CameraNU.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over CameraNU.nl.

CameraNU.nl stelt zich voor

CameraNU.nl biedt zowel de consument als de zakelijke gebruiker een uitgebreid assortiment van digitale fotoapparatuur en bijbehorende accessoires aan. Onze formule bestaat uit een zeer scherpe prijs gecombineerd met een hoog service niveau. Zo leveren wij op alle nieuwe producten minimaal 2 jaar garantie en hebben wij het Thuiswinkel keurmerk. Twijfelt u nog over uw aanschaf? Neemt u dan gerust contact met ons op voor een persoonlijk advies. Dit kan per email, telefoon en uiteraard bent u van harte welkom in onze winkel. De koffie staat klaar!

Deze score is berekend op basis van 2705 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.2

Renzo 13-12-2018 Via de website gekocht
Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Vlak voor de feestdagen een bestelling geplaatst, en toch de volgende dag geleverd.

Jahns 13-12-2018 Via de website gekocht

It is a very nice store, also for internationals. Very easy to order. Payment and delivery are quick and returning items is not a problem.

Rob Diependaal 12-12-2018 Via de website gekocht

Ik ben zeer tevreden over de bestelling die ik bij cameranu.nl heb gedaan. Een flightcase trolley voor al mijn materialen. Super kwaliteit/ prijsverhouding. Ook de levering was erg snel. 0m 22:00 uur besteld en de dag erna was het reeds onderweg. Website is zeer gebruikersvriendelijk. Kortom zeer tevreden. Mvg Rob

Chris 12-12-2018 Via de website gekocht

Ik vind cameraNU.nl een erg fijne website want je betaald een goede prijs en je kunt erop vertrouwen dat je het juiste product ontvangt. Een ander enorm plus punt is dat je het artikel de volgende dag al in huis hebt.

Ron 12-12-2018 Via de website gekocht

Goede website met een duidelijke zoekfunctie.. binnen enkele seconden gevonden wat we zochten, meteen besteld en betaald. ‘s avonds laat besteld en de volgende dag keurig en met een handtekening in ontvangst genomen. Ik ken de winkel èn de webshop het is een zeer professionele organisatie

C.Zwaagstra 12-12-2018 Via de website gekocht

Kwam een doos met 50 jaar oude super 8 filmpjes tegen van mijn ouders samen met een even oude filmviewer. Er zat helaas geen lege filmspoel bij.
Na zoeken op internet kwam ik bij cameranu terecht en wat fijn, ze zijn nog leverbaar.
De filmspoel werd goed en snel geleverd. Hoera, ik kan die 50 jaar oude filmpjes nu bekijken!

giampierosxm 12-12-2018 Via de website gekocht

Great service!

I think they hit the nail on the head when you think about friendly service. Very helpful and patient when you have questions.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Rik 12-12-2018 Via de website gekocht

Goede service

Microfoon besteld, en de volgende dag al ontvangen. Midden in de drukke sinterklaas week. Service is dus tiptop, kwaliteit geleverde product eveneens!

Ton 12-12-2018 Via de website gekocht

Duidelijk en snel, zo ging dat dan...

Ik had met spoed een accu nodig voor een foto camera. Eerst even geGoogeld… maar daar word je ook niet snel wijzer van. Toen maar even gekeken bij Kieskeurig, Daar stond duidelijk wat de prijzen en waar je die nu het goedkoopst zou kunnen halen of bestellen. Ook nog even gekeken of er wel of geen verzendkosten in rekening gebracht worden, want ja... dan kan het zomaar ineens een stuk duurder worden dan de goedkoopste...
Bij CameraNu kon ik het beste slagen, tjonge wat hebben die een collectie. Ik ging voor de originele accu en die hadden ze daar. Ondanks dat het erg druk was bij postNL is het wel gelukt deze de volgende dag te leveren. (Op de site werd er al voor gewaarschuwd dat het wat langer kon duren). Dus ja... hoe duidelijk kun je zijn.
Prima dus.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jesse 11-12-2018 Via de website gekocht

Super Winkel

Zeer tevreden, onlangs twee DSLR cameras gekocht, snelle levering en blij met het product. Ook laat op de avond bereikbaar via de mail, had een aantal vragen en kreeg ook snel een reactie terug. Cameranu, zeker een aanrader.

Gerard 11-12-2018 Via de website gekocht

Prima afspraak

Overzichtelijke site, kon makkelijk de accu’s vinden die ik zocht. Volgens belofte en afspraak keurig geleverd. Ook prima aangepakt door post.nl

Bert-René 11-12-2018 In de winkel gekocht
Urk

Heel goed advies.

Dankzij het magazijn in Urk, heeft de winkel daar veel op voorraad. Ik zocht een regenhoes voor over de camera en een stuk statief. In de winkel kon ik er verschillende uitproberen, met goede hulp en advies. En uiteindelijk bleek de goedkoopste ook nog de meest geschikte!

Paul 11-12-2018 In de winkel gekocht

ze nemen alle tijd voor je

ik kwam bij CameraNu om een nieuwe rugtas uit te zoeken voor mijn Fuji-camera plus toebehoren. De verkoper nam alle tijd voor me en haalde allerlei tasse uit het magazijn. Uiteindelijk ging ik tevreden weg, maar wel met een hele andere tas dan ik oorspronkelijk op het oog had!

Cor 11-12-2018 Via de website gekocht

Zeeer tevreden!

Bij toeval waren de objectieven die ik zocht als occasion beschikbaar. Als enige geef CameraNu een beoordeling van het product zelf, en na ontvangst van beide producten bleek dat het er beter uit zag als wat ik verwacht had!
Enie die het af liet weten was PostNL.... verder alles top in orde!!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gerrit Driessen 11-12-2018 Via de website gekocht

Top geregeld bij cameranu!

Cameranu was de enige winkel die de sidehandle van smallrig nog op voorraad hadden, deze had ik nog nodig voor mijn rig. Meteen besteld en de volgende ochtend om kwart over 9 thuisbezorgd! Kan niet beter! Mij zien ze absoluut terug als klant.

willy 11-12-2018 Via de website gekocht

Werd uitstekend geholpen, zowel in de winkel en telefonische werd er met mij meegedacht over mijn aan te schaffen camera.
Ben meer dan tevreden

Mirthe 11-12-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

De site is duidelijk en ik had het pakket de volgende dag het pakket in huis, ondanks de drukte van sinterklaas en kerst!

Lisanne LLF 11-12-2018 Via de website gekocht

Super servoce nadat ik de verkeerde maat had besteld

probleemloos ingespeeld op mijn eigen bestel fout, kosteloos kreeg ik een goede opgestuurd en kreeg het verschil netjes terug

Harry 11-12-2018 Via de website gekocht

Mooie camera, werkte meteen.

Levering was vlot en compleet. Installatie ging gemakkelijk. De bewakingscamera werkt uitstekend,zowel via de smartphone als gekoppeld aan de server.

Hector Alonso 11-12-2018 Via de website gekocht

Zoals altijd, Geweldige service

Ik kocht een nieuwe set van ontwikkeling en had een paar vragen en die beantwoordden ze bedachtzaam en snel.
Ze verwerken de bestelling snel en ik heb mijn goederen op tijd en in perfecte staat ontvangen.
Ik zal opnieuw in cameranu kopen

Pluspunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

R.Goole 11-12-2018 Via de website gekocht

Hier moet je zijn!

Tijdje bezig met het aanschaffen van nieuwe canon body met lens. Een informatie mail gestuurd en direct kontakt terug en gelijk de informatie die ik nodig had. Alle spullen verzameld en besteld. Een dag voordat de spullen worden geleverd krijg ik een telefoontje met het uur van levering. Correct geleverd door cameranu zelf. Vriendelijke bezorger en nu aan het fotograferen. TOP!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Arjan 10-12-2018 Via de website gekocht

Zelfs voor Sinterklaas binnen 24 uur thuisbezorgd!

Goed producten en erg goede en snelle service. Verpakking top en zelfs rond Sinterklaas werd het product binnen 24 uur thuisbezorgd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Francisco 10-12-2018 Via de website gekocht

Goeie behandeling!

Mijn bestelling kwam erg snel aan en was zeer goed verpakt. Ook vond ik de sinterklaas actie goed die ze deden. Helaas niks moois grwonnen😢
Maar verder is het een top winkel👌

JeeDee 10-12-2018 Via de website gekocht

Prima productomschrijving. Snelle levering. Scherpe prijs.

