CameraNU.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over CameraNU.nl.

CameraNU.nl stelt zich voor

CameraNU.nl biedt zowel de consument als de zakelijke gebruiker een uitgebreid assortiment van digitale fotoapparatuur en bijbehorende accessoires aan. Onze formule bestaat uit een zeer scherpe prijs gecombineerd met een hoog service niveau. Zo leveren wij op alle nieuwe producten minimaal 2 jaar garantie en hebben wij het Thuiswinkel keurmerk. Twijfelt u nog over uw aanschaf? Neemt u dan gerust contact met ons op voor een persoonlijk advies. Dit kan per email, telefoon en uiteraard bent u van harte welkom in onze winkel. De koffie staat klaar!

Deze score is berekend op basis van 3105 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.2

Jan 20-01-2018 Via de website gekocht

Goede website en snelle levering.

Goede website en snelle bestel modus. Levering snel een keurig verpakt bezorgd.
Cameranu.nl kan ik van harte aanbevelen

Perry 20-01-2018 Via de website gekocht

Simpel, snel, makkelijk

Ik koop bij Camera nu al jaren mijn spullen, zowel profesioneel voor de winkel waar ik werk als mijn eigen apparatuur. Nooit een probleem gehad met een bestelling, altijd alles op tijd binnen gehad. Spullen waren ook altijd goed verpakt en nooit beschadigt. Heel saai eigenlijk als het gewoon werkt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Ed Boshuizen 19-01-2018 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen en de volgende dag levering.

Prima service. Overzichtelijke site, makkelijk zoeken met ruime keus. Snelle levering: de volgende dag.

Guido F 19-01-2018 In de winkel gekocht

Vriendelijke, Uitstekende en Profesionele service,

Voor al mijn camera gear e.d. ga ik het liefst naar Cameranu. Ze hebben een groot aanbot. Goede service. En of je nu in de winkel of online advice nodig hebt, ze staan altijd voor je klaar. Ze denken met je me, in JOUW belang. En gaan de Extra mile.

GH 19-01-2018 Via de website gekocht

Prima service, goed geregeld

Betrouwbare shop, prijs en kwaliteit verhouding is goed. Vandaag besteld ... morgen thuis bezorgd. Helemaal in orde!

MMAXX.nl 19-01-2018 Via de website gekocht

Prima service en advies. De juiste aankoop!

Ik bestel al jaren bij cameranu. Het advies wat ik ontvang doet mij besluiten voor deze winkel te kiezen.

Karel 19-01-2018 Via de website gekocht

Ideale manier van vergelijken en kopen

Na lang overwegen en vergelijken uiteindelijk besloten om mijn nieuwe Canon camera te kopen bij Cameranu.
De levering verliep geheel volgens verwachting, en binnen een dag kon ik gaan genieten van mijn nieuwe camera.
Geweldig, bedankt voor de snelle levering

Rik 19-01-2018 In de winkel gekocht
Urk

Normaal goede hulp, deze keer geen kennis van zaken

Normaal gesproken ben ik een super tevreden klant van CameraNU. Dit geldt voor de webwinkel, de chatfunctie en de winkel zelf, maar deze keer kwam ik voor een serieuze uitgave te staan van een fullframe camera en een 70-200mm 2.8 IS II Lens en ben ik geholpen door iemand wiens zin was: "Ik zou willen dat ik u daar antwoord op kon geven maar helaas kan ik niet alles weten". En dit ging om de camera, de lens, de nieuwe cameratas, eigenlijk over alles wat ik gekocht heb.
Ik ben zelf naar een collega van hem gelopen omdat het opzoeken op Google zo'n beetje de enige kwaliteit leek te zijn.

Kortom, CameraNu; zet niet iedereen zomaar op de afdeling verkoop. Ik heb serieus staan twijfelen om om te draaien en de spullen bij een andere winkel te gaan halen, terwijl ik hier al met een jaar of 8 met grote tevredenheid kom.

Robert van Doorn 19-01-2018 Via de website gekocht

FANTASTISCHE SERVICE!!!!!!

In 2009 kocht ik voor het eerst een camera bij CameraNu.nl (in de winkel te Urk) afgelopen Oud & Nieuw is deze gevallen en defect geraakt. Omdat ik een goede inboedelverzekering heb en deze schade wilde opgeven kwam ik tot de conclusie dat ik de factuurbon niet meer in mijn bezit had. Bij navraag bij Nikon (waar ik mijn camera had geregistreerd) was enkel de adviesprijs te verkrijgen. Bij navraag bij CameraNu.nl had de medewerkster binnen no-time mijn gegevens achterhaald en de factuurbon. Tijdens het telefoongesprek had ze de factuurbon naar mij toe gemaild en kon ik de verzekering verder afhandelen. Helaas was voor de verzekering mijn camera total loss verklaard. Ik heb diezelfde week, donderdag, voor 22:00 uur een nieuwe camera besteld en de volgende dag, wat ze ook beloven op de website, had ik de nieuwe camera in huis. En zo kon ik weer genieten van mijn hobby en was mijn weekend (wat ook nog mijn verjaardag was) niet in mineur geraakt, ik heb geweldige mooie foto's kunnen maken van deze bijzondere dag! Ik wil langs deze weg xxxxxx van klantenservice heel hartelijk bedanken voor haar inzet!!! 👍👏 Chapeau en CameraNu.nl bedanken voor hun snelle en zeer goede service.

Marit 19-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige miniprinter!

Ik heb hier een jaar geleden de polaroid zip gekocht en koop hier ook altijd mijn printpapier daarvoor. Bij Cameranu al veel goedkoper dan bij andere winkels. Superleuke fotootjes met een sticker achterkant! Ze worden lekker snel bezorgd en ik kan ze daarom ook gebruiken voor verjaardagen enzo.
Ik maak veel fotos en die polaroids zijn dan heel leuk om aan op muur of op je kast te plakken. Supertevreden met prijs/kwaliteit!

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Ifat Zohar 19-01-2018 Via de website gekocht

Great service and good quality products

Love to shop @ CameraNu. The client service is very helpful and professional, the web is quick and easy to find and order and the service is great .

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Ad Bolle 18-01-2018 Via de website gekocht

Correcte levering

Duidelijke goed gestructureerde website.
CameraNu belooft snelle levering en dat klopt. Om 22.00 uur besteld en de volgende dag om 15.30 bezorgd. Sneller kan niet. Top.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Gerrit Slurink 18-01-2018 Via de website gekocht

Fantastische aankoop bij Camera nu

Fantastisch bedrijf met een snelle service. Had een tegoedbon van € 10,- en kon die niet verrekenen met de aankoop van mijn fototoestel. Bedrag werd binnen de kortste keren overgemaakt. Ook de levering van het toestel was zeer snel en perfect. Niets dan lof van mijn kant!!

Marijn Fidder 18-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige winkel met goede service en snelle levering

Winkelen bij Cameranu is altijd erg fijn: de service is goed, de levering is snel. Wat ik ook heel fijn vindt is de ongeloofelijk overzichtelijke webshop. Zo kun je snel dat vinden wat je nodig hebt.

Debothen 18-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige Service

Voor de eerste maal, via internet, kennis gemaakt met deze zaak. Mooie duidelijke website, camera gevonden en aangeschaft. Snelle levering, binnen 1 dag. Keurig verzorgd. Later nog een vraag en binnen 24 uur een duidelijk antwoord.

Marjan 18-01-2018 Via de website gekocht

Goed verzorgde Nikon Pro dag

Goed georganiseerd in een mooie studio in Almere. Workshop van Gemmy Woud-Binnendijk was heel waardevol. Daarnaast hele goede uitleg gekregen over de Nikon D850 en de Nikon objectief 105 mm, 1.4. Kortom een geslaagde middag!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

D. de Lange 18-01-2018 Via de website gekocht

Snelle service binnen 24 uur camera in huis

Na een tijdje speuren op internet kwam ons gewenste camera hier het goedkoopste uit. Na bestelling hadden wij de volgende dag de camera in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Barry 18-01-2018 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Veel op voorraad en goede omschrijving. Duidelijke afhandeling bestelling. Heb al veel bestellingen gedaan en allemaal goed verlopen. ook diverse keren in de winkel geweest en ook hier vriendelijke mensen

Edward 17-01-2018 Via de website gekocht

Top!

Snelle levering van mijn adapter met filter ,zonder verzendkosten!
Goede communicatie betreffende levering.
Ik had ook bij andere zaken rondgekeken maar deze waren of duurder of berekenden verzendkosten .
Hier kon ik ook de adapter los bestellen zonder de combinatie met zonnefilter hetgeen aanzienlijk in de kosten scheelde.

Mieke 17-01-2018 Via de website gekocht

Mooi product en supersnelle levering!

Ik heb al enkele ervaringen met het kopen van fotografische producten via de webshop. Soms telefonisch advies ingewonnen en ben werd toen deskundig geholpen. Opvallend is de kwaliteit van de producten en de snelle leveringen. Mijn complimenten!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Jan 17-01-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Wat een snelle service van cameranu.nl Laat in de avond een SD kaart besteld en via i-deal betaald. Bestelling werd direct in behandeling genomen. Met e-mails werd vanaf de bestelling op de hoogte gehouden. De volgende dag, rond het middaguur, lag het pakketje al op de deurmat, In een woord fantastisch ! Dit is niet de laatste keer dat ik bij cameranu.nl iets koop. Jullie hebben er een klant bij gekregen.

Ronald 17-01-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Bij Cameranu.nl kon ik alle items (Think Tank Steroid Speed Belt met Harness, Lens case en Spider Pro Adapter Kit) bestellen en dat was lang niet het geval bij andere sites. Zij hebben een uitgebreid assortiment. Zeer prettig is ook de uitgebreide omschrijving van de artikelen. Ook waren alle artikelen op voorraad dus besteld.

Zoals ze aangaven zou het de volgende dag door Postnl geleverd worden. De volgende dag echter een bericht dat de zending niet was opgehaald en dat men het s'middags alsnog kon leveren met speciale koeriersdienst, zonder extra kosten, wel moest ik hun dan voor 12:00 uur informeren. Ik vind dit zeer klantgericht. Aangezien ik het niet echt direct s'middags nodig had het zo gelaten en is het keurig de volgende dag door Postnl geleverd.

Materialen zijn degelijk verpakt ontvangen en alles zoals besteld zat er bij.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hans Malestein 17-01-2018 Via de website gekocht

Super snelle service - dezelfde dag nog bezorgd!

Normaal al erg goede service en snelle levering! Maar deze keer wel erg snel! 's Morgens besteld en 's middags la bezorg. Kon ik direct dezelfde avond nog enthousiast aan de slag met mijn bestelde spullen. Top!

Marco van den Arend 17-01-2018 Via de website gekocht

Absurd snelle levering webshop, lang in de winkel

Ik bestelde in mijn lunchpauze een fotowalk op Urk, waar shop tegoed bij zat. Ik ging er vanuit dat ik dat daar zou ontvangen tijdens de walk, maar toen ik uit mijn werk kwam stond er een kerel voor mijn deur met een doosje van CameraNu met het shoptegoed. Dat was echt bizar snel! Ik besloot het tegoed mee te nemen naar Urk voor na de walk. Toen ik na de walk in de winkel kwam en een nummertje trok had ik 30 mensen voor me. Ik heb een kop koffie genomen en een ansichtkaartje naar mijn moeder gestuurd en rond gekeken en toen had ik er nog steeds 28 voor me. Ik besloot het shoptegoed mee te nemen en het vanuit huis te besteden. Mooie winkel, wel wat druk op zaterdag middag!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

SebastiaanD 16-01-2018 Via de website gekocht

Supersnelle Service!

Met spoed een artikel nodig? Dat kan je welcaan CameraNu overlaten! Snelle levering en makkelijk online te bestellen! Top service!

Snap Me Pretty Fotografie 16-01-2018 Via de website gekocht

snelle levering

Ik bestel al jaren bij CameraNu en ben altijd tevreden. De levering is altijd snel en producten goed ingepakt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

P.Strijbis 15-01-2018 Via de website gekocht

Prima service Cameranu.nl

Ik heb een heel goede ervaring met de service verleend door Cameranu.nl. Wegens een defect met een Canon Powershot SX720HS, welke na controle netjes vervangen is door een ander nieuw exemplaar en een SD kaart met problemen welke ook kostenloos is vervangen door een zelfs duurder exemplaar. Tijdens de onderzoeks periode (bijna 1 maand) bij Canon werd ik elke week per mail keurig op de hoogte gehouden van de status. Bij de SD-kaart werd telefonisch gecommuniceerd over probleem en oplossing. Tot nu toe geen probleem met vervangende camera en SD-kaart (Lexar SDHC Pro 32GB). Prima service verlening !

karim B 15-01-2018 Via de website gekocht

Gegaan zoals verwacht!

Webshop is gebruiksvriendelijk en de levering is vlot verlopen. Goed op de hoogte gehouden van de voortgang van mijn bestelling. Product is netjes verpakt... zo hoort het.

