Cevo Market - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cevo Market.

Deze score is berekend op basis van 15 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

4.3

• Slecht

Robbie 16-09-2017 Via de website gekocht

Bereikbaarheid CEVO_ markt en webshop

Ik wil een BOSCH inductieplaat bestellen maar niet op deze manier. Op kieskeurig komen ze als goedkoopste uit de bus maar eerdere nare recensies maken mij de telefoon pakken. Dan ga je op DE WINKEL 10 minuten in wacht met muziek. Op de WEBSHOP ga je in wacht maar er komt geen muziek maar een Webshop-onbereikbaarheidsboodschap. Dat is dan 1 punt méér waard als bijna niks WANT DE BEREIKBAARHEID en SERVICE van CEVO-MARKT in BELGIË - Turnhout is SLECHT. Ik heb nu een email gestuurd en daar ga ik op wachten.

Van de W 19-05-2017 Via de website gekocht

Goede service en levering

We waren een beetje huiverig door eerdere referenties hier. We zagen dat de meeste 'negatieve' geluiden kwamen door langere levertermijn dan eerder vermeld. Nu hadden wij geen haast, dus dat was niet zo'n probleem voor ons. De producten die wij gekocht hebben waren uiterst scherp geprijsd. De communicatie rondom levering was uitstekend. En de afgesproken levertijd is prima nagekomen. Leuke bijkomstigheid; model van onze keuze was niet meer leverbaar, kregen zonder bijbetaling nieuwste model. Dus wij zijn tevreden klanten!

pjvleeuwen 04-04-2017 Via de website gekocht

Zeer scherpe prijs, goed contact, maar slechte levering

Ik heb bij CEVO een stuk elektrisch gereedschap besteld en daarbij een paar metalen plaatjes. Ik heb hierbij gekozen voor CEVO omdat de Bosch GLM 50 C laserafstandsmeter met 99EUR zeer scherp geprijsd was.

De levering was netjes binnen een paar werkdagen. De doos was bij levering door DHL nog dicht, maar wel flink ingedeukt. Ik zou verwachten dat een electrisch apparaat dat met een laser werkt goed verpakt zou worden. Bij openen van de verzenddoos bleek het kartonnen doosje van het product en de metaalplaatjes los in de grotere verzenddoos te zitten, zonder bubbelplastic of kranten ofzo. Het kartonnen doosje van het product zat onder de krassen, waarschijnlijk door het heen en weer stuiteren met die metalen plaatjes erbij. Tevens was het "Bosch Original" zegel verbroken. Bij uitpakken bleek het beschermfolie van het scherm gehaald en zaten de batterijen er al in. Het had er alle schijn van dat het een reeds gebruikt product was. Volgens Bosch hoort dit product niet zo geleverd te worden.

Toen ik met CEVO contact opname waren ze bereid om het product kostenloos terug te nemen of om te ruilen voor een ander exemplaar. Qua contact en service ben ik tevreden, maar ik vind de kwaliteit waarmee geleverd werd niet acceptabel: een schijnbaar gebruikt artikel zo slecht verpakt versturen is niet hoe een webwinkel hoort te werken. Ik heb dit ook bij CEVO aangegeven en ik hoop dat ze pogen soortgelijke situatie in de toekomst te voorkomen.

Ik heb uiteindelijke gekozen het product te houden, de situatie zou geen invloed hebben op de garantie is mij verzekerd. Een dag thuisblijven wachten op een koerier die hem kwam omruilen was mij uiteindelijk teveel gedoe. Ik hoop dat ik daar geen spijt van krijg, de toekomst zal het leren.

Voor wie nog contact op wil nemen met CEVO voor eigen redenen: ik kreeg het idee dat communicatie met de medewerkers die ik sprak in het Nederlands makkelijker via de mail ging dan telefonisch: het Waals was duidelijk beter bekend dan het Vlaams. Contact via de mail was wel duidelijk.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Isabel 07-02-2017 Via de website gekocht

bosch inductiekookplaat

3 januari 2017 kookplaat besteld en de levering wordt keer op keer uitgesteld, de levering zou binnen 4 dagen zijn en is nog steeds niet geleverd. verwachting is nu 20 februari bij CEVO en dan nog naar ons.

Robbie 16-09-2017

Das niet leuk zeg. Ik wil ook een BOSCH plaat bestellen maar niet op deze manier. Ik ga ze eerst mailen want ik heb net ook 2 X 7 minuten naar wachtmuziek mogen luisteren op de phone, dus bereikbaarheid is slecht.

Dank voor je review. NUTTIG dus

smanj001 04-02-2017 Via de website gekocht

Twee maanden moeten wachten

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat de inductiekookplaat die ik heb besteld 30% korting had. Op de website stond een levertijd van 4-6 dagen na de betaling aangegeven.

Nadat ik na drie weken contact had opgenomen waar het product bleef wist de webshop mij te vertellen dat het niet op voorraad was en dat ze weer moesten wachten op de leverancier. Twee weken nadat de leverancier aan cevo zou hebben geleverd heb ik nog steeds niets ontvangen. Ondertussen weer meerdere keren contact gehad en iedere keer zou het product spoedig komen. Gedurende de gehele periode stond de levertijd op de website op 4-6 dagen. Uiteindelijk is het product dan toch gekomen.

De webshop heeft wel steeds binnen een dag gereageerd op mijn mails. Helaas was de communicatie alleen reactief en niet proactief. Als je weet dat een product pas vanaf datum x leverbaar is, laat het dan je klanten weten!

Robbie 16-09-2017

Das niet leuk zeg. Ik wil ook een BOSCH plaat bestellen maar niet op deze manier. Ik ga ze eerst mailen want ik heb net ook 2 X 10 minuten naar wachtmuziek mogen luisteren op de phone, dus bereikbaarheid is slecht. Jammer van de service hoor. DANK voor je review. NUTTIG HOOR !!

Stoeten 21-01-2017 Via de website gekocht

Siemens vaatwasser SN678X26TE

Helaas niet zoals de aangegeven levertermijn van 3 á 4 dagen! Op maandag besteld en pas de andere week op woensdag bezorgd. Via mail contact gehad, wel netjes antwoordt gekregen!!

Pluspunten

• goedkoop
  • netjes bezorgd

Minpunten

• langer dan verwachte levertermijn

U.Principe 28-10-2016 Via de website gekocht

Houtpellets van Agricon besteld bij Cevo.

Snelle levering, goede communicatie en veel productkennis aanwezig bij de klantenservice. Helemaal Top! Zeer tevreden!

Pluspunten

• Keurig verzorgd en afgeleverd

Stella Polaris 02-06-2016 Via de website gekocht

Zoals gebruikelijk bij webwinkels

Telefoon snel beantwoord, vriendelijk personeel.

Aanbeveling
Zoals bij kieskeurig.nl gemeld:Op werkdagen voor 12.00 besteld, morgen in huis! klopt echt niet. Maandag ochtend een bestelling geplaatst. Donderdag avond ligt het pakket nog steeds in Antwerpen volgens online tracking. Verwachte datum van levering, maandag. Een week later dus....