Cameratools.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameratools.nl.

Cameratools.nl stelt zich voor

CameraTools heeft als doel zowel de beginnende als professionele fotograaf te voorzien in de beste informatie en producten om te komen tot de mooiste opnames. Kortom een ieder met fotografische behoeften. Een professioneel en welgemeend advies is daarbij van groot belang. Onze specialistische kennis geeft u de mogelijkheid om de mooiste beelden op de juiste manier vast te leggen. De juiste tools worden door ons aangereikt. Dit alles in een heerlijk, vertrouwde sfeer. Mochten we er niet gelijk uitkomen, dan zorgen we er doorgaans voor dat dit wordt uitgezocht en dat u binnen 24 uur weet wat u wilt weten.

Deze score is berekend op basis van 101 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.9

Sandra 23-06-2018 Via de website gekocht

Goed georganiseerd bedrijf

Heb een Photowalk gedaan en dit was goed georganiseerd en erg leuk.
Goede service bij de producten die ze verkopen.

L.R 20-06-2018 Via de website gekocht

Super snelle service

Mijn product is binnen een dag binnen gekomen. Echt een super snelle service!
De site is gelukkig erg duidelijk, dus dat werkt goed mee.
Erg blij met mijn aankoop bij cameratools!

Gert 15-06-2018 In de winkel gekocht
Apeldoorn

Men neemt de tijd voor je!

De reden om bij CameraTools mijn fotospullen te kopen is, dat niet allen het aanbod ruim is. Maar dat het personeel op een prettige manier, met een kopje koffie, de tijd tijd voor je neemt. Bovendien krijgt men mijn inziens goed advies.

Fer 14-06-2018 Via de website gekocht

Beste deal en snelle levering

CameraTools.nl had voor mijn Panasonic DC-TZ90 de beste prijs van alle aanbieders.
Camera werd binnen een dag geleverd en ik werd uitstekend op de hoogte gehouden van het hele bestelproces: Aankoop-Levering-Factuur.
Ervaring met de camera zelf heb ik nog niet, maar verwacht positief resultaat aan de hand van de reviews.
D.m.v. registratie mogelijkheid tot uitbreiden garantie tot 5 jaar.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Aike 13-06-2018 Via de website gekocht

vriendelijke en goede service!

Ik bestelde eerder bij een van de andere grote winkels maar Cameratools bleek bij mij in de buurt te zitten en ze hadden alles op voorraad van de F-stop tassen. Snelle levering en toen 1 dag na levering bleek dat er een actie begonnen was voor korting op tassen hebben ze dit keurig opgepakt en heb ik alsnog de korting binnen een paar dagen ontvangen, super goede en vriendelijke service! Spullen waren netjes in een stevige doos verpakt en via track&trace was alles goed te volgen.

Marco 01-06-2018 Via de website gekocht

prima service

Perfecte omschrijving van het product op de site. Snelle service. Levering zoals verwacht. Het product voldeet aan de verwachting. Gemakkelijke financiële afhandeling.

Edens 29-05-2018 In de winkel gekocht

Prima service

groot assortiment en deskundig personeel. Veel personeelsleden zijn ook geduldig met wat oudere mensen die uitleg willen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Klaas Verhoeff 20-05-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Na een paar maanden geleden een nieuwe camera te hebben gekocht bij camera tools nu een een tweede accu via de webshop besteld. de ene dag besteld en de volgende dag al ontvangen. Prima service en product voldoet helemaal aan de verwachtingen.

Angelique 19-05-2018 Via de website gekocht

Super fijne winkel

Wat een super fijne winkel , met erg gezellig personeel. Het is een feestje om hier geholpen te worden, ze nemen alle tijd voor voor. Ik zeg een echte AANRADER !!!!!

Joost 13-05-2018 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Zeer snelle levering en dmv emails wordt de klant goed op de hoogte gehouden vd status vd bestelling.

Weergavenaam 13-05-2018 Via de website gekocht

Gaos met korting akties en cashback acties

Koop je een product online bij een echte camera specialist dan is er een onduidelijke aktie die je dan net mist maar waardoor het wel vreselijk druk is in de winkel. Na aankoop is er opeens een cashback aktie. Allemaal pech voor ik als consument maar het geeft ook een slecht gevoel m.b.t. de klantvriendelijkheid en denk ik dat ik gewoon de volgende keer bij een van de blauwe webwinkels ga shoppen.

M. 05-05-2018 Via de website gekocht

TOP BEDRIJF

Na sterk twijfelen over een objectief voor mijn canoncamera, advies ingewonnen bij camera tools.
Een uiterst eerlijk antwoord terug gekregen over verschillende objectieven. Geen verkooppraatjes.
toch een objectief gekocht bij cameratools. voor een eerlijke prijs met dubbel zoveel garantie als bij andere bedrijven.
TOP.

robert 30-04-2018 In de winkel gekocht
cameratools

zeer goede uitleg en nemen de tijd voor je ,

ik kom al jaren bij cameratools ,koffie staat altijd klaar ze nemen de tijd voor je en geven je een goed advies .niet voor de beste producten maar ook een ander product wat qua budget past bij de klant ,dat is mijn ervaring .

schlüter jens 30-04-2018 Via de website gekocht

hello

hallo, ich bin vollkommen zufrieden - schnelle lieferung, gelieferte ware topp gruss jens

hallo, ik ben helemaal tevreden - snelle levering, geleverde goederen topp groet jens

Hans 29-04-2018 Via de website gekocht

heerlijk snelle levering i.c.m goede kwaliteit

Voor CameraTools gekozen vanwege deskundige uitstraling. Het geleverde voldeed volledig aan de verwachtingen. Zeker een webwinkel waar ik terug kom. Aanbevelenswaardig!

Robert 22-04-2018 Via de website gekocht

Goeie en snelle service

Superoverzichtelijke site, mooie prijs/kwaliteit verhouding, snelle service. Kan iedereen deze shop aanbevelen!

Gerrit 07-04-2018 Via de website gekocht

Tevreden!

Ik koop al jaren bij CameraTools en ze stellen nooit teleur. Goede service, goede producten, snelle levering.

Theo Peters 04-04-2018 In de winkel gekocht
Apeldoorn

Vriendelijke en vakkundige service.

Mensen nemen de tijd om je als klant vakkundig voor te lichten en te informeren. Je wordt plezierig te woord gestaan.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Capellma 31-03-2018 Via de website gekocht

Goede service in de winkel, matig via internet

Ik heb de gekochte producten keurig op tijd ontvangen. Vragen via de website worden matig beantwoord. Het is merkbaar dat de tekst niet goed gelezen wordt en je dus net een verkeerd antwoord krijgt. Telefonisch en in de winkel is ronduit goed. Kundig advies en prettige afhandeling.

Teun IJff 30-03-2018 Via de website gekocht

Goede winkel, ook voor 2e hands spullen

IK heb een 2e hands Fujifilm lens gekocht. Een 55-200 mm 3.5-4.8 lens. Lens heeft gewoon een jaar garantie en zag er ook prima uit. Sterker nog... ik vind het een toplens ! Zo scherp ! Lens was goed verpakt en werd snel verzonden. Enige minpuntje was dat er een ander merk frontlensdop op zat. Maar ach, een dop is een dop en hij werkt goed.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

John K. 27-03-2018 Via de website gekocht

Zoek niet verder, hier vind je alles wat je nodig hebt.

Zeer duidelijke en mooi op gezette webshop. Zoek dus niet verder, hier is alles te vinden.
Zeer snelle levering.
Vakkundige medewerkers die je perfect helpen als je tussen de vele artikelen even het spoor bijster bent.
Een aanrader voor een ieder die fotografeert, filmed of ermee wil starten.

Paul Wouters 27-03-2018 Via de website gekocht

Supersnelle en correcte levering

Op donderdag bestelde ik bij Cameratools camouflageproducten en de volgende dag werden deze al in België geleverd. Ik heb al verschillende producten bij Cameratools besteld die, indien ze op voorraad waren, telkens de dag nadien in correcte staat werden geleverd. Het lijkt mij dan ook logisch dat ik voor deze service met plezier de maximum score geef.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ruud M 26-03-2018 Via de website gekocht

Kwaliteit, snel en betrouwbaar

Met enige aarzeling een occasion Fujifilm VPB-XT2 Vertical Power Booster bij CameraTools besteld. Bij een occasion weet je nooit van te voren wat je precies krijgt. Door de snelle afhandeling was de Power Booster de volgende dag al thuis.
Je kon niet zien dat het een "tweede handsje" was. De Power Booster was in nieuw staat met originele verpakking en handleidingen. Dat heeft me een behoorlijk centje bespaart.
Chappeau Camera Tools!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ronald 17-03-2018 Via de website gekocht

Gebruikt product ontvangen!

Bij CameraTools een nieuwe Sony videocamera van 1.999 euro besteld. Net voordat ik wilde afrekenen kreeg ik in de webshop de vraag of ik eventueel een demomodel wilde bestellen met 200 euro korting. Hier heb ik niet voor gekozen.
De volgende dag de camera ontvangen maar dit bleek een gebruikt product te zijn (o.a. was het zegel verbroken en het menu van de camera was al ingesteld en er was mee opgenomen volgens de counter). Hierop maandag telefonisch contact gezocht met Cameratools. Hun enige reactie was: "ooh, dan is er in het magazijn een verkeerde doos ingepakt". Dus geen "sorry, wat vervelend voor u". Omdat ik tijdens het bestelproces de aanbieding voor een demomodel had gekregen vroeg ik hoeveel korting ik kreeg als ik de gebruikte camera zou houden. 150 euro was het antwoord, dus geen 200 euro. Toen volgde er een heel betoog over wat het verschil zou zijn tussen een "gebruikt" en "demomodel". Hierdoor bleef ik het gevoel houden dat Cameratools wellicht met opzet heeft geprobeerd mij een gebruikt model als nieuw te verkopen. Iets wat ik natuurlijk niet kan bewijzen maar ook om dat ze mij niet aanboden wél een 100% nieuw exemplaar te sturen (wat ik in eerste instantie ook besteld had). Uiteindelijk de camera teruggestuurd en keurig mijn geld terug gekregen. Ook de kosten van de retourzending op mijn verzoek vergoed gekregen, maar ook hiermee werd weer een foutje gemaakt door 50 cent te weinig over te maken. Conclusie: beetje slordig allemaal en voor mij reden om voorlopig niet meer bij CameraTools te bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Afleverservice

Chris R 16-03-2018 In de winkel gekocht

Heel blij :-)

Op naar CameraTools voor een camera voor dochter. Ondanks de drukte in de winkel werd er goed en aandachtig geluisterd naar de wensen en verwachtingen van/voor een nieuwe camera. Samen met de verkoper wat bekeken en geprobeerd. Erg fijne ( en geduldige) uitleg over gebruik van het toestel enz. Zeer tevreden en met een nieuwe camera naar huis gegaan. Een week later zelf dezelfde camera online gekocht :-) Voor 16.00 uur besteld en de volgende dag in huis is de belofte. En....................het klopt ! Goede service, zowel in de winkel als online

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Cor 16-03-2018 Via de website gekocht

Snel en correct

Snel en handig. En let op de garantietermijn! Dit bedrijf gaf op ons product maar liefst 5 jaar = 3 jaar meer dan standaard garantie!

LM 08-03-2018 In de winkel gekocht

Afknapper na goed advies

Helaas heb ik moeten ervaren dat, ondanks een goed advies, de communicatie onzorgvuldig is. De bestelling van een fotocamera die op maandag gedaan is in de winkel is, ondanks 2 x contact mijnerzijds, niet geleverd en de medewerkers kunnen ook niet zeggen of en wanneer die wel komt. Op de website blijft het toestel leverbaar binnen 24 uur. Na 5 werkdagen de bestelling geannuleerd. Bedrijf heeft zelf nooit contact gezocht.

Ann 21-02-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service !

Zeer vriendelijk personeel, uitermate hulpvaardig, goede uitleg gekregen over het product. Snelle verzending.

Annelies 21-02-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd!

Goede site, prima producten! Was op zoek naar een cameratas en extra batterijen. Die worden al netjes bij de camera aangegeven. Dat is erg fijn, dan weet je zeker dat het past.
Ga er dan ook vanuit dat het een goede kwaliteit is. Batterijen ga ik op vakantie uit proberen.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Bert Knoop 21-02-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering en zeer goed telefonisch contact

Bestelling na telefonisch contact de volgende dag al in huis.Deze winkel zal ik zeker aan andere aan bevelen.

R vd Heijden 17-02-2018 Via de website gekocht

Goed advies en snelle bezorging

Ik ben sinds kort klant ,
en was verbaasd over het goede advies wat werd geboden en de manier van contact met de klant .
Na aankoop , word zoals beloofd het pakje razendsnel bezorgd , geweldig !

Arthur van der Elst 15-02-2018 Via de website gekocht

Als gegoten!

Zo snel als de de autofocus van mijn camera. Met die korte zin kan ik het beste de service van Camera Tools omschrijven. Niet alleen de levering was snel maar ook het beantwoorden van een vraag nadat ik de bestelling al had gedaan. Over mijn RUE41 Half Case ben ik trouwens meer dan tevreden. Hij past als een leren jas om mijn Fujifilm X100F dus ik kan nu goed gekleed de straat op.

Carola 14-02-2018 Via de website gekocht

Brede collectie!

De service en het ruime aanbod bij Cameratools is altijd perfect! Helaas wat gedoe gehad met de levering via DHL maar daar heeft Cameratools goed bij geholpen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

L. Gerrets 06-02-2018 Via de website gekocht

Nikon D4

Occassion Nikon D4 aangeschaft.
Zoals altijd is de bezorging snel.
Het product voldoet voor 95% aan de beschrijving op de website en bovendien is de prijs scherp te noemen in vergelijking met andere aanbieders. Helaas bleek de sensor vol te zitten met stofjes zodat de camera eerst nog moet worden gereinigd. Vandaar geen 10.

Wim 30-01-2018 Via de website gekocht

Overzichteljike en goede webshop met concurrerende prijzen.

Snelle levering, je wordt prima op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Vragen via email worden direct persoonlijk beantwoord. En wat natuurlijk ook meetelt zijn de concurrerende prijzen. Verder werkt de website gemakkelijk. Kortom: van harte aanbevolen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Heinz Kaune 27-01-2018 Via de website gekocht

Service, quality and price ... perfect!

I ordered a used camera lens. It arrived the next day in perfect condition. So from me, 5 ***** for service and quality. By the way, it was a real bargain.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

anouk drenth 17-01-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering!

Ik belandde bij cameratools, omdat mijn 'normale' leverancier van achtergronden de achtergrond die ik wilde niet meer had. Ik was blij verrast dat de service net zo goed en net zo snel was als die andere. Supersnelle levering, en dat terwijl ik in duitsland woon! erg tevreden.

A. Oosterink 12-01-2018 Via de website gekocht

Helemaal prima!

Helemaal prima, snelle levering, eerder dan aangegeven, en goed verpakt! Aanrader voor iedere serieuze fotograaf.

R. de Water 11-01-2018 Via de website gekocht

correcte levering, zoals altijd!

CameraTools is volgens mij de enige webshop waar je als veeleisende natuurfotograaf ook nog eens terecht kan voor heel veel camouflage-statiefdelen, lenscoats en prima outdoor-kleding voor een scherpe prijs! De snelle en correcte levering van bestelde producten is voor-beeld-ig!

Hans 04-01-2018 In de winkel gekocht
Apeldoorn

Een reden om nog een keer terug te komen

Wat heerlijk om een winkel binnen te stappen en er kundig personeel te ontmoeten.
Ze horen geduldig je vragen aan en geven dan meerdere oplossingen.

Jan 04-01-2018 Via de website gekocht

Snel en uitstekend

Ik was de oogschelp van mijn camera verloren. Erg vervelend. Op de prima website van CameraTools een vervanger snel gevonden en besteld. Ondanks de drukte bij de bezorging werd de oogschelp snel geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bas 04-01-2018 Via de website gekocht

Occassion Sony RX10 iii van Cameratools.nl

Ik was op zoek naar een Sony RX10 iii voor de meest voordelige prijs. Na wat speurwerk op Google kwam ik op de site van Cameratools.nl terecht.

De door mij gezochte camera stond er te koop voor maar 990 euro, mijn eerste gedachte was: dit klopt niet, dat is veel te goedkoop ook al is het een tweedehands toestel. Op andere sites was de prijs minimaal tweehonderd euro duurder.

Na weer wat speurwerk op Google verricht te hebben vond ik alleen maar positieve reviews van Cameratools waardoor ik het ook aandurfde om mijn camera hier te bestellen. Ik heb ook de website bekeken, een mooie selectie tweedehands camera's en objectieven enz. voor goede prijzen! Ik zal bij een eventuele volgende camera, lens of statief of filter zeker ook weer Camertools.nl even kijken om prijzen te vergelijken met andere webwinkels.

Ik heb er geen spijt van, snelle levering op een door mij gewenst post.nl afhaalpunt. Pluspunt was dat er een extra accu, acculader en dure geheugenkaart meegeleverd werden, dit stond niet op de site dus dat was een leuke verrassing. Voor mij dus zeker een aanrader!

Sander 03-01-2018 Via de website gekocht

Topservice

XQD opslag en cardreaders zeer moeilijk verkrijgbaar, maar Cameratools.nl had dit netjes op voorraad. De volgende dag in huis, zodat ik aan de slag kon met mijn nieuwe camera. Helemaal top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

M. 02-01-2018 Via de website gekocht

Zeker aan te raden

Ik was in het begin wat sceptisch. Kende deze winkel niet. Uiteindelijk toch hier gekocht ivm dat ze goede prijs boden voor het product dat ik zocht. Gekozen voor afterparty om geen risico te lopen. Ik ben zeer tevreden over deze winkel en het product en zou ze dan echt aanraden. Zeer snelle levering precies zoals ze beloven.

Nadia 02-01-2018 Via de website gekocht

Super service en leuke website!

Superleuk en eenvoudig te winkelen bij Cameratools! De website is handig en alles is zeer makkelijk te vinden :-) Aanrader!

Marinus 01-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Mooie website, product voldoet aan de verwachting, snelle levering, zeker aan te bevelen, en als wij weer iets nodig hebben zeker eerst op hun website kijken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

H. van den Berg 30-12-2017 Via de website gekocht

Helemaal tevreden

Hele fijn webwinkel. Overzichtelijk en veel producten. Levering was snel en service perfect. Ik kom zeker terug!

Ruud van Rossum 26-12-2017 Via de website gekocht

CameraTools is prettig en met duidelijke informatie.

Website CameraTools is prettig, handig en met duidelijke informatie.
Ik was op zoek naar een 50 mm lens voor mijn Canon 400D naast mijn telelens lens.
De keuze voor deze lens was gebaseerd op de sterke licht gevoeligheid en een betaalbaar alternatief van Canon EFS 50mm/f1.8 (of de nog duurdere de f1.4).
Na wat overleg met leden van de fotoclub kwam ik bij CameraTools en deze 50mm /f1.8 primelens. En ik ben niet teleurgesteld!
Zoals de titel al zegt, een prettige website om dingen te vergelijken en informatie van gebruikers te vinden. Volgens mijn ogen zeer compleet.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Printer-user 26-12-2017 Via de website gekocht

Altijd goede service, over de jaren heen.

Gebruikte Camera Tools al voor camera/fotografie benodigdheden. Altijd goede service, in de winkel en on-line. Daarom nu ook printer bij hun on-line besteld. Tevreden over de printer en de order afhandeling. In de toekomst hoop ik zeker weer bij hen te bestellen.

Ruijter 19-12-2017 Via de website gekocht

Top service een zeer professionele winkel

Ik heb regelmatig Cameratools gebeld voor advies en dit ook zeer kundig gekregen. Meerdere producten besteld die razendsnel geleverd werden. Ook de prijzen van occasions zijn erg scherp waardoor Cameratools in korte tijd is uitgegroeid tot mijn favoriete online camerawinkel!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -