CameraNU.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over CameraNU.nl.

CameraNU.nl stelt zich voor

CameraNU.nl biedt zowel de consument als de zakelijke gebruiker een uitgebreid assortiment van digitale fotoapparatuur en bijbehorende accessoires aan. Onze formule bestaat uit een zeer scherpe prijs gecombineerd met een hoog service niveau. Zo leveren wij op alle nieuwe producten minimaal 2 jaar garantie en hebben wij het Thuiswinkel keurmerk. Twijfelt u nog over uw aanschaf? Neemt u dan gerust contact met ons op voor een persoonlijk advies. Dit kan per email, telefoon en uiteraard bent u van harte welkom in onze winkel. De koffie staat klaar!

Deze score is berekend op basis van 2683 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.2

Melanie B 23-10-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering!

Ik kocht het boek Classroom in a book, Adobe Photoshop vanuit België. Super snelle dienst na levering en zelfs bij betaling na 17u, kreeg ik mooi op tijd het boek de volgende namiddag toegeleverd. Topservice! In België gaat het zelfs bij veel online boekhandels trager... Wauw!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Withaar 22-10-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden.

Bij Cameranu.nl gekocht omdat deze site duidelijk en gemakkelijk is. Tevens de goedkoopste in mijn geval. De levertijd werd keurig aangehouden.

Tvdg 22-10-2018 Via de website gekocht

Uitstekende, snelle service

De gebruiksvriendelijkheid, het overzicht van de website en de aanwezige producten voor de juiste prijs maken het continu aantrekkelijk om hier terug te komen.

Noor 22-10-2018 Via de website gekocht

Fijne en snelle service!

Mijn pakket was gelijk dezelfde dag klaar voor verzending en werd de volgende dag geleverd. Ik was helaas niet thuis maar daarna kreeg ik keurig netjes een mailtje met een nieuw bezorgmoment!

Jan Eggens 22-10-2018 In de winkel gekocht
Urk

leuke winkel met veel keuze en deskundig personeel

Op internet kun je al je keuze maken en prijzen vergelijken , het leuke is , bevalt het gekochte niet , kun je het weer inleveren na 4 weken. Je koopt dus nooit 'een kat in de zak '

Paula 22-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige snelle service.

Ik had een Olympus 9-18 lens besteld met toebehoren . Direct reactie en de andere dag in huis. Communicatie via de mail over de aflevering ging fantastisch.
Ik ben zeer tevreden over camera.nu.

Okko 22-10-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

Kom al jaren in deze winkel, zowel op Urk als via het internet.
Bellen met de klantenservice voor vragen is ook een antwoord krijgen. Ze draaien er niet omheen, zeggen wat het is.
Ook in de winkel op Urk krijg je goede antwoorden op je vragen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Shir 22-10-2018 Via de website gekocht

Uitmuntende service! :)

Sinds kort ben ik bekend met CameraNu en men heeft nu al mijn verwachtingen weten te overtreffen. De website is gebruiksvriendelijk. Een bestelling plaatsen is zo gebeurd. Maar wat vooral fantastisch is; is de snelle service waarmee je het bestelde artikel in huis hebt. Namelijk, dezelfde dag nog! Uitstekende service wat mij betreft. :)
Over de winkel en het personeel ben ik eveneens te spreken. Vriendelijk, professioneel en nemen de tijd om de klant goed te helpen.

Caravan 22-10-2018 Via de website gekocht

Prima webshop

Ik heb deze webshop gekozen vanwege de service. Omdat ik een product wilde kopen dat niet direct leverbaar was hebben ze mij per mail op de hoogte gesteld van het moment dat het wel leverbaar was.
Ze hebben een heldere website.

Sanne Motza 22-10-2018 Via de website gekocht

Top service met veel gear kennis!

Ik kies bijna altijd voor cameranu voor de betrouwbaarheid, snelheid van leveren en een overall goede service.

Polina Vasileva 22-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Er waren problemen met de bezorging die werden veroorzaakt door de incompetentie van het bezorgbedrijf. Daarom moest ik de klantendienst meerdere keren bellen. Wat ik echt leuk vond, is dat ze je bijna onmiddellijk met een medewerker verbinden, zodat je niet lang op de lijn hoeft te wachten. Het personeel was erg vriendelijk omdat mijn Nederlanders niet erg goed waren en ze waren meteen bereid om in het Engels te reageren. Omdat mijn levering werd vertraagd vanwege redenen die niet onder het toezicht van het Cameranunl team lagen, gaven ze me een kortingsbon voor 10 euro en ik denk dat dit erg professioneel is.

Baas 22-10-2018 Via de website gekocht

Denken in oplossingen.

Cameranu.nl heeft mij zeer netjes en professioneel geholpen.
Toen de post niet op de juiste dag aankwam heb ik een mailtje gestuurd dat er niet was geweest. Zij hebben direct contact gezocht met de bezorgservice die zij hadden ingehuurd.
Naar een week een beetje mailen aangezien Cameranu er ook niks aan kon doen dat de bezorger het pakketje kwijt was hebben ze mij zonder enige kosten een nieuwe opgestuurd en met een ander bedrijf. Volgende dag netjes het pakketje mogen ontvangen. Ik zeg dikke prima.

Jeroen 21-10-2018 In de winkel gekocht

Vriendelijk personeel

Ik was er tijdens de inruil weken en heb toen het minimale bedrag wat ik er voor mijn oude set had gekregen. Het personeel was vriendelijk en stond mij goed te woord.

Daan van der Vliet 21-10-2018 Via de website gekocht

Gekocht: Fujifilm XF 50mm f/2.0 R WR objectief Zwart

CameraNu was wéér de goedkoopste; èn met de huidige cashback actie heb ik voor een mooie prijs een super lens!! Netjes afgeleverd bij een 'pak je gemak' adres.

Koen 21-10-2018 Via de website gekocht

Camera nu weer schoon!

Mooi schoonmaak setje voor een nette prijs en ook nog eens uit voorraad lekker snel geleverd. Het setje is vooral compleet en handig. Jammer dat de bezorger het in de tuin gooide maar daar kan cameranu niks aan doen.

Suzanna 21-10-2018 In de winkel gekocht
urk

uistekend advies

Telefonisch goed bereikbaar. Aan de balie wordt geluisterd naar je vraag/ wensen en goed meegedacht. Alleen voor een amateur werd de informatie wel wat te snel verteld.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Niek 21-10-2018 Via de website gekocht

Geweldig bedrijf. Ik koop hier al jaren mijn protducten.

Geweldig bedrijf. Zeer kundige en vriendelijke mensen die je met goed advies kunnen helpen. Ik heb ook al diverse workshops gevolgd. Deze hebben mij telkens weer een stapje verder geholpen. Zij maken van fotografie een leuke hobby.

Danny 19-10-2018 Via de website gekocht

Vlotte verwerking aankoop en levering

Enkele malen reeds besteld bij CamerarNU.nl en telkens weer mijn goederen in de beste condities en binnen de termijn ontvangen . Als er al over een termijn mag gesproken worden. Alles op voorraad en binnen de 48uur in mijn handen . Zelfs in België . Dank u CameraNu team .

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan 19-10-2018 Via de website gekocht

Acculader besteld

Acculader voor een Sony accu besteld. Een zeer snelle levering via post.nl, veilig verzonden middels handtekening bij ontvangst.

R. Maas 19-10-2018 In de winkel gekocht
Urk

Supersnel en vakkundig ter plekke gerepareerd!

Ik liep even binnen om te informeren of mijn videocamera nog gerepareerd kon worden. Ik werd naar 'Balie 13' gestuurd. "Uh-oh, dat belooft niet veel goeds", dacht ik nog. Maar na een tijdje achter te zijn geweest bleek dat ze mijn camera ter plekke al hadden kunnen repareren! Snel en vakkundig werd uitgelegd waar het defect zat en hoe ze het hadden gerepareerd. Ik had al een paar dingetjes uitgezocht om te kopen en de reparatie was eenvoudig dus kreeg ik 'm zo weer mee. Superservice!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Tom de Jongh 19-10-2018 In de winkel gekocht

Favorite Camerashop

Favorite camerashop, altijd de eerste waar wij voor onze spullen kijken.
Via het web een overzichtelijke website, snelle service en goede prijzen. Voor sommige vraagstukken kom ik liever naar de winkel toe, tot nog toe werd er altijd de tijd genomen om mee te denken. Laatste aankoop: Panasonic GH5.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

M.F. Hansmann 19-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige foto zaak

Cameranu is een geweldige fotozaak, die op fotografiegebied alles in haar assortiment heeft. De website is zeer overzichtelijk en gemakkelijk. Informatie per produkt is duidelijk en voldoende. Goede sevice en produkten worden goed verpakt. Altijd snelle levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Arend senior 19-10-2018 Via de website gekocht

Geen gedoe en een snelle levering. Prima tevreden

Zoals al eerder omschreven vind ik dit een prima zaak om fotografiebenodigdheden te kopen. Snelle levering...

Loes Heebink 19-10-2018 In de winkel gekocht

Je moet soms even wachten, maar dan krijg je ook wel wat!

Voor mijn reis naar IJsland heb ik nieuwe apparatuur en toebehoren gekocht en werd in alle rust met professionele aandacht geholpen. De adviezen waren duidelijk en toegespitst op mijn vragen en wensen. Ik ga vol vertrouwen op reis en hoop met goed beeldmateriaal terug te komen.

JKL 19-10-2018 In de winkel gekocht
Urk

Goed advies bij aanschaf drone

Bij aanschaf van een compacte drone een goed en eerlijk advies gekregen betreffende mogelijkheden en noodzakelijkheden of echt overbodig. Daardoor een goede selectie tussen de drones kunnen maken.
Value for money. Geen extra dure drone aansmeren met allerlei mogelijkheden welke je toch nooit zal gaan gebruiken

Anton 19-10-2018 In de winkel gekocht
Urk

Goede service! (Ook bij aanschaf 2de hands apparatuur)

Fijne ongedwongen sfeer, het enige wat je goed moet realiseren is dat dit niet een winkel is waar je "even snel iets haalt"
Dit komt omdat er voor elke klant gewoon de tijd genomen wordt zelfs als er een 2dehands camera aangeschaft wordt.
(Het wachten is overigens ook niet vervelend met een lekker bakje koffie er bij en natuurlijk genoeg mooie dingen te bekijken)

Kortom, wil je goed advies en op een ongedwongen manier een camera kopen die goed bij je past dan is dit de place to be!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Annelien 18-10-2018 Via de website gekocht

Super snelle service!

Een nieuwe statief besteld en 24 uur later in huis! Zeer goede service en duidelijk communicatie. Eea werd netjes aangetekend verstuurd. Kortom ik ben zeer tevreden.

Jan-Pieter van Vree 18-10-2018 Via de website gekocht

Veel meer dan gedacht!

Ik koop al jaren camera's en -benodigdheden bij Camera-NU. Altijd tevreden. Dit keer zag ik de inruilweken toen ik op zoek was naar een nieuwe lens voor mijn EOS 7D. Mijn 28-13mm zoom was na 15 jaar versleten. Inruil leek me moeilijk en ging inderdaad niet meer. Maar, ik kreeg een offerte met daarin een extra korting op ene 18-135 mm zoomlens: de EF S 18-135 IS USM. Wat een prachtig ding! En wat een fijne service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Roelof Jan 18-10-2018 Via de website gekocht

Uitmuntende service, zoals het hoort

Ik had eerdere ervaringen via deze website en ook nu was de service weer geweldig. Nadat ik de lens had ontvangen bleek deze niet helemaal naar tevredenheid te zijn. Ik ben beginner dus weet nog niet altijd helemaal wat ik precies moet hebben. Ik kon gewoon de lens terugsturen. Na ontvangst kreeg ik keurig een bericht van de dat de lens weer binnen is en goed was bevinden. Ik krijg mijn geld zsm terug.

kees uit Den Haag 18-10-2018 Via de website gekocht

Zo snel heb ik nog nooit meegemaakt

Ik heb deze shop gekozen,omdat er meer keus in sleepcovers bij hen is voor de bestelde E-readers. Andere leveranciers hadden na lang zoeken hooguit 1 kleur. Dat is lastig als we beide een E-reader meenemen op vakantie.
Ik had de bestelling na 12:00 gedaan, maar even voor 22:00 dezelfde dag kwam de bestelling al bij ons thuis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

J. van Wijk 18-10-2018 In de winkel gekocht
Urk

Na gedegen advies van een spottingscope is deze aangekocht.

Goed inzicht hoe je kunt zoeken uit de artikelen die je voor ogen hebt.
De webshop is gebruiksvriendelijk, daarnaast ontvang je een uitgebreid advies.
De afronding en facturering zijn overzichtelijk en blijven ook voor garantie bewaard in de winkel

Jeroen 18-10-2018 In de winkel gekocht

Weer erg prettig geholpen!

Ik zat met een aantal vragen met betrekking tot de inrichting van mijn studio. De moeite die wordt genomen om alles te laten zien (er gingen heel wat dozen open) en mee te denken over alternatieve mogelijkheden is buitengewoon prettig. Er werd echt uitgebreid de tijd genomen. Dat ze dan ook nog eens alles uit voorraad kunnen leveren is natuurlijk fijn.
Kleine attenties zoals een kop koffie erbij maken het de rit naar Urk helemaal waard.

HaraldL 18-10-2018 Via de website gekocht

Zo moet het!!

Ik ben lyrisch over CameraNU.nl... een geweldige (web)shop die je ook nog eens goed kan adviseren als je hulp nodig hebt in het maken van je productkeuze. Ik heb al een paar keer gebeld en mijn twijfels en vragen voorgelegd en heb supergoed advies gekregen. Verder is het assortiment zeer uitgebreid en leveren ze bijzonder snel. Kortom...ik ben enthousiast over CameraNU.nl en kan ze iedereen aanbevelen!

Han 18-10-2018 Via de website gekocht

Goede omschrijving en snelle levering.

De artikelen worden goed weergegeven en omschreven. You see en read what you get. Het bestelde werd snel en adequaat geleverd. Fijn om zo te "winkelen" en zal dit zeker weer doen. De keuze is reuze, daar kan de lokale fotograaf niet tegen aan (helaas).

Ger 17-10-2018 Via de website gekocht

Probleemloos aankopen

De levering van de bestelde twee verrekijkers was snel en probleemloos. Eén verrekijker teruggestuurd; al binnen een dag reactie en een soepele afhandeling. Compliment!

Henk 17-10-2018 Via de website gekocht

Ze doen, (bijna ??) alles voor je, perfect service!

Ik koop al meer dan 10 jaar bij Camaranu, Altijd goed geholpen, zowel online, als ook in de winkel. Kennis van zaken, én ze beantwoorden heel snel vragen per mail.
Voor mij dé enige zaak voor mijn foto apperatuur!
Ze verdienen eigenlijk een 10 , maar dat kan niet, vind ik, helemaal perfect bestaat volgens mij niet!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ivar 17-10-2018 Via de website gekocht

Top service!

Ik heb een tijdje geleden een Rollei flitser gekocht. Deze kwam niet aan thuis en ik heb contact opgenomen met CameraNu. Pakketje was manco! Helaas. Maar perfect opgelost, er werd een nieuw product opgestuurd en de volgende dag had ik ‘m in huis. Top service!

Derk 17-10-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service.

Ik vindt cameranu.nl een fijne shop omdat de keuze erg groot is. Het navigeren op de website is eenvoudig De artikelen zijn scherp geprijsd Het bestelde wordt goed verpakt gelevert Een vraag die ik had over de levering door post.nl werd snel en vriendelijk beantwoord Een volgend product ga ik hier graag weer bestellen

Daan 17-10-2018 Via de website gekocht

Fijne verkoper!

Iedere keer een fijne gedachte om oijn apparatuur bij CameraNu te bestellen. Het is jammer dat het hoofd filiaal in Urk zit, aangezien dit niet even te bereiken is in Brabant. Gelukkig hebben ze wel een fijne retournering service, waardoor producten die toch niet zijn zoals verwacht, makkelijk en snel geretourneerd kunnen worden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Henk 17-10-2018 Via de website gekocht

Groot assortiment en snelle levering

Artikelen snel gevonden op de overzichtelijke website. Volgende dag kon ik de artikelen al ophalen in Apeldoorn. Goede kwaliteit voor een hele mooie prijs. Ook belangrijk: gratis verzending!

Rens 17-10-2018 Via de website gekocht

Van 99% naar 100% service

CameraNu heeft vaak de beste prijs. 1 dag later levering dan beloofd werd met een leuke attentie goedgemaakt en zo ging de service van 99% naar 100%!
CameraNu heeft mooie acties bv. de Zomeropruiming waarbij ik een mooie Olympus Pro lens heb kunnen kopen voor een prima prijs!
CameraNu, warm aanbevolen!

Levering 17-10-2018 In de winkel gekocht

Uitstekende service en behandeling

Ik was een bescherm dop van mijn verrrekijker verloren,. Na contact met CameraNu.nl is er een dop voor mij besteld en kosteloos toegestuurd en geleverd. Super.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

HvG 17-10-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service after sales en communicatie!

Ik ben al jaren klant bij cameranu.nl en wordt eigenlijk steeds tevredener!
Inmiddels diverse camera's en randapparatuur gekocht, en nu voor het eerst n Dji drone. Soms wil je achteraf iets wijzigen of nog even navragen. Dat is bij Cameranu nooit een issue. Ze zijn er niet alleen om te adviseren en te verkopen. Maar juist om je laagdrempelig, persoonlijk en met alle tijd te voorzien van goed advies en mee te denken bij al je vragen en opmerkingen vooraf, en ook achteraf. Ze weten ook goed waar ze over praten en zijn deskundig, en zo niet dan wordt je direct doorverbonden met iemand die er kennis en ervaring mee heeft. Je kan ook gerust mailen of bellen met een vaste medewerker met wie het goed klikt. Dozen schuiven kan iedereen maar op deze wijze een relatie aangaan met de klant is voor veel grote bekende webshops toch een brug te ver. Een lange termijn relatie kost tijd en geld, maar is toch waardevoller en loont als je klanten voor de lange termijn wilt behouden. Op deze wijze met klanten omgaan is uniek, en de persoonlijke gemoedelijke benadering is eveneens waardevol. Kortom: Cameranu ga zo door!!

Daphne 16-10-2018 Via de website gekocht

Supersnelle service, compleet en keurig verpakt

Ik heb cameranu.nl gekozen op basis van de prijs van het product en een hoog gemiddeld cijfer van reviews. Bestellen via de website was eenvoudig. De levering was zeer snel. De koptelefoon was netjes schokvrij verpakt, en alles zat er bij.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

M. Kreischer 16-10-2018 In de winkel gekocht

Alle tijd

Allereerst bij de klantenservice geweest ivm een probleem grip OMD M5 II; prettige, vlotte, vriendelijke medewerkers.
Daarna naar de winkel voor advies over een compactcamera, naast OMD M5 II, die aan "mijn eisen" voldoet. Goede informatie om afwegingen te kunnen maken, de producten die in aanmerking kwamen ook kunnen bekijken en proberen. Een aantal specifieke vragen direct beantwoord of opgezocht op de computer of navraag gedaan bij een collega. Dit alles met een kopje koffie erbij en iemand die werkelijk alle tijd heeft genomen die nodig was. Het heeft ertoe geleid dat ik verschillende aankopen heb gedaan.
Dank daarvoor !

Rob 16-10-2018 In de winkel gekocht
Urk

Goed geholpen in de winkel eerlijk over de producten

Cameranu heeft groot arsortiment producten in alle prijsklassen waar door er altijd een binnen mijn behoefte valt.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Mulder 16-10-2018 In de winkel gekocht
Urk

Redelijke service, niet echt relaxte winkel.

Via de website bestellen werkt prima, de winkel zelf ervaar ik niet echt als prettig. Het hele nummertjes systeem en als je belt of ze iets klaar kunnen leggen omdat je het asap nodig hebt sta je alsnog een uur in de winkel terwijl er slechts 1 klant is en min 5 werknemers rondlopen wellicht is het beter als dat backoffice medewerkers zijn dit duidelijk te maken. Ander kleur shirt?

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Officiele reactie van CameraNU.nl 17-10-2018

Beste Mulder,

Allereerst onze excuses voor deze ervaring. Je zou verwachten dat je snel je bestelling kunt afhalen als je deze vooraf had besteld, en dat had dan ook zo moeten zijn. We zouden graag voor je uitzoeken wat er mis gegaan is. Kan je ons een berichtje sturen met je ordernummer of factuurnummer? We willen het graag met je goedmaken, want de indruk die je nu van ons gekregen hebt is niet hoe we het eigenlijk voor ogen hebben.

We horen graag van je!

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

D. Meijer 16-10-2018 Via de website gekocht

ND 8 filter (77mm)

Een ND 8 filter besteld en binnen twee dagen gekregen, in uitstekende verpakking. De service is, net als bij eerdere bestellingen, snel en effectief !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Robert 16-10-2018 Via de website gekocht

snelle service en de goedkoopste

Goede zoekmogelijkheden en producten vergelijken. Voor Gopro is dit de winkel i.v.m. snelle service en de goedkoopste

Sandra van der Meer 15-10-2018 Via de website gekocht

Zoals gebruikelijk: een superwinkel!

CameraNu is echt MIJN winkel. Op de website vind ik vlot wat ik wil. De informatie omtrent de artikelen is uitstekend. De prijzen zijn scherp. Het bestelde artikel is zeer snel in huis.
De winkel in Urk is prachtig. Nog fijner zijn de medewerkers die alle tijd voor je nemen om je een passend advies te geven. Ik heb nooit het idee dat me even snel iets wordt aangesmeerd. Het is iedere keer een feestje om hier te zijn.