Cameratools.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameratools.nl.

Cameratools.nl stelt zich voor

CameraTools heeft als doel zowel de beginnende als professionele fotograaf te voorzien in de beste informatie en producten om te komen tot de mooiste opnames. Kortom een ieder met fotografische behoeften. Een professioneel en welgemeend advies is daarbij van groot belang. Onze specialistische kennis geeft u de mogelijkheid om de mooiste beelden op de juiste manier vast te leggen. De juiste tools worden door ons aangereikt. Dit alles in een heerlijk, vertrouwde sfeer. Mochten we er niet gelijk uitkomen, dan zorgen we er doorgaans voor dat dit wordt uitgezocht en dat u binnen 24 uur weet wat u wilt weten.

Deze score is berekend op basis van 97 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.9

Sharon 13-10-2018 In de winkel gekocht

Uitstekende Service!

De winkel in Apeldoorn is niet alleen een snoepjeswinkel voor fotografen, maar de service is zeer goed! Nadat ik een probleem ervaarde met een triggerset hebben ze met 3 man sterk naar een oplossing gezocht én gevonden! Ook voor vragen over andere producten kun je er goed terecht. Ik raad deze winkel iedereen aan!

Bart 13-10-2018 Via de website gekocht

Alles verliep naar wens

Ik ben tevreden. Ik had informatie over een artikel gevraagd en kreeg binnen een paar uur al antwoord, 's-Avonds besteld, de volgende dag had ik het in huis in een redelijk passende doos. Ik had ook een track&trace-link via email ontvangen.

Henk-Jan Winkeldermaat 08-10-2018 In de winkel gekocht

Al 10 jaar topleverancier

Cameratools is sinds de opening 10 jaar geleden (toevallig even oud als mijn bedrijf) altijd mijn leverancier geweest van apparatuur. Alle Canon bodies en lenzen, alle lichten, geluidsystemen voor video, alle Nikon, Fujifilm en nu Sony apparatuur heb ik aangeschaft (en ingeruild) bij Cameratools. in de winkel na professioneel advies, of meteen online (na reviews op Youtube). Levering is altijd correct, onbeschadigd en op tijd.
Dikke aanrader.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Piet 07-10-2018 Via de website gekocht

Verkoopt tweede hands voor nieuw

Vrijdag besteld en betaald, pas woensdagavond 21.15 uur ontvangen, de webite gaf aan dinsdag in huis niet woensdagavond laat !! .. Counterweight was niet nieuw maar een eerder gebruikt 2e hands exemplaar, de originele verpakking ontbrak net zoals beschrijving en garantie van manfrotto .. de twee stangen waren los verpakt in een veel te ruime oude doos van savage seamless paper, geen plastic of ander materiaal tegen beschadigingen, als ik tweede hands wil kopen ga ik wel naar marktplaats daar hoef ik niet de nieuwprijs te betalen voor tweede hands materiaal !! .. eerste en laatste keer dat ik iets bij CameraTools.nl heb gekocht, zal er nooit meer iets kopen !!

Officiële reactie van CameraTools 11-10-2018

Beste Piet,

Helaas heeft PostNL ons in de steek gelaten met betrekking tot de ontvangst van je bestelling. Het is netjes op maandag met de post mee gegaan, maar door een storing bij PostNL hebben ze jouw levering uitgesteld. Daar balen wij natuurlijk ook van!

De Manfrotto Counterweight is precies zo geleverd zoals wij die rechtstreeks vanuit Manfrotto Benelux hebben ontvangen, waar wij een doos omheen doen om het product beter te beschermen. Het is dus zeker geen gebruikt product, maar 100% nieuw. Meer zit er echt niet bij wat betreft verpakking of beschrijving of garantiedocument. Als je ons bij ontvangst van je bestelling direct even gebeld of gemaild had, hadden we dit allemaal even toe kunnen lichten. Jammer dat we niet de kans krijgen om te laten zien dat we ons voor de volle 100% in zetten voor onze klanten!

Team CameraTools

Bahadir Tasoren 05-10-2018 Via de website gekocht

voor 23.59 besteld morgen in huis? DUS NIET!!

Acculader en extra accu besteld omdat ik vrijdag nodig had voor een bruiloft opname. Woensdag voor 23.59 besteld. Donderdag krijg ik een bericht uw verzending is vertraagd. Nu krijg ik het vrijdag terwijl jk juist voor een snelle levering cameratools heb gekozen. Dus wordt nooit meer hier bestellen. Voor 23.59 besteld morgen in huis mogen ze echt weghalen want klopt voor geen ene meter ;)

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiële reactie van CameraTools 09-10-2018

Beste Bahadir,

Wij hebben de woensdag dat jij besteld hebt direct jouw bestelling meegegeven met PostNL. Gebruikelijk levert PostNL de volgende dag het pakketje af, maar in dit geval hebben ze jou én ons in de steek gelaten door de afleverdag te missen. Daar balen wij natuurlijk ook van, maar hier hebben wij helaas op dat moment geen invloed op.

Om dan op ieder punt 'slecht' te reviewen, terwijl je in ieder geval veel gemak hebt en snel hebt kunnen bestellen is erg kort door de bocht.

Team CameraTools

Jaffum 15-09-2018 Via de website gekocht

Zeer te spreken

Heb vaker hier besteld, goede service en snelle levering, vaak ook scherpe prijzen. Fijne webshop, aanrader.

Alwino1969 02-09-2018 Via de website gekocht

levering lekker snel!

Apparaat werkt 100% met Tello.
Werkt ook prima met andere software!
TOPPER!!
Na uitgebreid uitzoeken kwam ik op deze bediening uit en werkelijk waar werkt hij prima!
Ook erg goed te gebruiken met andere geschikte games!
Online winkel Cameratools.nl is ook top!!
Zeer adequate levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Lucien 31-08-2018 Via de website gekocht

Uitstekende prijs voor een merkproduct en snel geleverd

Het betreft een merkproduct dat elders een veelvoud kost. Het werd ook zeer snel geleverd. Duidelijke website. Prima!

Rob 30-08-2018 In de winkel gekocht

Snelle actie!

Ik had een camera tas gekocht van Peak Design. In de verpakking meegenomen. Bij aankomst thuis bleek de verkeerde tas( versie 1) er in te zitten. Op zaterdag gebeld en binnen een week gratis terug gestuurd, omgeruild en het resterende bedrag weer op mijn rekening. Top service

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Kim 25-08-2018 Via de website gekocht

Top service!

Besteld en de volgende dag geleverd. Ook als je vragen hebt zijn ze behulpzaam en denken ze mee en geven goed advies over de camera.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

J en A 24-08-2018 Via de website gekocht

Een voorbeeld voor velen.

Fijne winkel om eens rustig doorheen te wandelen of vanaf de bank de site te bezoeken.
Bijzonder kundig personeel , ook via de chat zoals in ons geval.
Bij Camera Tools ben je geen nummer maar nog gewoon een mens ( en dat is tegenwoordig wel eens heel anders ! )
Wij bevelen Camera Tools dan ook aan bij een ieder het wil horen.

Gr, J en A

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Pascal 17-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Recentelijk heb ik 2 extra accu's van het merk Jupio besteld voor mijn Fujifilm XT2.
Nadat ik na de bestelling een tijdje niks meer heb gehoord heb ik contact gezocht. Het bleek dat de door mij bestelde accu's niet goed leverbaar waren. Mijn bestelling is daarom kostenloos omgezet.
De bestelling lag een dag later op de deurmat.

Uitstekende service van Cameratools!!

Sean 14-08-2018 Via de website gekocht

Top deal en snelle levering!

Een buitenkansje voor deze prijs! Bij Cameratools.nl een DJI Spark i.c.m. een remote controller gekocht, voor een zeer nette prijs. Ben erg blij met mijn aankoop en de levering was top geregeld, zoals verwacht. Zal binnenkort een extra batterij nodig hebben voor meer vlieguren. Mogen jullie raden waar ik die ga kopen! Goede en betrouwbare (web)winkel!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Willy 11-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en vakkundig geholpen

De webshop is gebruiksvriendelijk. Daarnaast als je vragen hebt is het handig dat je ook naar een gewone winkel kunt waar de medewerkers van Cameratools jouw vragen kunnen beantwoorden. We zijn al jaren klant bij Cameratools en gezien de service zullen we dat ook wel blijven.

Timmer 10-08-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd

Prima, betrouwbare internetwinkel. Leveren naar verwachting snel. Voorkeur gaat uit naar liever een iets kleinere specifieke webwinkel ipv de grote partijen zoals bol.com. Dit hebben ze prima waargemaakt.

Fred 08-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, beste prijs.

Ik had een Nest videostatief besteld. De volgende dag al in huis. Het statief was bij cameratools.nl het goedkoopst. Zeer goed statief voor een mooie prijs. Site is zeer overzichtelijk. Cameratools.nl is een aanrader.

Werner 25-07-2018 Via de website gekocht

Tello drone met extra accu

Snelle levering. Super aanbieding. Zelfs met extra accu nog goedkoper dan andere aanbieders. Tello drone is super voor kinderen. Erg stabiel. Handig te bedienen. Beelden direct op iPad of telefoon. Aanrader.

Robert 25-07-2018 Via de website gekocht

Top Winkel

Super afhandeling van mijn bestelling, perfect op de hoogte gehouden van de status en precies op het aangegeven moment geleverd

Runhart 23-07-2018 Via de website gekocht

Kundig personeel!

Goede service, snelle levering, goed productportfolio, maar vooral kundig personeel en dat maak je niet overal mee!

Willy 16-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en vakkundig geholpen

Cameratools geeft volledige service, we komen er al jaren en zijn zeer tevreden. Of het nu is op de specifieke vragen die we hebben of dat het product niet de juiste is en willen ruilen, het is geen probleem. Volgende aankoop is zeker bij Cameratools. Veilig en vertrouwd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Albert van der Wolf 15-07-2018 Via de website gekocht

Magnefiek objectief

In het blad zoom stond dit objectief die ik graag wilde hebben, met daarbij deze shop. de prijs van dit objectief sprak me aan, niet duur maar ook niet extreem goedkoop. Prijs/kwaliteit waren zeer goed.
Ik had ook nog een paar vragen over dit product en heb telefonisch contact gezocht en werd daar vriendelijk en goed geholpen en heb gelijk het product online besteld.
de levering was bijzonder snel, het was zeer degelijk verpakt, heb inmiddels het product uitgeprobeerd en de resultaten zijn boven verwachting.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jesse 11-07-2018 Via de website gekocht

Goede levering en goed product

Zoals de titel zegt ging de levering foutloos en werkt het product goed. Wel was er veel overbodig verpakkingsmateriaal voor een klein doosje.

Hans 09-07-2018 In de winkel gekocht
Apeldoorn

Ouderwetse service van een bijdetijdse shop

Door dom toeval (iets van cameranu.nl in de vestiging Apeldoorn afgehaald) heb ik deze winkel ontdekt. Als je er voor de eerste keer binnenwandelt zie je overal personeel enthousiast met klanten praten over foto-apparatuur. Geen snelle verkooppraatjes. Heerlijk!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

CarinW 08-07-2018 Via de website gekocht

snelle levering

Ondanks dat ik nog nooit van deze webwinkel had gehoord, toch maar een bestelling geplaatst. Het is me absoluut niet tegen gevallen. De levering was erg snel, product was heel goed verpakt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Leon 03-07-2018 Via de website gekocht

Fijne (web)shop met uitstekende service!

Onlangs werd mijn aandacht getrokken door een advertentie van Cameratools.nl waarin ze een aantrekkelijke korting boden op bepaalde producten. Al snel was mijn keuze gemaakt en bestelde ik de Ona Bowery schoudertas. De bestelling via de webshop verliep snel en prettig. Kort daarop volgde de bevestiging van mijn bestelling en werd de tas thuisbezorgd. Ik ben zeer tevreden met mijn bestelling en de uitstekende service van Cameratools.nl, zal zeker vaker producten bestellen bij Cameratools.nl. Echt een aanrader!

Doeke Tuinstra 02-07-2018 Via de website gekocht

Prima service

was op zoek naar de canon 70 d , Bij camara Tools vond ik een demo voor een keurige prijs ,
Binnen een dag werd de camera netjes afgeleverd ...... als nieuw

Marja 30-06-2018 Via de website gekocht

Top

Deze lens via internet gekocht. Direct goed behandeld. Pakket is goed verpakt in bubbeltjes plastic geleverd.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

hansq 26-06-2018 Via de website gekocht

Heel goede service.

Mijn aankoop werkte niet. Kan gebeuren. Na klacht direct persoonlijk mailcontact. Het apparaat werd ingeruild.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

MaaikeB 26-06-2018 Via de website gekocht

Top service

Ik kreeg de tip om op de site te kijken van cameratools voor een nieuwe lens. Omdat ik niet in de buurt woon heb ik mijn nieuwe lens online besteld. De website is duidelijk en makkelijk. Mijn product was op voorraad en heb hem gelijk besteld en had hem de volgende dag al in huis! Ik ben er super blij mee!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sandra 23-06-2018 Via de website gekocht

Goed georganiseerd bedrijf

Heb een Photowalk gedaan en dit was goed georganiseerd en erg leuk.
Goede service bij de producten die ze verkopen.

L.R 20-06-2018 Via de website gekocht

Super snelle service

Mijn product is binnen een dag binnen gekomen. Echt een super snelle service!
De site is gelukkig erg duidelijk, dus dat werkt goed mee.
Erg blij met mijn aankoop bij cameratools!

Gert 15-06-2018 In de winkel gekocht
Apeldoorn

Men neemt de tijd voor je!

De reden om bij CameraTools mijn fotospullen te kopen is, dat niet allen het aanbod ruim is. Maar dat het personeel op een prettige manier, met een kopje koffie, de tijd tijd voor je neemt. Bovendien krijgt men mijn inziens goed advies.

Fer 14-06-2018 Via de website gekocht

Beste deal en snelle levering

CameraTools.nl had voor mijn Panasonic DC-TZ90 de beste prijs van alle aanbieders.
Camera werd binnen een dag geleverd en ik werd uitstekend op de hoogte gehouden van het hele bestelproces: Aankoop-Levering-Factuur.
Ervaring met de camera zelf heb ik nog niet, maar verwacht positief resultaat aan de hand van de reviews.
D.m.v. registratie mogelijkheid tot uitbreiden garantie tot 5 jaar.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Aike 13-06-2018 Via de website gekocht

vriendelijke en goede service!

Ik bestelde eerder bij een van de andere grote winkels maar Cameratools bleek bij mij in de buurt te zitten en ze hadden alles op voorraad van de F-stop tassen. Snelle levering en toen 1 dag na levering bleek dat er een actie begonnen was voor korting op tassen hebben ze dit keurig opgepakt en heb ik alsnog de korting binnen een paar dagen ontvangen, super goede en vriendelijke service! Spullen waren netjes in een stevige doos verpakt en via track&trace was alles goed te volgen.

Marco 01-06-2018 Via de website gekocht

prima service

Perfecte omschrijving van het product op de site. Snelle service. Levering zoals verwacht. Het product voldeet aan de verwachting. Gemakkelijke financiële afhandeling.

Edens 29-05-2018 In de winkel gekocht

Prima service

groot assortiment en deskundig personeel. Veel personeelsleden zijn ook geduldig met wat oudere mensen die uitleg willen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Klaas Verhoeff 20-05-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Na een paar maanden geleden een nieuwe camera te hebben gekocht bij camera tools nu een een tweede accu via de webshop besteld. de ene dag besteld en de volgende dag al ontvangen. Prima service en product voldoet helemaal aan de verwachtingen.

Angelique 19-05-2018 Via de website gekocht

Super fijne winkel

Wat een super fijne winkel , met erg gezellig personeel. Het is een feestje om hier geholpen te worden, ze nemen alle tijd voor voor. Ik zeg een echte AANRADER !!!!!

