Centralpoint.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Centralpoint.nl.

Centralpoint.nl stelt zich voor

Alles rondom uw ICT eenvoudig online bestellen en snel in huis. Een ongekend grote keuze en een scherpe prijs. En dat alles bij een betrouwbare webwinkel, die u ook nog eens graag adviseert over de perfecte zakelijke ICT-oplossing. Onrealistisch? Nee, hoor. Wij zijn Centralpoint.nl, aangenaam. Centralpoint.nl is ISO 9001 en 14001 gecertificeerd en bestaat sinds 2001. Sindsdien zijn we uitgegroeid tot de grootste en beste zakelijke ICT-leverancier van Nederland met een jaaromzet van ruim 120 miljoen euro. Wij zien het als onze missie om aan al uw ICT-wensen tegemoet te komen. Dat betekent dat u werkelijk elk product bij ons kunt bestellen. En dan bedoelen we ook echt alles. Van populaire smartphones of tablets tot de betrouwbaarste servers of storage-oplossingen. En van eenvoudige netwerkkabels tot de nieuwste laptops of de kleinste printeraccessoires. Uiteraard altijd in de hoeveelheid die uw organisatie nodig heeft. En binnen de leveringstermijn die u wenst. Bij Centralpoint.nl winkelt u veilig en vertrouwd. Centralpoint.nl is o.a. lid van Thuiswinkel Waarborg en draagt maximaal zorg voor een optimale beveiliging van uw gegevens. Onze state-of-the art webshop kent een zeer hoge uptime, zie status.centralpoint.eu voor een actueel overzicht.

Deze score is berekend op basis van 185 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

7.9

Han 19-09-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Ik was op zoek naar een mini pc van het merk Lenovo. Als snel kwam ik op de pagina van Centralpoint waar een uitgebreide beschrijving van de door mij gekozen pc te lezen viel. Ontzettend veel details op een goed verzorgde website. De levering en de communicatie hierover was uitstekend. Centralpoint.nl? Een aanrader

B 15-09-2017 Via de website gekocht

Onbetrouwbaar

Soms gaat het goed, maar meestal niet: Laatst bestelden we een beeldscherm ,dat kapot uit de doos kwam, maar dat ze niet retour wilden nemen omdat het gebruikersschade zou zijn. Na heel veel bellen en mailen een beetje korting gekregen op een nieuw scherm. Maandag een printer besteld en betaald die de dag erop geleverd zou worden. Vrijdag nog niets geleverd. Telefonisch niet bereikbaar want je beland in een bandje. Via chat kan alleen eventueel achterhaald worden wat de status van de bestelling is... geen enkele poging om te helpen de printer snel te krijgen. Dus de bestelling heb ik maar geannuleerd. Balen, maar duidelijk is dat we geen bestellingen meer bij Central Point moeten doen...

review 14-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige en snelle service

Een goede productaanbieding, scherpe prijs, gevolgd door een uitstekend bestel- en betaalproces en zeer correcte levering binnen één dag!

Mooier kan het niet.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Klaus 11-09-2017 Via de website gekocht

snel en makkelijk

Voordelig en gemakkelijk bestellen. Daarna snel in huis.
Deze laptop kon ik in de winkel bij ons in het dorp niet bestllen terwijl ze wel leverencier zijn van het merk.

Gerard 08-09-2017 Via de website gekocht

Vlotte en goede levering.Makkelijk bestellen. Perfect!

Prima v.w.b. de levering van o.a. cartridges. Bestellen is een fluitje van een cent. Alleen de HP 363 cartridges zijn ( overal) aan de prijs.

Konnie 08-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goedkoop.

Zeer snelle levering. Goed verpakt en goedkoop. Betrouwbare zaak, goede feedback. Was de goedkoopste bij pricewatch van Tweakers.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Esther 08-09-2017 Via de website gekocht

Ontzettend fijne en correcte webwinkel

Makkelijk bestellingen plaatsen, correcte en degelijke levering, zeer vriendelijke en goede klantenservice

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Wirtz 05-09-2017 Via de website gekocht

Uitstekende communicatie en snelle levering

Prima site waar je snel je product vindt en snel kan bestellen zonder omslachtige registratie -dat doet central point voor je achteraf via e-mail bevestiging. Uitstekende communicatie over levering per SMS en e-mail en snelle levering volgens schema.

Simon 05-09-2017 Via de website gekocht

Een GROTE teleurstelling

Ik had voor deze shop gekozen omdat het goedkoper was dan de andere sites, en het een open box product had dat mij interesseerde. Uiteindelijk bleek het allemaal een GROTE flop. Ik kreeg een product binnen met andere specificaties dan op de site vermeld stond, de klantenservice was langzaam en je had er niks aan. Ook was het product alleen maar verpakt met een dunne laag folie.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Jan ter Maat 05-09-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Duidelijk, snel, en zeer betrouwbaar. Het bestelde artikel werd zeer snel geleverd. Duidelijk werd de levering en de levertijd aangegeven. Klasse!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hai 03-09-2017 Via de website gekocht

Prima service

Produkten degelijk en snel geleverd. Valt niets over aan te merken. De verpakking was prima. Wel in twee keer geleverd

Hai 03-09-2017 Via de website gekocht

Uitstekende ervaring

Produkten met goede zorg en degelijke verpakking geleverd. Volgende dag al in huis. Ik ben niet zo'n ongeduldig type dus best aangenaam verrast.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peter 02-09-2017 Via de website gekocht

TP-Link WiFi versterker op tijd geleverd

Duidelijke en gebruiksvriendelijke website. Product was goed te selecteren als de specificaties zijn voldoende uitgebreid weergegeven.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan 29-08-2017 Via de website gekocht

Mijn eerste bestelling en die was naar wens!

Ik had mijn artikel zo gevonden op hun site. De beschrijving en mogelijkheden van het artikel waren duidelijk omschreven. Daarna heb ik het op een snelle wijze afgerekend. De volgende dag werd het bezorgd. Prima!

De Weijer 28-08-2017 Via de website gekocht

Fantastisch!

Snelle levering, duidelijke informatie, goede informatie over de levering en super tevreden over het product.

shar 26-08-2017 Via de website gekocht

Goed geprijsd!

Overzichtelijke site. Snel gevonden wat ik zocht (IPhone 5 SE) voor een mooie prijs. Eenvoudig te bestellen en de volgende dag netjes geleverd. Súper!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Martin van Vliet 19-08-2017 Via de website gekocht

Beter wordt het niet

De beste prijs, goede informatie, geen verzendkosten (bij het product at ik kocht) , levering de volgende dag, perfecte afhandeling order. Ja zelf de after survey voelde goed aan. Beste ict internet shop ervaring uit velen. Perfect.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan 17-08-2017 Via de website gekocht

Winkel heeft spookaanbiedingen, die niet geleverd worden

Direct nadat de winkel een laptop online zette deze besteld en betaald en volgens opgaaf was de op voorraad. Deze spookaanbieding wordt vervolgens geannuleerd zonder dat ze enige moeite doen deze alsnog te bestellen of een alternatief te leveren en daarna duurt het dagen voor je je geld terug ziet.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Arie Nagel 17-08-2017 Via de website gekocht

verwarrend

Ik wilde een extern 'kastje' voor mijn losse interne harddisks. Besteld, maar bleek een kastje voor gebruik binnen een pc te zijn. Zo groot en dan binnen een pc? Maar goed, ik had beter moeten opletten. Daarna zag ik een foto van een kastje dat duidelijk extern was. Dus dat besteld. Tot mijn verbazing kreeg ik iets dat helemaal niet op de foto van het kastje leek: een harddisk. Kennelijk had ik weer een fout gemaakt. Maar ik bestel er maar beter niets meer. Kennelijk weet ik te weinig van computers :-)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

D. O. 17-08-2017 Via de website gekocht

Good Service with great pricing

I recently bought a Expansion Expansion Portable 3TB (STEA3000400) from this site and encountered some issue due to lack of my Dutch level and decided to ask for support from chat window. Team was pretty professional and know how to guide you so I completed order in no time.

I will buy from this site again and recommend using this site for anything they are selling. Almost all of the materials I look around is cheaper than other sites.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Wilbert 17-08-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle levering

Zeer goed. Ik had een typefout in mijn mail gemaakt. Deze was snel hersteld en netjes op tijd geleverde Casio kassa.

Wouter 15-08-2017 Via de website gekocht

Een nieuwe webwinkel ontdekt met goede service

Overzichtelijke website met duidelijke stappen voor afhandeling van een bestelling. Ook duidelijk over welk product je precies besteld (artikelomschrijving/nummer) en goede informatie over het moment van levering. Keuze op een product baseer je natuurlijk op voorhand zelf. De belangrijkste match is dan uiteindelijk het artikelnummer (merknummer) met een betrouwbare webwinkel. Dit was hier goed op orde.
Zonder daar bij deze bestelling gebruik van gemaakt te hebben, heb ik de indruk dat dat hier een bereikbaar en deskundig team aanwezig is voor de beantwoording van eventuele vragen. Ik hoop daar niet van gebruik te hoeven maken, maar het is wel geruststellend mocht er op termijn iets mis blijken met het geleverde product.
Omdat ik voor het eerst hier heb besteld, is mijn beoordeling 'goed' en niet 'uitstekend', want dit laatste kan alleen gebaseerd worden na 'goede' ontvangst van meerdere bestellingen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

M. Huiskes 10-08-2017 Via de website gekocht

Goede service en voldoet aan elke verwachting.

Ik was opzoek naar een goede router. Na wat online onderzoek wist ik wat ik wilde. Na het zoeken na het aanbod kwam ik voor het eerst bij Centralpoint terecht. Hier werd het betreffende product zeer gunstig in prijs aangeboden. Hierop besloten een bestelling te plaatsen. Hier heb ik geen spijt van gehad. Het product werd ruim optijd geleverd en voldoet aan elke verwachting. De informatie die ik elders al had opgezocht kwam overeen met de specificaties op de site van Centralpoint. Door een fout met IDEAL werd mijn order 2 maal aangemaakt. Daarop meteen contact gezocht doormiddel van mailing. Hier werd netjes op gereageerd en een foutief verholpen. Een aanbeveling om hier eens een kijkje te nemen raad ik zeker aan ''zeker is dat ik dat nog wel is ga doen''.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rob Ridder 09-08-2017 Via de website gekocht

Zeer goede aankoop Laptop bij Centralpoint.nl

Was op zoek naar Asus Laptop. Kwam terecht op site van Centralpoint.nl
Deze is een goed bedrijf. Mijn ervaring is positief. Neem een kijkje op hun site en ervaar het zelf.
Uitmuntend bedrijf en Klantvriendelijk.

Michael 04-08-2017 Via de website gekocht

Top service!

Via de webchat snel contact met een van medewerkers.
Snelle levering en goed verpakt, conform de afspraak. Echt een aanrader.

Jan 03-08-2017 Via de website gekocht

Slechte service

De site voelt als een standaard template aan maar is wel voorzien van alle productinformatie.
Na de bestelling krijg je een bevestiging via de mail.
Maar de site voelt als een standaard dozenschuiver zonder gevoel voor product of klant.
Klantenservice

De website gaf aan nog 1 videokaart op voorraad te hebben en na het bestellen werd deze ook 0 op voorraad.
Na de betaling netjes een bevestiging en er werd een verwachte leverdatum gegeven van 3 tot 5 dagen.
Tot zover is alles netjes maar na 5 dagen niets van het bedrijf gehoord.

Bij navraag bleek er een onbekende levertijd te zijn en nu is het al januari 2018.
Dat is dus gewoon een niet te leveren product en dat zou je moeten melden als bedrijf!

Dit is dus zeker een bedrijf waar ik voortaan ver weg blijf.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Jipp 31-07-2017 Via de website gekocht

Vlotte levering

Had een backup schijf voor mijn Mac nodig. Ik heb nogal wat fotobestanden. De Porsche 8TB schijf van LaCie was in de USB-c uitvoering bijna nergens te krijgen. Bij de meeste webshops was alleen de oudere schijf zonder USB-c te zien. Central Point had hem. Meteen besteld en de volgende ochtend werd hij al bezorgd.
Prima!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

L Schraa 29-07-2017 Via de website gekocht

Goed service!

- niet elke chat medewerker is even deskundig
- elke chat medewerker is erg behulpzaam
- elke chat medewerker antwoord snel
- binnen 24 uur in huis ( middag besteld, middag erop in huis)

Frank S 29-07-2017 Via de website gekocht

Ruime en voordelige keuze

Ik kende Central Point nog niet, maar bij het zoeken naar een bepaald product kwam ik op de site terecht. Hier vond ik wat ik zocht en dat ook nog voor een redelijke prijs. Ik heb het product direct besteld, hetgeen erg eenvoudig en snel ging. Het bestelde had ik binnen 24 uur in huis.

Cor Lenior 26-07-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service en ondersteuning.

We hadden hals over kop een decoder nodig voor de tv op de camping in Nederland. We wisten niet welke we moesten hebben en het apparaat dat de camping adviseerde was 140 euro, een beetje erg kostbaar dus. Communicatie via de chat met Centralpoint.nl leerde ons dat zij ons een apparaat konden aanbieden voor 80 euro, ze hebben zeer veel moeite gedaan om te controleren of dit zou werken en als het onverhoopt toch niet goed zou blijken te zijn, mocht ik het binnen 14 dagen terugsturen. Het werkt geweldig en heeft me 60 euro uitgespaard. Hartelijk dank voor jullie goede service en ondersteuning!

dalton 15-07-2017 Via de website gekocht

service levering en kwaliteit van de switch

Overzichtelijke en makkelijk bedienbare website. Vlotte afhandeling van je bestelling en binnen de afgesproken tijd geleverd. Prijs/kwaliteit is gunstig zodat je weet dat je niet te veel betaald.

Hans N 14-07-2017 Via de website gekocht

PRIMA SERVICE

afhandeling geweldig, snel en goed.
Ook retourzending was OK!!! snelle retournering en terugbetaling.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Madison 13-07-2017 Via de website gekocht

Snel, helder en een goeie prijs!

Ik zag een iPhone SE van 128GB voor een ontzettend fijne prijs. Hup in je mandje en binnen 24 uur kun je er van genieten. Supersnel. Duidelijk. En een goeie deal. Aanrader!

S. Bakker 13-07-2017 Via de website gekocht

Goede service en goede prijs!

Bestelling verliep precies zoals het had gemoeten. Mijn pakket kwam de volgende dag nog, goed verpakt en in goede staat. Het ging om een router die ik snel nodig had, en die op andere sites steevast tien euro duurder was. Het voelt altijd als een gok om een nieuwe site te proberen, maar ik ben erg tevreden over deze ervaring met Centralpoint!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Ed 12-07-2017 Via de website gekocht

snel besteld, snel geleverd conform verwachting

bestelling makkelijk te doen, duidelijke info, goede prijs, en achteraf ongevraagd supportinfo ontvangen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marco Koopman 12-07-2017 Via de website gekocht

Defect beeldscherm geleverd

Beelscherm van Acer gekocht waar al direct dode pixels in zaten + de kleuren op het scherm flikkerden constant van blauw naar geel.
Hier heb ik een melding van gemaakt en inplaats van dat Centralpoint het oplost sturen zij mij direct door naar Acer. Ik heb de monitor pas net dus ik had gehoopt hulp te krijgen van Centralpoint zelf.

Als je bij Centralpoint wat als bedrijf koopt krijg je na aankoop te horen dat je nergens recht op hebt. Voor bedrijven gelden "speciale voorwaarden". Blijkbaar betekenen deze speciale voorwaarden dat je totaal geen hulp meer krijgt van Centralpoint na je aankoop.

Door deze reden moet ik deze webshop helaas 1 ster geven. De producten zijn redelijk geprijsd en als je wat wilt kopen zijn ze zeer vriendelijk. Na je aankoop willen ze zo min mogelijk te maken hebben met je.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Arno 11-07-2017 Via de website gekocht

Professionele service

Goede website, groot assortiment, heldere communicatie en snelle levering. Ook al eerder hier spullen gekocht met dezelfde tevredenheid.

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tholenaars 11-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige ploeg vriendelijke mensen

Door eigen fout iets verkeerd besteld. zonder problemen door Centralpoint weer recht getrokken.
Een kwestie van een telefoontje en probleem werd zonder enig probleem opgelost

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Karel 11-07-2017 Via de website gekocht

Ontspannen en zorgeloos producten bestellen en ontvangen

Producten zijn eenvoudig te vinden op de website. Bestelling is evenals de levering snel en betrouwbaar. Kortom, zorgeloos winkelen bij centralpoint!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Joke 07-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Ik koop al 'n aantal jaren bij Centralpoint en mijn ervaring is zéér goed ! Vandaag bestelt morgen in huis, sneller kan haast niet...en het product voldoet aan de verwachtingen.

Franzie Seben 03-07-2017 Via de website gekocht

Prima service, actieve chatmedewerkers

Het is een bedrijf van aardige grootte heb ik het idee met scherpe prijzen (daar kijken we als consument nou eenmaal als eerst naar) en geen louche achteraf IT winkeltje. Chatmedewerkers zijn er vlot bij om vragen te beantwoorden dus goede service. Had ook niet veel hulp nodig, dus ze zijn niet echt getest op deskundigheid bij technische problemen over producten bijvoorbeeld. Dus deze mening kan je met een korreltje zout nemen.
(Het product ben ik zelf niet echt enorm bij mee voor de betaalde prijs...lawaaierige trage Dell Vostro notebook. Koeling van Asus laptops is geweldig vergeleken hiermee)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Anja Wilders 01-07-2017 Via de website gekocht

Goede service erg tevreden

Goede website duidelijke uitleg van producten. Snelle levering prima kwaliteit. Wij zijn er erg blij mee. Scheelt veel geld.

Juus Kreiken 29-06-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Van aankoop tot levering vlotte en eenvoudige afhandeling en goed te volgen.
Regelmatig ontvangen van begeleidende email.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Moes 29-06-2017 Via de website gekocht

Top

Ruim assortiment, snelle en goede levering, gebruikersvriendelijke webinterface. Afterpay/PayPal mogelijkheid zou een leuke toevoeging zijn. Daarom 9

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tim 24-06-2017 Via de website gekocht

Goede bereikbaarheid en goede servie

Het was de webshop die de meest uitgebreide informatie gaf over het product.
En als ik vragen had deze middels chat direct werd beantwoord en via mail binnen een kwartier.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

M. Trouwaen 23-06-2017 Via de website gekocht

Perfecte service!

Centralpoint is op de site van de OEM (leverancier) aangegeven als preferred retailer. Tijdens het googlen van het product komt Centralpoint niet alleen als één van de eersten naar voren en met een markconforme prijs, maar tevens met de laagste prijs! Verder meer heeft Centralpoint een duidelijke voorraad en levertijd aanduiding. De levering geschiede tegen verwachting in binnen 1,5 dag en keurig. Perfect! = 10

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Manuela 23-06-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar, snelle levering, bestelproces duidelijk

Product was niet op voorraad, en toch binnen twee dagen in huis. Verder flinke korting op een ander product gekregen vanwege open verpakking (bewuste keuze), hiervan was echter niets te zien - alles netjes! Bestel proces overzichtelijk, snel en eenvoudig. Alles helemaal top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

patrick 23-06-2017 Via de website gekocht

bestellen gaat makkelijk en snel

online bestellen gaat makkelijk en snel alleen heb gewoon 7 dagen moeten wachten op me bestelling omdat het bij de pakketjes dienst verkeerd ging,retouren is geen aanrader want je moet voor de kosten opdraaien en die kunnen aardig hoog oplopen en ze eisen veel te veel ,vindt dat onterecht

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

PuttersMedia 22-06-2017 Via de website gekocht

Bestelling zonder problemen

Ik was op zoek naar een product en vond het product op Centralpoint. De prijs was erg goed en ik had ervaring met een eerdere aankoop bij Centralpoint. De informatie op de site was ruim voldoende om een duidelijke keuze te maken.

Ed 19-06-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Na wat zoeken kwam ik op het gedeelte terecht waar ik moest wezen (was voor mij de 1e keer). met de productspecificatie kwam ik er niet helemaal uit en heb toen contact gehad met 1 van de medewerkers. Dat ging prima. Op 1 vraag kon hij niet helemaal uitleg geven,mede daarom gekozen voor een ander merk die wel iets duurder was. Dat merk kon ik overigens wel en het merk waar ik in eerste instantie om belde niet. Donderdag besteld en het pakket werd zaterdag keurig verpakt bezorgd door DHL. Dik tevreden ermee. Aangesloten en sprak allemaal vanzelf. Werking is prima ervan.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -