CameraNU.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over CameraNU.nl.

CameraNU.nl stelt zich voor

CameraNU.nl biedt zowel de consument als de zakelijke gebruiker een uitgebreid assortiment van digitale fotoapparatuur en bijbehorende accessoires aan. Onze formule bestaat uit een zeer scherpe prijs gecombineerd met een hoog service niveau. Zo leveren wij op alle nieuwe producten minimaal 2 jaar garantie en hebben wij het Thuiswinkel keurmerk. Twijfelt u nog over uw aanschaf? Neemt u dan gerust contact met ons op voor een persoonlijk advies. Dit kan per email, telefoon en uiteraard bent u van harte welkom in onze winkel. De koffie staat klaar!

Deze score is berekend op basis van 2407 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.1

John 23-04-2018 Via de website gekocht

Zeldzaam bedrijf

Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Ik heb uitsluitend goede ervaringen met Cameranu, zowel online als in de winkel. Snelle verzending, verzekerd en aangetekend en goed ingepakt. In de winkel te Urk kan het vreselijk druk zijn, maar als je aan de beurt bent wordt je er niet in 7 haasten doorheen gedrukt, maar neemt men de tijd voor je. Het personeel heeft veel parate vakkennis en begrijpt dat je niet in 2 minuten een flinke handvol geld wil gaan uitgeven. Desgewenst worden er verschillende modellen op tafel gezet en alles voors en tegens doorgenomen om uiteindelijk de juiste keuze te kunnen maken. Hierdoor is dit een zaak waar je graag weer terug komt. Opvallend is de lange garantietijd van occasions. Elke klant wordt gelijk behandeld, of je nu je eerste camera koopt uit de occasion vitrine, of dat je met een nieuwe 4000+ euro Canon EOS1 de deur uit gaat. Ruime winkel en groot assortiment. Ze hebben alles wat je nodig hebt in de meest ruime zin van het woord.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jaddy 23-04-2018 In de winkel gekocht

Inruilweken

Zaterdag 14 april met de inruil lenzen op naar Urk.
Komen om ca 11:00 uur aan en…. het is vreemd, maar heerlijk rustig in de zaak.
Op naar de balie, waar William ons ontvangt op een collegiale manier.
Mijn wens is een Sony DSC-RX100IV aan te schaffen.
William geeft ons (Ik was namelijk met mijn zoon) een duidelijke uitleg omtrent een en ander.
Als extra werd er een accu, screen protector, geheugen kaart en fototasje aangeschaft.
Zeer snel is alles afgerond en zijn we weer teruggegaan naar Venhuizen Noord-Holland.
De camera met een kleine maar geweldige computer er in, gaf direct naar de voorbereidingen zijn eerste foto’s weer, GEWELDIG!
Je merk bij Cameranu.nl dat de klant echt koning is

Alex 23-04-2018 Via de website gekocht

Het is "okay".

Ze beloven voor 23:59 besteld, volgende dag in huis, maar het komt vaak voor dat het pas 2 dagen later wordt bezorgd. PostNL de schuld geven is te makkelijk. Verpakking producten laat te wensen over. Slordig en onverschillig.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Jakob 22-04-2018 In de winkel gekocht
‘t Spyk 8 te Urk

Geweldig geholpen

Vanaf dat ik in de winkel stap voel ik het welkom. De jonge dame die me de winkel inhielp helaas mocht ze mij niet verder helpen viel niet onder haar bevoegdheid. De wachttijd was niet erg veel om te zien. Een fotoserie te maken helaas geen camera bij mij. De vriendelijke en deskundige verkoper geef ik alle lof. Goed advies en zeer klantvriendelijk geholpen.

Fotografie 22-04-2018 Via de website gekocht

Sd kaartje per post

2 sd kaartjes online bestellen is niet ingewikkeld. Alleen de levering op een speciaal tijdstip kost extra. Dit erbij gedaan. Alleen de bezorgwijze hield daar geen rekening mee. Ik was toevallig thuis in de ochtend. Geld voor avondbezorging terug gekregen. Sd kaartjes van 80 mb per sec. Prima. Er is altijd wel een verbetering..maar hoef niet elke ontwikkeling te volgen.

Officiele reactie van CameraNU.nl 23-04-2018

Hoi Marjan,

Dank voor je review, en jammer dat de bezorger geen rekening heeft gehouden met je wensen. Gelukkig was je wel thuis op het moment van bezorging. We hopen dat je over de verwerking van je bestelling en de afhandeling van je klacht over de bezorging wel dik tevreden bent.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Rob Kroes 22-04-2018 In de winkel gekocht

Fijne winkel

Wie je ook treft achter de balie en welk tijdstip, rustig of druk, ze nemen alle tijd voor je. Het maakt ook niet uit of je een uv filter koopt of een lens. Sinds mijn eerste digitale camera ben ik hier al een tevreden klant.

Corry Vogels 22-04-2018 Via de website gekocht

Besteld.......binnen 24 uur in huis.....en in gebruik!

Duidelijke website, goede informatie en te vergelijken producten.
Keurig en binnen de tijd geleverd.
Zeer tevreden.

Samuel L. 21-04-2018 Via de website gekocht

Great service and prices.

Looking for photography gear I always eventually end up at Cameranu.nl. Prices are great and I feel safe ordering with them (secure payment and shipping). Contact with customer support is very efficient as well.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nico 21-04-2018 In de winkel gekocht
Urk

Ook bij drukte ruim de tijd voor de klant

Wij kwamen op zaterdagmiddag langs om advies te vragen voor de aanschaf van een verrekijker. Het was best druk in de winkel, maar als je aan de beurt bent (nummertje-systeem), dan neemt de verkoper evengoed ruim de tijd voor jou als klant. En die service waarderen wij met een dikke 10. Ondanks dat de verkoper niet dé verrekijker-specialist was, heeft hij goed naar onze wensen geluisterd (we wilden een instapmodel) en ons van helder advies voorzien. Zijn kennis was voor onze wensen meer dan goed. Hij is samen met ons naar buiten gegaan om verschillende modellen te vergelijken. We voelden ons écht goed geholpen, kregen alle tijd om een keuze te maken en hebben uiteindelijk een verrekijker gekocht die heel goed bij onze wensen en budget paste. De verrekijker bevalt ons goed en daarom geven voor het totaal een 10.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Edwin van Noort 21-04-2018 Via de website gekocht

Bij CameraNu.nl weten ze echt wat service is!

We bestellen als bedrijf vaak scanners/printers. Dan kom je al snel uit bij CameraNu.nl Helaas waren bij een bepaalde serie van Epson de spuitmondjes snel verstopt. Geen enkel probleem. We kregen het advies de twee printers in te sturen. En wat gebeurt? Binnen een week gemaakt terug! Kijk dat is de service waar je naar verlangt. Klasse CameraNu.nl
Vriendelijke groet,

Edwin van Noort
De Wolden Fd
Zuidwolde Dr.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Karin 21-04-2018 In de winkel gekocht
Urk

Mooie winkel en deskundig personeel

Cameranu is een grote camerawinkel in Urk, waar je je oude camera ook kan inruilen. Er is volop keuze uit verschillende camaera's in diverse prijsklasse.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ruurt 20-04-2018 Via de website gekocht

Snel. Gewoon goed.

De site werkt goed, de spullen komen exact volgens de verwachting thuis aan. De volgende ochtend al: prima.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Cor de Man 20-04-2018 Via de website gekocht

vriendelijke mensen aan de telefoon en schitterende service

website keurig in orde duidelijk en makkelijk te bestellen snelle levering en vriendelijk aan de telefoon services geweldig!!!

Ruud 20-04-2018 In de winkel gekocht

SERVICE met hoofdletters.

Behalve een lens e.d. ook Lightroom gekocht bij Cameranu. Blijkt dat ik het niet geïnstalleerd krijg. Allereerst contact gezocht met Cameranu. Daar is Kelly meteen aan de slag gegaan om mij te helpen. Ondanks haar inzet bleek het niet mogelijk om e.e.a. op dat moment op te lossen. Wel mocht ik het programma omruilen. Daarbij heeft Dan’eil mij op weg geholpen, zodat ik thuis aan de slag kon. Hetgeen mij niet lukte. Daardoor heeft die zelfde Dan’iel er een aantal uur in gestoken om de klus belangeloos te klaren Het probleem bleek voor het belangrijkste deel bij Adobe. Dankzij Kelly en Dan’iel van Cameranu maak ik inmiddels een week gebruik van een geweldig fotoprogramma. Voor mij een dikke pluim voor hen. SERVICE van Cameranu met hoofdletters. Dank jullie wel.

Richard Marks Photography 20-04-2018 Via de website gekocht

Mooi product en wederom snelle levering

Ik vind de website gebruikers vriendelijk en had middels de nieuwsbrief snel gevonden wat ik wilde bestellen. Ook nog korting op het aangeschafte product. Wat ik verwacht had heb ik gekregen en werkt prima tegen een mooie prijs. Meerdere keren email contact gehad met cameranu.nl over verschillende producten en de emails werden snel en helder beantwoord. Dit is niet mijn eerste aanschaf bij cameranu.nl en ook niet mijn laatste.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

SusanL 20-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

‘s Avonds tegen 22.00 h viel het mij in dat ik nog fotopapier moest bestellen, de levering was uiterst snel, volgende dag had ik het al in huis! Pijlsnel en ook keurig alle benodigde info in mailwisseling!

L.Verhofstad 20-04-2018 Via de website gekocht

vlotte service

de afhandeling gaat goed. ik kan op mijn manier gemakkelijk betalen. meteen duidelijke mail retour. werd op tijd geleverd en was te volgen.

Hermien Teske 20-04-2018 Via de website gekocht

Prima

Na vriendelijk adequaat telefonisch advies, kon ik eenvoudig de bestelling doen via de site. Alles wordt altijd snel en zorgvuldig verpakt bezorgd.

Gertjan 19-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levertijd.

Levering conform afspraak, wel zo fijn. Kwaliteit van de geleverde materialen precies zoals omschreven, geen verrassingen.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tineke 19-04-2018 Via de website gekocht

Snelle service!

Je kunt snel vinden wat je zoekt en ook wordt er voldoende informatie over het artikel gegeven. De bezorging is efficiënt en snel. Kortom, mijn winkel!

Carel 19-04-2018 Via de website gekocht

Dat noem ik service!

Ik kocht een set tussenringen via de webshop. Ywee dagen later waren dezelfde tussenringen 25% afgeprijsd. Ik maakte melding dat ik dat wel jammer vond....wie schetst mijn verbazing? Cameranu betaalde korting gewoon alsnog terug. Dat noem ik perfecte service en klantgerichtheid!!!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Annemarie van Pelt 19-04-2018 Via de website gekocht

Alles prima geregeld.

Goede overzichtelijke website. Goede omschrijving van het artikel. Levering ook netjes op tijd! Goede informatie per email.

Jan 19-04-2018 Via de website gekocht

perfecte snelle levering van bestelde artikel

Dankzij de overzichtelijke internetpagina vlot gevonden wat ik zocht, even zo de vlotte afhandeling door het pakket te versturen en binnen 24 uur in huis te hebben. Het bestelde voldoet 100% aan de verwachtingen.

Paul Duits 19-04-2018 Via de website gekocht

CameraNU presteert weer op niveau!

Keer op keer komen ze met de juiste spullen op het afgesproken tijdstip.
Ze flikken het gewoon elke keer weer, bestellen, betalen....en hopla de volgende dag in huis!
Printertje besteld, Printertje geleverd, ik lekker printen. Als het op voorraad is komt het binnen, is het er niet...
dan duurt het iets langer! stel een vraag via de chat je krijgt direct antwoord, en het juiste antwoord. Het klopt gewoon!

Wereld zaak dus!

Bernadette 19-04-2018 Via de website gekocht

Goede service, super levering

Voor wat betreft kwaliteit, levering enz alleen maar heel positieve ervaringen.
Soms is het wel een beetje zoeken op de site omdat iedere fotozaak de site weer anders heeft ingedeeld. Maar als je exact weet wat je wilt is de zoekoptie een uitkomst.

JeanR 19-04-2018 Via de website gekocht

Top webwinkel

Sinds 2011 klant bij CameraNU. Steeds snelle levering en goede kwaliteit.
In maart2018 een objectief 50-250mm aangeschaft. Zoals gewend binnen 24 uur geleverd. Alleen in de praktijk bleek al snel dat het geen goede keuze was. Na telefonisch overleg werd aangeraden een lens te nemen van 18-200mm. Na retour van de eerste lens volgde de dag erop de mededeling dat alles oké was en de nieuwe werd verzonden. Over deze lens (niet merk gebonden) viel wat kwaliteit echter iets tegen. Mocht de lens weer retourneren. Bestelde meteen deze lens opnieuw maar nu van het merk van de camera. Alles werd vlot afgehandeld.
Per saldo moest ik uiteraard bijbetalen, merklens was wel een stuk duurder. Maar ik heb nu een lens waar ik bijzonder tevreden over ben. Dankzij de informatie en meedenken bezit ik nu een prachtig objectief waar ik zeer blij mee ben. Als ik weer iets nodig heb zal ik zonder meer weer bij CameraNU kopen. Wat een service en deskundigheid!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Arjen 19-04-2018 Via de website gekocht

Prima webshop

De webshop is fijn en overzichtelijk. Door het grote assortiment koop ik al mijn fotografiespullen bij Cameranu. Ook het stellen van een vraag is mogelijk en wordt snel beantwoord. De levering van je product is vaak al de volgende dag.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

HvD 19-04-2018 Via de website gekocht

Prima webshop

Ruime keuze, eenvoudig om een order te plaatsen tegen scherpe prijzen. De afhandeling is snel en correct, verpakking uitstekend. Het gekochte Eboek leest prettig en is handzaam. We kregen goede adviezen.

HansV 18-04-2018 In de winkel gekocht
Urk

Professionele en terzake kundige service

De hulp die we kregen was duidelijk en ter zake doend. Er werden verschillende opties afgelopen en de verschillen tussen deze opties werden duidelijk besproken. Hierbij werd niet alleen naar de prijs gekeken, maar ook naar het gebruik dat we van de lens wilden gaan maken.
Kortom: een perfecte service.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

George 18-04-2018 In de winkel gekocht
Urk

Winkel is goed bereikbaar op een industrie bij Urk.
Vriendelijk en correct geholpen bij de aankoop van een Gitzo Gimbal Head.
Bovendien 40,- Euro korting gekregen omdat ik niets had in te ruilen.

Ilse 18-04-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering !

Tot 's avonds laat bestellen en dan toch de volgende middag al in huis! Echt geweldig! Ook altijd heel vriendelijk en behulpzaam bij vragen en meestal alles tegen de scherpste prijzen in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peter Bouckaert 18-04-2018 Via de website gekocht

Snel en voordelig

Bijna altijd de goedkoopste als het gaat om echte merkartikelen!
Altijd op voorraad en geen gedonder met leveringen.
Beloofd is beloofd!

Astrid 18-04-2018 Via de website gekocht

Super service

Ik had een bestelling gedaan voor geheugenkaartjes. Deze bleken helaas niet op voorraad en dat ging ook nog wel even duren. Ik heb in overleg met een medewerker besloten om een ander merk geheugenkaartjes te bestellen die ook nog eens goedkoper waren. Top, bedankt CameraNu.nl

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Valerie 18-04-2018 In de winkel gekocht
Professional Imaging

Dikke prima in orde! Snelle service & deskundig personeel!

Op de beurs een de nieuwe DJI Mavic Air gekocht, was daar al vroeg en kwam natuurlijk voor die drone, want hey wie wil er nou geen korting op de nieuwste drone? Deze hadden ze niet op de beurs zelf maar ze hadden deze dus even besteld en na 16:00 was die op de beurs aanwezig! Is dat nou geen snelle service?! Vriendelijk personeel welke verstand hebben! Echter heb ik geen 10 gegeven want er was dus 1 puntje, ook een camera riem gekocht van de beurs maar die werd thuis opgestuurd maar was dus de verkeerde, maar dit hebben ze gewoon goed opgelost dus niks aan de hand ! Verder groot assortiment en ga elk jaar naar de beurs, echt een aanrader !!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marinus L 18-04-2018 In de winkel gekocht

Zo moet service zijn !

Hier weet men wat digitale camera's zijn en wat de wensen zijn van (gevorderde) gebruikers. Er zit veel kennis binnen het bedrijf. Wat vooral opvalt is dat, in tegenstelling tot veel andere bedrijven, deze kennis niet leidt tot arrogantie ten opzichte van de klant. Men praat met elkaar op gelijk niveau. TOP !!!

Hans van T 18-04-2018 Via de website gekocht

Heel goede service!

Al een paar keer heb ik de winkel in Urk bezocht en ik werd er door vakkundige mensen op een fijne manier geholpen. Ook de website is duidelijk en de bestelde producten worden snel geleverd. Top!

Arnaud Vaartjes 18-04-2018 In de winkel gekocht
Urk

Zeer goede en professionele medewerkers

Goed geholpen door deskundige en vriendelijke medewerkers. Er word ruim de tijd genomen voor je vragen.

Zeer goede service bij eventuele problemen, welke door geen ervaring te hebben netjes uitgelegd zijn.

Snelle reparatie service bij het vervangen van mijn sd kaart slot!

charlesvk 18-04-2018 Via de website gekocht

Perfect!

