CameraNU.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over CameraNU.nl.

CameraNU.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2405 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

9,1

Ash 16-09-2019

Simpele shop waar je makkelijk de juiste producten kan vinden. Zeer gebruiksvriendelijk! Artikel netjes op tijd de volgende werkdag geleverd.

sjef smeets 16-09-2019

Gezien de snelheid waarmee ze reageerden en de kennis die ik daar vond was het voor mij geen probleem meer om daar te bestellen. Prima service, die ik hoopte te vinden en dat kwam helemaal goed uit. Als leek heb je soms meer vragen, maar de antwoorden waren helder.

Ineke 16-09-2019

De reden waarom ik voor Camera.nl heb gekozen is omdat de prijs voor de producten die ik nodig had goed was en ik al ervaring had met de levering van een bestelling. De levering was nu ook weer goed geregeld. De bestelling was compleet en goed veilig verpakt.

Henk 13-09-2019

Duidelijke en overzichtelijke webshop. Snelle levering van het juiste produkt.

Petra 13-09-2019

Ik ben zeer tevreden over t bestellen en leveren van het product van mijn keuze.
Helaas voldeed t niet en heb ik t vandaag retour gestuurd.. omdat ik nooit eerder iets had geretourneerd heb ik even gebeld hoe dat moest . Hierbij kreeg ik zeer duidelijke en nuttige informatie door een vriendelijke telefonist

Peter 13-09-2019

Ik koop er wel vaker, altijd goed. Prima service en de chatfunctie is gemakkelijk. Bovendien sturen ze een mail met de tekst van de chat.

Bert Kamp 13-09-2019

Al eerder een Leica camera gekocht bij deze winkel. Dat verliep prima. Dus ook nu weer "naar" 'cameranu'. Olympus OMD 10 MIII met toebehoren als tas, lenshoes en voorzetfilters en extra batterij besteld. Er was 1 artikel niet op voorraad. Daar heb ik over gebeld en werd goed en vriendelijk geholpen. Nalevering vond binnen een paar dagen plaats. Van te voren keurig daarvan op de hoogte gesteld. Cameranu is een fijne zaak om te bestellen. Na bestelling ontving ik mail met tips voor beter fotograferen met de nieuwe camera. Volgende foto-benodigsheden bestel ik weer bij Cameranu.

Joël 13-09-2019

Ik had gekozen voor cameranu.nl omdat ze als 1 van de weinige het onderdeel konden leveren wat ik zocht. En dat niet alleen. Ook prijstechnisch waren ze 1 van de betere zaken.

Echter kon ik hier kiezen voor leverering de zelfde dag nog. Dat maakte wel de doorslag! Eenmaal binnen zag alles er top uit.
Nette doos, goed dicht gemaakt. Maar ook het product erin was super beschermt.

Ben uit Almere 13-09-2019

Voor optimaal plezier van optische spullen (deze keer een telescoop van Swarovski) is CameraNU echt de beste plek. Geen snelle verkooppraatjes maar degelijk advies. Ik ben erg Vlijmen mij aankoop en weet dat ik met vragen en service altijd op ze kan rekenen. Ik zal de weg naar Urk zeker nog wel een keer afleggen.

J.vd Boon 12-09-2019

CameraNU is een prettige winkel die ook nog eens met je meedenkt! Na online contact over een bepaalde lens die niet op voorraad was werd deze door hen zelf voor mij gereserveerd toen deze wel ineens beperkt binnenkwam en ik werd hiervan via email op de hoogte gesteld. Zodoende was ik in staat de lens meteen aan te schaffen en had ik hem de volgende dag al binnen. Zeer klantvriendelijk dus!

Echt aan te bevelen 12-09-2019

De plaatsing van de bestelling ging soepel. Kreeg meteen een bevestiging. Op de afgesproken datum is de bestelling geleverd. Al met al was het een prettige ervaring

Jacob53 12-09-2019

Toch maar een beschermfilter aangeschaft voor mijn dure Sony camera met vaste lens. Uiteindelijk gekozen voor een goede kwaliteit UV filter van B&W. De nano coating zorgt er voor dat er weinig stof en ander vuil zich hecht aan het filter. Snel geleverd door Cameranu.nl voor een goede prijs!

l 12-09-2019

Veel keus, goede prijs en snel geleverd. Ook de service afdeling is waardevol gebleken.

Sjoerd 12-09-2019

Uitgebreid assortiment en in prijsvergelijking niet duur! Eenvoudig bestellen, snelle levering en duidelijke factuur. Alles altijd snel en prima voor elkaar, ook op de kleine bestellingen.

nelly 12-09-2019

Mooi artikel en een snelle levering! Mijn volgende bestelling gaat ook zeker naar CameraNu.

Merijn 11-09-2019

Prima service. Dit niet enkel in de winkel, maar ook bij de webwinkel. Steeds goed te bereiken via mail met een snel en vriendelijk antwoord.
Altijd weer opnieuw snel verzonden en goed ingepakt. Bovendien werken ze bij cameranu samen met een TOP pakjesdienst.

Anna 11-09-2019

Echt een top winkel! Heb vaak spullen besteld op het laatste moment, als ik ze echt de volgende dag in huis moest hebben en elke keer weer had ik het netjes de volgende dag in huis! Helemaal blij mee.

Niki 11-09-2019

De camera en lens die ik heb gekocht waren samen het goedkoopst bij cameranu.nl dankzij de leuke deals die ze hebben, zoals de cashback voor studenten en korting als je een camera samen met lens koopt. De levering was erg snel en alles zag er goed uit, dus heel blij met deze winkel!

Frans Swaters 11-09-2019

Zeer duidelijke uitleg over het aangeschafte product .
Na het plaatsen van de bestelling kreeg ik snel een bevestiging mail, en na het verzenden ook het graf en tracé nummer

Siska van der Ploeg 11-09-2019

ik heb een camera besteld bij cameranu.nl en wilde mijn oude camera inruilen.
Ik heb online gevraagd wat ik eventueel terug zou krijgen voor mijn oude camera en kreeg nog dezelfde dag antwoord. Heb toen online de nieuwe besteld die niet voorradig was maar kon het de volgende dag al ophalen en mijn oude inruilen. Was blij met de inruilwaarde van 370 euro die was toegezegd en die ik ook daadwerkelijk heb gekregen. De service is ook prima, ik koop bijna al mijn camera gerelateerde spullen bij camera.nu in Urk, in de winkel of online.
Prima winkel. En volgend mij vinden meer mensen dat want het is er meestel vrij druk.

Lilian 11-09-2019

Ik koop alles bij cameranu.nl, puur om de service, kwaliteit en deskundigheid en eerlijkheid!!
Voor 23.59u besteld, altijd de volgende dag in huis.
Ook zo prettig.
Een paar keer telefonisch contact gehad om advies.
Alle keren goed geholpen!!

Met één woord: top zaak!!
(Oeps, zijn 2 woorden 😉)

Een tevreden klant

Jan Nijboer 11-09-2019

Ik werk voor een grote glasvezel bedrijf en hebben Cameranu.nl al heel lang als leverancier.
Wij zijn super tevreden met de snelle serves, op hun vakgebied zijn ze heel goed en hoe moeilijk de vraag ze komen altijd met een oplossing.
Ze zijn betrouwbaar en als je per ongeluk het verkeerde artikel hebt besteld kan er altijd omgeruild worden.
Voor een bedrijf is dit zeker een hele goeie leverancier.

J. Rensema 11-09-2019

Bij elke bestelling die ik plaats krijg ik binnen korte tijd een bevestiging. De Levering gaat ook erg snel en correct. De producten zijn altijd goed en stevig verpakt zodat ik alles zonder schade kan ontvangen.

Cameranu heeft voor mij het perfecte aanbod van goede kwalitatieve producten van de juiste merken. Je merkt dat ze hier over nagedacht hebben.

Carla Jongman 11-09-2019

De website is duidelijk, snelle levering en mooie producten en aanbiedingen. Daarnaast hecht ik zeer veel waarde aan productkennis.

Helen 09-09-2019

Goede en uitgebreide informatie en daarnaast hebben ze een snelle en betrouwbare verzending.

Hans Beernink 09-09-2019

Cameranu begrijpt de klant. En dat is echt een kunst. Is het product bij de concurrent goedkoper. Dan geen punt. Cameranu past het netjes aan. Deskundige medewerkers. Snelle levering!
Accu met meer inhoud voor mijn Luimix G9 ontvangen. Zeer tevreden!

Mark 07-09-2019

Goed betrouwbaar bedrijf.
Duidelijke website!! In de winkel vriendelijke mensen,
Beetje beroepsidioten, vakmensen!

Snelle levering, goede service.

Lotte 05-09-2019

Cameranu.nl is een erg prettige site. Bij de producten staat zeer veel informatie, waardoor je alles te weten komt over het product. Er wordt snel geleverd en de kwaliteit van de producten is goed. Daarnaast is de prijs niet te duur, waardoor iedereen iets kan kopen wat binnen zijn budget past. Ik ben zeer tevreden!

L 05-09-2019

The product that I've ordered online and delivery were all good and on time!

Armando 04-09-2019

Biedt altijd geweldige camera's en accessoires. Snelle levering en geweldige service.

Essie 03-09-2019

Snelle service en vriendelijke mensen en goede kwaliteit spullen en ook nog eens snel bezorgd

Fam Dorenbos 03-09-2019

In het verleden al eerder een filmcamera en spiegelreflex camera hier gekocht en goede ervaringen met deze winkel gehad. Voor deze aankoop was het voor ons dus geen vraag waar we heen gaan. Door de vele keuze in verschillende camera's kun je ze ook allemaal ter hand nemen. Grote voorraad. Voor deze aankoop hadden we wel eerst gespeurd op het internet/reviews over deze camera.
In de winkel kan men dan nog je laatste vragen goed beantwoorden. Je krijgt een duidelijk, kundig en eerlijk advies.

Dave Oudshoorn 02-09-2019

Cameranu.nl heeft een groot assortiment waarvan bijna alles op voorraad is.
Van geheugenkaart tot camera, van lensdoekje tot aan professionele reiskoffers.
(Bijna) alles voor je video en/of fotocamera kun je hier vinden.

Daarnaast voor 23:59 besteld, volgende werkdag in huis.
Tot op heden is dit altijd gebeurd.

Prijzen zijn daarnaast goed/concurrerend met andere winkels.
Service is ook zeer goed te noemen, zeker voor zo een grote winkel.

Het is niet de eerste keer dat ik hier besteld heb en ook zeker niet de laatste keer.

Top winkel!

Anne Offenberg Fotografie 02-09-2019

Fijne winkel, snelle bezorging en duidelijke info! Al mijn professionele apparatuur komt van deze website! ( Fotograaf )

G.C. Viveen uit Alblasserdam 02-09-2019

cameranu.nl is de perfecte winkel als je brede informatie zoekt over een bepaalde camera. Als er vragen zijn wordt je direct en keurig te woord gestaan door net personeel die weten waar ze het over hebben.
Men doet wat men beloofd!

Dennis Kolkman 02-09-2019

Na veel gezoek en vergelijken heb ik via de website van Cameranu.nl een Drone (DJI Mavic 2 Pro) aangeschaft. Cameranu was de goedkoopste van alle websites en op hun site kon ik ook het beste vergelijken. De informatie is vollediger dan op andere websites. Inmiddels al weer 'n extra accu aangeschaft voor de drone via Cameranu.nl. Ook hier weer het goedkoopst! Topwinkel, topservice!

johan 02-09-2019

Gebeld met een vraag over een product, werd keurig verder geholpen en het product werd voor mij besteld en er werd een betaallink per mail verstuurd. Helemaal top!

E. van den Bergen 01-09-2019

ECHT cijfer 10 waard! Binnen 12 uur bestelling netjes binnen gekregen en de mobile telefoonhouder is absoluut naar wens!

Teun 01-09-2019

Al diverse keren voor naar Urk gereden !
Naar deze snoepwinkel voor fotografen.
Prima service en altijd zeer correct geholpen, met alle tijd voor vragen !
Erg blij met mijn lens.Canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM III objectief

Joke specht 31-08-2019

Het ging allemaal heel erg soepel,complimenten voor de service.
Het werd keurig op tijd bezorgddoor post nl.
Hij werd keurig afgegeven,en moest tekenen voor ontvangst,en niet in de brievenbus gegooid.er zijn bedrijven die dat wel doen,die vragen om fraude.

Nico Bos 31-08-2019

Ik ben al vele jaren klant bij camera nu ,hier kun je alles vinden wat je nodig hebt.
En zij kunnen je goed helpen omdat er mensen werken met verstand van camera,s.
Dat is wel zo prettig als ik met een vraag zit.
Niet te vergeten prijsverhouding is ook goed , daar kijken veel mensen naar.

Mahdi 30-08-2019

Ik was op zoek naar een cage van SmallRig voor mijn camera plus nog een paar dingen om eraan te bevestigen. Cameranu.nl was de enige webshop die alles om voorraad had en direct kon leveren. Omdat ik niet blij wordt van naleveringen waar je op moet wachten, zeker wanneer producten in combinatie gebruikt worden zoals bij mijn aankoop, was de keuze voor cameranu.nl heel snel gemaakt.

MiSaWe 30-08-2019

Enkele dagen in gebruik een Epson Perfection V600 Photoscanner. als vervanger van de Epson Photo 4490. Ben uitstekend tevreden met kwaliteit van deze scanner net als de vorige. Snelle levering en goed verpakt. Hele goede service van deze zaak. Een dikke plus

Cor 29-08-2019

Ik heb prima ervaringen met uw shop. Goede duidelijke website met ook alternatieve oplossingen. Snelle levering en berichtgeving over het proces.

Menno 29-08-2019

Regelmatig bestel ik bij cameranu de aparte spulletjes die men vaak op voorraad hebben, op 1 keer na dat ik voor 23.59 uur bestelde werd netjes op de volgende dag na in bij mijn PostNL pick-up point afgeleverd. De ene keer ging het om de Irix 11mm ultra groothoek lens die ik met veel wikken en wegen voor de Irix 15mm gekozen had na een telefonische gesprek van 1 van de cameranu mederwerkers over welke groothoek lens onder de 900 euro heeft het minste flair en volgens hem was de Irix of de Laowa, vanwege de coating! Nog net op tijd de keuze genomen, maar 1 of andere manier is de betaling via Ideal niet op tijd gegaan en de lens werd wel op verzonden gezet en opeens niet, wat me vrij snel per mail duidelijk werd gemaakt. De volgende dag gebeld en de lens werd dezelfde dag verzonden, maar het werd na de weekend geleverd, voor mij te laat want ik krijg geen kans om te oefenen, omdat ik hem direct moest gebruiken voor een fotoklus.
De grote lens dop ging snel kapot, direct dat gemeld, maar het wel even voordat ik te horen kreeg dat ik een nieuwe zal krijgen.

Het is een hele verhaal, via mijn orderoverzicht wat op mijn account te zien is, bestel ik al vanaf april 2014 al 32 keer bij hun spullen en alleen bij de ene laatste keer is het redelijk fout gegaan, maar nooit een verkeerde levering!
Eerlijk gezegd vind ik dat best weinig gezien ik zelf een magazijnmedewerker ben ik weet hoe het rolt in een magazijn.

Ook een paar keer in de winkel geweest, altijd goed te woord gestaan, ze nemen de tijd voor je, ook al staat een rij achter je met een nummertje die je moet trekken, ze blijven je rustig helpen, totdat je klaar bent! Oftewel geen stress, gewoon rustig blijven!

Romy 28-08-2019

Ik bestel vaker bij cameranu.nl, vanwege de scherpe prijzen. Verder een goed assortiment, makkelijke bestelling, snelle levering en goede service. Ik ben een zeer tevreden klant.

Fenne 28-08-2019

Onze nieuwe cameralens was binnen no-time binnen. Zag er prachtig uit, snelle en goede levering. Wij zijn blij :)

RB 28-08-2019

Ik ben heel tevreden over camaranu.nl. De producten komen overeen met de verwachting en er is sprake van een snelle zorgvuldige levering.

Bob 28-08-2019

Actueel voorraadsysteem en diverse bezorgopties, niet alleen pakket optioneel in de avond of op zondag geleverd maar ook op gewenste postNL punten. Voor mij een uitkomst!

W.Daan 27-08-2019

Super website. duidelijk en levering volgens belofte. Customer service is makkelijk te bereiken via email en ze antwoorden heel snel met adekwaat advies of oplossing.