Caraudio-extreme - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Caraudio-extreme.

Caraudio-extreme stelt zich voor

Caraudio-extreme is een virtuele winkel. Wij hebben geen showroom of demonstratieruimtes. Daarom kunnen wij onze prijzen zo laag houden. Bestellingen boven de 100,00euro geen verzendkosten Wij leveren officiele Nederlandse producten met officiele Nederlandse garantie.

Schrijf een review voor deze winkel

Deze winkel is in het afgelopen jaar nog niet beoordeeld en heeft daarom geen cijfer. Wil jij anderen helpen door het schrijven van een review? We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-.

Hertog12345 03-05-2012

Telefonisch contact gehad en werdt erg goed geholpen. verkoper wist waar hij het over had en kon alles goed uileggen. Heb vervolgens deze radio besteld en kon deze gewoon ophalen (ondanks dat dit een webshop is)

Ben uitermate tevreden over de service. Radio werdt zelfs nog kosteloos ingebouwd ook !!! Wat wil je nog meer???

sven002 26-05-2011

Hele vriendelijke kerel aan de telefoon gehad om advies te winnen over een aktieve subwoofers.
Deze woofer werd mij aanbevolen en ik heb deze dan ook rond 17:30uur besteld en via ideal betaald.
De volgende dag had ik hem al binnen, zonder verzendkosten.
Zeer klantvriendelijk dus.
Ga zo door.

rene87a 02-03-2011

Het product was helaas niet meer leverbaar, deze stond echter wel nog als leverbaar op de website. Het bedrijf gaf aan het nieuwere type te willen versturen voor de zelfde prijs. Uiteraard ging ik hiermee akkoord en ben ik uiteindelijk zeer tevreden hoe het opgelost werd. Buiten dat was er heel goed email contact!

sounder 12-01-2011

Voor het product dat ik heb besteld, de goedkoopste shop. Zelfs onder de 100 euro hoefde ik geen verzendkosten te betalen bij Ideal of vooruitbetalen.

Vrij snelle levering vrijdag besteld dinsdag verzonden woensdag in huis.

Netjes blanko verpakt via tnt verzonden.

Theo12389 21-12-2010

Hier worden scherpe prijzen gehanteerd,maar wat voor mij de doorslag gaf is de deskundigheid en het klantgericht denken van de medewerker die ik gesproken heb.

Marius81 08-12-2010

vorige week de KDC-BT60U besteld op de site en bij ontvangst bleek er een verkeerde iso stekker in de doos te zitten. Na contact te hebben gehad werd de volgende dag de juiste iso stekker naar me verstuurd. TOP service