Niet snel geef ik een 10, maar ik ben zeer tevreden over Cameranu.nl. Ik werd vakkundig geadviseerd via de chat, wat ik een fijne manier van communiceren vind als ik specifieke vragen heb. De artikelen die ik zocht waren op voorraad en het bestellen ervan verliep vlot. Het pakket werd de volgende dag al geleverd en alles was in goede staat; kortom perfect!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

CvdB 17-04-2018 In de winkel gekocht

Prettig geholpen, goed advies

Hoewel de website al veel informatie geeft, wilde ik toch het fototoestel met eigen ogen zien en voelen. Dat was geen probleem. Alles werd uit de doos gehaald en alles werd uitgelegd. Prettig om even rustig een aantal zaken te bespreken.

Ik wilde andere accesoires hebben dan die standaard in de aanbieding zaten. Ook dat was geen probleem. Een ander tasje, andere SD kaart voor hetzelfde kortingspercentage. En binnen 2 weken mag alles weer terug. Kortom: goede winkel, goed personeel.

Marieke 17-04-2018 Via de website gekocht

Super levering

Op zoek naar een 50mm lens voor mijn camera. Op deze site vond ik er een voor een hele fijne prijs. Gratis levering en de volgende dag binnen. Want ja, eenmaal besteld wil je zo snel mogelijk aan de slag.
Prima verpakt, dat is bij lenzen ook wel een fijn gegeven.

eelco 17-04-2018 Via de website gekocht

Veel geduld en zeer hulpvaardig!

Vakkundig en goed bereikbaar met een zeer geduldig team om je in de winkel of telefonisch te helpen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Diane 17-04-2018 Via de website gekocht

Het perfecte plaatje! Top service en top producten!

Super blij met mijn bestelde Bynolyt Stork 8x42 en door de goede service snel in huis. Prima op een juiste manier verpakt en geleverd!

Hans Schot 17-04-2018 Via de website gekocht

Goede hulp bij aanschaf, snelle en correcte levering

Toen ik besloten had een nikon d3400 aan te schaffen, was ik er bij cameramu snel uit, ook na koop en levering werden mijn vragen telefonisch goed en duidelijk beantwoord

Gerard 17-04-2018 Via de website gekocht

hele goede service en prettig telefonsch contact

Eerste ervaringen met CameraNu zijn bijzonder positief. O.a. een ringflitser gekocht, welke niet werkte. Was een z.g. DOA(dead on arrival)- produkt volgens service medewerker. Kon kosteloos worden teruggezonden en ik ontving per ommegaande een nieuwe, elke het prima doet.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

I. van der Beek 17-04-2018 Via de website gekocht

Erg goed geholpen

De Sony RX10 IV was bij een bekende Nederlandse webshop goedkoper maar had niet dezelfde service.
Service en 5 jaar garantie staat hoog in het vaandel en de prijs was gelijk aan andere grote fotozaken.
Een keten in de regio wilde niet mee in de prijs ondanks laagste prijsgarantie. Cameranu.nl legde uit waar dat in zat maar ging toch overleggen met de afdeling inkoop.
Zij zijn meegegaan in de prijs en ik ben hier natuurlijk erg blij mee.
Direct de order en betaling met de verkoper in orde gemaakt en de volgende dag kan ik mijn camera in ontvangst nemen.

Arjan Van Gammeren 17-04-2018 Via de website gekocht

Gewoon goed!

Naast de goede prijs en snelle levering, wordt je keurig te woord gestaan door deskundige medewerkers.
Ook heb ik goede ervaringen met de garantieafwikkeling!

Casper Hendriks 17-04-2018 Via de website gekocht

Heel goed product

Ik heb hem al een paar dagen en heb er tot nu toe geen problemen mee gehad.
Product zelf geen beschadigingen
En functioneert helemaal top. Super goede service en alles is vloeiend verlopen. Ik koop zeker nog meer.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jolanda 17-04-2018 In de winkel gekocht

Meedenken!

Mooi bedrijf met enthousiaste medewerkers die weten waar ze het over hebben! Er wordt met je meegedacht! Mooie aanbiedingen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Mark V 16-04-2018 Via de website gekocht

Zo hoort het!!!

Makkelijk bereikbaar voor vragen, goede adviezen en super service en bovenal snelle levering dwz s’avonds bestellen volgende dag geleverd.

Erik 16-04-2018 Via de website gekocht

Prima service

Cameranu bood de tri-x film als goedkoopste aan, daar kwamen geen verzendkosten bij. (aangetekend verzonden) Snelle levering. Ideaal!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -