Decathlon.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Decathlon.nl.

Deze score is berekend op basis van 1105 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Albert 24-04-2019

Product ontvangen zoals omschreven. Zag er netjes verpakt uit. Geen beschadigingen.
Product in elkaar gezet. Goed en degelijk materiaal. Mijn v9lgende bestelling zou ik weer bij de Decathlon doen!

José 23-04-2019

Ik kende Decathlon al als fysieke winkel dus de stap naar online bestellen was gemakkelijk. De website was eenvoudig te navigeren, overzichtelijk en snel. Het bestellen en betalen was eenvoudig. Levering was sneller dan gedacht

Figge 23-04-2019

Duidelijk site. Snelle levering en goede producten. Jammer dat er geen winkel in de buurt is. Dan zou ik vaker shoppen hier

Anna 22-04-2019

Decathlon verkoopt goede, stevige inline skates voor een leuke prijs waar de kinderen heel erg blij mee zijn. Levering liep wat vertraging op, maar dat lag aan PostNL niet aan Decathlon.

Nicole 21-04-2019

De bestelde artikelen waren naar verwachting. Prima kwaliteit. Maar de leveringsdatum kan je niet van op aan, de bestelling kwam 3 dagen later.

André 19-04-2019

Gewoon goed ga zo door dit is een geweldig bedrijf met veel keus voor weinig geld

Micheal 19-04-2019

Keurig op de hoogte gehouden van de bestelling mailtje dat ik het af kon halen

Aparte Bali voor ophalen en binnen 1 min buiten met mijn spullen

Top geregeld

lein 19-04-2019

Prima webshop en mailaanbod.
Alleen jammer dat het aanbod vervolgens niet meer te koop is. Terwijl ik het wel kon bestellen. Vind ik niet zo handig en zorgt voor 'teleurstelling'.
Wel mijn geld binnen 2-3- dagen teruggeboekt gekregen. Keurig!

Erik Plugge 19-04-2019

Prima winkel, snelle service en simpelweg doen wat je belooft. Dat is vaak het enige wat een klant verlangt en daar is Decathlon gezien de ervaring die ik heb gedaan met aankopen een meester is. Keep up the good work

Marta 18-04-2019

I order skeelers 1 week ago, delivery Time was tuesday,to this moment my packet not come, i Wright messege to Decathlon what's hapen and to this moment i dont have a answer. Also post nl dont know nothing

M Rompelberg 18-04-2019

Ja ik zou het iedereen aanraden , een zeer snelle levering . Ik heb ook al in Italië in deze winkel gekocht .

M. K. 18-04-2019

Precies volgens afspraak geleverd. Onze kleinzoon is er hartstikke blij mee. Ik ben tevreden.

Ben 18-04-2019

Wat een vreselijke winkel! Niets wordt fatsoenlijk aangegeven, personeel zit maar een beetje op een kluitje met elkaar te klooien aan een tafeltje. Nu een aantal keren geweest en nooit kunnen slagen voor wat ik ook maar zoek door de enorme chaos die er heerst. Sluit wat mij betreft maar de deuren, ik kom er nooit weer!

J. Pheifer 17-04-2019

Ik heb de bestelling nog niet ontvangen.
Bij de 1e bezorging waren wij niet thuis (zaterdag 13/4).
De bestelling zou nog een keer aangeboden worden. Dat is tot opheden niet gebeurd.

Twan 17-04-2019

Slechte bezorging. Artikel woensdag besteld voor 22:00, het is nu een week later en nog steeds niet bezorgd.

Roelien 16-04-2019

Duidelijk en overzichtelijke webshop. Ruime keuze, mooie artikelen en mooi geprijsd. Mijn zending was 2dagen vertraagd, maar daar kreeg ik op tijd een keurige mail over. Retouren ook eenvoudig en klantvriendelijk!

Judith 16-04-2019

Duidelijke webshop, grote keuze in jachtkleding, mooie kwaliteit voor lage prijs.

Marco 16-04-2019

Duidelijke site, goede omschrijving van de producten.
Na bestelling snelle update van de status van je bestelling en correcte info over de verzending met Track&trace !!

ReneR 15-04-2019

Ter plaatse gaan kijken naar het product, helaas was het product niet op voorraad en door een grote internet storing was bestellen in de winkel zelf ook niet mogelijk. Dus naar huis gereden en daar de bestelling via internet gedaan en door iemand anders laten ophalen. Dit is allemaal zonder problemen gegaan. Je wordt netjes op de hoogte gehouden wanneer je bestelling binnen is.

N 15-04-2019

Goede service en snelle levering! Prima producten voor een betaalbare prijs.

Claudia 15-04-2019

Heel slecht. Pakket was snel binnen maar op site staat verkeerder maat.
Als ik 130 bestel zou ik van Adidas judopak 130 /140 geleverd moeten krijgen.
Maar krijg 120/130.
om maat 130/ 140 te krijgen moet ik 140 bestellen. Maar die os helaas niet op voorraad.

Telefonische ook niet duidelijk dus nu pakketen retour gestuurd

En elders besteld

Hanneke 15-04-2019

Omdat het product niet in de winkel was toen ik daar was, via de website besteld.
Makkelijke site, maar nog makkelijker was dat de medewerker van de winkel het even deed.

Tessa 15-04-2019

snelle service, betalen met achteraf, en heel veel leuke paardenspullen. Waaronder dunne paardensokken voor de warme zomer

Simone 15-04-2019

Prima winkel. Jas besteld en vlot geleverd gekregen. Je wordt via e-mail op de hoogte gehouden van je bestelling.

Marcel 14-04-2019

mooie spullen, goede prijs, ben erg tevreden over alle spullen die ik in de loop der jaren heb besteld. vind het een goede webshop en ook winkel. blij mee! voor boot, hardlopen, wandelen zoek ik nergens anders meer.

Nathalie 13-04-2019

Vind altijd de spullen die je wil en niet zo duur en snel met leveren dus gewoon top 👍

Bernard Peters 13-04-2019

Via collega's al vernomen dat je bij Decathlon voordelig aan sportkleding kon komen. Ook via Google al veelvuldig artikelen van Decathlon gezien, maar wist nooit precies wat ik moest verwachten.
Wat Decathlon beweert hebben ze tot nu toe voor mij waargemaakt. Hoogwaardige producten van eigen merk, maar voor een veel aantrekkelijkere prijs! Alleen voor de schoenen ben ik nog huiverig. Hier wil ik geen gok in nemen. Ik heb Asics aangemeten gekregen in een erkende sportzaak en deze bevallen zeer goed. Verder is Kalenji een prima eigen merk van Decathlon. Jammer dat er geen winkel bij ons in de buurt is.

Rugzak van 10 liter besteld. Geen spijt! 12-04-2019

Rugzak quchua besteld. Voor dat geld een heel leuk stevig rugzakje. Niet te groot . Leuk om te gebruiken voor een wandeling of een dagje uit. Ruimte om 2 flesjes water mee te nemen aan zijkanten

Geke 12-04-2019

Prima omschrijving van het product, uitstekende prijs en snelle levering.
Meer heb ik er niet over te zeggen, kort maar krachtig ;-)

Esther 11-04-2019

Goede kwaliteit voor een juiste prijs.
Bestellen ging perfect alleen de levering zou wel iets sneller kunnen... volgende dag in huis is tegenwoordig toch wel een luxe.

Liesbet ten Cate 11-04-2019

Uitgebreide en betaalbare collectie! Snelle en zorgvuldige levering. Ben zeer tevreden over de bestelling!

Robby.Kok 11-04-2019

Ik had de kledij nodig alhoewel ik er niet na opzoek was kreeg ik een directe verwijzing naar uw site, daar staat alles duidelijk vermeld, belangrijk vindt ik dat de maten er in cm werden aangeduid, nadat alles binnen was gekomen paste het perfect, dus met andere woorden, heerlijke winkel om in te shoppen zowel on- als offline, bedankt voor de goede service team Decathlon!

Harrie 10-04-2019

Artikel was precies zoals beschreven. Snelle levering en lage verzendkosten.

S Dijk 10-04-2019

Geweldige winkel, met zo'n mooi assortiment. Altijd leuk om in de winkel rond te lopen, en ook de webshop daar blijf je rondsnuffelen. Dit is echt mijn winkel. Een nadeel is dat ik altijd alles net te klein bestel. Dit vind ik altijd jammer als er iets moois binnenkomt maar net te klein is. Verder erg tevreden over alles zelfs de fietsen zijn van zeer goede kwaliteit voor een zeer nette prijs.

ludo 10-04-2019

correcte afhandeling van mijn bestelling met erg strikte opvolging naar de levering toe!! met de nodige aandacht voor mijn bemerkingen vooraf waarvoor dank .

Diane 10-04-2019

Bestelling verliep soepel. Levering volledig cf afspraak. Gebruiksaanwijzing voor in elkaar zetten van de fiets ontbrak. Bij navraag kreeg ik een you-tube filmpje als voorbeeld, dit was echter een ander type fiets en moesten we alsnog naar de winkel om onderdelen te laten monteren.

Nina 10-04-2019

Ik vind de webshop prima in orde, maar soms wel lastig zoeken. Je moet echt precies weten onder welke categorie je een artikel moet zoeken.

Hettyhanssen3o 10-04-2019

Een kinderfiets bestel voor kleinzoon maar de fiets moet je zelf in elkaar zetten stond niet
In de bestelling wat nu

DRA-runner 09-04-2019

Bestelling is keurig geleverd in toegezegd tijdvak. Maten kloppen, kleding valt niet 'groot of klein' Alles netjes compleet en prima verpakt.

Nicole 09-04-2019

Snelle en correcte service! Excuusmail toen een artikel niet op de beloofde volgende dag geleverd kom worden. Netjes! Ruim assortiment voor elke portemonnee

Hellen 08-04-2019

Zeer tevreden over zowel de web aankoop als het contact in de winkel. Snelle levering,duidelijke informatie en prima service.

Helen 08-04-2019

Decathlon waar je voor weinig euro's uit een groot assortiment kunt kiezen en er toch leuk uit kan zien. De website is eenvoudig en het contact qua levering percent.

Chelsea 08-04-2019

Snel geleverd had alleen helaas de verkeerde kleur besteld maar kon deze makkelijk omruilen in de winkel

aj 08-04-2019

ik vind prijskwaliteit goed en kwaliteit van spullen ook goed. en vooral snel afhandeling van retour

Ruud 07-04-2019

Op zoek naar een nieuwe rugzak voor dagelijks gebruik en groot genoeg voor een tripje door de wildernis 1 a 2 nachten. En dan ook betaalbaar. Dus kijken we bij decathlon waar ik mijn vorige rugzak een 12 jaar geleden heb gekocht voor training en 2 mislukte 4daagse sindsdien dagelijks gebruikt in binnen en buitenland.
Via de sita al snel diverse tassen gevonden even vergelijk en klik bestellen maar. Met duidelijke mails en op tijd werd verteld hoe en wanneer de tas werd geleverd. Top dus

Floris Lahey 07-04-2019

Online snel geleverd, goed verpakt, winkels zelf ruim en zeker voor kinderen aangenaam vertoeven

Ilona 07-04-2019

Prima service! Snel geleverd!
Alleen werkt de website niet helemaal zoals het hoort op mijn mobiel (Android). Heb de bestelling dan ook via mijn laptop (IOS) gedaan.

Annet 06-04-2019

Op internet kwam ik deze site tegen omdat ik een zwemtas zocht. Leuke mooie tas en had het pakket zo in huis ben er zeer tevreden mee.

Liesbeth 06-04-2019

Fijne webshop , alle benodigde artikelen makkelijk te vinden. Goede informatie mbt de artikelen. Op afgesproken datum bezorgd en goed en netjes verpakt . Kleding precies zoals de webshop beschrijft .goede kwaliteit en ( niet onbelangrijk) aantrekkelijke prijs . Ga hier zeker opnieuw bestellen .

O Verwaerde 06-04-2019

The delivery and purchase was quick but unfortunately the hockey stick had a chip at the bottom so I can’t give more than 5 points. Would have sent it back but my daughter really need a good hockey stick for her upcoming match. Jammer!