Decathlon.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Decathlon.nl.

Deze score is berekend op basis van 315 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

7.9

Anna 17-02-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam arena

Super service

Ik kon in de winkel de juiste broem niet vinden en de medewerker stelde voor het via de webshop te proberen. En heeft alles geregeld. Auper behulpzaam en suoer vriendelijk!

G. de Jong 15-02-2018 Via de website gekocht

Prima winkel

Goede kwaliteit . Snelle levering
. Erg tevreden. Ik beveel deze webwinkel zeker aan.pasvorm is ook goed

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

ploni 15-02-2018 Via de website gekocht

prima service

Ruime keuze. Vlotte levering en het artikel was geheel volgens verwachting. Als het niet bevalt heb je 365 dagen om het terug te brengen o te ruilen

Onno 15-02-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service

De keuze is goed. De prijs is goed. De snelheid van leveren is goed dus waarom zou je hier niet voor kiezen??

Brecht 15-02-2018 Via de website gekocht

Goede service

Goed en snel geholpen door een medewerker bij de online bestelling. Goede kennis van de producten en een snelle levering. Goede winkel met een goede service

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Mir 14-02-2018 In de winkel gekocht
Kerkrade

Heel vriendelijk en behulpzaam

Via internet had ik gezien dat Decathlon de waterzak verkocht die ik zocht. In de winkel kon ik hem niet vinden maar werd door een uiterst vriendelijke verkoper verder geholpen. Ook aan de kassa had ik weer dezelfde ervaring. De waterzak die op dat moment niet in de collectie zat werd opgestuurd en een dag later al kosteloos thuisbezorgd. Alle lof!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Nathalia 14-02-2018 Via de website gekocht

Top service

Duidelijke webshop en kwa prijs ook goed. Kleding is van goede kwaliteit. Koop hier vooral veel voor mijn jongens.

Stooftaker 13-02-2018 Via de website gekocht

prima service snelle levering

vertrouwd en OK.
Na bestellen snelle afhandeling, levering en voldoende keuze omtrent hoe er betaald kan worden.

Bert Speelman 12-02-2018 Via de website gekocht

Een hele snelle service !! Top !!

Alles was super wat we gekocht hebben !! Me vriendin gelijk ook 1 besteld bij jullie !! En zij heeft het al ingebruik genomen !! En is nu heerlijk aan het snorkelen in Egypte !! Het is een top masker ze raad het iedereen aan !! Dus wij ook !!

Marijke 11-02-2018 Via de website gekocht

Prima levering!

Ruime keuze, overzichtelijke website, werk eenvoudig. Artikel was duidelijk omschreven.
Pakket volgens afspraak geleverd, netjes verpakt.

Wainita 10-02-2018 In de winkel gekocht
Best

Decathlon goede service, PostNL waardeloos

Via Decathlon skeelers, voor mijn dochter haar verjaardag, besteld. Dit was op zaterdag. Ze zouden op woensdag geleverd worden op mijn ouders hun adres (in winkel juiste niet op voorraad). Helaas zag ik via Track &Trace op dinsdag dat het adres onjuist zou zijn en retour werd gestuurd naar Decathlon. Jammer, mijn ouders wonen er toch echt! Direct Decathlon gebeld en werden goed geholpen. Het pakketje zou direct weer naar ons verstuurd worden, zonder bijkomende kosten. Alleen jammer dat toen bleek dat het naar mijn adres gestuurd werd ipv naar mijn ouders. Gelukkig werd het op donderdavond geleverd en was ik thuis.

Celine 10-02-2018 Via de website gekocht

Kwaliteit naar prijs goed

Snelle bezorging, wel 3 van de 4 artikelen teruggestuurd omdat de producten te groot waren. Maar is geen probleem, maatje kleiner en het zat goed. Goedkoop en voor de prijs goede kwaliteit

De Wilde 10-02-2018 Via de website gekocht

Levering Carperlan viskoffer

Heel tevreden over de levering vanuit Nederland, alleen spijtig dat Decatlon België niks meer verkoopt van visartikelen.
Op tijd geleverd 👍

Marcel 09-02-2018 Via de website gekocht

Goede service

Makkelijk bestellen en goed verpakt alleen op zaterdag besteld niet op zondag geleverd
Dit is misschien een puntje wat bij een bedrag boven de 50€ mogelijk zou kunnen zijn.

Bert Witteveen 09-02-2018 Via de website gekocht

´t Gaat zoals je verwacht...........

D. doet wat ze zegt........ Was in Berlijn in de winkel en stond verbaasd van het assortiment en de grote belangstelling van Berlijners en andere Europeanen.

Abel 08-02-2018 Via de website gekocht

Snel en netjes verzorgd geleverd

Duidelijk en overzichtelijk, geen bezorgkosten en keurig op tijd geleverd. Gekochte artikelen voldeden aan de verwachting.

Linda stolk 08-02-2018 Via de website gekocht

Badlakens voor vakantie

De badlaken is een super klein pakket en reuze handig voor de vakantie. Levering ging niet goed. Pakje was bij jumbo afgeleverd. Volgende dag ging ik ernaar toe om op te halen en ze hadden het pakje niet. Ik was al de derde diedag. Dat ligt niet aan decathlon. Maar was wel vervelend.

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Afleverservice

Marjolein 08-02-2018 Via de website gekocht

Handig online bestellen, snelle levering in winkel.

Paar shirtjes online in meerdere maten besteld. Na 2 werkdagen was het pakje al aangekomen in Decathlon, Arnhem. Gratis verzending naar de winkel van je keuze. Prima verpakt.
3 van de 4 shirtjes hoefde ik, na passsen in de winkel, niet. Retour ging zonder problemen EN ik kreeg onmiddelijk op dat moment mijn geld terug! Superhandig, ik ga vast wel vaker online shoppen bij Decathlon.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

D. Lambrix 05-02-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle levering

Goed prijzen, snelle levering, veel keuze uit verschillende artikelen in verschillende prijsklassen. En vrij geringe bezorgkosten.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Jan 05-02-2018 Via de website gekocht

prima service, het bestelde, netjes geleverd.

hier vind je alles wat nodig hebt, als het niet voorradig is wordt het voor besteld, dus je hoeft niet bang te zijn dat je niet krijgt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Simpel snel en goed 04-02-2018 Via de website gekocht

Simpel en snel

Makkelijke webshop met goede producten. Snelle levering. Decathlon biedt een groot assortiment aan huismerken die kwaliteit bieden voor een mooie prijs

Diederik 04-02-2018 Via de website gekocht

Makkelijke en snelle service

Een shop met veel keuze voor erg veel verschillende sporten en prijzen.
Iedereen van klein tot groot en elke maat kan er zeker iets vinden wat voor zijn/haar sport zeer geschikt is.
Goede sport kleding/spullen hoeven niet duur te zijn, uit ervaring durf ik dat gerust te zeggen.
Daarom koop ik steeds meer via Decathlon.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

B. frijters 04-02-2018 In de winkel gekocht
Breda

Een top service

Dicht in de buurt vriendelijk personeel daar de jas niet op voorraad was via deze weg besteld . En is nog sneller bezorgd dan vermeld was . super goed

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

albert 30-01-2018 Via de website gekocht

goede en voordelige producten

Shop was goed voorzien van diverse producten. online producten besteld op tijd ontvangen. Producten zijn van goede kwaliteit en voordelig geprijsd. Ga zo door

M . Olthuis 28-01-2018 Via de website gekocht

Levering te laat

Artikel zou na 4 dagen geleverd worden. Op de dag van levering kregen wij bericht dat het ongeveer een week later geleverd zou worden. Product nog niet ontvangen.

Tony 27-01-2018 In de winkel gekocht

Goed gegaan

Voor de eerste keer in de winkel in Apeldoorn verrassend veel sportartikelen.
Helaas onze maat van kleding niet aanwezig ,maar geen probleem werd 3 dagen later thuis bezorgd zonder problemen .
Wij zijn heel tevreden en komen zeker terug.
Tony

Olaf 27-01-2018 Via de website gekocht

Fietslamp werkt perfect voor MTB, snelle levering.

Voor MTB zocht ik voorlicht dat veel licht geeft en snel monteerbaar/demonteerbaar is. Deze lamp voldoet aan al die eisen. Lamp is makkelijk op te laden met usb.

Albert 25-01-2018 Via de website gekocht

Goede snelle service

Prijs/kwaliteit verhouding is prima. Snelle levering en gemakkelijke retourzending. Ruime sortering.

fam. Brouns 25-01-2018 Via de website gekocht

goed geregeld

In nederland artikel niet meer voorradig maar wel in Belgie. Aanbod via nederlands filiaal bestellen en daar ophalen. Gekozen voor bestelling via Belgische website en bij familie laten bezorgen. Ondanks technische storing welke tijdig gecommuniceerd werd correcte levering.
Afspraken werden 100% nagekomen.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Linda 24-01-2018 Via de website gekocht

Tevreden

Artikel werdt snel geleverd en is van goede kwaliteit voor een lage prijs.
Het bestellen met je mobiel via de webshop kan beter bij mij loopt de webshop steeds vast of is traag. Verder erg tevreden over de webshop duidelijke beschrijving, veel foto's en fijn dat er soms ook een filmpje bij zit.

Davezoetermeer 23-01-2018 Via de website gekocht

Levering helaas voor de zoveelste keer.

Toch weer eeen keer bij decathlon besteld. Helaas is de levering voor de zoveelste keer vertraagd. Jammer maar dit is voor mij een reden om niet meer te bestellen. Bij concurrenten is het over het algemeen de volgende dag in huis, zelfs als je laat in de avond besteld

ST IN-BRUG-MA 23-01-2018 Via de website gekocht

Super Prijs - Kwaliteit verhouding Goede Pasvorm

Webshop is overzichtelijk en duidelijk. Omschrijving producten zij goed.

Prijs en kwaliteitsverhouding is erg goed.
Pasvorm uitstekend.

Ik kan het iedereen aanbevelen.

Boud 22-01-2018 Via de website gekocht

Goede service, fijne winkel

Alles volgens afspraak gegaan, echter door een "storing" geen melding gekregen dat het artikel binnen was bij de winkel in Breda.

Rafael 21-01-2018 Via de website gekocht

Eenvoudig besteld, snel geleverd!

Mooie producten, snelle levertijd. Zeer tevreden met mijn thermo truitjes en thermobroek. De skibriek past ook prima en voelt goed aan. Zeker aan te bevelen!

fenniedoldersum 21-01-2018 Via de website gekocht

Service prima

Je kan er van alles bestellen en prijs is goed. Alleen het bestellen van artikelen gaat een beetje moeizaam.

Leo 21-01-2018 Via de website gekocht

Zoals afgesproken

Twee paar sportschoenen en een t-shirt besteld voor een prettige prijs. Keurig op tijd en conform bestelling geleverd op een afhaalpunt. Mijn kinderen zijn er blij mee. De doos had een maatje groter gemogen.

Klaas 20-01-2018 In de winkel gekocht

Jong en doortastend!

Regenbroek gepast en ik liep te zoeken naar een medewerker. Op de site namelijk een andere gezien, welke niet in het schap hangt. Medewerkster snel gevonden, welke vraagt: ‘Zal ik dan de broek die u wenst nu voor u bestellen?’ Ik sta er erbij en in no time heeft zij de bestelling met behulp van haar smartphone geregeld. ‘U kunt verderop bij de kassa afrekenen’. Twee dagen later de gewenste broek al in huis!

Nick 20-01-2018 In de winkel gekocht
Breda

Geweldig personeel en service!!

Bij Decathlon Breda bracht ik mijn ski’s voor een beurt. Helaas waren, door een vertraging, mijn ski’s niet op tijd klaar voor mijn wintersport.
Ik heb nieuwe ski’s meegekregen, geheel kosteloos!
Toen ik uiteindelijk mijn eigen ski’s ophaalde, die trouwens geheel correct waren geserviced, bracht ik de “leen” ski’s terug.
Omdat mijn ski’s te laat waren hoefde ik niet te betalen voor de service!
Wat een geweldige zaak en meedenkend personeel in Breda. Chapeau!!!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Annelies van de Pol 20-01-2018 Via de website gekocht

Slechte communicatie

Heb inmiddels al een klacht ingediend bij de klantenservice. Geen communicatie en geen afhaalbericht!

Boersma 19-01-2018 Via de website gekocht

Mooie prijzen voor kwalitatief goed spul!

De shop is duidelijk, alleen jammer dat er niet veel spullen voor de vechtsport(karate) leverbaar meer zijn in de winkel, webshop ook stuk minder aanwezig.
De prijzen zijn erg mooi, kwalitatief ook goed spul! Bestel nooit het duurste, want het is voor kinderen in de groei, ben daarom blij met de mooie prijzen!
Bezorging duurt nu al langer dan 5werkdagen moest nl. 1van de 4 bestelde items ergens anders vandaan komen , heb hier wel meerdere mails over ontvangen wat ik wel netjes vond.

pirketil 19-01-2018 Via de website gekocht

grandioze service

geen problemen om te bestellen en de andere dag al binnen, ondanks dat het eerst uit duitsland moest komen

Hennyruit 18-01-2018 Via de website gekocht

goede aflevering

Alles netjes afgeleverd alleen jammer dat ik de volgende dag weer een mail van aflevering krijg voor hetzelfde pakket. Even geïnformeerd bij de post nl locatie of er nog een pakket geleverd was, dus niet gelukkig, was ook dezelfde trackentrace code als het ontvangen pakket. Verder niets op aan te merken.

Richard Jakobsen 18-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Zeer fantastische web site, met gemak vind je alles wat je nodig hebt voor de sport. We kijken er nu al weer naar uit om de volgende bestelling te gaan plaatsen. De spullen zijn echt van top kwaliteit. Het is jammer dat we jullie niet eerder hadden gevonden/gehoord. We zijn vol lof over decathlon.

Ing 18-01-2018 Via de website gekocht

Goede service!

Fijne webshop, goeie kwaliteit voor een fijne prijs!! Toppie!!! Ik ga zeker weer bestellen als ik iets nodig heb!

Denise 17-01-2018 Via de website gekocht

Late verzemding

Ik heb online bestelt. Daar was een leverdatum bij aangegeven. Nu is die datum voorbij en nog geen pakje. Nu heb ik het niet meer nodig.

Karel 17-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige service in de winkel

Door Tobias geholpen in de winkel in Amsterdam. Deze heeft voor ons de hele bestelling tot en met het afrekenen geregeld met een big smile. Bezorging was perfect binnen de gestelde termijn.

Boze klant 17-01-2018 Via de website gekocht

Nog steeds niks ontvangen!

Site is prima en gebruiksvriendelijk, alleen heb ik mijn producten niet ontvangen. Daarnaast kan ik op de gewenste pagina niet doorklikken naar de actuele status. Inmiddels 8 dagen verder en nog steeds geen reactie...

Yolanda 17-01-2018 Via de website gekocht

Helaas geen mail ontvangen na online bestelling

Heel erg jammer een online bestelling gedaan. Het zou met 2 dg binnen express bij afhaalpunt laten afleveren dan hoef ik er niet voor thuis te blijven. Ivm kwam dat mooi uit konik het vrijdag ophalen. Zijn nu een bijna een week verder en heb nog steeds geen mail ontvangen dat het is afgeleverd maar heb er ook niets meer aan we zijn al op vakantie echt balen dus

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Hans Wolf 16-01-2018 In de winkel gekocht

Prima geadviseerd!

De medewerker nam alle rijd om de loopband uit te leggen, de verschillen tussen de diverse modellen en spoorde aan om alle vragen te stellen die we mogelijkerwijs konden hebben.
Het bestelproces verliep snel en effectief.
Ook de levering was snel.

Alex 15-01-2018 Via de website gekocht

Webwinkel schiet tekort

De website is erg traag en omslachtig in vergelijking met andere webwinkels. De product-fotofunctie is wel prettig, met veel verschillende foto's. Het aanbod aan producten is prima. Filterfunctie kan beter. En tot slot een van de belangrijkste onderdelen van een webwinkel is toch wel "bezorgtijd". Duurt veel te lang. De fysieke winkel is zeker aan te bevelen, maar de webwinkel is net niet goed genoeg.