkelijk dat je thuis kunt zien wat de voorraad is van een artikel in jouw winkel.
Decathlon Best heeft vriendelijk personeel