Campz.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Campz.nl.

Deze score is gebaseerd op 38 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Joyce 07-02-2023

Eerlijke informatie over het product en de levertijd. En goede concurrerende prijzen. Mooie website waarop je veel kunt filteren en makkelijk kunt zoeken.

Harry 31-01-2023

Goede keuze aan artikelen, overzichtelijke website, verzendbericht met track&trace schappelijke prijzen.

Eddy 28-01-2023

Uitstekend, snel, zeer goede communicatie. En alle producten zeer efficiënt ingepakt in een zo klein mogelijk pakket. Heel goed!

Eva 12-01-2023

Nadat ik aangaf dat een artikel kapot is gegaan na enkele maanden gebruik kreeg ik direct het aankoopbedrag terug. Heel netjes!

Daisy 27-12-2022

Een fijne webshop waar je nog dames outdoor broeken in korte maten kun krijgen. Voor iemand die kleiner is als gemiddeld, een uitkomst!

Willem 27-12-2022

Mooie en gebruiksvriendelijk website. uitstekend assortiment en snelle, correcte levering.

Roland 20-12-2022

Levering volgens afspraak , mooi op tijd, prima service, iets ontbrak is meteen rechtgezet

Anna 20-12-2022

Ik heb voor Campz gekozen omdat het de goedkoopste was, de website ziet er goed uit en de levering was keurig in orde!

ilse 13-12-2022

ik had schoenen, een t-shirt en twee regenbroeken besteld die snel en netjes bezorgd zijn, de maat en kwaliteit van alles is prima in orde

J 13-12-2022

Fjall R keb broek gekocht. Eerst maat te klein maar retour ging uitstekend en nieuwe grotere maat snel toegestuurd.

Marin 29-11-2022

Bij Campz hebben ze altijd goede aanbiedingen, vaak is het ergens anders niet goedkoper te vinden. Goede merken, mooie producten. Het wordt snel geleverd en verzenden(boven een bepaald bedrag) en retour sturen is gratis en gemakkelijk. Ik ben fan :)

Milan 25-11-2022

Ik had een black friday aanbieding gevonden op campz.nl. Voordat ik ging bestellen wilde ik graag nog even wat info winnen dus heb ik het contactformulier ingevuld. Op het moment dat ik reactie kreeg (4 dagen later) waren de prijzen ineens verhoogd. Dat terwijl ze adverteren met "black deal - alleen tot 28-11". Dat is de grootste onzin want deze deal is helemaal niet geldig tot 28-11 aangezien ze tussendoor de prijs ineens verhoogd hebben.

Bach Duffel 22-11-2022

Recommended for :

Best price (25% below retail)
Top quality outdoor gear (Bach Duffel)
Products REALLY in stock (mentioned on webshop)
Safe & secure payment options
Appropriately packed & shipped
Fast home delivery
Trustworthy

Spyros 31-07-2022

Very poor customer service. Made a relatively large order, over 250 euros. The order never arrived, lost by the courier. Any attempt to communicate with the store takes days before they respond, without any meaningful answers. I requested a refund since I need to replace the gear I bought before my upcoming trip. They refused and are holding my money hostage until an investigation is concluded by the courier that lost my package in transit. No indication whatsoever in how long it will take before I'm allowed to move on from the mistake of becoming a Campz customer.

Denis 29-06-2022

Online bestellen ging makkelijk en was duidelijk. Prijzen zijn ook concurrerend.

Paulina 29-06-2022

Vlotte bestelling. Mooie prijs. Bezorging uit Duitsland, redelijk vlot en netjes. Product voldoet volgens wens.

AS 21-06-2022

Vandaag eindelijk bestelling binnen gekregen.
Alle artikelen blijken veel te groot, maatvoering klopt niet.
Direct besloten retour te zenden.
Bijgevoegd verzendlabel gebruikt. DPD kan niets met dit label en verzend niet Op het retour formulier staat echter DHL vermeld.
Ook zij kunnen het pakket niet retourneren.
Campz is niet bereikbaar en reageert niet op mails.
Zeer slecht!

Anneke 15-06-2022

Fijne, overzichtelijke website. Makkelijk iets te bestellen en snelle levering.

Ik 14-06-2022

Ik heb stinkende, zwaar gebruikte slippers gekregen. De retour proces was verwarrend met een retour etiket bijgeleverd die alleen geldig voor Duitsland was. Van de klantenservice heb ik geleerd dat het kon niet gebeuren en dat ze het geen probleem vinden om stinkende slippers van iemand anders te dragen.

Erik 01-06-2022

Overzichtelijke website, duidelijke omschrijving van de artikelen en een snelle levering. Campz is zeker een aanrader om bij te bestellen, groot assortiment voor het buitenleven.

Annemiek 18-05-2022

Het bestelproces ging prima. Product werd snel geleverd. Het product voldeed niet dus is het teruggestuurd. Downloaden van een retourformulier was ingewikkeld. Dat kan klantvriendelijk. Afhandeling was verder prima. Ik had redelijk snel het geld retour. Omdat het pakket samen ging met een zelfde product (met eigen nummer) in een eigen verpakking, moest ik twee keer het formulier invullen. En kreeg ik maar 1 keer een email van een product dat de retour weer terug was. Beetje onduidelijk. Maar voor de rest ging het prima

jg 18-05-2022

Mooie producten, uitstekende (bezorg)informatie en snelle terugbetaling bij retouren.

Ernesto 11-05-2022

Duidelijke website, met heel veel keuze, tegen concurrerende prijzen. Snelle verzending

Skyjogger 10-05-2022

Erg ruim aanbod en heel veel A-merken. Website is prettig navigeren. Ook de Sale en regelmatige aanbiedingen maakt het de moeite waard hier te blijven terugkeren.

Lonneke 21-04-2022

Een eerdere bestelling bij Campz is me goed bevallen. Ook deze keer ! Ik ben erg tevreden met de aangeschafte sandalen. Ze werden snel geleverd.

Eddy 20-04-2022

producten zijn goed omschreven. Site is wat te druk. Leveringstijd is voldoende. Mails zijn oke

Ans 13-04-2022

Overzichtelijk assortiment, met voldoende keus voor eenieder.
Communicatie is vlot en duidelijk, je wordt op de hoogte gehouden van de voortgang van het proces.

Jacqueline 12-04-2022

Goed product gekocht, een mooie trui. Op de website staat juiste informatie over de maat. Het duurt een paar dagen omdat het uit Duitsland moet komen. Goede track en trace. Ik heb eerder wat bij Campz besteld. Wandelschoenen. Ook uiterst tevreden.

Ruud 29-03-2022

Goed spul wat ze verkopen, perfecte service qua leveren en retour. Terugbetaling ook zeer optijd.
Hoef je niet over te twijfelen om er wat aan te schaffen.

Ptje 23-03-2022

De omschrijving van het product was reden om te bestellen. Het bestelde voldeed volledig aan de verwachting. De maattabel klopt exact. De levering was super snel en correct. Helemaal tevreden.
Heb al velen doorverwezen naar CAMPZ!
Aanrader!! 👍

Remko 23-03-2022

Bestelling snel binnen maar wacht al 10 dagen op geld terug van retour zending

Jack 16-03-2022

Juiste product en goede prijs. Eerst even rond gegoogeld en Campz was voor mij het beste.

Hardy 16-03-2022

Het bestelde product voldeed niet helemaal aan de specificatie. Dit is snel en adequaat en naar tevredenheid opgelost.

Lucky 09-03-2022

Prima site. Levering duurde wel iets langer dan normaal omdat ze het denk ik vanuit Duitsland versturen.

Hans 09-03-2022

Leuke winkel en lage prijzen zending goed te volgen . Prima site alles goed te overzien en deze keer de laagste prijs .

Alberic 05-03-2022

Het product dat ik wilde hebben kon ik bij Campz kopen tegen een aantrekkelijke prijs. Ook was e4 een snelle levering.

Judith 02-03-2022

Mooie en goede kwaliteit kleding, snelle levering. Ik had voornamelijk lange broeken besteld en voor mij helaas te kort (ik ben 1.83 lang). Alles retour gestuurd en door het vooraf meegeleverde retourlabel ging dat supermakkelijk! Ook de klantenservice reageert vlot en behulpzaam.

Voor mij persoonlijk zou het helpen als er binnenbeen lengtes op de website erbij komen te staan.

mdr 16-02-2022

Prima webshop. Duidelijke beschrijving van het product, met goede foto’s. Communicatie mbt levering duidelijk en het pakket kwam op tijd.

Carina 19-01-2022

Bestelde jas zeer snel ontvangen, goed verpakt en kwaliteit zoals verwacht.

K.J. Stegeman 11-01-2022

Ik was op zoek naar wanten voor mijn moeder. Bij andere webwinkels ook al wanten besteld maar deze pasten iedere keer niet.
Na veel zoeken bij Campz uitgekomen en deze pasten wel. Ook levert Campz binnen enkele dagen na bestelling.

Coby Helmond 11-01-2022

Duidelijke site en snelle levering. Ik heb gekozen voor deze shop omdat zij hetgeen wat ik wilde hebben, hadden. Ik heb ontdekt dat ze een grote collectie hebben op sportgebied, en door de toegankelijkheid van de site nodigt dit uit om regelmatig te kijken.

Rene 23-12-2021

Duidelijke site, gemakkelijk te bestellen en keurige snelle antwoorden op je vragen !!

Fred 15-12-2021

Levering was prima, incl communicatie over de levering.
Degelijk verpakt, niets op aan te merken.

Coen 14-12-2021

Betrouwbaar in nakomen afspraken, snelle levering van de bestelde producten, goede aanbiedingen, super outlet en goede prijzen voor de producten in verhouding tot andere outdoor-winkels.

Ex-klant van campz 08-12-2021

Onbetrouwbare bedrijf!
Product gekocht/betaald op black friday met 40% korting (ruim voorradig, ideal betaald en factuur gekregen), kreeg na 2 dagen melding dat het via UPS was verstuurd. Via track en trace van UPS was het zichtbaar (1,5 wk )dat campz alleen een aanmeld/etiket had gemaakt, dus status niet verstuurd. Nu beweren ze hoog en laag dat UPS het niet kon versturen en dat ze het pakket hadden teruggekregen van UPS ( vreemde hiervan is dat UPS deze pakket nooit van campz had gekregen op hun track en trace, staat er nog steeds na 1,5wk status etiket aangemaakt). Verschillende mails/correspondentie met campz klantenservice gevoerd. Ze geven zonder navolgbare bewijs doodleuk UPS de schuld. Nu geven ze mij als oplossing om het product opnieuw te bestellen met 10% korting vh adviesprijs. Dus van 40% korting (gebakken lucht) nu speciaal voor mij éénmalig 10% korting.
Nu ben ik net achter gekomen, dat ze deze truc al meerdere malen hebben gedaan (helaas voor mij, dat ik pas bij een slechte ervaring achteraf naar reviews heb gekeken). bij Truspilot.nl (reviews) waren er meerdere ex-klanten (net als ik) die dat ook hadden meegemaakt. Heel triest eigenlijk.

L 08-12-2021

2 sunloungers besteld waarvan er bij 1 een onderdeel ontbrak. Prima geregeld door een nieuwe sunlounger te sturen die binnen 2 dagen werd afgelverd. Prima!

Wiersma 23-11-2021

Goed op de hoogte gehouden van levering en die kwam vrij snel. Eerste keer bij deze winkel besteld.
Maar eerste indruk is goed. Ga zo door. Campz.

Ernstplante 10-11-2021

Prima online winkel, doen wat ze beloven. Snelle levering, goede kwaliteit van het artikel (slippers).

H. Dekker 27-10-2021

Klantvriendelijk, snel en accuraat. Snelle levering. Product zoals omschreven.

Esther 26-10-2021

Snelle en goede service. Overzichtelijke site en gebruiksvriendelijk. Altijd wel een leuke aanbieding en scherpe prijzen..wordt regelmatig door ons gezin bezocht en besteld.