Coronelshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coronelshop.nl.

Coronelshop.nl stelt zich voor

Coronelshop.nl is een online webshop op initiatief van Tom Coronel. Bij Coronelshop.nl kun je terecht voor een uitgebreid assortiment van de meest uiteenlopende producten voor de beste aanbiedingen. Coronelshop.nl garandeert scherpe prijzen, de producten zijn altijd uit voorraad leverbaar en, vandaag voor 22:00 uur besteld, is morgen in huis.

Deze score is berekend op basis van 12 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

G. Mattijsen 02-12-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Geweldig assortiment, vriendelijke bediening, goede koffie

Fijne winkel, groot assortiment tv's, enorme keuze in koffiezet apparaten, snelle bediening, veel op voorraad. Kortom niets mis mee.

Lindy Vissenberg 07-09-2017 Via de website gekocht

Top winkel!

Artikel opgezocht bij de Media markt, maar veel goedkoper gevonden via coronelshop. Supersnelle levering, gratis verzending en top service!

Cindy 08-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en snel!

Goede communicatie, levert exact op tijd en erg vriendelijk als je ze belt. Aangename prijzen. Ik geef een dikke 10 en zou er zeker opnieuw iets bestellen!

Stofzuiger Philips 02-03-2017 In de winkel gekocht
Beek (lb)

Personeel heeft verstand van zaken en klantvriendelijk

Personeel is zeer vakkundig met verstand van zaken en klantvriendelijk. Zeer tevreden over BCC Beek, daar wij meerdere producten al eerder gekocht hebben en deze zaak dan ook zeer aanbevelen.

Giesbers 22-01-2017 Via de website gekocht

Goede prijs, snelle service, correcte communicatie

Goede en snelle service. Goede communicatie over de order status en levering. Prijs was goed ten opzichte van de concurrenten. 1 negatief punt, de beschikbare informatie over het product. Deze was beperkt, maar kon ik wel elders vinden.

• Snelheid
  • Service

Minpunten

• Productinformatie

danny 09-01-2017 Via de website gekocht

prettig zakendoen met deze shop

Fijne site , snelle levering . Je wordt netjes op de hoogte gehouden over de status van de order.
Super

Pluspunten: snelle levering; duidelijke website, duidelijke communicatie

Pluspunten

• snelle levering
  • duidelijke communicatie

marinus 06-01-2017 Via de website gekocht

goed geholpen

Gemakkelijk, maar met minpuntje dat je niet de dag van de aflevering van je bestelling kunt bepalen. Overigens goed geholpen door servicemedewerker.

Pluspunten

• flinke korting
  • goede helpdesk

Minpunten

• weinig produktinfo
  • dag van bestelling niet te regelen

Ron 04-01-2017 Via de website gekocht

Een prima zaak met goede aanbiedingen

Ik kocht een robotstofzuiger bij de stofzuigerdiscounter. Geen spijt van, goed product, goede service en een goede prijs. Mail wordt snel en compleet beantwoord, jammer dat het telefoonnummer niet gratis is.

Pluspunten

• service
  • prijs
  • website

Minpunten

• 0900-nummer

peter bakker 02-01-2017 Via de website gekocht

prima zaak

Op zoek naar een stofzuiger kwam ik bij de stofzuigerdiscounter terecht. hadden alleen nog het demo model, maar daar zat een mooie korting op, en natuurlijk de volledige garantie. Ook de snelle levering, en de mogelijkheid om achteraf te betalen (kon deze winkel nog niet, en je moet tegenwoordig voorzichtig zijn) waren zeer prettig

Pluspunten

• snelle levering
  • goede prijs

Minpunten

• niet

P. Peterse 27-12-2016 Via de website gekocht

Steelstofzuiger

Shop met overzichtelijke website en leuke aanbiedingen. Wij hebben er een steelstofzuiger besteld, maar deze is nog steeds niet bezorgd. Na mijn telefonische melding heb ik niets meer gehoord.

Create2Fit Naarden 28-12-2016

Beste meneer Peterse,

Onze oprechte excuses voor het ongemak. Dat is natuurlijk niet de bedoeling gezien wij klanten toezeggen dat bestellingen die voor 21.00 worden gedaan de volgende werkdag in huis zijn.

Wij ontvangen graag van u uw NAW gegevens en of ordernummer. Zou u ons die willen mailen? Wij gaan het dan zo snel mogelijk met u oplossen.

Ons mailadres is: klantenservice@create2fit.com

Wij horen graag van u!

Suwita
Klantenservice stofzuigerdiscounter

van der Veen 18-12-2016 Via de website gekocht

LG Hombot gekocht

Onze stofzuiger werd vlot geleverd. Het betrof een robot stofzuiger, hetgeen voor ons nieuw was. We hadden een goedkopere versie gekocht, omdat deze terug was gestuurd van een andere consument. Hier was echter niets van te zien; de doos was netjes ingepakt en alle toebehoren waren aanwezig.
Een handige CDrom heeft ons wegwijs gemaakt in het gebruik van deze stofzuiger.
Deze stofzuiger bevalt prima! Hij rijdt zelfs over ons hoogpolige tapijt. Waar veel vuil ligt (zoals onder de kerstboom of voor de open haard) rijdt de stofzuiger extra langs. Het bakje zat behoorlijk vol, dat wil zeggen dat de stofzuiger flink zijn werk heeft gedaan.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede gebruiksaanwijzing
  • Netjes ingepakt

NMC 16-12-2016 Via de website gekocht

Tefal Classic 2 rijstkoker demo

Ik ontving de rijstkoker mooi op tijd. Helaas bleek de gebruikshandleiding te ontbreken en bleek de rijstkoker defect te zijn. De klantenservice stond mij netjes te woord en morgen wordt de rijstkoker weer opgehaald. Product: een 1; klantvriendelijkheid en service een 8. Gemiddeld geef ik ze dus een (4,5) 5.

Pluspunten

• klantvriendelijkheid
  • service

Minpunten

• product defect
  • product incompleet

Create2Fit Naarden 16-12-2016

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend dat de gebruikshandleiding ontbrak en dat de reiskoker defect was. Fijn om te horen dat uw product omgeruild gaat worden en dat u tevreden bent over onze service!

Ik wil u onze welgemeende excuses aanbieden voor het ongemak.

Team StofzuigerDiscounter

Inge Moortgat 09-12-2016 Via de website gekocht

Inge Moortgat

Gemakkelijke site, duidelijke uitleg, veel keuze, je kan gemakkelijk filters toepassen, gewoon top!

Pluspunten

• gemakkelijk
  • veel keuze

Stofzuiger Philips 03-12-2016 Via de website gekocht

Goede service

De webshop was goedkoop in vergelijking met andere webshops.
En de service is ook goed. Ik werd op de hoogte gehouden over de levering.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Servicegericht

Minpunten

• Geen minpunten

rene 02-12-2016 Via de website gekocht

rene

mooie en overzichtelijke web site ruime keuze en een super snelle bezorging op maandag avond een bestelling gedaan de volgende dag al geleverd

Pluspunten

• service

K.Visser 02-12-2016 Via de website gekocht

Irobot

Een super klantvriendelijke en behulpzame R. aan de lijn van de klantenservice. Belde snel terug en gaf een goeie tip over hoe in het bezit te komen van de Nederlandse handleiding.

Pluspunten

• Snel
  • Vriendelijk

peter 01-12-2016 Via de website gekocht

Peter

Na een tv en bbq nu een stofzuiger besteld, en wederom naar tevredenheid. Ze doen altijd wat ze beloven en vaak, heel vaak, de scherpste prijs.

Renee 01-12-2016 Via de website gekocht

Heel goed

Ik was opzoek naar een irobot stofzuiger. Overal erg prijzig, hier was hij een stuk voordeliger. Was een demo model maar je ziet er niks aan. Zat mooi verpakt, snel geleverd en in prima staat!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Lage prijs
  • Netjes verpakt
  • Mooi apparaat

mdj 01-12-2016 Via de website gekocht

Stofzuigerdiscounter.nl is absoluut een aanrader

Goede prijzen, duidelijke website en snelle verzending. Dat is precies wat ik zocht en vond bij stofzuigerdiscounter.nl

P van B 01-12-2016 In de winkel gekocht

P van B

Had op de website de goedkoopste stofzuiger gevonden.
Las dat ik het product ook direct in de winkel kon ophalen en ben er naar toe gegaan.
Met de zeer behulpzame man aan de balie samen het product bekeken en heb deze na zijn uitgebreide uitleg mee genomen.
Niet alleen de goedkoopste op internet, maar door ophalen ook nog eens géén verzendkosten en óók volledige fabrieksgarantie op een afgeprijsd product.

Echt een aanrader!!

Pluspunten

• goedkoop
  • service
  • snel

Wimd 29-11-2016 Via de website gekocht

Mooie deal en goede service

De goedkoopste deal en snelle levertijd. Ik had het geluk twee demomodellen te kunnen bestellen voor een fors lagere prijs, met alleen een beschadigde doos. Product zelf was nog als nieuw. Daarnaast is de website overzichtelijk en biedt veel informatie. De verzending via PostNL is goed verlopen alleen zijn er volgens mij teveel zendingen aangemeld, alles stond er dubbel in.

Pluspunten

• Voordelig
  • Goede service
  • Snelle levertijd
  • Per product veel informatie te vinden
  • Eigen productfilmpjes

Minpunten

• Teveel pakketten aangemeld bij PostNL

Marike de Reuver 25-11-2016 Via de website gekocht

Brommetje is welkom!

Wat een ontdekking deze stofzuigerdiscount! Al tijden wilde ik een irobot stofzuiger maar de prijs hield me tegen. Bij deze shop was de keus snel gemaakt en 'Brommetje' deed bij ons zijn intrede. Wat een feest! Hij bromt lekker rond, zuigt prima en doet wat de beschrijving beloofde. Heel klein minpuntje: de doos was redelijk beschadigd en daardoor duurde het iets langer voor ik 'Brommetje' van harte in mijn armen sloot. Welkom 'Brommetje'!
Marike de Reuver

Pluspunten

• duidelijke beschrijving product
  • duidelijk aangegeven 'zo goed als nieuw'
  • snelle levering
  • duidelijk filmpje

Minpunten

• doos redelijk beschadigd

leo 25-11-2016 Via de website gekocht

hombot VR64701LVMP

bij toeval bij deze webwinkel terecht gekomen en blij verrast door de snelle en goed service.
ik kocht een demo apparaat uit de opruimkelder. er miste een reserve onderdeel, maar na korte mailing wordt dit zeer snel opgelost. Prima

S van de Langenberg 19-11-2016 Via de website gekocht

Goede service

De website is over zichtelijk en het is fijn dat je op veel dingen kan filteren. Alles staat duidelijk vermeld en er is een snelle levering.

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Snelle levering

David 15-11-2016 Via de website gekocht

Red Devil stofzuiger

Eerst bestelde demomodel zoog niks op waardoor deze teruggestuurd moest worden. Fijn dat dit door de klantenservice werd opgepakt en er gelijk een vervangend exemplaar werd opgestuurd. Helaas is er met het verzenden en ophalen van de defecte stofzuiger een aantal dingen mis gecommuniceerd waardoor we daar wat hinder aan hebben ondervonden. Echter heb ik nu wel een goed functionerende stofzuiger in huis, dus is het uiteindelijk goed opgelost.

Pluspunten

• Hoog gebruiksgemak
  • Vervangend exemplaar gekregen

Minpunten

• Defect exemplaar
  • Gedoe met ophalen defect exemplaar

Martine 11-11-2016 Via de website gekocht

Meershoek

Deze winkel heeft een goede service en goede scherpe prijzen. Er vindt een snelle levering plaats en er is een duidelijke uitleg bij de apparatuur.

Pluspunten

• Overzicht
  • Prijzen

Mandy 28-10-2016 Via de website gekocht

Dirt Devil uit de opruimkelder

De stofzuiger was makkelijk te bestellen en werd de volgende dag al geleverd. Ik heb hem besteld in de webshop en was niet bekend met het bedrijf. Omdat de stofzuiger uit de opruimkelder kwam kreeg ik hem met 45% korting. Het leek allemaal te mooi om waar te zijn, maar niets was minder waar. De stofzuiger is in uitstekende staat en ziet er gloednieuw uit. Ik ben er ontzettend blij mee.

Pluspunten

• Snel bezorgd
  • Hoge korting
  • Uitstekende staat

zonnebloem 14-10-2016 Via de website gekocht

Prima service!

Ik zocht een stofzuiger voor niet al te veel geld. Via de koopjeshoek kreeg ik veel keuze van stofzuigers voor de helft van de prijs, omdat ze uit de verpakking waren. Heel goede productinformatie, goede foto's, helemaal duidelijk. De stofzuiger is heel netjes afgeleverd, splinternieuw.

Pluspunten

• Duidelijk
  • Veel keuze in de koopjeshoek
  • Goede informatie
  • Supersnelle levering
  • nette levering

Idm 13-10-2016 Via de website gekocht

Helemaal tevreden!

Product is helemaal als nieuw, ondanks dat het een retour artikel is geweest. Alles keurig verpakt, voldoet helemaal aan de verwachtingen. Telefonisch ook goed bereikbaar.

Pluspunten

• Snel

Deeske 13-10-2016 Via de website gekocht

Super snel geleverd! 100% blij

Nette overzichtelijke site en voor een eerlijke prijs. Snelle levering, en keurig per mail aangegeven wanneer er word geleverd. Met het aangeschafte produkt super tevreden!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede berichtgeving
  • Overzichtelijke site

MK 09-10-2016 Via de website gekocht

Samsung magnetron

Demo model magnetron besteld (met een mooie korting!) en de volgende dag al in huis! Afleveren op een DHL punt ook mogelijk waardoor je zelf kunt bepalen wanneer je je artikel ophaalt. Top service!

Pluspunten

• Volgende dag in huis
  • Aflevering op DHL punt
  • Goede korting
  • Geen verzendkosten

Huizing 06-10-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Betaalgemak, stofzuiger zonder zak!

Op zoek naar een stofzuiger kwam ik op stofzuigerdiscounter.nl
Leuke prijzen, duidelijke website, dat wou ik wel!
Leuke prijzen, ik kocht een stofzuiger zonder zak.
Snelle service, netjes geleverd en uitstekend betaalgemak!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Makkelijk betalen
  • Duidelijke mails

Loek 05-10-2016 Via de website gekocht

Goede online winkel met uitstekende service

Na aanvankelijke vertraging in de levering door een foutje in het sorteercentrum is het probleem uitstekend en snel opgelost. Een prima combimagnetron gekocht voor een scherpe prijs. De site is een aanrader met scherpe prijzen en goede service.

Pluspunten

• Scherpe prijs
  • Goede services
  • Vriendelijke klantenservice

Klaas jonker 23-09-2016 Via de website gekocht

Super winkel

Snelle levering top web winkel goedkoop en goed overzicht gegarandeerd dat ik er volgende keer weer bestel

Chris Lightning 18-09-2016 In de winkel gekocht

Stofzuigerdiscounter

Goede winkel met een ruim assortiment en verassende aanbiedingen/ prijzen, vriendelijk personeel en gemakkelijke parkeergelegenheid voor de deur.

Pluspunten

• Mooie producten
  • Goede prijzen
  • Vriendelijk personeel
  • Parkeren voor de deur

j 15-09-2016 Via de website gekocht

pluim voor de webshop

Fijne webwinkel,duidelijk en overzichtelijk.
Snelle levering en fijn is dat je achteraf kunt betalen.
Dikke pluim voor deze winkel!

Rip 11-09-2016 Via de website gekocht

Stofzuiger

Het was op de website eenvoudig om stofzuigers met elkaar te vergelijken. Daarnaast hebben ze een prima service en snel in huis!

Pluspunten

• Service
  • Klantgericht

Liset 30-08-2016 Via de website gekocht

Beoordeling Stofzuigerdiscounter

Overzichtelijke website met duidelijke omschrijvingen en informatie m.b.t. de producten, snelle reactie en levering zonder opmerkingen.

Pluspunten

• duidelijke website
  • snelle reactie
  • snelle levering

Fijne airco 27-08-2016 In de winkel gekocht

Perfecte Airco

Na duidelijke info over de site, het online kunnen reserveren volgende dag naar Naarden gereden, alles stond klaar, thuis uitgepakt alles werkt naar behoren. Uiteraard hadden deze airco ook bij BCC echter 80 euro duurder! Dus het loonde wel om rond te shoppen. Tot een volgende aankoop

Pluspunten

• Goeie service
  • Prijs zeer gunstig

Hepa filter 25-08-2016 Via de website gekocht

Prima bedrijf, iets minder mails zou fijn zijn

Bedrijf heeft prima geleverd volgens afspraak. Vervelend dat ik binnen een week 5 mails ontvang over 1 bestelling.
Verder had ik per ongeluk bij mijn huisnummer 150 ingevoerd. Dit nummer bestaat niet in onze straat, hier heeft het bedrijf 15 (wat niet correct was) van gemaakt zonder eerst te overleggen.

Pluspunten

• snelle levering

Minpunten

• mails achteraf

Bob en Anja 25-08-2016 Via de website gekocht

First class!

alles zeer correct verlopen; direct bevestiging; aanlevering op afgesproken moment, dus
.. top!.

Kettelarij 25-08-2016 Via de website gekocht

Snelle levering. Telefonisch goed bereikbaar en goed overleg mogelijk!
Ook bij onduidelijkheden in/bij de bestelling.
Oplossing gericht antwoord.

Anoniem578 25-08-2016 Via de website gekocht

Snel en bondig antwoord

Meestal binnen een paar uur antwoord, soms was men wel vergeten de handeling te verrichten die ze beloofd hadden. Bijvoorbeeld, het contacteren van het bureau of iets specifieks nog beschikbaar was. Na een herinnering te sturen werd de daad meteen verricht. Goede service!

Pluspunten

• Snelle reactie

Minpunten

• vergeet afspraken

Dennis 18-08-2016 Via de website gekocht

Duidelijk en snel

Bestellen was makkelijk. Informatie over bestelling was duidelijk en levering was snel! In de toekomst maak ik hier zeker weer gebruik van.

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Snelle levering

max 18-08-2016 Via de website gekocht

Dirt devil

Apparaat nu een week in bezit, volledige vloer gereinigd met dit fijjne apparaat, het mooie van deze ddirt devil is is dat je geen kracht hoeft te zetten en de vloer stralend schoon word, echt een aanrader.

W. den Bieman 12-08-2016 Via de website gekocht

Wat jammer nou !

Sharp CombiMagnetron gezien op Marktplaats, adv. geplaatst door Stofzuigerdiscounter.nl
Betrof een retourzending tegen schappelijke prijs. Gebeld naar winkel,ja inderdaad hij was er nog. Dus autorit van 85 km enkele reis
ondernomen.In de winkel reageerde de medewerker uiterst verbaasd.Sharp Combimagn.,nee die verkopen we niet meer.Marktplaats adv.,doen we dat nog? Weet nergens van.Wij stoppen nl met de Stofzuigdiscounter.
Na aandringen, we hebben niet voor niets 85 km erop zitten, raadpleegt hij een collega.
Naar het magazijn dus.Gelukkig,hij was er nog!
Veel zin in uitleg geven, hoe het app. werkt en zo, dat had hij duidelijk niet.
Apparaat toch gekocht, we hadden ons goed georienteerd, contant betaald.
Waren heel verbaasd dat we geen bon, bewijs van betaling meekregen.Dat zou volgen via de mail. De medewerker zat nb naast een printer waar hij een factuur/pakbon uit toverde voor eigen administratie.We waren teleurgesteld hoe alles verliep, jammer,jammer..........
Hopen nu maar dat we veel plezier krijgen van de aanschaf!!

Pluspunten

• goede prijs
  • factuur ontvangen

Minpunten

• bediening

Irma Radder 07-08-2016 Via de website gekocht

Duidelijk hoe verder naar producten te kijken.

Vlotte communicatie na bestelling.

Assortiment
Ik wist wat ik zocht. Heb niet uitgebreid gezocht naar verschillende producten.

Gewoon goed.

Extra toelichting
Hele vlotte levering!

Jeroen 05-08-2016 Via de website gekocht

Levering was snel en Ben zeker tevreden of deze nieuwe stofzuiger.
En de prijs was erg goed bij stofzuigerdiscounter.

Alles liep smooth en Ben tevreden

Meer aanbiedingen Zou wel mogen

Aanbeveling
Alles na tevreden . Alleen iets meer aanbiedingen nog.

Extra toelichting
Geen

Rutten 29-07-2016 Via de website gekocht

Helder en duidelijke informatie omtrent het product!

Snelle service!

Assortiment
Was op zoek naar een stofzuiger, vond een in de opruimkelder een nieuwe ( was uit de verpakking geweest en kom niet als nieuw verkocht worden) tegen een sterk gereduceerde prijs!

Aanbeveling
Super kwaliteit en service! What you see is what you get!

MM Rondberg 29-07-2016 Via de website gekocht

makkelijk en overzichtelijk

Hadden nog een vraag en werden zeer netjes geholpen

Assortiment
Zeer ruime keus en in iedere prijsklasse

Aanbeveling
Gemakkelijk, overzichtelijk en zeker niet duur!