CameraNU.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over CameraNU.nl.

CameraNU.nl stelt zich voor

CameraNU.nl biedt zowel de consument als de zakelijke gebruiker een uitgebreid assortiment van digitale fotoapparatuur en bijbehorende accessoires aan. Onze formule bestaat uit een zeer scherpe prijs gecombineerd met een hoog service niveau. Zo leveren wij op alle nieuwe producten minimaal 2 jaar garantie en hebben wij het Thuiswinkel keurmerk. Twijfelt u nog over uw aanschaf? Neemt u dan gerust contact met ons op voor een persoonlijk advies. Dit kan per email, telefoon en uiteraard bent u van harte welkom in onze winkel. De koffie staat klaar!

Deze score is berekend op basis van 3442 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.1

anton 22-09-2017 In de winkel gekocht
urk

service prima,top!!!!

een prima shop. levering uitstekend,en op tijd.top!!
prima kwaliteit.
ik wil cameraNU bedanken voor de service.
ik raad het iedereen aan.!! nogmaals top!!!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Nick 22-09-2017 Via de website gekocht

Cameranu.nl, Een website om blij van te worden.

KORTE VERSIE: scroll naar beneden

LANGE VERSIE:
Van de week de tamron 15-30 lens en de vanguard alta pro 2+ statief gehaald bij Camera nu.nl.
Besteld via de webshop en alles kwam de volgende dag keurig binnen aangezien zij deze op voorraad hadden in hun eigen magazijn.
Tamron lens is echt geweldig. Zeker op de nieuwe body van Nikon. De d850. Maar op zo'n zware body met een zware lens hoort ook een goed statief.
Ik koos voor de alta pro 2+ vanwege het middenzuil wat 180 graden kan draaien waardoor je de camera als het ware tussen de poten in heb staan. Voor macro fotografie is dit geniaal maar voor landschapsfotografie kun je hiermee ook zeer leuke composities creëren.

Bij het inspecteren van de statief bij binnenkomst bleek de middenzuil helemaal niet te kunnen scharnieren. Hij zat vast. DOA. Dead On Arrival.
Zo heet dat als iets stuk aankomt.
Contact opgenomen met cameranu en kon de statief terug sturen.
Nou wist ik alleen dat er van dit statief ook een carbon versie was dus heb eigenlijk direct na verzending meteen een mail naar ze gestuurd en gevraagd, joh kunnen jullie toevallig ook aan de carbon versie komen?
En nu komt het leuke. Vanaf nu werd half cameranu betrokken bij deze vraag.
De carbon versie kon niet geleverd worden en ze kwamen met allerlei alternatieven.
Niet opdringerig of vanuit een verkoop perspectief. echt professioneel advies.
Uiteindelijk heb ik ervoor gekozen om hetzelfde statief toch te nemen maar dan een die wel werkte.
en nu heb ik en een lens die schitterend is en een statief die zowel body als lens makkelijk aan kan als ik aan de waterkant in de wind sta. Perfect.
Hun klantvriendelijkheid, professionaliteit en dat toch met een persoonlijk tintje was heerlijk om mee om te gaan.
Bij een eerstvolgende uitgave voor de camera zal ik zeker eerst aan Cameranu.nl denken.

KORTE VERSIE:
Cameranu.nl is klantgericht, geeft professioneel advies, denkt met je mee.
Ik heb een statief die bij cameranu is gekocht DOA gekregen. Terug gestuurd en zij hebben me
zeer geholpen met persoonlijk en professioneel advies voor een vervanging.
Iets stuk binnenkrijgen is nooit leuk, de afhandeling daarentegen zeker wel.
uiteindelijk een nieuw statief binnengekregen wat wel werkt.

Xxx

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ray 22-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Duidelijke website, gemakkelijk bestellen en betalen. Daarnaast nog eens een snelle en nette levering. Wat wil een klant nog meer!

Danny 21-09-2017 Via de website gekocht

Erg goede prijsverhouding en snelle levering

Ik was op zoek naar een onderdeel van een camerastatief en CameraNU.nl bleek veruit de goedkoopste te zijn (30% goedkoper dan de rest op een prijs

Bianca Dekker 21-09-2017 Via de website gekocht

Super snelle service!

Product besteld en de volgende dag in huis.
Alles werd netjes gecommuniceerd.
Hebt product hebben wij direct getest en is echt helemaal geweldig.
Wij deden dit als "test" maar gaan een dezer dagen gelijk weer een vervolg bestelling plaatsen.
Echt een aanrader!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jasper 21-09-2017 Via de website gekocht

Service op maat!

Cameranu.nl bood mij de snelste service ten opzichte van andere aanbieders van hetzelfde product. Ik bestelde mijn product om 20.30 en ontving het, zoals beloofd, de dag erna voor 16.00.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Maria 21-09-2017 Via de website gekocht

Snelle service en prima advies

Meerdere malen vragen gesteld online en in de winkel. Ik word altijd keurig geholpen. Men neemt de tijd voor je en neemt vragen serieus. Artikelen zijn bijna altijd op voorrraad en worden keurig geleverd op verzoek.

Kwaliteit en service prima in orde!

Henk Bruins 21-09-2017 Via de website gekocht

Vlotte goede, dus geweldige service

Cameranu is klantvriendelijk en denkt absoluut goed mee. Kwalitatief verkoopt men goede spullen. Als er iets niet goed is, dan kan je het zonder problemen retourneren. Mijn - meerdere - ervaringen zijn dan ook zeer positief. Mijn advies: Waai maar eens bij ze aan in Urk, dan kan je in het dorp trouwens ook heerlijke visjes eten. Net zo perfect als Cameranu!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jaap 21-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en scherpe prijs

Ik was op zoek naar een filter voor mijn Tamron zoomlens. Op internet zag ik dat Cameranu ook een filter van Tamron heeft. En goed geprijsd. Deze filter besteld en keurig op tijd de volgende dag bezorgd.
Prima informatie over verloop bestelproces.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Joomay 20-09-2017 Via de website gekocht

Binnen 24u mijn bestelling binnen!

Begin september online de Dji spark drone besteld bij CameraNu. Binnen 24 had ik de drone binnen en mijn eerste vliegbeurt gemaakt!

Stagephoto 20-09-2017 Via de website gekocht

Snel en goed..!

Lekker vlot, duidelijk en correct geleverd, goede ervaringen mee..! Ik kan het iedereen aanraden. Top..!

WJW 20-09-2017 Via de website gekocht

Prima overzichtelijke webite

Afspraken ook voor latere levering goed nagekomen ontvangst dag later dan aangekondigd maar dat was schuld van 'geweldige'
Postnl

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gaston 20-09-2017 Via de website gekocht

Vlot en snel

even aanklikken op een vlotte website waar ik snel gevonden had wat nodig heb.
Net zo snel betaald en het werd ook net zo snel gelverd, keurig verpakt.
Waarom dan geen 10. Misschien de volgende keer

Edmond 20-09-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service. Doen wat ze beloven.

Goede website. Ze leveren precies wat je besteld hebt binnen de aangegeven tijd. Het product is goed en veilig verpakt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Cornè 19-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Heb een camera besteld. Bleek de verkeerde kabel bijgeleverd te zijn. Zonder problemen de goeie geleverd. Top service!

Kees 19-09-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle service!!!!

Artikel werd dezelfde dag nog afgeleverd op mijn vakantie adres (camping). Via het bezorg bedrijf kon ik tijdstip volgen waarop het werd afgeleverd. Ging perfect!!! Zelfs nog een half uur eerder san gepland. 11.00 uur besteld, 18.00 uur bezorgd ergens veraf in Zeeland. TOP!!!

Qian 19-09-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Het website is overzichtelijk en makkelijk te navigeren. Verder is de bezorgservice lekker snel en op tijd.

heidi 19-09-2017 Via de website gekocht

Drone

Snelle betrouwbare service , zeker aan te bevelen , ook aflevering op juiste tijdstip. Kortom een top zaak die ik iedereen aanbeveel en goede service bied .

LSC 19-09-2017 Via de website gekocht

Fantastische service en snelle levering!

Printer dezelfde dag nog geleverd! Goede service. We hadden 's-ochtends een printer besteld en deze is tegen een uitzonderlijk laag extra service tarief dezelfde dag rond 16.30 u. bij ons op kantoor geleverd. We konden direct ermee aan de slag. Top service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tielrooy 19-09-2017 In de winkel gekocht
Urk

Polaroid

Fijne winkel je word goed geholpen en ze bevatten ook heel veel kennis. Winkel en website zien er beide netjes en overzichtelijk uit.

Jan 19-09-2017 Via de website gekocht

Teleurstlellende koop

Op een maandag heb ik een raincover voor mijn videocamera gekocht bij cameranu.nl. Door de slechte levering van PostNL kreeg ik de bestelling pas op woensdag in plaats van dinsdag. Het product heb ik uitgepakt en getest in de regen. Achteraf voldoet de raincover niet aan de verwachtingen; je hoort de regen kletteren op de microfoon, de stof is te dun. En ik vind het product veel te duur; je betaald bijna €60 voor een klein lapje stof.

Officiele reactie van CameraNU.nl 19-09-2017

Beste Jan,

We hebben een prettig telefoongesprek met je gehad over de aankoop. We begrijpen dat je teleurstelling vooral betrekking heeft op het proces van de bezorging, en dat je over de aankoop zelf uiteindelijk zeer tevreden bent. We zien je graag een volgende keer weer bij ons terug komen, en hopen dat je dan een positieve ervaring zult opdoen.

Hartelijke groeten,
Klantenservice CameraNU.nl

Erik 19-09-2017 Via de website gekocht

Klein gebaar, grote impact

Net voordat ik op reis ging realiseerde ik dat ik nog geen verlengsnoer met meerder stopcontacten in mijn backpack had, omdat ik meerdere apparaten wil aansluiten als ik tijdens mijn trip aan het werk moet. Na even snel te hebben 'gegoogled' naar een reis-vriendelijke verlengsnoer kwam ik bij CameraNu uit.

Na mijn bestelling te hebben geplaatst zag ik, tijdens het 'nalopen' op de website dat ik beter een ander verlengsnoer had kunnen kiezen die naast meerdere stopcontacten ook landenstekkers verwerkt heeft.

Nadat ik gebeld had met een vriendelijke dame van CameraNu om de bestelling te wijzigen, verwachtte ik een factuur met de meerprijs van 1 euro die de stekker meer kostte. Ze hebben echter de stekker zo omgeruild zonder enig probleem. Ik snap dat dit niet altijd kan, maar mijn reis kon niet beter beginnen.

Complimenten voor de service en ik drink een cocktail op de plaats van bestemming! Die euro zit nog in de pocket!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Leo 19-09-2017 Via de website gekocht

Top advies en service!

het valt soms niet mee om uit een overaanbod een juiste keuze te maken. Ik wenste een compact camera te kopen ter vervanging van een reflextoestel. Maar welk toestel? Daar kwam ik niet uit. Dus maar een mailtje sturen naar cameranu.nl. De volgende dag kreeg ik al antwoord. Ik heb hun deskundig advies opgevolgd en ja hoor ik ben heel tevreden.
En wat een snelle levering. Maandag namiddag het toestel besteld en dinsdag werd het in België geleverd. Het is niet de eerste keer dat ik bij cameranu.nl bestel. Ik ben echt een tevreden klant.

Cambrow 19-09-2017 Via de website gekocht

Keurige winkel!

Onlangs had ik een product nodig dat ik de zelfde dag nodig had. Na bestellen kreeg ik direct een bevestiging met daarbij de levertijd. Enkele uren later had ik het product in handen. Echt goed werk!

Wendy 19-09-2017 Via de website gekocht

Vlot en deskundig

Uitgebreid assortiment, vakkundige medewerkers die je telefonisch goed kunnen helpen met hun kennis, niet bang zijn om toe te geven dat ze van een bepaald onderwerp niet genoeg weten en je doorverwijzen naar een andere collega die het wel weet. Snelle levering. Met koerier wel wat prijzig. 20 euro, maar ja.. rij er zelf maar eens om vanuit zeeland.. netjes van te voren gebeld of het uitkomt op de dag en vrij nauwkeurig tijdstip. Keurig verpakt en goede kwaliteit.

Anton Helmink 19-09-2017 Via de website gekocht

Kennis van zaken

Camera nu heeft een geweldige service. Ik heb vorige week twee Eizo schermen gekocht. Een specialist kon exact vertellen hoe je het beste de calibratie uitvoert met twee schermen door middel van een apparaatje van Datacolor: Spyder. Mijn oude Huey kon maar 1 beeldscherm aan en was bovendien 11 jaar oud en aan vervanging toe. Uitstekende eigen bezorgdienst als je wilt dat het niet via de bekende postkoeriers gaat (handig voor bijzondere c.q. kwetsbare spullen).

Staf 18-09-2017 Via de website gekocht

Duidelijke webside en op twee dagen geleverd in België

Was een eerste bestelling via de webside. Pordukt ( een Beachtek DXA-2T voldoet aan de eisen dat het zou moeten doen. Heel lage prijs

Pascal Peeters 17-09-2017 Via de website gekocht

Ook kieskeurig zoals ik ?

Tijdens mijn zoektocht naar de beste prijs voor een artikel, rekening houdend met de leveringskosten en betaalmogelijkheden... kom ik regelmatig terecht op deze webshop.

Elke bestelling is zeer vlot verlopen.

Met dank aan mijn vriendin voor de cadeaubon, mijn keukentafel ligt nu vol met leuke hebbedingetjes!
Ik werp even een kritische blik naar Sinterklaas, de Kerstman, en de Paashaas: "hebben jullie al een webwinkel?"

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Willem Oosterhof 17-09-2017 Via de website gekocht

Uitsekende service en snelle levering

Cameranu heeft een uitstekende website waar je gemakkelijk je artikelen kunt vinden. Ik heb al meerdere malen hier artikelen gekocht voor mijn camera en iedere keer worden de artikelen binnen 24 uur geleverd. Je kunt er voor kiezen om het thuis te laten bezorgen of op een afhaalpunt. Dat laatste gebruik ik altijd want dan ik vanaf mijn werk het pakketje oppikken. De track en trace is ook dik in orde. De artikelen zijn uitstekend ingepakt zodat de kans op schade wel heel erg klein is.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Adriaan 17-09-2017 Via de website gekocht

Iedere keer weer goed

CameraNU is iedere keer snel in de levering, de website werkt top, het betalen is makkelijk en er zit nooit iets tegen in het bestelproces. Ik blijf terugkomen!

Peter 17-09-2017 Via de website gekocht

Prima shop!

Meerdere keren de klantenservice moeten bellen om gedetailleerde info in te winnen. Ik voelde me altijd welkom met mijn vragen. Vraag en aanbod werd goed op elkaar afgestemd. Uiteindelijk samen tot een hele fijne aanschaf gekomen welke snel en in perfecte staat werd ontvangen.

Arjan 15-09-2017 Via de website gekocht

Altijd Top SERVICE

Men heeft 99 % op voorraad en als het niet op vaarraad mocht zijn dan zoekt men samen met de klant naar een passend alternatief.

Lefty 15-09-2017 Via de website gekocht

Product op voorraad + snelle levering = een tevreden klant!

In de avond een Apple usb-c adapter en een usb-c kabel besteld. Dit werd degelijk verpakt de volgende ochtend thuisbezorgd. Dat noem ik zorgeloos shoppen! Zal hier zeker weer bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Joep 15-09-2017 Via de website gekocht

snelle service, goede communicatie

Overzichtelijke website, goede priizen en snelle service. Zeker aan te bevelen! Communicatie over de status van de order was ook prima!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Charlie 15-09-2017 In de winkel gekocht
Urk

Goede service en kennis van zaken!

Goede service, klantgericht en kennis van zaken. Erg vriendelijk geholpen en super tevreden met mijn nieuwe camera

Nathalie 15-09-2017 Via de website gekocht

Duidelijk, goede info en snel

Er was veel duidelijke info voor beginner en gevorderde, nodig om een juiste keuze te maken, en dat is gelukt!

Annebel 15-09-2017 Via de website gekocht

Ontzettend snelle levering

Het product dat ik ontving was volledig naar mijn wens en voldeed precies aan de omschrijving op de website. Daarnaast ontving ik heb product ook nog eens razendsnel en was de communicatie prima. Ik ben zeer tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marjo 15-09-2017 Via de website gekocht

Ongekend goed!

CameraNu heeft mijn bestelling direct opnieuw geleverd nadat de bestelling per abuis was geweigerd op het afleveradres. Ongekend goede service. Bedankt!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Casper 15-09-2017 Via de website gekocht

Zoals het hoort!

Duidelijke en overzichtelijke website, ruim aanbod en goede prijzen.
Wat ik erg fijn vindt is dat er overal net wat uitgebreidere uitleg bij staat.

Bestelling was dezelfde dag nog verstuurd, en de dag erna netjes geleverd.

inezkruizinga 14-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Ik heb een camera die ik al zo lang wilde, en cameranu heeft echt geweldig geholpen. Super blij met deze aankoop!

Esmé 14-09-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service voor bedrijven

Tijdens de bestelling was er een verkeerde bedrijfsnaam ingevuld. Mail gestuurd en binnen 5 minuten reactie van verschillende medewerkers dat het aangepast zou worden op de factuur. Ook gebeurd. Top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Michael 14-09-2017 Via de website gekocht

Super service

Het product was hier wel in voorraad waar anderen het laten afweten.
Ik kon de bestelling gemakkelijk plaatsen en de levering was lekker snel.
Top gedaan.

De volgende bestelling zal ik hier weer plaatsen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Joes 14-09-2017 Via de website gekocht

prima inzet

Prima bereidwilligheid, zowel digitaal als in de winkel zelf. Na een kleine tiental orders dik tevreden. Website heeft helaas echt te weinig filters, zoeken op producten daardoor soms wanordelijk. Grote voorraad.
Bestellingen uitleveren gaat razendsnel; perfect. Totdat PostNL aan de beurt is. Die meldt dat men de zending bezorgt tussen 11 en 18:30. Tsssssss....... Wat een amateurs. Zoveel tijd verplicht thuis zitten kost twee punten waardering.

Daniel 14-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering top lens!

Overzichtelijke website met heldere indeling en keuzehulp dmv filters. Uitgebreide informatie over product en reviews van andere klanten. Kortom zeer tevreden met zowel het aankoopproces als de aankoop zelf!

Maria 13-09-2017 Via de website gekocht

Geweldig!

Een duidelijke webshop, goedkoper dan andere en dan ook nog eens op tijd geleverd! Dus al met al een hele fijne webwinkel!

Kees Terlouw 13-09-2017 Via de website gekocht

Snelle en betrouwbare service en levering

Prima website en zeer snelle levering .
Keurige verpakking, Track & Trace informatie zeer snel en exact gekregen wat ik had verwacht; een niet van nieuw te onderscheiden 10-16mm Canon Lens;Top. Ook de prijs was prima

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bas 13-09-2017 Via de website gekocht

goede service en een mooie lens

Laatst bij cameranu.nl in Urk geweest en daar was de service al top. Laatst de nieuwe Tamron 24-70 G2 lens besteld en nadat ik de mail kreeg dat deze op voorraad was kunnen bestellen en was de volgende dag in huis. BLij het de snelle service en de kwaliteit van de serivice.

Hugh 13-09-2017 Via de website gekocht

Stipte levering

Besteld en volgens de webshop voorwaarden direct uitgeleverd. Na lang zoeken bleek cameranu.nl de geheugenmodules op voorraad te hebben.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Joost 13-09-2017 Via de website gekocht

Goede winkel, uitstekende service

Ik koop meestal bij Camera nu omdat ze altijd snel mijn vragen beantwoorden. Sinds er in mijn gemeente geen fotozaak meer is, ben ik afhankelijk van een webwinkel. En dan wordt service juist belangrijk!

Andre 12-09-2017 Via de website gekocht

Super snelle en goeie service! Van harte aanbevolen

De benodigde spullen waren snel gevonden en makkelijk besteld. Levering ook direct de volgende dag op een zorgvuldig verpakte wijze. Een voorbeeld voor velen andere webshops. Daarom van harte aan te bevelen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -