Cameratools.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameratools.nl.

Cameratools.nl stelt zich voor

CameraTools heeft als doel zowel de beginnende als professionele fotograaf te voorzien in de beste informatie en producten om te komen tot de mooiste opnames. Kortom een ieder met fotografische behoeften. Een professioneel en welgemeend advies is daarbij van groot belang. Onze specialistische kennis geeft u de mogelijkheid om de mooiste beelden op de juiste manier vast te leggen. De juiste tools worden door ons aangereikt. Dit alles in een heerlijk, vertrouwde sfeer. Mochten we er niet gelijk uitkomen, dan zorgen we er doorgaans voor dat dit wordt uitgezocht en dat u binnen 24 uur weet wat u wilt weten.

Deze score is berekend op basis van 102 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Peter 25-03-2019

TOP zaak. Altijd keurig en snel geleverd. Ruim sortiment van de meeste merken.
Medewerkers met verstand van zaken voor een goed advies.

Harry 22-03-2019

makkelijk bestellen en in de uitgebreide winkel fijn geholpen door vakkundig personeel-

Henk 21-03-2019

Cameratools is mijn voorkeurswinkel voor fotografie aankopen. Zowel online als de 'echte' winkel in Apeldoorn.
Goed assortiment, goede service en nette prijzen.

Beek. S 17-03-2019

op zich een goeie en fijne winkel.
Veel vakkennis. Eerlijke inruil waarden!
Echter, toen ik mn occasion 70-200 2.8 VR lens van nikon aanschafte, merkte ik wel op, dat de verkoper meer thuis was in het filmen. Maak dat uit? Niet als je weet wat je wil. Anders vraag om een andere specialist. Voor de rest, fijne winkel.

Wil 17-03-2019

Zeer uitgebreid assortiment, duidelijke website en snelle levering. Kortom gewoon 🔝

Dineke 12-03-2019

Zeer goede, duidelijke site. Had toch telefonisch een vraag en uitstekend en vriendelijk geholpen. Boven verwachting.
Ze komen na wat ze beloven. Was ook de volgende dag netjes in huis en keurig, milieuvriendelijk verpakt.
Zou iedereen CameraTools aanbevelen. Een dikke pluim.

Kaat 09-03-2019

Deze shop doet gewoon wat je er van verwacht. Alles wat ik besteld heb is de dag erna geleverd, alles was op voorraad, zoals beloofd 👍

Johannes 08-03-2019

Zeer deskundig en betrouwbaar, en snelle en correcte dienstverlening. Eigenlijk een goede fotowinkel online, heel anders dan de vele dozenschuivers.

Marischa 07-03-2019

Vaker bestel ik bij CameraTools. Het is een makkelijk en overzichtelijke website. Als je een vraag hebt krijg je snel antwoord in de chat. De levering erg snel en ik ben altijd tevreden!

Hans 01-03-2019

Geweldige winkel waar de klant nog echt klant is. Uitstekend advies van ervaren medewerkers. Hier wordt nog tijd voor je genomen ook de niet professionele fotograaf krijgt aandacht. Advies en uitleg was op maat en erg duidelijk. Ook de geplaatste bestelling was snel af te halen in de winkel. Mijn volgende aankoop zal zeker weer hier gedaan worden.

Martijn Nugteren 24-02-2019

Zoals altijd ben ik weer goed geholpen bij Cameratools. Bij ophalen van mijn gerepareerde camera heb ik lastige vragen gesteld over het gebruik van een ND-filter op mijn nieuwe Samyang 14 mm lens. De verkoper heeft mij ondanks de drukte echt prima geholpen en geïnformeerd. Hij adviseerde mij een speciale houder die past op de bollopende lens en een sterk ND filter. Beide heb ik nu in gebruik en ik ben er erg tevreden over!

Joost Pieterse 22-02-2019

sinds de opening kom ik al bij Camera Tools, het is een geweldige overzichtelijke winkel waar ik graag kom , ik adviseer ook iedereen om naar Cameratools te gaan, er werken bekwame mensen die verstand hebben in hun product ..

Roel964 20-02-2019

Snelle en goede reactie op mijn vraag per email, gevolgd door een correcte levering.

Theo Beumer 17-02-2019

Deskundig, goed advies, en lekkere koffie ook nog, Vriendelijk mensen kijken niet op tijd bij het adviseren.

Anton 16-02-2019

De caruba Extension tube die ik bij Camera Tools heb besteld is een geweldige aanwinst op mijn mogelijkheden om onderwerpen van heel dichtbij te kunnen fotograferen.

Jelle 15-02-2019

Prima service van CameraTools. Kon hetgeen wat ik zocht snel vinden op de website, en bovendien waren ze ook nog goedkoper dan hun concurenten. De volgende dag had ik het in huis en kon ik ermee aan de slag.
Officiële reactie van CameraTools 18-02-2019

Beste Jelle,

Fijn om te horen dat je tevreden was met onze service! De reviewscore van 7,0 doet vermoeden dat er nog verbeterpunten zijn waar we aan kunnen werken, zijn deze uit het bericht gevallen?

Team CameraTools

Tom 15-02-2019

Ik heb online een video camera gezocht en gevonden bij Cameratools. Bij ontvangst bleek de geleverde camera niet overeen te komen met de aangeboden camera. Cameratools heeft dit keurig opgelost. Een dikke pluim voor de klantenservice van cameratools.

Vildan 14-02-2019

Onlangs een doek besteld bij cameratools.nl die we gebruiken voor het maken van filmpjes voor TagOnce. Eerst gebeld met de winkel om te kijken of ik het product kon afhalen. Dat kon. Product afgerekend en toen daar opgehaald.

Bedankt voor de nette service!

Annelies 12-02-2019

Perfecte timing en levering.
Alles heel vlot geleverd en mooi en veilig verpakt.

Sabine 08-02-2019

Bij Cameratools hanteren ze nette prijzen en in de winkel geven ze graag advies. Ik er ervaar het als een leuke no nonsens winkel. En bij je aankoop is het geen probleem om wat extra's mee te krijgen. Ze denken graag met je mee. Zowel de webshop als de winkel is al 5 jaar mijn vast adres voor zowel nieuwe als occasion materiaal.

Martin 06-02-2019

Site oogt zeer gebruikersvriendelijk en rustig (fijn voor een senior zoals ik)). Ben op zoek naar een zoom (18-70 DX) en één gevonden op de site van Cameratools. Veel geinformeerd bij mede hobbyisten en allemaal (6 stuks) roemden ze Cameratools. Ben een beetje huiverig voor 2de hands objectieven, maar de site van Cameratools geeft mij een goed gevoel, mede door de garantietermijnen die geboden worden. Denk dat ik vandaag of morgen maar eens richting Apeldoorn rijd.

AIM foto 06-02-2019

Ik shop zowel online als in de fysieke winkel in Apeldoorn. Voor advies ga ik langs de winkel of bel en mail ik. Altijd staat men je vriendelijk te woord. En nog beter: ze weten waar ze over praten! Als een collega er nóg meer van weet verwijzen ze je door. Voor goed advies, service en een ruim assortiment ga ik naar Cameratools!

Michel 30-01-2019

Snel en netjes geleverd, de producten zaten netjes verpakt. De communicatie over de levering was prima.

Mark 29-01-2019

Makkelijk om iets vinden en te bestellen De verzending ging heel vlot en het product was goed verpakt en ziet er als nieuw uit terwijl het een occasion is. Ik ben helemaal tevreden.

Evert 24-01-2019

altijd snelle levering van super kwaliteitsproducten , snel antwoord op vragen, gewoon een top bedrijf!!

Vanessa 22-01-2019

CameraTools geeft fantastisch advies, je kan ze bellen of mailen en je krijgt een eerlijk en gedetailleerd antwoord terug. De werknemers staan echt voor je klaar om met je mee te denken, en als je naar de showroom komt mag je alles uitproberen om te kijken welke combinatie van spullen voor jou het beste past. Ik zou graag meer vestigingen zien in andere delen van Nederland!

T 16-01-2019

Prettig geholpen in de winkel in Apeldoorn, uitgebreid assortiment en veel direct op voorraad, dus direct mee te nemen.

MartinusR. 06-01-2019

De base plate van mijn statief was te smal en te licht om mijn DSLR met grip stevig op vast te zetten. De Caruba base plate 120mm was precies wat ik nodig had en was Acra Swiss compatible. Ook was de 16 gb Sandisk CF card voorradig. Prima aankoop. Scherpe prijs en snelle levering. Perfect!

Alexandre Carneiro 03-01-2019

Very positive ordering experience. Bought a large Eizo monitor from Cameratools and the delivery was flawless even though it happened over Xmas holidays.
I would buy from this store again.

Robert Reijmerink 02-01-2019

Ben erg vriendelijke behandelt en de service was ook perfect. Na de aankoop had ik nog enkele vragen en verzoeken. Deze zijn door de medewerkers van Cameratools allemaal netje beantwoord. Ik heb erg tevreden met mijn aankoop en hoop er nog een lange tijd plezier van te hebben

Jan P. 01-01-2019

Al vele jaren koop ik mijn foto-apparatuur bij CameraTools. Het enkele feit dat ik er telkens terugkeer moet voldoende zeggen over de kwaliteit die ik daar ervaar. Zeker als je weet dat ik er 150 km voor moet rijden. Dat heeft niet zo zeer te maken met de prijzen (die zijn heel vergelijkbaar met de prijzen elders), maar meer met aandacht voor de klant en kwaliteit van de adviezen. Ook de webshop voldoet zeer goed. Kortom, ik ben tevreden.

MartinusR. 29-12-2018

Fijne, vertrouwde webwinkel. Goede navigatie op de site. Groot assortiment, prima prijs en snelle levering.

Karel 18-12-2018 Via de website gekocht

Paar keer op bezoek geweest, spontaan. Helaas elke keer druk. Afspraak gemaakt en dat werkte een stuk beter. Even wat tijd genomen voor mijn domme vragen.
De antwoorden brachten door mijn onkunde nog meer vragen bij mezelf, maar gaven wel de richting aan wat ik wilde gaan aanschaffen. Besteld via internet. Een dag later geleverd dan volgens de site mogelijk was.
Bij ophalen ( ff iets rustiger ) was er veel meer tijd om een en ander door te nemen.
Al met al zie ik veel deskundigheid, helaas soms te druk om even rustig te praten. Goed voor de shop.
ik heb geen service nodig gehad, daar heb ik dan ook geen mening over.

Erik 16-12-2018 Via de website gekocht

Hele snelle service . Zelfs sneller dan op de website aangegeven ondanks de drukte rond Black friday . De gekochte jas heeft een heel goede prijs voor een gore-Tex jas die aanvoelt als een softshell . Kan deze schop aan iedereeen aanbevelen en niet alleen online ;-)

Annelies 14-12-2018 Via de website gekocht

Perfecte begeleiding gehad zowel telefonisch als via mail. Zeer snelle levering en alles mooi verpakt en in perfect staat! Zeer tevreden!

Nelleke 11-12-2018 Via de website gekocht

goede service

Ik had een kabeltje besteld, maar kreeg een verkeerde geleverd.
Na mail en telefonisch contact kreeg ik mijn geld terug, omdat ze niet hadden wat ik zocht.
Soepel, snel en klantvriendelijk.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Canon KP-108IN - Inktcartridges Kleur + Fotopapie 09-12-2018 Via de website gekocht

zeer snelle en goede service e niet duur

was de eerst e keer dat ik daar bestelde en omdat hij niet duur is en snelle service leverde ben tevreden met artikel

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Pieter 08-12-2018 Via de website gekocht

Alles prima geregeld

Alles ging vlot en duidelijk. Via de chat kon ik de juiste informatie krijgen. Het bestelproces verliep eenvoudig en duidelijk.

Ev 07-12-2018 Via de website gekocht

Goed produkt, op tijd geleverd, duidelijk

Prima, duidelijk omschreven product op de site en en duidelijke voorwaarden. Verzending en verpakking prima.

Don 05-12-2018 Via de website gekocht

Top

Ze Doen wat ze beloven. Goede begeleiding en uitleg. Gewoon helemaal goed. Vast en zeker een aanrader.

Henk Hya 04-12-2018 In de winkel gekocht
Apeldoorn

Top!

Schaf veel van mijn foto-apparatuur aan bij Cameratools.
Waarom Cameratools: juiste en objectieve informatie, alle aandacht voor de klant, kundige en aardige verkopers, komen
afspraken na, vaak goed inruilbedrag, leuke en goede workshops en ........ ook heel belangrijk:
je krijgt als klant niet het gevoel dat er een bepaald product moet worden gekocht!!

Joke Beers-Blom 02-12-2018 Via de website gekocht

Prima service, snelle verzending

Ik heb inmiddels een aantal keren bij CameraTools besteld, alles wordt zeer snel verzonden en komt goed verpakt aan. Nooit problemen met deze winkel gehad.

Trisno4u 25-11-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, 5 jaar garantie

Ik heb de Panasonic Lumix TZ90 besteld. Supersnelle levering door Cameratools. Klein foutje van Cameratools, ze hadden als afzender het de PostNl locatie vermeld ipv mijn Adres, dus moest ik bewijzen dat het mijn pakket was. Gebeld met Cameratools en in contact gebracht met Postnl toen was het opgelost. 5 jaar garantie aangevraagd en verkregen via de website van cameratools. Tot nu toe een supercamera, de enige onder de eur 400 met touchscreen, 4k video, face selfie, 30x keer en lange accu duur.

Astrid 20-11-2018 Via de website gekocht

Een goede service

ik ben zeer tevreden.
Een snelle levering en goede service. Goed verpakt, zodat het fotopapier niet gekreukeld was.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Polly 10-11-2018 Via de website gekocht

Goede website

Duidelijke website en snelle service. Product voldoet aan de verwachting. Levering bij afhaalpunt (AH) ging niet vlekkeloos, adressering zorgde er haast voor dat mijn bestelling direct retour zou gaan omdat deze voor cameratools was! Was er optijd bij en de spreader meegekregen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Afleverservice

Officiële reactie van CameraTools 12-11-2018

Beste Polly,

Bedankt voor je review! Door een technische wijziging in de koppeling met PostNL is er kortstondig een probleem geweest met zendingen naar afhaalpunten waarbij de tenaamstelling niet compleet was. Gelukkig heb je het pakketje nog in ontvangst kunnen nemen, maar ook als dat niet gelukt was hadden we het snel voor je opgelost door het product gelijk nogmaals te versturen. Hopelijk tot de volgende keer, we vertrouwen erop dat het dan wél gewoon zonder problemen in 1 keer goed gaat!

Team CameraTools

Harry 01-11-2018 In de winkel gekocht

Zeer goede service en kennis

De mensen bij Cameratools weten waar ze het over hebben. Dat is voor de klant bijzonder prettig. Een goed advies is er altijd ook de nazorg is zeer goed.

Prima en snelle service en levering! 01-11-2018 Via de website gekocht

Prima en snelle service en levering!

Prima winkel met goede service en een duidelijke website waar je gemakkelijk kan bestellen. Als het op de website niet lukt kun je in de winkel goed terecht voor uitgebreide instructies en advies.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

feikema 29-10-2018 Via de website gekocht

top top top

snelle duidelijk en nette levering zat zelfs een extra oplaad kabel in de doos , camera netjes geen krasjes of wat terwijl het een 2e kansje is

Sonja 23-10-2018 Via de website gekocht

Goede service

Snelle levering, duidelijke informatie via de mail en een goed product. Al met al een zeer goede service. Ik zou Cameratools.nl aanraden bij andere.

Freek van Breugel 22-10-2018 Via de website gekocht

Super action cam gekocht

Gopro Hero 7 Black gekocht met extra accessoires. Levering was goed en website werkt goed. Ook was de prijs beter dan verschillende anderen, ivm een extra micro-SD kaartje, die niet iedere winkel erbij levert.

1 van de bestelde artikelen was niet op voorraad. Maar door de goede service kon ik deze naar 2 verschillende adressen laten sturen (ivm het zijn op 2 verschillende plaatsen).

Conclusie: aanrader!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -