CameraNU.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over CameraNU.nl.

CameraNU.nl stelt zich voor

CameraNU.nl biedt zowel de consument als de zakelijke gebruiker een uitgebreid assortiment van digitale fotoapparatuur en bijbehorende accessoires aan. Onze formule bestaat uit een zeer scherpe prijs gecombineerd met een hoog service niveau. Zo leveren wij op alle nieuwe producten minimaal 2 jaar garantie en hebben wij het Thuiswinkel keurmerk. Twijfelt u nog over uw aanschaf? Neemt u dan gerust contact met ons op voor een persoonlijk advies. Dit kan per email, telefoon en uiteraard bent u van harte welkom in onze winkel. De koffie staat klaar!

Deze score is berekend op basis van 2350 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.2

Peet 19-06-2018 Via de website gekocht

Goede service

Had een batterij oplader besteld maar de bestelling wilde ik verzonden hebben naar mijn vakantie adres dat ging prima
Wat een goede bezorging nog snel ook de volgende dag al

GJS 19-06-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service en prima prijs kwaliteit verhouding.

Bij mijn zoektocht naar het juiste grijsfilter stuitte ik bij Cameranu.nl op het juiste filter. Geen twee of drie verschillende, maar een variabel in te stellen grijsfilter, dat uitstekende resultaten oplevert. Cameranu.nl betekent voor mij het nakomen van een gedane beloften, vandaag besteld en morgen in huis. Een groot voorbeeld voor andere webshop, chapeau ‼️

Marc 19-06-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service.

Ze hebben een compleet assortiment tegen een goede prijs. Ze zijn ook bereid om tijdens een telefoongesprek met je mee te denken en van advies te voorzien.
Ook de retourservice werkte perfect.

Emma 19-06-2018 Via de website gekocht

Heerlijk snelle levering

Gewoon goed: netjes verpakt product en snel geleverd. Bovendien zijn de prijzen ook nog eens super. Cameranu.nl is top! :D

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Daan 19-06-2018 Via de website gekocht

Goede producten, snelle levering!

De site ziet er goed uit en is goed te volgen. Producten op voorraad en de volgende dag in huis. Ideaal.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

High End Photo/ Flexmi 19-06-2018 Via de website gekocht

Top service

Grote voorraad, snelle levering en top service! Over evt ruilen of geld retour wordt niet moeilijk gedaan. Tot nu toe altijd tevreden.

Christ 19-06-2018 Via de website gekocht

Oude tijden herleven!

Vanuit eerdere positieve ervaringen kies ik voor camera.nu
Was service en accuraatheid in het verleden een vanzelfsprekendheid; bij camera.nu hebben ze deze traditie met verve voortgezet en met de huidige mogelijkheden zelfs aanzienlijk verbeterd. Je wordt nauwgezet op de hoogte gehouden van de verzending, zodat er - als er iets mis mocht gaan- meteen kunt ingrijpen. Fraude is daardoor praktisch onmogelijk. Mocht je toch nog vragen hebben, dan wordt je terdege geholpen.

Mar 19-06-2018 In de winkel gekocht

KlantenService met een hoofdletter S

In mei ben ik naar de winkel gegaan om een aantal spullen aan te schaffen. Behalve een aantal tips, kreeg ik ook nog iets wat leek op een korte workshop flitsen.. wat een liefde voor het vak en wat hebben jullie een mens blij gemaakt!

Jvh013photo 19-06-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle en super levering

Binnen no time was mijn bestelling geleverd, foutloos en in 100% staat. Erg blij! En ook snelle feedback bij chatbericht.

Esther 18-06-2018 In de winkel gekocht

Zeer betrouwbaar!

De medewerkers nemen alle tijd voor ie vragen en je keuzes. Als je die nog niet hebt nemen ze je stapsgewijs mee om goed te filteren wat je wilt. Ik heb altijd het gevoel het beste advies te hebben gekregen! Zo fijn. No nonsens en eerlijk!

Raymond 18-06-2018 Via de website gekocht

Super!!!

Ik heb een artikel besteld op de website van CameraNu en werd vanaf het moment van bestellen super geïnformeerd over de status van mijn bestelling en waar deze op dat moment was in het proces. Het artikel wat ik besteld had kwam de volgende dag zoals beloofd aan en was goed verpakt om beschadigingen te voorkomen. Het enige min puntje is de PostNL die nog niet helemaal goed met hun bezorg tijden om kunnen gaan maar daar kan CameraNu niets aan doen. Voor mij verdient CameraNu echt een pluim voor hun werkwijze.

Pluspunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

P wildeman 18-06-2018 Via de website gekocht

Prima service

Goede service, alles verliep prima. Wel jammer dat mijn product later kwam dan de aangegeven tijd. Maar 6 uur te laat is geen groot probleem voorderest.

BigBear 18-06-2018 Via de website gekocht

Disneyland Urk, gratis entree.......

Ze zijn hier nooit te beroerd om alles uit de kast (magazijn!) te trekken zodat je het kunt bevoelen en besnuffelen! Dus een of twee keer per jaar ga we een dagje kwijlen bij al het moois dat er in Urk te zien is. (Want ze hebben er zowat alles op voorraad). Dan weet ik precies wat ik de komende tijd wil aanschaffen en wat ik mag verwachten als ik dat in hun internetshop bestel. Zo'n dagje uit sluiten we af met een lekker visje in het centrum. Uitje erbij? Jazeker, want voor fotofreaks is zo'n hele dag een uitje! Een uitje dat naar meer smaakt........

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Niels Vangaever 18-06-2018 Via de website gekocht

Goede producten

Met veel plezier de batterij voor mijn camera besteld er was een probleem met een dubbele bestelling en dit hebben ze vakkundig opgelost.
Een dikke pluim

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Margo uit Overloon 18-06-2018 Via de website gekocht

Blij mee!

Op advies van een professioneel fotograaf toch de stap gezet om een fullframe camera aan te schaffen. De website goed in de gaten gehouden en een mooie camera voor heel veel minder geld kunnen kopen! Als beginnend (landschaps-) fotograaf weer een heleboel te leren! De camera ziet er nog supergoed uit, ik ben er blij mee!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Minpunten

• -

LeonB 18-06-2018 Via de website gekocht

Meer service voor je geld!!!

Op cameranu.nl is het fijn shoppen. De website is overzichtelijk en kom je er eventueel toch niet uit? Dan is een belletje genoeg! De medewerker hielp me met een vrij specifieke vraag en wist wat ik nodig had. Geen gezeur, geen overbodige ballast. Gewoon goed, snel en efficient! Ook eventuele retouren worden keurig netjes afgehandeld. Ik ben gewoon dik tevreden!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Hugo Strijbos Photography 17-06-2018 Via de website gekocht

Super geweldige service!

Wat een geweldige service krijg je bij Cameranu! Ook telefonisch super vriendelijk en altijd bereid om tot een goede oplossing te komen als er problemen zijn. Beoordeling 10+

G-J 17-06-2018 Via de website gekocht

Fijne zaak voor al uw fotospullen en meer

Door de jaren heen heb ik hier zo wat mijn hele foto uitrusting bij elkaar gekocht , en ben geen moment teleurgesteld. Elke keer weer zijn mijn vragen snel en duidelijk beantwoord .

Jacobs 17-06-2018 Via de website gekocht

Winkel denkt in oplossingen

CameraNU leverde ons met een aanbieding een prettige dashcam, maar helaas met een niet-werkende zuignap. Oplossing: een andere camera sturen met dus een andere zuignap. Snelle service, goed geregeld, fijne en directe communicatie. Bedankt!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

M Dekker 17-06-2018 In de winkel gekocht
Urk

Goede service iedere keer weer

Goed bod gehad voor mijn oude camera en objectief, waardoor ik een 80 d heb gekocht. Ook deze keer geduldig en goed geholpen bij het kopen.

Ania 17-06-2018 Via de website gekocht

Fijne betrouwbare webwinkel

Als er bij je in de buurt geen goede fotozaak is, dan is het echt fijn als je op een webwinkel kunt vertrouwen: kwalitatief goede producten, snel en veilig geleverd.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Marco van Lith 17-06-2018 Via de website gekocht

Top winkel, super service!

Mijn partneren ik strekken graag de natuur in. Bij Cameranu.nl twee Vortex Daimondback NEW 10x42 kijkers gekocht o.b.v. de goede informatie op de site en de aanwezige reviews/aanbevelingen. Dit blijkt een goede keus, ze zijn echt super (levenslange garantie). Eerst hadden we er een andere kijker bij besteld maar die had voor ons toch wat nadelen. Geen punt bij Cameranu.nl. Gewoon terug en ruilen. Dit ruolen en verrekenen werd prima persoonlijk begeleid, zodat het binnen enkele dagen geregeld was. KLasse! Volgende keer koop ik weer bij Cameranu.nl.

Petra 17-06-2018 Via de website gekocht

Een tien met een griffel!

De service is simpelweg perfect. De IDEAL betaling ging fout aan mijn kant, ik het geld dus gestort. Bestelling was vlak voor het weekend en ik dacht dat ik mijn lens dan niet meer voor dinsdag zou krijgen. In een email naar CameraNu gemeld dat ik betaling gestort had en ik kreeg mijn lens toch zaterdag binnen. Betaling moet dus handmatig verwerkt zijn wat extra werk is, weet ik. Reacties via email gaan supersnel, reacties zijn vriendelijk...het kan gewoon niet beter!

Krijn 16-06-2018 Via de website gekocht

Prima zoals altijd

Niks dan goed, volgende keer graag weer. vergelijk de prijzen altijd en kom vaak bij Cameranu uit. Helemaal top dat ze analoge-film in redelijke voorraad hebben.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan 16-06-2018 Via de website gekocht

prima service

service is goed en feedback heel goed met een interessante producten aanbod een aanrader voor alle foto hobbyisten .

Maike 16-06-2018 Via de website gekocht

Goede informatie en ruime keus

Ik heb erg lang lopen twijfelen over welke camera ik zou nemen. Eerst dacht ik aan een spiegelreflex en over de twee camera’s die ik op het oog had kreeg ik nuttige info tijdens een chat. Uiteindelijk besloot ik toch een systeemcamera aan te schaffen. Het is fijn dat de camera’s met elkaar vergeleken kunnen worden op heel veel belangrijke punten. De camera kwam snel binnen en doordat ik vooraf zo goed geïnformeerd was, ben ik ook meteen heel erg blij met mijn aanschaf. Ik wist door CameraNu waar ik oo moest letten bij de aanschaf wat ervoor zorgde dat ik de juiste body en de juiste lens met elkaar combineerde die volledig bij mijn wensen aansloot.

Wil 16-06-2018 Via de website gekocht

Snel en duidelijk

Gespecialiseerd stukje fotouitrusting besteld bij cameranu.nl. Niet alleen gewoon op voorraad maar tegen bijzonder schappelijk bedrag ook nog eens ontvangen via hun same-day delivery service. Goed en uitgebreid assortiment, voorbeeldige service met duidelijke mails om je op de hoogte te houden van het verloop van je bestelling. Buitengewoon handig als je een snel een oplossing nodig hebt.

Irene 16-06-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Mooie duidelijke webshop met fijne zoekfunctie. Snelle en goede service. Zeer tevreden en ga er zeker vaker wat bestellen

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Henk 16-06-2018 Via de website gekocht

goede service

al een paar keer wat besteld, snel geleverd, goed advies, makkelijke manier van betalen zeer vriendelijke mensen
met verstand van zaken. Moest een cameratas hebben geef het type camera op, en hebben verschillende tassen voor mij uitgeprobeerd, en drie mogelijkheden naar mij toe gestuurd geweldig. zeer tevreden.

Aart 15-06-2018 Via de website gekocht

Razend snelle levering!

Zondagavond 21.00 uur besteld en maandag om 16.00 uur in huis! Goed en veilig verpakt. Super tevreden!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Johannes Dijkstra 15-06-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Zeer snelle levering keurig verpakt en ook de mail wisseling zeer goed dus aan beveling waard top bedrijf

N.L. 15-06-2018 Via de website gekocht

draagcomfort is superrrrr van Paek Design slide lite riem.

Bij cameranu.nl is het gemakkelijk shoppen online easy afrekenen en hetbartikel wordt controleerbaar bij je thuis netjes afgeleverd.

Joke 15-06-2018 In de winkel gekocht

Altijd geweldige service

Ik kom al jaren bij CameraNu en bestel ook regelmatig online. Men neemt altijd alle tijd voor je en is altijd behulpzaam of dat nou in de winkel, online of telefonisch is. De prijzen zijn prima en ook de inruilprijzen zijn zeer realistisch. Kortom ik vind deze winkel een aanrader!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ruud 15-06-2018 Via de website gekocht

Bezorgservice

Prima communicatie over de status... overdracht naar PostNl naadloos.. binnen 24 uur geleverd op zaterdagmiddag... Uitstekend..!!

Geert 15-06-2018 Via de website gekocht

Tweedehands kun je bij CameraNU.nl ongezien kopen.

Op zoek naar een gebruikt objectief kwam ik bij CameraNU.nl terecht. Daar kun je veilig ongezien tweedehands kopen. Volgende dag in huis. Precies wat ik zocht en kwaliteit boven verwachting.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

BiancaR 15-06-2018 In de winkel gekocht

Meedenkend personeel

Kom er graag en geregeld, Het personeel denkt mee en verkoopt niet zomaar iets. Heb advies gekregen over een statief met kop en dan nemen ze ook ruim de tijd, Daarnaast wilde ik een rugzak voor de vakantie die als handbagage mee kan. Samen gekeken wat voor mijn spullen en wensen geschikt was. Erg blij met mijn aankoop

Marja Oost 15-06-2018 Via de website gekocht

super service en producten

ik zocht een grijsfilter voor mijn Nikon. ik heb maar even gebeld voor advies. ze vroegen wat mijn wensen waren en waarvoor ik hem nodig had. 20 minuten later stond mijn bestelling en de volgende dag ( jaja op zondagmiddag ) keurig bezorgt. Echt een topwinkel

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jorian de haan 15-06-2018 Via de website gekocht

Super service!!

Ik had de Caruba 5 in 1 reflector besteld. De bestelling ging enigszins mis, maar werd top geholpen door de klantenservice van CameraNU en had gelijk de dag daarna mijn bestelling binnen

Toppers daar👍🏻

Michel Kosmann 15-06-2018 Via de website gekocht

Heel mooi spul en snelle service

Diverse keren iets besteld, altijd snelle levering. Duidelijke omschrijving wat je krijgt . Ben heel tevreden.

Jelte 15-06-2018 In de winkel gekocht
Urk

Deskundig personeel, echte verkopers!

Ik kwam in de winkel voor informatie over een lens, en kwam naar buiten met de lens, een nieuwe tas, en een filter. De kennis van de medewerker was overtuigend om mij deze aanschaf te rechtvaardigen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jacq 15-06-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Overzichtelijke shop en ruime voorraad met professionele producten. Ook de omschrijvingen zijn duidelijk. Regelmatig aanbiedingen en occasions dus voor elke beurs bereikbaar. Snelle levering.

SixBySix 15-06-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering

Super snelle levering en een ruim assortiment tegen redelijke prijzen. Ook het aanbod voor analoge fotografie is goed.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Boudewijn 14-06-2018 Via de website gekocht

Zeer geslaagde aankoop!

Voor mijn kleinzoon als verrassing een drone gekocht. Ruime keuze: van eenvoudig tot zeer geavanceerde machines. Duidelijke beschrijving van de drones, inclusief eventuele toebehoren, met overzichtelijke prijzen. Snelle bestel- en betaalmogelijkheden. Goede berichtinggeving over bezorging. En de bezorging was werkelijk perfect: op tijd, goed verpakt en volgens afspraak.
Kortom: een geslaagde keus bij een geweldige leverancier.

Smits 14-06-2018 Via de website gekocht

Zeker voor herhaling vatbaar!

Website is makkelijk en toegankelijk. Lens werd snel geleverd. Hij was Goed verpakten scherp geprijsd,

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peter 14-06-2018 Via de website gekocht

Prima levering

Je wordt gedurende het proces, van bestelling tot en met levering, uitstekend geïnformeerd. Verder een prettige website met uitstekende filters.

HansZoom 14-06-2018 Via de website gekocht

Altijd op tijd, prima verpakt en gratis verzonden

Al diverse produkten hier gekocht en aan alle beloftes is voldaan, Dit bedrijf is volkomen betrouwbaar

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marc13 14-06-2018 Via de website gekocht

Als altijd snel en goed

Groot assortiment, duidelijke web-winkel, prima communicatie en service en in de winkel altijd zeer deskundig advies. Ook deze keer een echt goede aanbieding (objectief), makkelijk besteld en snel bezorgd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Femke 14-06-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Mijn product werd snel geleverd en ik werd via de mail goed op de hoogte gehouden van de status en het proces.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hans P 14-06-2018 Via de website gekocht

Zoals gebruikelijk weer een perfecte service.

Meestal haal ik de bestelling op, ook deze keer. Altijd prima uitleg en wat erg prettig is even een babbeltje over fotograferen en daar dan weer advies bij. Als je het hebt over een bepaalde manier van een opname maken laten zij meestal ook hun zelf gemaakte foto's zien met een toelichting. Wat wil je nog meer.

Maarten 14-06-2018 Via de website gekocht

Super service qua levering als deskundigheid!!

Al meerdere keren een bestelling gedaan bij CameraNu.nl.
Naast de snelle service en aflevering van je bestelling, kies ik ook elke keer om de deskundigheid van de mensen die je aan telefoon krijgt en/of in de winkel spreekt. Ze nemen de tijd om je juiste keuze te laten maken. Daarnaast hebben de meeste ook ervaring in de artikelen die ze verkopen. Hebben ze zelf niet de ervaring, dan is er wel een collega.
Kortom een winkel en een webshop die weet wat belangrijk is voor hun klanten

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -