CameraNU.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over CameraNU.nl.

CameraNU.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2744 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Dick 28-09-2022

Eerst informatie ingewonnen omtrent objectief. Kalm, rustig en duidelijk antwoord. Op grond daarvan heb ik de Sigma 70-200mm 2.8 besteld. Woensdag middag besteld, donderdag in huis, prima. Mede besteld omdat ik een uitstekend bod kreeg op een door mij ingeruild objectief. De 9 waardering ipv 10 is dat ik vrij laat een bevestiging kreeg omtrent mijn ingeruild objectief. Over gebeld en oorzaak bleek een personeels tekort. Inmiddels is alles tot grote tevredenheid (toch nog snel) geregeld!

Bram 28-09-2022

Duidelijke informatie over produkt. Was niet op voorraad. Levering keurig op aangegeven datum. Meldingen zijn accuraat en geven juiste informatie.
Verzendmelding is correct en aflevering binnen gestelde tijd.

Verpakking meer dan zorgvuldig

Coumans Fotografie 28-09-2022

het product was op voorraad en ik had het product mooi op tijd in huis voordat ik het nodig had

F.L.Seliers 28-09-2022

Het bestelde na 2 dagen nog niet geleverd door Post.nl, die tot 2 keer toe aflevering uitstelde. Cameranu.nl gebeld, zéér vriendelijke dame is er direct achteraan gegaan.
Post.nl bleek weer eens aan het knoeien te zijn en warrig het pakketje van het ene depot naar het andere heen en weer te sturen.
De vriendelijke dame bood aan om per direct opnieuw het bestelde met een andere bezorgdienst te sturen (parcel.trunkrs), zodat het pakket dezelfde dag (later in de middag) nog bezorgd zou worden.
Uitstekende service en behandeling waar heel veel bedrijven en klachten behandelaars een voorbeeld aan kunnen nemen.

Eva 28-09-2022

Fijne winkel met groot assortiment. Besteld en de volgende dag was het al op locatie.

Erik van der Schaaff 28-09-2022

Snelle en correcte levering tegen een keurige prijs, wat kan ik nog meer wensen?

Lisa 27-09-2022

Ik merk degelijk het verschil in service bij Cameranu in vergelijking met KameraExpress. Sinds ik bij Cameranu mijn apparatuur aanschaf ik het meer het gevoel, dat ik echt wordt geholpen. Daarbij moet ik zeggen dat de medewerkers heel erg klantvriendelijk zijn met hen heb ik vaak ook een gesprek over wat ik doe, hierbij deel de medewerker ook zij/haar ervaringen.

Inmiddels heb ik al meer dan 5 producten aangeschaft bij Cameranu en zie ik dat de medewerkers veel kennis hebben over het assortiment, wat mij ook vertrouwd gevoel bij mij opwekt. Bij Cameranu heb ik totaal niet het gevoel dat de medewerkers alleen maar sales willen maken, maar juist dat zij mij oprecht willen helpen en adviseren over het product dat ik aanschaf.

Goede service en voordelig 27-09-2022

Product besteld en niet de volgende dag geleverd, maar de dag erop omdat ik het ging ophalen in de winkel. Dit duurt meestal een dag langer maar kwam zelfs beter uit voor mij. De prijs was erg voordelig vergeleken met andere aanbieders. Hier zal ik terugkomen.

Stef 27-09-2022

De webshop van CameraNu is zeer gebruikersvriendelijk en geeft goede informatie.
Levering ging zeer snel.
Ik ben ook een keer in de gewone winkel in Urk geweest en was verbaasd over het grote assortiment.

Mijn vriendin heeft er ook een camera geleased. Ook altijd uitstekende service.

Donald Cerpentier 27-09-2022

Ik koop al heel wat jaren bijna al mijn fotoapparatuur bij Cameranu.nl. Voor bijna elke koop ga ik naar de winkel in Urk, want dan krijg ik deskundig advies.
Jammer vind ik dat je creditcardkosten moet betalen voor je aankopen. Afgelopen week ontdekte ik dat dit was afgeschaft. Gelukkig maar, want ik wil voor aankopen van apparatuur altijd met mijn creditcard betalen, omdat ik dan een jaar verzekerd ben tegen onder andere verlies en diefstal.

Dat ik geen 9 of 10 geef komt omdat ik recent advies wilde over een gimbal voor mijn smartphone. Ik ging voor niets naar Urk, want de verkoper wist er niets van. We mochten er een meenemen om thuis te proberen. We kozen de verkeerde en moesten hem terugbrengen. Ik wacht nu al 5 dagen op mijn geld. Ook dat kan ik niet waarderen.
Maar toch ga ik een volgende keer weer gewoon naar Cameranu.

Chris 26-09-2022

The delivery is very bad!! I order an item 4 days ago and supposed to be delivered the next day!! After 4 days I got an apologised email for the delay and they promise me I will get the item the same day!! The item never came at the same day and I called the customer support... . the answer was you will get it tomorrow!! P.S At the 4th day the delivery company while I track & trace they said that the Shipment expected, but not yet arrived at XXX company. I will never order online again from cameranu.nl

Sandra van Dijk 26-09-2022

Al verschillende keren iets gekocht bij Camera.nu en elke keer weer een zeer goed service! Aardig personeel en goede uitleg over de producten. Ze denken erg goed mee en durven ook te zeggen wanneer iets niet past bij je. Geweldig!

Rien Konings 26-09-2022

Ik heb al heel wat flitskoppen van Godox bij jullie besteld. Dat zal ik ook blijven doen. Alleen bijv. de instellampen gaan vaak bij de eerst branduren al stuk. Verder gaan jullie woordvoerders niet serieus met klanten om. Ik stel ook sterk mijn vraagtekens bij de selectieprocedure van voornoemde. Als spullen afgeleverd worden waar een handtekening voor nodig is vind ik bijv. mijn laatste qt kop van Godox gewoon in de openbare ingang. Een handtekening heb ik niet gezet, dus had ik ook niet ontvangen kunnen melden, Erg slordig allemaal. Misschien kunnen jullie hier iets aan doen.

Alex de Boer 26-09-2022

Goede betrouwbare zaak. Afhandeling snel, keurig op tijd en volgens afspraak. Erg blij mee.

AAJ P 26-09-2022

Helaas door een foutje in het bestelproces werd de bestelling te laat verwerkt. Maar na een telefoontje werd het recht getrokken en was de bestelling afgelopen zaterdag afgeleverd. Een paar dagen later dan verwacht maar ik had dat wat ik besteld had pas na zaterdag nodig

Aaankoop camera na inruil. 26-09-2022

Een duidelijke website, een grote keus aan camera's ook occasions.
Goede mogelijkheid tot inruil en een eerlijk inruil bedrag.
Duidelijke email correspondentie over inruilen en aankoop.

Sturm 26-09-2022

Site werkt prima . ik heb bij cameranu.nl besteld vanwege mijn ervaring uit het verleden. Het is een prettige winkel met goed advies. Door mijn vertrouwen durfde ik er ook nu tweedehands iets te bestellen. Het tweede hands artikel voldeed aan de beschrijving en was netjes ingepakt. Enige minpuntje was dat het glaswerk heel erg vies was. ik heb het schoon kunnen maken en het was zoals in de beschrijving stond optisch geheel in orde. Maar ik schrok er wel even van.

Dennis 26-09-2022

Erg duidelijke produktomschrijvingen, goede prijs/ kwaliteitverhouding. Snelle levering. Overzichtelijke website

Stijn 25-09-2022

Snelle en overzichtelijke levering. Via de link kun je makkelijk zien waar je bestelling zich bevind. Vervolgens was er een klein foutje met de levering wat daarna uitstekend is opgelost door de klantenservice. Uitstekende service!!

lee belaen 25-09-2022

Door een miskoop ( mijn fout voor alle duidelijkheid ) kon ik het item terugsturen en ruilen voor een ander.
vriendelijk en snel contact per email.

Arnold Peek 25-09-2022

Vanuit de webshop een op=op artikel besteld, na ontvangst miste er een onderdeel dit via de whatsapp service gemeld en er werd direct actie ondernomen door het missende onderdeel direct te versturen. Top service waar anderen nog een puntje aan kunnen verbeteren.

Dico_Kr 25-09-2022

Prima voorlichting over wat ik wilde bestellen en de accessoires die ik daarvoor nodig had.
Ik ben erg blij met mijn Benro filters!
De Set is prijzig, maar brengt waar voor zijn geld. Intussen flink wat foto's, nacht en overdag, ne gemaakt.

Felipe 25-09-2022

I chose the shop because it had the camera I was looking for, but I had to do some changes to the purchase, and it was the best customer experience I had in a long time. A lot of points of contact were possible, phone, WhatsApp, they always knew who i was and what i did in the previous phases of the purchase, no need to tell the story all over again. I was talking with real people who were giving their authentic opinion instead of pushing products and were super friendly.

Ferry Horváth 24-09-2022

Achteraf gezien een waardeloze inruilprijs. Ik wacht nu nog op een prijsopgave van de magnetische verloopringen.
Ben benieuwd wanneer ik deze krijg zodat ik eindelijk de nieuwe filterset kan gebruiken

M v beusekom 24-09-2022

Geweldige service bestelling netjes afgeleverd aan de deur super firma en super klantvriendelijk

Peter 23-09-2022

Deze shop heeft alleen maar artikelen van goede kwaliteit. De levering is snel en conform de afspraak, en prijs kwaleit verhouding is heel goed.
Ik raad iedereen aan om naar deze site te gaan, en je artikel te kopen.

De jong 23-09-2022

Een aanrader voor als je snel iets in huis wil hebben als de spullen op voorraad zijn. Besteld, betaald en de volgende dag had ik hem in huis. Weinig gedoe voor mij dus.

Hendrik 23-09-2022

Het artikel kon niet direct geleverd worden, maar kreeg direct een mail hierover wanneer het product wel geleverd kon worden. Binnen de gestelde termijn in de mail werd het product snel en correct geleverd. Erg tevreden met de service en levering!

Yvette van Bommel 22-09-2022

Fantastisch geholpen bij CameraNU Apeldoorn met het inruilen van mijn oude camera’s en lenzen en de aanschaf van nieuwe Nikon Z9 en bijbehorende lenzen. Snel duidelijkheid over de inruil en een zeer professioneel advies wat betreft de nieuwe apparatuur. Vooral eerlijk advies en goede service, wat ik zeer waardeer.

Dirk 22-09-2022

goede beschrijving van de artikelen en een zeer snelle verzending en levering naar Belgie.
Artikel besteld om 23u48 en om 11u geleverd !!!

prima

h lensink 22-09-2022

meer dan prima sevice en bezorgen en prima kwaliteit product . meer dan te vreden

Louis 22-09-2022

Nikon aculon verrekijker gekocht de website geeft een heel accuraat de eigenschappen weer
op basis van die gegevens en een klein onderzoek was de beslissing zorgvuldig genomen

Roel Lemstra 22-09-2022

Mooie webshop en overzichtelijk.
Goede prijs- kwaliteitverhouding.
Snelle levering.

Raini 22-09-2022

Groot assortiment en ze komen hun afspraak prima na. Levering was op tijd. Alles ziet er keurig uit. Prima webshop.

Ruud Zonneveld 22-09-2022

Gevonden en besteld wat ik had gezocht, helaas liet de bezorger het afweten, pakje weg. Dit aan CameraNU gemeld, zonder enige wantrouwen werd het pakje nogmaals en direct verstuurd. SUPER
Maar plots stond de bezorger voor de deur, het 1e pakje was terecht, meteen gemeld aan CameraNU, en konden ze het 2e pakje nog retour melden. Kortom wat een super service van CAMERANU.NL
Groetjes en nogmaals bedankt,

Eric Tjon Sie Fat 21-09-2022

Goed en mooi artikel. De beste aanbieding die ik kon vinden. Goede informatie en bijzonder snelle
bezorging.

Tineke van der Donk 21-09-2022

Zeer deskundige vriendelijke en vrolijke medewerkers. Ze nemen de tijd voor je in de winkel maar ook via de telefonische klantenservice. Altijd goede en eerlijke uitleg over de producten die ze verkopen.

Els 20-09-2022

Duidelijke site, waarop je snel je keuze kunt maken. Bestelproces is eenvoudig. Andere dag het bestelde product al binnen. Kortom een site die werkt naar behoren en het bestelde product binnen 24 uur in huis. Ik werd er blij van.

Kiyan-Dean 20-09-2022

Vriendelijke dame aan de telefoon gesproken, en ze heeft meteen een goede oplossing voor mijn bestelling gezocht en gedaan! De bestelling, de DJI mini 3 pro in goede orde ontvangen. Erg tevreden met het product en de goede service...

U. van der Zalm 20-09-2022

Snelle levering van mijn product. Snel telefonisch contact met een prettige afhandeling. Zeker aan te bevelen.

CeeKaa 20-09-2022

Levert precies wat ik wil en op tijd. Product is van goede kwaliteit. Volgende keer kom ik terug voor lensdoppen.

anoniem 19-09-2022

Ik bestelde iets en er stond gewoon dat het op voorraad was. Ik had het nodig voor school! Uiteindelijk 1,5 week op gewacht met elke dag een andere bezorgtijd…

Henk van Beek 19-09-2022

Krijg boek binnen met omgevouwen hoek . Vindt dit zeer slordig. Neem aan dat jullie dit met de nodige zorg inpakken.
Zo lijkt het en gebruikt boek.

Hans 19-09-2022

Snel mijn bestelde camera binnen een dag ontvangen. keurig en goed verpakt.

Peter 19-09-2022

Zeer vakkundige en behulpzame klantenservice, snelle levering, goede producten

Sebastian hoefs 19-09-2022

Prima service, website overzichtelijk en s'avonds besteld volgende dag in huis👍

Bas 19-09-2022

Eerst naar Amsterdam geweest om ass te kopen maar daar ging iets mis.
Thuis gekomen kwamen we ee achter dat dit niet op het toestel kon.
Toen Urk gebeld en daar zijn we heel goed geholpen met het probleem.
Ik geef Urk een dikke dikke 10 plus en meer,ze hebben ons zo goed geholpen met alles.
Groeten Bas H te A

Molegraaf 19-09-2022

In de winkel geweest.
Had plannen een nieuwe camera aante schaffen.
Van Ede naar Apeldoorn gereden.
Beetje teleurstellend
verkoper ongeïnteresseerd .
Nam niet moeite iets te laten zien.
Erg jammer.
Heb niks gekocht.
Ga wel ergens anders kijken

Rondeboom 19-09-2022

Concurrerende prijzen, supersnelle levering en de verrekijker bevalt op alle fronten!

Pascal 18-09-2022

Vriendelijke en geduldige verkoper met verstand van zaken. Probeerde goed te luisteren naar onze wensen en daarbij te zoeken naar de camera die bij onze wensen past. Geen verkooppraatje maar vanuit de praktijk en met de juiste argumenten.

Maar waarom geen 10 vraag je je dan misschien af… Dit heeft meer met de uitstraling van de winkel te maken, zou gaaf zijn als de winkel (A’dam centraal) iets meer een beleving is, mijn inziens is er echt iets gaafs van de winkel te maken waarbij je echt weg gaat met de totale WOW ervaring!

Technische uitleg top, personeel vakkundig, beleving in de winkel voor verbetering vatbaar