CameraNU.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over CameraNU.nl.

CameraNU.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2783 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Nynke 11-08-2020

Mijn lens en adapter via de website besteld en opgehaald in de winkel. Lag al voor 15:00 uur klaar, en een enthousiaste verkoper gaf me nog wat tips mee voor het gebruik van de lens! Goede, snelle service :)

L 11-08-2020

Fijne site met vergelijk optie. Snel geleverd en precies wat ik zocht voor een goede prijs!

Ronald 10-08-2020

Ik heb mijn camera , lenzen en nu een nieuwe accu voor mijn camera gekocht bij cameranu.
De accu had ik in de middag besteld, volgende dag al geleverd.
Prima service.

EM 10-08-2020

Wat een fijne winkel en fijn deskundig personeel. Het was even wachten maar dan krijg je ook wat . Niet voor niets rijden mensen voor deze vakkundigheid en service een stukje extra. Goed, degelijk en vooral eerlijk advies. Ze nemen echt de tijd voor je, op welk niveau je ook met fotografie bezig bent . Absoluut een aanrader !

Hoge Noorden 10-08-2020

Mijn oude fotocamera ging stuk en ik kan niet zonder. Meteen bij Cameranu.nl een nieuwe besteld. De volgende middag stond ik omstreeks 13:00 in de tuin te fotograferen met mijn nieuwe toestel. Meer hoef ik niet te zeggen...

Caroline V. 10-08-2020

De service van cameranu is gewoon fantastisch. Ik had een lens gereserveerd om op te halen in Urk, en via een whatsapp nog eens dubbel gechecked of alles aanwezig was, en binnen het half uur was er op iedere vraag een heel duidelijk antwoord. In de winkel in Urk was alles goed georganiseerd en de service volledig naar wens.

Ton Roddenhof 10-08-2020

Ik had een nieuwe e-reader nodig en de e-reader die ik graag had, was bij Cameranu het goedkoopste.
Bestellen en afrekenen was heel makkelijk. 's Middags besteld en de volgende dag al geleverd.

Jurgen 10-08-2020

Duidelijke omschrijving, komt overeen met het geleverde product, snelle levering... Wij waren zeer tevreden dat we de aankoop bij CameraNu hebben gedaan.

Dick (Amstelveen) 10-08-2020

Op zoek naar een niet te dure compact-camera had ik op de websitesite van CameraNU volop keus. Goede omschrijvingen met genoeg beoordelingen. Omdat ik nog een paar dingen wilde weten, stuurde ik diverse mailtjes die verrassend snel en adequaat beantwoord werden. De levering was op het aangegeven tijdstip. Kortom: prima!

Bert Vermeer 10-08-2020

Aangezien ik al een aantal goede ervaringen had bij Cameranu.nl weer hier gezocht. En het bleek inderdaad het beste adres voor mijn wens (Canon body).
Werd snel thuisbezorgd en ik ben helemaal tevreden. Dikke pret met de camera.

Djuul 09-08-2020

Fijne website, snelle service. Ik heb 'm savonds laat besteld en de dag er na gelijk binnen. Wel was de bezorging echt savonds laat. Kwart over 10. De keuze voor mij om voor Camera nu te kiezen is omdat ik hier eerder besteld had en ook goed is gegaan en daarbij hadden zij een cashback actie gaande.

Anneleen 09-08-2020

Ik had een 2de hands camera besteld online. Spijtig genoeg kwam het ene na het andere probleem met de verzending en, na heen en weer communicatie, zou de camera 5dagen te laat aankomen. Ik had deze dringend nodig dus maar besloten om de 2u durende rit naar een van hun winkels te doen. Ik was eerlijk gezegd vrij geïrriteerd. Echter aangekomen in de winkel werd ik aangenaam verrast door de goede service die ze boden. Heel vriendelijk en duidelijke uitleg. Bij het bekijken van de camera kwamen we erachter dat de batterij ontbrak. Dit is meteen heel klantvriendelijk opgelost door hun en ik kreeg een nieuwe originele Canon batterij in de plek mee. De service van de winkel was top! Mijn eerste indruk was "ik bestel hier niet meer". Maar door de super service in hun winkel en de klantgerichtheid is mijn mening veranderd. Misschien heb ik echt pech gehad met de online bestelling, hier ga ik niet over oordelen. Maar de service in de winkel is echt top en een echte aanrader!