Joost 13-05-2018 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Zeer snelle levering en dmv emails wordt de klant goed op de hoogte gehouden vd status vd bestelling.

Weergavenaam 13-05-2018 Via de website gekocht

Gaos met korting akties en cashback acties

Koop je een product online bij een echte camera specialist dan is er een onduidelijke aktie die je dan net mist maar waardoor het wel vreselijk druk is in de winkel. Na aankoop is er opeens een cashback aktie. Allemaal pech voor ik als consument maar het geeft ook een slecht gevoel m.b.t. de klantvriendelijkheid en denk ik dat ik gewoon de volgende keer bij een van de blauwe webwinkels ga shoppen.

M. 05-05-2018 Via de website gekocht

TOP BEDRIJF

Na sterk twijfelen over een objectief voor mijn canoncamera, advies ingewonnen bij camera tools.
Een uiterst eerlijk antwoord terug gekregen over verschillende objectieven. Geen verkooppraatjes.
toch een objectief gekocht bij cameratools. voor een eerlijke prijs met dubbel zoveel garantie als bij andere bedrijven.
TOP.

robert 30-04-2018 In de winkel gekocht
cameratools

zeer goede uitleg en nemen de tijd voor je ,

ik kom al jaren bij cameratools ,koffie staat altijd klaar ze nemen de tijd voor je en geven je een goed advies .niet voor de beste producten maar ook een ander product wat qua budget past bij de klant ,dat is mijn ervaring .

schlüter jens 30-04-2018 Via de website gekocht

hello

hallo, ich bin vollkommen zufrieden - schnelle lieferung, gelieferte ware topp gruss jens

hallo, ik ben helemaal tevreden - snelle levering, geleverde goederen topp groet jens

Hans 29-04-2018 Via de website gekocht

heerlijk snelle levering i.c.m goede kwaliteit

Voor CameraTools gekozen vanwege deskundige uitstraling. Het geleverde voldeed volledig aan de verwachtingen. Zeker een webwinkel waar ik terug kom. Aanbevelenswaardig!

Robert 22-04-2018 Via de website gekocht

Goeie en snelle service

Superoverzichtelijke site, mooie prijs/kwaliteit verhouding, snelle service. Kan iedereen deze shop aanbevelen!

Gerrit 07-04-2018 Via de website gekocht

Tevreden!

Ik koop al jaren bij CameraTools en ze stellen nooit teleur. Goede service, goede producten, snelle levering.

Theo Peters 04-04-2018 In de winkel gekocht
Apeldoorn

Vriendelijke en vakkundige service.

Mensen nemen de tijd om je als klant vakkundig voor te lichten en te informeren. Je wordt plezierig te woord gestaan.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Capellma 31-03-2018 Via de website gekocht

Goede service in de winkel, matig via internet

Ik heb de gekochte producten keurig op tijd ontvangen. Vragen via de website worden matig beantwoord. Het is merkbaar dat de tekst niet goed gelezen wordt en je dus net een verkeerd antwoord krijgt. Telefonisch en in de winkel is ronduit goed. Kundig advies en prettige afhandeling.

Teun IJff 30-03-2018 Via de website gekocht

Goede winkel, ook voor 2e hands spullen

IK heb een 2e hands Fujifilm lens gekocht. Een 55-200 mm 3.5-4.8 lens. Lens heeft gewoon een jaar garantie en zag er ook prima uit. Sterker nog... ik vind het een toplens ! Zo scherp ! Lens was goed verpakt en werd snel verzonden. Enige minpuntje was dat er een ander merk frontlensdop op zat. Maar ach, een dop is een dop en hij werkt goed.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

John K. 27-03-2018 Via de website gekocht

Zoek niet verder, hier vind je alles wat je nodig hebt.

Zeer duidelijke en mooi op gezette webshop. Zoek dus niet verder, hier is alles te vinden.
Zeer snelle levering.
Vakkundige medewerkers die je perfect helpen als je tussen de vele artikelen even het spoor bijster bent.
Een aanrader voor een ieder die fotografeert, filmed of ermee wil starten.