CVKoopjes - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over CVKoopjes.

CVKoopjes stelt zich voor

CVkoopjes is leverancier van CV materialen voor zowel installateur als klusser en doe-het-zelfer. Vanuit onze fysieke- en online winkel bieden wij uitsluitend kwalitatieve producten van de gerenommeerde A-merken en uiteraard tegen de scherpste condities en uitstekende garantievoorwaarden.

Deze score is berekend op basis van 17 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.7

Rutger 20-09-2017 Via de website gekocht

Vriendelijke en goede service!

Radiatoren en CV-ketel gekocht. Vriendelijk personeel, goede en snelle service! Wij zijn zeer tevreden.

Werner 13-09-2017 Via de website gekocht

Super super super service!

Geen vraag is te veel ze nemen alle tijd voor je. Enorm veel technische kennis om je door de installatie heen te loodsen en je van te voren de juiste keuzes te laten maken. Jammer dat ik niet meer dan een 10 kan geven!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ruben 02-07-2017 Via de website gekocht

Top!

Ik was opzoek naar de juiste aansluitingen voor mijn nieuwe badkamerradiator. Gebeld met cv koopjes omdat ik twijfelde over welke ik moest hebben.

Uitstekend en zeer vriendelijk geholpen om telefonisch de juiste spullen te vinden. Ook nog wat tips voor het aansluiten.

Via de website besteld en de spullen de volgende dag in huis.

Uitstekende service en producten.

Helemaal tevreden!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Monique L. 06-05-2017 Via de website gekocht

Vriendelijke service

Het is een tijd geleden dat ik bij cv koopjes mijn bestelling heb gedaan. Deze is piekfijn verlopen en voor herhaling vatbaar. De levering moest in België worden gedaan en de chauffeur belde een uur op voorhand zodat je wist hoe laat je op het afleveradres moest zijn. Als je er nog niet woont is dat wel handig. Ook moest er nadien nog iets kleins nageleverd worden en de chauffeur belde om te zeggen dat hij het in de brievenbus had achtergelaten. Dat zijn kleine dingen maar veel firma's werken zo niet en je kan een hele dag zitten wachten en als je er niet woont is dat niet zo evident.
Het zou leuk zijn moest iedereen op deze manier werken zoals deze firma. Alles is keurig gelopen van de mails tot telefonisch contact, bestelling en levering alles zoals het hoort maar wat tegenwoordig een zeldzaam iets is maar niet voor deze firma. Daarom een dikke 10 en doe zo verder.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Michael K 02-05-2017 Via de website gekocht

Zo goede service alsof ik in de beste fysieke winkel sta

Op zoek naar een draadloze thermostaat kwam ik al gauw bij CVkoopjes uit. Maar aangezien ik geen idee had wat ik precies nodig had in mijn situatie, eerst eens gemaild. Nou, geen vraag was teveel. Alles werd tot in de puntjes uitgelegd en er werden suggesties gedaan wat in mijn situatie het beste zou werken. Daarna werd zelfs nog een extra kabel nageleverd en mijn vragen omtrent de aansluiting werden zeer gedetailleerd (inclusief zelfgemaakte tekening) beantwoord, zodat het ook voor een leek als mij een fluitje van een cent werd om de thermostaat aan te sluiten. En alles werkt perfect. Ik hoop dat ik niet snel weer een andere thermostaat moet kopen, maar als dan zeker weer bij CVKoopjes. Jasper, bedankt!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Christa 23-01-2017 Via de website gekocht

cvkoopjes.nl daar haal ik het wel

Wat een geweldige service. makkelijk om contact te leggen. Vriendelijk aan de telefoon. De meneer aan de telefoon (Peter) nam de tijd om een oplossing voor mijn probleem te vinden. Heeft contact gezocht met Honeywell. En zo is hij tot een oplossing gekomen.

Paul 22-01-2017 Via de website gekocht

Super bedrijf

Door een fout van mijzelf, heeft CVkoopjes, zonder extra kosten, het bestelde apparaat omgeruild en het teveel betaalde bedrag terug gestort op mijn rekening.
Ook de installatiebegeleiding van het CV product is geweldig.
Super bedrijf en een vette 10 waard.

Pluspunten

• Snelle antwoorden op vragen.

Willem 18-01-2017 Via de website gekocht

aanschaf modulerende thermostaat

Snelle levering, Na installatie, maand na alflevering !, bleek de thermostaat niet te werken. Na tel. contact, werd zonder problemen de volgende dag een nieuw exemplaar afgeleverd. Geweldige service!

Liset 11-01-2017 Via de website gekocht

Goede service

2 maanden na aankoop nog probleemloos ruilen, we hadden verkeerde maat besteld. Super fijn en heel goede service.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service

Alink - Ermelo 19-11-2016 Via de website gekocht

CVkoopjes - levering 4 radiatoren.

Beoordeling uitstekend.
Wij hebben bij CV-koopjes 4 radiatoren gekocht voor een hele lage prijs. We zijn telefonisch goed voorgelicht, kregen de radiatoren heel snel geleverd en werden we uitstekend geholpen met onze vragen. Van twee radiatoren (zo zagen we bij het plaatsen) bleek het zijpaneeltje licht beschadigd. Door kon CV-koopjes niets aan doen, maar zij regelden wel kosteloos twee nieuwe zijpaneeltjes. Voor contact en service geven wij een 10!!

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Service

Anne 10-11-2016 Via de website gekocht

Goede service

Snelle levering van de bestelde radiatoren. Een radiator bleek niet helemaal juist te zijn, dit werd heel goed en heel snel opgelost. Goede service en vriendelijke medewerkers.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service

Francis 08-11-2016 Via de website gekocht

Zeer goede service!

Goed aanbod tegen een scherpe prijs maar vooral een goede service. Men heeft kennis van de verkochte producten en staan klaar om samen tot een passende oplossing te komen.

Ik heb de onderlinge communicatie en de proactieve houding als zeer prettig ervaren tijdens het oplossen van mijn probleem.

Pluspunten

• Service
  • Proactieve houding
  • Verstand van zaken

Minpunten

• In mijn situatie geen minpunten kunnen ontdekken

Marianne 27-10-2016 Via de website gekocht

Cvkoopjes Honeywell evohome systeem

De klantenservice is zeer goed bereikbaar en de service achteraf is zeer goed geregeld. De medewerkers zijn zeer behulpzaam en klantgericht. Verder is de bestelling binnen de afgesproken tijd geleverd. Met name door de goede aftersales service

Pluspunten

• Online bestellen eenvoudig
  • Op tijd leveren
  • Klantgericht personeel (vakkennis)
  • Aftersales service

Matthieu 24-10-2016 Via de website gekocht

Uitzonderlijke klantenservice en betrokkenheid bij de klant

Ik heb een Honeywell Chronotherm Touch Modulation Klokthermostaat besteld als vervanging van de thermostaat die reeds in ons nieuwe huis was geplaatst. Dit bleek na telefonisch contact met de klantenservice de beste keuze te zijn voor ons huis met vloerverwarming en onze ketel. Ik kreeg naast het advies voor de juiste thermostaat uitgebreide tips over hoe ik de CV-ketel optimaal kan inregelen voor vloerverwarming in combinatie met de thermostaat met als doel zoveel mogelijk rendement te behalen uit de installatie tegen een zo laag mogelijk gasverbruik. Ik heb meer dan 20 minuten hierover zitten sparren met de medewerker van de klantenservice, wat mij erg veel heeft opgeleverd.

De volgende dag ontving ik de bestelde thermostaat. Ik sloot deze aan, maar deze gaf een aansluitfout. Ik belde naar de klantenservice en gaf aan dat ik een foutmelding kreeg en dat ik de thermostaat niet werkend kreeg. Nadat we samen gecontroleerd hadden of de bedrading goed was aangesloten (ook op de Open Therm-aansluitingen in de CV-ketel) kwamen we tot de conclusie dat dit allemaal in orde was en dat er iets mis moest zijn met de thermostaat. De klantenservice bood aan om de thermostaat de volgende dag zelf te komen omruilen. Geen pakketdienst, ik hoefde als klant 'niet moeilijk te doen met zelf retour sturen'.

Weer de volgende dag werd de thermostaat omgeruild en kreeg ik dus mijn tweede Honeywell thermostaat. Ik sloot 'm aan, maar: hetzelfde probleem, een aansluitfout. Daarnaast begon de thermostaat wat te 'ruiken', dus ik vermoedde dat er iets aan het doorbranden was. De thermostaat heb ik direct gedemonteerd en ik liep naar de CV om nogmaals te controleren of de bedrading goed was aangesloten. Wat bleek: ergens ver weggestopt zat nog een tussenadapter van de oude thermostaat die ervoor zorgde dat er veel te veel stroom op de thermostaat werd gezet. Nadat ik deze adapter er tussenuit had gehaald gaf de thermostaat geen aansluitfout meer en werkte die in principe naar behoren.

Ik vond het leuk om de klantenservice hier even over te bellen. Ik gaf aan wat nou het daadwerkelijke probleem was en dat het dus helemaal niet door de eerste thermostaat was veroorzaakt. Tijdens het gesprek viel mij op dat de thermostaat inmiddels was gaan knipperen als je 'm bediende, terwijl het scherm constant blauw (aan) zou moeten zijn bij bediening. Ik zei dit tussen neus en lippen door tegen de medewerker die heel nuchter zei: "oh, dan is deze thermostaat dus ook overleden... Je snapt waarschijnlijk wel dat je normaal gesproken gewoon de klos zou zijn in dit verhaal? Maakt niet uit. Morgen komen we 'm omruilen."

Opnieuw de volgende dag: de transporteur staat op de stoep. De derde thermostaat word afgeleverd. Deze thermostaat heb ik direct gemonteerd en hij werkt als een zonnetje.

Ronduit ge-wel-dig! Het probleem met de thermostaten werd in mijn eigen installatie veroorzaakt en lag volkomen buiten de schuld van de thermostaat en/of cvkoopjes. Toch zijn zij zover gegaan om tot driemaal toe een thermostaat te leveren. Ik bestel ronduit vaak op internet, maar ik heb nog nooit zo'n goede ervaring met een webwinkelklantenservice gehad als nu met die van CVkoopjes. Aanrader!

Bestelproces zit prima in elkaar en de levering is goed en snel.

Pluspunten

• Vergaande productkennis en advies
  • Snelle levering
  • Vriendelijke / gezellige communicatie
  • Een webwinkel 'dichtbij'

Bjorn Samaey 19-10-2016 Via de website gekocht

Honeywell Evohome

Schitterend geholpen, hier ben je geen nummer maar helpt men echt zoals het moet. Scherpe prijzen en zeer vlotte levering. Kortom een aanrader !

Pluspunten

• Service
  • Scherpe prijzen
  • Gemotiveerd en super behulpzaam team

Gerben 18-10-2016 Via de website gekocht

Evohome Thermostaat defect, direct snel vervangen!

Helaas is onze Evohome DTS92 thermostaat binnen enkele maanden overleden. Frustrerend, maar dat kan natuurlijk gebeuren. Na contact met CVKoopjes vrijwel direct antwoord terug dat ze vandaag al een nieuwe thermostaat sturen. Topservice!

Pluspunten

• Snel reageren
  • Goede service

dahejo 14-10-2016 Via de website gekocht

Levering laat op zich wachten

Bestelling van 5 Honeywellthermostaten bij CVKoopjes voor een goede prijs, geen leveringskosten. Pakket is de volgende dag verstuurd via Kiala maar nu al een week zoek. Kiala 'klantenservice' geeft geen antwoord op e-mails, de klantenservice van CVKoopjes is wel attent. Levering is nu beloofd over 4 dagen. Dan is het pakket 12 dagen onderweg geweest om een afstand van 100 km te overbruggen en moet ik het nog zelf af gaan halen bij een afhaalpunt. Volgende keer gewoon weer via bol.com bestellen. Is wat duurder maar dan heb je je bestelling in ieder geval binnen 24 uur in huis.

Pluspunten

• Behulpzame klantenservice
  • Goede prijs

Minpunten

• Zeer slechte bezorgservice (Kiala)
  • Te veel rompslomp voor een simpele bestelling

Officiele reactie van CVkoopjes 19-10-2016

Het pakket lag alsnog de dag erop klaar (1 dag na de review) op het afhaalpunt zoals afgesproken.

Soms laat een vervoerder een steekje vallen. Of dat nu Kiala is, DPD, DHL, Postnl ... ze hebben er allemaal wel eens last van. Er werken namelijk mensen, en elk mens maakt wel eens een foutje. Dat betekend ook dat een bestelling bij Bol.com of welke online reus waar naar gerefereerd wordt net zo goed vertraging kan oplopen in het verzend traject. Ook zij maken gebruik van eerder genoemde Pakket Diensten / bedrijven en kampen af en toe met het probleem dat een pakketje vertraging oploopt in een verzendtraject. Denk bijvoorbeeld aan een sorteerfout enz...

Het belangrijkste is dan dat we begrip hebben voor elkaar en oplossingsgericht en snel helpen.

Dat hebben wij zeker gedaan.

Rene 29-08-2016 Via de website gekocht

Scherp geprijsd en goede service

Heb er 19 CV ketels gekocht, goede service en scherpe prijs. Persoonlijk contact met vriendelijke medewerkers die met je meedenken.

Pluspunten

• Goede service
  • Scherpe prijzen

Minpunten

• Kan er geen opnoemen

Frans 08-07-2016 Via de website gekocht

Kocht een Nefit Easy + connector over van iemand anders met garantie en gekocht bij CV-koopjes. Na aansluiting bleek het niet te werken. Contact opgenomen en bijzonder attent geholpen. Eerst de installatie met mij nagelopen. Bleek niet te werken. Daarna alles probleemloos omgeruild. Alles werkt nu probleemloos

Aanbeveling
Ik was niet degene die de thermostaat daar had gekocht, maar werd wel als zodanig behandeld en geholpen. Klant centraal en probleemoplossend. Geweldige ervaring. In mijn contacten meerder mensen van het bedrijf gesproken en steeds dezelfde positieve ervaring. Hel veel dank aan hen!

Extra toelichting
Kan het bedrijf meer dan aanbevelen>

Lucie 30-06-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke, duidelijke website met scherpe prijzen!

Wauw, wat een service! Om de bestelling op tijd te ontvangen koos ik voor de optie om €3,95 te betalen voor een levering de volgende dag (normale levering is gratis). Zondag besteld, woensdag helaas nog niet in huis. Na contact met Peter van CVKoopjes werd dit direct opgepakt. Peter belde me binnen 5 minuten terug met de mededeling dat DPD tussen 10 en 11 het pakje zou leveren. De €3,95 werden uiteraard teruggestort.
Toen DPD om 14 uur nog niet geweest was opnieuw met Peter gebeld. En opnieuw direct actie richting DPD. Deze beweerden bij ons aan de deur te zijn geweest. Onmogelijk, we hebben zelfs voor het raam gezeten.
Omdat we voor 's avonds een cv monteur hadden geregeld , regelde Peter een koerier die dezelfde dag, om 16:00 uur 's middags al, de bestelling kwam bezorgen. TOP Peter, dat is nog es service verlenen!

Aanbeveling
Uitgebreid assortiment, scherpe prijzen en een geweldige service.

Leo 16-06-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, producten goed en duidelijk gerangschikt en gemakkelijk te bestellen

Grensoverschrijdende service, uiterst vriendelijk en professioneel contact, er wordt veel tijd genomen om vragen en evt problemen bij installatie, zowel telefonisch als per email, te beantwoorden. Zeer snelle levertijden en zeer correcte retourprocedure. Verkeerd bestelde radiator werd zonder problemen omgeruild cq gecrediteerd. Peter hartelijk dank voor alle hulp bij het vervangen van alle oude ledenradiatoren en installatieproblemen; hulde!!!

Assortiment
Groot assortiment tegen zeer concurrerende prijzen. Heb alles gemakkelijk kunnen vinden wat ik nodig had.

Aanbeveling
Ideale webshop met een grensoverschrijdende service

Paul 29-03-2016 Via de website gekocht

Zeer eenvoudig op de site kiezen wat je wilt hebben.
Heb nog nooit zo'n makkelijke Web Site gezien.

Ik heb op de site van CV Koopjes.NL. 3 Brugman radiatoren bestelt. Kreeg direct per mail de bevestiging en werd per mail op de hoogte gehouden van de levertijd.
Toen deze kwamen zag ik dat het niet de juiste radiatoren waren, ik had me vergist in het type. Na een telefoontje, werd er direct door CV Koopjes.NL actie ondernomen. Ondanks dat het mijn fout was, werd alles direct en zeer netjes afgehandeld.
Binnen 1 week werden de drie radiatoren kosteloos omgeruild. Moest alleen een zeer kleine vergoeding betalen voor de extra transpoort. Dus de warme douche gaat naar Peter van CV Koopjes.NL

Assortiment
Alles wat ik nodig had hebben ze op de site staan

Aanbeveling
Gewoon handig, en als je hulp nodig hebt bel je ze even op, en wordt je voor 100 % correct geholpen

Henk 15-03-2016 Via de website gekocht

Veel contact gehad i.v.m.service, installatie adviezen en toe te passen materialen direct contact en antwoord. Niets is teveel!

Ten eerste als hierboven en altijd op een correcte wijze antwoord.
Dan is er dus niets te klagen.

Assortiment
Tot nu toe altijd op de site.
Of op aanvraag op korte termijn aanbieding is de praktijk.

Goed te bereiken.
Veel keuze,oor voor de klant en men neemt de tijd.
Gratis verzenden van het materiaal.
Verkoopt alleen kwaliteit.

Extra toelichting
Met goed contact en een eerlijke manier van zakendoen daarbij ook degelijke materialen is het bijzonder prettig werken.

Jan/Riek 07-03-2016 Via de website gekocht

makkelijk zoeken op de website en de goedkoopste voor ons

ik kreeg de knelring koppeling van de kraan niet goed dicht
IK belde op en kreeg zo zonder kosten 2 nieuwe aansluitkoppelingen toegestuurd

goed

zeer goede service

EvdK 15-02-2016 Via de website gekocht

Het gemak van een webshop en het advies van de vakman bij elkaar.
Snelle levering.

Bij aanschaf ketel prima advies, snelle levering. Nu na een storing (1,5 jr verder), weer snel actie en samen met de fabrikant binnen een aantal uren opgelost.
Deze online shop heeft de service van een zaak om de hoek met de prijzen van een sterke webshop.

K83 10-02-2016 Via de website gekocht

Service was uitstekend! Ze hebben me geholpen zodat ik de juiste spullen bestelde. Maar ze hebben me daarna ook nog geholpen met vragen betreft installatie.

Aanbeveling
Prettige site en uitstekende service.

Stefan 01-02-2016 Via de website gekocht

je moet in een mail bevestigen wanneer geleverd kan worden, voor kleine zaken misschien overbodig

direct antwoord op vragen

Patricia Bos 21-01-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, goede zoekfunctie, artikelen op handige manier gecategoriseerd.

Keurige service, goed op de hoogte gehouden over status van mijn bestelling en snelle levering.

Uitgebreid assortiment.

Aanbeveling
Ik zou deze webwinkel aan iedereen aanbevelen.

Extra toelichting
Prettig contact, correcte snelle afhandeling en superleuke werknemers!

Dennis Driehuis 11-12-2015 Via de website gekocht

Zo veel extra service / advies / meedenken met de klant! Ongekend!

Extra toelichting
Uitmuntende service, advies. Vanaf het begin van de offerte aanvraag altijd het idee gehad hier iets te bestellen. Uiteraard prima prijs maar voor de service alleen al zou ik dit bedrijf aanbevelen. Groet Dennis

Jvisser65 09-12-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website, supersnelle levering en duidelijk contact

Had gebeld voor een vraag over een nieuwe thermostaat. De gene die ik aan de lijn had had me goed geadviseerd en wist welke thermostaten op mijn ketel konden (Remeha avanta)

Assortiment
Een heel uitgebreid assortiment thermostaten

Aanbeveling
Kan niet anders beoordelen dan een dikke 10 voor CVkoopjes!

md 25-11-2015 Via de website gekocht

eenvoudig bestellen

begin dit jaar een radiator gekocht, door omstandigheden niet eerder kunnen monteren dan in november, de radiator bleek lek te zijn, na telefonisch contact is deze geheel kostenloos omgeruild voor een andere!!

Assortiment
veel en ruime keus, bij het selecteren van een radiator worden direct bijbehorende onderdelen getoond die direct mee besteld kunnen worden

Aanbeveling
goede prijs/kwaliteit verhouding en een super service

Mijndert58 30-06-2015 Via de website gekocht

Ik heb alle onderdelen met een adviseur per email overlegd, dat was super handig, hij gaf mij goede tips wat ik beter kon gebruiken voor materiaal

Men drukte mij steeds op het hart: laat het ons weten als je ergens mee zit, we gaan je helpen. En ik heb daar zeker 3x gebruik van gemaakt tot grote tevredenheid

Assortiment
Alles wat ik wilde hebben was gemakkelijk leverbaar

Aanbeveling
Ik zou hen aanbevelen omdat ze betrouwbaar zijn, veel verstand van zaken hebben en erg behulpzaam. Ze doen niet moeilijk over een paar extra onderdelen en die werden meteen afgestuurd (gratis!, warme douche dus)

Extra toelichting
Ik heb veel kontakt gehad met een cv-expert: Peter, en dat was leerzaam en ook erg leuk. Ik vraag mij alleen af of ze deze service kunnen volhouden want hij heeft volgens mij veel tijd in 'mij'project gesptopt.

1hsujn 19-06-2015 Via de website gekocht

Zeer eenvoudig te bestellen , thuis afgeleverd in overleg, zonder verzendkosten.

Een missend onderdeel van de bestelling
werd de volgende dag al geleverd super.

natasja90 08-06-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
Super!! Eerst telefonisch contact opgenomen met de winkel en later via de webshop besteld. Had 2 verschillende merken radiatoren besteld en werd nog geen half uur later opgebeld of het goed was. Wat een super service en wat een mooie oplossing!! Alles is zoals afgesproken gegaan en ben super blij met mijn nieuwe radiatoren. Ik ga jullie zeker aanbevelen!

Rosahoogstraten 08-06-2015 Via de website gekocht

Klein probleem met cv ketel, binnen een week was er een monteur en probleem verholpen. Zeer prettige klantenservice!

Aanbeveling
Service van deze webwinkel is zeer goed

Extra toelichting
Zeer goede en adequate klantenservice

jj4198900 12-05-2015 Via de website gekocht

very much appreciated!

unbeatable service and careful detailed explanation on every single point which may have confusion!!

clear and helpful

excellent !

Extra toelichting
the service level from this online shop is premium and they explain every single details and make very good pricing for the purchase too! I will definitely come back to this online shop and recommend people to buy here!! I get my delivery from Nederland to Belgium within 20 hours!!!amazing shipment too!! appreciate the work the online shop have achieved and have more success! Jun,Belgium

pantagifro 16-04-2015 Via de website gekocht

dingen zijn makkelijk te vinden op de site, en anders uitstekend telefonisch advies.

iets te veel besteld. geen probleem krijg direct een retourcode en supersnel geld terug gestort.

ruime keuze

Aanbeveling
zie hier boven een echte aanrader.

zie sterren beoordeling

malodo40 30-03-2015 Via de website gekocht

Internetpagina is duidelijk en men kan gemakkelijk bestellen en betalen

Ik heb tot twee keer toe iets willen veranderderen (mijn fout), en men heeft mij volledig ongecompliceerd geholpen. Ook op technische vragen kreeg ik vakkundig en vriendelijk antwoord.

Assortiment
Ik heb ook op het internet veel rondgekeken maar bij CVkoopjes heb ik gevonden wat ik zocht.

Aanbeveling
Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. En de vriendelijkheid waarmee men aan de telefoon tewoord wordt gestaan is absoluut TOP!

Extra toelichting
TOP! Alles van de bestelling tot de levering was gewoon perfect! Ook toen ik belde met vragen, kreeg ik heel vakkundig en vriendelijk antwoord.

Geertkaspers 19-03-2015 Via de website gekocht

De website is zeer overzichtelijk en makkelijk .
Het betreffende artikel invullen die je graag wilt zien en klaar . Beoordelen maar.
Alles ingevuld om te bestellen zonder een account aan te maken. Zo hoort het.
Per ideal betaald en de volgende dag thuis ( Franco )

Naar later bleek ( op advies van derden ) had een verkeerde thermostaat gekocht die niet op mijn cv ketel paste .
Cvkoopjes.nl gebeld en uitgelegd wat er aan de hand was.
Aan de andere kant van de lijn klonk er een welwillende en adviserende stem. Ik moest van alles even foto's maken van de gekregen artikelen ter beoordeling op beschadiging. Logisch.
hij heeft direct gehandeld en met een link aan de mail het resterende bedrag betaald en kijk........ De volgende dag thuis en de verkeerde thermostaat mee retour gegeven
En dat alles kosteloos
Klasse

Assortiment
Het totale assortiment van cvkoopjes.nl kan ik niet beoordelen omdat ik maar 1 artikel nodig had.
Maar ze hadden hem wel

Aanbeveling
De behandeling ging zo als het hoort te zijn
Luisteren, kennis,snel,welwillend

Service , kennis, meedenken, adviseren

ankic 19-03-2015 Via de website gekocht

Eenvoudige bestelprocedure, overzichtelijke bevestiging en afhandeling

Meer dan goede service, snel contact, een vraag wordt meteen opgepakt en adequaat opgelost. Boven verwachting en zie je niet vaak als je online aankopen doet.

Aanbeveling
Absoluut naar aanleiding van mijn eigen aankoop en service ervaring

Extra toelichting
Door met de klant mee te denken en creatief om te gaan met problemen voor een defect onderdeel, is voor mij het verschil tussen geld betalen voor een product of echt klant zijn.

Janine3851 12-03-2015 Via de website gekocht

Mijn contact verliep voornamelijk telefonisch en via de mail. Je krijgt altijd direct iemand aan de lijn, die verstand van zaken heeft. Ze zijn erg flexibel en doen nergens moeilijk over.

Eigenlijk een 11, zéér service-gericht. Altijd bereikbaar, direct een reactie. Mijn contact verliep vooral via Peter. Al bel je nog zo vaak, hij neemt steeds de tijd om alles uit te leggen. Denkt meer mee dan elke andere webwinkel. Bestelling wijzigen? Geen probleem. Leverdag verplaatsen? Geen probleem. En als kers op de taart nog een benodigde knop kosteloos opsturen. Top!

Assortiment
Geen enkele webwinkel kan álles leveren, maar binnen die beperking toch een 10. Peter denkt namelijk met je mee tot je alles hebt wat je nodig hebt.

Aanbeveling
Ze komen afspraken na, reageren snel en adequaat. Deskundig advies. Levering exact zoals afgesproken. Flexibel.

Extra toelichting
Bij CVKoopjes werken mensen die begrijpen hoe een klant behandeld wil worden.

joop de bruijne 11-03-2015 Via de website gekocht

Bestellen en de volgende dag in huis en compleet.

was factuur kwijt ( mijn fout ), even een mailtje en paar later kopie-factuur.

breed en diep assortiment

vanwege eigen goede ervaring

zie boven

wouterklein 09-03-2015 Via de website gekocht

Snel besteld, snel bezorgd. Scherpe prijs. Prima.

Probleem geconstateerd met nieuw aangeschafte CV-ketel. CVKoopjes heeft direct mijn gegevens erbij gezocht, en de fabrikant (Intergas) belde mij al na een uur terug om een afspraak te maken voor reparatie. Hartelijk dank! (En Intergas verdient ook een pluim. Bij deze.)

Assortiment
CVKoopjes verkocht wat ik nodig had. Da's voldoende.

Extra toelichting
Ik ben heel goed en vriendelijk geholpen. Bedankt!

poelleke 03-03-2015 Via de website gekocht

Alles is heel overzichtelijk

Uitstekend, persoonlijk en snel

Genoeg keuze

Aanbeveling
Doordat ik zelf zo goed ben geholpen zou ik CV koopjes zeker aanbevelen bij andere mensen

Extra toelichting
Ik ben snel, persoonlijk en prettig te woord gestaan door Jasper en Peter. De radiator had ik snel in huis en die hangt inmiddels ook al. CV koopjes vind ik een hele goede en prettige service hebben.

Muisje67 26-02-2015 Via de website gekocht

Goed advies en snelle levering.

Extra toelichting
We hadden een CV Ketel op Propaan nodig voor op de camping. Op de website gemakkelijk wat uitzoeken, dan even bellen en je krijgt precies wat je nodig hebt. Ene dag besteld, volgende dag al afgeleverd op de camping. Top.

SKellens 24-02-2015 Via de website gekocht

Snelle, heldere reacties op mijn vragen.
Goede prijzen.

Super-service van Peter !!!
Bijzonder aangename en persoonlijke service. Of hoe je ook online toch ook het gevoel kan krijgen dat je persoonlijk bediend wordt, mooi zo !
Ik heb al op heel wat plaatsen online aankopen gedaan, maar dit vond ik toch exceptioneel genoeg om een review voor te plaatsen, iets wat ik zeer zelden doe. :-)

Aanbeveling
Vanwege de ronduit geweldige service, het leuke, persoonlijke contact en de goede prijzen: grote aanrader !!

Voor mij vanaf nu slechts één adres voor alles wat CV betreft ! :-) Spread the word ! :-)

rbraal 23-02-2015 Via de website gekocht

Na telefonisch contact en het doorsturen van een paar foto's van de geinstalleerde oude cv-ketel, kregen we een boodschappenlijst en het adres in Den Haag waar we dat moesten halen. Na het ontvangen van de Intergas HRE 30/36 (binnen 1 werkdag) had ik dus alles compleet. Ik ben helemaal geen klusser, maar met deze boodschappenlijst, de tekening op de doos en de handleiding heb ik dus voor het eerst in mijn leven zelf mijn cv-ketel vervangen en met succes! Verder zijn de mensen bereid om je door de installatie heen te praten, maar dat was niet eens nodig.

Zeer klantgericht. Denken volop met je mee voor de beste configuratie bij jou thuis en zijn bereid al je vragen te beantwoorden. Zeer prettig contact met Peter gehad, tijdens en na installatie. Erg vakkundig personeel, antwoord op al je vragen.

Assortiment
Voldoende keuze, niet alleen cv-ketels, maar ook al het bijbehorende materiaal, thermostaten, etc.
Wij wisten al wat we wilden, maar bij CVKoopjes was-ie het goedkoopst.

Aanbeveling
Prijs, service, behulpzaamheid, snelheid, denk niet dat er veel andere winkels aan kunnen tippen. Heb geen aandelen...;-) ben gewoon tevreden over deze winkel. Erg veel aan gehad de afgelopen dagen, toen de aankoop al was gedaan.

Extra toelichting
Zie mijn beoordeling op de individuele punten. Ik doe haast nooit aan winkelreviews, maar deze winkel verdient het echt. De Intergas HRE 36/30 was het goedkoopst bij deze winkel, maar het is vooral de service en het meedenken van deze winkel waaraan ze deze hoge beoordeling te danken hebben. Wat mij betreft de lat waar andere winkels aan mogen proberen te tippen.

LucH 23-02-2015 Via de website gekocht

Gratis thuisgeleverd, dus makkelijker kan niet!

Op vragen of opmerkingen wordt zeer snel gereageerd!

Assortiment
Zeer ruime keuze en aan zeer voordelige prijzen!

Aanbeveling
Voor zo'n prijs en gratis levering.
Als ge een chauffageke nodig hebt, moet ge bij CVkoopjes zijn!
Zeg het voort, Zeg het voort!!!

HeresJohnny 22-02-2015 In de winkel gekocht
Halssteren

Website is overzichtelijk en makkelijk in gebruik, ook de winkel in halssteren is goed bereikbaar

service is in een woord...top!!.
klachtenafhandeling is snel en correct, mail wordt snel en correct afgehandeld..

meer dan ruim voldoende

Aanbeveling
omdat het assortiment in mijn ogen compleet is en de prijzen gunstig zijn

Extra toelichting
vijf jaar geleden een aantal radiatoren met aansluitmateriaal gekocht in de winkel in halssteren. blijkt vorige week een van deze radiatoren lek te zijn. contact gezocht met de winkel en na het doormailen van de aankoopbon werd deze radiator kosteloos omgeruild voor een nieuwe... thuisgebracht en al. bleek dat deze fabrikant de uitvoering veranderd had waardoor mijn huidige thermosstaatknop niet meer paste op de bijgeleverde insert. hier weer een melding van gemaakt en krijg ik als extra service ook nog gratis een passende nieuwe thermosstaatknop!!...als dat geen klantvriendelijke service is!!??.. vanuit hier nogmaals bedank..

ASiebeling 15-02-2015 Via de website gekocht

Korte lijnen aangaande het leggen van contact, zowel per telefoon als per e-mail. Komen 100% met een reactie terug.

Fantastische service, lopen niet weg voor eventuele problemen die zich voordoen. Opstart problemen met de ketel hebben ze keurig opgelost.
Zeer betrouwbaar!! Mijn vertrouwen hebben ze niet beschaamd ondanks dat ik huiverig was om een CV-ketel te kopen via een webshop.

Assortiment
Compleet packet kan worden aangeschaft via de website.

Aanbeveling
Ondanks opstart problemen prima service!! Ook de aflevering van het product, netjes op tijd.

Extra toelichting
100% service!! 100% betrouwbaar!