Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1074 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

ronald 11-07-2020

Cameranu.nl ik ben in de fysieke shop in Urk geweest. Nummertje trekken, eventjes wachten, vriendelijk geholpen, blij met het artikel!!

Romy 11-07-2020

Netjes optijd geleverd.
Goeie beschrijving op de site.
Open box item erg netjes verpakt!!

#helmaalblijmee

Ingrid 10-07-2020

Ik heb eerder bij CameraNu besteld, vanwege een eerdere bestelling die keurig is afgeleverd.
Je wordt keurig op de hoogte gehouden waar de bestelling zich bevindt en identiteitskaart wordt gevraagd bij aflevering bij een kostbare bestelling.
Kortom betrouwbaar!

Arie 10-07-2020

ik kreeg gelijk zonder problemen een nieuwe camera mee ,nadat de eerst na 2 weken het begeven had.zonder vragen of anderen dingen ,hoe het is gekomen ,goede service .

Sander 10-07-2020

Deskundig personeel, veel aanbod en vaak uit voorraad leverbaar. Prima inruilvoorwaarden. Zeker een aanrader.

hans 10-07-2020

Staat goed bekend. Helaas beviel de lens die ik kocht niet. De retourprocedure was snel en eenvoudig. En een dag later stond het bedrag weer op mijn rekening.

Jan 10-07-2020

Meerdere malen iets gekocht bij CameraNu. Altijd snelle levering en vriendelijke behandeling indien iets niet bevalt. Betrouwbaar!

Joachim 10-07-2020

Al geruime tijd heb ik Cameranu ontdekt als een betrouwbare en professionele specialist voor fotografen en filmers. Het assortiment is breed en diep en in deze corona periode, kun je vertrouwen op een snelle online afhandeling.

Walter 10-07-2020

Vlotte afhandeling van de bestelling, was op een mum van tijd verzonden.
Helaas was de levering een dag uitgesteld, doch dat was waarschijnlijk een fout van postnl.

Huub 09-07-2020

De webshop heeft een goede sortering tegen redelijke prijs. Snelle verzending.

MJ 09-07-2020

Ik koop wel vaker bij deze winkel, soms fysiek, soms on-line. Omdat ik graag snel iets wilde hebben deze keer on-line. Er ging iets mis bij het eindbedrag van mijn bestelling en na een chat bericht met een medewerkster is dit heel goed opgelost. Waarom ik snachts een email kreeg met daarin een bericht dat er iets mis was gegaan met mijn bestelling en er de volgende dag contact met mij zou worden opgenomen en ik in de ochtend een mail kreeg dat mijn bestelling verzonden was, weet ik niet. Ik kreeg gewoon mijn bestelling, goed verpakt en keurig afgeleverd.

RvD 09-07-2020

Vorige week de winkel in Urk bezocht om de sensor van mijn Nikon d5600 te laten reinigen. Prima geholpen door de medewerker daar. Kon er op wachten. Sensor vakkundig gereinigd! Top, gewoon heel fijn dat je er op kunt wachten en niet later moet terugkomen of de camera moet opsturen.

Ingrid 09-07-2020

Donderdagavond een verrekijker besteld, deze werd de volgende ochtend om 10 uur al bezorgd. Factuur netjes online, prima mededeling over de bezorgtijd, verrekijker keurig verpakt, kortom prima service.

Mariska 09-07-2020

Ik was op zoek naar een Sony camera. Cameranu had een leuke aanbieding van een demomodel waar ook nog eens een jaar garantie op zat. Gelijk besteld en de volgende dag al in huis!
Je wordt gedurende het bestelproces netjes op de hoogte gehouden.
Daarnaast werd er goede en duidelijke informatie gegeven over het product zelf met daarnaast wat tips voor eventuele artikelen die handig kunnen zijn.
Ik heb hier in het verleden vaker besteld en mocht het nodig zijn kom ik zeker terug bij deze winkel
Oh ja, nog een voordeel.... Zowel online als een fysieke winkel, echt wel een plus vind ik

A.Rave 09-07-2020

Duidelijke webshop , goed overzichtelijk, snelle levering (de volgende dag) en goedkoop.

Matthijs 09-07-2020

CameraNu is voor mij CameraVoordetoekomst! Want als ik in de toekomst weer eens wat nodig heb op fotografie- beeld gebied, dan is CameraNu absoluut mijn eerste keuze. Up-to-date
assortiment, wanneer nodig een goed advies op basis van gedegen vakkennis en zeer snelle levering. Maar soms wil je naar een echte winkel... en die hebben ze ook:-)

Wim Weber 09-07-2020

Overzichtelijke website, mooie sortering producten aan een scherpe prijs.
Levering is supersnel.

Anthony 09-07-2020

Bijna alles over fotografie is te vinden in deze webshop. De zoekfunctie is heel gemakkelijk en je hebt in een mum van tijd de resultaten.

Leon 09-07-2020

ik was al tevreden klant bij cameraNu, de leveringen liepen altijd gesmeerd. Maar interessanter is te weten of cameraNu ook nà de koop en zelfs buiten de garantieperiode maar nog wel in de periode waarin je eigenlijk geen problemen mag verwachten, zich coulant opstelt. Die gelegenheid deed zich nu voor, mijn camera moest, na 4 jaar gebruik, gerepareerd worden (monitor kapot). Na wat geharrewar over en weer met de servicedienst zijn we tot een deal gekomen waarna de camera voor een voor mij acceptabele prijs werd opgestuurd en gerepareerd en direct ook gecontroleerd en gereinigd ! Dus uiteindelijk correct afgehandeld en ben ik nog steeds een tevreden klant.

A.l. RADDER 09-07-2020

grote sortering en snelle levering , alleen jammer dat je telefonisch som wel heel erg lang moet wachten.

K. 09-07-2020

Prima en overzichtelijke etalering. Wat ik gemist heb was een goede en kundige uitleg over het product en de verschillen. Zelf had ik al duidelijk een idee wat het zou worden, maar toch miste ik uitleg, eventueel alternatieven.

Jan Landhuis 09-07-2020

Statief besteld en na een telefoontje of de aansluiting met 10mm draad hetzelfde zou zijn als de scharnierkop was ja. Daarna scharnierkop besteld. Gekregen maar op de scharnierkop zat een aansluiting met 6mm draad. Dit heb ik met heel veel moeite uw dames niet duidelijk kunnen maken. Heb een veloopje kunnen krijgen bij Foto Konijnenberg. Dus ben ontevreden.

Lies 09-07-2020

Zeer correcte service, groot aanbod en mooie prijzen. Snel geleverd bovendien. Ideaal om als beginnend fotograaf een basisset aan te schaffen.

Monique 08-07-2020

Goede productinformatie en correcte levering. De aanbiedingen betreffen actuele producten.

Adriana 08-07-2020

Omdat ik heel erg twijfel over welke lens ik het beste kan aanschaffen, heeft de medewerker met veel geduld en ook begrip mij geholpen en gezegd dat ik niet vast zit aan mijn aankoop. Ik mag de lens 30 dagen uitproberen en daar ben ik onwijs blij mee. Nu kan ik de definitieve juiste keus maken. Fotograferen is niet zo makkelijk als het lijkt en als je nog zoekende bent welk onderwerp je het meeste aanspreekt om vast te leggen, dan is dit natuurlijk Top!
Adriana