Campz.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Campz.nl.

Deze score is gebaseerd op 27 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Mirjam Miedema 20-12-2017 Via de website gekocht

goede service!

goede service, uitgebreide produkten, veel keuze en goede prijs/kwaliteit verhouding. Mooie wnkel als je van sportief assortiment houdt!

Frank 19-12-2017 Via de website gekocht

Snelle, prima levering

Duidelijke site met een ruime keuze. De aflevering verliep snel en correct. Prima webshop dus voor sportieve kleding!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

R.A.Hasselo 19-12-2017 Via de website gekocht

uitgebreid assortiment en prima service

giga uitgebreid assortiment van jassen/schoenen/fietssloten en redelijke snelheid qua bezorging.Prima aanbiedingen.

John 19-12-2017 Via de website gekocht

Bestellen zonder stress

Aankoop eenvoudig en duidelijk. Snelle en goed volgbare bezorging. En een zeer goedkope prijs. Alles wat je van een online aankoop verwacht.

edith van welij 19-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Zeer overzichtelijke webshop, alles is goed op volgorde. Makkelijk en overzichtelijk winkelmandje
Zeer snelle levering.
Kortom een aanrader.

Maartje 14-12-2017 Via de website gekocht

Mooie site, snelle levering

Ik koos voor deze webshop omdat ze de gezochte jas van The North Face met veel korting aanbieden! Duidelijke site, snelle levering en gratis retourservice. Helemaal tevreden tot dusver!

postma 13-12-2017 Via de website gekocht

verkeerd adres

Bestelling is op mijn oude adres aangeboden, en lag in een depot te wachten. Jammer dat ik geen mail krijg of gebeld wordt om te vragen het op te halen...

ciao 13-12-2017 Via de website gekocht

Ruim aanbod van kwaliteitsproducten.

Heel prettig online winkelen, met goede en duidelijke productinformatie. Het aanbod is erg groot, dus keuze genoeg voor een redelijke prijs. Het bestellen verloopt snel en eenvoudig en er zijn veel betaalmogelijkheden. De levertijd is ook vlot. Helaas was het product deze keer in een te grote en te slappe doos verpakt. Bij levering bleek de doos te zijn beschadigd. Misschien dat de drukke periode daarvan de oorzaak was.
Het retourformulier (RMA) was veel te klein (A5) om een bankrekeningnummer en andere gegevens te vermelden. A4 formaat zou prettiger zijn.
De informatie over terugzenden via UPS zou iets duidelijker kunnen: op het RMA staat dat telefonisch een afspraak voor afhalen moet worden gemaakt met UPS, op de website bij de informatie over retourneren staat dat je het ook kunt afgeven bij een UPS-service-punt. Dat laatste kan wel zo gemakkelijk zijn.
Ik heb nu diverse keren iets gekocht bij campz.nl en wil zeker nog vaker iets bestellen.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Elske 13-12-2017 Via de website gekocht

MIjn favo online winkel

Alles wordt snel verzonden en de service vind ik sterk. Ik heb al meer dan eens gebruik gemaakt van de retouropties van campz (want: te kleine maat, of ik vond een product toch niet zo fijn/mooi) en dat kan altijd gratis en super makkelijk. Je hebt 100 dagen de tijd, dus ook twijfelkonten zoals ik blijven niet met producten zitten waar ze later spijt van krijgen.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Nanne 13-12-2017 Via de website gekocht

Na 1 week nog niets ontvangen (2-3 dagen gepland)

Prijs was gunstig daarom voor Campz gekozen. Goede ervaring met andere Duitse leveranciers maar hier ging het fout: na 1 week nog steeds niets ontvangen terwijl er 2-3 werkdagen gepland stonden.

Cris 12-12-2017 Via de website gekocht

ruim aanbod, snelle levering

Het aanbod is overzichtelijk, de keuze is ruim voldoende, Het product wat ik zocht, vond ik hier voor een lagere prijs dan bij andere aanbieders.

Gert 12-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

CAMPZ heeft een groot assortiment met kwaliteitskleding. De levering geschiedt zonder problemen binnen een paar werkdagen. Ik ben heel tevreden.

Tommy 11-12-2017 Via de website gekocht

Goede service

Mooie prijzen en goede levering en ook geen problemen bij terugzending.
Dik in orde. Ik bestel zeker hier opnieuw.

Eric 08-12-2017 Via de website gekocht

Bestelling was goed

Op de bestelling niets aan te merken. Ik wilde na het retourneren van de bestelling de juiste maat bestellen maar toen kon ik helaas niet meer van dezelfde korting gebruik maken. Volgende keer beter. 😜

R.Bakker 08-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goed verpakt

Mooie aanbieding van Mammut donsjack. Levering was snel, donsjack was goed verpakt en beschrijving op de website was goed

Steefjan 08-12-2017 Via de website gekocht

goede service en snelle levering.

goede service en snelle levering.
Ruime keuze in artikelen voor outdoor liefhebbers en honden bezitters.

Ellen 07-12-2017 Via de website gekocht

Prettige service

Levering van het product zoals beschreven (2 tot 4 dagen, werd op dag 3 bezorgd). Al meerdere malen iets gekocht bij Campz en altijd goede ervaring gehad.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

G 06-12-2017 Via de website gekocht

Snel geregeld. Mooie schoenen geleverd. Goede kwaliteit

Overzichtelijk en makkelijk te bestellen. Mooie site met veel producten. Jammer dat er niet meer verschillende kleuren schoenen van zelfde merk waren te bestellen.

rob 06-12-2017 Via de website gekocht

snelle levering

Op zoek naar nieuwe Lowa's was de collectie erg ruim. ik zag meer types dan ik kende en met de lage prijzen en snelle levering wordt dit mijn vaste leverancier

Fam. Wildeman 05-12-2017 Via de website gekocht

In 2e instantie

We hadden een paar fijne handschoen gezien en besteld. Na een paar dagen nog niets ontvangen ... eens even kijken waarom niet. Toen bleek dat de verpakking beschadigd en zelfs leeg bleek te zijn. Een telefoontje naar Campz en 3 dagen later kregen wij alsnog de handschoenen! Net op tijd want er word vorst voorspeld!
Prima en bedankt, fam. Wildeman

A.P. 05-12-2017 Via de website gekocht

Super service.

Ik kreeg bericht dat de jas Didrikson Tanja weer op voorraad was, gelijk besteld en binnen een paar dagen in huis. Sneller dan verwacht.

Paul 05-12-2017 Via de website gekocht

Uitgebreid assortiment

Uitgebreide productbeschrijving en maatadvies. Niet alles in de nederlandse taal. Levering vanuit Duitsland dus wat langer onderweg.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Edu 05-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering handschoenen

Campz heeft een overzichtelijke webshop en heel veel artikelen die je elders niet kan kopen.
Alleen jammer dat je voor een pakje € 6,- moet betalen voor een pakje die door de brievenbus kan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Verzendkosten

be 05-12-2017 Via de website gekocht

Aanschaf hoofdlamp

Betrouwbare webwinkel, goede en overzichtelijke keus. De periodieke korting acties kan ik waarderen. Verzendkosten onder de vijftig euro zouden wat lager mogen: dan cijfer = 10.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Verzendkosten

Jorrit Wasbeer 05-12-2017 Via de website gekocht

Top winkel

Geweldig ruim assortiment en goede, snelle service. Het gratis kunnen retourneren is ook erg prettig.

Prijzen zijn scherp, al kunnen sommige dingen elders wel goedkoper krijgen. Maar de zekerheid van makkelijk ruilen, retourneren e.d. maken voor mij dat ik liever naar Campz blijf gaan.

MeD 05-12-2017 Via de website gekocht

Bezorging later dan toegezegd

De bezorging duurde 6 dagen ipv de beloofde 2 dagen. Dat viel tegen. Gelukkig had ik de tijd om te wachten. Het product was prima.

Vicky 30-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Site is gebruikersvriendelijk. Instructiefilmpjes zijn zeer duidelijk waardoor het kiezen makkelijker wordt (eagle creek artikelen), snelle levering.

Guus 29-11-2017 Via de website gekocht

Prima service

Prima shop, overzichtelijk. makkelijk een bestelling te plaatsen. Levering helaas niet na 1 werkdag maar na 3 werkdagen.

Northern Pioneers Wildernistrekkings 29-11-2017 Via de website gekocht

Goede producten en snel geleverd

Ik heb Hanwag-schoenen besteld en twee lawineschappen. Allemaal prima spul en netjes binnen een paar dagen geleverd.

D. Bax 29-11-2017 Via de website gekocht

Tevreden klant

Ik vind het een duidelijke webshop, waar je ook nog aanwijzingen krijgt voor de juiste maat, zelfs voor handschoenen, en dan ook nog de juiste maat ontvangt. Ook de artikelen zijn van goede kwaliteit en worden binnen een paar dagen keurig geleverd.

S. Slotegraaf 28-11-2017 Via de website gekocht

Snelle en keurige levering

De bestelling is snel en goed geleverd. Keurige bevestiging in de mail. Zeer blij met het geleverde artikel. Artikel ziet er goed uit.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

René 28-11-2017 Via de website gekocht

Prima service.....snel geleverd....

Prima service, de Fjallraven Keb broek gekocht, eerst gebeld over de kleur, prima geholpen, daarna gekocht en binnen 3 dagen binnen. Prima service, ik ben tevreden!

Carlo 22-11-2017 Via de website gekocht

Vlot gelevers, prima spullen

Prima kleding voor een goede prijs en erg vlot geleverd. Veel keuze, een groot assortiment. Overzichtelijke website

Nana 22-11-2017 Via de website gekocht

Tevreden!

Voor het eerst hier een bestelling geplaatst. Mooie schoenen voor mijn vriend, die hier waren afgeprijsd. Na me bestelling van "zwarte" schoenen op de foto, zag ik in de omschrijving "bruin" staan. Lichte paniek en direct een mail gestuurd. Een zeer nette mail terug ontvangen dat de schoenen inderdaad zwart zijn met verkeerde omschrijving. Dit zou direct ook veranderd worden op de site. Iedereen blij. Pakketje was iets vertraagd, maar verder een zeer goede ervaring gehad!!

Bloem 21-11-2017 Via de website gekocht

Slechte start

Zwarte North Face jas besteld maar een blauw vreemd merk veel te groot geleverd. Moest eerst terug sturen, geld werd terug geboekt en toen nogmaals dezelfde jas bestellen. Ging gelukkig wel goed maar was wel veel tijd verstreken voordat ik de goede jas in huis had.

C 16-11-2017 Via de website gekocht

Okay

Cijfer zou hoger zijn als ze me niet bleven bestoken met emails met de vraag hun hier te beoordelen. ...

Anoniem 16-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, super product!

Makkelijk vinden wat ik zocht en snelle levering.
De thermossen zijn precies wat ik had gehoopt, heel fijn.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Arnold 15-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goede prijs

Heldere website met mooie producten. De levering was snel en compleet. Administratieve afhandeling was goed.

Teleurtellend 14-11-2017 Via de website gekocht

Teleurstellend

Ik bestelde een winterjas van Vaude en ik kreeg kinderschoenen mt 34.....🤔Meteen gebeld, er was iets mis gegaan in het magazijn. Joh... 🙄en vervolgens bleek de jas eigenlijk toch niet voorradig te zijn? 🤔Vreemde gang van zaken allemaal. En vervolgens duurt het ook nog, na het retourneren van het artikel, een aantal dagen voordat je je geld terugkrijgt wegens technische redenen...? ik ben benieuwd, het is nl €319......wel een de tegoedbon van €10 gekregen. Dat dan weer wel maar toch zou ik hier niet meer snel bestellen...

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Klantenservice

Luc 11-11-2017 Via de website gekocht

OVERZICHTELIJKE WEBSITE

Goede website om op te shoppen. Bezorging duurt altijd enkele dagen omdat de spulletjes uit Duitsland moeten komen.

Anneke 10-11-2017 Via de website gekocht

Snelle service en scherpe prijs

Per toeval Campz gevonden omdat we een bepaald type jas zochten, geweldig dat de jas ook nog eens veel goedkoper was dan in de winkels en snel thuis bezorgd.

Henk van Dijk 10-11-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

De inhoudelijke mededelingen zijn duidelijk. Goed te vinden op de site. De berichtgeving voor het volgen van het bestelde product is zeer goed en op tijd.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Dirk 08-11-2017 Via de website gekocht

supersnelle levering tegen scherpe prijs

in de middag besteld, de volgende dag in de ochtend al binnen.
ook nog eens voor een hele scherpe prijs.

Sparkle 07-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Goede prijzen, top kwaliteit. Netjes verpakt. Voor de afstand, vanuit het buitenland, goede snelle levering.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jos 07-11-2017 Via de website gekocht

Leuke aanbiedingen in de sale!

Nette duidelijke site , leuke prijzen in de sale. Goede merken en ruim assortiment En goed en netjes verzonden.

Len 07-11-2017 Via de website gekocht

Lange levertijd

Ik heb gekozen voor Campz omdat de jas 50 euro goedkoper was dan dezelfde jas bij soortgelijke winkels. De levertijd duurde een hele week. Dat vind ik erg lang. De jas was te groot. Een retourlabel was snel geprint, de jas werd thuis opgehaald op afgesproken tijd (heel positief). Maar vervolgens duurt het weer een week voordat de jas weer in Duitsland wordt afgeleverd. Pas daarna begint de afwikkeling van terugbetalen. Dat is bij elkaar erg lang wachten. Jammer dat er op de site geen maattabel staat per merk, daardoor heb ik verkeerd gegokt.

Hetiha 07-11-2017 Via de website gekocht

Prima service

Artikelen zijn gemakkelijk te bestellen.
De communicatie is goed.
Je wordt goed op de hoogte gehouden van de zending.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dingeman 07-11-2017 Via de website gekocht

Goedkope spullen en fijn contact

Veel uitzoek uit fijne, professionele, goede spullen en voor een lage prijs. Het contact is ook fijn en goed.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Wilco 02-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en een goede prijs

Ik was op zoek naar een bepaald merk en type schoen en kwam via de site vergelijk.nl bij campz terecht. Goede prijs en een nette website. Ook nog een snelle levering.

Sanne 01-11-2017 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen

Ik ben zeer tevreden over de snelle levering, duidelijke comunicatie en overzichtelijke website. De tas die ik heb besteld was bij Campz ook nog eens in de aanbieding.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -