CameraNU.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over CameraNU.nl.

CameraNU.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2795 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

S.C. Brandsma 27-02-2021

Goede hulp en service via de chat, en afspraak voor afhalen maar versturen kon ook.

Peter Dijkxhoorn 27-02-2021

We zijn goed en vriendelijk geholpen ik raad camera Nu zeker aan voor een hobbyist zoals ik.

Nikoleta 27-02-2021

This shop has been never disappointed. Bought several items, they were always on time. They gave solid advice when I asked them. Love this shop and I will always buy my camera components here

Jarren 27-02-2021

De site heeft goede filters om naar camera materiaal te zoeken. De levering was lekker snel en betrouwbaar.

Goed geholpen 27-02-2021

Goed geholpen met het bestel van het product en de bestelling de volgende dag al netjes in huis.

HvandenBuijs 26-02-2021

Een prettig bedrijf om mijn fotografie aankopen te doen. Overzichtelijke website snelle levering goed advies als je er zelf niet aan uit komt. En mocht het onlangs toch fout gaan dan wordt de fout snel hersteld.

Alie 26-02-2021

Camera bleek defect, kon niet opladen.
Na dag al mailcontact.
Binnen een week kreeg ik een nieuwe goede camera.
Klasse!

Bert 26-02-2021

Snel en correcte levering. Jammer dat U / Epson een verkeerd beeld geeft van de ET2750 voor het kleurenfoto's afdrukken. Bar en bar slecht. Blauwzweem etc. niet wat ik gewend was van de grote concurrent van Seiko-Epson. Kleuren documenten prima. beter en vooral vlotter dan genoemde concurrent.

Sanna 26-02-2021

altijd optijd geleverd en goeie kwaliteit. Ik ben altijd er tevreden over een bestelling bij cameranu.

uitstekend! 26-02-2021

Gekozen omdat ik, als ik wat nodig heb naar CameraNu ga om de correcte en vlotte manier van verkoop, deskundig, vriendelijk en vooral goede "aankoopadviezen" bij duurdere artikelen, vaak begeleid door de vraag: "hoe vaak gebruik je het (mogelijk) aan te schaffen artikel?" enz. prima! Zet een mens aan het denken.

Maikel 26-02-2021

afgelopen week voor het eerst op cameranu besteld.
Tot mijn verbazing werd de bestelling de volgende ochtend al vroeg bezorgt!
Supersnelle service.
Hier word ik altijd superblij van, je wilt natuurlijk niks liever als je nieuwe product zo snel mogelijk gebruiken.

Aan andere feedback's te zien is de snelle levertijd standaart bij cameranu en besteden ze goed aandacht aan de feedback van de klant voor optimale service!

Ik ga hier voortaan mijn bestellingen doen, superblij!

Peter 26-02-2021

Camera Nu heeft een duidelijke site en kan zich meten met andere fotoketens .De service bij ophalen is perfect en klantgericht. Prijsstelling prima .Urk ligt wel uit de richting .
Officiele reactie van CameraNU.nl 26-02-2021

Hoi Peter,

We hebben goed nieuws voor je! Binnenkort openen we een winkel in Rotterdam. We zien je graag een keer langskomen.

Groeten,
CameraNU.nl

Ytje 25-02-2021

Ik heb al heel veel aankopen gedaan bij Cameranu in de winkel. Altijd prima hulp en ze nemen de tijd voor de klant. Ook nu in deze coronatijd terwijl de winkel fysiek dicht is heb ik met twee medewerkers telefonisch gesproken om een keuze van een nieuw statief te bespreken terwijl je het niet in de winkel kan bekijken en ik op hun oordeel moest afgaan met een prima en tevreden aankoop tot slot. Er zijn andere grote fotografie winkels maar ik blijf bij Cameranu.

Stefan Bom 25-02-2021

Ik had best wat noten op mijn zang bij de aanschaf van een nieuwe camera, objectief e.d.. Door mijn eigen fout een mount-adapter verkeerd aangeschaft. Veel gebeld en steeds netjes geholpen. Inmiddels alle spulletjes in orde, dus ik kan gaan spelen. Nu alleen nog even een flitser aanschaffen. Dat doe ik dan ook bij Cameranu.nl.
Topzaak!!

S.W. de Haan 25-02-2021

Altijd goede prijzen met daarnaast top service. Retourneren kan altijd makkelijk bij de winkel om de hoek. Het personeel is vriendelijk en denkt altijd met je mee.

Ik kijk altijd of CameraNu het product heeft wat ik zoek.

Rolf 25-02-2021

DJI Mini 2 drone hier gekocht. Koos voor Camernu.nl vanwege zeer goede ervaringen bij vorige aankopen. Medewerkers nemen de tijd voor uitleg en hebben er ook verstand van. Klein minpuntje: bij de laatste website chat over mijn recentste aanschaf kreeg ik dit keer niet echt een goed antwoord. Daarom een 9 i.p.v een 10.

Hub 25-02-2021

CameraNU is een hele fijne en overzichtelijke website met heel erg vriendelijk personeel dat klaar staat om je te helpen bij al je vragen. De volgende dag had ik al mijn spullen al binnen na mijn bestelling.
Kortom, perfect!

André H 25-02-2021

Bij de aankoop van een lens (helemaal geen dure) eerst telefonisch advies gevraagd. Voor de vragen is uitgebreid de tijd genomen. Direct besteld en de volgende dag kwam de lens al per post binnen. Ondertussen ervaring met de lens en vastgesteld dat alle op en aanmerkingen juist waren.
Ik koos voor CameraNU omdat deze i.t.t. mijn vaste leverancier de lens wel direct kon leveren.

Carla Slag 25-02-2021

Uitstekende webshop. Op onze zoektocht op internet naar een verrekijker kwamen we bij deze betrouwbare webshop uit. Goede en uitgebreide informatie over het product. Na de bestelling volgde een snelle en duidelijke schriftelijke communicatie en levering van de verrekijker.

Lammert 25-02-2021

Snelle en vlotte levering. Ook de telefonische informatie over de bestelde artikelen was correct.
Ophalen in de winkel was prima geregeld ondanks de corona maatregelen.

Heidi 24-02-2021

's Avonds besteld, de volgende ochtend al geleverd met PostNL. Printer was in andere winkels al niet meer leverbaar. Ben erg blij dat cameranu.nl deze printer wel nog kon leveren. Alles is prima. Printer is inmiddels geinstalleerd en werkt uitstekend. Gebruiksvriendelijke website. Zeer snelle levertijd conform belofte. Prima service, prima kwaliteit. Geen transportschade.

Eize Beuckens 24-02-2021

In het kort, een hele fijne website om camera/toebehoren te bestellen.

Ik heb contact gezocht via whatsapp en kreeg binnen een half uur al reactie.
Kon dezelfde dag nog mijn bestelling ophalen in het filiaal op Urk, daar werd ik snel en goed geholpen door de verkoopmedewerker, kreeg ook nog een complimentje dat ik een goeie keuze heb gemaakt!

Het zijn kleine dingen maar ik vind het erg aangenaam dat cameranu.nl zeer klantgericht is!

Hier kunnen een hoop webwinkels/filialen nog van leren, ik kom zeker nog eens terug!

Caro 24-02-2021

Cameranu.nl gaf een duidelijke omschrijving van het artikel en garandeerde levering aan huis de volgende dag, het kan niet makkelijker zijn! Ik ontving mijn flits meteen de volgende dag, netjes en stevig verpakt. Geweldige service.

Leanne 24-02-2021

Ik ben erg tevreden met mijn aankoop bij cameranu.nl! Het product wat ik heb besteld had een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Met ook nog een snelle levering ben ik al om al erg tevreden!

M. Blokland 24-02-2021

Al meerdere malen iets gekocht, de laatste keer een Canon 18-200 mm lens. Er werd altijd snel en goed geleverd. Camera.nu is ook telefonisch goed bereikbaar voor als je iets wilt vragen en dat vindt ik ook erg belangrijk. Met veel websites kun je alleen maar chatten en mailen, hoogst onpersoonlijk en over de meeste simpele vragen ben je dagen bezig om antwoord te krijgen. Een keer gebruik gemaakt van garantie toe er iets kapot was aan mijn DJI gimbal, ook dat werd goed opgelost. En last but not least scherpe concurrende prijzen. Ik kan Camera.nu van harte aanbevelen.

Coen 24-02-2021

Keurige levering, what you see, what you get. Alles volgens de afspraken,. product voldoet.

Lin 24-02-2021

Zeer snelle levering en mijn tweedehands lens zat goed ingepakt!
Zo voelt het net als de aanschaf van een gloednieuwe lens.
Netjes en snel geleverd. Niks op aan te merken en dus zeker voor herhaling vatbaar!

Luut 24-02-2021

Duidelijke webshop waarin het zoeken naar het juiste product gemakkelijk gaat.
Snelle en duidelijke levering van de producten.
De volgende dag alles keurig in huis. Top bedrijf en service.

Winde 24-02-2021

Bij deze herzie ik mijn vorige score. De klantendienst van CameraNU heeft mij telefonisch gecontacteerd en ik heb een nieuw product gekregen dat prima werkt.

Review 18-02-2021
Een defect product toegestuurd gekregen. Zeer moeizame return policy als je vanuit België wilt terugzenden en slechte communicatie van de klantendienst, met tot 4 keer toe een andere contactpersoon, die telkens wat anders meldden. Ik heb het product uiteindelijk niet terug gezonden omdat de verzendingskosten bijna even hoog opliepen als de prijs van het product zelf.

Jacques 24-02-2021

mijn broer zei het al: bij cameranu krijg je juiste voorlichting aan de telefoon. En ze weten welke aansluitingen op een camera aanwezig zijn. Inderdaad. En heel handig dat je alles bij de zelfde winkel kunt kopen. Wat op voorraad is, wordt meteen uitgeleverd. de volgende dag in huis. Prima.

Eva 24-02-2021

Een duidelijke shop met goede prijzen. Snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling..

De Jong 23-02-2021

De volgende dag meteen in huis. Super snelle levering en dat in deze tijd waarin er veel vertraging voorkomt. Product naar tevredenheid en naar verwachting

Claudio 23-02-2021

De Shop is erg overzichtelijk met toch een ruim aanbod. Klantenservice is zeer behulpzaam en oplossingsgericht. Hier kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen!

E 23-02-2021

Een fijne overzichtelijke website met een groot assortiment. De producten zijn snel geleverd, super!

E.Lameris 23-02-2021

In het begin beetje problemen met webshop en bereikbaarheid ( ook lastig in coronatijd) netjes geholpen via de chat . Alles wat ik besteld had is van Urk (waar het op voorraad was) naar Amsterdam gestuurd , waar het 1 dag later netjes klaar stond zodat ik het kon ophalen . Keurige service

Rob Valkenburg 23-02-2021

CameraNu heeft een groots assortiment en staat garant voor uitstekend advies en service.
De levering per post is snel waarbij je goed op de hoogte wordt gehouden van de voortgang.
Retourneren zonodig is geen enkel probleem en gaat kosteloos. Kortom een betrouwbaar bedrijf dat zich voor mij al meerdere keren heeft bewezen daarin.

Marco 23-02-2021

Weer mijn bestelling als deellevering ontvangen over meerdere dagen!!!!
Gisteren een bestelling geplaatst. Vandaag opeens 1 deel ontvangen en het belangrijkste ontvang ik zonder reden opeens een paar dagen later??? Tijdens het proces van bestellen staat duidelijk geschreven dat het de volgende dag aankomt. Dit is niet de eerste keer dat ze problemen hebben met het uitleveren van hun goederen! Heb ze net ook gebeld, maar kom hier niet verder mee. Ben er nu echt klaar mee en ga de volgende keer ergens anders mijn spullen kopen.

Henk 23-02-2021

Al jaren klant bij CameraNu. Altijd tevreden over adviezen en nazorg. Een webshop die niet alleen verkoopt maar ook advies geeft en meezoekt naar oplossingen. Waarbij de keus/advies ook wel eens valt op een goedkopere oplossing dan waar je voor naar binnen ging.

Nico 23-02-2021

Zeer snel geleverd en in prima conditie. Prima klantenservice en zeer vriendelijk!

Sandra 22-02-2021

Makkelijke website.
Ik vond het vooral fijn dat er nog een ondersteunende/ reclame filmpje bij was over de lens die ik koos en kocht.

Leo 22-02-2021

De afgelopen weken een aantal artikelen besteld, zeer snelle levering. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel en vakkundig! Kan iedereen Cameranu aanbevelen!

Rano 22-02-2021

Nienke is een held. Ik werd door de klantenservice op de app niet behandeld zoals ik had verwacht. Een printer aangeleverd die niet naar wens was, een hoop krassen op de printer wat werd vertaald als ''Het blijft een demo''. Terwijl er op de website stond: ''Printer ZONDER gebruikssporen'. Diegene achter de whatsapp dacht er weg mee te komen met een ''10 euro cadeaubon''. Vol ongeloof! Maar goed ''Het blijft een demo''.

Nienke belde me op met het verhaal en om mij weer een lach om mijn gezicht te brengen, ze bood een nieuwe printer aan en dat deed me goed. Dat zijn oplossingen en geen €10,- cadeaubon van een printer van €120,-.

Nienke, stop deze maar in je zak. Chapeau topper!

Mario 21-02-2021

Correcte en snelle afhandeling van de bestelling, grote voorraad en goede hulp bij de facturatie.

Martin 21-02-2021

Zeer tevreden over het online advies bij mijn aankoop. Had het gevoel deskundig advies te krijgen, zonder dat me meteen de duurste oplossing in de maag werd gesplitst!

Klaas 21-02-2021

Erg prettige winkel met zeer duidelijke website. De prijzen zijn zeer scherp en de levering van mijn bestelling was bijzonder snel geregeld! Dolgelukkig met mijn Fujifilm X100F

Danny 21-02-2021

CameraNu is al jaren een betrouwbaar adres en heeft mij in de leveringen nooit teleurgesteld. Deze keer een tweedehands camera (body) gekocht. Volgens de beschrijving zou de camera er goed uit zien. De foto's bij het artikel bevestigden dat beeld, maar het blijven plaatjes.
Ondanks dat de body tweedehands was, werd toch de omruilzekerheid en een jaar garantie gegeven. Het geleverde artikel was boven verwachting compleet. Niet allen de body, maar ook de originele verpakking, handleidingen, kabels en zelfs een CF card waren onderdeel van de levering. De body voldeed in alle opzichten aan de verwachting en is niet van nieuw te onderscheiden.
Dit bewijst voor mij dat ik niet alleen voor nieuwe artikelen, maar ook voor tweedehands bij CameraNu terecht kan.

Jurgen 21-02-2021

De Cameranu shop is een heel overzichtelijke site en je vindt heel snel terug wat je zoekt. Het aanbod is zo goed als volledig, en wat meer is, het is ook op voorraad ! Zo bestelde ik mijn flitser en commander op maandag en kwam die reeds op woensdag aan in België. Ook de prijs zat goed dus qua kwaliteit, prijs en service krijgt Cameranu van mij een 10/10 !

Annelies 21-02-2021

Snelle en degelijke levering, deugdelijk en goed verpakt product. Erg tevreden met het cadeau dat ik hier heb gekocht, en de jarige was dat ook.

Hendriqk 20-02-2021

Je weet als je vie het internet iets zoekt en koopt dat je verwacht dat het ook gewoon geleverd wordt. En toch is het niet gewoon, een aantal gestuurde bitjes en dan een pracht camera in de hand. Uniek.

Fyx 20-02-2021

Ruim assortiment, snelle levering, en vooral : Goed en veilig verpakte levering. top