Campz.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Campz.nl.

Deze score is berekend op basis van 53 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ramona 28-07-2021

Had Ecco sandalen gekocht die zeer gunstig geprijst waren. Maar helaas een maat te groot. Maar het ontvangst en de retour gingen voorspoedig. Let wel op de retourvoorwaarden, dat is tussen de 14-30 dagen. Communicatie per mail ging ook netjes. Zou hier weer kopen.

Carlo 27-07-2021

Makkelijke webshop met een grote keuze.
Prima geprijsd. Jammer dat de levertijd wat lang was.

Daan 27-07-2021

Korting is niet verrekend, hier per mail meermaals om verzocht maar geen enkele reactie van Campz ontvangen. Webformulier op Campz werkt niet en ze zijn telefonisch niet bereikbaar. Dus bij een vraag/klacht/etc. geen contact met Campz te krijgen.

Geert de Boer 20-07-2021

Te laat binnen gekomen voor onze vakantie. Ik zal het straks moeten retourneren helaas

Stan 09-07-2021

De site hanteren gunstige prijzen, ook het verzenden gaat goed, ook retouren worden netjes verwerkt. Vrij vlotte verzending. Dus voor mij een dikke voldoende. Ook fijn dat er bijvoorbeeld groot verpakkingen impregneer middel te koop is hier.

Marjan 07-07-2021

Just perfect!!!!
Ik heb een paar North Face wandelschoenen besteld. Ze zijn netjes oprijd binnen. Door alle negatieve reviews, heb ik per mail contact opgezocht met Camps om te vragen wanneer ik mijn bestelling kan verwachten. Ook hier heb ik netjes en snel een reactie op gekregen. Dit was mijn eerste ervaring met dit internet bedrijf.
Bedankt Campz!!!!

Hans 28-06-2021

2 slaapmatjes van Nomad besteld en ontvangen. Helaas is een van de matjes lek. Dat betekende dat wij vanaf de camping naar huis moesten rijden om een oud matje op te halen. Terug van vakantie heb ik een vraag ingediend over de garantie. Dan zie ik op de sita van Campz.nl dat de behandeling van vragen/claims momenteel is opgelopen tot 3 weken. Dat is een slechte service dus. Campz.nl is trouwens ook geen Nederlands bedrijf maar is gevestigd in Duitsland. Hetgeen op de site ook niet is terug te vinden. Al met al geen aanrader.

Suz 15-06-2021

Goede webshop. Mooie merken. Duidelijke communicatie over verzending van artikelen.

Marco jansen 15-06-2021

Ik mis een complete bestelling en heb meerdere mails gestuurd maar krijg geen reactie terug. Schandalig

ed 09-06-2021

Werd zeer snel geleverd .Goede en duidelijke website. Voor de rest geen enkele moeite met bestellen.

Anneke Hoving 08-06-2021

Ik probeer al 3 weken contact te krijgen, meerdere keren gemaild. Telefonisch niemand bereikbaar. Ik krijg geen enkele reactie!
Terwijl de post heeft aangegeven het pakket teruggestuurd te hebben zonder inhoud.
Slechte service. Het wordt niet afgehandeld. Ik heb nog niets ontvangen en weet niet waar ik aan toe ben.

SchilderVolendam 04-06-2021

Zeer tevreden over het assortiment, webshop, prijs en aftersales van Campz. Een minpunt is dat UPS het bezorgd en da’s altijd balen. Tracktrace werkt niet, foute meldingen en leugenachtige argumenten om het artikel naar een servicepunt te brengen ipv bij de geadresseerde.

Wouter 02-06-2021

Bestelling is op 07-05 gedaan en nog steeds niet binnen. Na ruim een week zelf geïnformeerd dat het pakket nog niet binnen is omdat track and trace code problemen aan gaf, er is toen een onderzoek gestart met de pakketbezorger. Inmiddels een tweede keer geïnformeerd en helaas nog geen progressie. Jammer dat er niet zelf initiatief wordt getoond van Campz om deze aankoop af te ronden.

AH 25-05-2021

Eerste ervaring met deze site. Alles volgens plan verlopen. Site is duidelijk, zoeken gaat uitstekend.

Trees vH 19-05-2021

De fout die ik had gemaakt bij mijn bestelling werd na een mailtje snel opgelost door de bestelling te annuleren. Ik heb meteen na de annulering het juiste artikel besteld. Het geld stond binnen 4 dagen terug op mijn rekening.
Snelle levering in een goede verpakking.
Het was een cadeau - de ontvanger schreef: Tada🎉🎉🎉 hij zit! En past prima.

j.plender 16-05-2021

ik had het idee dat er bij campz vnml kwaliteitsproducten werden verkocht, maar helaas. kocht een douchetent, niet duur maar het is ook een niet te gebruiken product. het opzetten ging nog maar het is een zeer instabiel geheel en na 1x opzetten brak er al een fiberglasstok stuk, het product voldoet beslist niet aan de verwachting. je zou van campz verwachten dat, als ze het verkopen, ze het zelf ook uitgeprobeerd hebben.

Erna 15-05-2021

Allemaal waar: Prachtig assortiment, nette prijzen. Maar, geen chatfunctie of telefoonnummer om contact op te nemen. Alleen met het contactformulier via de mail.
Ik kocht een jack dat na 3 dagen waarvan de stof aan de naad kapot ging. Alles bij elkaar nog geen dag gedragen. Meteen gemeld, foto erbij gedaan. geen reactie. Pas na 12 dgn een verzoek om meer informatie en meer foto's. Gestuurd. Na ruim 1 maand, na zeer moeizame communicatie een aanbod van 10 euro of 15 euro korting. Alsof ik dat nog wil, na dit alles. Wettelijk zijn ze verplicht om tot na 6 maanden te herstellen of vervangen, maar de praktijk is wel anders

Marcello 07-05-2021

CMpz was de enige shop waar de rugbidons voor het rennen te krijgen waren in de vorm met een dubbele bidon. Heb er inmiddels al mee gerend. Is nog niet ideaal maar beter dan heupflesjes. Ik gebruik het voor het rennen tot max 3 uur.

Lotje 05-05-2021

Item was makkelijk te vinden en snel geleverd. Prijsverhouding is erg goed.

Cees 05-05-2021

Groot assortiment, grote merken, goedkoper dan veel andere outdoor winkels. Snelle levering.

Dennis 20-04-2021

Goede prijzen, snelle levering. Enige vervelende is dat er geen telefonische helpdesk beschikbaar is.

Milo 19-04-2021

Prachtig assortiment, nette prijzen en snelle levering. Prima, betrouwbare shop

Anne 10-04-2021

Mooie wandelschoenen besteld. Helaas waren ze te klein. Retour gestuurd en binnen 10 dagen mijn geld terug.👍🏻

René kriek 06-04-2021

Prima spullen voor een nette prijs en snel geleverd! Ook probleemloos retourneren.

M. 06-04-2021

Lange levertijd 9-3 besteld, 20-3 geleverd. Hierover was ik niet geïnformeerd, moest kennelijk vanuit Duitsland komen. Erg lang retour proces, 27 maart aangeleverd en nog steeds niets gehoord of mijn geld terug ontvangen. Morgen maar eens bellen.

Enna 30-03-2021

Ruime keuze, mooie site, een paar prachtige handschoenen. Duidelijke communicatie over het verloop van de bestelling.

Bart 17-03-2021

Het hele proces verliep opnieuw zoals verwacht. Levering vond plaats binnen de aangegeven termijn. Helemaal prima. Niets op aan te merken.

Rick Hulsebosch 16-03-2021

Campz is een erg uitgebreide webshop met een breed assortiment aan kleding en hardware. De levering is tot nu toe altijd binnen de afgegeven datum geleverd.

Annemarie 12-03-2021

Er waren mooie wandelschoenen te vinden op de website. Gelukkig waren de schoenen, waarop onze keuze viel, voorradig in de juiste maat. De schoenen werden enkele dagen later netjes verpakt bezorgd.

Henk 03-03-2021

Betrouwbaar en goede service. Goed geïnformeerd over de te nemen stappen bij een retour.
Per mail de nuttige informatie gekregen op de vragen die ik had over de bestelling.

Jan Koops 26-02-2021

Heb een paar Skiwinterwanten van het merk Reusch gekocht. Levering keurig op tijd door UPS en het bestelde voldeed volledig aan de verwachting! Op donderdag besteld en op maandagmiddag daaraan volgend geleverd.

Jack 23-02-2021

Fiets tassen aangeschaft díe ik zocht, hebben een zeer gevarieerd assortiment, nette prijs en snel in huis.
Hebben veel spullen die bij andere shops niet te krijgen zijn, daarom fijne webshop.

Simjo 16-02-2021

Mooie en warme winterjas besteld en deze is keurig en snel geleverd.
Zeer tevreden over zowel product als levering.

Tokka 09-02-2021

Ik vind dat zij een goed en aantrekkelijk aanbod hebben. De site vind ik er ook erg aantrekkelijk uitzien. De bezorging en retour zending gaan prima, voelt betrouwbaar.

Monique 26-01-2021

Duidelijke overzichtelijke site.
Duidelijke berichtgeving via mail over stand van zaken mbt bestelling.
Snelle levering.

Erik 23-01-2021

mooie winkel, slechte communicatie, zeer trage verwerking van retourgezonden artikelen. dit kan wel 15 dagen duren.

Gerard van den BERG 13-01-2021

Snelle afhandeling, goedkope deal. Product is van goede kwaliteit. Blij met deze bestelling

C.J. Hogenkamp 23-12-2020

Gisteren schreef ik een negatieve review ivm een artikel dat maar niet geleverd werd en ik wel €100 had betaald. Ondanks het feit dat de communicatie met Campz. nl niet werkt, geen reactie op verzoeken en gebruik maken van een niet bestaand telefoonnummer, werd het artikel plotseling geleverd vandaag. Eind alles goed dus.

Review 22-12-2020:

Een week geleden online een bestelling gedaan voor €100. Nadat ik betaald had via iDeal kreeg ik een storingsmelding. Het geld was van mijn rekening en ik kreeg geen bevestiging van de bestelling. Die stond later wel in mijn overzicht dat ik kreeg als een reactie op mijn mail dat het artikel was verzonden. Nu een week later en geen enkele reactie op mails begin ik me zorgen te maken over mijn €100. Het telefoonnummer dat ze opgeven is een onbekend nummer. Het is een bedrijf in Duitsland op een adres waar mee webshops zijn gevestigd. (Campz.nl Bikester.nl en Fahrad.de) kijken naar de reviews dan ben ik niet de enige zeer ontevreden klant. Ik had natuurlijk vooraf naar de reviews moeten kijken, maar de shop oogt zeer professioneel. En als ik me achter blijk te vergissen en dat hoop ik zal ik deze review corrigeren.

Greet 11-12-2020

Snelle levering,goede producten schoondochter koopt er vaker en had dit op haar verlanglijst

RK 27-10-2020

Shop heeft een breed assortiment waarbij ook voldoende keus is in de verschillende maten en kleuren.

Frank 22-10-2020

Ruime keus, goede verzending en een goed werkend retourproces. Altijd netjes in de afhandeling.

Barbara 21-10-2020

Snelle levering, netjes en ook de scherpste prijs. Absoluut zeer tevreden. Broek zit perfect.

Margriet van der Werf 08-10-2020

prima webshop. overzichtelijk en goede prijs kwaliteit verhouding. bestelling binnen een week in huis. helemaal goed

Riny 03-10-2020

Op 11 september een bestelling gedaan. Een week later een bericht ontvangen dat goederen niet leverbaar zijn. Geld zou binnen 5 werkdagen worden teruggestort. Helaas nog geen geld ontvangen. Twee e-mails gestuurd, geen antwoord.

Maija B 29-09-2020

Campz.nl is a webshop we use regularly for camping products. They carry good quality products at good prices and we usually have a discount coupon, as well. They deliver quickly and the delivery is included on larger orders (all of our orders). We have been pleased with the service and the products that we've received thus far.

Anita 29-09-2020

Mijn bestellingen zijn zeer snel geleverd. Eerste bestelling beschadigd en binnen twee dagen had ik de nieuwe al binnen. Mijn geld van de beschadigde bestelling had ik ook binnen 5 dagen weer op mijn rekening. Goede service!

Jacolien 22-09-2020

Goede prijzen voor goede producten, vooral als je zo nu en dan kijkt.
Snelle levering!

Niq 22-09-2020

Een winkel met een groot assortiment, vlotte verwerking van de bestelling en eveneens een vlugge levering.

Wessels 16-09-2020

Snelle levering. Nadat onze eerste bestelling gebroken was is de klacht keurig in behandeling genomen en keurig afgehandeld. Goede service

Marieke 04-09-2020

Maandag een handdouche besteld,woensdag al binnen .
Zeer snelle levering,waarvoor dank