Monique 15-01-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering, erg tevreden

Het was mijn eerste keer dat ik iets bij cameranu.nl heb besteld. Een dag later had ik al mijn bestelling binnen.
Zeer tevreden met de kwaliteit en snelle levering. Ik kan iedereen camera.nu aanraden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Remke Maris 15-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, goede service

Goede duidelijke webshop. Overzichtelijk. Ze hadden er alles wat ik nodig had. En snelle levering van de spullen.

Nico R 14-01-2018 Via de website gekocht

Buitengewone winkel

Werkelijk alles wat een fotograaf op zijn specialiteit nodig mocht hebben vindt hij bij CameraNu.nl. Thuis kunnen zoeken wat je nodig hebt, online bestellen en betalen en het de volgende al ontvangen. Maar ook de winkel zelf is een bezoek zeker waard. Je kijkt je ogen uit. Wil je informatie? Door ervaren personeel word je vakkundig van advies gediend. Echt, voor mij geen betere winkel voor fotografie. Daarom kom ik er graag. Meest via de website en soms in de winkel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Meia 14-01-2018 Via de website gekocht

Snelle bezorging.

Camera Nu is scherp geprijsd en de service in prima. De bezorging is snel en de artikelen zijn goed verpakt

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

C.Visser 14-01-2018 Via de website gekocht

Goede service

Ik koop vaak bij CameraNU omdat de service en de producten goed zijn. Kan altijd bellen met mijn vragen en een advies krijgen waarmee ik verder kan.

Matthijs 14-01-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering

Omdat ik wist wat ik zocht deze keer via de website besteld. Maar ook in de winkel is de service goed en helpt deskundig personeel je op een goede wijze. Ook de prijzen zijn concurrerend.

Wichert Riezebos 13-01-2018 In de winkel gekocht
Urk

Ja ik vond het een geweldige service

Ik was aan het vogels kijken, toen de kop van mijn statief kapot ging en de telescoop er los op kwam te staan. En ik geen foto,s meer kon maken. ik was in de buurt bij Urk, en ben daar heen gegaan. En mijn probleem werd opgelost. En ik kon weer verder

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marjon Bleeker 13-01-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service

In de winkel een cameratas gekocht waar achteraf mijn camera toch niet goed in pastte. Ik mocht hem terug sturen en dezelfde dag werd mijn geld al op mijn rekening gestort.

Fons van Oosterhout 12-01-2018 Via de website gekocht

Goede prijs en snelle service

Met een lage prijs is het toch mogelijk om goed en snel te leveren. 's Middags besteld en de dag erna al in huis. Top.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bob de Bruin 12-01-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering

savonds besteld en de volgende dag al binnen. En dat met gratis bezorging. Genieten toch!
Ook een duidelijke voortgang via mail.

A.den Hartigh 12-01-2018 Via de website gekocht

Een fantastische service

Uitstekende kwaliteit , snelle levering en scherpe prijs. De volgende bestelling wordt beslist weer bij cameranu.nl door mij gedaan, top!

Adri 12-01-2018 Via de website gekocht

Goede klantenservice

Het opgestuurde pakje is foutief afgeleverd. Toen ik belde naar de winkel is onmiddellijk nieuw artikel opgestuurd en de reden van foutief bezorgen achterhaald

mirjam2109 12-01-2018 Via de website gekocht

herstel

Het blijkt dat er een fout was bij de track en trace codes. Daardoor kreeg ik te horen dat mijn bestelling pas morgen geleverd ging worden. De bestelling werd dus wel geleverd volgens de afspraak. Gelukkig ben ik niet weggegaan omdat ik dacht dat er geen levering zou komen.
Mijn review moet dus worden aangepast.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Hoi Mirjam,

Dank voor de moeite om twee keer een review te schrijven. Gelukkig is het met de verzending van je pakket goed gegaan en is het toch vandaag bezorgd.

Veel plezier van je aankoop!

H. H. van Bork 12-01-2018 Via de website gekocht

Aanschaf Canon camera en batterijen voor oudere Canon 350D

Snel en professioneel geholpen met daarbij juiste keuze die bij mij past en daarbijook goed advies over verdere aanschaf betreft lenzen en andere accessoires. Ook niet gelijk het duurste maar gewoon dat gene wat ik nodig heb en ben daar erg mee in mijn sas. Ook voor u CameraNU!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

John 12-01-2018 Via de website gekocht

Top bedrijf

Ruime keuze kunt altijd bellen voor advies wat je ook vakkundig krijgt.
Alleen het af sturen is fout gegaan. ik had duidelijk aangegeven dat ik het in Eindhoven bij cityfoto afgeleverd wilde hebben maar ze hebben het alsnog naar mijn huisadres gestuurd, verder goed verzorgd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste John,

Hartelijk dank voor de leuke review, en fijn dat je ons het foutje van het afleveradres hebt vergeven.

Alsnog veel plezier van de bestelling, en graag tot de volgende keer!

Stefan koster 12-01-2018 Via de website gekocht

Ik verbaas mij over de snelheid!

Ik bestel al mijn Camera's en onderdelen bij CamaraNU.nl zo ook afgelopen week.
Normaal altijd volgende dag keurig geleverd maar deze keer dezelfde dag! En dit zonder extra kosten(gratis)

Hansien 10-01-2018 Via de website gekocht

Net zo perfect als altijd

Dit is nu een voorbeeld van "niet lullen maar poetsen". Gewoon al meer dan 10 jaar doen wat je zegt en leveren wat gevraagd wordt, binnen 24 uur. Ook bij reclamatie niet moeilijk doen maar zorgen dat de klant Koning blijft. Top dus!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

BiancaR 10-01-2018 In de winkel gekocht

Prima service

Had een tweedehands lens gekocht en die gaf een error, Zonder gedoe een tegoed bon zodat ik gelijk een andere lens kon halen. Binnen een half uur liep ik naar buiten met een andere lens. Top geregeld

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

HGG Reijnen 10-01-2018 Via de website gekocht

Voor aankoop te;lefonisch contact gehad over dit product.

Ik heb een geweldige flitser gekozen en gekocht, alleen, geen Nederlandse handleiding. Bij navragen bij Camera Nu, ze hebben het netjes voor me uitgezocht, er is geen Nederlandse handleiding, alleen Engels en Chinees.
na heel erg lang zoeken op You tube een Duits filmpje gevonden over dit product.
Ik dacht dat er een wet was, dat alle producten in Nederland verkocht, een Nederlande handleiding MOETEN hebben.
Nogmaals een geweldig product, geweldige service van Camera nu, maar ze hadden moeten melden dat er alleen een niet Nederlandse handleiding bij zat.
Ik had dan wellicht een ander merk gekocht.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Beste HHG Reijnen,

Bedankt voor de fijne review, en goed te horen dat we hebben kunnen helpen bij je vragen.

Een Nederlandse handleiding is inderdaad verplicht, maar alleen voor producten waarbij dat vanwege de veiligheid nodig is. Voor een flitser is dat niet van toepassing.
Mocht je eens tegen een vraag of functie aanlopen waar je hulp bij nodig hebt kun je ons altijd bellen of een berichtje sturen. Dan fungeren wij graag als gebruiksaanwijzing!

Overigens staat er bij het product dat je hebt gekocht wel vermeld dat er een Engelstalige handleiding is meegeleverd, wellicht heb je hier overheen gekeken.

Veel plezier van je aankoop, en graag tot een volgende keer!

Dolf 10-01-2018 Via de website gekocht

Constante service

De site werkt erg prettig en het is fijn dat cameranu.nl heel veel op voorraad heeft. Vorige week heb ik iets retour gestuurd (mijn fout) en ik kreeg de dag daarna meteen de bevestiging dat het ontvangen was en ook dat het in orde was.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces

Minpunten

• -

Rob jorg 09-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Ik koop graag bij cameranu. ze zijn buitengewoon vriendelijk en geduldig. naast dit ervaar ik ze als bekwaam en in bezit van voldoende kennis. je merkt gelijk dat je welkom bent, je voelt je als een van de cameranu familie. je bent zeker niet zomaar een klant. als voorbeeld kreeg ik een kaartje van de verkoper die ik gesproken had, hoe attent is dat ? ben je op zoek naar een goed en duidelijk advies en wil je een fijn gevoel hebben bij een partner in de fotografie. probeer cameranu dan eens, als je al geen klant bent.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Erik 09-01-2018 Via de website gekocht

Fantastische ervaring!

Tot op heden diverse bestelling geplaatst bij CameraNU. Levering altijd keurig op tijd en ook het retourneren heeft nooit problemen opgeleverd. Superwinkel!