CameraNU.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over CameraNU.nl.

CameraNU.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2333 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jos 18-09-2021

Een webwinkel met een zeer ruim assortiment tegen concurrerende prijzen. De leveringen zijn altijd goed verpakt en worden bezorgd op de afgesproken datum.

J Jansen 18-09-2021

Goed en eerlijk advies. Betrof de informatie en aanschaf van een telescoop met statief voor een beginnende vogelaar. Uitgekomen op een vortex viper HD , 2e hands

Anja Roest 18-09-2021

Super fijne verkopers, gezellig en top uitleg over de camera. Er wordt goed meegedacht en geluisterd en ondanks de drukte alle tijd.

Jeroen 18-09-2021

Erg tevreden over Cameranu.nl. Ik heb meerder producten besteld, altijd een goede prijs en een erg snelle levering zelfs op dezelfde dag van bestellen. Top bedrijf!!!

Sander van Dijk 18-09-2021

Goede beschrijvingen van de producten. Goedkoper krijg je niet, de lagen kosten doen niet af aan de kwaliteit van de producten, service of bezorging!

Karin Gielen 18-09-2021

Elke keer ik iets in deze branche nodig heb kies ik graag voor deze site: correcte en up-to-date info; oog voor detail en ok-prijs.
Wordt prima en snel aangeleverd, kortom helemaal tevreden van!

Pieter 18-09-2021

fijne winkel en snelle bezorging van mijn (schaarse) fotorolletjes! aanrader :)

Steurtien 18-09-2021

Goede product informatie en hulpvaardig. Snelle levering.
Meerdere keren zeer prettig geholpen.

Linda 17-09-2021

Na vragen via email kreeg ik snel advies voor een een nieuw objectief. Snel en goed geholpen en de volgende dag had ik mijn nieuwe objectief al in huis. Ik ben een zeer tevreden klant.

Alex 17-09-2021

Super snelle afhandeling, voor een vraag was klantenservice perfect bereikbaar!

Linda van Duuren 17-09-2021

Mooie ruim opgezette nette winkel op Urk. Nieuw uitgebrachte camera's én objectieven volop aanwezig. Meer dan voldoende keuze aan fotocamera tassen waar ik voor naar de winkel kwam. Veel voorraad in hun magazijn.Vriendelijk behulpzaam ervaren personeel. Ruime parkeerplaatsen voor de deur.
Zeker een winkel om voor een volgende aanschaf weer heen te gaan.

H.Berculo 17-09-2021

Prima afhandeling van bestelling. Ik had een fout gemaakt in mijn adres. Heb daarover een mail gestuurd, en prompt is er gereageerd dat het veranderd werd.

Jools56 17-09-2021

Ik koos voor Cameranu.nl omdat ik in het verleden reeds enkele Nikon DSLR-camera's ter plaatse in Urk kocht. Toen ook steeds een prima service gehad en nu bij de online bestelling en levering meer van dat goede. Dus niets dan lof voor de "Urk-mannen" (en vrouwen). De Manfrotto snelkoppeling die ik kocht is een verademing; hij zit vastgeschroefd op de grootformaatcamera en de oude koppeling zit steevast op mijn Nikon D750. Dus tussendoor niet meer prutsen om de koppeling van de ene naar de andere camera te verplaatsen. Wat een luxe...

Erik 17-09-2021

Alles ging weer perfect qua product en levering aan huis! En dat was niet de eerste keer.

rederik de krijger 16-09-2021

Camera.Nu doet wat ze beloven. Ik heb enkele weken geleden een Fujifilm 16mm 1:2.8 R WR lens besteld, had daarvoor een lovend artikel van "Frank Wandelt" gelezen, en binnen twee dagen kon ik hem afhalen op het overeengekomen afleveradres. Ik ben uitermate tevreden over de geboden service en bijna nog meer over mijn nieuwe lens. Een aanrader voor iedere Fujifilm X camera liefhebber.

Jan 16-09-2021

Gewoon een goede shop met het juiste product en lekker snel geleverd volgens de afspraak en goed verpakt.

Joost 16-09-2021

De prettigste fotowinkel van eindhoven

Mooie winkel, overzichtelijk ingedeeld, uitgebreid assortiment en het belangrijkste van een winkel er staan medewerkers met kennis van zaken, die de tijd voor je nemen en je ook nog een kop koffie aanbieden mocht je daar trek in hebben.

Ben je voornemens om een fotocamera te kopen dan wordt hier in de fotozaak wél een accu in de camera gezet, mag je het toestel uitproberen. Iets wat elders niet mogelijk is

Het fijne aan de vestiging in eindhoven is ook dat ze een perfect labo hebben die nog steeds je kleinbeeldfilm op 120-spoel rolfilm in huis ontwikkelen.

Mandy 16-09-2021

Goed advies niet duur en snelle levering!! Niets anders dan dik tevreden over deze firma

Stefan Radrmaker 16-09-2021

Voor het eerst in de winkel van Rotterdam geweest super mooie winkel vriendelijk personeel

Wouter 16-09-2021

Heerlijke dag gehad bij cameranu op Urk. Deskundig advies bij het uitzoeken van een verrekijker. Rustig de tijd gekregen om alle kijkers te proberen en uiteindelijk zeer tevreden met de keuze

Jan VDS 16-09-2021

Ruim assortiment, scherpe prijzen, overzichtelijke en makkelijke webshop. Ik ben uiteindelijk toch naar de winkel gegaan in Eindhoven en kreeg een zeer goede service in de winkel. Zeer veel kennis, deelde waardevolle info en was duidelijk er niet op uit om me de meest prijzige keuzes aan te smeren. Kreeg duidelijke pro's en con's om gerichte keuzes te maken qua objectieven.
Super ervaring en weet alvast waar ik mijn volgende aankopen zal doen!!!

Hanna 16-09-2021

We hebben een fotocamera gekocht, fijne service en snelle verzending. Nadat we iets vergeten waren werden we telefonisch erg goed geholpen welke artikelen we er nog bij moesten kopen. Heel fijn!

Thomas SollVision 16-09-2021

In de middag besteld, kon het vrijwel direct ophalen. Vriendelijk en beleefd personeel. Een zaak die hun klanten goed behandeld!

JO 15-09-2021

Vriendelijk personeel, goed advies over aanschaf lens. Diverse mogelijkheden buiten mogen uitproberen met mijn eigen camera. Goede uitleg over de voor- en nadelen van de lens.
Ruim opgezette winkel, voldoende parkeerplaatsen. Duidelijke instructie over de corona regels in de winkel.

Ricardo 15-09-2021

Zeer professioneel en ook nog eens goede prijzen! Zeer tevreden over de aankoop van mijn Sony A7 III. Zou zeker in het vervolg weer hier bestellen.

Marcel 15-09-2021

Gekozen voor CameraNU, omdat de camera daar leverbaar was en voor een goede prijs. Heel goed geholpen door het personeel in Rotterdam. Ze denken goed mee met je wensen.

Fu 15-09-2021

Ik twijfelde om een Gimbal te kopen voor mij telefoon. Toen ik de actie voor de Zhiyun Smooth-X voorbij zag komen bij Cameranu.nl, wist ik niet precies of dit het juiste was voor mij. De klantenservice van Cameranu.nl is via whatsapp erg toegankelijk. Ik heb mijn vraag kunnen stellen en heb daarop direct antwoord gekregen. Hier was ik erg blij mee en heb uiteindelijk dan ook de gimbal besteld. Goede levering en klantenservice!

Fille 15-09-2021

Wat een service, door onoplettendheid een verkeerd onderdeel besteld, en dit gemeld via de chat na wat wachten reactie gekregen en dan ging het snel… heel snel, direct alles geregeld om het verkeerd bestelde onderdeel terug te sturen via een RMA nr en dit verstuurd op vrijdag via Belgische post, dinsdag melding gekregen dat alles goed was ontvangen en werd omgeruild mits kleine bijdrage naar het juiste onderdeel en vandaag ding dong hier is het nieuwe onderdeel perfect afgeleverd, helaas moet ik nog effe wachten om te testen want ben momenteel op vakantie.

Nienke van der Merwe 15-09-2021

De producten zijn goed geprijsd en er staat voldoende informatie bij. Ook de reviews zijn erg prettig bij het maken van je keuze. Daarnaast is de service ook top: snel verzonden, een tegoedbon voor het reinigen van mijn camera en nog mails met tips voor het gebruik van de camera na aankoop. Ik ben een tevreden klant en zal vaker kopen bij cameranu!

Marjorie 14-09-2021

Vorige week voor onze kleinzoon en onze dochter een mooie kamera rugtas gekocht en voor beiden een extra accu en het is gewoon fijn dat ze bij CameraNu verschillende accu's verkopen voor verschillende camera's, zodat je alles bij 1 winkel kunt bestellen.
Inderdaad de volgende dag keurig netjes verpakt bezorgd en zelfs van de bezorging netjes op de hoogte gehouden.
Super tevreden.

Joyce Meijer 14-09-2021

Ik was bij CameraNu op Urk. Zonder enige twijfel een aanrader. Vakbekwaam, vriendelijk, de tijd nemen zijn enkele kernwoorden die mijn ervaring aldaar weergeven. Een uitstekende balans cq verhouding tussen prijs-kwaliteit-produkt hoort daar zeker bij.
Ik blijf voor al mijn fotografie spullen zeker bij CameraNu kopen….

Gea T. 14-09-2021

Prachtige winkel en vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Goed onderbouwd advies gekregen, waardoor het v door mij gekocht product prima aansluit bij mijn verwachting.

Yvonne 14-09-2021

Nadat ik eerst in een andere winkel was geweest (zal geen namen noemen) en daar niet zo prettig geholpen was, heb ik gebeld met CameraNu. Ik werd heel vriendelijk geholpen, er werd geluisterd naar mijn wensen en ik kreeg op basis van mijn wensen een passend advies. Daarom heb ik gekozen voor CameraNu.

Dennis 14-09-2021

Heel erg blij met mij nieuwe camera, goed advies gehad en heel vriendelijk geholpen.

Freek 14-09-2021

Na lang zoeken via internet, kwam ik op jullie site met een thuiswinkel waarborg goedkeuring . Dat maakt internet en dus jullie online verkoop betrouwbaar.
Met name de heldere beschrijving van het benodigde artikel met een zeer aantrekkelijk prijs en eenvoudige betaling , gaf de doorslag om het artikel te bestellen. De volgende dag keurig afgeleverd wat ik kon volgen door het track & trace systeem.
Kortom, zeer tevreden met het bestelde artikel wat goed verpakt was.
Dank , jullie maken veilig online thuiswinkelen volledig waar

Gertjan 13-09-2021

Altijd vriendelijk goede en prettige hulp. Duidelijke uitleg. Veel op voorraad Ik kom graag naar deze winkel

Dick Stegeman 13-09-2021

goed en kundig personeel ,zeer behulpzaam wist wat ik wou ken de oudere werknemers nog van vorige werk gever ben er zeer tevreden over rij liever een eindje verder voor goede service.

Bart 13-09-2021

Snelle en vriendelijke beantwoording van mijn vraag. Vervolgens hebben ze het artikel als service gratis en zonder verzendkosten toegestuurd.

Jos 13-09-2021

Mooie toegankelijke webshop. Zeer uitgebreid assortiment en prima prijzen. De artikelen worden snel geleverd.

Martin 13-09-2021

Personeel is betrouwbaar, correct, houdt zich aan afspraken, is deskundig en behulpzaam!

Jessica Bouwmeester 13-09-2021

Super service! Via whatsapp een vraag gesteld en direct antwoord. Ik vroeg of iets anders mogelijk was dan wat op de site stond. Direct goed geholpen en ze konden het precies zo maken als ik wilde. Via mail meteen een bevestiging met betaallink. Volgende dag artikelen al geleverd. Van te voren netjes gebeld of het tijdstip uit kwam! Ken maar weinig bedrijven die zulke goeie service hebben, zo goed bereikbaar zijn, zo vriendelijk zijn en alles voor de klant doen! Kortom; dik tevreden en een dikke 10!

Jp 12-09-2021

Super goed geregeld snel correct en als het niet op voorraad is, komen ze met een passende oplossing of houden ze je op de hoogte wanneer het eventueel wel komt.. service bij reparatie of gebreken is ook goed geregeld..

rudi 12-09-2021

vlotte services, goede afhandeling tevreden over de verpakking. prijs kwaliteit in orde

Henk-Jan 12-09-2021

Mooi strake zaak in Urk.
Genoeg te zien en te voelen aan mooie producten.
Klantenservice was van goede aard en zeer vriendelijk personeel.

Johan 12-09-2021

Betse prijs kwaliteit verhouding, tevens een prima track en tracé update . De bestelling kwam op tijd. Al vaker hier gekocht altijd naar tevredenheid. Zet deze website maar in je favorieten!

Dave 12-09-2021

Een no nonsens bedrijf, spullen op voorraad als een van de weinigen.
Om 23:00 uur besteld en de volgende dag had ik de spullen in huis.
Super goed geregeld.

Sanne 12-09-2021

Precies het product wat ik zocht en wat op voorraad was. Snelle levering want de volgende dag was het al in huis! Ik dacht eerst dat het misschien iets te kort zou zijn maar eigenlijk is het een perfecte strap voor mijn Nikon Zfc .

Sander 12-09-2021

Duidelijke website: artikel op voorraad is ook artikel op voorraad.
Snelle levering zoals op de website vermeld.
In mijn geval zondagmiddag een nieuw scherm besteld rond 17h en maandagmiddag in huis rond 19h.
Bezorging window gemakkelijk te volgen via de track link. Window met definitieve bezorgtijd werd kleiner naarmate de bezorger dichterbij kwam.

Wat andere winkels / websites niet lukte, maakt Cameranu.nl wel waar!
Ik zou hier zeker weer bestellen, top geregeld en waamaken waarmee geadverteerd wordt.

seare Grmay 11-09-2021

Mooi camera gekocht en heel aardig medewerkers zijn daar goed begrijp en goed geholpen

Leon 11-09-2021

Afgelopen week hier een tripod gekocht. Beide artikelen werken goed en zijn beter dan verwacht. :)