Overzichtelijke site. Inhoudelijk goede beschrijving van het product. Levermogelijkheden uitstekend. Scherpe prijs. Product goed en veilig verpakt.

Bram 10-12-2018 Via de website gekocht

CameraNU - altijd goed!

Als ik materiaal nodig heb voor mijn camera kijk en bestel ik eigenlijk altijd op CameraNU. De klantvriendelijkheid is erg goed (zo heb ik de chat al een aantal keer gebruikt om informatie te krijgen over een bepaalde lens) en de service is ook super. Snelle en goede levering.

johnny de bruyn 10-12-2018 Via de website gekocht

Gewoon normaal

Ik vond ten eerste de site gied werken vanaf mijn telefoon. Dat is in sommige gevallen niet zo namelijk. Daarbij was de site ook nog eens overzichtelijk en ik vond alles wat ik nodig om mijn laptop goed te kunnen gebruiken. De producten kwamen op tijd aan en waren niet beschadigd. Zo hoort het vind ik. En ik wil jullie geen veer in de reet stoppen want ik vind dit niet meer dan normaal. Maar wel fijn dat het nu wel een keer goed gaat.

Bruno 10-12-2018 Via de website gekocht

Geweldig service

Erg snel en makkelijk er zijn veel verschillende producten die erg snel worden gestuurd en zit vaak grote korting op

Nick Rook 10-12-2018 Via de website gekocht

Ronduit Fantastisch

Super service, bij vragen zo snel mogelijk antwoord, alle producten uitgebreid omschreven, top prijzen en een hele snelle levertijd! heb mijn vriendin nog nooit zo snel blij gemaakt met een cadeau :D .

Marcel 10-12-2018 In de winkel gekocht
Tijdens een beurs

Goede service, producten zijn in goede staat ontvangen

Deze winkel is fijn om bij te shoppen. Prima aanbiedingen en goede service, en leuke ludieke acties.

Raymond 10-12-2018 Via de website gekocht

goede service en snelle verzending

het bestellen via de website is eenvoudig en de prijs was voordelig en de bezorging liet niet lang op zich wachten

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Patricia 10-12-2018 In de winkel gekocht
Urk

super service

Ik had een nieuwe camera gekocht a 1949 euro, nu zag ik tot mijn schrik dat die zelfde camera op black friday 3 weken later 300 euro goedkoper werd aangeboden. Ik heb cameranu een mail gestuurd en ze hebben dat bedrag op mijn rekening gestort. De voorwaarde was alleen dat ik een bon moest kunnen laten zien.

Anneke 10-12-2018 Via de website gekocht

Snelle levering. Goed verpakt

Heb voor deze shop gekozen, daar mijn man erg tevreden is, hij besteld al jaren. Snelle levering en goed verpakt aangekomen. Ben erg tevreden.

Gerard 09-12-2018 Via de website gekocht

Goede service

Ring besteld voor mijn cokin filters, op de website was dit gemakkelijk te vinden.
Hierna besteld en de volgende dag al in huis.

Thbe 09-12-2018 Via de website gekocht

Goede service, geen verzendkosten!

Ruim assortiment, goede prijzen.
Alles wordt gratis thuis bezorgd, dat is top.
Enige "minpunt" is dat het retourneren wel op eigen kosten moet.
Dus als je zeker weet wat je wil hebben, kies dan zeker voor Camera Nu.
Retouren worden wel netjes verwerkt, vlotte terugbetaling.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Maurice Lokale omroep Landsmeer 09-12-2018 Via de website gekocht

Alles klopt

Camera nu is een eerlijke en betrouwbare winkelketen, die alles voor zijn klant overheeft. Niets is te gek, en ze zullen alles uit de kast halen tot dat de klant tevreden is.

Monique 09-12-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Zeer snelle service, goeie tekst en uitleg. Overzichtelijke site. Denken mee! Makkelijk bestellen....

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Patrick 09-12-2018 Via de website gekocht

Prima geleverd!

Ik heb hier een nieuwe Canon EOS6D II camera gekocht. Eerste reden om te selecteren was de prijs uiteraard, en die was goed hier. Verder heb ik reviews bekeken, en ook die klonken prima. En mijn eigen ervaring is dat ook, ik kreeg direct een bevestiging van de bestelling, kort daarop bericht over levering, en allemaal prima in orde. Levering was binnen enkele dagen, en het ging om een product dat niet op voorraad was, dus helemaal ok.

Jolien 09-12-2018 Via de website gekocht

Goede service

Goede service, snelle levering. Bij een concurrent eerst besteld, dat gaf alleen maar problemen, konden niet leveren ivm drukte feestdagen, slechte communicatie etc . Bij cameranu.nl geen enkel probleem, volgende dag in huis .

Annick Lammineur 08-12-2018 Via de website gekocht

vrijdagnamiddag besteld; zaterdagmiddag geleverd!

Hele duidelijke website. Geen leveringskosten ook al is het een Nederlandse website en woon ik in België. Super snelle levering, mooi verpakt en heel belangrijk; goede prijs! Thanks!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Edgar 08-12-2018 Via de website gekocht

Leuke Sint actie

Leuke en ludieke actie rondom Sinterklaas. Het insturen van een schoen en vervolgens deze met een verrassing terugkrijgen. Leuk gedaan! En zeker ook een leuke accessoire ontvangen.

Katinka 08-12-2018 Via de website gekocht

Supersnelle service

We hadden zelf de foutieve lens besteld, gemaild met cameranu.nl en alles werd direct geregeld. Foutieve lens teruggestuurd en door cameranu.nl is direct de juiste lens op de post gedaan.
Super snelle service ! Bedankt daarvoor.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Cesar 08-12-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar en altijd lekker snel.

Al vaak besteld bij deze webshop. Ze houden je op de hoogte wat betreft de levering. Levering is teven altijd snel en smooth. Nooit problemen gehad.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Luuk 07-12-2018 Via de website gekocht

Top bedrijf!

Superleuke Schoenzetactie die jullie verzonnen hebben.
Een kind kan gewoon zijn/haar schoen insturen en krijgt er een cadeautje van Sinterklaas voor terug!
Hopelijk dat jullie dit de komende jaren blijven doen!
Geweldig, die video erbij!
Kortom: Ga zo door!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jos 07-12-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Gewoon een fijne web winkel, ik bestelde mijn production gaven ze Mooi aan je producten Zijn niet voledig leverbasr zodra deze weer op vooraat Zijn Melden we dit is ook netjes gebeurd echt top

G.A. 07-12-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Had hier nog nooit besteld maar ideaal wat een snelle levering s’middags besteld s’avonds al in huis.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ronald 07-12-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Sinds ik bezig ben met veel video’s en foto’s maken heb ik ook steeds meer producten nodig. In het begin alles in een winkel gekocht in de buurt maar nu toch online gaan shoppen:) Eerst even reviews gelezen van een aantal sites en uitgekomen bij cameranu.nl

Hele snelle levering en heel goed en ingepakt aangekomen.

Vanaf nu zal ik hier alles bestellen wat ik nodig heb.

Bedankt voor de goede service en ik raad deze winkel zeker aan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jeroen 07-12-2018 Via de website gekocht

Top service

Ik ben echt heel tevreden over cameranu. Je krijgt een goede service en alles word heel snel geleverd. Bij de klantenservice word je goed geholpen en ze zijn daar heel vriendelijk. Ik heb hier al veel gekocht en zal hier ook als klant blijven.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hans 07-12-2018 Via de website gekocht

Prima vakmensen met oog voor de klant. Perfecte service.

Altijd doelgericht vragen wat jij als klant wilt en meedenken in de richting naar een perfecte oplossing.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Alex Esmeijer 07-12-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en passie

Een groot assortiment en grote passie voor de fotografie. Een klantenservice die dat ook echt is. Altijd snelle en correcte levering. Kortom een aanrader. Ook voor de beginner een geweldige winkel.

Mirella 07-12-2018 Via de website gekocht

Prima service

Ik kocht hier de achtergrondrollen van het merk Savage. Ze hebben veel verschillende kleuren op voorraad. Dus ik kon een ruime keuze maken. Omdat ik deze snel nodig had, ben ik ze zelf gaan halen in de winkel. De mensen die er werken zijn supervriendelijk. De mevrouw achter de balie heeft mijn rollen van 2.75m gedragen en in mijn auto gelegd. Topservice!!! En de moeite om de winkel te bezoeken.