Ron H 09-08-2020

Zeer naar tevredenheid, prima verzorgd, top kwaliteit en super snelle levering.
Blijf zeker klant bij camera nu

Anna 09-08-2020

Super goeie service! Heb hier een tweedehands lens gekocht voor mijn DSLR en de prijs kwaliteit is echt top! Verder snelle en goede service en de lens ziet er voor een tweedehands ook nog eens als nieuw uit!

Bennie Welling 09-08-2020

Ik had naar mijn mening een mooie verrekijker besteld. maar deze voldeed niet aan mijn verwachtingen. Retour aangemeld en al snel kreeg ik de gegevens om de verrekijker terug te sturen. Binnen een week was alle geregeld en het geld terug .Kijk Bij zo'n bedrijf durf je met een gerust hart je bestelling te doen.

mark 09-08-2020

Geweest op locatie in Amsterdam. Mijn eerste camera gekocht. Wilde een Spiegelreflex, maar goed en duidelijke uitleg gehad waarom ik voor een systeemcamera moest gaan.

Marjoleine de Jong 09-08-2020

Wat bij andere online winkels niet lukte is bij CameraNu.nl in één dag (24 uur) gelukt. Keurig en veilig verpakt kwam mijn nieuwe e-reader binnen. De prijs was ook zeer gunstig t.o.z.v. van andere winkels.

Mariska 09-08-2020

Altijd fijn bestellen bij cameranu.nl! Ik vind het fijn dat alles zo snel geleverd wordt en dat alles zo veilig en vertrouwd is. Nog nooit problemen ervaren, ik kreeg zelfs een email na mijn aankoop met tips over hoe ik mijn aangeschafte producten het best kan gebruiken. Dat vind ik met spullen die ik nog nooit heb gebruikt heel fijn. Ben dat ook nooit bij een andere online verkoper tegengekomen dus dat vind ik een pluspunt. Ik bestel zeker weer!

Joop Terwijn 08-08-2020

Ik ben bij Camera Nu in Groningen geweest. Een mooie winkel en meteen behulpzaam bij de vraag over de parkeergelegenheid. Ontvangen erg vriendelijk en met koffie. De vraag betreffende de lens die ik voor ogen had werd duidelijk uitgelegd en ook vergelijkingen met andere lenzen waren duidelijk. De beoogde lens ook gekocht.

Jolande 08-08-2020

Een mooie overzichtelijke pagina, door slechte ervaring elders eens verder gezocht. En op de pagina van Camera.nu uitgekomen. Waar ik na bestelling,mijn wireless remote controller met 2 dagen in huis had.
Eendekker pluim van mij😊

Lisa 08-08-2020

Ondanks de overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website, waarop ik uren heb zitten rondneuzen, was ik tijdens mijn bezoek aan Cameranu in Apeldoorn nog erg zoekende. In de winkel werd ik geadviseerd door een deskundige verkoper met veel kennis (overigens waren zijn collega's ook zeer betrokken). Elke fotograaf (dus ook de verkoper) heeft voorkeur voor een bepaald merk camera of objectief. Echter keek hij echt naar mijn voorkeuren, soort fotografie, budget, etc. en drong zijn persoonlijke voorkeuren niet op. Daarnaast adviseerde hij mij enkel het benodigde en niet alle optionele filters etc. die waarschijnlijk alleen maar in de kast blijven liggen. Dit heb ik zeer gewaardeerd, want ik kan mij persoonlijk erg storen aan het onnodige bijverkoop. Kortom; mijn volgende aankoop zal zeker weer plaatsvinden bij Cameranu!

Nancy ten Brug 08-08-2020

De levertijd van de lens was erg kort, een dag! Het zat goed en veilig verpakt en ik werd via mail goed op de hoogte gehouden.
De lens zelf was precies zoals omschreven op de site dus voldoet ook volledig aan m’n verwachtingen.

Chris 08-08-2020

Ik was op zoek naar verschillende 35mm film soorten en cameranu.nl was de enige plek waar ze alles op voorraad hadden. Ruime selectie, snelle bezorging. Ik ga hier zeker terugkomen.

Ger de Bruin 08-08-2020

Allereerst bleek na het bekijken van diverse sites van aanbieders dat Camera.nu vrijwel de enige was die de fotoprinter, die ik wilde aanschaffen, in voorraad had.
Daarnaast werd ik heel goed geholpen door de medewerker.
Hij gaf goede informatie, was eerlijk naar de klant en niet alleen bezig met de verkoop van een product.
Ik heb er een goed gevoel aan overgehouden EN een goed product.
Wat ik ook prettig vond is dat de winkel niet vol stond met klanten/toeristen enz..

Aad 08-08-2020

De site is overzichtelijk en het is in het algemeen makkelijk de producten te vinden die je zoekt. Een verbeter punt zou zijn dat accessoires eenduidig benoemd dienen te worden, want een zoek opdracht wil weleens verschillende resultaten leveren omdat het product van de ene fabrikant anders heet dan van een andere, terwijl het toch hetzelfde type product is.

Jacqueline 08-08-2020

Ze zijn snel met leveren. Ik heb al vaker besteld bij Cameranu het materiaal is altijd goed verpakt , goede service Kortom betrouwbaar en goed voor mij.

K.A. 07-08-2020

Ik heb lenzen ingeruild bij cameranu.nl en nieuwe lenzen gekocht. Maar ik ontving 50 euro minder voor mijn inruil als dat er voor stond. Omdat de verkoop van de nieuwe lenzen heel rommelig verliep ontdekte ik het pas thuis. Ik heb hierover gebeld met camera-nu, maar ze konden me niet doorverbinden met Apeldoorn omdat het daar te druk was. Waarna ik een e-mail heb gestuurd, maar daar heb ik geen reactie op ontvangen. Erg jammer, want dit was niet de eerste keer dat er wat mis ging in de winkel ik Apeldoorn
Karin 10-08-2020

Inmiddels heb ik contact gehad met Cameranu en hebben ze het netjes opgelost waarvoor dank.

Jolanda 07-08-2020

Op vrijdagmiddag iets besteld, kon zelfs dezelfde dag nog geleverd worden, fantastisch. Ook erg blij dat je het naar een postnl afhaalpunt kon laten bezorgen. Fantastisch geregeld en erg blij met de camera schouderriem

Anke Wit 07-08-2020

Het is een top winkel. De verkopers nemen de tijd, geven enorm goede uitleg. Laten het product zien en geven andere opties die je direct in de winkel kan bekijken/uitproberen zodat je tot een goede keus kan komen.

Arthur 07-08-2020

Snelle levering, goed verpakt, ruim assortiment en scherpe prijs.
Al heel veel producten bij cameranu gekocht nog nooit tegen gevallen.
Top!

Koen 07-08-2020

Zoals altijd werd de bestelling weer snel en goed geleverd. Daarbij had ik dit keer een foutje gemaakt met het bestellen, een telefoontje en een minuut verder en het was opgelost. Kortom hele goede en snelle service.

ANi 07-08-2020

Vriendelijk en vakkundig personeel dat meedenkt is je vraagstelling. Vervolgens levering die goed en supersnel was. Ben erg tevreden over product, service en de snelle levering.

Mark 07-08-2020

Via de website reflectoren en een snoot besteld. Volgens de info op de website zouden deze op mijn studioflitsers moeten passen, maar doen ze niet. De informatie is jammer genoeg niet correct in deze.

jaap 07-08-2020

overzichtelijke shop goed ingedeeld vanwege corona. shop gevonden via internet shop gekozen
omdat wij er van houden dat er persoonlijke aandacht voor de klant is .

Bonnette 07-08-2020

Gisteren voor mijn verjaardag een Selphy gekregen die bij Cameranu.nl was besteld. Alles wat in de bestelling was beloofd werd punctueel uitgevoerd. Zeer tevreden met Webshop, product en levertijd!
De verpakking was zoals je jouw nieuwe spullen verpakt wil zien, super !

Chris Michel 06-08-2020

Duidelijke website met nuttige uitleg. Prijs/ kwaliteit correcte. Snelle levering.

Ronald 06-08-2020

Het bestelde item is de volgende dag bezorgt, precies zoals beloofd. Ook het retour sturen verliep vlekkeloos met een handig uit te printen pakketlabel met antwoordnummer dus geen verzendkosten. En de dag erna al bericht dat het pakket in goede orde ontvangen is en het geld wordt teruggestort. Klasse !

Tom V. 06-08-2020

Systeem camera gekocht bij CameraNu.nl.
Werd als "tweedehands " in de straat 'zo goed als nieuw ' aangeboden.
Heb hem keurig verpakt ontvangen in de originele, smetteloze verpakking.
Hij is werkelijk als nieuw , maar aan een zeer interessante prijs.

Ook de levering naar België gIng razendsnel.

Zeer tevreden over CameraNu. nl .
:-)

Ilona 06-08-2020

Goede website, snelle levering, goed verpakt. Net voor onze vakantie camera kapot. Snel een nieuwe besteld en de volgende dag = op tijd binnen om de vakantie te kunnen vereeuwigen.

Fonger de Vlas 06-08-2020

Camera nu staat voor scherpe prijzen, goede service en snelle levering. Ik koop eigenlijk alles wat ik als professionele fotograaf nodig heb bij camera nu omdat ik weet dat als er toch wat is ze bereikbaar zijn en goede service leveren. Meestal bestel ik gewoon per internet maar zo nu en dan rijd ik even naar Urk. Dit voelt dan meer als een bedrijfsuitje dan een winkelbezoek :-) Fijne winkel!

Ineke 06-08-2020

Het product is van zeer goede kwaliteit. Het bestellen was eenvoudig met een snelle levering.

joke 06-08-2020

ik had een hele mooie camera gehad alleen was de lens die erbij zat niet goed voor mij. ik ben toen naar de winkel in apeldoorn gegaan en ben er super goed geholpen, goede uitleg ,informatie en advies gehad, en ben heel blij met de lens die ik nu heb!
ze geven eerlijk advies en smeren je niks aan om maar te verkopen, als ik weer iets moet hebben ga ik er weer heen.

Erwin Brouwer 06-08-2020

Fantastisch goed en deskundig geholpen in de winkel in Apeldoorn. Ze namen rustig de tijd om de set bij elkaar te zoeken maar ook om verschillen te laten zien om de juiste keuze te maken
Waarom dan een 9 als ik een 10 zou geven kan het alleen maar minder worden

Rob 06-08-2020

Supersnelle levering, goed produkt.
Al veel goede ervaringen met dit bedrijf.

A van den Heuvel 06-08-2020

2x een bestelling gedaan in 1 week. Snelle levering. Alles prima verzorgd. Sneller dan je iets besteld bij de fotowinkel. Top!!!!

M.Mol 06-08-2020

Goede aanbiedingen
Snelle service
Telefonisch goed bereikbaar
Komen afspraken na
Bestelling netjes en veilig verpakt

Otto 05-08-2020

Vakkundig personeel. Jammer dat het artikel niet op voorraad was. Per post werd het nagestuurd. Top geregeld.

Jan Westerik 05-08-2020

Camera nu omdat ze een breed assortiment hebben en deskundige medewerkers. Inmiddels mijn derde Canon Eos camera: na de 300d , de 400d nu de Eos 250d. Fantastische camera met talloze mogelijkheden! Nu mijn camera!

Lilian Suerink 05-08-2020

Ik koop vrijwel nooit iets online, maar ik zoek al jaren naar kettingen voor mijn achtergrond papierrollen om te fotograferen. Ik probeerde het nu maar eens op internet maar ook daar lukte het niet, of ik moest het hele systeem nieuw kopen. Tot ik bij Cameranu.nl terecht kwam, ik kon gewoon opbellen en men deed alle moeite om mij te helpen. De communicatie verliep uitstekend, zowel per mail als per telefoon. Uiteindelijk heeft X een ketting opgestuurd en hoefde ik alleen de verzendkosten 3,95 euro te betalen. De ketting werkt perfect en als ik iets op fotografie gebied nodig heb zal ik dat zeker bij Cameranu.nl bestellen. Mijn hartelijke dank en Hulde! 😊

Erwin 05-08-2020

Ik heb een verrekijker gekocht, nadat ik een mail van Cameranu.nl had ontvangen dat de kijker weer op voorraad was. Prima geregeld!. 's avonds bestelt en de volgende dag keurig op tijd geleverd. Mijn complimenten!