CVKoopjes - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over CVKoopjes.

CVKoopjes stelt zich voor

CVkoopjes is leverancier van CV materialen voor zowel installateur als klusser en doe-het-zelfer. Vanuit onze fysieke- en online winkel bieden wij uitsluitend kwalitatieve producten van de gerenommeerde A-merken en uiteraard tegen de scherpste condities en uitstekende garantievoorwaarden.

Deze score is berekend op basis van 15 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

9,1

Ronald Van Burgsteeden 01-10-2019

Echt een super bedrijf! Ik had de verkeerde paneel radiatoren besteld, ik heb gevraagd of ik ze om kon ruilen en dat was geen probleem. Er zijn bedrijven die soms al moeilijk doen om een heel klein pakketje terug te sturen maar cvkoopjes brengt de nieuwe radiatoren en neemt de verkeerde gelijk weer mee terug zonder extra kosten. Echt een top service!!

Pascal 25-09-2019

Super tevreden , fijne communicatie, men denk goed mee. en op tijd geleverd. Absoluut een aanrader.

kloos 08-07-2019

Zeer goede informatie over de artikelen. Netjes en correcte behandeling en men denkt mee.
Ook administratief uitstekend en overzichtelijk.
De geleverde artikelen zoals afgesproken tijdig en verzorgd afgeleverd.
Alles in het geheel TOP.

Bart 09-05-2019

Flinke order gedaan voor nieuwe radiatoren. Ervaring met de backoffice zeer sterk, hebben me enorm geholpen met het retour nemen en inruil. Vriendelijk en sympathieke medewerkers. Tevens goede prijs voor de producten.

Hennie 28-03-2019

Wij zijn zeer tevreden over cv koopjes omdat de levering snel en netjes is, ze hebben een groot assortiment en een goede kwaliteit. Wij raden deze winkel zeker aan.

Onno 20-03-2019

Makkelijk te vinden website en de webshop is overzichtelijk. Betaalopties en gemak is zoals je tegenwoordig mag verwachten van een Nederlands webshop, ruime opties en makkelijk toegankelijk.
Verzenden gebeurt snel en in een prima verpakking.

Helaas service nodig gehad, dit is uitstekend opgepakt door de winkel. Snel en adequaat handelen maakt dat ik me een gewaardeerde klant voel. Mijn vervangende product was de volgende dag netjes in huis.

Erg prettig zaken doen zo!

Iris 11-03-2019

Zeer prettige (internet)shop om bij te bestellen. Duidelijke website. Zeer correcte en snelle levering.
Supersnel met het oplossen van vragen.
2 verwarmingen bij CVkoopjes.nl besteld
Er zat een kras op de één van de verwarmingen die we geleverd kregen, gebeld en meteen een nieuwe bezorgd gekregen. Wat een fantastische service!! Dat zie je niet meer snel. Ik beveel iedereen aan om je verwarming bij CVkoopjes.nl te bestellen!

Fred 24-02-2019

Na de eerste berichtgeving van CVkooples over een defecte ISense thermostaat van Remeha dat ze mij daar niet mee konden helpen, kreeg ik na ca 1 week toch het bericht dat deze omgeruild kon worden voor een nieuwe. Zij hadden uiteindelijk toch zelf contact gehad met Remeha hierover. Dus toch een goede afhandeling.

Fred 17-02-2019

Problemen met iSense van Remeha thermostaat binnen 1 jaar. Schakeld niet meer optijd waardoor ingestelde temperatuur niet meer gehaald wordt. Alle moegelijke instellingen te hebben geschecked ten spijt. Het enige waar cv koopjes mee komt is contact op te nemen met Remeha. Een dozen schuiven firma dus.

Jessica 31-01-2019

Perongeluk de verkeerde bestelling gedaan en alles is netjes kosteloos opgehaald en geld weer terug gestort.

R.a Weber 24-12-2018

De bestelde thermostaat werd keurig op tijd en goed verpakt bezorgd. Toen echter bleek dat mijn huidige thermostaat het toch nog deed, was retourneren geen enkel probleem. 1 telefoontje was genoeg en daar een medewerker dezelfde middag bij mij in de buurt moest zijn, werd aangeboden om de Thermostaat bij mij thuis op te halen. De volgende ochtend was het bedrag van de thermostaat al weer teruggestort op mijn bankrekeningnummer. Een geweldige service en de volgende keer weet ik waar ik moet zijn !

Fam Raemaekers 21-12-2018

In april verwarming via de site besteld snelle levering blijkt nu 7 maanden later dat we hem hebben hangen en vullen dat hij lekt binnen 24 uur werd deze omgeruild voor een nieuwe super service en snelle afhandeling

Paul 15-12-2018 Via de website gekocht

Had een flinke radiator besteld, T33, 300cm x 30 cm x 17 cm, geen standaard maat dus lange levertijd. Helaas kwam deze zwaar beschadigd bij hun magazijn aan.
Ik kreeg de keus, of een ander merk of een nieuwe tegen dezelfde lange levertijd.
Ben voor de zelfde gegaan.
Toen hij uiteindelijk geleverd werd bleek er een kras op te zitten, toch zonde.
Meteen contact opgenomen via mail en binnen een paar uur antwoord en na enig heen en weer mailen alles naar volle tevredenheid geregeld.
Een pluim waard, bij deze dus.

Charles 15-12-2018 Via de website gekocht

Bestel alleen standaard materiaal ! 19 oktober design radiator besteld en nu 15 december nog niet geleverd.

Wytse 22-11-2018 Via de website gekocht

Buitengewoon goede services!

Had verkeerde maat schroefdraad van h-blok opgegeven werden mij direct de juiste gestuurd zonder andere terug te sturen, WAT EEN SERVICES !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Harm 05-10-2018 Via de website gekocht

Goed en goedkoop

Na veel zoeken bij CV koopjes terecht gekomen als een van de goedkoopste aanbieders ,voor een Honeywell T4M themostaat .De bestelling gedaan en vervolgens is het zeer snel en goed afgehandeld.Op de dag van levering even gebeld hoe laat die plaats zou vinden en dat klopte precies met de periode die gezegd was. TOP

Jef de Vos 22-08-2018 Via de website gekocht

Wat een service!

Wat een Service!. Had van de week via de webwinkel een aantal voet ventielen bestelt voor de radiatoren en een aftap ventiel.
Wordt ik binnen een half uur gebeld met de vraag of ik het wel zeker weet want de voetventielen zijn niet te gebruiken met de aftap set. Dit klopte, heb daarnaast nog het eea aan advies gekregen met het gevolg dat ik 120 euro in mijn eigen zak heb kunnen houden. Nogmaals, bedankt!

Jef de Vos

KG 08-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!!!

Dit was de eerste keer dat ik zelf aanpassingen aan mijn CV systeem (radiatoren en vloerverwarming) heb moeten doen ter voorbereiding van de installatie van een EVO Home systeem.
Hierbij heb ik meerdere malen zeer geduldige en duidelijke telefonische hulp ontvangen en kon zo met vragen over dingen die ik tegen kwam altijd terecht om de aanpassingen en installatie goed te laten verlopen. (Dank je Peter, Robin en Jasper!)
Tevens is er veel kennis en (praktijk) ervaring beschikbaar!
De communicatie met CV Koopjes heb ik als zeer vriendelijk en behulpzaam ervaren!!

Daarnaast was de levering snel en alle overige benodigdheden voor installatie waren ook voor mij uitgezocht waardoor ik makkelijk door kon werken.

Ouderwets relaxed om bij deze winkel te kopen en toch zulk vakkundige hulp te ontvangen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Robmucha 31-05-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Om 17 uur 2 radiatoren besteld inclusief thermostaatkranen. De volgende morgen bezorgd. Helaas ontbraken de kranen die wel op de pakbon stonden. Telefonisch contact gelegd met cvkoopjes. Excuses gekregen en de volgende morgen werden kranen bezorgd. Prima sevice en scherpe prijzen. Aanrader!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Steffan 06-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Ontzennende goede service. Helaas was bij het bezorgen een onderdeel zoek geraakt. Heb een mail gestuurd en is meteen in behandeling genomen. Volgende dag werd het vermiste onderdeel als nog bezorgd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Robert Redert 25-03-2018 Via de website gekocht

Overzichtelijke webshop met goede nazorg!

Bij deze webshop hebben wij onze 4 radiatoren besteld. Bestelling verliep soepel en werd goed op de hoogte gehouden van de status. Radiatoren waren dik ingepakt in karton en plastic en kwamen binnen op een pallet. Hiervan (wegens een verbouwing) twee direct opgehangen en twee in de berging bewaard.

4 maanden later kwam ik bij één van de twee radiatoren een beschadiging aan het bovenste rooster tegen die bij levering door de palletwagen was gemaakt, hierover een mail gestuurd met de vraag of wij een nieuwe konden bestellen. Mijn vraag werd vrij snel beantwoord.

stuk uit mail: "Normaliter is het - gezien de tijd die inmiddels verstreken is - niet meer mogelijk dit kosteloos voor jullie te regelen onder de transportverzekering.
Omdat we het toch vervelend voor jullie vinden en begrijpen dat bij sommige projecten de materialen gewoonweg wat langer staan, willen we jullie graag helpen door dit kosteloos voor jullie alsnog te regelen. We hebben dan ook een nieuw bovenrooster verzonden voor levering morgen".

Dit is in mijn ogen pas service!
Ik raad iedereen deze webshop aan.
nogmaals, CVKoopjes.nl bedankt!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rhea 02-02-2018 Via de website gekocht

Geweldig!

Hele goede service gehad! Prima site, snelle levering goede afhandeling en tevens heel veel kennis! Echt een aanrader!

Alwin 21-11-2017 Via de website gekocht

Gewoon super service!

Persoonlijke en vakkundige service. Denken met je mee bij het uitzoeken van de juiste producten. Zo vertrouwd, het voelt bijna ouderwets :-)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Lau 07-11-2017 Via de website gekocht

De service is echt toppie

We hadden 2 radiatoren besteld bij het uitpakken bleek dat er schade was aan de roosters hier van melding gemaakt met foto's er bij ik heb daar na gebeld ze hebben gelijk nieuwe besteld in binnen een paar dagen kwam het binnen een toppie service een dikke pluim

Frank de Vries 06-11-2017 Via de website gekocht

Onwijs goede service

Zoals de titel als zegt, de service is onwijs goed.
Ik ging voor een andere ketel, maar na een goed gesprek heb ik voor onze situatie een betere ketel gekocht welke ook nog goedkoper was.
Het advies is zeer deskundig, men weet waar ze het over hebben, en de nazorg is ook top.

Al met al zeer tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Pier 30-10-2017 Via de website gekocht

Een top service van CVkoopjes.nl

Bedankt voor de topservice!

Ik kocht een wireless thermostaat via CVkoopjes.nl en dacht deze te kunnen koppelen op mijn oude ontvanger. Maar helaas dat ging niet zo makkelijk als ik dacht... Door het meedenken en de technische kennis van Robin van CVkoopjes.nl is het perfect opgelost!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Lodewijk 26-10-2017 Via de website gekocht

Kwaliteits producten, goede prijs en behulpzaam

Ben goed en snel geholpen, naast een scherpe prijs nemen ze ook de moeite als je er bij installatie niet zelf uitkomt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

evonne 19-10-2017 Via de website gekocht

let op voorwaarde retour

We hadden een dakdoorvoer besteld helaas ongeschikt, bij het willen retour sturen kregen we een mail waar het allemaal aan moest voldoen, zoals diverse eisen moesten voldoen om het product retour te sturen.
zoals:
- niet beschadigd is
- product verpakking, acc, handleidingen niet beschadigd zijn (ook geen tape of notities aangebracht)
- zakjes met montage mat. niet geopend zijn
- er geen beschermfolies verwijdert zijn
- er geen gebruikers sporen of montage/demontage sporen waarneembaar zijn
- het product niet vuil is
- het product niet in gebruik genomen is geweest
- het product niet geconfigureerd is

Indien dit niet het geval is kost dit geld of wordt het product retour gestuurd !!!!!!!!!

Sommige punten sta ik 100% achter maar o. a schade aan verpakking vind ik echt belachelijk
als ik iets in de bouwmarkt koop en daarbij het product uit de verpakking haal, kan het nog steeds gewoon retour zonder problemen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Retourproces

Walter 02-10-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Na plaatsing van een Intergas HRE 36/30A ketel bleek er enige condensvorming op te treden in de ketel zelf. Een deel van de vochtige rookgassen werd via de ventilator in de ketel teruggevoerd. Na melding bij CVKoopjes hebben zij direct de fabriek ingeschakeld. Intergas heeft vervolgens snel en vakkundig een terugslagklep rookgassen op de ketel aangebracht, waarna het probleem verholpen was. Een uitstekende service van CVKoopjes en Intergas!

Rutger 20-09-2017 Via de website gekocht

Vriendelijke en goede service!

Radiatoren en CV-ketel gekocht. Vriendelijk personeel, goede en snelle service! Wij zijn zeer tevreden.

Werner 13-09-2017 Via de website gekocht

Super super super service!

Geen vraag is te veel ze nemen alle tijd voor je. Enorm veel technische kennis om je door de installatie heen te loodsen en je van te voren de juiste keuzes te laten maken. Jammer dat ik niet meer dan een 10 kan geven!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ruben 02-07-2017 Via de website gekocht

Top!

Ik was opzoek naar de juiste aansluitingen voor mijn nieuwe badkamerradiator. Gebeld met cv koopjes omdat ik twijfelde over welke ik moest hebben.

Uitstekend en zeer vriendelijk geholpen om telefonisch de juiste spullen te vinden. Ook nog wat tips voor het aansluiten.

Via de website besteld en de spullen de volgende dag in huis.

Uitstekende service en producten.

Helemaal tevreden!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Monique L. 06-05-2017 Via de website gekocht

Vriendelijke service

Het is een tijd geleden dat ik bij cv koopjes mijn bestelling heb gedaan. Deze is piekfijn verlopen en voor herhaling vatbaar. De levering moest in België worden gedaan en de chauffeur belde een uur op voorhand zodat je wist hoe laat je op het afleveradres moest zijn. Als je er nog niet woont is dat wel handig. Ook moest er nadien nog iets kleins nageleverd worden en de chauffeur belde om te zeggen dat hij het in de brievenbus had achtergelaten. Dat zijn kleine dingen maar veel firma's werken zo niet en je kan een hele dag zitten wachten en als je er niet woont is dat niet zo evident.
Het zou leuk zijn moest iedereen op deze manier werken zoals deze firma. Alles is keurig gelopen van de mails tot telefonisch contact, bestelling en levering alles zoals het hoort maar wat tegenwoordig een zeldzaam iets is maar niet voor deze firma. Daarom een dikke 10 en doe zo verder.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Michael K 02-05-2017 Via de website gekocht

Zo goede service alsof ik in de beste fysieke winkel sta

Op zoek naar een draadloze thermostaat kwam ik al gauw bij CVkoopjes uit. Maar aangezien ik geen idee had wat ik precies nodig had in mijn situatie, eerst eens gemaild. Nou, geen vraag was teveel. Alles werd tot in de puntjes uitgelegd en er werden suggesties gedaan wat in mijn situatie het beste zou werken. Daarna werd zelfs nog een extra kabel nageleverd en mijn vragen omtrent de aansluiting werden zeer gedetailleerd (inclusief zelfgemaakte tekening) beantwoord, zodat het ook voor een leek als mij een fluitje van een cent werd om de thermostaat aan te sluiten. En alles werkt perfect. Ik hoop dat ik niet snel weer een andere thermostaat moet kopen, maar als dan zeker weer bij CVKoopjes. Jasper, bedankt!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Christa 23-01-2017 Via de website gekocht

cvkoopjes.nl daar haal ik het wel

Wat een geweldige service. makkelijk om contact te leggen. Vriendelijk aan de telefoon. De meneer aan de telefoon (Peter) nam de tijd om een oplossing voor mijn probleem te vinden. Heeft contact gezocht met Honeywell. En zo is hij tot een oplossing gekomen.

Paul 22-01-2017 Via de website gekocht

Super bedrijf

Door een fout van mijzelf, heeft CVkoopjes, zonder extra kosten, het bestelde apparaat omgeruild en het teveel betaalde bedrag terug gestort op mijn rekening.
Ook de installatiebegeleiding van het CV product is geweldig.
Super bedrijf en een vette 10 waard.

Pluspunten

• Snelle antwoorden op vragen.

Willem 18-01-2017 Via de website gekocht

aanschaf modulerende thermostaat

Snelle levering, Na installatie, maand na alflevering !, bleek de thermostaat niet te werken. Na tel. contact, werd zonder problemen de volgende dag een nieuw exemplaar afgeleverd. Geweldige service!

Liset 11-01-2017 Via de website gekocht

Goede service

2 maanden na aankoop nog probleemloos ruilen, we hadden verkeerde maat besteld. Super fijn en heel goede service.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service

Alink - Ermelo 19-11-2016 Via de website gekocht

CVkoopjes - levering 4 radiatoren.

Beoordeling uitstekend.
Wij hebben bij CV-koopjes 4 radiatoren gekocht voor een hele lage prijs. We zijn telefonisch goed voorgelicht, kregen de radiatoren heel snel geleverd en werden we uitstekend geholpen met onze vragen. Van twee radiatoren (zo zagen we bij het plaatsen) bleek het zijpaneeltje licht beschadigd. Door kon CV-koopjes niets aan doen, maar zij regelden wel kosteloos twee nieuwe zijpaneeltjes. Voor contact en service geven wij een 10!!

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Service

Anne 10-11-2016 Via de website gekocht

Goede service

Snelle levering van de bestelde radiatoren. Een radiator bleek niet helemaal juist te zijn, dit werd heel goed en heel snel opgelost. Goede service en vriendelijke medewerkers.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service

Francis 08-11-2016 Via de website gekocht

Zeer goede service!

Goed aanbod tegen een scherpe prijs maar vooral een goede service. Men heeft kennis van de verkochte producten en staan klaar om samen tot een passende oplossing te komen.

Ik heb de onderlinge communicatie en de proactieve houding als zeer prettig ervaren tijdens het oplossen van mijn probleem.

Pluspunten

• Service
  • Proactieve houding
  • Verstand van zaken

Minpunten

• In mijn situatie geen minpunten kunnen ontdekken

Marianne 27-10-2016 Via de website gekocht

Cvkoopjes Honeywell evohome systeem

De klantenservice is zeer goed bereikbaar en de service achteraf is zeer goed geregeld. De medewerkers zijn zeer behulpzaam en klantgericht. Verder is de bestelling binnen de afgesproken tijd geleverd. Met name door de goede aftersales service

Pluspunten

• Online bestellen eenvoudig
  • Op tijd leveren
  • Klantgericht personeel (vakkennis)
  • Aftersales service

Matthieu 24-10-2016 Via de website gekocht

Uitzonderlijke klantenservice en betrokkenheid bij de klant

Ik heb een Honeywell Chronotherm Touch Modulation Klokthermostaat besteld als vervanging van de thermostaat die reeds in ons nieuwe huis was geplaatst. Dit bleek na telefonisch contact met de klantenservice de beste keuze te zijn voor ons huis met vloerverwarming en onze ketel. Ik kreeg naast het advies voor de juiste thermostaat uitgebreide tips over hoe ik de CV-ketel optimaal kan inregelen voor vloerverwarming in combinatie met de thermostaat met als doel zoveel mogelijk rendement te behalen uit de installatie tegen een zo laag mogelijk gasverbruik. Ik heb meer dan 20 minuten hierover zitten sparren met de medewerker van de klantenservice, wat mij erg veel heeft opgeleverd.

De volgende dag ontving ik de bestelde thermostaat. Ik sloot deze aan, maar deze gaf een aansluitfout. Ik belde naar de klantenservice en gaf aan dat ik een foutmelding kreeg en dat ik de thermostaat niet werkend kreeg. Nadat we samen gecontroleerd hadden of de bedrading goed was aangesloten (ook op de Open Therm-aansluitingen in de CV-ketel) kwamen we tot de conclusie dat dit allemaal in orde was en dat er iets mis moest zijn met de thermostaat. De klantenservice bood aan om de thermostaat de volgende dag zelf te komen omruilen. Geen pakketdienst, ik hoefde als klant 'niet moeilijk te doen met zelf retour sturen'.

Weer de volgende dag werd de thermostaat omgeruild en kreeg ik dus mijn tweede Honeywell thermostaat. Ik sloot 'm aan, maar: hetzelfde probleem, een aansluitfout. Daarnaast begon de thermostaat wat te 'ruiken', dus ik vermoedde dat er iets aan het doorbranden was. De thermostaat heb ik direct gedemonteerd en ik liep naar de CV om nogmaals te controleren of de bedrading goed was aangesloten. Wat bleek: ergens ver weggestopt zat nog een tussenadapter van de oude thermostaat die ervoor zorgde dat er veel te veel stroom op de thermostaat werd gezet. Nadat ik deze adapter er tussenuit had gehaald gaf de thermostaat geen aansluitfout meer en werkte die in principe naar behoren.

Ik vond het leuk om de klantenservice hier even over te bellen. Ik gaf aan wat nou het daadwerkelijke probleem was en dat het dus helemaal niet door de eerste thermostaat was veroorzaakt. Tijdens het gesprek viel mij op dat de thermostaat inmiddels was gaan knipperen als je 'm bediende, terwijl het scherm constant blauw (aan) zou moeten zijn bij bediening. Ik zei dit tussen neus en lippen door tegen de medewerker die heel nuchter zei: "oh, dan is deze thermostaat dus ook overleden... Je snapt waarschijnlijk wel dat je normaal gesproken gewoon de klos zou zijn in dit verhaal? Maakt niet uit. Morgen komen we 'm omruilen."

Opnieuw de volgende dag: de transporteur staat op de stoep. De derde thermostaat word afgeleverd. Deze thermostaat heb ik direct gemonteerd en hij werkt als een zonnetje.

Ronduit ge-wel-dig! Het probleem met de thermostaten werd in mijn eigen installatie veroorzaakt en lag volkomen buiten de schuld van de thermostaat en/of cvkoopjes. Toch zijn zij zover gegaan om tot driemaal toe een thermostaat te leveren. Ik bestel ronduit vaak op internet, maar ik heb nog nooit zo'n goede ervaring met een webwinkelklantenservice gehad als nu met die van CVkoopjes. Aanrader!

Bestelproces zit prima in elkaar en de levering is goed en snel.

Pluspunten

• Vergaande productkennis en advies
  • Snelle levering
  • Vriendelijke / gezellige communicatie
  • Een webwinkel 'dichtbij'

Bjorn Samaey 19-10-2016 Via de website gekocht

Honeywell Evohome

Schitterend geholpen, hier ben je geen nummer maar helpt men echt zoals het moet. Scherpe prijzen en zeer vlotte levering. Kortom een aanrader !

Pluspunten

• Service
  • Scherpe prijzen
  • Gemotiveerd en super behulpzaam team

Gerben 18-10-2016 Via de website gekocht

Evohome Thermostaat defect, direct snel vervangen!

Helaas is onze Evohome DTS92 thermostaat binnen enkele maanden overleden. Frustrerend, maar dat kan natuurlijk gebeuren. Na contact met CVKoopjes vrijwel direct antwoord terug dat ze vandaag al een nieuwe thermostaat sturen. Topservice!

Pluspunten

• Snel reageren
  • Goede service

dahejo 14-10-2016 Via de website gekocht

Levering laat op zich wachten

Bestelling van 5 Honeywellthermostaten bij CVKoopjes voor een goede prijs, geen leveringskosten. Pakket is de volgende dag verstuurd via Kiala maar nu al een week zoek. Kiala 'klantenservice' geeft geen antwoord op e-mails, de klantenservice van CVKoopjes is wel attent. Levering is nu beloofd over 4 dagen. Dan is het pakket 12 dagen onderweg geweest om een afstand van 100 km te overbruggen en moet ik het nog zelf af gaan halen bij een afhaalpunt. Volgende keer gewoon weer via bol.com bestellen. Is wat duurder maar dan heb je je bestelling in ieder geval binnen 24 uur in huis.

Pluspunten

• Behulpzame klantenservice
  • Goede prijs

Minpunten

• Zeer slechte bezorgservice (Kiala)
  • Te veel rompslomp voor een simpele bestelling

Officiele reactie van CVkoopjes 19-10-2016

Het pakket lag alsnog de dag erop klaar (1 dag na de review) op het afhaalpunt zoals afgesproken.

Soms laat een vervoerder een steekje vallen. Of dat nu Kiala is, DPD, DHL, Postnl ... ze hebben er allemaal wel eens last van. Er werken namelijk mensen, en elk mens maakt wel eens een foutje. Dat betekend ook dat een bestelling bij Bol.com of welke online reus waar naar gerefereerd wordt net zo goed vertraging kan oplopen in het verzend traject. Ook zij maken gebruik van eerder genoemde Pakket Diensten / bedrijven en kampen af en toe met het probleem dat een pakketje vertraging oploopt in een verzendtraject. Denk bijvoorbeeld aan een sorteerfout enz...

Het belangrijkste is dan dat we begrip hebben voor elkaar en oplossingsgericht en snel helpen.

Dat hebben wij zeker gedaan.

Rene 29-08-2016 Via de website gekocht

Scherp geprijsd en goede service

Heb er 19 CV ketels gekocht, goede service en scherpe prijs. Persoonlijk contact met vriendelijke medewerkers die met je meedenken.

Pluspunten

• Goede service
  • Scherpe prijzen

Minpunten

• Kan er geen opnoemen

Frans 08-07-2016 Via de website gekocht

Kocht een Nefit Easy + connector over van iemand anders met garantie en gekocht bij CV-koopjes. Na aansluiting bleek het niet te werken. Contact opgenomen en bijzonder attent geholpen. Eerst de installatie met mij nagelopen. Bleek niet te werken. Daarna alles probleemloos omgeruild. Alles werkt nu probleemloos

Aanbeveling
Ik was niet degene die de thermostaat daar had gekocht, maar werd wel als zodanig behandeld en geholpen. Klant centraal en probleemoplossend. Geweldige ervaring. In mijn contacten meerder mensen van het bedrijf gesproken en steeds dezelfde positieve ervaring. Hel veel dank aan hen!

Extra toelichting
Kan het bedrijf meer dan aanbevelen>

Lucie 30-06-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke, duidelijke website met scherpe prijzen!

Wauw, wat een service! Om de bestelling op tijd te ontvangen koos ik voor de optie om €3,95 te betalen voor een levering de volgende dag (normale levering is gratis). Zondag besteld, woensdag helaas nog niet in huis. Na contact met Peter van CVKoopjes werd dit direct opgepakt. Peter belde me binnen 5 minuten terug met de mededeling dat DPD tussen 10 en 11 het pakje zou leveren. De €3,95 werden uiteraard teruggestort.
Toen DPD om 14 uur nog niet geweest was opnieuw met Peter gebeld. En opnieuw direct actie richting DPD. Deze beweerden bij ons aan de deur te zijn geweest. Onmogelijk, we hebben zelfs voor het raam gezeten.
Omdat we voor 's avonds een cv monteur hadden geregeld , regelde Peter een koerier die dezelfde dag, om 16:00 uur 's middags al, de bestelling kwam bezorgen. TOP Peter, dat is nog es service verlenen!

Aanbeveling
Uitgebreid assortiment, scherpe prijzen en een geweldige service.

Leo 16-06-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, producten goed en duidelijk gerangschikt en gemakkelijk te bestellen

Grensoverschrijdende service, uiterst vriendelijk en professioneel contact, er wordt veel tijd genomen om vragen en evt problemen bij installatie, zowel telefonisch als per email, te beantwoorden. Zeer snelle levertijden en zeer correcte retourprocedure. Verkeerd bestelde radiator werd zonder problemen omgeruild cq gecrediteerd. Peter hartelijk dank voor alle hulp bij het vervangen van alle oude ledenradiatoren en installatieproblemen; hulde!!!

Assortiment
Groot assortiment tegen zeer concurrerende prijzen. Heb alles gemakkelijk kunnen vinden wat ik nodig had.

Aanbeveling
Ideale webshop met een grensoverschrijdende service