Campz.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Campz.nl.

Deze score is berekend op basis van 183 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

7.3

Ron 28-11-2018 Via de website gekocht

Prima levering.

Prima webshop. Bevestiging van de opdracht komt wat aan de late kant binnen, maar de levering gaat perfect en snel.

Pascal 14-11-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Een uitgebreid assortiment en scherpe prijzen. Product netjes verpakt en snel geleverd. Erg tevreden.

Joost Mulder 07-11-2018 Via de website gekocht

Die communicatie verliep goed . Bedankt .

Ik was op zoek naar een nieuw buideltje van " Tatonka " . Dat oude buideltje begon gebreken te vertonen . Ik " Googlede " wat met mijn telefoon en vond iets dat wellicht voldoend geschikt zou zijn . Verdere communicatie toen daar zo verliep vlot . Bedankt .

Jeroen 30-10-2018 Via de website gekocht

Geregeld persoonlijke Super aanbiedingen bij Nieuwsletter.

Ik leef van aanbiedingen, dus geweldige mogelijkheden @ Campz.
Buiten de Nieuwsbriefkoringscodes ook nog 'ns aanbiedingen los daarvan.
Dat maakt korting op korting.. ;-)
EN..
Duidelijke visuele Wenslijstweergave!!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tiger 26-10-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Ruime keus, snelle levering en in geval van retour wordt het aankoopbedrag snel teruggestort. Levering en retour is gratis

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan 24-10-2018 Via de website gekocht

Levering op tijd en volgens beschrijving.

Winkel in mijn buurt had de kleur niet meer. Even gegoogeld kwam ze hier tegen met toeval ook nog korting. Schoenen tijdig en goed geleverd. Heb er geen spijt van. Verminderen mijn voeten van medisch probleem.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Karin 24-10-2018 Via de website gekocht

Goede en volledige levering

Goede winkel waar ze net wel de artikelen hebben waarbij het bij andere winkels uitverkocht is. Goede aflevering en elke stap in het proces is te volgen

Ron 19-10-2018 Via de website gekocht

Zeer gebruikersvriendelijk

Geweldige webwinkel. Goede spullen tegen een redelijke prijs. Alles op tijd geleverd met track en trace zonder onverwachte bijkomende kosten. Waarschuwt als een product dat uiterkocht is en wat je graag wil kopen weer in het assortiment komt.

john rovers 10-10-2018 Via de website gekocht

prima product tegen een prima prijs

beste kwaliteit-prijsverhouding en goede verzendservice. wat moet ik er nog meer over zeggen dit is toch het beste wat je je kunt wensen

SW 09-10-2018 Via de website gekocht

Betrouwbare webwinkel, leuke aanbiedingen

Leuke aanbiedingen. Gebruiksvriendelijke en betrouwbare webwinkel. E-mail updates van de status van de bestelling zijn nuttig. Snelle levering en goede kwaliteit producten. Tevreden met de aankoop.

John 03-10-2018 Via de website gekocht

Netjes bezorgt

De site zag er goed uit en verzorgt ik heb een probleem met bezorgen schrijf er in het vervolg bij of het een brievenbus pakketje is ik zat te wachten en het werd gewoon door de bus gegooid dus had niet thuis hoeven te zijn

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Afleverservice

Aernoud 02-10-2018 Via de website gekocht

Duidelijke info over product en levering

Nette info als iets anders loopt dan ideaal. Duidelijk en aangegeven levertijd klopt. Breed assortiment aan goede producten

judith 02-10-2018 Via de website gekocht

prima Service, veel keuze

Twee kindersoftshelljassen besteld. Veel keuze, prima prijs. Niet alle maten beschikbaar. Levering netjes, binnen een dag of 4.

Annemieke 26-09-2018 Via de website gekocht

Lekkere sokken

De sokken zijn prima. Omdat je ver in de site moest duiken om erachter te komen hoe Campz verzendt, kon ik moeilijk de track&trace gebruiken (via UPS, maar dat staat niet in de bevestigingsmail, alleen code, geen werkende link).

Ronald 26-09-2018 Via de website gekocht

Prima service

Ruimt assortiment outdoor producten en kleding met regelmatig aanbiedingen waarmee je voordelig kunt shoppen.

peter Lechner 18-09-2018 Via de website gekocht

Probleemloze afwikkeling na bestelling

Toegankelijke site.
Goede informatie aangaande de te bestellen
goederen. Mooie afbeeldingen.
Voor elk gekozen item worden de nodige
alternatieven geboden, wat helpt de uiteindelijk juiste keuze te maken. Erg prettig.

ML 18-09-2018 Via de website gekocht

Vooralsnog positieve indruk

bestelling is volgens de geplande bezorgtijd bezorgd en was niet onnodig groot verpakt. Ruime keuze aan jassen.

pj 06-09-2018 Via de website gekocht

Bekwame klantenservice, maar SLECHTSTE bezorging (UPS) ooit.

Méér dan een week na bestellen, heb ik nog steeds NIETS ontvangen, omdat UPS er zo'n zooitje van heeft gemaakt dat inmiddels vaststaat dat ik pas NA de vakantie waar ik mijn spullen voor besteld heb, mijn zending zal ontvangen. Mosterd na de maaltijd heet zoiets, of naar een goed Nederlandse gezegde: goedkoop is duurkoop.
Misschien dat Campz met een andere, betere, bezorgservice in zee moet gaan. Vooralsnog ben ik een zéér ontevreden klant die voortaan andere leveranciers met een betere bezorgdienst (lees; géén UPS) de voorkeur zal geven. Shame on UPS.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Caat 04-09-2018 Via de website gekocht

Prima service

Prima winkel, ik slaag niet altijd, maar dan wordt het goed opgelost en krijg je je aankoopbedrag gewoon weer teruggestort!

Cindy 04-09-2018 Via de website gekocht

Totale radiostilte

Ten eerste werd mijn bestelling niet binnen de aangegeven termijn verstuurd waardoor het artikel pas tijdens mijn vakantie werd afgeleverd. Eer ik thuiskwam was ik te laat om het artikel op te halen bij het afhaalpunt waardoor het artikel retour afzender is gegaan. Dit gebeurde allemaal begin augustus maar ik heb nog steeds mijn geld niet teruggestort gekregen. Contact zoeken met dit bedrijf is ook een drama. Ik ga hier nooit meer iets bestellen.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

PvB 04-09-2018 Via de website gekocht

onduidelijke plaatjes bij de website

Ik bestelde een inpakhoes/waszak voor op reis in de koffer. De website laat meerdere zakken zien en het is onduidelijk dat je er maar 1 van de drie afgebeelde zakken krijgt. Ook de maten zijn dan niet duidelijk.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Corinne 29-08-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle levering

Ik heb voor Campz.nl gekozen vanwege het grote aanbod aan tassen. Ik was op zoek naar een city-proof tas en kwam uit bij deze webshop. De prijs was ook nog eens aantrekkelijk.

M. Jonges 29-08-2018 Via de website gekocht

Icebreaker: mooi product

product verwacht zoals ik dacht, bestelling is ondanks opgave verkeerd huisnummer na telefonisch contact goed terecht gekomen en sneller dan verwacht

Renata 25-08-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Bestelling geplaatst en betaald waarop een bevestiging volgde.
Via een link kon ik de bestelling perfect volgen en deze werd op de afgesproken dag bij mijn buren afgeleverd omdat wij niet thuis waren.
Perfecte service.

Mattijs 24-08-2018 Via de website gekocht

Goede service

Producten goed beschreven zodat je precies weet wat je koopt. Prijzen altijd concurrerend en verzending is prima.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Anna Veenstra 23-08-2018 Via de website gekocht

Possible fraud! do not order there

I ordered a sports watch Garmin FR735, it was delivered in a damaged package, I sent it back without even opening the box. They claim they did not get it, and we actually paid for it, so we need a refund. They do not answer phone calls or emails, we had to start the charge back process with the bank. Still waiting to resolve the issue.

Joost 22-08-2018 Via de website gekocht

Prima product/prijs - flexibiliteit vervoerder minder

Prima product/prijs!

Alleen UPS is de vervoerder en die is niet zo flexibele als PostNL.
Pakker kon niet afgegeven worden bij de buren - vanwege noodzakelijke handtekening - maar toen uiteindelijk toch geleverd was er geen handtekening nodig.
Het opnieuw inplannen van de bezorging moet via de telefoon waarbij te tegen een computer aanpraat – Ik had hier meer dan 20 min voor nodig.

Marinus 22-08-2018 Via de website gekocht

Goede service

Een van de pannen van een aangeschafte set was beschadigd geleverd. Hoewel er geen vervangende set geleverd kon worden omdat die niet op voorraad was, is het probleem toch snel naar tevredenheid opgelost. De reactietermijn van de serviceafdeling had sneller gekund, maar toen we eenmaal contact hadden, was het zo geregeld.

Mariska 21-08-2018 Via de website gekocht

Perfecte service

Snelle levering. Vlotte mailwisseling prima klantenservice. . Ook retourzending zonder problemen verlopen

A. Onstwedder 16-08-2018 Via de website gekocht

Prima service en correcte verzending

Dr tent die ik gekocht heb was uitverkocht in Nederland. Gelukkig had Campz hem nog op voorraad. Erg blij mee. Keurig verpakt in ontvangen op afgesproken moment.

Dion 16-08-2018 Via de website gekocht

Niet goed werkende BBQ

We hebben bij Campz een BBQ gekocht, deze werkt niet. Het is op geen enkele manier mogelijk Pm contact te krijgen met Campz niet per telefoon en niet per eMail. Ik denk dat ik mijn geld kwijt ben.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Roel v/d Berg 14-08-2018 Via de website gekocht

Vlekkeloze uitvoering.

Hoofdzakelijk vanwege de korting op het artikel. Deze Keen schoenen zijn niet bij iedereen te verkrijgen. Kan alleen nog niet beoordelen hoe snel de terugbetaling zal verlopen van een tweede stel schoenen dat teruggezonden is. Verder alles o.k.

Annemiek 14-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, mooie producten

Uitgebreid assortiment, snelle levering en overzichtelijke site. Bestelgemak was goed. Geen problemen ondervonden.

AA 14-08-2018 Via de website gekocht

Zeer slechte sevice

Op 30 juli bestelde en betaalde ik een blouse, waarna ik snel een bevestiging per mail ontving met de belofte van spoedige bezorging. Na een week was deze nog niet bezorgd. Hinderlijker: er was geen enkel telefonisch contact met Campz mogelijk vanwege een technische storing bij Campz. Men verontschuldigde zich niet op het antwoordapparaat en verwees naar de website. Hier kreeg ik pas na enkele mislukte pogingen tot email -contact met de klantenservice een reactie om het ordernummer te controleren. Op mijn reactie dat dit nummer In orde is en bijgevoegde bestelbevestging van Campz kreeg ik nog geen reactie. Ik vrees dat mijn bestelling niet geleverd wordt en dat ik mijn geld kwijt ben.
Als men telefonisch of per mail uitleg en excuses had gegeven, zou mijn vertrouwen in Campz niet zo zijn verdwenen als nu het geval is. Ik had nl eerder wèl goede ervaring bij aankopen aldaar.

Mandy 11-08-2018 Via de website gekocht

Groot assortiment en snelle service!

Een webwinkel met een groot assortiment en goede aanbiedingen in de sale! Snelle levering van het bestelde product. Netjes ingepakt! Erg tevreden met mijn bestelling.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sjoerd 05-08-2018 Via de website gekocht

Zeer slecht

Bestelling is nooit aangekomen en er wordt niet gereageerd op emails.
Ik had slippers besteld die nooit zijn aangekomen. Ik kreeg na een week een email dat de bestelling was geretourneerd. Terwijl het nooit bezorgd is. Na verschillende keren mailen heb ik tot op vandaag nog steeds niets van ze vernomen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

RK 03-08-2018 Via de website gekocht

Goeie webshop, maar geen "vandaag bestellen, morgen bezorgd"

Was op zoek naar een specifiek Icebreaker shirt wat Campz op voorraad bleek te hebben tegen een goeie prijs, dus heel fijn! Zaterdag besteld, woensdag in huis. Dat mag wat mij betreft wel wat sneller (maar goed, ik ben een verwende consument).

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

kampeerder 02-08-2018 Via de website gekocht

je hebt wel geduld nodig!

Ik was blij om te zien dat deze webwinkel tentstokken verkocht in de lengte die ik nodig had, en voor een schappelijke prijs.
Nu, bijna een week later, heb ik spijt dat ik ze daar besteld heb, want het is de vraag of ik ze op tijd binnen heb voor de vakantie. nergens op de website staat vermeld dat ze belachelijk lang doen over het verzenden.

Judith 02-08-2018 Via de website gekocht

Goedkoopste optie

Goedkoopste optie voor mijn gewilde reistas. Prima service, alleen jammer dat je via de site niet direct bij een ups punt kan bezorgen, daardoor duurde bezorging paar dagen langer

Joost van Leusden 01-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en originele producten

Kwaliteit en materiaal voor mijn sport swimrun. Levering snel. Verpakking iets te kwetsbaar waardoor karton om product was beschadigd

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Slurcker 01-08-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd.

Waren het goedkoopst voor de artikelen die ik zocht. Betalen met iDeal is ook altijd makkelijk......

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Wouter 01-08-2018 Via de website gekocht

Ondanks vage indruk (Duits bedrijf) prompte service

De informatie over het bedrijf is wat vaag: het blijkt een Duits bedrijf te zijn met Duitse handelsvoorwaarden en niet vallend onder bv. Ned. Arbritage. Bestelinformatie en levering was op tijd en goed verzorgd.. Bezorging via UPC qua afleveringstijdstip op een dag nauwkeurig lijkt uit de tijd.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

M. 31-07-2018 Via de website gekocht

Bestelling goed en vlug ontvangen

Vlot geleverd, bestelling goed te volgen.
Gewoon zoals je het verwacht van een webshop.
Duidelijke site, makkelijk zoeken.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Walter 31-07-2018 Via de website gekocht

Klean Kanteen producten

Leuke webshop met duidelijke navigatie, je hebt zo gevonden wat je zoekt.

En dan ook nog voor een geweldige prijs !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jay 31-07-2018 Via de website gekocht

Netjes en snel geleverd

Nette, correcte levering door Campz.
Product was snel te vinden via de website.
Daarnaast was dit in de Sale het goedkoopst van allemaal.

Edwin 31-07-2018 Via de website gekocht

Prima levering

Voorraadstatus klopt gelukkig. Dat is bij andere webwinkels wel een anders... prima levering, binnen de verwachte termijn.

Erik 31-07-2018 Via de website gekocht

Prima online shop

Mooiste prijs voor een specifiek product. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de situatie rondom je product. Erg prettig

Anjo 25-07-2018 Via de website gekocht

Goede service!

Ik vind het wel jammer dat ik telefonisch niet in contact kon komen!
In verband met retour,maar toch allemaal opgelost geld ook snel teruggestort.
Heb 2 mooie campingstoeltjes!

Stefan 25-07-2018 Via de website gekocht

Klantenservice kan proactiever; desalniettemin tevreden

Het was mijn fout dat ik de door mij geplaatste bestelling een dag later alweer wilde annuleren. Ondanks het feit dat deze nog niet was verzonden, bleek deze echter niet meer tegen te houden, waardoor ik een klein ongemak had in het zelf moeten terugzenden van het product. Voor een antwoord op mijn vraag over de details van een beter alternatief heb ik twee keer moeten bellen. De retourvoorwaarden zijn echter super (kosteloos).

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

S 25-07-2018 Via de website gekocht

Slechte levertijd!

Ons pakketje liet 11 dagen op zich wachten terwijl er op de website 3-4 werkdagen staat. Campz was telefonisch niet bereikbaar en op onze email is nooit gereageerd.
Zeer frustrerend en teleurstellend.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden