Decathlon.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Decathlon.nl.

Deze score is berekend op basis van 240 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

7.7

Agnes 12-12-2017 In de winkel gekocht

Breed assortiment, goede prijs/kwaliteit verhouding

Leuk assortiment voor alle sport- en vrijetijdsbesteding. Een artikel was er niet in de maat, maar kon direct besteld worden en gratis thuis worden afgeleverd. Ik werd daarbij zeer vriendelijk geholpen door een medewerker. Zelfs in de sinterklaasdrukte werd het artikel tijdig thuisbezorgd.

E.M 12-12-2017 Via de website gekocht

Eerlijke winkel en kwaliteitswaar

Een goede eerlijke winkel met prodikten van kwaliteit met een goede prijsverhouding. Kom hier altijd graag terug!

Gladiool 12-12-2017 Via de website gekocht

Mooie Snowboots voor kinderen.

Leuke winkel/internetsite.

Alleen jammer dat het adres verkeerd was overgenomen, waardoor ik geen melding kreeg om het bij pakje gemak op te halen. Gelukkig ging ik het zelf maar vragen.

Eric 10-12-2017 Via de website gekocht

Webshop Te late levering slechte informatievoorziening

Voor de tweede keer besteld voor de tweede keer teleurgesteld. Goed assortiment, Echter leverproces is slecht. Te late levering geen informatie.

Elize 08-12-2017 Via de website gekocht

Zoveel keuze! Snelle service ????

Site is mooi overzichtelijk, door de zoekopdracht ben je snel bij de artikelen die je zoekt.
Behandeling via de site gaat snel en (in mijn geval) kan je de bestelling snel ophalen in de winkel.

michel 08-12-2017 Via de website gekocht

Click & Collect, prima service

Een klein en vergeleken met andere aanbieders bij Decathlon goedkoop fietsonderdeel was helaas niet aanwezig in vestiging Rotterdam. Gebruik gemaakt van Click&Collect. In Rotterdam kunnen ophalen. En zelfs een dag eerder dan de beloofde datum.

Emiel 08-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Prima snelle levering. Sinterklaas actie boven de 50 euro gratis verzending was prettig. Erg tevreden!

Gerard 08-12-2017 Via de website gekocht

Super klantgericht!!!

Bij Decathlon is voor ieder wat wils....van jong tot oud, binnen of buiten bij Decathlon koop je het voor weinig duiten.

Titan 06-12-2017 Via de website gekocht

Groot assortiment

Decathlon de (online)winkel met een breed assortiment sportartikelen met een goede kwaliteit voor een billijke prijs!

Ellen Schwantje 06-12-2017 Via de website gekocht

Prima service

De site is duidelijk. Het was fijn dat mijn zoon het Jack, dat iets te klein voor hem was, in de winkel kon ruilen voor een groter!

Gisele 06-12-2017 Via de website gekocht

Great product & delivery on time.

I often buy online & offline in Decathlon stores and I'm always amazed by the quality of the products and the great service! My order was delivered on time (winter gloves) and I decided to buy another pair to give as a Christmas present.

willem 06-12-2017 Via de website gekocht

Keurig geholpen

Mijn webbestelling lag keurig klaar en en de medewerker heeft me prima geholpen om even te kijken of alles er in zat

Celeste K 06-12-2017 Via de website gekocht

Overzichtelijk, snel en fijne service!

De decathlon shop is ontzettend fijn. Bij ieder artikel staat duidelijk uitgelegd wat het is en wat de voordelen zijn. Als beginnend hardloper werd ik helemaal gek op alle andere websites. Toen ik Decatlon ontdekte heb ik eindelijk toch een weloverwogen keuze in kleren kunnen maken. Toen er iets niet paste kon ik het zonder problemen ruilen in de winkel. Hartstikke fijn, ik kom hier zeker terug en bestel hier vaker!

Erna 06-12-2017 Via de website gekocht

Prima levering

Goede webshop en mooie en kwaliteit artikelen alleen jammer dat je bijna een week moet wachten op je bestelling en de meeste bedrijven toch al na 1 of max 2 dagen kunnen bezorgen. Zeker na een Ideal betaling. Maar voor de rest zeer tevreden over de spullen die ik heb besteld. Past mooi en maten kloppen ook. Nu even afwachten wat het gaat doen na een aantal keer wassen.

Anthony 06-12-2017 Via de website gekocht

Snel en correct levering.

Mooie en ruim assortiment van producten, alleen jammer dat waterproofing (spuitbussen) niet op de post kan.
Het online hulp is erg handig alle vragen worden snel beantwoord. Top 👍🏼

Norbert 05-12-2017 Via de website gekocht

Top winkel

Prima spullen, hele goede prijzen en snel geleverd. Heb je een probleem dan wordt dat opgelost kortom, helemaal prima!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Kees Thijs 05-12-2017 Via de website gekocht

Prima leverancier

Het artikel was door mijn dochter al gekozen. De bestelling was vervolgens simpel. Snelle levering. Helemaal prima, temeer daar ik het artikel bij een PostNL punt kon ophalen en dus niet thuis hoefde te blijven.

John bodde 04-12-2017 Via de website gekocht

Goede service

Na bestelling van een regen jasje,was het niet direct leverbaar bleek later,hier werd keurig een berichtje gestuurd met excusses persoonlijk vond ik dit erg netjes

Pieter 04-12-2017 Via de website gekocht

Top winkel

Echt een super winkel voor veel sporten. Je kan er voor kiezen om je bestelling thuis te laten bezorgen of het op te halen in de winkel. Ik kreeg keurig een mail dat ik mijn besteling af kon halen in de winkel dit was eerder dan verwacht wat erg fijn was.

Trudy 04-12-2017 Via de website gekocht

Erg goede service

Er was 2x hetzelfde bedrag van mijn bestelling afgeschreven. Ik heb gechat en zij hebben advies gegeven om via klantenservice te mailen. Volgende dag antwoord terug. Dag erna het geld teruggestort.

Sylvia 03-12-2017 Via de website gekocht

Duidelijke website, nette levering

Duidelijke website, goed op de hoogte gehouden van de zending (de geplande leverdatum werd niet gehaald, maar ik werd hier via de mail netjes van op de hoogte gehouden).

M.Jansen 03-12-2017 Via de website gekocht

Ze leveren prima service

Groot assortiment voor alle mogelijke sporten en van een professionele kwaliteit. Snelle levering en goed ingepakt dus onbeschadigd gearriveerd

Jessica 03-12-2017 Via de website gekocht

Slechte levering

Heb meer dan een week geleden bestelt. Op zaterdag. Alles was op voorraad en zou waarschijnlijk woensdag geleverd worden. Nu meer dan een week later nog niks ontvangen. Leuk zo voor Sinterklaas!

Hilde 03-12-2017 Via de website gekocht

Prima prijs/kwaliteit!

Verschillende artikelen gekocht voor de wintersport: skijassen, skisokken, skihelmen. Allemaal met een prima prijs/kwaliteitverhouding!

Louise Hoffmann 03-12-2017 Via de website gekocht

Prima badpak!

Aangezien er op 't moment weinig badkleding in winkels te koop is, kwam ik bij toeval op de site van Decathlon terecht. Ik was aangenaam verrast. Hele duidelijke gebruiksvriendelijke site! En wat een ruime keus. Had nog nooit van deze winkel gehoord, maar is echte aanrader. Inmiddels heeft een vriendin hetzelfde badpak, maar dan in andere kleurstelling gekocht. Goede prijs en kwaliteit. Zal er zeker nogmaals iets kopen. Zeer snelle levering.

Fiona 02-12-2017 Via de website gekocht

Goede service

Fijne webshop, veel keus in vele sporten, snelle levering, zelfs vlak voor sinterklaas. Je wordt via de track and trace ook goed op de hoogte gehouden van de levering.

Ina 02-12-2017 Via de website gekocht

Ruim assortiment, makkelijk besteld en snel geleverd

Ruim assortiment en makkelijk online besteld. Alles werd snel en goed verpakt geleverd. Ook werd ik uitstekend op de hoogte gehouden over de voortgang van mijn bestelling. De (gratis) betaalmogelijkheid via Afterpay biedt tevens extra zekerheid voor het online aankopen. Compleet tevreden en ik beveel Decathlon zeker aan.

Margriet Wijnans 01-12-2017 Via de website gekocht

Lange tijd onduidelijk of het bestelde aanwezig was.

Op de website gekeken: slaapzak niet leverbaar. Week later nog eens gekeken ( misschien nu wel aanwezig): inderdaad 1exemplaar in de voorraad. Zelfs met korting! Besteld, betaald. Bericht: wordt geleverd op maandag 27 november. Bericht komt later: vrijdag 1 december. Vandaag bericht niet leverbaar, excuses, cadeaubon. Maar nu heb ik nog maar een dag om iets anders te kopen voor het sinterklaasweekend. Terwijl ik het volste vertrouwen had: het komt nog op tijd.

Alberdina 01-12-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Zeer ruime keuze aan sport artikelen en kleding, ook voor kinderen. Alles is makkelijk te vinden. Bestellen gaat ook makkelijk. Retour sturen gaat ook makkelijk, ging bij mij eerste keer niet helemaal goed, was mijn fout maar is super opgelost.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

capricorn 30-11-2017 Via de website gekocht

Makkelijk en snel geleverd!

Makkelijk besteld in de ruime keuze op de website. Zelfs een dag eerder leverd dan vooraf aangegeven, zeker voor herhaling vatbaar!

AM Bosma 30-11-2017 Via de website gekocht

Wat raar

Ik heb 2 dingen besteld, ik zou eerst 1 maar zag toen dat jullie boven de €70 gratis bezorgen. Ik heb het 3x geprobeerd maar het enige wat ik in kon vullen was een ophaalpunt in de buurt van waar ik woon. Dat vind ik echt heel raar, bezorgen betekend bij mij dat je het mensen thuisbrengt. Slechte service.

Lena schipper 30-11-2017 Via de website gekocht

Wel review geen pakket

Ik heb iets bestel maar nog steeds geen bericht gehad dat mij pakket afgehaald kan worden in de mij gekozen winkel

Rodrigo 29-11-2017 Via de website gekocht

Top prijs/kwaliteit relatie

Goede kwaliteit sport producten voor een heel redelijke prijs. Ik verkocht altijd bij Decathlon mij sport spullen. Website werkt ook heel goed.

Wim 29-11-2017 Via de website gekocht

Super service

Bij een bestelling van meerdere producten via de webshop was er een product niet goed bij levering. (gat in sok).
De klantenservice heeft dit zeer goed opgelost.

Ronald 26-11-2017 In de winkel gekocht
Arnhem

Prima sportwinkel. Veel keus

Ik heb vooral kleding gezocht voor wandelen, trecking, hiking. Maar ook voor hardlopen en mtb. In allegevallen geslaagd en tevreden tot nu toe. Opvallend is het verschil in prijs met bijvoorbeeld BeverSport. Enige twijfel over kwaliteit en duurzaamheid is er wel. Maar zeker de moeite waard om uit te proberen.

Chita 26-11-2017 Via de website gekocht

Vlotte levering

Bestellen gaat erg gemakkelijk en alles is helder uitgelegd. De levering was vlotter dan in de aankondiging stond vermeld. Alles verliep netjes en soepel, product in goede staat geleverd en geheel naar tevredenheid. Veel plezier nu van mijn product.

Pluspunten

• Levertijd
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marjan 25-11-2017 Via de website gekocht

Groot assortiment. Goede prijzen. Mooie kwaliteit. Alleen verzending duurt erg lang. Is voor mij een behoorlijk min punt.

KeesM 24-11-2017 Via de website gekocht

Mooi op tijd

Op deze website terecht gekomen in opdracht van de Sint. Gevraagde producten op de site goed te vinden. Over een kleine stagnatie in de leveringstijd werd via email op een correcte manier geconverseerd. Producten op tijd geleverd. Sint tevreden!

margie 24-11-2017 Via de website gekocht

Veel keuze

Grote keuze in tennisrackets. Aangezien ik een beetje voor de lol tennis, wilde ik niet een duur tennisracket kopen. Dit kan dus makkelijk bij Decathlon, ze hebben een grote keuze goedkope rackets tot natuurlijk dure. Snelle levering. Top

Ton 23-11-2017 Via de website gekocht

Super service en levertijd

De winkel i Arnhem is voor mij de dichtstbijzijnde. Mooie grote zaak. Ruim assortiment. Ruim opgezet. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Scherpe prijzen.

Ruud 23-11-2017 Via de website gekocht

Direct reactie en excuses

Na aankoop van thermokleding wat lang moeten wachten op bezorging. Bleek een probleem te zijn in magazijn. Na contact snel opgelost en bezorgt en bezorgkosten retour gekregen. Dus prima reactie. Shirts zijn ook super. Lekker warm en ademend.

J 22-11-2017 Via de website gekocht

Jammer dat de leverdatum verzet werd

Het nadeel van de webshop van Decathlon vind ik is dat er een langere levertijd op zit en dat in deze tijd waar alle bedrijven stunten met voor 22.00uur besteld morgen in huis. Dus wat mij betreft kan daar veel verbeterd worden. Mijn bestelling zou op 18 november geleverd worden, maar 's avonds 17 november kreeg ik het bericht dat dit uitgesteld werd, natuurlijk teleurgesteld hierdoor maar gelukkig 20 november dan toch mijn bestelling binnen.

Loesje 22-11-2017 Via de website gekocht

Goede prijs-kwaliteitverhouding en service

De site is gebruiksvriendelijk en snel, de artikelen zijn van goede kwaliteit en worden binnen 3 dagen geleverd.

Jan de Jong 22-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service

Was op zoek naar een ontbrekende club van mijn golfset en kwam hier terecht, mijn eerste ervaring met Decathlon en meteen een goede, een leuke prijs en snel geleverd.

Niels 22-11-2017 Via de website gekocht

Trainingsbroeken

Veel keuze wat niet in de winkel fysiek te vinden is. Jammer dat ik met een Samsung S8+ niks kan bestellen met de app. Betaald met afterpay( 14 dagen tijd voor) maar in de winkel krijg je wel je geld terug( zie dit dan meer als gratis lening voor 2 weken) hier kan decathlon waarschijnlijk niks aan doen

Sandra 22-11-2017 Via de website gekocht

Bestelling

Na bestelling en betaling kregen wij de melding dat onze bestelling verlaat verstuurd zou worden en dat dit wel 2 weken kon duren. Terwijl aangegeven was dat de producten op voorraad waren. Heel teleurstellend. Uiteindelijk de producten toch binnen 5 dagen ontvangen. Producten prima. Maar teleurstellend over de tijdslijnen van levering !

Susanne 22-11-2017 Via de website gekocht

Goede sercice!

Top winkel! Veel producten voor een lage prijs. De verzending was iets vertraagd, maar hierover keurig ingelicht per mail

Carola 19-11-2017 Via de website gekocht

Top service

We hadden n zwembroek besteld voor de eerste echte wedstrijd van ons zoontje. Door n storing in het magazijn zou de zwembroek waarschijnlijk niet op tijd geleverd kunnen worden. Echter door n meedenkende medewerker stond er op vrijdag ochtend 8u n koerier op de stoep met de zwembroek!! Echte n puike service

Ron 17-11-2017 Via de website gekocht

Af en toe lastig navigeren

Omdat ik al meerdere keren iets heb besteld, ging ik op zoek naar een regenjack. Zo gevonden! Alleen het zoeken naar andere modellen gaat wat lastig ... Verder ging het prima en simpel.

Frits@ 17-11-2017 Via de website gekocht

Fijne webshop, duidelijk!

Netjes verpakt, duidelijk hoe lang het gaat duren, welke verzending je kiest. Ze zagen er precies uit zoals ik ze het besteld.