Campz.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Campz.nl.

Deze score is gebaseerd op 32 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Picket 12-02-2015 Via de website gekocht

Aanbeveling
Nadeel is dat het uit Duitsland moet komen. Hierdoor langere verzendtijd en niet zo duurzaam qua transport.

RobertFM 19-01-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
Snelle levering en goede communicatie!

floortjepeter 18-01-2015 Via de website gekocht

goede overzichtelijke website

onmiddelijke zending

Assortiment
ruim, beter dan de gewone 'outdoor shops'

gewoon doen!

Extra toelichting
dit bedrijf was het enige dat deze schoenen (en voor deze prijs) aanbod.

leonhensing 05-01-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
Snelle en gemakkelijke bestelprocedure. Levering snel ondanks de feestdagen. Pakket kun je tracen via DHL. Tweede artikel wat ik bij Campz heb besteld. Ruim assortiment, dus keuze genoeg.

liempie01 21-12-2014 Via de website gekocht

makkelijke website, met paypal betalen

Duurde helaas 5 werkdagen om de bestelling in huis te hebben

Assortiment
Ruime keus, ook voor de motor of ski plezier

Aanbeveling
Indien er sneller geleverd kan worden, zou mijn cijfer hoger worden

Extra toelichting
Ruime en leuke keus, levering mag sneller

chrisdevilder 16-12-2014 Via de website gekocht

Zoeken is makkelijk en overzichtelijk.

Keurig afgeleverd.

Assortiment
Ze hebben veel in het assortiment.

Aanbeveling
Ze blijven scherp geprijsd.

Extra toelichting
Goede online winkel met een breed assortiment. Makkelijk producten vinden. En vaak de scherpste prijzen op internet.

cdbeen 17-11-2014 Via de website gekocht

webwinkel is overzichtelijk en geeft veel informatie over de artikelen

Assortiment
ik was alleen op zoek naar een waterdichte winterjas, en die heb ik bij Campz gevonden. Over het assortiment in het algemeen kan ik eigenlijk niets zeggen.

Aanbeveling
voor mij was de winkel prima, dus op grond daarvan zou ik hem zeker aanbevelen.

J.Pool 14-11-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
De afhandeling zoals verzending; door het pakket te kunnen volgen, wanneer geleverd verloopt prima. het product was heel goed beschermd door gevulde luchtkamers waardoor er geen schade in enige vorm kon ontstaan. Ik ben zeer tevreden over het product, hartelijk voor uw goede zorg in deze.

huseyiincan 30-10-2014 Via de website gekocht

Kwestie van keuze maken en afrekenen.

Absoluut goede service! Vraagje over mijn aankoop werd direct beantwoord en voor verdere vragen kon ik er gemakkelijk terecht.

Assortiment
Een jas van North Face die ik nergens meer kon vinden, was bij Campz.nl te vinden!

Extra toelichting
Alhoewel het product vanuit Duitsland moest komen. Was het zoals beloofd binnen 4 werkdagen bezorgd.

Stompy01_NL 09-10-2014 Via de website gekocht

Alles van uit huis te regelen en geen gezeur.

Optimale service, vorige tent was niet de juiste, kon gratis retour gezonden worden, werd netje op de afgesproken tijd opgehaald, binnen korte tijd geld retour op de rekening. TOP.

voor ons voldoende.

Aanbeveling
gezien de manier waarop ik in alle punten geholpen en tegemoet gekomen ben.

Extra toelichting
De service en het mail-/ telefonische contact loopt uitermate goed. Beloftes worden ook zeer snel nagekomen, geen gedoe met retour zenden, uitermate klantgericht personeel. Als we weer iets voor het kamperen nodig hebben gaan wij zeer zeker eerst op de site van CAMPZ zoeken.

Mrtn 03-10-2014 Via de website gekocht

5,2

Artikel retour gezonden. Weken na de bevestiging van ontvangst retourproduct is mijn geld nog niet teruggestort. Ondanks herhaalde verzoeken komt Campz maar niet door. Zeer slechte en onbetrouwbare service.

arnoob 30-09-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website; traceerbare zending

Duidelijke, snelle reactie op e-mailvragen

Assortiment
Voor mij in ieder geval ruim voldoende, ik had een prima keuze

Snel, duidelijk, overzichtelijk

goelia 27-08-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
De website van Campz is heel overzichtelijk met een uitgebreid assortiment. De levering was snel ik ben heel blij met mijn mooie rode regenjas! Zeker een aanrader.

Wissewas2 26-08-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Origineel assortiment, kwaliteitsproducten, mooie presentatie

Heerrtje 25-08-2014 Via de website gekocht

simpel bestellen

ruime keuze

Aanbeveling
ik zou het zeker aanbevelen

Thomas Honselaar 25-08-2014 Via de website gekocht

Prima service

Extra toelichting
Prima bedrijf. Komt belofte na. Snelle levering.

MarcJacops 22-08-2014 Via de website gekocht

Duidelijke en overzichtelijke site

Snelle levering maar niet zo snel als ze op hun site aangeven. Levering duurde 3 werkdagen.

Assortiment
Groot en divers assortiment.

Hans Pannekeet 08-08-2014 Via de website gekocht

Prima site

Zeer ruim assortiment

Snelle service

AdV80 07-08-2014 Via de website gekocht

waarom service maar 1 ster!!!! nou als je een probleem hebt met levering lees eigenlijk vermissing van je bestelling moet je ZELF erachteraan want zelf doen ze niets en schepen ze je af met een standaard mailtje

Assortiment
het assortiment wat campz heeft is in de meeste gevallen voordeliger dan andere webwinkels ook de kwaliteit hebben ze het hogere segment maar de hoeveelheid verschillende in hetzelfde categotie met verschillende prijsklasse dat valt weer tegen

Aanbeveling
zolang zij zaken doen met DHL bestel ik er niets meer!!!! dus waarom zo ik het dan aanraden bij anderen!!!

Extra toelichting
koelelementen niets aan de hand en geen problemen mee gehad keurig binnen de termijn van 4 werkdag ivm het weekend MAAAAAR de peddel nog niet in bezit!!!! en ben bang dat ik dat ook nooit zal krijgen en geld terug zal ik wel maanden op moeten wachten en als er iets word vermist moet je het ZELF maar oplossen zo van product is de deur uit en nu is het de klant zijn pakkie-an..... problemen? sorry zoek dat zelf maar uit wij doen niets!!!!

HansReulen 04-08-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Perfecte site, perfecte winkel, grote keuze, goede service. Alles perfect.

Landvoort 04-08-2014 Via de website gekocht

Zeer slecht. Zag op zich leuke kleding. De sale lukte wel, maar de after-sale...Grote ramp.

Totaal geen service. Waar men wel goed is: sorry zeggen. That's it! Maar de zaak alsnog regelen. ? No sir!

Assortiment
Zal er nooit meer wat kopen. Wat besteld was is nooit aangekomen.

Aanbeveling
Never! Als je spullen verkoopt, kan het voorkomen dat er wat mis gaat. Je lost het dan op. Hoe dan ook. Dan hou je klanten. Niet bij campz. Voor mij is het "rampz".

Extra toelichting
Niet ontvangen dus. Zeer slechte service. Zeker geen aan te bevelen adres. Veel moeite voor gedaan om het pakket te pakken te krijgen. Anderhalve dag gewacht. Gereden en gebeld naar "service"ophaalpunt. Niets. DHL ook erg slecht. Klopte nooit. Zelf een ander tijdstip aangegeven. Werkt totaal niet! Enige reactie van campz...sorry! Dus niet kopen. Laat je uitschrijven. Wat ze wel doen? je mailbox volgooien met hun spul. Nogmaals: Doe het niet!

Christien1 20-07-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Bestellen ging snel en goed, het retourbeleid is duidelijk en helder. Een vervelend dingetje, maar dat kwam door DHL. Ik had 2 dingen afzonderlijk besteld en deze werden dan ook afzonderlijk geleverd. DHL gaf maar een afgiftebon af bij niet thuis en daarom kon ik maar 1 van de 2 pakketten bij het servicedepot afhalen. Voor het andere pakket moest ik weer thuisblijven. Maar dat is eigenlijk een DHL-fout.

rol28 30-06-2014 Via de website gekocht

Klantenservice is niet te bereiken
Op e-mails wordt niet gereageerd!

1 keer nooit weer!

Extra toelichting
Bestelling geplaatst, naar 2 dagen mail gekregen naar een Track & Trace die niet klopt. Je kunt ze met geen mogelijkheid bereiken, telefoon hebben ze niet en op mail of contactformulieren wordt niet gereageerd, waardeloos! Heb ook al gehoord dat als je iets terugstuurd het helemaal drama is, dan kun je een paar maand wachten op je geld. 1 keer nooit weer!

Ylse68 23-06-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Duidelijke site. Na bestelling een snelle, correcte levering. Van mij mag er wel een groter assortiment aan campingspullen te bestellen zijn maar misschien wil campz dit niet

wittewillem 14-06-2014 Via de website gekocht

de goedkoopste via zoeksite extra 10% korting

5tgb 12-06-2014 Via de website gekocht

2,7

Het artikel was alleen te vinden via de zoek functie van de site.

Er werd twee keer een beschadigd of defect apparaat opgestuurd.

Aanbeveling
Ik kan deze zaak bij niemand aan bevelen, je hebt er allen maar gedoe mee. Ik vind het ook onbehoorlijk als er duidelijk te zien is dat een apparaat onbruikbaar is het toch op te sturen.

Extra toelichting
Bij de laatste zending was een zwaar beschadig apparaat in een nieuwe verpakking opgestuurd!!!!!

Robbertd 03-06-2014 Via de website gekocht

Na ontbreken van 2x spork een mailtje gestuurd en direct de ontbrekende artikelen ontvangen.

Zeer uitgebreide website.

klaasdev 01-06-2014 Via de website gekocht

Goed doorzoekbare webshop

Snel, zoals beloofd

Breed en diep assortiment

Groot aanbod, lage prijzen

Toon Struijk 23-05-2014 Via de website gekocht

Een paar vinger bewegingen op mijn Ipad, meer moeite kost het niet.

Gratis bezorging.

Volop keuze

Extra toelichting
Gewoon super handig, scheelt veel tijd.

jan van Snippenberg 23-05-2014 Via de website gekocht

Joeri 02-05-2014 Via de website gekocht

Mooie duidelijke website.

Hanneke v B 29-03-2014 Via de website gekocht

4,5

Makkelijk te bestellen en te betalen.

Erg slechte klachtenafhandeling: probeer al vanaf januari een besteld produkt vervangen/gerepareerd te krijgen, maar heb nog steeds geen oplossing. Na 2x invullen klachtenformulier, 2x bellen en 3x mailen wordt er gezegd dat er contact is opgenomen met de fabrikant,maar dat die nog niet gereageerd heeft.

Aanbeveling
Als je problemen hebt met je bestelling, begint de ellende. Heb nog nooit ergens zoveel moeite moeten doen om produkt vervangen/gerepareerd te krijgen.

Extra toelichting
Bestellen en leveren verliep zonder problemen. Klachtenafhandeling ervaar ik als slecht.

jelotus 25-03-2014 Via de website gekocht

Zoeken op de website gaat erg makkelijk. Bestellen net zo. Zonder moeite en met de zekerheid dat het goedkomt.

Snel geleverd. Helaas met DHL. Daarvan weet je nooit wanneer ze komen en soms komen ze een dag later dan gepland.

Assortiment
Veel keuze en altijd veel op voorraad.

Extra toelichting
Erg snelle levering en veel standaard op voorraad. Een goede winkel voor de last-minute bestellingen.

ejfrolich 08-03-2014 Via de website gekocht

Gemak dient de mens maar...dan moet wel de informatie kloppen. Dat was in mijn geval niet zo. Omdat de informatie niet klopte heb ik een bestelling geplaatst die ik net zo goed had kunnen laten. Het duurt nu best een tijd voor het betaalde weer in mijn bezit is

Service was eerder al een issue. Dat is uiteindelijk goed opgelost maar dat heeft wel enige overreding gekost.

Assortiment
Ze hebben veel, helemaal waar

Aanbeveling
Ik heb toch wat mindere ervaring met dit bedrijf. En vooral de discussies die nodig zijn om gewoon normale service te leveren maken mij minder positief.

Extra toelichting
Product op voorraad dus besteld. Wat komt is één stoel die ook nog zwaar beschadigd is ingepakt. Om wel 2 goede stoelen te krijgen. Daarna koop ik een paar schoenen met wijde leest. Helaas krijg ik normale leest. Reden, de schoenen bestaan helemaal niet in een wijde leest. Mijn voorstel om de website aan te passen wordt "in overweging" genomen. Ik mis een serieuze klantenservice. Klantenservice is er namelijk voor de klanten!!!

spoetnik7 11-02-2014 Via de website gekocht

Gemakkelijk te bekijken website en eenvoudig te bestellen.

Prima.

Aanbeveling
Is zeker aan te bevelen!

Extra toelichting
Winkel met een toch wel beperkt assortiment. Wel vaak leuke aanbiedingen! Website bekijken goed en vlot, maar helaas geen keuzemogelijkheid in het begin man of vrouw. Bestellen eenvoudig, maar als je even terug wil klikken is je winkelwagen opeens leeg, maar dat zal aan mij liggen. Verzenden bij Campz doen ze snel, maar de levering duurt daadwerkelijk een paar dagen (vanuit Duitsland. Netjes verpakt geleverd.

peterpalm 31-01-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke website. Kan verbeterd worden als je een productsoort selecteert over meerdere bladzijdes en je gaat naar een product spring je niet automatisch terug naar de oorspronkelijke bladzijde.

Snelle service , vrijdagmiddag besteld maandag in huis.

Zeer ruime keuze

Vaak mooie aantrekkelijke aanbiedingen

Nisibird 25-01-2014 Via de website gekocht

Snelle website

Alles op voorraad, en goede aanbiedingen

Extra toelichting
Een zeer lichte stoel 2,8 kg, welke eenvoudig maar degelijk in elkaar zit. 2 x iets besteld bij Campz en beide keren op tijd en netjes apart en zorgvuldig verpakt (stoelen)

denz 25-01-2014 Via de website gekocht

Heldere website

Binnen twee dagen in huis, vanuit Duitsland

Aanbeveling
Bestelling ging helemaal volgens plan.

Extra toelichting
Heldere communicatie, verzending volgens afspraak en goed verpakt.

luson 24-01-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke site en bestelprocedure

Retourservice 100% OK

Assortiment
Campz heeft zeer veel op voorraad, maar niet alles. Daarom 9 sterren.

Aanbeveling
Ben zeer tevreden met verloop van de bestelling. Artikel geleverd zoals besteld.

Extra toelichting
Goed: scherpe prijzen, nieuwste assortiment, snelle levering en goed service.

DickJacobus 09-03-2013

5,2
De bestelling op de website verliep goed. Zeer scherpe prijs voor het product. Echter van een snelle directe levering was geen spraken. Het product was vrijdag besteld en werd pas Woensdag aangeboden voor verzending vanuit Duitsland. De totale doorlooptijd van bestelling tot levering was 7 dagen. Ik schat dat dat van toepassing is op alle op voorraad zijnde producten, aangezien alle leveringen vanuit Duitsland gebeuren.

De bestelde Mammut Ajungilak Lahar 3-Season L 195cm lava-wine, slaapzak is netjes afgeleverd in een goede verpakking. De stappen in het verzendingsproces waren goed te volgen. Op e-mail contact kwam binnen 48 uur een reactie.

Ron308 30-01-2013

Op de site wordt vermeld dat de bestelling de volgende dag in huis is als je voor een bepaalde tijd de besttelling deed.
Dit bleek pas een week later te zijn hoewel het artikel op voorraad was.
Mijn artikel is op donderdag 27 dec retourgestuurd maar tot op heden nog geen betaling ontvangen.
De klantenservice blijft me aan het lijntje houden terwijl ze het artikel natuurlijk allang retour hebben gekregen.
Jammer dat je op internet meer ellende leest omtrend retourgezonden artikelen ( betalingen pas na 3 maanden!!! )
Omdat ik door een verhuizing mijn track en trace nummer kwijt ben zal ik mijn geld wel niet meer retour ontvangen.
Kortom leveringsafspraken komen ze niet na en als een artikel retour wordt gezonden begint de ellende pas echt. ( lees meerdere reviews op het internet.