Campz.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Campz.nl.

Deze score is berekend op basis van 73 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Barbara 21-10-2020

Snelle levering, netjes en ook de scherpste prijs. Absoluut zeer tevreden. Broek zit perfect.

Margriet van der Werf 08-10-2020

prima webshop. overzichtelijk en goede prijs kwaliteit verhouding. bestelling binnen een week in huis. helemaal goed

Riny 03-10-2020

Op 11 september een bestelling gedaan. Een week later een bericht ontvangen dat goederen niet leverbaar zijn. Geld zou binnen 5 werkdagen worden teruggestort. Helaas nog geen geld ontvangen. Twee e-mails gestuurd, geen antwoord.

Maija B 29-09-2020

Campz.nl is a webshop we use regularly for camping products. They carry good quality products at good prices and we usually have a discount coupon, as well. They deliver quickly and the delivery is included on larger orders (all of our orders). We have been pleased with the service and the products that we've received thus far.

Anita 29-09-2020

Mijn bestellingen zijn zeer snel geleverd. Eerste bestelling beschadigd en binnen twee dagen had ik de nieuwe al binnen. Mijn geld van de beschadigde bestelling had ik ook binnen 5 dagen weer op mijn rekening. Goede service!

Jacolien 22-09-2020

Goede prijzen voor goede producten, vooral als je zo nu en dan kijkt.
Snelle levering!

Niq 22-09-2020

Een winkel met een groot assortiment, vlotte verwerking van de bestelling en eveneens een vlugge levering.

Wessels 16-09-2020

Snelle levering. Nadat onze eerste bestelling gebroken was is de klacht keurig in behandeling genomen en keurig afgehandeld. Goede service

Marieke 04-09-2020

Maandag een handdouche besteld,woensdag al binnen .
Zeer snelle levering,waarvoor dank

peter 22-08-2020

Waarschuwing: Campz tracht te vertragen met het terugbetalen van geretourneerde artikelen. Men hanteert hierbij argumenten zoals Corona, drukte en systeemproblemen. Bovendien is men volstrekt onbereikbaar en is de communicatie beneden alle peil. Heb 6 weken lang moeten vragen om mijn geld. Schandalig

Ariane 18-08-2020

Snelle levering goede korte e-mails en ook niet teveel, en een product waar ik heel blij en tevreden mee ben.

JJ 17-08-2020

Waar-de-loos.

Tot 3 keer toe een te kort tafelblad bij een demonteerbare tafel geleverd gekregen. Kansloze ‘service’ via Facebook chat die ontzettend moeilijk doet. Hoeveel gedoe, energie en tijd me dit al gekost heeft, alleen al om de pakketten tekens te retourneren.

Ze geven zo’n ernstige fout als deze ook nog eens geen enkele prioriteit en doen niks om het op te lossen. Als kersje op de taart heb ik na weken ook nog eens mijn geld niet terug, wat nu zelfs op oplichting begint te lijken.

Brenda 04-08-2020

Bestel hier nooit wat. Echt heel slecht. Eerst verkeerde artikel versturen. Dan weken moeten wachten voordat het geld teruggestort werd. Uiteindelijk teruggekregen door een claim via PayPall. Telefonisch niet te bereiken en mail wordt niet beantwoord

Marike 27-07-2020

Ik heb een kleine week geleden iets besteld en nog steeds geen verzendbevestiging, terwijl ze zeggen dat (kleine) artikelen binnen 5 tot 8 dagen worden ontvangen. Ik heb een mail gestuurd, maar daar krijg ik geen antwoord op. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar (en corona is daar echt geen excuus voor). Ga donderdag op vakantie, maar vrees dat ik de spullen op de valreep ergens anders moet gaan kopen. Een mooie prijs zoeken voor de spullen is er dan niet meer bij....

Sjon 21-07-2020

Slechte communicatie. Een week geleden iets besteld en nu een week later nog steeds geen verzendbevestiging, terwijl zij aangeven dat (kleine) artikelen binnen 5 tot 8 dagen worden ontvangen. Kennelijk hebben ze de zaken niet meer op orde. Gelukkig was het geen duur artikel, maar voor mij geen Campz meer!

fetsja 13-07-2020

10 dagen geleden een bestelling geplaatst en betaald. Tot op vandaag niks van Camps vernomen. Telefoonnummer werkt niet en e-mails worden niet beantwoord.....

Hopelijk komt het goed.

Esther 08-07-2020

Betaald, maar nog steeds niets ontvangen…
Geen bevestigings email na bestelling en betaling.
Contact verloopt moeizaam, moet lang wachten op een antwoord/ oplossing.

Betalingsoverzicht gestuurd, maar geen reactie.

Ik heb spijt dat ik de reviews niet voordat ik bij Campz bestelde heb gelezen. Dan had ik nog wel een keer nagedacht voor ik hier zou bestellen.

Hopelijk wordt mijn bestelling toch nog geleverd of krijg ik mijn geld terug

Miriam 08-07-2020

Lafuma Stoel besteld, maar geen juiste bezorging. Ze hebben op een andere plek geleverd. Nu zijn we bezig om ons geld terug te krijgen. Dat is lastig, want je krijgt ze niet snel te pakken. Telefoonnummer op de site werkt niet.

Tiny Dros 02-07-2020

Wandelsokken Falke TK2W besteld. 4 paar. Kunnen zelfs niet door de grootste buitensportwinkels geleverd worden. Binnen een week keurig afgeleverd door UPC. Top.

Hans 24-06-2020

Zaterdag een bestelling geplaatst en deze is vandaag keurig bezorgd. Niets op aan te merken. Netjes verpakt in originele verpakking.
Ze zijn misschien niet altijd even snel maar leveren wel.

Willem 20-06-2020

Op campz.be sealskinz sokken besteld.
Deze waren na een paar weken niet meer waterdicht. Na diverse vriendelijke mails te hebben gestuurd, gewoon totaal geen antwoord.
0. Niks. Alsof ze niet bestaan.
Mooi hoor... wat een prachtig bedrijf....

Lelypit 16-06-2020

Bezorging door dpd was een drama. Leeg briefje in de bus en zelf maar uitzoeken waar je moet zijn. Groot gat in de doos, gelukkig was alles nog heel.
Producten zelf waren goed en goed geprijsd!

Jefff 16-06-2020

2 lampen besteld bij campz. Op de site staat dat kleine pakketten 4 dagen duurt. Na 2 weken nog niets binnen. Tevens kwamen de 2 lampen vlak na mijn bestelling in de aanbieding. Ze konden niets voor mij betekenen. Belachelijk. Klantenservice niet bereikbaar, behalve mail. Na 4 dagen krijg je antwoord.

Nely Karssen 10-06-2020

Heb vorige week een negatieve review over Campz geschreven maar na een week kreeg ik een mail van hen met de bevestiging van de bestelling en inmiddels is de bestelling aangekomen.

Sibylla Moerkens 09-06-2020

14 mei hebben ze mijn retour ontvangen. Tot op heden mijn geld niet terug gekregen. Krijg geen antwoord op mijn mails., wel standaard mail. Ik blijf hoop hebben maar duurt wel heel lang

Helene 05-06-2020

Na mijn bestelling duurde het erg lang voordat er een bevestiging kwam. Jammer want ik ging daardoor twijfelen over mijn aankoop die ik gelijk betaald had via ideal.
Maar na 6 dagen kwam er toch een bericht dat het verzonden is. Blijft jammer dat er niet direct via mail een bevestiging komt. Nu hoop ik op een goede afloop.

Nely Karssen 05-06-2020

Ook zelfde verhaal: besteld en betaald op 01-06-2020 en geen bevestiging. Telefonisch niet bereikbaar en geen reactie op mails!

Helene 04-06-2020

Besteld en betaald maar nu hoor ik niets meer geen bevestiging per mail ontvangen.
Bestelling status verandert niet in mijn account.
Gemaild maar alleen standaard auto reply gekregen.

Ad 03-06-2020

prima winkel, niets mis mee, alles betreffende de bestelling is perfect afgehandeld

Josefine 02-06-2020

Ik ben enthousiast over Campz.
Mijn bestelde produkt: een compacte fietspomp kreeg ik snel geleverd en het produkt is klein en handzaam.
Is dus heel geschikt om mee te nemen in je fietstas voor evt. Pech van een slappe fietsband.

D 01-06-2020

Zelfde verhaal besteld en geen bevestiging. Niet telefonisch bereikbaar. Spijt.

AAa 27-05-2020

Bestelling geplaatst, geen bevestiging ontvangen, gemaild, proberen te bellen... Nul reactie

Monique 26-05-2020

zeer tevreden over de levering en kwaliteit van het product. Ik had het pak op zaterdag besteld in de hoop er op donderdag mee te kunnen zwemmen en dat is gelukt! Donderdagmiddag afgeleverd en letterlijk 3 uur later lag ik in het water voor de eerste buitenwater training! Het orca pak zat als gegoten dankzij de duidelijke maattabel dus het was genieten.

Petra 25-05-2020

Bestelling geplaatst, betaald. Geen bevestiging mail ontvangen, geen bestelnummer.
Telefonisch niet bereikbaar en ook geen reactie op mail gehad. Valt dus nog maar te bezien of ik mijn bestelling ga ontvangen.

AA 22-05-2020

Bevestiging van de betaalde bestelling bleef uit, na enkele mails geen reactie. Telefonisch niet bereikbaar!

Vincent 20-05-2020

Heerlijke website! In de corona periode hiermee kunnen wegdromen hoe het zou zijn om in die of die schoenen, daar waar we nu niet kunnen komen, op een bergtop te staan.

alessia 13-05-2020

prima winkel. twee keer besteld. alles is zoals verwacht en op tijd geleverd. 👍

SvZ 12-05-2020

Geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen, wel geld afgeschreven. Er komt geen reactie op de mails waarin ik vraag of mijn bestelling is doorgekomen en wanneer de bestelde artikelen bezorgd worden. Telefonisch is Campz ook niet bereikbaar.

de stapper 06-05-2020

ik koos voor de schoenen en daarna voor Campz. Goed verpakt en snel geleverd.

RC 05-05-2020

Bestellen ging prima. Maar retourzendingen zijn een drama, geen bevestiging dat je retour is ontvangen, geen antwoord op vragen en nu 14 dagen later zit ik nog steeds op mijn geld te wachten...

Bert 03-05-2020

Ik heb een bestelling gedaan en na een week nog geen bevestigingsmail ontvangen.
Op mijn vraag om een bevestigingsmail krijg ik een standaard antwoord dat de betaling ontvangen is.
Ja dat wist ik ook wel het geld is van de rekening.
Benieuwd of dit goed gaat aflopen. Ik heb er geen vertrouwen in....

Job 22-04-2020

Zeer ruime keuze van artikelen, goede site, vlotte afwikkeling. Snelle levering met duidelijke en handige track and trace.

gerard 22-04-2020

Deze site heeft veel keuze in outdoorartikelen. Ik was op zoek naar een goede regenbroek en veel info over de maatvoering. Behalve de standaardmaten S t/m XL zijn er ook voor mensen met een kortere lichaamslengte veel mogelijkheden. Levering via DPD is goed via de app te volgen en je weet wanneer het bezorgd wordt.

Rl 21-04-2020

Keurige vlotte levering. Bestelde netjes ontvangen. Diverse mailtjes over verloop verzending en bezorging. Prima.

Pjotr 17-04-2020

De geleverde goederen voldeden geheel aan de verwachting. Ook de levering was weer top! Prima zaak voor als je outdoor spullen nodig hebt

Michelle 15-04-2020

Duidelijke website, snelle levering. Goed op de hoogte gehouden van het versturen van het pakket.

Joseph 07-04-2020

Ook eerder goede ervaringen / beschrijvingen kloppen / snelle levering / spullen van kwaliteit /ook deze keer !

Fred 25-03-2020

UItgebreide collectie en specifiek, de schoen, die ik al jaren draag, in voorraad. Snel, effectief en efficient bestellen, vlot geleverd. Top!

Pina 25-03-2020

Makkelijke site om te bestellen. De bestelling werd ook erg vlot geleverd.
Het artikel voldeed ook aan de verwachting.

Ruurd 17-03-2020

Shoppen op outdoorspullen met plezier: duidelijke website met een enorm assortiment veel zoekfuncties, goede informatie over de producten en een snelle levering. Prima