CVketelvoordeel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over CVketelvoordeel.nl.

CVketelvoordeel.nl stelt zich voor

CVKetelvoordeel.nl heeft de beste ketels tegen de laagste netto prijs van Nederland. Dit betekent dat wij de laagste prijs aanbieden inclusief de installatie van de cv ketel. Wij bieden diverse A-merken cv ketels aan: AWB, Intergas & Remeha. Dit zijn allemaal energiezuinige cv ketels van hoge kwaliteit. Daarom koopt u een cv ketel bij CVKetelvoordeel.nl De eerste twee jaar bent u tevens voorzien van een onderhoudscontract (per maand €12,95 ). Door dit onderhoudscontract bent u, gedurende 24 maanden, verzekerd van onderhoud en reparatie bij storing. Daarbij zijn alle eventuele kosten en ongemakken gedekt ( denk aan materiaal-, voorrij- en arbeidskosten).

Deze score is berekend op basis van 2 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

6,3

Harrie 01-04-2019

Zeer nette en snelle communicatie, zeker niet te formeel/zakelijk.
Goede prijs en de installatie was erg netjes!
Zeker een aanrader. Wat mij betreft kunnen de grote/dure concurrenten hier wat van leren!

Marlot 16-02-2019

Ik heb hier een ketel gekocht en laten plaatsen. Dit doe ik NOOIT meer! Ze zeggen werkelijk elke afspraak af en hebben telkens hetzelfde excuus: onze monteur kan niet komen want hij heeft kast van zijn knie, dan weer enkel, dan kan hij niet tillen. Dat ongelooflijk! De ketel hangt nu wel eindelijk, maar de afvoer naar buiten is nog steeds niet gemaakt!
Niet doen!!’ Ga ergens anders heen!

Thomas Bakker 13-02-2018 Via de website gekocht

Snel geholpen en netjes geinstalleerd

Met paar foto's direct een offerte op maat. Goede prijs en netjes afgehandeld. Installatie ook prima verlopen. Al met al zeer blij mee.

Koen 12-02-2018 Via de website gekocht

Blij met onze nieuwe ketel

Nadat onze oude ketel het had begeven, wilden we snel een nieuwe. Na wat speuren kwamen we op cv-ketelvoordeel.nl uit. Duidelijk verhaal op website en scherpe prijzen. Manier van afhandelen aan de telefoon t/m installatie zeer professioneel (ook door de monteur zelf). Nu weer fijn een warm huis.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Robert 01-02-2018 Via de website gekocht

Betaalbaar en prima service

Ik was op zoek naar een nieuwe ketel en na enig speurwerk terechtgekomen bij CV Ketelvoordeel. De site is erg overzichtelijk en al snel vond ik een ketel die geschikt is voor mijn woonsituatie. Kan het iedereen die op zoek is naar een ketel van harte aanraden!

Marieke 01-02-2018 Via de website gekocht

Duidelijke communicatie en snelle service

Binnen een dag was de deal geregeld. Er wordt mega snel op e-mail gereageerd, waardoor je direct kan schakelen en beslissen.
Montage zoals afgesproken goed en netjes gedaan. Top dus.

Johan Derk 01-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en niet duur

Ik heb voor het eerst bij cv-ketelvoordeel een cvketel gekocht. Ik kreeg nadat ik me had aangemeld op hun pagina een hele aardige meneeraan de lijn die me goed te woord stond en waa rik een goed gevoel bij kreeg. Aan alles was gedacht want bij veel anderen zat geen installatie of werd de rookgasafvoer niet vervangen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rudolf 01-02-2018 Via de website gekocht

Zeer professioneel en hulpvaardig!

Uitgebreid geholpen aan de telefoon met het maken van de juiste keuze. Snelle installatie en alles netjes en correct achtergelaten. Ook nog zeer voordelig. Geen verrassingen achteraf :) Dank Ronald van cvkv voor al je hulp! Wij hebben jullie zeker aanbevolen bij vrienden en kennissen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Minpunten

• -