CameraNU.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over CameraNU.nl.

CameraNU.nl stelt zich voor

CameraNU.nl biedt zowel de consument als de zakelijke gebruiker een uitgebreid assortiment van digitale fotoapparatuur en bijbehorende accessoires aan. Onze formule bestaat uit een zeer scherpe prijs gecombineerd met een hoog service niveau. Zo leveren wij op alle nieuwe producten minimaal 2 jaar garantie en hebben wij het Thuiswinkel keurmerk. Twijfelt u nog over uw aanschaf? Neemt u dan gerust contact met ons op voor een persoonlijk advies. Dit kan per email, telefoon en uiteraard bent u van harte welkom in onze winkel. De koffie staat klaar!

Deze score is berekend op basis van 3517 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.1

Jean Wasserman 18-11-2017 Via de website gekocht

Snel en deskundig

Duidelijke indeling van producten op de website, goede prijs- en kwaliteit-verhouding. Goed telefonisch bereikbaar en zeer deskundige medewerkers. Hierdoor is het gemakkelijk de juiste keuze te maken. Levering gaat supersnel.

Fred 17-11-2017 Via de website gekocht

Absolute TOP

Product vrijdagavond 10 november besteld en de volgende dag zaterdagochtend 11 november bezorgd aan huis,
wat een SERVICE.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

T. de Jong 17-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Meerdere aankopen gedaan bij Cameranu. Mail ik mijn vragen dan krijg ik heel vlot antwoord. Onlangs een achtergrondsysteem gekocht waarbij iets defect was, na mijn telefoontje werd dit vlot opgepakt en kreeg ik binnen een week een nieuw onderdeel. Ik ben zeer tevreden en blijf dan ook mijn aankopen voor fotografie bij Cameranu. doen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Richelle 17-11-2017 Via de website gekocht

Van negatief naar positief!

Eerste ervaring was naar omstandigheden tegen gevallen, maar na mailcontact met de klantenservice hebben ze mij toch de service kunnen bieden die je zou verwachten. Zo hebben ze een negatieve ervaring omgetoverd naar een positieve ervaring! Top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Retourproces

maurice boestaman 17-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

2 x gebeld omtrent vragen over de aanschaf van mijn gopro hero 6 met accessoires, bijbehorende aanbieding en de verzending. Geen wachttijd en snel en vriendelijk geholpen. Track & trace en volgende dag in huis. Helemaal blij!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

s.r.theewis 16-11-2017 In de winkel gekocht
cameranu.nl te urk

gewoon goed

duidelijke en snelle website. Winkel is netjes je kunt veel bekijken en personeel is vriendelijk en legt goed uit en neemt de tijd.

Mo 16-11-2017 Via de website gekocht

Top!

Per ongeluk verkeerd product geleverd. Verwisseld tijdens verzending. Maar dit is goed en heel snel opgelost. Heel erg Bedankt voor de goede service!!👍👍

Jan 16-11-2017 Via de website gekocht

Top kwaliteit

Ik was op zoek naar een statief voor mijn camera, dus gegoogeld en ik kwam uit op cameranu.nl, wist nog niet precies wat ik wilde maar aan informatie genoeg! Binnen 2 dagen was hij binnen dus kon er gelijk mee aan de slag! Super service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gijs 16-11-2017 Via de website gekocht

Wederom top

Wederom supersnelle nette levering tegen superlage prijs. Erg content met deze webwinkel. Absolute aanrader op elk vlak

vd Schilden 16-11-2017 Via de website gekocht

Goede prijs en snelle levering !!

Goede prijs en snelle levering. Alles was overzichtelijk op de site. Fijn dat je kon kiezen uit afleveren bij de buren in geval van afwezigheid. Dan hoef je niet weer een dag te wachten tot ze het nog een keer proberen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Christy 16-11-2017 Via de website gekocht

Snel, eerlijk, gemakkelijk

Veel keuze, snelle verzending en bij vragen zeer behulpzaam! Ik heb een occassion camera gekocht via cameranu en ben zeer tevreden! Verder heb ik al verschillende accesoires besteld en die werden ook altijd snel en goed geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Riedstra 16-11-2017 In de winkel gekocht

Ongelooflijk goede service.

Ze nemen alle tijd voor je. Leggen de werking van de camera en lenzen op een goede en begrijpelijke manier uit.
Heb nog nooit een fotozaak gezien met zoveel keuze in camera’s en toebehoren.
Voelde me als een kind in een snoepwinkel.👍🏼📸🍭

Wien 16-11-2017 Via de website gekocht

Prima info en leuke prijs

No nonsense informatie op de site, begeleiding toezending van begin tot eind en tot op 15 minuten nauwkeurig, onderscheidend prijsvoordeel, t.o.v. andere leveranciers.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Cora 16-11-2017 In de winkel gekocht

Vakkundig en vriendelijk personeel

Na een paar keer iets online gekocht te hebben bij Cameranu.nl nu naar de winkel geweest, alwaar zeer kundig personeel me te woord stond en geholpen heeft.

Mirthe 16-11-2017 Via de website gekocht

Goeie communicatie

Ik had een vraag over het product dat ik wilde bestellen en ik kreeg dezelfde dag nog een heel vriendelijk antwoord. Ik heb toen een bestelling gedaan en ik kon zelf aangeven wanneer ik het wilde laten bezorgen. Daarnaast was de verzending ook nog gratis waardoor ik hier een stuk goedkoper uit was dan ergens anders. Ik ben erg blij met mijn bestelling, alles werkt echt super

Roos 16-11-2017 Via de website gekocht

Goeie service en kwalitatieve producten!

Altijd precies wat ik zoek is er. Kan snel en optijd geleverd worden! Goeie service en prijs/kwaliteit verhouding.

odessa dc 15-11-2017 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering

Via de site ging het niet helemaal goed met de verzendkosten. Verzenden zou gratis zijn, maar toch werden er kosten gerekend. De klantenservice heeft mij uitstekend geholpen en direct nog een artikel toegevoegd aan mijn bestelling die ik vergeten was. Tevens werd het de volgende ochtend als geleverd! Super snelle en fijne service. Ben vaak wat huiverig met bestellen via internet, maar de volgende keer zeker weer via cameranu.nl!

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Astrid van der Heijden 15-11-2017 Via de website gekocht

Groot assortiment en goede informatie over de producten

Goede, complete webshop met goed omschreven producten en duidelijke foto's. De producten zijn makkelijk te vergelijken.

Pluspunten

• Afleverservice

Minpunten

• -

beert 15-11-2017 In de winkel gekocht
urk

prima service uitstekende informatie en prima producten

prima keuze, soms te veel maar uiteindelijk met telefonische informatie prima keus gedaan. levering op tijd met voldoende bescherming van de produkten

Peter Luxurybird 14-11-2017 Via de website gekocht

Wat een grandioze Topzaak!

Als ondernemer vind ik het belangrijk te investeren in bedrijven die met je meedenken en lange-termijn denken.
Zo doe je te alle tijden zaken samen. (Gunfactor)

Kwaliteit & Service is hier uitstekend!
Ben je nieuw met fotografie zoals ik ben en mocht je er zelf even niet uitkomen met het kiezen van een product dan weet je direct waar je aan toe bent als je even contact op neemt met de klantenservice!
Snelle bezorgdtijd! volgende dag alles in huis! Ik had een Lowepro tas gekocht met een fabrieksfout en na de inspectie werd er gelijk een nieuwe tas toegestuurd.

Ga zo door!

Bedankt voor de service.

P.

Vermaat 14-11-2017 In de winkel gekocht

Zeer goed geholpen

Gebeurt niet vaak dat ik minder uitgeef als gedacht.
Hier vragen ze wat je wilt, niet wat je uit wil geven.

Olav 14-11-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed

Overzichtelijke site met ruim voldoende product informatie. Grote keuze en ook mooie aanbiedingen bij producten. Snelle levering en goede voorwaarden.
Ook de Drone voldoet aan alle wensen, na alles opgeladen te hebben en alle updates te hebben geïnstalleerd was het vliegen zeer fijn en gemakkelijk en ook de beelden zijn fantastisch.

Pluspunten

• Levertijd
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Chris 14-11-2017 Via de website gekocht

De goedkoopste, snelste en perfect vervoerd

CameraNU.nl - die mogen van mij in de spotlights! Het product dat ik heb gekocht was bij Cameranu.nl niet alleen goedkoper maar ook nog eens super snel leverbaar. Elders waren lange levertijden. Als je van tevoren moet betalen dan wil je het ook graag meteen in huis hebben. Dat was hier geen probleem. Het werd keurig netjes bezorgd door een vriendelijke man die respectvol omging met mijn nieuwe spullen. Geen gooi en smijtwerk zoals de meeste bezorgdiensten, waar ik me kapot aan erger. Nee, geen kapotte of doorweekte dozen. Echt super!
Wat ik ook een pluspunt vind is dat ze een werkelijk adres hebben en telefoonnummers die je kan bellen. Webwinkels die dat niet hebben, vertrouw ik niet.

G Bakker 14-11-2017 Via de website gekocht

Origineel product voor scherpe prijs en gratis bezorgd.

Reeds eerder goede ervaring opgedaan met Cameranu.nl ,wat werd aangeboden voldeed geheel aan mijn verwachting.

Saskia 14-11-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd

Ik heb de Canon Selphy CP1200 besteld bij Cameranummer omdat hij daar het goedkoopst en het snelst geleverd werd.

Wim 13-11-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Prima verpakt en snelle levering van de producten. Ook telefonische ondersteuning bij de aankoop was geweldig. Zeer aanbevelingswaardig.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ties 13-11-2017 Via de website gekocht

Vriendelijke contacten.

Er waren enige misverstanden betreffende de levering van een zoomlens van Nikon, maar alles werd zeer correct veranderd. Ik had er ook een lenscoat bij besteld, omdat dat een extra korting opleverde, maar helaas was de lenscoat niet op voorraad en aangezien ik de lens snel moest gebruiken, mocht ik toch de verleende korting houden, zodat ik ergens anders de lenscoat kon bestellen. Het bedrag werd zeer vlot weer op mijn rekening gestort, waarvoor hulde. Een tevreden klant.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hans Dronten 13-11-2017 In de winkel gekocht
Urk

Snel vriendelijk en professioneel personeel service balie.

Voor de eerste keer hier mijn DSLR laten schoonmaken.
Na een telefoontje kon ik direct langskomen om vriendelijk en professioneel geholpen te worden onder het genot van een bak koffie.
Tijdens deze snelle service even lopen dromen op de pro afdeling 😉
Sensor weer schoon en zeker weer terug in de toekomst.
Met vriendelijke groet Hans Dronten

Wil 13-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

De site is gebruikersvriendelijk, zoekfunctie werkt goed. Ik kreeg de bestelde producten snel geleverd, aangetekend zonder extra kosten. Prima service.

Petrie 13-11-2017 Via de website gekocht

Top service

Meteen de volgende dag gratis geleverd en goede service. Als het nodig is krijg je telefonisch advies.
Garantie en omruilen is prima geregeld.

Teun 13-11-2017 Via de website gekocht

SUPER!!

Niets, maar dan ook echt helemaal niets op aan te merken. Een perfecte en razendsnelle levering! Verpakking en bezorging was ook prima in orde.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Romy 12-11-2017 Via de website gekocht

Super service !

Hele goede service, netjes afgeleverd op het juiste tijdstip! Hele fijne camera. Gekregen wat ik verwachte door de duidelijke omschrijving.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nathalie 12-11-2017 Via de website gekocht

Tevreden

Ik heb mijn product goedkoop kunnen aanschaffen via Camera.nu. Het werd snel geleverd zonder extra kosten. Het pakketje was goed ingepakt en is dus zonder beschadiging aan gekomen. Kortom ik ven erg tevreden!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Etienne 11-11-2017 Via de website gekocht

Buitenaards

ongelooflijk snelle en correcte service. de scherpe prijzen krijg je erbij😜
Gisteren, voor mijn bestelling,advies gevraagd per mail en het duurde geen 15’ of ik had al antwoord van David(klantenservice) met de professionel uitleg op mijn vraag en ik.......direct besteld
Doe zo verder!!!proficiat

Elsa Blaaser 11-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Goed advies aan de telefoon en per e-mail. Snelle bezorging. Het artikel was niet voorradig, maar ik werd uitstekend op de hoogte gehouden, kreeg een bericht toen het weer binnen was.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

G.Braam 11-11-2017 In de winkel gekocht
Urk

Geweldige ondersteuning en begeleiding bij aankoop Drone.

Ik heb hier mijn 3e drone gekocht vanwege de uitstekende begeleiding bij het maken van een keuze welke drone het best bij mij zou passen. Het meedenken van X was erg belangrijk bij het maken van mijn keuze. Je voelt als drone piloot direct of men iemand wil en kan begeleiden bij de aankoop van een technisch product als een DJI drone.
Toen ik de drone kwam halen werd vriendelijk ontvangen en was men zeer behulpzaam bij het in gebruik nemen van de DJI drone. Het was een verademing om je zo als klant te voelen. Ik heb direct nadat ik thuis was het bedrijf een mail gestuurd over de correcte en vriendelijke behandeling op het bedrijf.

Jack 11-11-2017 Via de website gekocht

Tegen geringe bijbetaling aankoop dezelfde dag geleverd

Bij CameraNu.nl bestaat de mogelijkheid om tegen een bijbetaling van nog geen 2 euro mijn bestelling dezelfde dag geleverd te krijgen. Daar heb ik gebruik van gemaakt en ik heb het pakketje inderdaad rond 16:00 uur ontvangen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Sjoukje 10-11-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

Prachtige overzichtelijk shop. En een supersnelle levering. Top top top.
Heerlijk om even rond te sneupen.

Erik Booij 10-11-2017 In de winkel gekocht

Goede service

Keurig en netjes geholpen door een medewerker, die nog toen nog maar twee dagen in dienst was.
Hij verkocht mij wel de gewone cartridges, terwijl ik eigenlijk kwam voor de xl uitvoering.

Brenda 09-11-2017 Via de website gekocht

Goede lens voor top prijs!!

Ik was opzoek naar een nieuwe lens voor mijn camera. Ik maak foto's voor pure hobby dus wilde niet de hoofdprijs betalen. Toen kwam ik terecht bij cameranu.nl
Ik heb eerste gebeld voor meer informatie en werd keurig te woord gestaan en kon direct bestellen. Verdere afhandeling ook prima op orde, erg Fijn! En een super lens mogen ontvangen!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Riena 09-11-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service.

Dat je kunt kiezen over hoe je het bezorgd wil hebben. Wat ook bijzonder is, dat je met al je vragen bij hun kunt komen.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Reinier 09-11-2017 Via de website gekocht

Reinier

Snelle levering en de goedkoopste prijs! Alles heel netjes geregeld en de klantenservice was ook erg behulpzaam.

N. Geschiere 09-11-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service!

Na het trekken van een nummertje werd ik gelijk geholpen en kreeg ik een goed en duidelijk advies. Ik ben erg blij met mijn aankoop en keer hier zeker terug!

Steven 09-11-2017 Via de website gekocht

Uitstekende bezorgservice

Al snel na de bestelling werd ik geïnformeerd over de stand van aflevering, wat voort ging tot na de bezorging. Ik was niet alleen klant bij bestelling en betaling, maar ook daarna

Rene Veen 08-11-2017 Via de website gekocht

Superservice!

Waarom geen 10? Ach zo houden we mekaar scherp. Nee, super service. Men reageert snel en had een klein issue, maar dat hebben ze GROOT opgelost. Ik heb gelukkig nog geen garantiezaak, maar ik ben daar nu ook niet bang voor. SUPER!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Charles 08-11-2017 Via de website gekocht

Prima geholpen.

Lens besteld die niet direct op voorraad was. Na 2 dagen bericht dat alles onderweg is met garantie van liefst 5 jaar. Top.

Charles Baker 07-11-2017 Via de website gekocht

It could not have been better!

I have been looking for translucent strobe globes everywhere. There were none in The Netherlands. The prices of these from the UK and China were ridiculous along with the postal. CameraNu had them in stock, super cheap with free shipping. I ordered them at 23:00, they arrive at 11:00 the next day.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Piet 07-11-2017 Via de website gekocht

helemaal tevreden

gewoon geweldig. ik werd prima op de hoogte gehouden van de status van het gekochte product.
alles is naar wens verlopen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

SuzA1807 07-11-2017 Via de website gekocht

Prettige prijs, goede communicatie en service!

Ik bestelde een Xtorm XB099 Power Bank Go 4000mAh, die bij CameraNU het beste geprijsd bleek en zonder verzendkosten! De communicatie omtrent de voortgang over levering was duidelijk en volledig en de afspraken omtrent bezorging volledig conform de communicatie. Dus ik beveel deze webwinkel van harte aan : goede service en prima prijsstelling!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

IDRO 07-11-2017 Via de website gekocht

Duidelijk en eerlijke webshop!

Een camerawebshop die weet waar hij het over heeft. Ik heb een statief besteld en daar nog een vraag over gesteld via de webshop, direct en volledig beantwoord... Product kwam snel aan, en er was de optie om het product af te halen bij een dichtbijzijnde Primera. Omdat ik overdag werk, was dit voor mij de perfecte optie. Ook in dat opzicht dus echt prettig!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -