Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1075 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Lore 14-07-2020

De uitleg op de website is erg duidelijk en makkelijk gestructureerd. Ook de zoekfunctie voor verschillende body’s, objectieven,... is gemakkelijk te gebruiken.
Mijn bestelling werd super vlot geleverd en was netjes verpakt.
De prijzen zijn ook heel voordelig. Ik koop hier zeker nog.

Vita Nuova 14-07-2020

Snelle levering van kwalitatief prima product!! De klemmen zijn degelijk en zeer goed instelbaar.

Joost 14-07-2020

Ik heb al diverse malen bij CameraNu.nl besteld , altijd goed geholpen , bij de laatste bestelling telefonisch besteld , en gevraagd om in de avond uren een dag later te bezorgen . De persoon aan de telefoon zou het in de gaten houden , en het bestelde is inderdaad netjes bezorgt volgens afspraak .

René 14-07-2020

Er wordt snel gereageerd op vragen via bv mail en, wat erg leuk is is dat ze met hele gave opties komen voor jou wensen zonder dat ze daar zelf veel beter van worden. Voorbeeld os dat ze een lens aanbieden die zeker niet de duurste is maar wel degelijk aan je wensen voldoet, ze kunnen ook makkelijk een duurdere aanbieden.

Ronald 14-07-2020

Eerste keer een camera gekocht en nu voor een lens langs geweest.
Beide keren goede en duidelijke uitleg gehad.
Niet meteen met dure oplossingen gekomen maar goed geluisterd naar wat ik zocht.

Sander 14-07-2020

Voor het eerst naar een fysieke Camera.nu winkel gegaan in Amsterdam. Van tevoren al op de website gekeken en ook telefonisch contact gehad. Erg fijne winkel, vriendelijk personeel en weten het vak goed uit te oefenen. Goede tips en adviezen mogen ontvangen. Omdat ik al wat voor onderzoek had gedaan online, was het de keus tussen een Canon EOS 2000D of een 250D. De verkoper heeft mij heel goed geholpen en ook alle tijd gegeven om de verschillen in de camera's uit te leggen. Tevens goed advies over de lens die ik wilde hebben ( 1 lens van 18-300 mm) Verschil laten zien, kunnen testen en zo tot een koop van de Canon EOS 2000D gekomen met een Sigma 18-300 mm lens. Na nu een week verder na aankoop nog steeds erg tevreden en zeker ook een goed gevoel over het bezoek aan de winkel overgehouden.

Kees Dee 14-07-2020

Heb de winkel bezocht na een zoektocht op het internet ,
Camera die ik zocht was ook echt op voorraad,
Werd nog even op de extra mogelijkheden gewezen ,
gewoon goed en zoals het hoort

Stefan W aspirant fotograaf 14-07-2020

cameranu.nl combineert de zakelijkheid en flexibiliteit van het internet shoppen met de expertise en klantvriendelijkheid van de toegewijde detailhandel.
De kennis van de medewerkers over de verkochte producten is toonaangevend. De website is strak met een juiste dosering van technische informatie en gebruikers tips. De online aankopen verlopen vlekkeloos door een duidelijke interface.
De opvolgingsmails met facturatie en leverings gegevens worden snel doorgestuurd. De nieuwsbrieven (waar je kan op inschrijven) bevatten een schat aan nuttige tips, gebruikerservaringen en aandacht voor het assortiment.
Een online aankoop kan nooit de interactie van een fysieke winkel aankoop vervangen maar cameranu.nl slaagt er in om de kloof tussen online/digitaal en fysieke winkelervaring wel heel erg te verkleinen.
Zowel de professionele fotograaf als de beginnende amateur vindt een schat aan informatie op cameranu.nl.
Je keert steeds weer terug naar hun website om up-to-date te blijven over de nieuwste ontwikkelingen.

D.J.Worseling 14-07-2020

De uitleg het enthousiasme en de kennis van welk product dan ook en de tijd die er voor je wordt genomen een voorbeeld voor de meeste bedrijven, top mensen.

Jan 14-07-2020

kwaliteit,zeer concurrerende prijs en snelle levering( wat ik niet per se nodig vind)

Hans van B 14-07-2020

Na een paar jaar niet veel meer gedaan te hebben in de fotografie heb ik de draad weer opgepakt en heb heel vaak de camera weer in de handen. Ik vond het tijd voor een nieuwe spiegelreflexcamera , het internet flink doorgezocht en mijn ingelezen was ik er uit, ik wou niet online een camera kopen maar met de verkoper brainstormen over wat het moest worden.
Ik ben naar Apeldoorn gereden en kwam bij " Cameranu.nl " aan de paramariboweg terecht.
De eerste vraag is wat wil je foto graveren ??
Mijn kleinkinderen maar ook mijn dochter die bezig is in de autocross, naar een beetje gekletst te hebben had de verkoper wel door wat voor een fotograaf ik ben en hij kwam met een voorstel.
Het is de canon 90 D geworden. Ik heb een goed gevoel over hoe ik de inzicht van de man en wat hij mijn adviseerde , een mooie camera voor een mooie prijs.
Ik ben erg tevreden over "Cameranu.nl" en adviseer een ieder om hier heen te gaan, je kunt nieuw kopen, huren en ook goede tweede hands kopen. Dit alles met echt bijzondere kundige verkopers die weten waar ze het over hebben.

Gaastra 13-07-2020

Duidelijke site, snelle service, mooie aanbieding, extra accu. Ik heb geen 10 gegeven omdat je, als je producten retourneert, wel moet betalen voor het terugsturen.

Ramon 13-07-2020

Cameranu is een nette winkel die een groot assortiment heeft aan camera spullen van groot tot klein. Altijd erg tevreden over de service. Snelle klantenservice en als er iets mis is kan je altijd bellen met ze.

Methorst 13-07-2020

Mooie overzichtelijke winkel,grote keuze en vriendelijke medewerkers en ze ruilen ook in.

Ko 13-07-2020

Duidelijke webshop met goede informatie wat kiezen gemakkelijk maakt en dan ook nog de laagste prijs en snelle levering.

Raymond P. 13-07-2020

Ik ben jarenlang een tevreden klant van CameraNU.nl waarvan de service, feedback and levertijd optimaal is. Top!

Marie-Louise 13-07-2020

Ik werd vriendelijk en coronaproof begroet.
De meneer die mij hielp nam de tijd en gaf mij de kans om vragen te stellen.
Hij liet meerdere camera’s zien en legde uit wat voor mijn doel de beste camera is.

Michiel 13-07-2020

Op zondag bestelt, de volgende dag 's avonds afgeleverd.
Goede prijs en snelle levering!

Vassy 12-07-2020

Wederom snelle en vlekkeloze levering van cameranu. Bij herhaling kundig en betrouwbaar gebleken.

Phike 12-07-2020

De prijs van het product dat ik zocht was de laagste die ik op de markt vond. Tot nu toe ben ik er heel blij mee en zou ik zeker opnieuw kopen.

Christiaan 12-07-2020

Als cameraman ben ik erg tevreden over CameraNu. Waar veel andere cameragroothandelaren steken laten vallen in service, is CameraNu heel klantgericht en duidelijk! Goed advies, prima assortiment en snelle veilige levering!

Tjeerdsma 11-07-2020

We hebben een cannon camera gekocht voor onze dochter haar verjaardag bij cameraNu omdat wij zelf ook een paar jaar geleden een cannon gekocht hebben bij cameraNu en de bestel en bezorging
Zo vlot verlopen is en goed verpakt dat het
niet beter kon dus is hier maar een cijfer voor een dikke 10 super !!!

ronald 11-07-2020

Cameranu.nl ik ben in de fysieke shop in Urk geweest. Nummertje trekken, eventjes wachten, vriendelijk geholpen, blij met het artikel!!

Romy 11-07-2020

Netjes optijd geleverd.
Goeie beschrijving op de site.
Open box item erg netjes verpakt!!

#helmaalblijmee

Ingrid 10-07-2020

Ik heb eerder bij CameraNu besteld, vanwege een eerdere bestelling die keurig is afgeleverd.
Je wordt keurig op de hoogte gehouden waar de bestelling zich bevindt en identiteitskaart wordt gevraagd bij aflevering bij een kostbare bestelling.
Kortom betrouwbaar!